Sinä hyödyt siitä, mitä Jimm's tietää! / Jimm's PC:n oma ketju

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jimm's
  • Aloitettu Aloitettu
Tila
Keskustelu on suljettu.
Moro, olisko kyseisen tuotteen hinnalla viilaamisvaraa:hmm:. Pitäis uutta näyttö hankkia ;).
^ Tuolla tuotesivulla on lisäksi rämä Far Cry 6 -peliä (lahjakorttikoodi Ubisoft Connectiin) koskeva hyperlinkki; pitäisi olla: se.msi.com/Promotion/Far-Cry-6-Game-Bundle (näkyvä teksti on oikeassa muodossa, mutta osoitemäärite eli HREF ei.)
 
^ Tuolla tuotesivulla on lisäksi rämä Far Cry 6 -peliä (lahjakorttikoodi Ubisoft Connectiin) koskeva hyperlinkki; pitäisi olla: se.msi.com/Promotion/Far-Cry-6-Game-Bundle (näkyvä teksti on oikeassa muodossa, mutta osoitemäärite eli HREF ei.)

Fiksaillaan!
 
Ensimmäisiä "virallisempia" hintoja Alder Lakesta.

Onko Jimmsillä louhikon karkeata arvioita milloin i9-12900K prossuja olisi saatavilla, tai mahdolliset 5900/5950x hinnantarkistukset tulisivat ajankohtaiseksi? Loppukuu? Marraskuu?

Ostohousuja sovitellaan.


 
Morjesta, olen täyttänyt 26.9.2021 takuupalautuslomakkeen sivullanne ja kun ei vastausta ollut vielä kuulunut laitoin 7.10 sähköpostin, että onko se lomake tullut perille, mutta siihenkään ei ole kuulunut vastausta. Onko pitkä jono vai ovatko nuo menneet täysin ohi?
 
Morjesta, olen täyttänyt 26.9.2021 takuupalautuslomakkeen sivullanne ja kun ei vastausta ollut vielä kuulunut laitoin 7.10 sähköpostin, että onko se lomake tullut perille, mutta siihenkään ei ole kuulunut vastausta. Onko pitkä jono vai ovatko nuo menneet täysin ohi?
Sanoisin että ovat menneet ohi. Täyttelin itse palautuslomakkeen maanantaina, ja automaattivastaus RMA-numeron kera tipahti sähköpostiin heti. Vielä saman päivän aikana tuli vastaus että hakemus hyväksytty.

Laitoin tosin asiakaspalautus enkä takuupalautus, mutta olettaisin että samaan jonoon menevät.
 
Sanoisin että ovat menneet ohi. Täyttelin itse palautuslomakkeen maanantaina, ja automaattivastaus RMA-numeron kera tipahti sähköpostiin heti. Vielä saman päivän aikana tuli vastaus että hakemus hyväksytty.

Laitoin tosin asiakaspalautus enkä takuupalautus, mutta olettaisin että samaan jonoon menevät.

Ei ole edes RMA numeroa tippunut, hmm.
 
Ei ole edes RMA numeroa tippunut, hmm.
Joo, sitten se ei ole lähtenyt ollenkaan. Sieltä tulee heti automaattiviesti mallia "RMA hakemuksenne on vastaanotettu numerolla XXXXXX ja odottaa hyväksyntää", viestin sisältönä kaikki se, jotka itse kirjoitit lomakkeelle.
 
Itsellä on mennyt useamman kerran nuo RMA-viestit jostakin syystä roskapostikansioon, kannattaa sieltä kurkata myös :)
Joo, sitten se ei ole lähtenyt ollenkaan. Sieltä tulee heti automaattiviesti mallia "RMA hakemuksenne on vastaanotettu numerolla XXXXXX ja odottaa hyväksyntää", viestin sisältönä kaikki se, jotka itse kirjoitit lomakkeelle.

Laitoin uudestaan RMA hakemuksen eikä nytkään tullut rma numeroa sähköpostiin, ei edes roskapostiin. Tästä siis yli kaksi tuntia, hakemuksen jälkeen tulee ilmoitus että alle kahdessa tunnissa tuo sposti pitäisi ilmestyä. Mielenkiintoista.

E: Siis ilmoituksen tekemisen jälkeen aukeaa sivu jossa lukee että konfirmaation pitäisi tulla spostiin alle kahdessa tunnissa.
 
Laitoin uudestaan RMA hakemuksen eikä nytkään tullut rma numeroa sähköpostiin, ei edes roskapostiin. Tästä siis yli kaksi tuntia, hakemuksen jälkeen tulee ilmoitus että alle kahdessa tunnissa tuo sposti pitäisi ilmestyä. Mielenkiintoista.

E: Siis ilmoituksen tekemisen jälkeen aukeaa sivu jossa lukee että konfirmaation pitäisi tulla spostiin alle kahdessa tunnissa.
Okei, tää kyllä varmistaa sitte sen, että pelkästään käsittelyjonosta ei oo kyse, vaan "jossain" on "jotain" häikkää. @Jimm's saa itse sit jatkaa tästä. Tai no melkein itse jo soittaisin Jimmsille ja kysäisisin miltä siellä näyttää tilausnumerosta X tehty RMA tms.
 
Kannattaa chatin kautta olla yhteydessä asiakaspalveluun, niin edistyy asia varmuudella.

Jep, ratkaistu. Jostain syystä heidän sähköpostit eivät tule minulle hotmailiin perille. Edellisen tilauksenkaan kuitti ei tullut minulle sähköpostiin ollenkaan nyt kun tarkemmin muistelen. Annoin chatissa gmailin ja sinne tuli sähköposti täysin samalla hetkellä kun se lähetettiin.
 
Laitoin uudestaan RMA hakemuksen eikä nytkään tullut rma numeroa sähköpostiin, ei edes roskapostiin. Tästä siis yli kaksi tuntia, hakemuksen jälkeen tulee ilmoitus että alle kahdessa tunnissa tuo sposti pitäisi ilmestyä. Mielenkiintoista.

E: Siis ilmoituksen tekemisen jälkeen aukeaa sivu jossa lukee että konfirmaation pitäisi tulla spostiin alle kahdessa tunnissa.
Okei, tää kyllä varmistaa sitte sen, että pelkästään käsittelyjonosta ei oo kyse, vaan "jossain" on "jotain" häikkää. @Jimm's saa itse sit jatkaa tästä. Tai no melkein itse jo soittaisin Jimmsille ja kysäisisin miltä siellä näyttää tilausnumerosta X tehty RMA tms.
Kannattaa chatin kautta olla yhteydessä asiakaspalveluun, niin edistyy asia varmuudella.
Jep, ratkaistu. Jostain syystä heidän sähköpostit eivät tule minulle hotmailiin perille. Edellisen tilauksenkaan kuitti ei tullut minulle sähköpostiin ollenkaan nyt kun tarkemmin muistelen. Annoin chatissa gmailin ja sinne tuli sähköposti täysin samalla hetkellä kun se lähetettiin.

Hyvä että homma ratkesi :) Sekä RMA-lomakkeen täytöstä että asiakaspalveluun lähetetystä sähköpostista pitäisi tulla nykyään automaattinen kuittausviesti eli jos sellaista ei kuulu niin jotain häikkää on.
Muutenkin jos joku homma ei tunnu edistyvän niin muistakaa että chatista ja puhelimitse saa aspan nopeasti ns. langan päähän kellon ympäri!
 
Itsellä on mennyt useamman kerran nuo RMA-viestit jostakin syystä roskapostikansioon, kannattaa sieltä kurkata myös :)
Tästä vois kyllä @Jimm's ottaa koppia, nimittäin:

jimms.fi. 3228 IN TXT "v=spf1 a mx include:spf.protection.outlook.com include:sendgrid.net ip4:86.60.255.205 ip4:86.60.255.206 ip4:86.60.245.190 -all"

RMA-lomakkeen täytöstä lähtevän automaattiviestin headereista poimittuna:
spf=fail (sender ip is 86.60.245.193)

Etenkin hotmail laittaa ERITTÄIN hanakasti postit spämmiin jos lähetetään ip:stä jota ei ole spf:ssä määritetty.
 
Tästä vois kyllä @Jimm's ottaa koppia, nimittäin:

jimms.fi. 3228 IN TXT "v=spf1 a mx include:spf.protection.outlook.com include:sendgrid.net ip4:86.60.255.205 ip4:86.60.255.206 ip4:86.60.245.190 -all"

RMA-lomakkeen täytöstä lähtevän automaattiviestin headereista poimittuna:
spf=fail (sender ip is 86.60.245.193)

Etenkin hotmail laittaa ERITTÄIN hanakasti postit spämmiin jos lähetetään ip:stä jota ei ole spf:ssä määritetty.

Kiitos huomautuksesta, otetaan koppia :)

Edit: webmaster pyrkii säätämään tuota, tosin määritys on hänen mukaansa kyllä tehty vaikka näkyy headerissa noin. Hotmail on ilmeisesti erityisen paranoidi tämän suhteen, Gmailiin meni äsken ongelmitta läpi kun testattiin.
 
Viimeksi muokattu:
Noniin! RTX-3060-TI-VENTUS-2X-8G-V1LHR näyttikset on arvottu ja voittajille ilmoitettu.
Tällä kertaa osallistujia oli vajaa tuhat - jonkin verran enemmän jouduttiin kuitenkin myös karsimaan osallistujia tuplien vuoksi. Kuva liittyy :cool:
 

Liitteet

  • muutama_näyttis.jpg
    muutama_näyttis.jpg
    80,9 KB · Luettu: 690
Voiko tuo edellisellä sivulla ollut ongelma outlookin suodattimien kanssa vaikuttaa siihen ettei minulle ole tullut voittoarpaa? ;) Tai näkyisikö mahdollinen arpaonni myös omassa tilaushistoriassa?
 
Taitaa olla joku bugi järjestelmässä, mulle ei ole tullut arvonnasta mailia?
Voiko tuo edellisellä sivulla ollut ongelma outlookin suodattimien kanssa vaikuttaa siihen ettei minulle ole tullut voittoarpaa? ;) Tai näkyisikö mahdollinen arpaonni myös omassa tilaushistoriassa?

Hyvä yritys hei ;)
Tosiaan koska arpatilaukset kytketään asiakasnumeron alle niin asiakastietojen tilausnäkymässähän tuo näkyy myös.
 
Pahus! Ei sattunut arpa kohdalle, onnea voittajille! Ei olleet tähdet oikeassa asennossa tänään. Seuraavaa 3060/3060Ti arvontaa odotellessa.. :D
 
Kiitos huomautuksesta, otetaan koppia :)

Edit: webmaster pyrkii säätämään tuota, tosin määritys on hänen mukaansa kyllä tehty vaikka näkyy headerissa noin. Hotmail on ilmeisesti erityisen paranoidi tämän suhteen, Gmailiin meni äsken ongelmitta läpi kun testattiin.
Webmasterille terkkuja, että samalla hiellä kannattaa määrittää DKIM ja DMARC:t kuntoon. Network Tools: DNS,IP,Email
 
Kiitos huomautuksesta, otetaan koppia :)

Edit: webmaster pyrkii säätämään tuota, tosin määritys on hänen mukaansa kyllä tehty vaikka näkyy headerissa noin. Hotmail on ilmeisesti erityisen paranoidi tämän suhteen, Gmailiin meni äsken ongelmitta läpi kun testattiin.
Joo, noissa on paljon eroja, hotmail ja osittain myös office 365 ovat nirsompia kuin monet muut.

Tuota 86.60.245.193 osoitetta ei kyllä ole määritetty sallittujen osoitteden listaan, mutta jos tuo tietue on webmasterin mukaan kunnossa, tarkistaisin kuuluuko noiden postien lähteä juuri tuosta .193 -loppuisesta osoitteesta, vaiko jostain noista jotka on määritety. Tällä hetkellä kaikki postijärjestelmät, jotka tekevät tuon SPF-tarkistuksen, joko blokkaavat kokonaan tai ainakin roskapostisuodatin antaa pisteitä. Jos järjestelmä ei tee SPF-tarkistusta, sitten tuo ei toki haittaa, tänä päivänä vaan aika moni sitä jo tekee, niinkuin toki kuuluukin.
 
Osto-oikeusarvontoja on avattu täällä: Jimms blog - Jimms.fi :giggle:

Eli tuon mukaan niistä ei voi tilata mitään ilmoitusta joka kertoisi milloin arvontaan voi liittyä vaan se arvontatilaisuus ilmestyy kun ilmestyy ja pitää vain itse olla tarkistamassa oikeaan aikaan? Näkyykö se ilmoitus jos ei ole kirjautuneena sivuille ku nitse yleensä kirjaudun vasta kun olen tekemässä tilausta.

Tosin eipä tuolla minun kohdalla ole juurikaan väliä jos nuokin on vielä 500-600 euron hintaisia kortteja.
 
Oiskohan jossain vaiheessa saatavilla SilverStone Alta G1M valkoisena? @Jimm's
 
Saako esittää Jimm'sille toivomuksen tämän illan striimi valvojaisten suhteen? Olisi tarvetta edulliselle mutta laadukkaalle 27"-28" 4K ei kaarevalla näytölle x 2.

Odotan kovasti striimi valvojaisia ja mahdollisuutta päivittää näytöt. God speed !!!
 
Ymmärränkö jotain väärin vai onko tässä tuotteessa joko virheellinen kuva tai kuvaus?


Kuvan mukainen johto näyttää sellaiselta jolla saa 2 pin liitäntään kiinnitettyä 3 pin tuulettimen. Kuvaus kuitenkin kertoo että se on päinvastainen eli sellainen jolla saa 3 pin liitäntään kiinnitettyä 2 pin tuulettimen.
 
Nordean verkkomaksussa näyttäisi olevan jotain ongelmaa. Tein pienen tilauksen paahdetuista tuotteista ja yrittäessäni maksaa Nordean Business-accountin kautta, tuli herjaa ettei palveluntarjoajaa löytynyt. Tein sitten saman maksun, henkilökohtaisen, toisen pankin kautta ja tilaus onnistui.

Kannattaisi ehkä tarkastaa, että Nordean verkkomaksut toimii kuten pitää. Nordealle näyttäisi tulleen verkkopankkiin vastikään jotain muutoksia: jokin nelinumeroinen varmistuskoodi ym.

Anyways, kiitos paahdetuista hinnoista! :)
 
Yhdyn edelliseen näyttötoiveeseen valvojaisten suhteen, mutta hakusessa olisi 34" IPS UW kaareva pelinäyttö. Jos rupeatte paahtamaan ni anti mennä korrelle asti vaan. Jos saisitte grillattua jonku noista paremmista IPS-malleista jonnekin 800-900 eskoon, niin sitten lähtee. Yli tonnia en rupea näistä maksamaan, koska se ei tunnu hyvältä diililtä.
 
Eli tuon mukaan niistä ei voi tilata mitään ilmoitusta joka kertoisi milloin arvontaan voi liittyä vaan se arvontatilaisuus ilmestyy kun ilmestyy ja pitää vain itse olla tarkistamassa oikeaan aikaan? Näkyykö se ilmoitus jos ei ole kirjautuneena sivuille ku nitse yleensä kirjaudun vasta kun olen tekemässä tilausta.

Tosin eipä tuolla minun kohdalla ole juurikaan väliä jos nuokin on vielä 500-600 euron hintaisia kortteja.

Juuri näin, useamman kerran ollaan tästä kyllä muistuteltu, että erillistä ilmoitusta ei tehdä.
 
Nordean verkkomaksussa näyttäisi olevan jotain ongelmaa. Tein pienen tilauksen paahdetuista tuotteista ja yrittäessäni maksaa Nordean Business-accountin kautta, tuli herjaa ettei palveluntarjoajaa löytynyt. Tein sitten saman maksun, henkilökohtaisen, toisen pankin kautta ja tilaus onnistui.

Kannattaisi ehkä tarkastaa, että Nordean verkkomaksut toimii kuten pitää. Nordealle näyttäisi tulleen verkkopankkiin vastikään jotain muutoksia: jokin nelinumeroinen varmistuskoodi ym.

Anyways, kiitos paahdetuista hinnoista! :)

Tsekkaillaan tämä!

Edit: sinun kannattaa loppuasiakkaana kysyä tätä Nordealta, voi olla että tuo Business Accountin käyttö vaatii jotain erillisiä toimia sinulta asiakkaana.
 
Viimeksi muokattu:
Saako esittää Jimm'sille toivomuksen tämän illan striimi valvojaisten suhteen? Olisi tarvetta edulliselle mutta laadukkaalle 27"-28" 4K ei kaarevalla näytölle x 2.

Odotan kovasti striimi valvojaisia ja mahdollisuutta päivittää näytöt. God speed !!!
Yhdyn edelliseen näyttötoiveeseen valvojaisten suhteen, mutta hakusessa olisi 34" IPS UW kaareva pelinäyttö. Jos rupeatte paahtamaan ni anti mennä korrelle asti vaan. Jos saisitte grillattua jonku noista paremmista IPS-malleista jonnekin 800-900 eskoon, niin sitten lähtee. Yli tonnia en rupea näistä maksamaan, koska se ei tunnu hyvältä diililtä.
Valvojaisiin joku näyttis **järkevään** hintaan?

Moikka! Valvojaistarjoukset lienee aika pitkälti lyöty lukkoon, eletäänhän jo itse tapahtumapäivää :) Välitän kuitenkin toiveet eteenpäin!
 
Onko tarjouksiin tulossa minkä kokoisia eriä? Lähinnä toiveissa 6600XT, 3060 Ti tai 3070 näyttis joten kuinka nopeasti pitää olla "lisää koriin-napin" äärellä mikäli toive toteutuu...?
 
Miten nää valvojaistarjoukset toimii? Julkaistaanko tarjouksia tasaisin väliajoin suurissa pumaskoissa vai ripotellen silloin tällöin? Kerrotaanko tarjouksista striimissä? Mistä striimi löytyy?
 
Onko tarjouksiin tulossa minkä kokoisia eriä? Lähinnä toiveissa 6600XT, 3060 Ti tai 3070 näyttis joten kuinka nopeasti pitää olla "lisää koriin-napin" äärellä mikäli toive toteutuu...?

Tarjousten eräkokoja ei olla paljastettu etukäteen, toki kovissa tarjouksissa erät ovat pienempiä ja maltillisemmissa sitten suurempia.
 
Miten nää valvojaistarjoukset toimii? Julkaistaanko tarjouksia tasaisin väliajoin suurissa pumaskoissa vai ripotellen silloin tällöin? Kerrotaanko tarjouksista striimissä? Mistä striimi löytyy?

Linkki striimiin löytyy ekasta postauksesta! Tarjoukset julkistetaan normaaliin tapaan täällä ja murobbs -ketjussamme, ajankohdat kerrotaan striimissä :)
 
Tsekkaillaan tämä!

Edit: sinun kannattaa loppuasiakkaana kysyä tätä Nordealta, voi olla että tuo Business Accountin käyttö vaatii jotain erillisiä toimia sinulta asiakkaana.

Thanks! Joo, voi olla että kyselen mikäli ongelma jatkuu. Tähän mennessä toiminut moitteetta. Näyttäisi mahdollisesti joltain rajapintamuutoksilta. Toivotaan ettei vika koske isoa yleisöä.
 
Tila
Keskustelu on suljettu.

Statistiikka

Viestiketjuista
259 234
Viestejä
4 505 824
Jäsenet
74 341
Uusin jäsen
jolophi

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom