Sinä hyödyt siitä, mitä Jimm's tietää! / Jimm's PC:n oma ketju

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jimm's
  • Aloitettu Aloitettu
Tila
Keskustelu on suljettu.
Käytännössä ulkonäkösyistä haluan tuon, kun on kerran hieno koppa ja kaikki. Tuo on se kaikkein kallein versio krakeneistakin. Takuu on krakenissa 6 vuotta, freezerissä 2 vuotta.
Oletko harkinnut custom looppia? Hieman rahaa lisää krakenin hintaan ja saisit jo oikeasti tehokkaan ja hienon jäähdytyksen.

Hyvä tuo takuu krakenissa jos jopa 6 vuotta. Yleensä nuo AIO:t eivät taida hirveän pitkäikäisiä olla.
 
Onkohan tulossa valikoimaan Razer Gigantus V2 hiirimattoa?

Edit: <3
 
Viimeksi muokattu:
Jimms, kannattaa päivittää Bundlepackien (emo,prossu,muistit) normaalihinnat kohdilleen. Normihinnat ovat pääsääntöisesti monessa packissa tippuneet.
 
Paljonko on muuten aika-arvio konekasauksissa? Mulla lähti tänään 3. viikko rullaamaan ja vaimollakin olisi viikonloppuna töitä...
 
Jimms, kannattaa päivittää Bundlepackien (emo,prossu,muistit) normaalihinnat kohdilleen. Normihinnat ovat pääsääntöisesti monessa packissa tippuneet.
Laitetaan viestiä eteenpäin ja tarkastellaan!

EDIT! Tämä on prosessissa. Kaikkien bundlejen kohdalla pitäisi olla korjattuna tiistain aikana.
 
Viimeksi muokattu:
Kyselen uudestaan Noctua NH-L12 Ghost S1 Edition perään. Näköjään maailmalla jo tullut myyntiin, koska tulossa teille?
 

Millos näiden pitäis saapua?


entä onko näille arviota milloin saapuu?

 

Millos näiden pitäis saapua?


entä onko näille arviota milloin saapuu?


Moikka! Tuotekorttien mukaisesti mitään arviota ei tällä hetkellä näille ole :(
 
Ehdin jo Jonsbooni tilata tuulettimet muualta, mutta olisi kiva, jos tekin tuotteistaisitte Arctic Cooling P8:t:


Joku muukin tuota koteloa on hankkimassa:
 
EVO 970 plus tai joku vastaavan nopeuksinen 500gt< NVME olis myös mukava foorumitarjous :whistling:
 
Eilen illalla klo 21.40 laitettu osa tilaus pikatoimitus pyynnöllä. Tänään klo 6.38 postin seuranta ilmo :thumbsup: :thumbsup:
 
Tilasin teiltä tänään aiemmin päivällä emolevyn, jota ei ole saatavilla. Valitsin maksutavaksi AfterPay-laskun, jonka pitäisi maksutavan valinnan jälkeisen kuvauksen mukaan tulla vasta kun tilaus on lähetetty. Sain kuitenkin laskun 14 päivän maksuajalla saman tien sähköpostiini, vaikka en tiedä milloin tilaus tullaan lähettämään.

Luinko kuvauksen huolimattomasti, onko siinä virhe vai onko laskuttaja lähettänyt laskun liian innokkaasti?
 
Kiitokset nopsasta toimituksesta, vanhan koneen siirto uuteen koteloon helpottui kummasti kun sain hieman tahnaa ja lisäruuveja kun mokomat aina häviävät vaikka olin ottavinani kaikki ruuvit talteen...
 
Tein RMA:n Seasonicin Prime Platinum 1200W -virtalähteestä. RMA käsiteltiin nopeasti, noin viikossa. Korvaavaksi tuotteeksi määriteltiin Silverstonen Strider 1300W Titanium. Tästä olen pettynyt ja yritin sähköpostilla tarjota omia vaihdokkeja (Prime TX-850W / Corsair HX1000i). Näitä ei ollut suoraan saatavilla, mutta lomalla kun olen, niin hieman pidempi toimitusaika ei olisi haitannut.

Silverstonessa on arvostelujen mukaan ripplen kanssa jotain ongelmaa, sekä lisäksi takuu tippui 12v -> 5v. Mitä mieltä olette? Menikö tämä oikein? Nykyisessä oli n. 9v takuuta jäljellä ja se tipahti nyt viiteen vuoteen. Lisäksi Silverstonen sisuskalut ei kyllä ainakaan testien mukaan vastaa Seasonicia millään tapaa.

Lähetin kaksi sähköpostia (ensimmäisen 38 minuuttia RMA tapauksen käsittelyn jälkeen), johon kumpaakaan ei vastattu vaan puskettiin korvaava tuote suoriltaan postiin.

Moikka! Kyllä sähköposteihin pitäisi tulla vastaus ja muutenkin kuulostaa nyt siltä, että jossain kohtaa prosessia on oikomista tapahtunut. Laitatko RMA-numerosi vaikka yksärillä, niin tsekkaillaan?
 
Eilen illalla klo 21.40 laitettu osa tilaus pikatoimitus pyynnöllä. Tänään klo 6.38 postin seuranta ilmo :thumbsup: :thumbsup:
Kiitokset Jimms´sille:thumbsup: . Klo 14.38 paketti paikallisessa K-kaupassa ja plussa posti oy:lle tälläkertaa:rolleyes:... Pääsee asennus hommiin huomenna:hammer:
 
Kiitokset jimssille ku hoiditte mun kiirustilauksen nopeasti, keskiviikkona tilasin ja ryysenit saapu perjantaina postiin. Ois muuten tullu vähän tylsä viikonloppu ilman konetta. 10 pistettä ja papukaijamerkki nopeudesta tällä kertaa :comp:
 
Tilasin teiltä tänään aiemmin päivällä emolevyn, jota ei ole saatavilla. Valitsin maksutavaksi AfterPay-laskun, jonka pitäisi maksutavan valinnan jälkeisen kuvauksen mukaan tulla vasta kun tilaus on lähetetty. Sain kuitenkin laskun 14 päivän maksuajalla saman tien sähköpostiini, vaikka en tiedä milloin tilaus tullaan lähettämään.

Luinko kuvauksen huolimattomasti, onko siinä virhe vai onko laskuttaja lähettänyt laskun liian innokkaasti?
Afterpay-maksutavalla lasku tosiaan tulee saman tien tilauksen jätettyäsi (linkki maksutapojen kuvaukseen). Eräpäivää on mahdollista siirtää vielä toiset 14 päivää ilman kuluja. Laskuttajan oletus tässä on, että tuote saadaan toimitukseen saman tien. Tällaisessa tilanteessa, kun toimitusaika-arviota ei ole vahvistettu, laskutusvaihtoehdoistamme Klarna on ehkä parempi valinta, koska Klarnalla laskutus lähtee pyörimään vasta, kun paketti lähtee meiltä liikkeelle. Voit siis halutessasi peruuttaa alkuperäisen tilauksen, ja tehdä uuden vaihtoehtoisella maksutavalla. Asiakaspalvelumme auttaa asiassa!
 
Afterpay-maksutavalla lasku tosiaan tulee saman tien tilauksen jätettyäsi (linkki maksutapojen kuvaukseen). Eräpäivää on mahdollista siirtää vielä toiset 14 päivää ilman kuluja. Laskuttajan oletus tässä on, että tuote saadaan toimitukseen saman tien. Tällaisessa tilanteessa, kun toimitusaika-arviota ei ole vahvistettu, laskutusvaihtoehdoistamme Klarna on ehkä parempi valinta, koska Klarnalla laskutus lähtee pyörimään vasta, kun paketti lähtee meiltä liikkeelle. Voit siis halutessasi peruuttaa alkuperäisen tilauksen, ja tehdä uuden vaihtoehtoisella maksutavalla. Asiakaspalvelumme auttaa asiassa!
Kiitos, oma moka siis, kun huolimattomasti tullut luettua. Nyt kun tavasin uudelleen, niin noin siellä lukee, tosin hieman hämäävässä muodossa (boldaus oma):

"AfterPay-laskulla hoidat ostoksesi helposti ja maksat kun olet vastaanottanut tilaamasi tuotteet. Lasku lähetetään sähköpostitse tilauksen jälkeen."
 
En usko että pystyvät tuohon vastaamaan mutta jos on niin kannattanee olla jo ennen 16:00 jonossa
 
Kannattaa hommata enemmän henkilökuntaa, jotta asiakkaat saa nopeampaa palvelua. Kivijalassa asioiminen on lähes aina tuskaa ja odottelua, kun kassalla on 1-2 myyjää ja yhden asiakkaan palveleminen voi viedä +15min. Sai viimekerralla taas odotella pitkän tovin, kun yksi asiakas mietti myyjän kanssa 20 minuuttia mitä tuulettimia kannattaa ostaa ja näin ollen kaupassa vaan ihmismäärä lisääntyi. Tietenkin on tärkeetä, että asiakkaat saa hyvää ja ammattimaista palvelua, mutta sen ei pitäisi tulla muiden kustannuksella.

Mulla on myymälään alle 10 minuutin ajomatka, mutta Jimms reissuun pitää silti varata tunti, vaikka olisin ostamassa vain yhtä hiirimattoa.
 
Viimeksi muokattu:
Aaaarrghjh alkaa hermo menemään konetta odotellessa. 4vk menny ja edellään odotellaan kokoonpanoa :redface:. Komppaan ylempää ja suosittelen henkilökunnan lisäämistä!
 
Aaaarrghjh alkaa hermo menemään konetta odotellessa. 4vk menny ja edellään odotellaan kokoonpanoa :redface:. Komppaan ylempää ja suosittelen henkilökunnan lisäämistä!
Oletko valmis maksamaan sitten kalliimpia hintoja? Työvoima kun ei Suomessa ole halpaa.
 
Kannattaa hommata enemmän henkilökuntaa, jotta asiakkaat saa nopeampaa palvelua. Kivijalassa asioiminen on lähes aina tuskaa ja odottelua, kun kassalla on 1-2 myyjää ja yhden asiakkaan palveleminen voi viedä +15min. Sai viimekerralla taas odotella pitkän tovin, kun yksi asiakas mietti myyjän kanssa 20 minuuttia mitä tuulettimia kannattaa ostaa ja näin ollen kaupassa vaan ihmismäärä lisääntyi. Tietenkin on tärkeetä, että asiakkaat saa hyvää ja ammattimaista palvelua, mutta sen ei pitäisi tulla muiden kustannuksella.

Mulla on myymälään alle 10 minuutin ajomatka, mutta Jimms reissuun pitää silti varata tunti, vaikka olisin ostamassa vain yhtä hiirimattoa.
Aaaarrghjh alkaa hermo menemään konetta odotellessa. 4vk menny ja edellään odotellaan kokoonpanoa :redface:. Komppaan ylempää ja suosittelen henkilökunnan lisäämistä!

Kiitokset palautteesta! Tällä hetkellä meillä on käynnissä uusien työntekijöiden perehdytys, joka omalta osaltaan varaa hieman resursseja. Lisäksi kesälomat valitettavasti vaikuttavat myös. Tilanteeseen on kuitenkin siis tulossa parannusta, ja kiitämmekin asiakkaitamme kärsivällisyydestänne :)
 
Pitäisikö tänään tulla myyntiin nuo Ryzen 3600XT, 3800XT ja 3900XT prossut?

Ps. Aloituspostauksessa on maininta delid prossuista, joita ei kuitenkaan ole saatavilla. Eikös tämä palvelu loppunut, kun huippuprossut on taas juotettuja? :think:
 
Onko tätä uutta Morpheus jäähyä tulossa saataville?
 
Tila
Keskustelu on suljettu.

Statistiikka

Viestiketjuista
259 586
Viestejä
4 512 457
Jäsenet
74 419
Uusin jäsen
artumarienpeerg

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom