Sinä hyödyt siitä, mitä Jimm's tietää! / Jimm's PC:n oma ketju

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jimm's
  • Aloitettu Aloitettu
Tila
Keskustelu on suljettu.
Hoi Jimmsin väki,

Teillä on listoillanne tälläinen: Phobya 12V / 5V muuntaja, 34W - 18,90€

Kuvauksessa lukee teillä notta "100-240VAC => 12VDC / 5VDC muuntaja 4-pin Molex liitännällä! Kumpaankin linjaan 2A virrananto. Tällä muuntajalla syöttää hienosti esim. LEDejä!"

Valmistaja taas toteaa:
  • Ausgabeleistung: 10-34W (12V auschließlich, kein 5V und 3,3V)

Eli vain 12v on tuettu. En viitsisi turhaan tilata kun tarve on kummallekin jännitteelle,ja jos toinen uupuu niin palautukseen menisi. Eli onko teillä jokin eri malli myynnissä sitten ?
 
Viimeksi muokattu:
Hoi Jimmsin väki,

Teillä on listoillanne tälläinen: Phobya 12V / 5V muuntaja, 34W - 18,90€

Kuvauksessa lukee teillä notta "100-240VAC => 12VDC / 5VDC muuntaja 4-pin Molex liitännällä! Kumpaankin linjaan 2A virrananto. Tällä muuntajalla syöttää hienosti esim. LEDejä!"

Valmistaja taas toteaa:
  • Ausgabeleistung: 10-34W (12V auschließlich, kein 5V und 3,3V)

Eli vain 12v on tuettu. En viitsisi turhaan tilata kun tarve on kummallekin jännitteelle,ja jos toinen uupuu niin palautukseen menisi. Eli onko teillä jokin eri malli myynnissä sitten ?

Moikka! Tää oli meidän sivuille ehditty jo korjata, kiitos huomautuksesta. Kyselen, löytyykö jotain sinun tarpeeseen täsmäävää.
 
Palaute: En tiedä onko sattunut vain omalle kohdalle, mutta kaikki pe-su tehdyt tilaukset lähetetään teiltä vasta tiistaisin. Johtuuko viikonlopun ruuhkasta vai mistä, mutta selkeästi hitaampaa tilata teiltä tuolla aikavälillä verraten kilpailijoihin.
 
Palaute: En tiedä onko sattunut vain omalle kohdalle, mutta kaikki pe-su tehdyt tilaukset lähetetään teiltä vasta tiistaisin. Johtuuko viikonlopun ruuhkasta vai mistä, mutta selkeästi hitaampaa tilata teiltä tuolla aikavälillä verraten kilpailijoihin.

Moi ja kiitos palautteesta!
Ilmeisesti sulla on osunut tilaukset sopivasti sellaiseen väliin, jolloin tilauksia on enemmän kerättäväksi. Logistiikan kesälomat tietenkin voivat vaikuttaa myös, onneksi lomakausi alkaa olla taputeltu.

Edit: Hyvä nosto kanssakirjoittelijalta eli muistakaa myös pikatoimitustoiminto!
 
Viimeksi muokattu:
Palaute: En tiedä onko sattunut vain omalle kohdalle, mutta kaikki pe-su tehdyt tilaukset lähetetään teiltä vasta tiistaisin. Johtuuko viikonlopun ruuhkasta vai mistä, mutta selkeästi hitaampaa tilata teiltä tuolla aikavälillä verraten kilpailijoihin.
Kannattaa kokeilla sitä pikatoimitus-nappia (löytyy tilaussivulta). Edelliset kaksi kiireellistä tilausta käsitelty n. 20min tilaushetkestä. Kiitos Jimm'sille siitä!:tup:
 
Ihan uteliaisuudesta.

Tänään muutamalla sekunnilla missasin näytönohjaimen saannin hyvällä hinnalla, niin mietin nyt, että onko noita halvempia kortteja tulossa lisää, vai oliko tuo vain ns kertaluontoinen tapaus? Eli esim tietylle kortille tulee vain kerran tapahtumaan näin, vai tapahtuuko useamminkin tulevaisuudessa?
 
Liitytään nyt tyytymättömien RMA keissien joukkoon joita tuntuu nykyään löytyvät aika usein Jimmsin kanssa.
Laitetaan tuote takuuhuoltoon koska vika A emolevyssä. Huollon hessut etsivät mikroskoopilla vikoja millä nämä takuukäsittelyt voidaan evätä jotka eivät liity itse ongelmaan mitenkään. Vaikka yritin katsoa tuotteen ennen lähetystä, niin en nyt huomannut emossa mitään erikoista. Toki mietin jo ennen lähetystä että onkohan jotain tämmöistä luvassa kun lukenut ketjua ja näitä tapahtunut aiemminkin enenemässä määrin.

Harmi kun tähän menty ja etsimällä etsitään syitä jolla evätä takuu. Onneksi kuluttajana voin äänestää jaloillani ja ostaa jatkossa muualta. Uusi tuote laitettu jo toisesta kotimaisesta yrityksestä tilaukseen eilen aamusta ja tänään jo näyttäisi olevan noudettavissa. Eikä tarvinnut painaa pikatilausnappulaa tai vinkua chätin/sähköpostin välityksellä, että nyt tartteis nopiaan.
 
Liitytään nyt tyytymättömien RMA keissien joukkoon joita tuntuu nykyään löytyvät aika usein Jimmsin kanssa.
Laitetaan tuote takuuhuoltoon koska vika A emolevyssä. Huollon hessut etsivät mikroskoopilla vikoja millä nämä takuukäsittelyt voidaan evätä jotka eivät liity itse ongelmaan mitenkään. Vaikka yritin katsoa tuotteen ennen lähetystä, niin en nyt huomannut emossa mitään erikoista. Toki mietin jo ennen lähetystä että onkohan jotain tämmöistä luvassa kun lukenut ketjua ja näitä tapahtunut aiemminkin enenemässä määrin.

Harmi kun tähän menty ja etsimällä etsitään syitä jolla evätä takuu. Onneksi kuluttajana voin äänestää jaloillani ja ostaa jatkossa muualta. Uusi tuote laitettu jo toisesta kotimaisesta yrityksestä tilaukseen eilen aamusta ja tänään jo näyttäisi olevan noudettavissa. Eikä tarvinnut painaa pikatilausnappulaa tai vinkua chätin/sähköpostin välityksellä, että nyt tartteis nopiaan.

Hei ja kiitos palautteesta! Emolevyjä, kuten muitakin tuotteita, joudutaan valitettavasti jonkin verran hylkäämään fyysisten vaurioiden vuoksi - takuutapaukset hoituvat kuitenkin onneksi pääsääntöisesti hyvin ja sujuva takuukäsittely on sekä meidän että asiakkaan etu.
Jotta voisimme yksilöidä palautteen ja ohjata sen oikeaan paikkaan, toivoisimme että ilmoittaisit RMA-tapauksen numeron yksityisviestinä!

Edit: Lisättäköön vielä että tuotteeen visuaalinen tarkistus on olennainen osa takuukäsittelyä, ja sellainen suoritetaan varmasti muuallakin kuin Jimm’sillä. :)
 
Viimeksi muokattu:
Ihan uteliaisuudesta.

Tänään muutamalla sekunnilla missasin näytönohjaimen saannin hyvällä hinnalla, niin mietin nyt, että onko noita halvempia kortteja tulossa lisää, vai oliko tuo vain ns kertaluontoinen tapaus? Eli esim tietylle kortille tulee vain kerran tapahtumaan näin, vai tapahtuuko useamminkin tulevaisuudessa?

Moikka! Tämä kysymys ei oikein auennut - mikä tuote siis kyseessä? :)
 
Moikka! Tämä kysymys ei oikein auennut - mikä tuote siis kyseessä? :)

Moi,

Tästä tuotteesta oli kyse. Melko houkutteleva hinta. Harmi kun meni ohi muutamalla sekunnilla varmaan eilen.

Eli mietin vain, että tuleeko jatkossa lisääkin tuolla hinnalla, vai oliko tuo ns kertaluontoinen erä tuon kortin osalta.

 
Moi,

Tästä tuotteesta oli kyse. Melko houkutteleva hinta. Harmi kun meni ohi muutamalla sekunnilla varmaan eilen.

Eli mietin vain, että tuleeko jatkossa lisääkin tuolla hinnalla, vai oliko tuo ns kertaluontoinen erä tuon kortin osalta.


Moikka! Kyseistä tuotetta on näemmä tullut jokunen pikkuerä. Koska tuote on edelleen näkyvillä sivuillamme, on oletuksena että sitä saattaa vielä tulla varastoon tulevaisuudessa. Näistä eristä ei kuitenkaan tule ennakkoilmoitusta eikä osto-oikeusarvontaa, tuotekortin mukaisesti.
 
Tilasin tänään Asus GeForce RTX 3060 PHOENIX (LHR) -näytönohjain, 12GB, mutta myöhästyin muutaman sekunnin/minuutin. Huomasin tämän siinä vaiheessa, kun olin jo maksanut tilauksen. Nyt näen tilauksen omissa tiedoissani, mutta ko. Tuotetta ei enään löydy ollenkaan sivuiltanne. Onko ko. tuotetta tulossa enään varastoon vai kannattaako perua suoraan kaupat?
 
Tulosten järjestys: saatavuus (paras - huonoin)
tosiasiallinen järjestys:
- Varastossa olevat(ei sattunut esimerkkihakuun)
- 2-4 päivää
- Ei vahvistettu (punainen)
- Ei vahvistettu (harmaa)
- 3-5 päivää
- 5-7 päivää

Miksi ei vahvistetut ovat järjestyksessä ennen 3-7 päivän toimitusaikoja?
 
Tulosten järjestys: saatavuus (paras - huonoin)
tosiasiallinen järjestys:
- Varastossa olevat(ei sattunut esimerkkihakuun)
- 2-4 päivää
- Ei vahvistettu (punainen)
- Ei vahvistettu (harmaa)
- 3-5 päivää
- 5-7 päivää

Miksi ei vahvistetut ovat järjestyksessä ennen 3-7 päivän toimitusaikoja?

Hei! Onpa merkillinen ominaisuus :o
Välitän palautteen eteenpäin - epäilen kyseessä olevan jonkinlainen bugi.
 
Mikä ero edellä mainituissa muuten mahtaa olla punaisen ja harmaan värin välillä, kun toimitusaika-arviota ei ole vahvistettu?

Kenties se on jossakin selitetty, mutta eipä ole sattunut silmiin, enkä ole koskaan pystynyt muodostamaan siitä selvä kuvaa.
 
Viimeksi muokattu:
Nyt taas välillä iso kimppu ruusuja Jimmsin nopeudelle! Kummipojalle sunnuntaina tilattu konepaketti kokonaisuudessaan perillä jo tiistaina. Tämä on juuri sitä tasoa mihin aikoinaan tuli totuttua, pitäkää tämä tahti! :cool:
 
Mikä ero edellä mainituissa muuten mahtaa olla punaisen ja harmaan värin välillä, kun toimitusaika-arviota ei ole vahvistettu?

Kenties se on jossakin selitetty, mutta eipä ole sattunut silmiin, enkä ole koskaan pystynyt muodostamaan siitä selvä kuvaa.

Tätä ei olla tietääkseni olla avattu missään, liekö sitten edes mitään käytännön merkitystä. Voi olla jäänne jostain toiminnosta, mitä ei enää ole tms. :)
 
Tilasin tänään Asus GeForce RTX 3060 PHOENIX (LHR) -näytönohjain, 12GB, mutta myöhästyin muutaman sekunnin/minuutin. Huomasin tämän siinä vaiheessa, kun olin jo maksanut tilauksen. Nyt näen tilauksen omissa tiedoissani, mutta ko. Tuotetta ei enään löydy ollenkaan sivuiltanne. Onko ko. tuotetta tulossa enään varastoon vai kannattaako perua suoraan kaupat?

Moikka! Tämä tuote oli tipahtanut webistä tuntemattomasta syystä, kiitos huomautuksesta!
Muilta osin vastaus on suurin piirtein sama kuin tuon DUAL Minin kohdalla:

Moikka! Kyseistä tuotetta on näemmä tullut jokunen pikkuerä. Koska tuote on edelleen näkyvillä sivuillamme, on oletuksena että sitä saattaa vielä tulla varastoon tulevaisuudessa. Näistä eristä ei kuitenkaan tule ennakkoilmoitusta eikä osto-oikeusarvontaa, tuotekortin mukaisesti.
 
@Jimm's ihan mielenkiinnosta kyselisin, että miksi 3080 TUF non-OC ja OC mallien ostajia kohdellaan niin eri tavalla? OC tilausjonot taitaa mennä joulukuun tienoilla ja niitä korvataan Strix malleilla ihan iloisesti. Non-OC malleissa ei ole jonosta käsitelty edes ensimmäistä tuntia, mutta korvausta eri tuotteella ei saa pyytämälläkään
 
Kirjoitan tännekin kiitosta @Jimm's.

Vaihtoivat minulle tammikuussa tilatun 3080 tuf oc:n tilalle ROG Strixin (white edition). Heilahdin pitkästä jonosta nyt vapaille vesille, kunhan kone saadaan kasattua ja postitettua. Vaikka odotus olikin pitkä ja välillä jouduin chattiä vaivaamaan asiasta, jotta sai tilannepäivityksiä, niin hyvä mieli tästä jäi lopulta. Tiedän, ettei niitä kortteja markkinatilanteessa aikaisemmin vain irronnut ja sitä chatissäkin monta kertaa jouduttiin yhdessä harmittelemaan. Joka kerta kuitenkin sain asiallista tilannekatsausta chatistä ja lopulta Jimms hoiti korvaavaan tuotteen tilalle ja vielä upgraden kera. Pakko kehua kun on sen paikka. Loistavaa (asiakas)palvelua!
 
Viimeksi muokattu:
@Jimm's Kiitos TODELLA nopeasta lähetyksestä :D!

Tilasin uuden kopan uuteen koneeseen 15. päivä tätä kuuta ja sain sen heti seuraavana päivänä :tup::thumbsup:.

Ainoo huono puoli tuossa on se, että Posti hukkas mun Ryzen 5900X:n (ei Jimmsltä tilattu) Vantaan lajittelukeskukseen :itku:.... Samaan aikaan tilatut osat (ei niin kalliit, edes yhteenlaskettuna) samasta paikasta kyllä löysi tänne, mutta yllättäen se tärkein osa jäi jumiin...

Ois pitäny tilata KAIKKI Jimm:siltä...
 
@Jimm's Kiitos TODELLA nopeasta lähetyksestä :D!

Tilasin uuden kopan uuteen koneeseen 15. päivä tätä kuuta ja sain sen heti seuraavana päivänä :tup::thumbsup:.

Ainoo huono puoli tuossa on se, että Posti hukkas mun Ryzen 5900X:n (ei Jimmsltä tilattu) Vantaan lajittelukeskukseen :itku:.... Samaan aikaan tilatut osat (ei niin kalliit, edes yhteenlaskettuna) samasta paikasta kyllä löysi tänne, mutta yllättäen se tärkein osa jäi jumiin...

Ois pitäny tilata KAIKKI Jimm:siltä...

Moikka ja kiitos palautteesta! Ehtisköhän se prossu meiltä nopeemmin perille jos tänään tehtäis sulle korvaava tilaus? :hmm:
 
@Jimm's ihan mielenkiinnosta kyselisin, että miksi 3080 TUF non-OC ja OC mallien ostajia kohdellaan niin eri tavalla? OC tilausjonot taitaa mennä joulukuun tienoilla ja niitä korvataan Strix malleilla ihan iloisesti. Non-OC malleissa ei ole jonosta käsitelty edes ensimmäistä tuntia, mutta korvausta eri tuotteella ei saa pyytämälläkään

Hei ja kiitos viestistäsi! Ilmeisesti tässä on kuitenkin kyse jonkinlaisesta väärinkäsityksestä tuotevaihtoja koskien. Omaa tilausta voi muokata asiakaspalvelun kautta vuorokauden ympäri, ja pyynnöstä onnistuu niin tuotevaihdot kuin tilauksen peruminen tarvittaessa.
 
Onko tarkoituksellista, lla oleva setti on NZXT:n syysalen myötä erikseen ostettuna kympin halvempi vs bundlena.


Moi! Tuskin se tarkoituksella on, laitan kyselyn eteenpäin :)
 
Hellou @Jimm's ! olisko mitään arviota antaa kun pakettikoneen tilauksen tilassa lukee "kokoonpanossa" (ollut viime pe lähtien) Mietin vaan kuinka kauan suunnilleen että se postitetaan, paljonko jonoa kasauksissa yms

~Kiitos
 
Hellou @Jimm's ! olisko mitään arviota antaa kun pakettikoneen tilauksen tilassa lukee "kokoonpanossa" (ollut viime pe lähtien) Mietin vaan kuinka kauan suunnilleen että se postitetaan, paljonko jonoa kasauksissa yms

~Kiitos

Moikka! Kasauksissa on tosiaan ollut hieman ruuhkaa, sitä purettiin porukalla lauantaina. Konepaketit valmistuvat tällä hetkellä keskimäärin noin 3-4 viikossa tilauksesta.
 
oliko foorumivalvojaisille jo päivämäärä tiedossa?

Tarjoustoiveita:
Ryzen 5800X/5900X/5950X
32gb 3600mbps DDR4
27" 2560x1440 >144Hz IPS näyttö
kuulokkeet /headset
 
@Jimm's Onko mitään käryä, että milloin teille mahtaa rantautua noita Lian Lin Q58 itx koppia? Casekingissä näyttäisi olevan 24.9 arvio, onko mitään perää tuossa?
 
Tila
Keskustelu on suljettu.

Statistiikka

Viestiketjuista
262 806
Viestejä
4 558 230
Jäsenet
75 055
Uusin jäsen
Erästäjä

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom