Sinä hyödyt siitä, mitä Jimm's tietää! / Jimm's PC:n oma ketju

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jimm's
  • Aloitettu Aloitettu
Tila
Keskustelu on suljettu.
En ole Jimm's, mutta ei kai tämä pikselitakuun kuvaus jätä tulkinnanvaraa?
"Palvelu sisältää monitorin tarkistuksen mahdollisten pikselivikojen osalta eli 100% vapaa pikselivirheistä ZDP. "
Näin itsekkin asiaa tulkitsisin, ehkä tuossa on ennemminkin käynyt tarkastuksessa käpy, että tuota pikseliä ei ole vain huomattu. Harmittava paikka jokatapauksessa.
 
Onkohan paahdetuissa hinnoissa virhe? AMD Ryzen 5800x tarjouksessa 459€. Gigantissa ja Powerissa 419€ ja verkkokaupassa 438,90€.
Joku kämmi siellä on käyny, se oli myös paahdetuissa hinnoissa vielä eilen tai toissapäivänä tuon saman 419,90€.

Moikka! Tähän oli virheellisesti jäänyt tuo kamppismerkintä, vaikka kamppishinta oli loppunut. Kiitos tarkkasilmäisyydestä!
 
Viimeksi ruusuja, nyt risuja (?)..

Ostin viime viikolla näytön Jimmsiltä Pikselitakuulla ja olettamus itsellä oli, että tässä tulee varmasti näyttö kotiin ilman pikselivikoja. Heti käyttöönotossa tänään huomasin, että yksi pikseleistä melko keskellä ruutua oli jumissa vihreänä. Näkyy (ja häiritsee) erityisesti kun alueen pitäisi olla tumma/musta. Kuuluuko jumiutuneet pikselit myös pikselitakuuseen? Ja jos kuuluu, täytyy ihmetellä miten tämä omalla kohdalla näinkin selvä virhe on mennyt tarkistuksesta asiakkaalle. Jos tämä on takuupalautuksen alainen keissi ja menee takuuvaihtoon, niin on kyllä harmillista. Luulin, että tämän lisäpalvelun osto suojaisi tälläisiltä yllätyksiltä. Nyt olen hetken aikaa sitten ilman toimivaa näyttöä...

@Jimm's miten on, kuuluuko (pikseli)takuun piiriin ja pistänkö RMA-lomakkeella lisätietoja huomeniltana?
En ole Jimm's, mutta ei kai tämä pikselitakuun kuvaus jätä tulkinnanvaraa?
"Palvelu sisältää monitorin tarkistuksen mahdollisten pikselivikojen osalta eli 100% vapaa pikselivirheistä ZDP. "

Nyt on Jimm'sikin paikalla ja oletus on, että Starglazer on aivan oikeassa, eli joko pikselivika ei ole ilmennyt testattaessa tai sitten sitä ei ole testaaja huomannut :(
Ole pikimmiten yhteydessä RMA-lomakkeella tai chatilla/soittamalla!
 
Loppuiko tämä : 500GB KC2500 NVMe PCIe SSD -levy, M.2 2280, 3D TLC, 3500/2500 MB/s (Tarjous!) + Paahdetut hinnat!

Aamulla näkyi vielä vanhaan hintaan ..

Hinta.fi 56,90 €
nyt 69,90 €
 
Onko tietoa millaisella aikataululla näitä mattoja saisi teidän kautta :) Varsinkin XXL-koko kiinnostaisi.
 
Loppuiko tämä : 500GB KC2500 NVMe PCIe SSD -levy, M.2 2280, 3D TLC, 3500/2500 MB/s (Tarjous!) + Paahdetut hinnat!

Aamulla näkyi vielä vanhaan hintaan ..

Hinta.fi 56,90 €
nyt 69,90 €

Kyllä loppui, pahoittelut!
 
Minkäs mukaan noita tuotteita paahdetaan? Jotenkin hassua, että tuote, joka ei ole tilattavissa, on kuitenkin "tarjouksessa" :geek:

1632898108050.png
 
Minkäs mukaan noita tuotteita paahdetaan? Jotenkin hassua, että tuote, joka ei ole tilattavissa, on kuitenkin "tarjouksessa" :geek:

1632898108050.png

Tähän oli jäänyt kampanjamerkintä kummittelemaan. Kiitos tarkkasilmäisyydestä - annettu palautetta tuotevastaavalle :)
 
Näyttiksistä puheenollen, tuleeko noista mitään ilmoitusta kun Näytönohjain X:llä aukeaa osto-oikeusarvonta, vaikkapa uutiskirjeellä? Ihan vaan että tietää kuinka paljon täytyy kytätä noita tuotesivuja.
 
Näyttiksistä puheenollen, tuleeko noista mitään ilmoitusta kun Näytönohjain X:llä aukeaa osto-oikeusarvonta, vaikkapa uutiskirjeellä? Ihan vaan että tietää kuinka paljon täytyy kytätä noita tuotesivuja.


Tätä on mielestäni täällä ennenkin jaettu.

Miten se sitten toimii? Valikoitujen näytönohjainten tuotekortille ilmestyy oranssilla kehystetty tekstilaatikko, jossa kerrotaan arvonnasta, kun siihen ilmoittautuminen on mahdollista. Tekstissä kerrotaan tarkat ohjeet arvontaan ilmoittautumiseen sekä ajanjakso, jolloin ilmoittautuminen on auki.

Sitä ei siis mainita missään muualla kuin siellä tuotekortilla.
 
Kun tässä odotellut Turtle Beach Recon Controlleria varastoon tulevaksi (ei muuallekaan ole tullut, ilmeisesti viivästynyt) niin mietin olisikohan Jimmsilläkin hyvä idea (tulevan, tai saldoa odottavan) tuotteen kohdalla olla meilimahdollisuus, ja sen avulla saisi automaattisen viestin kun tuotetta varastossa? Ainakin jotkut kaupat tuollaista systeemiä tarjoaa.
Ei tuo nyt iso asia ole käydä tarkistelemassa, mutta joskus tuota käytellyt muualla kun odotellut tavaraa tulevaksi.
 
Kun tässä odotellut Turtle Beach Recon Controlleria varastoon tulevaksi (ei muuallekaan ole tullut, ilmeisesti viivästynyt) niin mietin olisikohan Jimmsilläkin hyvä idea (tulevan, tai saldoa odottavan) tuotteen kohdalla olla meilimahdollisuus, ja sen avulla saisi automaattisen viestin kun tuotetta varastossa? Ainakin jotkut kaupat tuollaista systeemiä tarjoaa.
Ei tuo nyt iso asia ole käydä tarkistelemassa, mutta joskus tuota käytellyt muualla kun odotellut tavaraa tulevaksi.

Moikka! Tätä on ennenkin ehdotettu, en tiedä onko meidän systeemiin edes toteutettavissa. Mutta välitän kehitysehdotuksen eteenpäin :)
 
Mahtaisko vastaava onnistua tuotteistaa, mutta sopivana vanhaan K70 malliin ja sen kummalliseen alariviin? Ei tunnu Corsairin asiakaspalvelu tahtovan millään ymmärtää, että mikä on Nordic layout.

Tuo valkoinen setti tuossa linkin takana olisi juuri se, joka menisi varmasti heti omaan tilaukseen ;)
 
Toive: 5800X Ryzen aleen hinta alkaa 3:sella. PS. En saanut viime lähetyksessä enää nallekarkkeja, onko käytäntö muuttunut vai huono asiakas :(?
 
Oletteko huollosta siis vaihtaneet kaikkiin noihin 50-60kpl ne 1.1v fanhubit? Vai ovatko tulleet korjattuina valmistajalta?

Aikaisemman viestin mukaisesti niin meille tuli fanhubit ja asennetaan ne nyt kaikkiin koteloihin valmiiksi ennen kuin ne otetaan saldoille myytäväksi. Näitä ilmestyy siis lisää sitä mukaa kun valmistuu :)
 
ASUS RTX 3080 Ti TUF osto-oikeusarvonta on suoritettu ja voittajille ilmoitettu!
 
Toive: 5800X Ryzen aleen hinta alkaa 3:sella. PS. En saanut viime lähetyksessä enää nallekarkkeja, onko käytäntö muuttunut vai huono asiakas :(?

Nallekarkit oli tossa hetken loppu, ei liene mitään henkilökohtaista taustalla!
 
Mahtaisko vastaava onnistua tuotteistaa, mutta sopivana vanhaan K70 malliin ja sen kummalliseen alariviin? Ei tunnu Corsairin asiakaspalvelu tahtovan millään ymmärtää, että mikä on Nordic layout.

Tuo valkoinen setti tuossa linkin takana olisi juuri se, joka menisi varmasti heti omaan tilaukseen ;)

Ei löytynyt nordiccina tätä :(
 
Eilen tilasin aamusta jimmsiltä ja nyt jo paketti automaatissa odottamassa noutoa.
Ei ole kyllä itsellä mitään valittamista toimitusajoissa.
En ole edes pikatoimitusnappia käyttänyt koskaan.
 
Onko Torrentista tulossa myös valkoinen versio valikoimaan?

 
Onko Torrentista tulossa myös valkoinen versio valikoimaan?

Valkoinen kotelo oli kyllä aikaisemmin listoilla tai sitten olen unissani selaillut jimmsin sivua.
 
Nyt on Jimm'sikin paikalla ja oletus on, että Starglazer on aivan oikeassa, eli joko pikselivika ei ole ilmennyt testattaessa tai sitten sitä ei ole testaaja huomannut :(
Ole pikimmiten yhteydessä RMA-lomakkeella tai chatilla/soittamalla!

Palataan aiheeseen, @Jimm's hoiti tämän RMA-keissin osaltani todella nopeasti. Parissa tunnissa vastaus RMA-lomakkeeseen ja muutamassa tunnissa näytön saapumisesta Jimm'sille he myös käsittelivät siellä päässä tapauksen ja totesivat pikselivian. Sen jälkeen laittoivat uuden näytön tulemaan heti. Juuri sain uuden näytön käyttöön ja nyt ei ole ensimmäisellä silmäyksellä mitään valittamista. Eli pikselitakuu toimii.

Myönnettäköön, että olin aluksi ärsyyntynyt ensimmäisen näytön viasta ja ihmettelin, miten sitä ei ole huomattu, mutta nyt kun takuupalautus toimi näin nopeasti Jimmssin suunnalta niin jäi positiivinen kuva lopputuloksesta. Kiitoksia jälleen.
 
Myönnettäköön, että olin aluksi ärsyyntynyt ensimmäisen näytön viasta ja ihmettelin, miten sitä ei ole huomattu, mutta nyt kun takuupalautus toimi näin nopeasti Jimmssin suunnalta niin jäi positiivinen kuva lopputuloksesta. Kiitoksia jälleen.
Ihmisiä hekin ovat, ja virheitä sattuu paremmissakin piireissä. Se, miten virheisiin reagoidaan on se, mikä erottaa jyvät akanoista ja tässä Jimm's kyllä erottuu edukseen :thumbsup:
Positiivinen lopputulos on aina kuitenkin pääasia.
 
Pystyiskö (ainakin) Postin automaattien hakua parantamaan siten, että se hakisi myös kuvauksesta (tms)? Esimerkiksi olisi hyvä jos "Postin automaatti, Koskikeskus Tampere" löytyisi myös hakutermillä "koskikeskus" kun tällä hetkellä pitää nähtävästi listata kaikki Tampereen automaatit ja sitten käyttää selaimen omaa sivuun kohdistuvaa hakua, että löytyy oikea.
 
Pystyiskö (ainakin) Postin automaattien hakua parantamaan siten, että se hakisi myös kuvauksesta (tms)? Esimerkiksi olisi hyvä jos "Postin automaatti, Koskikeskus Tampere" löytyisi myös hakutermillä "koskikeskus" kun tällä hetkellä pitää nähtävästi listata kaikki Tampereen automaatit ja sitten käyttää selaimen omaa sivuun kohdistuvaa hakua, että löytyy oikea.
Kiitos palautteesta, vinkataan tästä eteenpäin :geek:
 
Pystyiskö (ainakin) Postin automaattien hakua parantamaan siten, että se hakisi myös kuvauksesta (tms)? Esimerkiksi olisi hyvä jos "Postin automaatti, Koskikeskus Tampere" löytyisi myös hakutermillä "koskikeskus" kun tällä hetkellä pitää nähtävästi listata kaikki Tampereen automaatit ja sitten käyttää selaimen omaa sivuun kohdistuvaa hakua, että löytyy oikea.

Paljon helpompiakin keinoja on olemassa. Sä aloitat tilauksen normaalisti. Sitten siinä toisella sivulla, "toimitustiedot", sä laitat keskustan postinumeron. Siis luultavasti sä et asu keskustassa kerta tuossa on jotain hankalaa valita suoraan listalta, mutta oletan kuitenkin että asut Tampereella.

Ja sitten seuraavalla sivulla se listaa näin näppärästi keskustan automaati, ja sä valitset siitä sen koskikeskuksen.
 
Tila
Keskustelu on suljettu.

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
262 737
Viestejä
4 555 911
Jäsenet
75 050
Uusin jäsen
Lartonki

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom