Sinä hyödyt siitä, mitä Jimm's tietää! / Jimm's PC:n oma ketju

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jimm's
  • Aloitettu Aloitettu
Tila
Keskustelu on suljettu.
Miten tuo teidän chat toimii? 1/3 viestistä jää ilman vastausta. "Asiakkaita edelläsi 0" mutta silti tänäänkin odotin kysymykseeni vastausta 30min. Paikalla näytti olevan myyjiä. Vastausta en koskaan saanut.

Mulla on tehnyt parikin kertaa puhelimella (android, google chrome) saman. Laitoin PC:ltä viestiä ja vastaus tuli alle kymmenessä minuutissa molemmilla kerroilla. Eli ei ollut viestit menneet perille, tosiaan hämäävää kun se asiakaslaskuri kuitenkin pelittää.

Vai siis hetkinen osaan kysymyksistä sait vastauksen?

Chatti saattaa tosiaan välillä nikotella, käytetystä alustasta riippuen, pahoittelumme tästä! Välillä myös kaikki asiakaspalvelijat ovat pitkään sidottuina esimerkiksi puheluihin, jolloin chat-vastaus saattaa viipyä harmillisen pitkään. Kannattaa kuitenkin jättää chat avoimeksi vaikka välilehteen, jos koneella istuskelee, vastaamme toki kaikille! Mikäli vastausta ei näy, kannattaa kokeilla kirjautua ulos ja uudelleen sisään ja avata keskustelu uudelleen. Chat-keskustelu tallentuu myös profiiliisi, joten vastaukset tulevat kyllä näkyville vaikka olisitkin pois koneen ääreltä - kunhan kysymykset ovat päässeet perille meille saakka! :comp2:
 
Onko 3300x kuulunut mitään? Poika kuumeilee vahvasti.

Entä koska koppaa mahtaa tulla :hmm:

Valitettavasti molempien tilanne on toistaiseksi täysin avoinna :sad:
 
Pakko antaa kehuja @Jimm's lle. Tavarat ovat yleensä pakattu ja lähetetty muutamassa tunnissa tilauksesta (käytän toki pikatoimitus -ominaisuutta) koska tykkään saada tuotteen nopeasti näprättäväksi :) Eli iso kiitos sinne. Aina yritän teiltä katsoa tavarat ensin jos vain löytyy varastosta.
 
Mitä on tapahtunut teidän sivuilla tuotearvosteluille? Huomasin tuossa eilen jo ettei siel näy enää niitä.
 
Viimeksi muokattu:
Miten tuo palaute/arvostelu tuotteelle annetaan? Olen klikkailut paahtimia ja vaikka mitä, mutta en vaan osaa.
 
Hoituu asiakastilin tilausten kautta, siellä on arvostele tuote nappula kun tilauksen avaa.
No niinpä onkin ja mielestäni tuolta kävin vielä katsomassa. Kiitos tästä.

Olisiko myös mahdollista arvostella päivityspakettien tuotteita erikseen? Nyt ne näkyvät tilauksissa pakettina eikä arvostelemaan pääse yksittäistä tuotetta esim. emolevyä.
 
Mikäs ero on näiden kahden M.2 SSD:n välillä oikein?

Täytyy oikein miettiä kumman sitä oikein ostaa, mutta vissiin ero on tuo että toinen noista ei oo NVMe vai onko jotain muutakin?

Samsung 1TB 970 EVO Plus SSD-levy, M.2 2280, PCIe 3.0 x4, NVMe, 3500/3300 MB/s, 229,90 €
vs
A-Data 1TB XPG SX8200 PRO SSD-levy, M.2 2280, PCIe 3.0, 3D TLC, 3500/3000 MB/s, 169,00 €
Näissä on eri piirit, eli ihan teknisiä eroavaisuuksia löytyy. A-Datan tuotetietoja päivitetty nyt myös tarkemmiksi!
 
Onko tuosta ikkunatonta versiota saatavilla:
 
Saako kysyä: Minkä hiton takia vaihdoitte ennakkomaksuissa Paytrailista Checkoutiin?
Paytrail toimi kuin junan vessa ja toimi pankin kuin pankin kanssa, kun taas Checkout ei toimi millään, ei Nordean pankilla saati S-Pankin. Ennen oli vaivatonta tilata teiltä ennakkomaksulla, mutta nyt saa pitää aina sormia ristissä että toimiiko tuo Checkoutin-viritys vai heittääkö taas syystä X jumiin kun pyytää vahvistusta vai heittääkö teidän maksutavan valintaan virheellä "Maksu peruutettu". Ja ei, ei ole siitä ettei ole katetta tarpeeksi.
 
Saako kysyä: Minkä hiton takia vaihdoitte ennakkomaksuissa Paytrailista Checkoutiin?
Paytrail toimi kuin junan vessa ja toimi pankin kuin pankin kanssa, kun taas Checkout ei toimi millään, ei Nordean pankilla saati S-Pankin. Ennen oli vaivatonta tilata teiltä ennakkomaksulla, mutta nyt saa pitää aina sormia ristissä että toimiiko tuo Checkoutin-viritys vai heittääkö taas syystä X jumiin kun pyytää vahvistusta vai heittääkö teidän maksutavan valintaan virheellä "Maksu peruutettu". Ja ei, ei ole siitä ettei ole katetta tarpeeksi.

Itse en tiedä, missä vaiheessa Jimm'sille tuli MobilePay, mutta se toimii kohdallani kuin junan vessa. Muutenkin korona-aikaan aivan loistava sovellus.
 
Lähetin paketin asiakaspalautuksena postin helposti koodilla mutta unohdin laittaa pakettiin RMA-koodin. Löytääkö rma-puolelle perille silti?
 
Saako kysyä: Minkä hiton takia vaihdoitte ennakkomaksuissa Paytrailista Checkoutiin?
Paytrail toimi kuin junan vessa ja toimi pankin kuin pankin kanssa, kun taas Checkout ei toimi millään, ei Nordean pankilla saati S-Pankin. Ennen oli vaivatonta tilata teiltä ennakkomaksulla, mutta nyt saa pitää aina sormia ristissä että toimiiko tuo Checkoutin-viritys vai heittääkö taas syystä X jumiin kun pyytää vahvistusta vai heittääkö teidän maksutavan valintaan virheellä "Maksu peruutettu". Ja ei, ei ole siitä ettei ole katetta tarpeeksi.

Ennen Checkoutia käytössä on ollut Verifone, Paytrail meillä ei ole ollut käytössä. Mikäli pystyt laittamaan tarkempaa tietoa tästä ongelmasta vaikkapa yksärinä, niin selvitämme mielellämme asiaa tarkemmin!
 
Lähetin paketin asiakaspalautuksena postin helposti koodilla mutta unohdin laittaa pakettiin RMA-koodin. Löytääkö rma-puolelle perille silti?
Löytää kyllä! Olihan sinulla paketissa sisällä kuitenkin saate, josta ilmenevät tarkemmat tiedot?
 
Morjensta!
Onkohan Jimmsin valikoimaan tulossa Eurooppaan saapuvaa Xiaomi Mi Surface Display 34? Jos on, niin onko tietoa, että koska tuota mahtaisi saada tilattua?
 
Guten tag!

Hyllyssä lötköttää 3700X ja viimeistään ensi viikolla kosahtaa B550 Taichi sen viereen...

Loput tarvittavat kilkkeet pitäisi saada ja kohta ollaan jo siinä elokuussa, että tuleeko sieltä mitään hyvää tarjousta (alla mainituista tuotteista) tuohon elokuun foorumitarjouksiin?
Kun emo on käsissä, niin kauan ei odoteta, vaan näyttää olevan pari tarvittavaa tuotetta muualla aika tavalla halvemmalla ;)

32GB kitti muistia pitäisi saada (siinä 3200C16 -> korvilla) ja joku (7200rpm) HDD lisätilaksi, kun pelit vie kaiken tilan.
Noista olisi kiva saada hyviä tarjouksia, kun molemmat (no, varsinkin muistikitit) on hiukan liian korkealla hinnalla tällä hetkellä.
Muut tarvittavat ovatkin sitten ihan tarpeeksi ok hinnoissa (esim. NH-D15 chromax.black) ja pyynti pulitetaan mukisematta! xD

Tulipas siitä epäselvä, mutta toivottavasti siitä edes etäisesti saa tarpeista selvää ;)
 
Tila
Keskustelu on suljettu.

Statistiikka

Viestiketjuista
258 278
Viestejä
4 486 107
Jäsenet
74 132
Uusin jäsen
Jaakko0000000

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom