Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Joo mikäs siinä. Ostelen tuotteet sieltä mistä ne saa ilman palapelejä.
laitoinpa sitten tuon kopankin tilaukseen kun kerran törsätään rahaa, onko mitään arviota milloin saapuu? monta päivää lukenut jo tuo "tulossa 5kpl"...
Haluamme vielä erikseen korostaa, että tää tosiaan oli tällainen testiluontoinen pläjäys, kuten aikaisemmin sanottiin niin vinkkejä pommitarjousten toteutukseen saa antaa! Lähinnä automatisoitua tarjouskyttäystä koitetaan nyt jotenkin hillitä. Ehkä @Sampsa keksii jotain lääkettä tähän, ettei tarvii niin sirkustempuksi vetää?
Hei,
mitkähän on tämän vehkeen taktinen pituusmitta?
https://www.jimms.fi/fi/Product/Sho...onnect-ex-kortinlukija-usb-hubi-usb-3_0-musta
Kotelossa on modailun jälkeen tilaa 80 milliä 5.25" laitteelle ja haluaisin muistikortinlukijan koneeseen edelleen
Ihan vain itseäni ärsyttääkseni paljonko oli tuon pilipalipalapelin tuotteen tarjoushinta?
Ihan vain itseäni ärsyttääkseni paljonko oli tuon pilipalipalapelin tuotteen tarjoushinta?
399 e miinus mahdollinen pelikoodin myynti noin 20 e. 379 e siis.Ihan vain itseäni ärsyttääkseni paljonko oli tuon pilipalipalapelin tuotteen tarjoushinta?
Ei helvetti, mitä nillitystä.No jos tuollainen leikkiminen kuuluu Jimsin toiminta tapaan, niin onnea vaan. En minä mitään mieltäni pahoittanut. En edes olisi ehtinyt tilaamaan. Olisiko ollut parempi jättää tarjous tekemättä? Sen saa Jims ihan itse päättää. No tämä tästä ja tästä kaupasta.
Onnea samanhintaisen GTX 1070:n etsimiseen muualta. Samanlaista mielensäpahoittamista ku valvojaisissakin kun ei saa kaikkea mitä haluaa siihen alennettuun hintaan.
Hauska jekku! Ne jotka tuon oikeasti halusi/tarvitsi niin uskon, että käytti tarpeeksi aikaa löytääkseen tarjouksen. (ei kovin vaikea sen jälkeen kun luki näitä pieniä vihjeitä esim ctrl + a vihjekkin oli tarjolla ja silloin kortteja taisi vielä 5kpl olla jäljellä?)
Puhelimeen bluetooth-näppis kiinni.Öööö, missä mun puhelimessa on ctrl + a?
Puhelimeen bluetooth-näppis kiinni.
Vanha kunnon Fractalin koppa tarjoukseen? Tai jokin Samsungin 500GB SSD olisi ihan hyvä
Minulla ainakin tulee pitkällä painalluksella "Valitse kaikki" näytölle.Öööö, missä mun puhelimessa on ctrl + a?
Kovasti siellä nyt tuntuu joku kaihertavan mieltä, vaikka näin ei pitänytkään olla. Tällaiset spessutarjoukset nyt sattuvat olemaan vähän kuin kilpailuja/arvontoja: aina joku voittaa ja joku ei. Itse jäin ilman ja vituttaa, mutta minkäs teet.
Sitten kun kerkiää vastaamaan
Radio nova päivästä toiseen?
Enää 1kplFractalin R5 perusmustia olisi vielä 2kpl jäljellä murovalvojaisista, 89€: https://www.jimms.fi/fi/Product/ExternalShow/9235317c-29e1-4750-b7c1-ed0c665e97f6
Hyvä suuntaus näytti olevan sekin, että aika moni meistä tuon tarjouksen löytäneistä jättivät mitä ilmeisemmin trokaamatta ja jäi tilaisuus niille, jotka oikeasti oli näyttistä hakemassa.
Niin pakko myöntää että kävi mielessä että olisi ostanut ja myynyt eteenpäin. Mutta ajattelin juuri kanssa ihmisiä ja sitä että jollekin tuommoinen tarjous voi olla se ainut mahdollisuus päivittää. No toivotaan että sattuu päinvastoin omalle kohdalle.
Korjattu
Sama tuli täälläkin ekana mieleen
Toivottavasti tuo m K o:n kuva tulee jossain määrin käyttöön, kolahti ainakin itselleni.
Tuntui ehkä olevan vähän turhan haastava tehtävä, ehkä pitää seuraavaa kertaa varten koittaa löytää joku kultainen keskitie Mutta hyvin keksitty, tyypit! Katotaan mitä ensi viikoksi keksitään.....
Hiljaista ssd-levyä kaipailisin turvaajalta. 500GB taitaa olla nykyään se kultainen keskitie.
E: Kai tähän voisin lisätä, että erityiskiitokset Jerelle erinomaisesta asiakaspalvelusta noin muutama kuukausi takaperin. Unohdin siitä kiittää muron puolella. Toivottavasti menee perille.
(Tuli tämä tässä taas mieleen, kun jouduin olemaan erään nimeltä mainitsettoman yrityksen kanssa tekemisissä, että miten asiat voitaisiin hoitaa - rehdisti ja jahkailematta.)
Tottahan tämäkin! En panisi pahakseni.Työssäkäyvien ihmisten kannalta, olisi kiva, jos tarjoukset tulisivat 18.00 ->
Ei kyllä ole niin tarkkaa, töissäkäyvällä on jonkunen euro enemmän käytettävissään.
..mutta onhan se ihan mukavaa perjantai-iltana vähän normaalin datailun ohessa siemailla tarjouksia.
Käyn kyllä ihan töissä ja olin noin 15min sen jälkeen paikalla kun tarjous putkahti.Työssäkäyvien ihmisten kannalta, olisi kiva, jos tarjoukset tulisivat 18.00 ->
Ei kyllä ole niin tarkkaa, töissäkäyvällä on jonkunen euro enemmän käytettävissään.
..mutta onhan se ihan mukavaa perjantai-iltana vähän normaalin datailun ohessa siemailla tarjouksia.
Toisaalta sitten taas jotkut lähtevät ajelemaan töihin kello 18. Ei ole helppoa miellyttää kaikkia. Muutenkin jollain menee viikonloppu nopeasti kun on yöt töissä.Työssäkäyvien ihmisten kannalta, olisi kiva, jos tarjoukset tulisivat 18.00 ->