Sinä hyödyt siitä, mitä Jimm's tietää! / Jimm's PC:n oma ketju

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jimm's
  • Aloitettu Aloitettu
Tila
Keskustelu on suljettu.
Mikä on Jimm'sin toimintatapa silloin, kun tilattu RTX on jo maksettu ja maksettu hinta on korkeampi kuin korvaavan LHR-mallin hinta on?

Moi! Asiakaspalvelu tekee vaihdon ja tarkistaa hinnan vaihdon yhteydessä, jos toimitushetkellä korvaavan hinta tosiaan on halvempi niin sitten erotus hyvitetään.
 
Älkää pelästykö, sivujemme bannerikarusellia uudistetaan parhaillaan - kummallisuus on ohimenevää!
 
Lähtikö edullinen Asusin 3060 Ti Dual Mini pysyvästi (tuolla hinnalla) pois valikoimasta?
 
Ois muuten ylätasolla kivahko, jos noiden osto-oikeusarvontojen "tuloksista" tulisi vaikka tänne infoa. Osallistumismäärät jos niitä voi kertoa, mutta erityisesti kuittaus että "arvonta suoritettu ja voittajat onnellisia".
 
Ois muuten ylätasolla kivahko, jos noiden osto-oikeusarvontojen "tuloksista" tulisi vaikka tänne infoa. Osallistumismäärät jos niitä voi kertoa, mutta erityisesti kuittaus että "arvonta suoritettu ja voittajat onnellisia".

Niinhän se olis ja niin ollaan tehtykin :)
Sain juuri kuittauksen, että RTX 3080 Ti TUF Gaming -oikeudet on arvottu ja kortit lähtevät piakkoin matkaan!
 
Niinhän se olis ja niin ollaan tehtykin :)
Sain juuri kuittauksen, että RTX 3080 Ti TUF Gaming -oikeudet on arvottu ja kortit lähtevät piakkoin matkaan!

Olisko mitään mahkuja saada tietoa samalla noiden kokonaisosallistujamäärästä? Voisi vähän arvioida kysyntää ja noita voittotodennäköisyyksiä kun tulee uusia arvontakierroksia. Tarvittaessa pelkkä kokoluokkakin riittäisi.
 
Olisko mitään mahkuja saada tietoa samalla noiden kokonaisosallistujamäärästä? Voisi vähän arvioida kysyntää ja noita voittotodennäköisyyksiä kun tulee uusia arvontakierroksia. Tarvittaessa pelkkä kokoluokkakin riittäisi.

Tällä kertaa oallistujia oli puolisentuhatta. Kiinnostusta siis on kyllä.
 
Iso hatunnosto @Jimm's rippeästä toiminnasta! Näytönohjain on tilattu alle 24h sitten ja paketti on jo Postin kyydissä. :tup:
 
Tilaushistoriasivu näyttää bugaavan. Ei näy kuin yksi tilaus, eikä sitäkään pääse tarkastelemaan. Kaikki muu on kadoksissa.

edit: Hyvä minä. Selaimen sammutus ja uudellenkäynnistys sekä uudelleenkirjaus korjasi tilanteen. Hätätila vältetty
 
Tilaushistoriasivu näyttää bugaavan. Ei näy kuin yksi tilaus, eikä sitäkään pääse tarkastelemaan. Kaikki muu on kadoksissa.

edit: Hyvä minä. Selaimen sammutus ja uudellenkäynnistys sekä uudelleenkirjaus korjasi tilanteen. Hätätila vältetty
Kyllä siellä bugasi hetki sitten aika monikin asia (about kaikki :D)
 
Mihinkäs Scythen Mugen 5 Black editionit katosivat? Oliko se joku rajallinen erä vai onko poistettu kunnes tulee lisää?
 
Milloin noita korttien ostoja aina arvotaan? Käytännössähän, varmaan muillekin, ain käy niin että näkee "jaahas, jossain vaiheessa käyty joku valinta" eikä ole mitään hajua milloin. Plus onko se hinta siinä vaiheessa sitten tiedossa, ettei ole sitten "ostopakon" hetkellä 2x kalliimpi.
 
Milloin noita korttien ostoja aina arvotaan? Käytännössähän, varmaan muillekin, ain käy niin että näkee "jaahas, jossain vaiheessa käyty joku valinta" eikä ole mitään hajua milloin. Plus onko se hinta siinä vaiheessa sitten tiedossa, ettei ole sitten "ostopakon" hetkellä 2x kalliimpi.
Niitä korttien osto-oikeuksia arvotaan pari kolme päivää sen jälkeen kun Jimms saa itselleen korttitoimituksen. Hinta on mikä sille kortille näkyy kunkin kortin tuotesivulta, tuote tulee postiennakolla, josta ei kuitekaan tule ymmärtääkseni ylimääräistä postiennakkokulua. Se milloin korttitoimitus tulee Jimssille itselleen, on arvoitus ihan kaikille joten kannattaa seurata noita korttien myyntisivuja aina parin päivän välein josko siellä on arvonta avautunut. Kirjoittelinkin vähän listaa noita arvottavista korteista aiemmin tähän samaan ketjuun, viesti löytyy seuraavasta linkistä: Sinä hyödyt siitä, mitä Jimm's tietää! / Jimm's PC:n oma ketju
 
Milloin noita korttien ostoja aina arvotaan? Käytännössähän, varmaan muillekin, ain käy niin että näkee "jaahas, jossain vaiheessa käyty joku valinta" eikä ole mitään hajua milloin. Plus onko se hinta siinä vaiheessa sitten tiedossa, ettei ole sitten "ostopakon" hetkellä 2x kalliimpi.
Kannattaa seurata tätä ketjua ja jimmssin sivuja niin ei jää välistä arvonnat.
NVIDIA GeForce RTX 30 -sarjan saatavuus- ja tilausseuranta
 
Mihinkäs Scythen Mugen 5 Black editionit katosivat? Oliko se joku rajallinen erä vai onko poistettu kunnes tulee lisää?

Moi! Tuote poistui tässä vastikään valikoimasta - huhu kertoo et mahdollisesti korvaava versio tekeillä mut siitä emme vielä ole saaneet mitään vahvistettua tietoa.
 
Viimeksi muokattu:
Moi! Tuote poistui tässä vastikään valikoimasta - huhu kertoo et mahdollisesti korvaava versio tekeillä mut siitä emme vielä ole saaneet mitään vahvistettua tietoa.
Liekkö noissa ollut sitten jotain ongelmaa kun eihän tuota olla julkaistukkaan kuin vasta 8 kuukautta sitten :hmm:
 
Hoi Jimmsin väki,

Teillä on listoillanne tälläinen: Phobya 12V / 5V muuntaja, 34W - 18,90€

Kuvauksessa lukee teillä notta "100-240VAC => 12VDC / 5VDC muuntaja 4-pin Molex liitännällä! Kumpaankin linjaan 2A virrananto. Tällä muuntajalla syöttää hienosti esim. LEDejä!"

Valmistaja taas toteaa:
  • Ausgabeleistung: 10-34W (12V auschließlich, kein 5V und 3,3V)

Eli vain 12v on tuettu. En viitsisi turhaan tilata kun tarve on kummallekin jännitteelle,ja jos toinen uupuu niin palautukseen menisi. Eli onko teillä jokin eri malli myynnissä sitten ?
 
Viimeksi muokattu:
Hoi Jimmsin väki,

Teillä on listoillanne tälläinen: Phobya 12V / 5V muuntaja, 34W - 18,90€

Kuvauksessa lukee teillä notta "100-240VAC => 12VDC / 5VDC muuntaja 4-pin Molex liitännällä! Kumpaankin linjaan 2A virrananto. Tällä muuntajalla syöttää hienosti esim. LEDejä!"

Valmistaja taas toteaa:
  • Ausgabeleistung: 10-34W (12V auschließlich, kein 5V und 3,3V)

Eli vain 12v on tuettu. En viitsisi turhaan tilata kun tarve on kummallekin jännitteelle,ja jos toinen uupuu niin palautukseen menisi. Eli onko teillä jokin eri malli myynnissä sitten ?

Moikka! Tää oli meidän sivuille ehditty jo korjata, kiitos huomautuksesta. Kyselen, löytyykö jotain sinun tarpeeseen täsmäävää.
 
Palaute: En tiedä onko sattunut vain omalle kohdalle, mutta kaikki pe-su tehdyt tilaukset lähetetään teiltä vasta tiistaisin. Johtuuko viikonlopun ruuhkasta vai mistä, mutta selkeästi hitaampaa tilata teiltä tuolla aikavälillä verraten kilpailijoihin.
 
Palaute: En tiedä onko sattunut vain omalle kohdalle, mutta kaikki pe-su tehdyt tilaukset lähetetään teiltä vasta tiistaisin. Johtuuko viikonlopun ruuhkasta vai mistä, mutta selkeästi hitaampaa tilata teiltä tuolla aikavälillä verraten kilpailijoihin.

Moi ja kiitos palautteesta!
Ilmeisesti sulla on osunut tilaukset sopivasti sellaiseen väliin, jolloin tilauksia on enemmän kerättäväksi. Logistiikan kesälomat tietenkin voivat vaikuttaa myös, onneksi lomakausi alkaa olla taputeltu.

Edit: Hyvä nosto kanssakirjoittelijalta eli muistakaa myös pikatoimitustoiminto!
 
Viimeksi muokattu:
Palaute: En tiedä onko sattunut vain omalle kohdalle, mutta kaikki pe-su tehdyt tilaukset lähetetään teiltä vasta tiistaisin. Johtuuko viikonlopun ruuhkasta vai mistä, mutta selkeästi hitaampaa tilata teiltä tuolla aikavälillä verraten kilpailijoihin.
Kannattaa kokeilla sitä pikatoimitus-nappia (löytyy tilaussivulta). Edelliset kaksi kiireellistä tilausta käsitelty n. 20min tilaushetkestä. Kiitos Jimm'sille siitä!:tup:
 
Ihan uteliaisuudesta.

Tänään muutamalla sekunnilla missasin näytönohjaimen saannin hyvällä hinnalla, niin mietin nyt, että onko noita halvempia kortteja tulossa lisää, vai oliko tuo vain ns kertaluontoinen tapaus? Eli esim tietylle kortille tulee vain kerran tapahtumaan näin, vai tapahtuuko useamminkin tulevaisuudessa?
 
Liitytään nyt tyytymättömien RMA keissien joukkoon joita tuntuu nykyään löytyvät aika usein Jimmsin kanssa.
Laitetaan tuote takuuhuoltoon koska vika A emolevyssä. Huollon hessut etsivät mikroskoopilla vikoja millä nämä takuukäsittelyt voidaan evätä jotka eivät liity itse ongelmaan mitenkään. Vaikka yritin katsoa tuotteen ennen lähetystä, niin en nyt huomannut emossa mitään erikoista. Toki mietin jo ennen lähetystä että onkohan jotain tämmöistä luvassa kun lukenut ketjua ja näitä tapahtunut aiemminkin enenemässä määrin.

Harmi kun tähän menty ja etsimällä etsitään syitä jolla evätä takuu. Onneksi kuluttajana voin äänestää jaloillani ja ostaa jatkossa muualta. Uusi tuote laitettu jo toisesta kotimaisesta yrityksestä tilaukseen eilen aamusta ja tänään jo näyttäisi olevan noudettavissa. Eikä tarvinnut painaa pikatilausnappulaa tai vinkua chätin/sähköpostin välityksellä, että nyt tartteis nopiaan.
 
Liitytään nyt tyytymättömien RMA keissien joukkoon joita tuntuu nykyään löytyvät aika usein Jimmsin kanssa.
Laitetaan tuote takuuhuoltoon koska vika A emolevyssä. Huollon hessut etsivät mikroskoopilla vikoja millä nämä takuukäsittelyt voidaan evätä jotka eivät liity itse ongelmaan mitenkään. Vaikka yritin katsoa tuotteen ennen lähetystä, niin en nyt huomannut emossa mitään erikoista. Toki mietin jo ennen lähetystä että onkohan jotain tämmöistä luvassa kun lukenut ketjua ja näitä tapahtunut aiemminkin enenemässä määrin.

Harmi kun tähän menty ja etsimällä etsitään syitä jolla evätä takuu. Onneksi kuluttajana voin äänestää jaloillani ja ostaa jatkossa muualta. Uusi tuote laitettu jo toisesta kotimaisesta yrityksestä tilaukseen eilen aamusta ja tänään jo näyttäisi olevan noudettavissa. Eikä tarvinnut painaa pikatilausnappulaa tai vinkua chätin/sähköpostin välityksellä, että nyt tartteis nopiaan.

Hei ja kiitos palautteesta! Emolevyjä, kuten muitakin tuotteita, joudutaan valitettavasti jonkin verran hylkäämään fyysisten vaurioiden vuoksi - takuutapaukset hoituvat kuitenkin onneksi pääsääntöisesti hyvin ja sujuva takuukäsittely on sekä meidän että asiakkaan etu.
Jotta voisimme yksilöidä palautteen ja ohjata sen oikeaan paikkaan, toivoisimme että ilmoittaisit RMA-tapauksen numeron yksityisviestinä!

Edit: Lisättäköön vielä että tuotteeen visuaalinen tarkistus on olennainen osa takuukäsittelyä, ja sellainen suoritetaan varmasti muuallakin kuin Jimm’sillä. :)
 
Viimeksi muokattu:
Ihan uteliaisuudesta.

Tänään muutamalla sekunnilla missasin näytönohjaimen saannin hyvällä hinnalla, niin mietin nyt, että onko noita halvempia kortteja tulossa lisää, vai oliko tuo vain ns kertaluontoinen tapaus? Eli esim tietylle kortille tulee vain kerran tapahtumaan näin, vai tapahtuuko useamminkin tulevaisuudessa?

Moikka! Tämä kysymys ei oikein auennut - mikä tuote siis kyseessä? :)
 
Moikka! Tämä kysymys ei oikein auennut - mikä tuote siis kyseessä? :)

Moi,

Tästä tuotteesta oli kyse. Melko houkutteleva hinta. Harmi kun meni ohi muutamalla sekunnilla varmaan eilen.

Eli mietin vain, että tuleeko jatkossa lisääkin tuolla hinnalla, vai oliko tuo ns kertaluontoinen erä tuon kortin osalta.

 
Moi,

Tästä tuotteesta oli kyse. Melko houkutteleva hinta. Harmi kun meni ohi muutamalla sekunnilla varmaan eilen.

Eli mietin vain, että tuleeko jatkossa lisääkin tuolla hinnalla, vai oliko tuo ns kertaluontoinen erä tuon kortin osalta.


Moikka! Kyseistä tuotetta on näemmä tullut jokunen pikkuerä. Koska tuote on edelleen näkyvillä sivuillamme, on oletuksena että sitä saattaa vielä tulla varastoon tulevaisuudessa. Näistä eristä ei kuitenkaan tule ennakkoilmoitusta eikä osto-oikeusarvontaa, tuotekortin mukaisesti.
 
Tilasin tänään Asus GeForce RTX 3060 PHOENIX (LHR) -näytönohjain, 12GB, mutta myöhästyin muutaman sekunnin/minuutin. Huomasin tämän siinä vaiheessa, kun olin jo maksanut tilauksen. Nyt näen tilauksen omissa tiedoissani, mutta ko. Tuotetta ei enään löydy ollenkaan sivuiltanne. Onko ko. tuotetta tulossa enään varastoon vai kannattaako perua suoraan kaupat?
 
Tulosten järjestys: saatavuus (paras - huonoin)
tosiasiallinen järjestys:
- Varastossa olevat(ei sattunut esimerkkihakuun)
- 2-4 päivää
- Ei vahvistettu (punainen)
- Ei vahvistettu (harmaa)
- 3-5 päivää
- 5-7 päivää

Miksi ei vahvistetut ovat järjestyksessä ennen 3-7 päivän toimitusaikoja?
 
Tulosten järjestys: saatavuus (paras - huonoin)
tosiasiallinen järjestys:
- Varastossa olevat(ei sattunut esimerkkihakuun)
- 2-4 päivää
- Ei vahvistettu (punainen)
- Ei vahvistettu (harmaa)
- 3-5 päivää
- 5-7 päivää

Miksi ei vahvistetut ovat järjestyksessä ennen 3-7 päivän toimitusaikoja?

Hei! Onpa merkillinen ominaisuus :o
Välitän palautteen eteenpäin - epäilen kyseessä olevan jonkinlainen bugi.
 
Mikä ero edellä mainituissa muuten mahtaa olla punaisen ja harmaan värin välillä, kun toimitusaika-arviota ei ole vahvistettu?

Kenties se on jossakin selitetty, mutta eipä ole sattunut silmiin, enkä ole koskaan pystynyt muodostamaan siitä selvä kuvaa.
 
Viimeksi muokattu:
Nyt taas välillä iso kimppu ruusuja Jimmsin nopeudelle! Kummipojalle sunnuntaina tilattu konepaketti kokonaisuudessaan perillä jo tiistaina. Tämä on juuri sitä tasoa mihin aikoinaan tuli totuttua, pitäkää tämä tahti! :cool:
 
Mikä ero edellä mainituissa muuten mahtaa olla punaisen ja harmaan värin välillä, kun toimitusaika-arviota ei ole vahvistettu?

Kenties se on jossakin selitetty, mutta eipä ole sattunut silmiin, enkä ole koskaan pystynyt muodostamaan siitä selvä kuvaa.

Tätä ei olla tietääkseni olla avattu missään, liekö sitten edes mitään käytännön merkitystä. Voi olla jäänne jostain toiminnosta, mitä ei enää ole tms. :)
 
Tilasin tänään Asus GeForce RTX 3060 PHOENIX (LHR) -näytönohjain, 12GB, mutta myöhästyin muutaman sekunnin/minuutin. Huomasin tämän siinä vaiheessa, kun olin jo maksanut tilauksen. Nyt näen tilauksen omissa tiedoissani, mutta ko. Tuotetta ei enään löydy ollenkaan sivuiltanne. Onko ko. tuotetta tulossa enään varastoon vai kannattaako perua suoraan kaupat?

Moikka! Tämä tuote oli tipahtanut webistä tuntemattomasta syystä, kiitos huomautuksesta!
Muilta osin vastaus on suurin piirtein sama kuin tuon DUAL Minin kohdalla:

Moikka! Kyseistä tuotetta on näemmä tullut jokunen pikkuerä. Koska tuote on edelleen näkyvillä sivuillamme, on oletuksena että sitä saattaa vielä tulla varastoon tulevaisuudessa. Näistä eristä ei kuitenkaan tule ennakkoilmoitusta eikä osto-oikeusarvontaa, tuotekortin mukaisesti.
 
@Jimm's ihan mielenkiinnosta kyselisin, että miksi 3080 TUF non-OC ja OC mallien ostajia kohdellaan niin eri tavalla? OC tilausjonot taitaa mennä joulukuun tienoilla ja niitä korvataan Strix malleilla ihan iloisesti. Non-OC malleissa ei ole jonosta käsitelty edes ensimmäistä tuntia, mutta korvausta eri tuotteella ei saa pyytämälläkään
 
Kirjoitan tännekin kiitosta @Jimm's.

Vaihtoivat minulle tammikuussa tilatun 3080 tuf oc:n tilalle ROG Strixin (white edition). Heilahdin pitkästä jonosta nyt vapaille vesille, kunhan kone saadaan kasattua ja postitettua. Vaikka odotus olikin pitkä ja välillä jouduin chattiä vaivaamaan asiasta, jotta sai tilannepäivityksiä, niin hyvä mieli tästä jäi lopulta. Tiedän, ettei niitä kortteja markkinatilanteessa aikaisemmin vain irronnut ja sitä chatissäkin monta kertaa jouduttiin yhdessä harmittelemaan. Joka kerta kuitenkin sain asiallista tilannekatsausta chatistä ja lopulta Jimms hoiti korvaavaan tuotteen tilalle ja vielä upgraden kera. Pakko kehua kun on sen paikka. Loistavaa (asiakas)palvelua!
 
Viimeksi muokattu:
@Jimm's Kiitos TODELLA nopeasta lähetyksestä :D!

Tilasin uuden kopan uuteen koneeseen 15. päivä tätä kuuta ja sain sen heti seuraavana päivänä :tup::thumbsup:.

Ainoo huono puoli tuossa on se, että Posti hukkas mun Ryzen 5900X:n (ei Jimmsltä tilattu) Vantaan lajittelukeskukseen :itku:.... Samaan aikaan tilatut osat (ei niin kalliit, edes yhteenlaskettuna) samasta paikasta kyllä löysi tänne, mutta yllättäen se tärkein osa jäi jumiin...

Ois pitäny tilata KAIKKI Jimm:siltä...
 
@Jimm's Kiitos TODELLA nopeasta lähetyksestä :D!

Tilasin uuden kopan uuteen koneeseen 15. päivä tätä kuuta ja sain sen heti seuraavana päivänä :tup::thumbsup:.

Ainoo huono puoli tuossa on se, että Posti hukkas mun Ryzen 5900X:n (ei Jimmsltä tilattu) Vantaan lajittelukeskukseen :itku:.... Samaan aikaan tilatut osat (ei niin kalliit, edes yhteenlaskettuna) samasta paikasta kyllä löysi tänne, mutta yllättäen se tärkein osa jäi jumiin...

Ois pitäny tilata KAIKKI Jimm:siltä...

Moikka ja kiitos palautteesta! Ehtisköhän se prossu meiltä nopeemmin perille jos tänään tehtäis sulle korvaava tilaus? :hmm:
 
@Jimm's ihan mielenkiinnosta kyselisin, että miksi 3080 TUF non-OC ja OC mallien ostajia kohdellaan niin eri tavalla? OC tilausjonot taitaa mennä joulukuun tienoilla ja niitä korvataan Strix malleilla ihan iloisesti. Non-OC malleissa ei ole jonosta käsitelty edes ensimmäistä tuntia, mutta korvausta eri tuotteella ei saa pyytämälläkään

Hei ja kiitos viestistäsi! Ilmeisesti tässä on kuitenkin kyse jonkinlaisesta väärinkäsityksestä tuotevaihtoja koskien. Omaa tilausta voi muokata asiakaspalvelun kautta vuorokauden ympäri, ja pyynnöstä onnistuu niin tuotevaihdot kuin tilauksen peruminen tarvittaessa.
 
Onko tarkoituksellista, lla oleva setti on NZXT:n syysalen myötä erikseen ostettuna kympin halvempi vs bundlena.


Moi! Tuskin se tarkoituksella on, laitan kyselyn eteenpäin :)
 
Tila
Keskustelu on suljettu.

Statistiikka

Viestiketjut
254 366
Viestejä
4 421 932
Jäsenet
73 346
Uusin jäsen
Davemobb

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom