- Liittynyt
- 24.10.2016
- Viestejä
- 2 948
Heräsi kysymys:
Jos oma, julkaisupäivänä ostamani RTX3080 ei ole tullut kesälläkään, priorisoitteko esimerkiksi 3080 ti:n kanssa meitä pitkään odottaneita, kortin jo teille maksaneita asiakkaita?
Omani oli tosiaan ostettu julkaisussa, Eagle Oc 3080 ja olen viiden joukossa. Asiakaspalvelun mukaan minun piti saada tuotetta siitä viimeisestä erästä, mutta kortteja ei lopulta tullut tarpeeksi. Entäpä tuo kohtuullinen odotusaika tuotteen kohdalla, mitä se korvausperuste tarkoittaisi kun asiakas odottanut yli puolivuotta? Muistaakseni sellaista oli siinä telian ja gigantin korttimyyntiä koskien en muista, sanantarkasti...visaisia kysymyksiä siis. Korvaava tuote vaikka olisi kalliimpi (jos samaa tavaraa ei ole), tuskin jäisi erotus asiakkaan kontolle, ainakaan kohtuullisesti?
Rahoja en ole haluamassa tilauksesta takaisin sillä kortille olisi todella tarvetta
Jos oma, julkaisupäivänä ostamani RTX3080 ei ole tullut kesälläkään, priorisoitteko esimerkiksi 3080 ti:n kanssa meitä pitkään odottaneita, kortin jo teille maksaneita asiakkaita?
Omani oli tosiaan ostettu julkaisussa, Eagle Oc 3080 ja olen viiden joukossa. Asiakaspalvelun mukaan minun piti saada tuotetta siitä viimeisestä erästä, mutta kortteja ei lopulta tullut tarpeeksi. Entäpä tuo kohtuullinen odotusaika tuotteen kohdalla, mitä se korvausperuste tarkoittaisi kun asiakas odottanut yli puolivuotta? Muistaakseni sellaista oli siinä telian ja gigantin korttimyyntiä koskien en muista, sanantarkasti...visaisia kysymyksiä siis. Korvaava tuote vaikka olisi kalliimpi (jos samaa tavaraa ei ole), tuskin jäisi erotus asiakkaan kontolle, ainakaan kohtuullisesti?
Rahoja en ole haluamassa tilauksesta takaisin sillä kortille olisi todella tarvetta
Viimeksi muokattu: