Sinä hyödyt siitä, mitä Jimm's tietää! / Jimm's PC:n oma ketju

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jimm's
  • Aloitettu Aloitettu
Tila
Keskustelu on suljettu.
Heräsi kysymys:
Jos oma, julkaisupäivänä ostamani RTX3080 ei ole tullut kesälläkään, priorisoitteko esimerkiksi 3080 ti:n kanssa meitä pitkään odottaneita, kortin jo teille maksaneita asiakkaita?
Omani oli tosiaan ostettu julkaisussa, Eagle Oc 3080 ja olen viiden joukossa. Asiakaspalvelun mukaan minun piti saada tuotetta siitä viimeisestä erästä, mutta kortteja ei lopulta tullut tarpeeksi. Entäpä tuo kohtuullinen odotusaika tuotteen kohdalla, mitä se korvausperuste tarkoittaisi kun asiakas odottanut yli puolivuotta? Muistaakseni sellaista oli siinä telian ja gigantin korttimyyntiä koskien en muista, sanantarkasti...visaisia kysymyksiä siis. Korvaava tuote vaikka olisi kalliimpi (jos samaa tavaraa ei ole), tuskin jäisi erotus asiakkaan kontolle, ainakaan kohtuullisesti?

Rahoja en ole haluamassa tilauksesta takaisin sillä kortille olisi todella tarvetta :comp2:
 
Viimeksi muokattu:
Heräsi kysymys:
Jos oma, julkaisupäivänä ostamani RTX3080 ei ole tullut kesälläkään, priorisoitteko esimerkiksi 3080 ti:n kanssa meitä pitkään odottaneita, kortin jo teille maksaneita asiakkaita?
Omani oli tosiaan ostettu julkaisussa, Eagle Oc 3080 ja olen viiden joukossa. Asiakaspalvelun mukaan minun piti saada tuotetta siitä viimeisestä erästä, mutta kortteja ei lopulta tullut tarpeeksi. Entäpä tuo kohtuullinen odotusaika tuotteen kohdalla, mitä se korvausperuste tarkoittaisi kun asiakas odottanut yli puolivuotta? Muistaakseni sellaista oli siinä telian ja gigantin korttimyyntiä koskien en muista, sanantarkasti...visaisia kysymyksiä siis. Korvaava tuote vaikka olisi kalliimpi (jos samaa tavaraa ei ole), tuskin jäisi erotus asiakkaan kontolle, ainakaan kohtuullisesti?

Rahoja en ole haluamassa tilauksesta takaisin sillä kortille olisi todella tarvetta :comp2:
Ei tietenkään priorisoi. Jos tilaat 3080 Ti:n niin olet sen jonotuksessa siinä sijalla mihin satut ehtimään.
 
Heräsi kysymys:
Jos oma, julkaisupäivänä ostamani RTX3080 ei ole tullut kesälläkään, priorisoitteko esimerkiksi 3080 ti:n kanssa meitä pitkään odottaneita, kortin jo teille maksaneita asiakkaita?
Omani oli tosiaan ostettu julkaisussa, Eagle Oc 3080 ja olen viiden joukossa. Asiakaspalvelun mukaan minun piti saada tuotetta siitä viimeisestä erästä, mutta kortteja ei lopulta tullut tarpeeksi. Entäpä tuo kohtuullinen odotusaika tuotteen kohdalla, mitä se korvausperuste tarkoittaisi kun asiakas odottanut yli puolivuotta? Muistaakseni sellaista oli siinä telian ja gigantin korttimyyntiä koskien en muista, sanantarkasti...visaisia kysymyksiä siis. Korvaava tuote vaikka olisi kalliimpi (jos samaa tavaraa ei ole), tuskin jäisi erotus asiakkaan kontolle, ainakaan kohtuullisesti?

Rahoja en ole haluamassa tilauksesta takaisin sillä kortille olisi todella tarvetta :comp2:

Luuletko tosiaan, että Jimms on jotenkin vastuussa korttien huonosta saatavuudesta ja nyt pitäisi saada jonkinlainen kompensaatio vain koska olet joutunut odottamaan tuotetta pitkään. Kaikkea sitä kyllä kuulee.
 
Luuletko tosiaan, että Jimms on jotenkin vastuussa korttien huonosta saatavuudesta ja nyt pitäisi saada jonkinlainen kompensaatio vain koska olet joutunut odottamaan tuotetta pitkään. Kaikkea sitä kyllä kuulee.
Sama se minulle mitä sinä kuulet ja luulet.
Tuskin se nyt on ihan ennenkuulumatonta kysellä maksetulle tuotteelle vaihtoehtoja, älkääs ottako niin itseenne.
 
  • Tykkää
Reactions: MrM
Sama se minulle mitä sinä kuulet ja luulet.
Tuskin se nyt on ihan ennenkuulumatonta kysellä maksetulle tuotteelle vaihtoehtoja, älkääs ottako niin itseenne.
Ja tuskin myöskään on ennenkuulumatonta että jos haluat eri tuotteen niin saat jonosijoituksen sen uuden valitun tuotteen jonosta siltä sijalta jolle satut tipahtamaan.
 
Ja tuskin myöskään on ennenkuulumatonta että jos haluat eri tuotteen niin saat jonosijoituksen sen uuden valitun tuotteen jonosta siltä sijalta jolle satut tipahtamaan.
Näin voi hyvinkin käydä, en esittänyt mitään vaateita jos et sitä jo ymmärtänyt vaan olen kiinnostunut kuulemaan Jimmsin linjauksen asiasta, ja sen tietysti hyväksyn mitä tuleepi.
 
Näin voi hyvinkin käydä, en esittänyt mitään vaateita jos et sitä jo ymmärtänyt vaan olen kiinnostunut kuulemaan Jimmsin linjauksen asiasta, ja sen tietysti hyväksyn mitä tuleepi.
No itsestäänselvä asiahan tämä on ja tuosta vääntöä käyty tässä ketjussa viime vuoden puolella kun tämä tilanne alkoi.
 
No itsestäänselvä asiahan tämä on ja tuosta vääntöä käyty tässä ketjussa viime vuoden puolella kun tämä tilanne alkoi.
Viime vuonna oli viime vuonna, ja nyt on näkynyt ohjeistuksia siitä mitä liikkeiden toimintaan tulee. Nyt olemme edenneet noista ajankohdista jo puoli vuotta, joten luonnollisesti
haluan kuulla tilanteen.

Jos tilanne on sinulle itsestään selvä siellä ruudun toisella puolella, hyvä niin.
 
Sain kirjeessä tilaamani m2 SSD:t joista toinen oli väärä.......ei siinä, saan uuden ja palautan väärän mutta se ei riitä että laitan samalla kuorella takas vaan pitää vetää joku megapaksu paketti ssdn ympärille??? o_O . Luulis että riittää ku lähettää samalla tavalla takas, riittävä suojaus ku tuo on lähetykselle teidän mielestä :x3:
 
Sain kirjeessä tilaamani m2 SSD:t joista toinen oli väärä.......ei siinä, saan uuden ja palautan väärän mutta se ei riitä että laitan samalla kuorella takas vaan pitää vetää joku megapaksu paketti ssdn ympärille??? o_O . Luulis että riittää ku lähettää samalla tavalla takas, riittävä suojaus ku tuo on lähetykselle teidän mielestä :x3:
Käsittääkseni lähettäjän vastuulla että pakattu niin että tulee ehjänä perille ja Jimm's vain kertoo suositukset joilla pitäisi olla riittävästi pehmikettä :)
 
Käsittääkseni lähettäjän vastuulla että pakattu niin että tulee ehjänä perille ja Jimm's vain kertoo suositukset joilla pitäisi olla riittävästi pehmikettä :)
EI nämä suosituksilta vaikuta :) =>
"Pakkaa tuotteet hyvin pehmustettuun laatikkoon, jossa on pehmustetta vähintään 5 cm joka puolella. Pehmusteeksi kelpaa esim. kuplamuovi, sanomalehtipaperi, voimapaperi, jne. Tuotteiden tulee olla pakattu antistaattisesti.

Esimerkiksi kiintolevylle EI riitä pelkkä kuplamuovipussi, vaan se vaatii erityisen hyvin pehmustetun laatikon ". Ja tommosessa kupliksessa ne mulle tuli :lol:
 
EI nämä suosituksilta vaikuta :) =>
"Pakkaa tuotteet hyvin pehmustettuun laatikkoon, jossa on pehmustetta vähintään 5 cm joka puolella. Pehmusteeksi kelpaa esim. kuplamuovi, sanomalehtipaperi, voimapaperi, jne. Tuotteiden tulee olla pakattu antistaattisesti.

Esimerkiksi kiintolevylle EI riitä pelkkä kuplamuovipussi, vaan se vaatii erityisen hyvin pehmustetun laatikon ". Ja tommosessa kupliksessa ne mulle tuli :lol:
Kiintolevy on eri asia kuin M2 ssd. Perinteinen kovo hajoaa "vähän" herkemmin :D
 
EI nämä suosituksilta vaikuta :) =>
"Pakkaa tuotteet hyvin pehmustettuun laatikkoon, jossa on pehmustetta vähintään 5 cm joka puolella. Pehmusteeksi kelpaa esim. kuplamuovi, sanomalehtipaperi, voimapaperi, jne. Tuotteiden tulee olla pakattu antistaattisesti.

Esimerkiksi kiintolevylle EI riitä pelkkä kuplamuovipussi, vaan se vaatii erityisen hyvin pehmustetun laatikon ". Ja tommosessa kupliksessa ne mulle tuli :lol:
kiintolevy on mielestäni pyörivillä kiekoilla oleva eikä m.2 muistitikku
 
Onkohan noista synttäritarjouksessa olleista Hifimaneista kuulunut mitään? Eilen piti olla arviolta varastossa ja kuulotinlangassa osa jo päässyt omiaan testailemaan, mielestäni tilasin omani ensimmäisten joukossa, mutta ei ole vielä mitään ilmoitusta tullut.
 
Onkohan noista synttäritarjouksessa olleista Hifimaneista kuulunut mitään? Eilen piti olla arviolta varastossa ja kuulotinlangassa osa jo päässyt omiaan testailemaan, mielestäni tilasin omani ensimmäisten joukossa, mutta ei ole vielä mitään ilmoitusta tullut.
Ite tilasin 23. päivä pe, kun oli vielä varastossa ja ma lähti liikkeelle.
 
Heräsi kysymys:
Jos oma, julkaisupäivänä ostamani RTX3080 ei ole tullut kesälläkään, priorisoitteko esimerkiksi 3080 ti:n kanssa meitä pitkään odottaneita, kortin jo teille maksaneita asiakkaita?
Omani oli tosiaan ostettu julkaisussa, Eagle Oc 3080 ja olen viiden joukossa. Asiakaspalvelun mukaan minun piti saada tuotetta siitä viimeisestä erästä, mutta kortteja ei lopulta tullut tarpeeksi. Entäpä tuo kohtuullinen odotusaika tuotteen kohdalla, mitä se korvausperuste tarkoittaisi kun asiakas odottanut yli puolivuotta? Muistaakseni sellaista oli siinä telian ja gigantin korttimyyntiä koskien en muista, sanantarkasti...visaisia kysymyksiä siis. Korvaava tuote vaikka olisi kalliimpi (jos samaa tavaraa ei ole), tuskin jäisi erotus asiakkaan kontolle, ainakaan kohtuullisesti?

