Sinä hyödyt siitä, mitä Jimm's tietää! / Jimm's PC:n oma ketju

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jimm's
  • Aloitettu Aloitettu
Tila
Keskustelu on suljettu.
Vedetään väitteeni sitten takaisin.

edit;
Väittäisin kuitenkin, että 10€ "pikatoimitus" tarkoittaisi, että paketti lähtisi konkreettisesti viimeistään seuraavana päivänä liikkeelle lähettämöstä (olettaen, että palvelu ja tilaus on tehty aikaisin aamulla edeltävänä päivänä).

Voihan niitä kuljetuksia toki ostella tilaukselle ripeästi mutta ei se mitään tarkoita. Kyseenalaistan vain lähinnä hieman pikatoimitusta palveluna. Olisi kiva kuulla muidenkin kokemuksia.

Jimms voi valaista tyhmää. :)
Hei, pikakäsittelyllä paketin kyllä pitäisi lähteä matkaan saman tai seuraavan arkipäivän kuluessa, riippuen hieman mihin aikaan tuo pikatoimitus on otettu. Jos on esimerkiksi myöhään illal, niin tällöin pakataan ja lähetellään meiltä seuraavana aamuna. Jos on esimerkiksi aamulla otettu niin pitäisi lähteä kyllä vielä saman päivän aikana. Tässä toki myös vaatimuksena se, että tuotteet löytyvät meiltä varastosta eikä tilauksella ole palveluita kuten kokoonpanoa. Jos näin ei ole, niin suosittelen olemaan yhteydessä asiakaspalveluumme niin selvitetään mitä on käynyt.
 
Hei, pikakäsittelyllä paketin kyllä pitäisi lähteä matkaan saman tai seuraavan arkipäivän kuluessa, riippuen hieman mihin aikaan tuo pikatoimitus on otettu. Jos on esimerkiksi myöhään illal, niin tällöin pakataan ja lähetellään meiltä seuraavana aamuna. Jos on esimerkiksi aamulla otettu niin pitäisi lähteä kyllä vielä saman päivän aikana. Tässä toki myös vaatimuksena se, että tuotteet löytyvät meiltä varastosta eikä tilauksella ole palveluita kuten kokoonpanoa. Jos näin ei ole, niin suosittelen olemaan yhteydessä asiakaspalveluumme niin selvitetään mitä on käynyt.

Asia kunnossa!
 
Viimeksi muokattu:
Katsoin teidän myyvän Sennheiserin tuotteita. Saatteko heidän hyvän äänentoiston korvatulpat myös myyntiin? Sennheiser SoundProtex Sennheiser. Kesän konsertteja odotellessa vois tilata.
Noniin! Kyllähän tällaista löytyi kuin löytyikin ja on nyt tilattavissa ;)

 
"Mikäli olette unohtaneet käyttäjätunnuksenne, olkaa yhteydessä asiakaspalveluumme."

Kannattaa myös tutusta Bitwardeniin tai johonkin muuhun turvalliseen järjestelmälmään tallentaa salasanat jatkossa.

Tai sitten se käyttäjätunnus voisi olla sähköposti. Tai tunnuksen/salasanan palauttaminen voisi toimia pelkällä sähköpostilla.
 
Jahas, onko jimms päättäny alkaa lähetteleen turhia kyselyitä tekstiviesteinä ilman markkinointilupaa... Ja tähän liittyen onko teillä helppoa linkkiä accountin ja kaikkien asiakastietojen tuhoamiseen?
 
Tai sitten se käyttäjätunnus voisi olla sähköposti. Tai tunnuksen/salasanan palauttaminen voisi toimia pelkällä sähköpostilla.

Joo, samaa ihmettelin kun yleensä noissa salasanojen palautuksissa riittää, että tietää tunnuksen tai sähköpostiosoitteen jos molemmat on käytössä. Tunnus saisi kyllä olla ihan email osoite.
 
@Jimm's Keskiviikkona puoliltapäivin tilausta kehiin pikatoimituksella, tunnissa seurantanumero postilaatikkoon ja eilen saapui viime sunnuntaina tehdyn toisen tilauksen kanssa muutaman tunnin sisään, kiitos tästä ja toinen kiitos Avatar: Frontiers of Pandora koodista joka tuli käyntikortin kokoisella lapulla.

Oliko tämän tarkoitus edes tulla kun kyse on kuitenkin AMD palkinnosta ?
 
Moi, en löytänyt infoa teidän nettisivuilta (ellen jotenkin sitä missannut) joten pistän tänne kyssäriä. Kuinka nopeasti noutotilaus tulee noutaa teidän myymälästä?
 
Moi, en löytänyt infoa teidän nettisivuilta (ellen jotenkin sitä missannut) joten pistän tänne kyssäriä. Kuinka nopeasti noutotilaus tulee noutaa teidän myymälästä?

Voit ostaa myös suoraan myymälästä jos tavarat ovat vain hyllyssä, samat palautusehdot kun näyttäisivät koskevan tilauksia kuin myymälä myyntejäkin (30pv).
 
Jahas, onko jimms päättäny alkaa lähetteleen turhia kyselyitä tekstiviesteinä ilman markkinointilupaa... Ja tähän liittyen onko teillä helppoa linkkiä accountin ja kaikkien asiakastietojen tuhoamiseen?
Hei,
Ei pitäisi kyllä markkinointimateriaalia lähteä ilman markkinointilupaa. Tilaukseen liittyviä viestejä voi kyllä tulla, myöskin palautekysely siis. Varsinaisesti markkinointimateriaalia ei kyllä pitäisi tulla. Suoraa linkkiä ei valitettavasti ole tietojen poistamiseen. Jos haluatte kokonaan tietonne poistaa niin pyytäisimme laittamaan pyyntöä sähköpostitse asiakaspalvelu@jimms.fi
 
Tai sitten se käyttäjätunnus voisi olla sähköposti. Tai tunnuksen/salasanan palauttaminen voisi toimia pelkällä sähköpostilla.
Joo, samaa ihmettelin kun yleensä noissa salasanojen palautuksissa riittää, että tietää tunnuksen tai sähköpostiosoitteen jos molemmat on käytössä. Tunnus saisi kyllä olla ihan email osoite.
Käyttäjätunnus voi myös olla sama kuin sähköpostiosoite. Tämä on otettu meillä käyttöön muutamia vuosia sitten. Mutta on olemassa myös tilejä, joissa on erikseen asetettu käyttäjätunnus.
 
@Jimm's Keskiviikkona puoliltapäivin tilausta kehiin pikatoimituksella, tunnissa seurantanumero postilaatikkoon ja eilen saapui viime sunnuntaina tehdyn toisen tilauksen kanssa muutaman tunnin sisään, kiitos tästä ja toinen kiitos Avatar: Frontiers of Pandora koodista joka tuli käyntikortin kokoisella lapulla.

Oliko tämän tarkoitus edes tulla kun kyse on kuitenkin AMD palkinnosta ?
Tietämättä tilauksen sisältöä tarkemmin niin on hankala sanoa. AMD:n näytönohjaimia ja prosessoreita tähän kampanjaan kuuluu. Mikäli ette ole tilanneet AMD:n näytönohjainta tai prosessoria niin sitten mahdollista että vahingossa on laatikkoon tippunu. Jos näin niin ystävällisesti pyytäisimme palauttamaan virheellisen kupongin. Voi laittaa esimerkiksi pelkän koodin tai kuvan kupongista meille sähköpostitse, fyysistä kuponkia ei tarvetta sen paremmin lähteä palauttamaan.
 
Moi, en löytänyt infoa teidän nettisivuilta (ellen jotenkin sitä missannut) joten pistän tänne kyssäriä. Kuinka nopeasti noutotilaus tulee noutaa teidän myymälästä?
Pääsääntöisesti pidetään noutotilausta noudettavissa viikon verran ennen kuin perutaan. Jos menee tätä pidemmälle niin voidaan kyllä pitää noudettavissa sovitun mukaisesti. Jos siis tiedät että et pääse tilausta noutamaan noin viikon kuluessa niin olettehan yhteydessä asiakaspalveluumme
 
Tietämättä tilauksen sisältöä tarkemmin niin on hankala sanoa. AMD:n näytönohjaimia ja prosessoreita tähän kampanjaan kuuluu. Mikäli ette ole tilanneet AMD:n näytönohjainta tai prosessoria niin sitten mahdollista että vahingossa on laatikkoon tippunu. Jos näin niin ystävällisesti pyytäisimme palauttamaan virheellisen kupongin. Voi laittaa esimerkiksi pelkän koodin tai kuvan kupongista meille sähköpostitse, fyysistä kuponkia ei tarvetta sen paremmin lähteä palauttamaan.

Vastattu yv:llä.
 
Hei,
Kyllä molemmilta valmistajalilta (MSI ja Gigabyte) tavaralähetyksillä on sama arvio. Eli perjantaina tämän hetken tiedon mukaan pitäisi olla tulossa molemmat kuormat.

Tulivatko nämä? Kuumottelisi saada uutta rautaa välipäivinä ja tilaus on jo sisässä, ainoastaan näytönohjain puuttuu...
 
Aika kova arvonta viimeisessä luukussa.

Kummastuttaa vain, että miksi koneessa on Nvidian lappu ja näyttö tukee vain Freesynciä?
 
Kummastuttaa vain, että miksi koneessa on Nvidian lappu ja näyttö tukee vain Freesynciä?

Ei tuolla enää ole väliä. Freesync-ruudut toimivat kyllä NV korteillakin, myös variable refresh ratella. Ainoa asia mitä G-Sync Compatible-tarran uupuminen tarkoittaa että joudut erikseen ajureista sanomaan että rohkeasti vaan VRR päälle kun NVIDIA ei tätä näyttöä ole virallisesti sertifioinut.
 
1703454270384.png


Tuonne näyttää eksyneen osoitetietolomakkeeseen englantia.

Samaten yhteenvetoon:
1703454631720.png
 
Viimeksi muokattu:
Onko teillä tulossa Crucial:n T700 PCIe Gen5 NVMe SSD -levyjä jossain vaiheessa ihan varastoon asti? Ovat kuitenkin tällä hetkellä markkinoiden nopeimpia PCie 5.0 SSD kortteja ja pärjänneet testeissä hyvin.
 
Onko teillä tulossa Crucial:n T700 PCIe Gen5 NVMe SSD -levyjä jossain vaiheessa ihan varastoon asti? Ovat kuitenkin tällä hetkellä markkinoiden nopeimpia PCie 5.0 SSD kortteja ja pärjänneet testeissä hyvin.
Toimittajilla näyttää olevan ihan ok määrät varastossa. Nyt ei ihan 100 varmuutta, että jääkö vain tilaustuotteeksi, eli ei lähdetä omaan varastoon ottamaan. Saadaan kuitenkin arvioiden mukaisesti.
 
Tein eilen tilauksen, mutta nyt olen malttamaton sen kanssa ja mietinkin, että voinko tulla myymälään sitä jonottamaan, vaikka tilana olisi vielä "Toimitettavissa, odottaa käsittelyä"?
 
Tein eilen tilauksen, mutta nyt olen malttamaton sen kanssa ja mietinkin, että voinko tulla myymälään sitä jonottamaan, vaikka tilana olisi vielä "Toimitettavissa, odottaa käsittelyä"?
No itse olen noin joskus hätäisenä toiminut. Olen ajellut hakemaan ja on onnistunut.
 
Tuon kopan hinnassa olisi kyllä varaa viilata, ainakin jos mielii kilpailla hinnalla.
Jimm's on näköjään Fractalin virallinen maahantuoja ja jakelija Suomessa, joten se sitoo varmasti tuota heidän hintatasoa ja mahdollisuuksia kilpailla hinnalla.
 
Onko Hyten Y70 kopan toimitusajoista mitään tietoa? Ensin oli 8-10 päivää, sitten oli, että kuorma tulee ennen joulua ja nyt ei mitään tietoa?
 
Onko Hyten Y70 kopan toimitusajoista mitään tietoa? Ensin oli 8-10 päivää, sitten oli, että kuorma tulee ennen joulua ja nyt ei mitään tietoa?
Moro, Pistettiin tuotevastaava selvittämään tuota. Palaillaan kun tulee jotain infoa meille

EDIT. Valitettavasti näissä on viivästystä. Arviolta menee vielä 2-3 viikkoa ennen kuin saadaan :(
 
Viimeksi muokattu:
Moi.

Onko mahdollista tarkistaa hintaa tämän osalta. Liki 50€ halvempi kilpailijalla.

Hei, Pistin tuotevastaavalle viestiä, että tarkistelee tilannetta.

EDIT. Ei valitettavasti tällä kertaa saada tätä alemmaksi. Hieman on nousussa SSD levyjen hinnat...
 
Viimeksi muokattu:
Sen verran on pakettia meillä ja Postillakin nyt liikenteessä, että parhaat mahdollisuudet tuohon ensiviikolle ehtimiselle on tuolla kirjautuneille asiakkaille tarjottavalla pikakäsittelyllä (+9,90), jonka voi lisätä tilaukselle omien tilauksien kautta

Eikös tämä 9,9€ pikatoimitus ollut joskus ilmainen tämän foorumin poppoolle? Ei haittais vaikka olisi vieläkin:hmm:
 
Tuolla sivuilla sanotaan, että yli 2000€ konepaketista voi pyytää tarjousta, mutta miten se käytännössä tapahtuisi? Sähköpostilla?
 
Kuinkas Jimm'sillä toimii tuo 30 päivän palautusoikeus? Onko kokemuksia? Uutta näyttöä ostamassa ja mietin, että jos ei olekaan hyvä niin onnistuuko palautus yhtä kivuttomasti kuin Giganttiin/Verkkokauppaan? Saako rahat takaisin miten nopeasti?
 
Msi shoutout ei hyväksynyt eka kerralla arvostelun rekisteröintiä, jäi vähän epäselväksi mistä kiikasti mutta hakemuslomake oli hieman erinlainen toisella kertaa. Onko noissa ollut jotain ylimääräistä säätämistä :geek:
 
Pieni kysymys koskien kasauspalvelua ja kasausjonottamista. Miten toimitte tilanteessa, missä konepaketin komponentteja puuttuu? Varataanko silloin jo valmiiksi paikka jonon häntäpäästä, jotta kokoonpano voidaan aloittaa heti puuttuvien komponenttien saavuttua vai siirtyykö tilaus kokonaisuudessaan kokoonpanojonoon vasta kun kaikki komponentit ovat saapuneet?
 
Pieni kysymys koskien kasauspalvelua ja kasausjonottamista. Miten toimitte tilanteessa, missä konepaketin komponentteja puuttuu? Varataanko silloin jo valmiiksi paikka jonon häntäpäästä, jotta kokoonpano voidaan aloittaa heti puuttuvien komponenttien saavuttua vai siirtyykö tilaus kokonaisuudessaan kokoonpanojonoon vasta kun kaikki komponentit ovat saapuneet?
Kokoonpanojonon sijoitus katsotaan tilauspäivän mukaan, eli käytännössä "paikka" varaantuu heti tilaushetkellä.
 
ID-Coolingin tuotteita ei ole valitettavasti ainakaan tällä hetkellä meidän toimittajien kautta saatavilla. Jokunen vuosi sitten olivat vielä valikoimissa.

Vieläkö toimittajilla on sama tilanne? ID-Coolingin IS-55 houkuttelisi kovasti muttei meinaa löytyä muualta kuin ulkomailta
 
Tila
Keskustelu on suljettu.

Statistiikka

Viestiketjuista
262 622
Viestejä
4 560 085
Jäsenet
75 006
Uusin jäsen
JustusH

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom