Sinä hyödyt siitä, mitä Jimm's tietää! / Jimm's PC:n oma ketju

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jimm's
  • Aloitettu Aloitettu
Tila
Keskustelu on suljettu.
Palatakseni tuohon toimitustakuuseen, mikäs tuossa toimitustakuussa sitten olisi se juttu jos ei tuotetta saakkaan? Rahat takaisin? Tietääkseni ne saa myös ilman toimitustakuutakin.

Tosin, en tiijä pystyykö Jimms vaan yksinkertaisesti palauttamaan nyt jo suoriltaan rahat vai tarvitsisiko siinä tarjota oheen vastaavanhintaista toista tuotetta, ja että pitääkö tilausta pitää kuitekin yhä sisällä josko jostain kuitekin noita tulis. Nää kuluttajajutut ovat monesti niin monitahoisia. Periaatteessahan ei-hashrajoitetut rtx:tkin esim ovat poistuneet markkinoilta joten...

No spekulointia spekulointia, itelläni ei ole mitään kiinni asiassa, kohan vähän ääneen ajattelen.
 
Kuinka kauan tällä kertaa pitää odottaa sähköpostiin vastausta asiakaspalvelusta? Edellisen kerran piti odotella 72 tuntia ja silloinkin asia edistyi vasta kun toin asian tänne julkiseksi. Nyt on mennyt odotellessa kaksi vuorokautta. Tällä kertaa odottelen myös rahojani takaisin.
 
Kuinka kauan tällä kertaa pitää odottaa sähköpostiin vastausta asiakaspalvelusta? Edellisen kerran piti odotella 72 tuntia ja silloinkin asia edistyi vasta kun toin asian tänne julkiseksi. Nyt on mennyt odotellessa kaksi vuorokautta. Tällä kertaa odottelen myös rahojani takaisin.

Moikka! Asiakaspalvelun sähköposteissa oli alkuviikosta vuorokauden luokkaa käsittelyaika. Voin kysyä uudelleen!
Suosittelen kuitenkin soittamaan tai chattaamaan, jos tuntuu että vastausta ei luvatussa ajassa kuulu.
 
Tosin, en tiijä pystyykö Jimms vaan yksinkertaisesti palauttamaan nyt jo suoriltaan rahat
Tilauksen pystyy aina perumaan, jos lähetystä ei ole postitettu, ja tämänkin jälkeen on vielä 14 päivää (vähintään) aikaa perua tilaus noutopäivän jälkeen.

Ehkä tuossa oli joku ajatus että 3080 vaihtuu toiseen saatavilla olevaan 3080 näytönohjaimeen. Mutta tästä jimsin täytyisi pyytää sellaisia hintoja, ettei sitä halua kuin kourallinen.
 
joo, tuo olisi aika kannattamatonta kauppaa, koska hinta pitäs olla aika muhkee.. mutta ehkä jotkui voinee tarttua tuommoiseen "toimitusvarmuus"-pakettiin jossa vaikka useiden satasten lisähinasta sieltä nyt sit tulee edes joku, ja ylijäävät maksettaisiin takaisin.
 
Kuinka kauan tällä kertaa pitää odottaa sähköpostiin vastausta asiakaspalvelusta? Edellisen kerran piti odotella 72 tuntia ja silloinkin asia edistyi vasta kun toin asian tänne julkiseksi. Nyt on mennyt odotellessa kaksi vuorokautta. Tällä kertaa odottelen myös rahojani takaisin.
Moikka! Asiakaspalvelun sähköposteissa oli alkuviikosta vuorokauden luokkaa käsittelyaika. Voin kysyä uudelleen!
Suosittelen kuitenkin soittamaan tai chattaamaan, jos tuntuu että vastausta ei luvatussa ajassa kuulu.

Viive on edelleen vuorokauden luokkaa. RMA-tapausta koskeva sähköposti oli ilmeisesti välitetty takuukäsittelijälle, mutta tilannepäivitys jäänyt lähettämättä, pahoittelut!
 
Olisiko vielä tuotekoodilla "KC-C3H" oleva Keychron näppis mahtunut back to school tarjouksiin? :asif:
 
Valmistajien omien kauppojen hinnat eivät oikein ole verrannollisia tai verrattavissa jälleenmyyjien hintoihin. Pätee aika moneen tuotteeseen, ei pelkästään näihin :)

No eipä se mitään. Ei maksa mitään kysyä. Aina mahdollisuus että olisikin voinut tehdä niin, vaikka todennäköisyys oli pieni :cool:
 
Moikka! Tässä tapauksessa viallisia oli ilmeisesti tietty erä, asian tultua ilmi meidän varastokappaleet tsekattiin eivätkä ne olleet tuota mainittua viallista erää.
Asia ei siis vaatine toimenpiteitä. PS - hilpeä video :geek:
Onko siis samaa erää myyty jo vuoden verran? Kannattanee katsoa tämä Gamernexusin video aika tarkkaan, koska ongelmaa näiden kanssa on ollut ilmeisesti jo pidemmältä ajalta.
 
Cooler masterilta pitäis olla tulossa uutta vertical mount kittiä, tai ainakin siihen sopivaa uutta pcie 4.0 riceria. Onko näitä mahdollisesti tulossa myyntiin?
 
Palatakseni tuohon toimitustakuuseen, mikäs tuossa toimitustakuussa sitten olisi se juttu jos ei tuotetta saakkaan? Rahat takaisin? Tietääkseni ne saa myös ilman toimitustakuutakin.

Tosin, en tiijä pystyykö Jimms vaan yksinkertaisesti palauttamaan nyt jo suoriltaan rahat vai tarvitsisiko siinä tarjota oheen vastaavanhintaista toista tuotetta, ja että pitääkö tilausta pitää kuitekin yhä sisällä josko jostain kuitekin noita tulis. Nää kuluttajajutut ovat monesti niin monitahoisia. Periaatteessahan ei-hashrajoitetut rtx:tkin esim ovat poistuneet markkinoilta joten...

No spekulointia spekulointia, itelläni ei ole mitään kiinni asiassa, kohan vähän ääneen ajattelen.
Saahan Jimssiltä postiennakollakin tilattua jos ei ole oikein varmaa miten tavaraa varastoon tulee, ja noinkin ostaessa oikeudet (tuotteen saamiseen) on kuitenkin ihan samat ostajan näkökulmasta kuin tuotteen jo maksaneella. Tuossa tilanteessa ei tarvitse rahoja makuuttaa tilillä, etenkään jos saatavuus on täysi kysymymerkki.

Ja niin kuten totesitkin, tilauksen voi aina perua ja saada rahansa takaisin, tai muuttaa tilausta kuten itse tein vaihtaessani maksetun 3080:n 3070 ti:hin.
Eli onhan noita vaihtoehtoja jo mukavasti eli en henkoht. mitään takuusysteemiä kaipaa. Tuskin jälleenmyyjät sellaista haluaa alkaa antamaankaan, oman Eagle oc 3080 satsista peruuntui tukkurin ilmoituksella kortteja muistaakseni 7 kpl, ja en omaa saanut erästä. Kaupat tuskin on innokkaita maksamaan välikäsien peruutuksista takuun muodoissa.
 
FF1ACB60-71D0-48A5-BBF8-53A412341C7F.jpeg


Jimmssiltä haluaisin vielä varmistaa, että onko kaikissa varastonne hiirien paketeissa oikeanpuoleinen ratkaisu? Ihmettelin hieman Intellimouse Pron saavuttua postista sitä, että hiiren paketissa ei ollut teippiä kuten oli Verkkokauppa.comista ostetussa hiiressä.

Eli aiemmin ostamani hiiri verkkokauppa.comista on kuvassa vasemmalla, kun Jimmsin hiiren paketissa oikealla ei teippiä ole lainkaan?

Vaikka tuote on oikea ja samaa mallia, niin hauska nähdä, että Verkkiksen hiiren paketissa (takakansi tuotepaketissa) on pohjoismaiset kielet suomi mukaanluettuna mukana, kun Jimmsin hiiressä lähinnä Keski-Euroopan kielet (pääomistaja Caseking taitaa näkyä vaikutuksiltaan tässä).

En epäile mitään, koska hiiri vaikuttaa koskemattomalta, mutta lähinnä oudoksuin sitä, että saman tuotteen paketeissa on tällainenkin ero, koska harvemmin tulee tuotepakettia jossa ei ole joko teippiä tai sisäisiä kartonkiläppiä paketissa, jolla varmistetaan se, ettei tuotepaketti aukea vahingossa.

Niin katsokaapa tämä, muutoin ei ole ollut valittamisia Jimmssin suhteen, tämäkin tuli hyvällä vauhdilla Smartpostiin Turusta kuten joulukalenterin 9900K myöskin aikanaan :)
 
@Jimm's Palatakseni tuohon Gigabyten virtalähde asiaan, kannattaa katsoa nuo Gamers Nexuksen videot. Kyseessä ei ole pelkästään yks mallinumero vaan useampi. Virtalähteitä on hajonnut myös ns. normaaliolosuhteissa niinkuin videoissa mainitaan.

Ihme touhua että ovat vieläkin myynnissä (tässä siis nyt syyttävä sormi osoittaa itse Gigabytea ei jälleenmyyjiä)
 
@Jimm's
Onko tuotteessa
Varmilo VA88M Ink Rhyme, mekaaninen näppäimistö, TKL, Cherry MX Red, musta/harmaa (Poistotuote!)
ISO enter vaikka tuotekuvissa on ANSI?
 
Mitään arvioita milloin 3080 hinnat putoaa 800€ paikkeille ? Tässä on kohta vuoden päivät raha poltellu taskussa.
 
Onko siis samaa erää myyty jo vuoden verran? Kannattanee katsoa tämä Gamernexusin video aika tarkkaan, koska ongelmaa näiden kanssa on ollut ilmeisesti jo pidemmältä ajalta.


Moi! Meillä ei näitä käsittääkseni "irtona" ole ollut myynnissä lainkaan, ainoastaan tuossa konepakettierässä. Konepaketit testataan kasausvaiheessa kyllä.
Välitin nyt kuitenkin nämä palautteet vielä eteenpäin.
 
Vieläkö Asus GeForce RTX 3070 Ti TUF Gaming osto-oikeus arvotaan kun status oli ennen "Tuote ei ole tilattavissa" ja nyt "Tulossa pian myyntiin"?

Edit.
Jaahas. Se muutti takas.
 
Viimeksi muokattu:
Moi! Meillä ei näitä käsittääkseni "irtona" ole ollut myynnissä lainkaan, ainoastaan tuossa konepakettierässä. Konepaketit testataan kasausvaiheessa kyllä.
Välitin nyt kuitenkin nämä palautteet vielä eteenpäin.
Itse kyllä vaihtaisin konepaketteihin jotkin varmemmat virtalähteet.

Tulee teille myös aika kalliiksi jos virtalähde kosauttaa koko koneen paskaksi vaikka olisikin kyseessä vasta kasaus vaiheen testailut.

Lisäksi Gigabyte on aloittanut näistä "soft recallin" tiedotteen perusteella eli tuotteen ostaneet saavat vaihtaa ne uusiin virtalähteisiin, jotka tosin ovat täsmälleen samanlaiset kuin alkuperäiset...

Jos itsellä olisi tällainen niin vaihtaisin sen omasta koneesta välittömästi pois ja laittaisin tilalle jonkun laadukkaamman tilalle.
 
Itse kyllä vaihtaisin konepaketteihin jotkin varmemmat virtalähteet.

Tulee teille myös aika kalliiksi jos virtalähde kosauttaa koko koneen paskaksi vaikka olisikin kyseessä vasta kasaus vaiheen testailut.

Lisäksi Gigabyte on aloittanut näistä "soft recallin" tiedotteen perusteella eli tuotteen ostaneet saavat vaihtaa ne uusiin virtalähteisiin, jotka tosin ovat täsmälleen samanlaiset kuin alkuperäiset...

Jos itsellä olisi tällainen niin vaihtaisin sen omasta koneesta välittömästi pois ja laittaisin tilalle jonkun laadukkaamman tilalle.

Moikka! Kyseistä konepakettia tehtiin yksi erä kyseisellä virtalähteellä ja toimimme yllä olevan mukaisesti niiden kohdalla valmistajan ohjeen mukaan eli tsekkasimme sarjanumerot varastokappaleista. Kyseistä konepakettia on yksi myymättä.
 
Moi! Tapaus näyttää olevan vielä käsittelyssä takuussa eli asiakaspalvelu on sinuun yhteydessä kun asia etenee.

Olisiko kohtuutonta olettaa, että asiakkaalle ilmoitetaan mitä siellä tapahtuu? Ihan vaikka niin perusasia, että sähköpostiin vastataan; kiitos viestistäsi, asia on käsittelyssä ja olemme yhteydessä kun asia etenee.
 
Olisiko kohtuutonta olettaa, että asiakkaalle ilmoitetaan mitä siellä tapahtuu? Ihan vaikka niin perusasia, että sähköpostiin vastataan; kiitos viestistäsi, asia on käsittelyssä ja olemme yhteydessä kun asia etenee.

Moikka! Kuten perjantaina asianomaiselle täällä vastasimme pahoitteluiden kera, niin asiakaspalvelijalta oli jäänyt tilannepäivitysviesti lähettämättä, kun sähköposti välitettiin takuukäsittelijälle.
Takuukäsittelijät ovat töissä ainoastaan arkisin eli sen jälkeen ei ole vielä ollut mitään uutta päivitettävää.
 
Acer 27" Näyttö Nitro VG270UPbmiipx

Onko näitä tulossa vielä tarjoukseen? Oli tarkoitus ostaa vielä toinen samanlainen
 
Nitro Concepts S300 Gaming Chair - Urban Camo, kangasverhoiltu pelituoli, digicamo/musta

Saako teidän kautta kys. tuoliin uutta kaasujousta?
 
AVM Fritz!Box 7590 AX

Onkohan mitään tietoa koska tämä päivitetty malli on tulossa saataville? Olisi aikomus päästää edellinen 3490-sarjalainen pikkuhiljaa eläkkeelle.
 
Voisiko bundletarjousta hieman viilata:
vs
1630392737432.png
Jännä, merkittävin hintaero näyttää muodostuvan nimenomaan kotelosta, joka näyttäisi tuola porokaupassa olevan 110e (31%) alennusmyynnissä synttäreiden(?) johdosta. Tuommoset shokkitarjoukset on monesti tosi hankalia vastata, mutta jos Jimssillä sattuu olemaan sama lähde/tukkuri noille ja niiden hinta on dramaattisesti juuri muuttunut, niin hyvähän se on aina tsekata asia. Oma spekulaatio on että kuinkahan nahoille tai jopa takkiin tuota koteloa tuolla myydäänkään tuossa synttäritarjouksessa?
 
Hyvääkin palautetta, alle 1h sitten täyttelin RMA hakemuksen ja nyt jo hakemus hyväksytty ja olen kiikuttamassa palautusta Postille. Toivottavasti loppuprosessikin menee yhtä sujuvasti.
 
Voisiko bundletarjousta hieman viilata:
vs
1630392737432.png

Moi! Kyseinen kotelo oli paahdetuissa hinnoissa just vähän aikaa sitten, mutta vinkkaillaan tarjoustoivetta eteenpäin silti.
 
Miten olisi 5800x hinnan kevyt paahtaminen? Taisi olla yhden päivän tarjoushinnassa 299€ kuun alussa, jos oli edes päivääkään? Itse en ainakaan tähän ehtinyt kun ei tuosta ollut mitään tietoa eikä ehdi kokoajan vahdata jimmsin sivuja :(
 
Ihan uteliaisuudesta. Minkälaista on työskennellä Jimmssillä ja minkälaista on olla foorumeilla keskustelemassa ihmisten/asiakkaiden kanssa osana työtä?
 
Tila
Keskustelu on suljettu.

Statistiikka

Viestiketjuista
275 740
Viestejä
4 752 419
Jäsenet
77 360
Uusin jäsen
gideon

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom