Sinä hyödyt siitä, mitä Jimm's tietää! / Jimm's PC:n oma ketju

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jimm's
  • Aloitettu Aloitettu
Tila
Keskustelu on suljettu.
Hoituu asiakastilin tilausten kautta, siellä on arvostele tuote nappula kun tilauksen avaa.
No niinpä onkin ja mielestäni tuolta kävin vielä katsomassa. Kiitos tästä.

Olisiko myös mahdollista arvostella päivityspakettien tuotteita erikseen? Nyt ne näkyvät tilauksissa pakettina eikä arvostelemaan pääse yksittäistä tuotetta esim. emolevyä.
 
Mikäs ero on näiden kahden M.2 SSD:n välillä oikein?

Täytyy oikein miettiä kumman sitä oikein ostaa, mutta vissiin ero on tuo että toinen noista ei oo NVMe vai onko jotain muutakin?

Samsung 1TB 970 EVO Plus SSD-levy, M.2 2280, PCIe 3.0 x4, NVMe, 3500/3300 MB/s, 229,90 €
vs
A-Data 1TB XPG SX8200 PRO SSD-levy, M.2 2280, PCIe 3.0, 3D TLC, 3500/3000 MB/s, 169,00 €
Näissä on eri piirit, eli ihan teknisiä eroavaisuuksia löytyy. A-Datan tuotetietoja päivitetty nyt myös tarkemmiksi!
 
Onko tuosta ikkunatonta versiota saatavilla:
 
Saako kysyä: Minkä hiton takia vaihdoitte ennakkomaksuissa Paytrailista Checkoutiin?
Paytrail toimi kuin junan vessa ja toimi pankin kuin pankin kanssa, kun taas Checkout ei toimi millään, ei Nordean pankilla saati S-Pankin. Ennen oli vaivatonta tilata teiltä ennakkomaksulla, mutta nyt saa pitää aina sormia ristissä että toimiiko tuo Checkoutin-viritys vai heittääkö taas syystä X jumiin kun pyytää vahvistusta vai heittääkö teidän maksutavan valintaan virheellä "Maksu peruutettu". Ja ei, ei ole siitä ettei ole katetta tarpeeksi.
 
Saako kysyä: Minkä hiton takia vaihdoitte ennakkomaksuissa Paytrailista Checkoutiin?
Paytrail toimi kuin junan vessa ja toimi pankin kuin pankin kanssa, kun taas Checkout ei toimi millään, ei Nordean pankilla saati S-Pankin. Ennen oli vaivatonta tilata teiltä ennakkomaksulla, mutta nyt saa pitää aina sormia ristissä että toimiiko tuo Checkoutin-viritys vai heittääkö taas syystä X jumiin kun pyytää vahvistusta vai heittääkö teidän maksutavan valintaan virheellä "Maksu peruutettu". Ja ei, ei ole siitä ettei ole katetta tarpeeksi.

Itse en tiedä, missä vaiheessa Jimm'sille tuli MobilePay, mutta se toimii kohdallani kuin junan vessa. Muutenkin korona-aikaan aivan loistava sovellus.
 
Lähetin paketin asiakaspalautuksena postin helposti koodilla mutta unohdin laittaa pakettiin RMA-koodin. Löytääkö rma-puolelle perille silti?
 
Saako kysyä: Minkä hiton takia vaihdoitte ennakkomaksuissa Paytrailista Checkoutiin?
Paytrail toimi kuin junan vessa ja toimi pankin kuin pankin kanssa, kun taas Checkout ei toimi millään, ei Nordean pankilla saati S-Pankin. Ennen oli vaivatonta tilata teiltä ennakkomaksulla, mutta nyt saa pitää aina sormia ristissä että toimiiko tuo Checkoutin-viritys vai heittääkö taas syystä X jumiin kun pyytää vahvistusta vai heittääkö teidän maksutavan valintaan virheellä "Maksu peruutettu". Ja ei, ei ole siitä ettei ole katetta tarpeeksi.

Ennen Checkoutia käytössä on ollut Verifone, Paytrail meillä ei ole ollut käytössä. Mikäli pystyt laittamaan tarkempaa tietoa tästä ongelmasta vaikkapa yksärinä, niin selvitämme mielellämme asiaa tarkemmin!
 
Lähetin paketin asiakaspalautuksena postin helposti koodilla mutta unohdin laittaa pakettiin RMA-koodin. Löytääkö rma-puolelle perille silti?
Löytää kyllä! Olihan sinulla paketissa sisällä kuitenkin saate, josta ilmenevät tarkemmat tiedot?
 
Morjensta!
Onkohan Jimmsin valikoimaan tulossa Eurooppaan saapuvaa Xiaomi Mi Surface Display 34? Jos on, niin onko tietoa, että koska tuota mahtaisi saada tilattua?
 
Guten tag!

Hyllyssä lötköttää 3700X ja viimeistään ensi viikolla kosahtaa B550 Taichi sen viereen...

Loput tarvittavat kilkkeet pitäisi saada ja kohta ollaan jo siinä elokuussa, että tuleeko sieltä mitään hyvää tarjousta (alla mainituista tuotteista) tuohon elokuun foorumitarjouksiin?
Kun emo on käsissä, niin kauan ei odoteta, vaan näyttää olevan pari tarvittavaa tuotetta muualla aika tavalla halvemmalla ;)

32GB kitti muistia pitäisi saada (siinä 3200C16 -> korvilla) ja joku (7200rpm) HDD lisätilaksi, kun pelit vie kaiken tilan.
Noista olisi kiva saada hyviä tarjouksia, kun molemmat (no, varsinkin muistikitit) on hiukan liian korkealla hinnalla tällä hetkellä.
Muut tarvittavat ovatkin sitten ihan tarpeeksi ok hinnoissa (esim. NH-D15 chromax.black) ja pyynti pulitetaan mukisematta! xD

Tulipas siitä epäselvä, mutta toivottavasti siitä edes etäisesti saa tarpeista selvää ;)
 
Onko mahdollista saada "pakettitarjousta"? Vähän alta 3k€ osia ostoskorissa ja kunhan mietiskelen, että tilaanko vai en.
 
Onko mahdollista saada "pakettitarjousta"? Vähän alta 3k€ osia ostoskorissa ja kunhan mietiskelen, että tilaanko vai en.
Vastaan, vaikka en ole firman edustaja, mutta aspaan vaan yhteyttä, niin kyllä tuosta pitäisi jokin könttäsumma saada.
Tämä nousee toisinaan esille ja aina on lopputulema sama, eli aspaan ytheyttä. :thumbsup:
 
Onko mahdollista saada "pakettitarjousta"? Vähän alta 3k€ osia ostoskorissa ja kunhan mietiskelen, että tilaanko vai en.

Tilaus ja toimitusehdoissa lukee näin: Hinnoittelemme tuotteemme valmiiksi kilpailukykyisiksi. Niinpä alle 2000 euron tilauksista emme tee tarjouksia, vaan toimitamme tuotteet sivujemme hinnoilla. Yli 2000 euron tilauksille on mahdollista pyytää tarjousta. Suuria alennuksia emme kuitenkaan pysty antamaan. Saamme kuitenkin toimitettua paljon sellaisia osia, joita ei sivuiltamme löydy. Mikäli haluat sivuiltamme löytymättömiä osia voit tiedustella näitä puhelimitse, mailitse tai myymälästämme.

Eli kyllä sulla tuo minimisumma ainakin ylittyy melko selvästi ja varmaankin jotain pientä vastaantuloa mahdollista saada. En tiedä onko chatti parempi paikka kuitenkin kysyä.
 
Onko mahdollista saada "pakettitarjousta"? Vähän alta 3k€ osia ostoskorissa ja kunhan mietiskelen, että tilaanko vai en.
Kuten kanssafoorumilaiset olivatkin jo ehtineet vastailla, niin kyllä, pakettitarjousta kannattaa kysyä! Ota siis yhteyttä aspaan chatissa tai sähköpostilla.
 
Guten tag!

Hyllyssä lötköttää 3700X ja viimeistään ensi viikolla kosahtaa B550 Taichi sen viereen...

Loput tarvittavat kilkkeet pitäisi saada ja kohta ollaan jo siinä elokuussa, että tuleeko sieltä mitään hyvää tarjousta (alla mainituista tuotteista) tuohon elokuun foorumitarjouksiin?
Kun emo on käsissä, niin kauan ei odoteta, vaan näyttää olevan pari tarvittavaa tuotetta muualla aika tavalla halvemmalla ;)

32GB kitti muistia pitäisi saada (siinä 3200C16 -> korvilla) ja joku (7200rpm) HDD lisätilaksi, kun pelit vie kaiken tilan.
Noista olisi kiva saada hyviä tarjouksia, kun molemmat (no, varsinkin muistikitit) on hiukan liian korkealla hinnalla tällä hetkellä.
Muut tarvittavat ovatkin sitten ihan tarpeeksi ok hinnoissa (esim. NH-D15 chromax.black) ja pyynti pulitetaan mukisematta! xD

Tulipas siitä epäselvä, mutta toivottavasti siitä edes etäisesti saa tarpeista selvää ;)
Tarjoukset tulevat maanantaina julki, tämänhetkisen tiedon mukaan näille tuotteille ei kuitenkaan valitettavasti olisi tulossa tarjouksia.
 
Tyhmä kysymys; miksi ostaa hidasta SATA M.2 asemaa kun kolme kertaa nopsempaa Inteliä saa lähes samaan rahaan?


(ellei tietty ole niin että M.2 portti on SATA only ja rauta vähän vanhempaa, silloin ymmärrän)
 
Tyhmä kysymys; miksi ostaa hidasta SATA M.2 asemaa kun kolme kertaa nopsempaa Inteliä saa lähes samaan rahaan?


(ellei tietty ole niin että M.2 portti on SATA only ja rauta vähän vanhempaa, silloin ymmärrän)

Koska tarve M.2 kovolle NVME sijasta.
1 slotti on jo emolla varattu A2000 NVME-kovolle.
 
Koska tarve M.2 kovolle NVME sijasta.
1 slotti on jo emolla varattu A2000 NVME-kovolle.
M.2-liitäntäistä kovalevyä en olekaan vielä nähnyt :hmm: Mutta siis se toinen M.2 slotti ei siis tue NVMe:tä vaan pelkkää SATA? Koska jos se tukee NVMe:tä niin tuo Intel on paljon parempi ostos.
 
M.2-liitäntäistä kovalevyä en olekaan vielä nähnyt :hmm: Mutta siis se toinen M.2 slotti ei siis tue NVMe:tä vaan pelkkää SATA? Koska jos se tukee NVMe:tä niin tuo Intel on paljon parempi ostos.

Ei tehdä tästä isompaa numeroa.. Mutta 1 Ultra M.2 (PCIe Gen3 x4), 1 M.2 (SATA3) sanoo manuaali.
Eli tarve tavallinen M.2 SSD-KOVALEVY joka käyttää SATA-väylää.
Ensimmäisessä slotissa on jo aiemmin mainittu Kingstonin A2000 SSD joka NVME.
 
Viimeksi muokattu:
Onko Zowien päivitetyt ZA-B ja FK-B mattamustat hiiret tulossa listoille milloin?
 
FAQ: Is that possible to change the GPu I bought from the Jimms 2 weeks ago because I am not really happy with Nvidia RTX. I want to switch to 5700XT. Just curious to know. I have everything intact.
 
Jimms has a 30 day return policy.

Cancellation and Return Conditions
  1. Products that are bought from our store have a 30 day cancellation and exchange policy from the day you receive the product. If the product or product are delivered in several instalments, the 30 days are calculated from the last consignment received. When calculating the cancellation right, weekends and holidays are included excluding the date of receipt. It shall be sufficient that the notice of cancellation is made within the time limit.
  2. You can notify about your order cancellation either by using the cancellation form that comes with the order or using a free form. You can email the notification to our customer service asiakaspalvelu@jimms.fi , send it in mail to Lukkosepänkatu 7, 20320 Turku or call our customer service number 029 70 70700. You cannot return your order or leave it unclaimed without notify us with a cancellation. Customer is responsible for, if necessary, to show that the notice of cancellation has been made. Cancellation does not need an explanation.
  3. It is the customer’s responsibility to show the date of receipt of the products for example a receipt from Posti or Matkahuolto.
  4. The customer must keep the received product substantially unchanged or undiminished until the customer has decided to keep the products. The product is not considered to be taken in use if the customer has handled the product as necessary to determine the nature, characteristics and functioning properly. If the consumer does not keep the goods essentially unchanged or unreduced, Jimm's has the right to charge the amount corresponding to the decrease in value. If the goods have become unsaleable due to having been used, Jimm's has the right to refuse to refund the customer at all for the amount the latter has paid. When returning bundle- and game campaign products, all items included in that campaign must be returned.
  5. A right of cancellation does not apply to sealed and supplied computer software, game, sound recording or video recording which has had its seal opened. Also the right of cancellation does not apply to sealed and delivered hygiene product (e.g. ear buds) which have their seal opened. In addition the right of cancellation does not apply to products which are product or are modified accordingly to the customer’s needs or are clearly specialized to the needs of the customer (e.g. specifically assembled computer or water cooling). The customer may lose his right of cancellation in other cases that are provided in the Consumer Protection Act, Chapter 6, §16.
  6. It is considered an order for the company if the customer gives a company name during the order. Please submit a RMA request before returning. RMA requests will be accepted on a case-by-case basis.
  7. Product returns are free of charge to the customers. Products must be returned to Jimm’s by using Posti’s customer return. The products must be packaged accordingly to the instructions we provide. You may also return the product directly to the store. Jimm’s reserves the right to charge customers for the return shipping if the product is clearly used or the return is unfounded for. Products must be returned without delay and no later than 14 days after the cancellation was made. The time limit is met if the customer send the products back before the 14 day time limit.
  8. The customer is only responsible decrease in product value which is result of anything other than handing the product as necessary to determine the nature, characteristics and functioning. Any damages caused be the shipping must be reported immediately to the shipping company and Jimm’s.
  9. If the customer cancels the contract, Jimm’s will return all payments received from the customer without delay and in no later than 14 days after receiving the notice of cancellation. This includes the costs of delivery (except for additional costs when the customer has chosen a non-traditional delivery method). Jimm’s will disburse payment with the payment method which the client has used for the initial transaction unless the customer has agreed otherwise and there are no extra costs to the customer. Jimm’s may withhold payments for a refund until Jimm’s has received the product or until the customer has proven of having sent the product back.
  10. Revocable agreement relating to ancillary contracts are cancelled with currently valid legislation.

 
Tila
Keskustelu on suljettu.

Statistiikka

Viestiketjuista
259 573
Viestejä
4 511 866
Jäsenet
74 419
Uusin jäsen
KrisTNT

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom