En yleensä käy foorumeilla avautumassa, mutta nyt oli kyllä Jimmsin kanssa niin surkea asiakaskokemus että piti ihan rekisteröityä. Tilasin maanantaina 10.8. ~500e näytön jolla oli positiivinen varastosaldo sekä sarakkeissa "Web-myynti" että "Turku" ja sain toimitusarvion 1-4pv. Perjantaina kyselin perään, kun ei ollut vielä tullut edes seurantakoodia ja kävikin ilmi että varastosaldo oli väärä ja lisää tulisi 21.8. Kovasti kuitenkin lupailtiin että tästä erästä riittää tilaukseni täyttämiseen. Nyt sitten tänään taas uutta viestiä ettei tuota 21.8. erää ehkä tule ollenkaan.
Näppärästi muuttui täysin maksettu "löytyy varastosta" -tilaus löysässä hirressä roikkumiseen.
Näppärästi muuttui täysin maksettu "löytyy varastosta" -tilaus löysässä hirressä roikkumiseen.