Sinä hyödyt siitä, mitä Jimm's tietää! / Jimm's PC:n oma ketju

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jimm's
  • Aloitettu Aloitettu
Tila
Keskustelu on suljettu.
Onko tätä uutta Morpheus jäähyä tulossa saataville?

Tässä sama juttu, eli jos ja kun saadaan niin otetaan kyllä listoille :)

Mikä on Akasan 120mm RGB-tuuletinkehysten saatavuuden tilanne tällä hetkellä? Pitäisi kone saada näyttämään entistä enemmän joulukuuselta.

Eikö Phanteks kelpaa?

itse olen ollut tyytyväinen.

Liitteet

• 461D441B-5E40-4A51-A773-E8F6F8F6E329.jpeg
    461D441B-5E40-4A51-A773-E8F6F8F6E329.jpeg
    1 MB · Luettu: 34
  • B7974EC5-3678-41B0-98F4-AC3A5FF494E4.jpeg
    B7974EC5-3678-41B0-98F4-AC3A5FF494E4.jpeg
    1 MB · Luettu: 34
Viimeksi muokattu:
Eikö Phanteks kelpaa?

itse olen ollut tyytyväinen.
Halos vaatii vähintään yhden ylihintaisen "Lux" version että niitä voisi käyttää koneessa, ja kun hankinnassa on korkeintaan 2 lediluiskaa niin...

Toisin sanoen en katso hyvällä Phanteksin käyttämiä epästandardeja liitäntöjä jotka vaativat heidän oman adapterin toimiakseen.

Ps. Aloituspostauksessa on maininta delid prossuista, joita ei kuitenkaan ole saatavilla. Eikös tämä palvelu loppunut, kun huippuprossut on taas juotettuja? :think:

Palvelu on ostettavissa kyllä, mutta ns. varastoon näitä ei tehdä.

Mikä on Akasan 120mm RGB-tuuletinkehysten saatavuuden tilanne tällä hetkellä? Pitäisi kone saada näyttämään entistä enemmän joulukuuselta.

Toimitusaika-arvio nelisen viikkoa, näyttäisi olevan tukkurilta loppu.

Mikä on toimitusaika-arvio AMD Ryzen 3 3300X prosessoreille? Joka paikassa sekä koti- että ulkomailla varastosaldot näyttää ei-oota.

No nyt on kyllä nopeaa toimintaa. Yöllä n. puol kolmen aikaan laitoin kovalevyn tilaukseen ja kahdeksan aikaan aamulla tilaus oli lähetetty. :tup:

Mikä on toimitusaika-arvio AMD Ryzen 3 3300X prosessoreille? Joka paikassa sekä koti- että ulkomailla varastosaldot näyttää ei-oota.

Moi! Tuotekortin mukaisesti saapumisaika on vahvistamaton eli valitettavasti täysin avoin saatavuus tällä hetkellä. :/

Mikä tuolle tarjoukselle tuli? Eilen tai ainakin toissapäivänä oli vielä voimassa? Tarjous voimassa 31.7 asti? Poika pähkäilee parin, kolmen näytön välillä vielä että mikä olisi se sille sopivin vehje minkä minä luonnollisesti maksan (toki kuittaa astianpesukoneen, ruohonleikkurin, imurin yms käytöllä) niin olin jo painamassa nappia kunnes tajusin että tarjous poistunut?

Samsung 24" Odyssey CRG5, 144Hz kaareva Full HD -pelimonitori, musta (Tarjous! Norm. 179€!) - 159,00€

Mikä tuolle tarjoukselle tuli? Eilen tai ainakin toissapäivänä oli vielä voimassa? Tarjous voimassa 31.7 asti? Poika pähkäilee parin, kolmen näytön välillä vielä että mikä olisi se sille sopivin vehje minkä minä luonnollisesti maksan (toki kuittaa astianpesukoneen, ruohonleikkurin, imurin yms käytöllä) niin olin jo painamassa nappia kunnes tajusin että tarjous poistunut?

Samsung 24" Odyssey CRG5, 144Hz kaareva Full HD -pelimonitori, musta (Tarjous! Norm. 179€!) - 159,00€

Kyllä siinä nyt näyttäisi olevan hintana 139,90 €? :)o_O

Kylläpä on halvaksi menneet VA panelit. Eipä ole enää mitään pointtia TN-paneleissa näillä hintatasoilla.

Kannatetaan. Vähintään 10v linnaa TN-panelien valmistuksesta, maahantuonnista ja myynnistä.
:hammer:

Kylläpä on halvaksi menneet VA panelit. Eipä ole enää mitään pointtia TN-paneleissa näillä hintatasoilla.

TN -paneelit pitäisi kyllä kieltää lailla jo.

No jatketaanpa offtopiccia (siirtäkööt modet sitten vaikka pelinäytöt-ketjuun) sen verran että nää nyt on täyttä huuhaata. Ammatikseen (tai siihen pyrkivät) tai ihan vain tosissaan FPS-pelejä pelaavat valitsevat ihan syystä TN-paneelin eikä VA:ta. Ja kyseinen ryhmä ei ole mikään pieni. Toki uudesta Odyssey G7:sta ei ole kokemusta.

Saattaa siellä RageDaddynkin poika laneilla katsoa viereisen Veetin näyttöä ja ihmetellä miten se CS:GO/Fortnite näyttää pyörivän huomattavasti paremmin.

Olisko tätä harmaata väriä noctuan pehmusteista mahdollista tuotteistaa?

Olisko tätä harmaata väriä noctuan pehmusteista mahdollista tuotteistaa?

Tuotteistuspyyntö laitettu eteenpäin!

//edit: nämä löytyvät nyt täältä Noctua NA-SAVP1 chromax.grey -kiinnitystarvikepakkaus tuulettimille, harmaa - 6,90€ Toimitusaika-arvio on kuitenkin tällä hetkellä valitettavasti avoinna.

Viimeksi muokattu:

Bundleen ei valitettavasti ole mahdollista tehdä muutoksia.
Vertailimme näitä muisteja kokoonpanossamme, ja ne ovat lähes koko kamman pituudelta saman korkuiset, HyperX on toisesta päädystä noin puolen sentin matkalta millin verran korkeampi. Valmistajan sivu ilmoittaa HyperX:n korkeudeksi 34,1 mm ja Black Ridgelle taas maksimi muistikorkeudeksi ilmoitetaan 33 mm. Tämä perusteella tiukkaa saattaisi tehdä noiden Corsairienkin kanssa :confused2:

Onko Jonsbo NC-3 paketin mukana yksi "dummy RAM" kuten ohjeissa lukee?

Jos mukana tulee tosiaan yksi dummy niin silloin kahdella paketilla saisi täytettyä kaikki neljä RAM slottia ilman että joutuisi ostamaan uusia muisteja täyttämään kahta tyhjää paikkaa.

EDIT! Nyt kyllä iobbs bugas, tää threadi oli auki joo tabissa mutta VARMASTI olin vastamaassa tuonne toiseen threadiin
(tai sitten copypasteilin itse tekstiä.. puuh, nää maanantait on pahoja näin keskellä viikkoa)

Onko Jonsbo NC-3 paketin mukana yksi "dummy RAM" kuten ohjeissa lukee?

Jos mukana tulee tosiaan yksi dummy niin silloin kahdella paketilla saisi täytettyä kaikki neljä RAM slottia ilman että joutuisi ostamaan uusia muisteja täyttämään kahta tyhjää paikkaa.

Moikka! Kyllä lähtökohta on pääsääntöisesti se, että valmistajan manuaali tietää mistä puhuu - eli pakkaukseen sisältyy yksi mannequin/dummy :)

Onko teillä mahdollisesti tulossa jotain muita päivityspakettejä ITX-levyillä varustettuna, kenties B550/X570 -lankulla? Tällä hetkellä ainut taitaa olla tämä:

mITX-bundlejen kysyntä on ollut melko marginaalinen mutta välitetään kehitysehdotus eteenpäin!

Miten tuo teidän chat toimii? 1/3 viestistä jää ilman vastausta. "Asiakkaita edelläsi 0" mutta silti tänäänkin odotin kysymykseeni vastausta 30min. Paikalla näytti olevan myyjiä. Vastausta en koskaan saanut.

Miten tuo teidän chat toimii? 1/3 viestistä jää ilman vastausta. "Asiakkaita edelläsi 0" mutta silti tänäänkin odotin kysymykseeni vastausta 30min. Paikalla näytti olevan myyjiä. Vastausta en koskaan saanut.

Mulla on tehnyt parikin kertaa puhelimella (android, google chrome) saman. Laitoin PC:ltä viestiä ja vastaus tuli alle kymmenessä minuutissa molemmilla kerroilla. Eli ei ollut viestit menneet perille, tosiaan hämäävää kun se asiakaslaskuri kuitenkin pelittää.

Vai siis hetkinen osaan kysymyksistä sait vastauksen?

Mulla on tehnyt parikin kertaa puhelimella (android, google chrome) saman. Laitoin PC:ltä viestiä ja vastaus tuli alle kymmenessä minuutissa molemmilla kerroilla. Eli ei ollut viestit menneet perille, tosiaan hämäävää kun se asiakaslaskuri kuitenkin pelittää.

Vai siis hetkinen osaan kysymyksistä sait vastauksen?

Chatti saattaa tosiaan välillä nikotella, käytetystä alustasta riippuen, pahoittelumme tästä! Välillä myös kaikki asiakaspalvelijat ovat pitkään sidottuina esimerkiksi puheluihin, jolloin chat-vastaus saattaa viipyä harmillisen pitkään. Kannattaa kuitenkin jättää chat avoimeksi vaikka välilehteen, jos koneella istuskelee, vastaamme toki kaikille! Mikäli vastausta ei näy, kannattaa kokeilla kirjautua ulos ja uudelleen sisään ja avata keskustelu uudelleen. Chat-keskustelu tallentuu myös profiiliisi, joten vastaukset tulevat kyllä näkyville vaikka olisitkin pois koneen ääreltä - kunhan kysymykset ovat päässeet perille meille saakka! :comp2:

Onko 3300x kuulunut mitään? Poika kuumeilee vahvasti.

Entä koska koppaa mahtaa tulla :hmm:

Valitettavasti molempien tilanne on toistaiseksi täysin avoinna :sad:

Pakko antaa kehuja @Jimm's lle. Tavarat ovat yleensä pakattu ja lähetetty muutamassa tunnissa tilauksesta (käytän toki pikatoimitus -ominaisuutta) koska tykkään saada tuotteen nopeasti näprättäväksi :) Eli iso kiitos sinne. Aina yritän teiltä katsoa tavarat ensin jos vain löytyy varastosta.

Mitä on tapahtunut teidän sivuilla tuotearvosteluille? Huomasin tuossa eilen jo ettei siel näy enää niitä.

Viimeksi muokattu:
Miten tuo palaute/arvostelu tuotteelle annetaan? Olen klikkailut paahtimia ja vaikka mitä, mutta en vaan osaa.

Tila
Keskustelu on suljettu.

Statistiikka

Viestiketjuista
259 586
Jäsenet
74 419
Uusin jäsen
artumarienpeerg

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom