Omastakin mielestäni varsin mainio ehotus, joskin näen tuossa pienen hankaluuden: Mistä tunnistaa minkäkin RMA tapauksen kanssa että mitä laitteelle pitäisi tehdä. Tällöin RMA prosessiin tulee yksi välivaihe lisää, jossa Jimmsin takuukäsittelijä kaivelee pystyisikö tämän vaihtamaan tavalla x ja että onko tämä kuvien perusteella ilmiselvä tapaus. Lisäksi Jimssin pitää varmastikkin näin maalaisjärjellä ajatellen syynätä jokainen takuupalautus tarkkaan läpi, koska kaikki tapaukset joita valmistaja ei hyväksy, mutta Jimms menee ja hyväksyy, menee Jimssin omasta pussista, eikä se nyt kovinkaan kannattavaa bisnestä ole. Tämän takia Jimssin pitää valitettavasti myös pitää tiukempaa takuupalautuslinjaa mitä valmistajat helposti pitävät, joka välillä näkyy myös tässäkin threadissa ilmenevinä turhankin tiukkoina tulkintoina. Onneksi monista on selviydytty jatkokeskustelun kautta, mutta harmittaahan se varmasti asianomaisia kumpiakin, eritoten ostajaa.