Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eivätkös nämä ole juuri samoja? Näyttäisi olevan hyllyt täynnä...
Gigabyte P750GM ATX-virtalähde, 750W, 80 Plus Gold - 99,90€
Onko syksyn aikana tulossa striimivalvojaisia ja sen mukana tarjouksia joita olis kiva odotella illan aikana ?
Jos tarkoitat tavallista GMMK:ta, niin multa on pian tulossa TKL-versio (jossa Cherryn voidellut ja klipatut ja laastaroidut stabit) myyntiin kunhan GMMK Pro saapuuOlisikohan näppäimistön voitelupalvelu mahdollinen, jossa tehtäisiin esim. perus klippaus/laastarointi/voitelu isojen näppäinten stabilisaattoreille?
Itse ainakin mielellään tilaisin GMMK:n valmiiksi voideltuna pakettina, ei tarvitsisi miettiä rämiseekö se välilyönti
Olisikohan näppäimistön voitelupalvelu mahdollinen, jossa tehtäisiin esim. perus klippaus/laastarointi/voitelu isojen näppäinten stabilisaattoreille?
Itse ainakin mielellään tilaisin GMMK:n valmiiksi voideltuna pakettina, ei tarvitsisi miettiä rämiseekö se välilyönti
GMMK Pron stabit on suorastaan uitettu tehtaalla rasvassa, joten ei pitäisi ainakaan rämistä rasvan puutteen takia...Olisikohan näppäimistön voitelupalvelu mahdollinen, jossa tehtäisiin esim. perus klippaus/laastarointi/voitelu isojen näppäinten stabilisaattoreille?
Aika varmasti veikkaisin nimenomaan saatavuuden epävarmuutta, etenkin juuri kyseiseen projisoituun hintaan. Jos itse olisin ATK-kauppias, niin tekisin about noin, koska en haluaisi myydä tuotteita miinussaldoille ja sitten kuunella pitkin foorumeita kun kuulemma jo vuosi on ollut tilaus sisällä jne, mutta ei haluta kuitenkaan purkaa kauppaa. IMHO about juurikin oikea tapa toimia tässä epävarmassa tilanteessa.Mitäs tuo melkein kaikkiin 6000-sarjan Radeoneihin ilmestynyt "Tuote ei ole tilattavissa" meinaa? Onko valmistus lopetettu vai saatavuus liian olematon?
No, minulla se vuosi ei ole oikeasti kaukana. Kortti on tilattu noin 20min sen jälkeen kun se tuli myyntiin ja odotan sitä edelleen.Aika varmasti veikkaisin nimenomaan saatavuuden epävarmuutta, etenkin juuri kyseiseen projisoituun hintaan. Jos itse olisin ATK-kauppias, niin tekisin about noin, koska en haluaisi myydä tuotteita miinussaldoille ja sitten kuunella pitkin foorumeita kun kuulemma jo vuosi on ollut tilaus sisällä jne, mutta ei haluta kuitenkaan purkaa kauppaa. IMHO about juurikin oikea tapa toimia tässä epävarmassa tilanteessa.
Chat-palveluun tuhti nippu kiitosta. Hoitui tilaukselle tuotteen lisäys maksulinkkeineen päivineen ihan uskomattoman nopeasti ja sujuvasti. Onpa upea palveluMoikka! Tilauksen tilaa voit kysyä tilausnumerolla esim. asiakaspalveluchatista.
En tiijä onko oikee threadi keskustelulle, mutta mites, onks tuo tilanne miten elänyt? Onko tarjottu kaupan purkua tai upgradevaihtoehtoa johonkin saatavilla olevaan malliin esim? Mikä on oma toivees asian suhteen, etenkin kun noita ei-lowhashrate-malleja ei taida enää olla edes tulossakaan?No, minulla se vuosi ei ole oikeasti kaukana. Kortti on tilattu noin 20min sen jälkeen kun se tuli myyntiin ja odotan sitä edelleen.
Kyseessä on siis 6800XT eli tuo low-hash ei kosketa minua. Ja Jimmsiltä ei ole kuulunut mitään koko aikana. Viimeinen mitä sieltä on kuulunut oli tilausvahvistusEn tiijä onko oikee threadi keskustelulle, mutta mites, onks tuo tilanne miten elänyt? Onko tarjottu kaupan purkua tai upgradevaihtoehtoa johonkin saatavilla olevaan malliin esim? Mikä on oma toivees asian suhteen, etenkin kun noita ei-lowhashrate-malleja ei taida enää olla edes tulossakaan?
Tuossa jokin lista:niin oliko joku lista mistä saattaa voittaa osto oikeuden järkevän hintaiseen näytönohjaimeen ?
ite kasailin helmikuussa uuden koneen jimssistä tilatuista osista, mutta näytöohjainta siihen ei ole vielä saanut hommattua. Ei sinänsä mikään suurempi ongelma kun otin vanhasta koneestä gtx 1070:n irti että saisi edes kuvaa ulos ja vanha kone pyörii nyt Intelin HD grafiikoilla vuosimallia 2013
Hmm.. jos näin kävi niin itseltäni ainakin missaantu täysin.Kävikö noi halvemmat 3060 ohjaimet jo osto-oikeus arvonnassa? Olen mielestäni joka päivä käynyt tarkistamassa ja jossain vaiheessa tulossa pian teksti muuttui ei tilattavissa tekstiksi
Löytyykös mitään tätä vastaavaa varastosta. Väreistä valkoinen olisi paras:
[404] Sivua ei löytynyt
www.verkkokauppa.com
Onkos tästä mitään arviota milloin mahdollisesti tulossa?
Ssupd Meshlicious - Full Mesh, Mini-ITX -kotelo, valkoinen - 121,90€
Meshlicious on yhdistelmä MESH ja Delicious -termeistä. Kotelo tarjoaa niin paljon verkkoa, että kuolavaroitus on paikallaan. Hengittäväwww.jimms.fi
Komponenttien tarrat jää niiden laatikkoon käyttämättä, ylimääräset tarrat lentää roskiin. Muksut syö nallekarkit. Nallekarkit voittaa.Väitän, että 9/10 syö nallekarkit.
Väitän, että 9/10 heittäisi tarrat roskiin jos sellaiset tulisi tilauksen mukana.
Kummasta vaihtoehdosta tulee asiakkaalle parempi fiilis Jimms'istä?
Saisiko tämän tuotteistettua:
PH-HDDKT_03
Phanteks Innovative Computer Hardware Design
www.phanteks.com
Näyttäisi hyllystä löytyvän
Phanteks Stackable HDD Bracket -kiintolevykehikko, 2 x 3.5", musta - 10,90€
Tekniset tiedot : Mitat (PxLxK) : 178 x 127 x 102 mm Paino : 0,45 kg Yhteesopivuus : Evolv X ja tulevat mallit Materiaalit : Jauhepinnoitettu teräs Myyntipakkauwww.jimms.fi
Iso kiitos Jimmsille. Eilen tuli soitto marraskuussa tilaamastani näytönohjaimesta ja tänään näkyisi olevan arvioitu noutopäivä postista. En uskonut tänä vuonna tilauksen saapuvan, mutta olin väärässä. Kiitos ja kumarrus.
Jimm'sin asiakaspalvelussa eivät osanneet sanoa mitään. Caseking.de tuo löytyy ja 16.11 saapunee varastoonOnko tuon Gloriusin Model D Wirelessin saapumisaikataulusta mitään valistunutta arvausta?
Ja korjaus tähän: Kyllähän tuo Jimm'siltä onkin tilattavissa nyt. Asiakaspalvelussa tätä ei tiedetty 6.9 vaan vastaus oli: "Hei, ei ole kyllä suunnitteilla että olisi tulossa"Jimm'sin asiakaspalvelussa eivät osanneet sanoa mitään. Caseking.de tuo löytyy ja 16.11 saapunee varastoon
Ja korjaus tähän: Kyllähän tuo Jimm'siltä onkin tilattavissa nyt. Asiakaspalvelussa tätä ei tiedetty 6.9 vaan vastaus oli: "Hei, ei ole kyllä suunnitteilla että olisi tulossa"
Onko tuon Gloriusin Model D Wirelessin saapumisaikataulusta mitään valistunutta arvausta?
Jimm'sin asiakaspalvelussa eivät osanneet sanoa mitään. Caseking.de tuo löytyy ja 16.11 saapunee varastoon
Ja korjaus tähän: Kyllähän tuo Jimm'siltä onkin tilattavissa nyt. Asiakaspalvelussa tätä ei tiedetty 6.9 vaan vastaus oli: "Hei, ei ole kyllä suunnitteilla että olisi tulossa"
Supermicro AOM-TPM-9670H-S Trusted Platform Module (TPM) 2.0 modulin saatavuus?
Harvoin tulee "ronguttua" mitään, mutta.. here goes.
Canon CL-546XL, Moniväri, Mustepatruuna - 34,00€
Ominaisuudet Tulostuskasettien väri(t): Syaani, Purppura, Keltainen Määrä: 1 Kapasiteetti: 13 ml Riittoisuus: 300 pages Yhteensopivat tuotteet: PIXMA MG2450 Tulwww.jimms.fi
Viilausvaraa? Mieluusti tilaisi sekä mustan että värillisen XL-kasetin samasta, luotettavasta paikkaa Mustan XL-kasetin hinta näkyy olevan "kilpailukykyinen" mutta tällä värillisellä on napsun, kaksi enemmän numeroita euronmerkin edessä..
Ja tänään hain tuotteen postista. Hyvin hoidettu RMA!Hyvääkin palautetta, alle 1h sitten täyttelin RMA hakemuksen ja nyt jo hakemus hyväksytty ja olen kiikuttamassa palautusta Postille. Toivottavasti loppuprosessikin menee yhtä sujuvasti.