Rahoja en ole haluamassa tilauksesta takaisin sillä kortille olisi todella tarvetta :comp2:

Tässä taidetaan kyllä mennä aika iloisesti ns. asioiden edelle, eihän tuollaista korttia edes ole vielä :)
 
kiintolevy on mielestäni pyörivillä kiekoilla oleva eikä m.2 muistitikku

Juuri näin! Tuotteen voi tässä tapausessa palauttaa samassa kuoressa, missä se sinulle tulikin. Tietenkin pakkaamisessa kannattaa mahdollisuuksien mukaan pelata ns. varman päälle, sillä harvoin kuljetusyhtiöt noita silkkihansikkain kohtelee.
 
Onkohan noista synttäritarjouksessa olleista Hifimaneista kuulunut mitään? Eilen piti olla arviolta varastossa ja kuulotinlangassa osa jo päässyt omiaan testailemaan, mielestäni tilasin omani ensimmäisten joukossa, mutta ei ole vielä mitään ilmoitusta tullut.

Kysellään!
 
Juuri näin! Tuotteen voi tässä tapausessa palauttaa samassa kuoressa, missä se sinulle tulikin. Tietenkin pakkaamisessa kannattaa mahdollisuuksien mukaan pelata ns. varman päälle, sillä harvoin kuljetusyhtiöt noita silkkihansikkain kohtelee.
Luotan kuljetukseen ja palautan samassa kuoressa takas, en usko että mihinkään puristimeen lähetys joutuu :thumbsup::geek:
 
Onkohan noista synttäritarjouksessa olleista Hifimaneista kuulunut mitään? Eilen piti olla arviolta varastossa ja kuulotinlangassa osa jo päässyt omiaan testailemaan, mielestäni tilasin omani ensimmäisten joukossa, mutta ei ole vielä mitään ilmoitusta tullut.

Olis pitänyt vissiin olla jo, mutta näillä näkymin varmaan menee alkuviikkoon :/
 
Näyttää siltä, että moni jouttuu odotteleemaan julkaisupäivänä ostamaansa korttia reippaasti yli vuoden. Huonossa lykyssä ei ole edes tämän vuoden puolella tulossa. TUF-RTX3080-10G-GAMING toimitusaika-arvio on ollut nyt 17.9 tilatuille korteille jo neljä kuukautta samat "2-3kk". Tietääkseni noita on vielä noin 130 kpl toimittamatta, eli aika se ihmeen vaatii jos niin monta on seuraavan 3kk aikana saapumassa, mutta "Sinä hyödyt siitä, mitä Jimm's tietää!" sloganin perusteella ihme on odotetavissa.

1620305201970.png
 
Moi, onko tietoa milloin hyvin binnatut b-die:llä varustetetut G.Skill muistit F4-4000C16D-16GVK, F4-4000C16D-32GVK saapuvat teidän valikoimaan ? Näitä julkaistiin noin kuukausi sitten.
 
Moi, onko tietoa milloin hyvin binnatut b-die:llä varustetetut G.Skill muistit F4-4000C16D-16GVK, F4-4000C16D-32GVK saapuvat teidän valikoimaan ? Näitä julkaistiin noin kuukausi sitten.

Otetaan listoille heti kun saadaan :)

Muoks:
 
Viimeksi muokattu:
Otetaan listoille heti kun saadaan :)

Muoks:
Näiden tuotekoodi teidän sivuilla on F4-4000C16D-16GVK ja F4-4000C16D-32GVK, joiden latenssit ovat 16-19-19-39 1.40 V.
Uusimmilla eli GVKA:lla on parempi binnaus 16-16-16-36 1.40V.
 
Kuinka maksimoida nallekarkkien määrä:
Tilaa kaikki tuotteet erikseen

Tein kolme tilausta erikseen, kun eihän sitä heti muistanut kaikkea laittaa samaan tilaukseen. 2 tilausta oli vielä parin minuutin sisään tilattu ja toimitustapa ja kohde sama.

Kuvittelin kyllä, että Jimms olisi laittanut kaikki samaan pakettiin, kun ajallisesti olisi ollut mahdollista...

Kiitos Jimms nopeasta toimituksesta ja kolminkertaisesta nallekarkkien määrästä!
 
Heippa!
Olisiko mahdollista saada valikoimaan Asuksen 100W Type C PD laturi? Kyseessä oleva laturi tulee välillä eri tietokonevarianttien kanssa bundlena, mutten ole nähnyt yksittäin myynnissä.
Asuksen sivuilta kuva laturista:

Tuotenumero saattaa olla tämä: 0A001-01090100
Tämä kiinnostaisi itseäkin kovasti! Adapterin mallinumero on A20-100P1A eikä tunnu saavan mistään irrallisena. Tuli siis tämän siguni koneen mukana moinen, mutta toiselle olisi tarvetta.
Voidaan kyllä kysellä!
Selvisikö mitään? :) Itsekin kokeilin ihan "ajan kanssa" tonkia pitkin nettiä niin ainoa mistä löytyi jotain samalla osanumerolla oli joku ranskalainen putiikki missä ei ollut varastossa eikä toimitusajoista mitään tietoa..
 
Kuinka maksimoida nallekarkkien määrä:
Tilaa kaikki tuotteet erikseen

Tein kolme tilausta erikseen, kun eihän sitä heti muistanut kaikkea laittaa samaan tilaukseen. 2 tilausta oli vielä parin minuutin sisään tilattu ja toimitustapa ja kohde sama.

Kuvittelin kyllä, että Jimms olisi laittanut kaikki samaan pakettiin, kun ajallisesti olisi ollut mahdollista...

Kiitos Jimms nopeasta toimituksesta ja kolminkertaisesta nallekarkkien määrästä!

Oliko sama maksutapa myös? Järjestelmämme pyrkii niputtamaan samoin tilausehdoin tehdyt tilaukset kyllä. Mutta hyvä että nallekarkit maistuivat :D
 
Viimeksi muokattu:
Onko tietoa että onko jotain helvetin paskaa taas vai onko ominaisuus että samsung g9 240hz näyttö vetää näytön pimeäksi joissain peleissä? Yhdestä pelistä saatu jo bannit kyseisen ongelman johdosta. Tais olla virhe ostos tälläiset vitun paskat... Mitäs jimmyn päästä suositellaan että seuraavaksi pitäisi tehdä? Vanha näyttö kuitenkin pelittää hyvin kun koittanut.
 
Onko tietoa että onko jotain helvetin paskaa taas vai onko ominaisuus että samsung g9 240hz näyttö vetää näytön pimeäksi joissain peleissä? Yhdestä pelistä saatu jo bannit kyseisen ongelman johdosta. Tais olla virhe ostos tälläiset vitun paskat... Mitäs jimmyn päästä suositellaan että seuraavaksi pitäisi tehdä? Vanha näyttö kuitenkin pelittää hyvin kun koittanut.
Onko toista piuhaa koitettu
 
Onko toista piuhaa koitettu
Tuolla piuhalla mikä näytön mukana tullut niin vedetty ja en omista toista mikä tuo hdmi johdosta seuraava nyt onkaan. Sen verran katsonut että netissä oli jotain juttua että bugittää ja vetää jonkun näytön virransäästö tilan päälle vaikka näytön valikosta on valittuna off asetus. Omalla tuurilla saa heittää tälläisellä paskalla näytöllä vesilintuja samalla kun jimmy nauraa ja kävelee pankkiin.
 
Viimeksi muokattu:
Tuolla piuhalla mikä näytön mukana tullut niin vedetty ja en omista toista mikä tuo hdmi johdosta seuraava nyt onkaan. Sen verran katsonut että netissä oli jotain juttua että bugittää ja vetää jonkun näytön virransäästö tilan päälle vaikka näytön valikosta on valittuna off asetus. Omalla tuurilla saa heittää tälläisellä paskalla näytöllä vesilintuja samalla kun jimmy nauraa ja kävelee pankkiin.
En ole Jimm's, mutta... Vastaavissa tapauksissa helpoin testi on ollut kokeilla A) toista piuhaa B) toista porttia C) HDMI-piuhaa DP:n sijaan (tai päinvastoin). Vielä parasta, jos D) kokonaan toisella koneella voisi testata. Tietysti näytön on toimittava mukana tulevalla piuhalla ja sitä myöten kyllähän tuo äkkisältään RMA:lta vaikuttaisi, mutta kokonaisuutena helpoimmalla varmasti pääset jos pystyt kokeilemaan noita em. keinoja. Jos ei muuta, niin helpottaa vian eristämistä ja näin ollen paremman viankuvauksen kirjoittamista palautusta varten. Takuukäsittelijän painajainen nämä palautuvat joissa on vikaselosteena "ei toimmi paska näytö sammu"..

Edit: Mikä näytönohjain sulla on ja oletko päivittänyt ajurit?
 
Asiaton käytös
Tuolla piuhalla mikä näytön mukana tullut niin vedetty ja en omista toista mikä tuo hdmi johdosta seuraava nyt onkaan. Sen verran katsonut että netissä oli jotain juttua että bugittää ja vetää jonkun näytön virransäästö tilan päälle vaikka näytön valikosta on valittuna off asetus. Omalla tuurilla saa heittää tälläisellä paskalla näytöllä vesilintuja samalla kun jimmy nauraa ja kävelee pankkiin.

Vaikutat kyllä niin vatipäältä, että ei viitsisi edes yrittää auttaa, mutta oletko nyt sentään päivittänyt näytön firmwaren uusimpaan? Viestisi vaikuttaa siltä että uskot Jimm'sin rakentelevan monitorit Turun toimipisteellään.


Tuossa pitkä ketju asiaan liittyen.
 
C) HDMI-piuhaa DP:n sijaan (tai päinvastoin).
Toi on nykyään ongelmallista kun HDMI:llä ei riitä kaista samoihin kuvatiloihin niin ei saa apples to apples vertailua.

1620456845863.png


Tuolla piuhalla mikä näytön mukana tullut niin vedetty ja en omista toista mikä tuo hdmi johdosta seuraava nyt onkaan. Sen verran katsonut että netissä oli jotain juttua että bugittää ja vetää jonkun näytön virransäästö tilan päälle vaikka näytön valikosta on valittuna off asetus. Omalla tuurilla saa heittää tälläisellä paskalla näytöllä vesilintuja samalla kun jimmy nauraa ja kävelee pankkiin.

Tuolta kun kävin katsomassa niin sille on ladattava firmis niin ootko sen päivittäny

1620456486708.png
 
Viimeksi muokattu:
1010.2 eli uusin firmis asennettu. Täytyy tänään käydä ostamassa dp piuha. Leiparille että en usko Jimmyn rakentavan näyttöä vähän kyllä turhauttaa kun lähtökohtaisesti kyllä oletan että noin 1500€ näyttö toimisi kunnolla. Ps afk bännit pelistä x ajaksi ehkä hiukan pisti kierroksia myös lisää.
 
1010.2 eli uusin firmis asennettu. Täytyy tänään käydä ostamassa dp piuha. Leiparille että en usko Jimmyn rakentavan näyttöä vähän kyllä turhauttaa kun lähtökohtaisesti kyllä oletan että noin 1500€ näyttö toimisi kunnolla. Ps afk bännit pelistä x ajaksi ehkä hiukan pisti kierroksia myös lisää.
Sillon ku ostat bleeding edge tuotteita niin rahalla saa ne huippuominaisuudet, ei viilattua ja kunnolla testattua tuotetta.
Eikös tuo ole ensimmäinen tommonen laite samsungilta? Pahimmat ongelmat on luultavasti selätetty joskus kolmannessa sukupolvessa.
 
Tila
Keskustelu on suljettu.

Statistiikka

Viestiketjut
254 345
Viestejä
4 419 406
Jäsenet
73 369
Uusin jäsen
MarkkuKangas

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom