- Liittynyt
- 16.12.2020
- Viestejä
- 236
Jos vielä löytyisi kesäkuullekin paahdettavaksi laadukas 850W virtalähde. Sen verran viivästelin, että toukokuun paahdettujen ROG 850W -erä ehti loppua.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
TechBBS-foorumin Piparkakkutalokisa 2024 -äänestys käynnissä! Käy äänestämässä 22 osallistujan joukosta kolme mielestäsi hienointa kilpailutyötä ja osallistu arvontaan! Linkki äänestykseen >>>
Jos vielä löytyisi kesäkuullekin paahdettavaksi laadukas 850W virtalähde. Sen verran viivästelin, että toukokuun paahdettujen ROG 850W -erä ehti loppua.
Verkkiksellä on rog 850w 125e ite sieltä tilailin. Kuuluu siihen asuksen peli kanpanjaa saa pelin viä kylkee.Jos vielä löytyisi kesäkuullekin paahdettavaksi laadukas 850W virtalähde. Sen verran viivästelin, että toukokuun paahdettujen ROG 850W -erä ehti loppua.
Arctic a rgeepee tuulettimia tarjous jos ostaa 3 kpl?...
140mm 2kpl 1 120mm kpl??
paahtaako kesäkuussa?
Oispa parempia saatavuuksia Super Florwerin Leadex III.
Klarnalla olisi saanut maksaa kuukauden päästä... Eiköhän siinä olisi jo tili ehtinyt tulla...Voi persus-suti... ehti mennä Samsung Odyssey G7 näytön tarjous ohi kun tiliä odotteli
EDIT Tätä Arcticin tuuletinsarjaa saatiin tarjoukseen.Toiveesi on välitetty eteenpäin tuotepäällikölle
Voi jehna, uudet Paahdetut kamat ilmeisesti tulleet saataville: Intelin pojille kaksikin mimi-itx emoa mutta AMD leirille ei yhtäkään
Onko muilla ollut ongelmia Jimm'sin takuukäsittelyn kanssa? Kyseessä on AMD B450 emolevy, jonka kohdalla Jimm's väittää, että prosessorikannassa on vaurio, ja sen takia takuu ei olisi voimassa. Ohessa Jimm'sin lähettämä kuva. En itse näe kuvassa mitään vikaa. Emolevy on siis ollut ihan normaalissa käytössä eikä kantaa ole runnottu tms.
Seuraavaksi yhteys kuluttajariitalautakuntaan, että asia saadaan etenemään?
Kyllähän näitä on aina silloin tällöin ollut. Viimeksi n. 2kk sitten @Warra n ssd takuun saamisessa oli haasteita. Joku tarra kuulema puuttui, eikä tämän takia Jimm'sin takuukäsitteliä pystynyt tuotetta varmistamaan, vaikka sarjanumero oli ilmeisesti toisessa tarrassa ja näkyi kuvassa, jonka ostaja sai. Kaiken lisäksi ostaja tarkasti tuolla sarjanumerolla takuun valmistajan sivulta ja sen mukaan sitä oli vuoteen 2025 asti jäljellä.Onko muilla ollut ongelmia Jimm'sin takuukäsittelyn kanssa? Kyseessä on AMD B450 emolevy, jonka kohdalla Jimm's väittää, että prosessorikannassa on vaurio, ja sen takia takuu ei olisi voimassa. Ohessa Jimm'sin lähettämä kuva. En itse näe kuvassa mitään vikaa. Emolevy on siis ollut ihan normaalissa käytössä eikä kantaa ole runnottu tms.
Seuraavaksi yhteys kuluttajariitalautakuntaan, että asia saadaan etenemään?
Lähettelimme tähän tapaukseen liittyen sinulle sähköpostia ja selvittelemme asiaa vielä sisäisesti. Palaamme tähän sähköpostin välityksellä kun olemme saaneet lisätietoja.
Tuntuu että ihmisillä on vain ongelmia takuukäsittelyn kanssa. Matalalla kynnyksellä kuluttajariitalautakuntaan, vaikuttaa että Jimms ei puheistaan huolimatta ole parantanut ja selventänyt takuukäytäntöjä. Luulisi kuluttajamiehen kommenttien vauhdittavan sitä...Onko muilla ollut ongelmia Jimm'sin takuukäsittelyn kanssa? Kyseessä on AMD B450 emolevy, jonka kohdalla Jimm's väittää, että prosessorikannassa on vaurio, ja sen takia takuu ei olisi voimassa. Ohessa Jimm'sin lähettämä kuva. En itse näe kuvassa mitään vikaa. Emolevy on siis ollut ihan normaalissa käytössä eikä kantaa ole runnottu tms.
Seuraavaksi yhteys kuluttajariitalautakuntaan, että asia saadaan etenemään?
Miten tavallinen kuluttaja pystyy saamaan ne leuat pois paikaltaan, ilman että kannassa näkyy selkeitä fyysisiä vaurioita? Millä perusteella kuluttaja on tuon aiheuttanut ja millä perusteella tämä on aiheutunut emolevyn väärinkäytöllä?Tähän B450 RMA takuutapaukseen liittyen; AM4 -socketissa on ohuet leuat, jotka asettuvat lukittaessa prosessorin pinnien ympärille, jolloin muodostuu kontakti. Kuvassa näkyvät tummat reiät kertovat siitä että leuat eivät ole normaalilla paikallaan.
Koska leuat eivät eivät ole kunnolla kontaktissa, emolevy ei tunnista prosessoria eli kone ei postaa.
Takuuosastomme tiedustelee vielä erikseen valmistajalta emolevyn takuukelpoisuutta ja olemme RMA tapauksen tekijään yhteydessä sähköpostin välityksellä.
Jimms meni poistamaan pikselitakuun tossa jokin aika sitten ja korvasi sen kalliimmalla tuoteturvalla. Asiaks joutuu palauttelemaan näytöä, eikä saa takuuta että näyttö on sellainen jollaiseksi oli kuvitellut. Tästä annettiin palautetta ja vastaus oli muistaakseni tyypillistä markkinointi viestintää. Mitään ei ole sen jälkeen pikselitakuun eteen tehty.Ostin tuossa elämäni ensimmäisen IPS näytön, ja heräsi kysymys että mitäs jos siitä löytyy kuollut pikseli tai pikseleitä?. Olisi varmaan pitänyt ottaa se vakuutus kun siellä luki " Monitorien tuoteturva kattaa myös pikselivirheet ". Tuon perusteella käsitin että jos näytössä on kuollut pikseli tai useampia, niin englanniksi sanottuna "joke's on you"?.
Siinä tapauksessa eikun 30pv palautusoikeus ja b-stockiin.Ostin tuossa elämäni ensimmäisen IPS näytön, ja heräsi kysymys että mitäs jos siitä löytyy kuollut pikseli tai pikseleitä?. Olisi varmaan pitänyt ottaa se vakuutus kun siellä luki " Monitorien tuoteturva kattaa myös pikselivirheet ". Tuon perusteella käsitin että jos näytössä on kuollut pikseli tai useampia ja et rupea maksamaan jostain vakuutuksesta, niin englanniksi sanottuna "joke's on you"?.
Tästähän oli kanssa jokin tuntiraja, minkä aikaa näyttöön saa "tutustua", että menee vielä palautusoikeuden puitteissa. Ja eikös se ollut 14pv?Siinä tapauksessa eikun 30pv palautusoikeus ja b-stockiin.
Eräässä toisessa kaupassa oli tuommoinen teksti ja koskee kaikkia elektroniikkatuotteita "Kuluttajariitalautakunta katsoo, että lähtökohtaisesti riittävä aika tavanomaisen elektroniikkatuotteen luonteen, ominaisuuksien ja toimivuuden toteamiseksi on noin kaksi tuntia." Liekö Jimm'sillä sama tuntimäärä?. Mikä sitten on tavanomainen elektroniikkatuote?.
Kyllä ne tarkistaa. Itsekin tappelin jokunen vuosi. Käytin näytön päällä ja toteakseni että oli kuolleita pikseleitä. Näyttö pakettiin ja takaisin. Menu sanoi että oli ollut päällä 14h.Tuskin ne niitä tarkistaa että montako tuntia ollut päällä jos muutaman päivän sitä tarkastelet. Toki jos lähemmäs kuukauden päivät pidät sitä, niin voivat ehkä tarkistaakin.
Itsellä on ainakin kaikki pikseliviat ilmestyneet ekan tunnin käytön aikana, eikä vielä ole itselle tullut vastaan näyttöä missä olisi enää sen jälkeen niitä tupsahtanut. Mahdollista varmaan, mutta...
Kyllä ne tarkistaa. Itsekin tappelin jokunen vuosi. Käytin näytön päällä ja toteakseni että oli kuolleita pikseleitä. Näyttö pakettiin ja takaisin. Menu sanoi että oli ollut päällä 14h.
Siis sulla oli ollut toi emolevy normaali käytössä ja sitten yht'äkkiä se ei enää toiminutkaan? Vai tuliko tuo vika esiin kun vaihdoit prosessoria tai vaikka jäähyä?Onko muilla ollut ongelmia Jimm'sin takuukäsittelyn kanssa? Kyseessä on AMD B450 emolevy, jonka kohdalla Jimm's väittää, että prosessorikannassa on vaurio, ja sen takia takuu ei olisi voimassa. Ohessa Jimm'sin lähettämä kuva. En itse näe kuvassa mitään vikaa. Emolevy on siis ollut ihan normaalissa käytössä eikä kantaa ole runnottu tms.
Seuraavaksi yhteys kuluttajariitalautakuntaan, että asia saadaan etenemään?
Jos noi lukitusleuat ovat menneet pois paikaltaan/siirtyneet jne niin ei se ihan itsestään tapahdu.
vai käyttäjä rikkonut itse?
Eräässä toisessa kaupassa oli tuommoinen teksti ja koskee kaikkia elektroniikkatuotteita "Kuluttajariitalautakunta katsoo, että lähtökohtaisesti riittävä aika tavanomaisen elektroniikkatuotteen luonteen, ominaisuuksien ja toimivuuden toteamiseksi on noin kaksi tuntia." Liekö Jimm'sillä sama tuntimäärä?. Mikä sitten on tavanomainen elektroniikkatuote?.
Ottamatta suoraan kantaa tähän kyseiseen caseen, välillä tuntuu että jos takuu evätään, on automaattisesti kyseessä "ongelma ko. yrityksen takuukäsittelyn kanssa". Vaikka olisikin oman toiminnan kautta hajonnut jotain, kokeillaan takuuseen, ja jos (kun) ei menekään, kerrotaan muillekin että ko. firman takuukäsittely on perseestä ja kehotetaan boikotoimaan.
En siis ole väittämässä, että nyt olisi näin toimittu. Omituista kyllä jos nuo lukitusleuat itsekseen lähtevät pois paikaltaan, varsinkin kesken käytön.
En käsitä, miksi emolevyn normaalista käytöstä johtuva vika olisi ostajan vika. Kyseisessä B450 emolevyssä on käytetty paria eri prosessoria, jotka on ohjeiden mukaan vaihdettu. Yhtenä päivänä vain lakkasi postaamasta. Jos prosessorin vaihdosta tuleva vääntö aiheuttaa kantaan ongelmia, niin kyseessä on selvästi valmistusvirhe.
Olisi mukavaa saada jokin keskiluokan näytönohjain tarjoukseen esim. rx 6600 tai rtx 3060.
Nähtävästi poistetaan, kun omatkin yli 10v hävinnyt. Harmillisesti ei oo tullu otettua talteen, tuli käytyä välillä fiilistelemässä mitä rompetta sitä on tullutkin tilattua ja vanhan raudan hintojaPoistatteko tilaushistoriasta yli 10 vuotta vanhat tilaukset? Mulla vanhin joka näkyy on just vähän alle 10 vuotta sitten tilattu.
Poistatteko tilaushistoriasta yli 10 vuotta vanhat tilaukset? Mulla vanhin joka näkyy on just vähän alle 10 vuotta sitten tilattu.
Nähtävästi poistetaan, kun omatkin yli 10v hävinnyt. Harmillisesti ei oo tullu otettua talteen, tuli käytyä välillä fiilistelemässä mitä rompetta sitä on tullutkin tilattua ja vanhan raudan hintoja
Pitänee ottaa omat talteeni. Saiskohan nuo CSV-muodossa? Aika nätisti nuo sivultakin pystyi kopioimaan, tosin itselläni oli vain kaksi sivua tilauksia, mutta jos jollakin on enemmän niin voi olla vähän työlästä kun joutuu tilausten sisällöt kopioimaan yksi kerrallaan...
Asiakastilin kautta tällä hetkellä näkyy vain tuo 10 vuotta. Vanhempien tilausten osalta kyllä data on tallella, ja jos jotain kuittia kaipailee joka on tuota 10 vuotta vanhempi, niin kannattaa olla yhteydessä asiakaspalveluun. Saadaan kyllä esimerkiksi sähköpostitse vanhempiakin kuitteja toimitettua.monen valmistajan muisteissa on elinikäinen takuu mutta vaativat kuittia nähtäväksi kuitenkin, eli niiden olisi ainakin hyvä näkyä.
oma tuore kokemus Jimmssin RMA palvelusta on positiivinen, asia kirjattu käsitellyksi ja hyväksytyksi 26 tuntia siitä kun kannoin paketin postiin.
Miksi ei näyttää koko tilaushistoriaa asiakastilin kautta? Ei tarvitse tällöin asiakaspalvelua vaivata, eikä tuon luulisi olevan isojuttu.Asiakastilin kautta tällä hetkellä näkyy vain tuo 10 vuotta. Vanhempien tilausten osalta kyllä data on tallella, ja jos jotain kuittia kaipailee joka on tuota 10 vuotta vanhempi, niin kannattaa olla yhteydessä asiakaspalveluun. Saadaan kyllä esimerkiksi sähköpostitse vanhempiakin kuitteja toimitettua.