Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hyvää joulua!
Osallistu io-techin piparikakkutalokilpailuun 2024 Linkki osallistumisketjuun >>>
SER-huutokaupat hyväntekeväisyyteen käynnissä! Linkki huutokauppaan >>>
No nyt on tarjous!
Tuleekohan Torrentista RGB versio teille myyntiin, kun hubit kunnossa?Tulee varmasti sitten kun saadaan ne hubit vaihdettua
Milloin nallekarkit tulevat taas varastoon?
Tuleekohan Torrentista RGB versio teille myyntiin, kun hubit kunnossa?
Asus GeForce RTX 3070 Noctua Edition -näytönohjain (LHR), 8GB GDDR6 - 859,90€ mihin aikaan tulee myyntiin tämä ja OC-malli?
ITX päivitysbundle kelpaisi myös.Moro!
Onko tullut mitään infoa Alder Lake-päivitysbundleista? Olisi hyvä, jos voisisin hankkia hyvän päivityskitin heti tuotteiden myynnin alussa.
Sivu ihan jäässä - hakee api.govendit.com:ia joka ei nähtävästi vastaa ja vetää sivun solmuun
edit: klo 8.14 sivut taas toiminnassa.
Awww ei osunut vieläkäänRTX-3080-TI-VENTUS-3X-12G osto-oikeusarvonta on nyt suoritettu ja voittajille laitettu sähköpostia
RTX-3080-TI-VENTUS-3X-12G osto-oikeusarvonta on nyt suoritettu ja voittajille laitettu sähköpostia
Tyhjä arpa tuli. Uskallatteko julkaista yhtään statistiikkaa, että tietäisi oliko edes liki? Mikä oli voiton todennäköisyys?
Puolisentuhatta osallistujaa oli, muutamat tuplat jouduttiin karsimaan.
Saiskos Corsairin m65 rgb ultra langatonta rottaa kenties myyntiin?
Asus GeForce RTX 3080 Ti ROG Strix - OC Edition -näytönohjain, 12GB GDDR6X - 1 699,90€
GeForce RTX 30 -sarja - The Ultimate Play GeForce RTX™ 30 -sarjan grafiikkasuorittimet antavat äärimmäisen suorituskyvyn niin pelaajien kuin luovan työn tekijöidenkin k&www.jimms.fi
Onko tässä viilausvaraa? Mieluummin ostaisin teiltä asiakaspalvelun toimivuuden takia, mutta tällä hetkellä hintaero kilpailijoihin on aika suuri.
EVGA 1000W SuperNOVA G6, modulaarinen ATX-virtalähde, 80 Plus Gold, musta - 194,90€
Lisätakuu valmistajalta tulee voimaan vain rekisteröimällä tuote 30 vuorokauden sisällä ostohetkestä! Ensimmäiset kolmewww.jimms.fi
Hinnantarkastusta?
EK-Waterblocks EK-AIO 240 D-RGB -vesijäähdytysratkaisu prosessorille - 137,00€
EK-AIO (All-In-One) CPU-cooleri on vaivaton tapa ottaa ensiaskeleesi vesijäähdytyksen maailmaan! Asus Aura Sync / Gigabyte RGB Fusion / MSI RGB Mysticwww.jimms.fi
Ek:n 240mm aio vesijäähyä vois laitta tarjoukseen/paahtaa hintaa.
^ Tuolla tuotesivulla on lisäksi rämä Far Cry 6 -peliä (lahjakorttikoodi Ubisoft Connectiin) koskeva hyperlinkki; pitäisi olla: se.msi.com/Promotion/Far-Cry-6-Game-Bundle (näkyvä teksti on oikeassa muodossa, mutta osoitemäärite eli HREF ei.)Moro, olisko kyseisen tuotteen hinnalla viilaamisvaraa. Pitäis uutta näyttö hankkia .MSI 27" Optix MAG274QRF-QD, 165Hz WQHD-pelimonitori, musta - 599,00€
Ominaisuudet :Rapid IPS Quantum Dot WQHD -resoluutio 165Hz virkistystaajuus 1ms GTG -vasteaika NVIDIA G-Sync Compatible Gaming OSD App Säädettävwww.jimms.fi
Moro, olisko kyseisen tuotteen hinnalla viilaamisvaraa. Pitäis uutta näyttö hankkia .MSI 27" Optix MAG274QRF-QD, 165Hz WQHD-pelimonitori, musta - 599,00€
Ominaisuudet :Rapid IPS Quantum Dot WQHD -resoluutio 165Hz virkistystaajuus 1ms GTG -vasteaika NVIDIA G-Sync Compatible Gaming OSD App Säädettävwww.jimms.fi
^ Tuolla tuotesivulla on lisäksi rämä Far Cry 6 -peliä (lahjakorttikoodi Ubisoft Connectiin) koskeva hyperlinkki; pitäisi olla: se.msi.com/Promotion/Far-Cry-6-Game-Bundle (näkyvä teksti on oikeassa muodossa, mutta osoitemäärite eli HREF ei.)
Yleensä niitä on ripoteltu striimin aikana, katotaan mitä tällä kertaa tapahtuu.Moi,
julkaistaanko striimivalvojaisten tarjoukset etukäteen vai vasta h-hetkellä?
Sanoisin että ovat menneet ohi. Täyttelin itse palautuslomakkeen maanantaina, ja automaattivastaus RMA-numeron kera tipahti sähköpostiin heti. Vielä saman päivän aikana tuli vastaus että hakemus hyväksytty.Morjesta, olen täyttänyt 26.9.2021 takuupalautuslomakkeen sivullanne ja kun ei vastausta ollut vielä kuulunut laitoin 7.10 sähköpostin, että onko se lomake tullut perille, mutta siihenkään ei ole kuulunut vastausta. Onko pitkä jono vai ovatko nuo menneet täysin ohi?
Sanoisin että ovat menneet ohi. Täyttelin itse palautuslomakkeen maanantaina, ja automaattivastaus RMA-numeron kera tipahti sähköpostiin heti. Vielä saman päivän aikana tuli vastaus että hakemus hyväksytty.
Laitoin tosin asiakaspalautus enkä takuupalautus, mutta olettaisin että samaan jonoon menevät.
Joo, sitten se ei ole lähtenyt ollenkaan. Sieltä tulee heti automaattiviesti mallia "RMA hakemuksenne on vastaanotettu numerolla XXXXXX ja odottaa hyväksyntää", viestin sisältönä kaikki se, jotka itse kirjoitit lomakkeelle.Ei ole edes RMA numeroa tippunut, hmm.
Itsellä on mennyt useamman kerran nuo RMA-viestit jostakin syystä roskapostikansioon, kannattaa sieltä kurkata myösEi ole edes RMA numeroa tippunut, hmm.
Itsellä on mennyt useamman kerran nuo RMA-viestit jostakin syystä roskapostikansioon, kannattaa sieltä kurkata myös
Joo, sitten se ei ole lähtenyt ollenkaan. Sieltä tulee heti automaattiviesti mallia "RMA hakemuksenne on vastaanotettu numerolla XXXXXX ja odottaa hyväksyntää", viestin sisältönä kaikki se, jotka itse kirjoitit lomakkeelle.
Okei, tää kyllä varmistaa sitte sen, että pelkästään käsittelyjonosta ei oo kyse, vaan "jossain" on "jotain" häikkää. @Jimm's saa itse sit jatkaa tästä. Tai no melkein itse jo soittaisin Jimmsille ja kysäisisin miltä siellä näyttää tilausnumerosta X tehty RMA tms.Laitoin uudestaan RMA hakemuksen eikä nytkään tullut rma numeroa sähköpostiin, ei edes roskapostiin. Tästä siis yli kaksi tuntia, hakemuksen jälkeen tulee ilmoitus että alle kahdessa tunnissa tuo sposti pitäisi ilmestyä. Mielenkiintoista.
E: Siis ilmoituksen tekemisen jälkeen aukeaa sivu jossa lukee että konfirmaation pitäisi tulla spostiin alle kahdessa tunnissa.
Kannattaa chatin kautta olla yhteydessä asiakaspalveluun, niin edistyy asia varmuudella.
Moi,
julkaistaanko striimivalvojaisten tarjoukset etukäteen vai vasta h-hetkellä?
Laitoin uudestaan RMA hakemuksen eikä nytkään tullut rma numeroa sähköpostiin, ei edes roskapostiin. Tästä siis yli kaksi tuntia, hakemuksen jälkeen tulee ilmoitus että alle kahdessa tunnissa tuo sposti pitäisi ilmestyä. Mielenkiintoista.
E: Siis ilmoituksen tekemisen jälkeen aukeaa sivu jossa lukee että konfirmaation pitäisi tulla spostiin alle kahdessa tunnissa.
Okei, tää kyllä varmistaa sitte sen, että pelkästään käsittelyjonosta ei oo kyse, vaan "jossain" on "jotain" häikkää. @Jimm's saa itse sit jatkaa tästä. Tai no melkein itse jo soittaisin Jimmsille ja kysäisisin miltä siellä näyttää tilausnumerosta X tehty RMA tms.
Kannattaa chatin kautta olla yhteydessä asiakaspalveluun, niin edistyy asia varmuudella.
Jep, ratkaistu. Jostain syystä heidän sähköpostit eivät tule minulle hotmailiin perille. Edellisen tilauksenkaan kuitti ei tullut minulle sähköpostiin ollenkaan nyt kun tarkemmin muistelen. Annoin chatissa gmailin ja sinne tuli sähköposti täysin samalla hetkellä kun se lähetettiin.
Tästä vois kyllä @Jimm's ottaa koppia, nimittäin:Itsellä on mennyt useamman kerran nuo RMA-viestit jostakin syystä roskapostikansioon, kannattaa sieltä kurkata myös
Ihan normi suomihinnalta vaikuttaa. Ehkä 5 € voi viilataSamsung 1TB 970 EVO Plus SSD-levy, M.2 2280, PCIe 3.0 x4, NVMe, 3500/3300 MB/s - 154,90€ Saisiko tähän hieman viilausta?