Sinä hyödyt siitä, mitä Jimm's tietää! / Jimm's PC:n oma ketju

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jimm's
  • Aloitettu Aloitettu
Tila
Keskustelu on suljettu.
Mikä tuolle tarjoukselle tuli? Eilen tai ainakin toissapäivänä oli vielä voimassa? Tarjous voimassa 31.7 asti? Poika pähkäilee parin, kolmen näytön välillä vielä että mikä olisi se sille sopivin vehje minkä minä luonnollisesti maksan (toki kuittaa astianpesukoneen, ruohonleikkurin, imurin yms käytöllä) niin olin jo painamassa nappia kunnes tajusin että tarjous poistunut?


Samsung 24" Odyssey CRG5, 144Hz kaareva Full HD -pelimonitori, musta (Tarjous! Norm. 179€!) - 159,00€

Kyllä siinä nyt näyttäisi olevan hintana 139,90 €? :)o_O
 
Kylläpä on halvaksi menneet VA panelit. Eipä ole enää mitään pointtia TN-paneleissa näillä hintatasoilla.
 
Kannatetaan. Vähintään 10v linnaa TN-panelien valmistuksesta, maahantuonnista ja myynnistä.
:hammer:
 
Kylläpä on halvaksi menneet VA panelit. Eipä ole enää mitään pointtia TN-paneleissa näillä hintatasoilla.

TN -paneelit pitäisi kyllä kieltää lailla jo.

No jatketaanpa offtopiccia (siirtäkööt modet sitten vaikka pelinäytöt-ketjuun) sen verran että nää nyt on täyttä huuhaata. Ammatikseen (tai siihen pyrkivät) tai ihan vain tosissaan FPS-pelejä pelaavat valitsevat ihan syystä TN-paneelin eikä VA:ta. Ja kyseinen ryhmä ei ole mikään pieni. Toki uudesta Odyssey G7:sta ei ole kokemusta.

Saattaa siellä RageDaddynkin poika laneilla katsoa viereisen Veetin näyttöä ja ihmetellä miten se CS:GO/Fortnite näyttää pyörivän huomattavasti paremmin.
 
Olisko tätä harmaata väriä noctuan pehmusteista mahdollista tuotteistaa?

 
Olisko tätä harmaata väriä noctuan pehmusteista mahdollista tuotteistaa?


Tuotteistuspyyntö laitettu eteenpäin!

//edit: nämä löytyvät nyt täältä Noctua NA-SAVP1 chromax.grey -kiinnitystarvikepakkaus tuulettimille, harmaa - 6,90€ Toimitusaika-arvio on kuitenkin tällä hetkellä valitettavasti avoinna.
 
Viimeksi muokattu:

Bundleen ei valitettavasti ole mahdollista tehdä muutoksia.
Vertailimme näitä muisteja kokoonpanossamme, ja ne ovat lähes koko kamman pituudelta saman korkuiset, HyperX on toisesta päädystä noin puolen sentin matkalta millin verran korkeampi. Valmistajan sivu ilmoittaa HyperX:n korkeudeksi 34,1 mm ja Black Ridgelle taas maksimi muistikorkeudeksi ilmoitetaan 33 mm. Tämä perusteella tiukkaa saattaisi tehdä noiden Corsairienkin kanssa :confused2:
 
Onko Jonsbo NC-3 paketin mukana yksi "dummy RAM" kuten ohjeissa lukee?

Jos mukana tulee tosiaan yksi dummy niin silloin kahdella paketilla saisi täytettyä kaikki neljä RAM slottia ilman että joutuisi ostamaan uusia muisteja täyttämään kahta tyhjää paikkaa.
 
EDIT! Nyt kyllä iobbs bugas, tää threadi oli auki joo tabissa mutta VARMASTI olin vastamaassa tuonne toiseen threadiin
(tai sitten copypasteilin itse tekstiä.. puuh, nää maanantait on pahoja näin keskellä viikkoa)
 
Onko Jonsbo NC-3 paketin mukana yksi "dummy RAM" kuten ohjeissa lukee?

Jos mukana tulee tosiaan yksi dummy niin silloin kahdella paketilla saisi täytettyä kaikki neljä RAM slottia ilman että joutuisi ostamaan uusia muisteja täyttämään kahta tyhjää paikkaa.

Moikka! Kyllä lähtökohta on pääsääntöisesti se, että valmistajan manuaali tietää mistä puhuu - eli pakkaukseen sisältyy yksi mannequin/dummy :)
 
Onko teillä mahdollisesti tulossa jotain muita päivityspakettejä ITX-levyillä varustettuna, kenties B550/X570 -lankulla? Tällä hetkellä ainut taitaa olla tämä:


mITX-bundlejen kysyntä on ollut melko marginaalinen mutta välitetään kehitysehdotus eteenpäin!
 
Miten tuo teidän chat toimii? 1/3 viestistä jää ilman vastausta. "Asiakkaita edelläsi 0" mutta silti tänäänkin odotin kysymykseeni vastausta 30min. Paikalla näytti olevan myyjiä. Vastausta en koskaan saanut.
 
Miten tuo teidän chat toimii? 1/3 viestistä jää ilman vastausta. "Asiakkaita edelläsi 0" mutta silti tänäänkin odotin kysymykseeni vastausta 30min. Paikalla näytti olevan myyjiä. Vastausta en koskaan saanut.

Mulla on tehnyt parikin kertaa puhelimella (android, google chrome) saman. Laitoin PC:ltä viestiä ja vastaus tuli alle kymmenessä minuutissa molemmilla kerroilla. Eli ei ollut viestit menneet perille, tosiaan hämäävää kun se asiakaslaskuri kuitenkin pelittää.

Vai siis hetkinen osaan kysymyksistä sait vastauksen?
 
Miten tuo teidän chat toimii? 1/3 viestistä jää ilman vastausta. "Asiakkaita edelläsi 0" mutta silti tänäänkin odotin kysymykseeni vastausta 30min. Paikalla näytti olevan myyjiä. Vastausta en koskaan saanut.

Mulla on tehnyt parikin kertaa puhelimella (android, google chrome) saman. Laitoin PC:ltä viestiä ja vastaus tuli alle kymmenessä minuutissa molemmilla kerroilla. Eli ei ollut viestit menneet perille, tosiaan hämäävää kun se asiakaslaskuri kuitenkin pelittää.

Vai siis hetkinen osaan kysymyksistä sait vastauksen?

Chatti saattaa tosiaan välillä nikotella, käytetystä alustasta riippuen, pahoittelumme tästä! Välillä myös kaikki asiakaspalvelijat ovat pitkään sidottuina esimerkiksi puheluihin, jolloin chat-vastaus saattaa viipyä harmillisen pitkään. Kannattaa kuitenkin jättää chat avoimeksi vaikka välilehteen, jos koneella istuskelee, vastaamme toki kaikille! Mikäli vastausta ei näy, kannattaa kokeilla kirjautua ulos ja uudelleen sisään ja avata keskustelu uudelleen. Chat-keskustelu tallentuu myös profiiliisi, joten vastaukset tulevat kyllä näkyville vaikka olisitkin pois koneen ääreltä - kunhan kysymykset ovat päässeet perille meille saakka! :comp2:
 
Onko 3300x kuulunut mitään? Poika kuumeilee vahvasti.

Entä koska koppaa mahtaa tulla :hmm:

Valitettavasti molempien tilanne on toistaiseksi täysin avoinna :sad:
 
Pakko antaa kehuja @Jimm's lle. Tavarat ovat yleensä pakattu ja lähetetty muutamassa tunnissa tilauksesta (käytän toki pikatoimitus -ominaisuutta) koska tykkään saada tuotteen nopeasti näprättäväksi :) Eli iso kiitos sinne. Aina yritän teiltä katsoa tavarat ensin jos vain löytyy varastosta.
 
Mitä on tapahtunut teidän sivuilla tuotearvosteluille? Huomasin tuossa eilen jo ettei siel näy enää niitä.
 
Viimeksi muokattu:
Miten tuo palaute/arvostelu tuotteelle annetaan? Olen klikkailut paahtimia ja vaikka mitä, mutta en vaan osaa.
 
Hoituu asiakastilin tilausten kautta, siellä on arvostele tuote nappula kun tilauksen avaa.
No niinpä onkin ja mielestäni tuolta kävin vielä katsomassa. Kiitos tästä.

Olisiko myös mahdollista arvostella päivityspakettien tuotteita erikseen? Nyt ne näkyvät tilauksissa pakettina eikä arvostelemaan pääse yksittäistä tuotetta esim. emolevyä.
 
Mikäs ero on näiden kahden M.2 SSD:n välillä oikein?

Täytyy oikein miettiä kumman sitä oikein ostaa, mutta vissiin ero on tuo että toinen noista ei oo NVMe vai onko jotain muutakin?

Samsung 1TB 970 EVO Plus SSD-levy, M.2 2280, PCIe 3.0 x4, NVMe, 3500/3300 MB/s, 229,90 €
vs
A-Data 1TB XPG SX8200 PRO SSD-levy, M.2 2280, PCIe 3.0, 3D TLC, 3500/3000 MB/s, 169,00 €
Näissä on eri piirit, eli ihan teknisiä eroavaisuuksia löytyy. A-Datan tuotetietoja päivitetty nyt myös tarkemmiksi!
 
Tila
Keskustelu on suljettu.

Statistiikka

Viestiketjuista
283 147
Viestejä
4 862 366
Jäsenet
78 612
Uusin jäsen
Mauritze

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom