- Liittynyt
- 11.02.2019
- Viestejä
- 608
Ennen on kyllä hyvien tapojen mukaan kyselty ensin kelpaako joku toinen malli vaihdokkina jos kyseistä mallia ei löydy, eikä vaan suoraan lähetetty tilalle korttia joka on heikompi/selkeästi halvempi malli kun takuuseen lähetetty. Toisekseen mulle sanottiin viikko takaperin tuon viimeisimmän osalta että lähetä viipymättä kortti huoltoon että pääsee nopeasti käsittelyyn, ruuhkaa ei takuupuolella pitänyt olla. Kortti on kuitenkin perjantaista asti ollut teillä perillä, mutta mitään ei teidän huollosta ole kuulunut tuon osalta? Jos olisin tän tiennyt niin tuollakin kortilla olisi sentään saanut kuvaa näytölle joulunpyhiksi (vaikka se ei pelikäytössä toimikkaan.)
Omakin kokemus sellaisesta tapauksesta, että oman Asus 1060 6G STRIX takuuvaihto meni alunperin niin, että vaihdettiin tilalle (ilman että mitään kysyttiin) näytönohjain, jossa ei ollut tarpeeksi liittimiä (mitkä oli siis vaikuttanut alkuperäiseen ostopäätökseen), eli siis 3 DP, ja 1 HDMI. Lopputulos oli kuitenkin, että sain sen vaihdettua sellaiseen missä oli sopivasti liittimiä. Harmillisesti kun vaikeaa laittaa 3 näyttöä + HTC Vive kiinni, jossei oo tarpeeksi liittimiä.

Lopputuloksena siis 1060 STRIX vaihtui GTX 1660 SUPER:iin, pienen mutkan kautta välissä.