Sinä hyödyt siitä, mitä Jimm's tietää! / Jimm's PC:n oma ketju

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jimm's
  • Aloitettu Aloitettu
Tila
Keskustelu on suljettu.
Ja Heikki_h:lla ei tarvitse nousta kierrokset. Olitko Jimm's työntekijä vai vain innokas aktivisti? Missään ei mainita, että kuluttajan vastuulla olisi pitää tuote UUDENVEROISENA. Myyjän vastuulla on kuluma, joka on edellytyksenä tuotteen testaamiselle.
En kumpikaan, kunhan korostin ilmiselvyyttä. Mun osaltani ei ole enempää sanottavaa, sovitaanko niin että me jäädään olemaan asiasta eri mieltä ja odotellaan mitä Jimm's sanoo. Ok?
 
Väitän ja näinhän se onkin z490m ud mallissa. Sen ylikellotus asetuksia esim. loadline calibration vaihtoehtoja ei ole manualissa, jonka latasin tietysti etukäteenkin. En kuitenkaan olettanut, että Jimm'sin palautusehdot olisivat näinkin ..

Jos sillä emolevyllä on ylikellotettu prosessoria, niin on se nyt käyttöönotettu selvästi. Emolevyn saa toimimattomaan tilaankin, kun ylikellottelee, eikä tiedä, mitä tekee..
LLC pistää virtaa lisää prosessorille ja rasittaa jo ennestään heikkoa virransyöttöä (tuossa emossa), niin eipä ole ihme, ettei sympatiaa nyt tullut. Tuo emolevy on muutenkin tarkoitettu kerroinlukituille prosessoreille (oma mielipide), eikä siihen todellakaan laiteta mitään 10-ytimistä (ainakaan ne fiksut kaverit ei laita)..
 
Moikka kaikille ja kiitos vilkkaasta keskustelusta! Mielestämme millekään uudelle kannanotolle ei ole tässä vaiheessa tarvetta, sillä näemmä kanssakeskustelijat olivatkin osanneet kattavasti vastata. Silloin marraskuussa kummastusta herätti siis meidän RMA-hyväksynnän mailivastauksen sanamuodot, ja niitä viilattiinkin sittemmin. Palaute välitettiin tälläkin kertaa eteenpäin.
 
Terve. Kysyisin että kauan menee, tarkemmin ottaen kun tilaatte tukkurilta:


Tuo 26päivä taitaa olla vaan arvioitu toimitusaika. Ei tässä muuta kun vaan osat tarvitsee koteloa, periaatteessa jo ensiviikolla :)
 
Terve. Kysyisin että kauan menee, tarkemmin ottaen kun tilaatte tukkurilta:


Tuo 26päivä taitaa olla vaan arvioitu toimitusaika. Ei tässä muuta kun vaan osat tarvitsee koteloa, periaatteessa jo ensiviikolla :)

Moikka! Uusiin tilauksiin toimitusaika-arvio on tällä hetkellä 2-3 viikkoa ja seuraavan erän arvioitu saapumispäivä on tosiaan tuo 26.5.
Kotelon Mesh RGB-versiota on pari kappaletta heti toimitettavaksi: Lian Li LANCOOL II Mesh RGB, ikkunallinen miditornikotelo, musta - 109,90€

Edit: tarpeistasi riippuen myös Fractalin Meshify C voisi olla varteenotettava vaihtoehto?
 

"Sopimusrikkomuksesta voi saada korvauksen
Myyjä ei siis perusteettomasti voi vetäytyä sopimuksesta yksipuolisella ilmoituksella. Jos verkkokauppa peruu tilauksen, kyseessä on sopimusrikkomus. Siitä seuraa korvausvastuu, jonka voi korvata esimerkiksi siten, että asiakas ostaa vastaavan tuotteen kalliimmalla hinnalla toiselta myyjältä ja alkuperäinen myyjä hyvittää tuotteiden hintaeron."

Muistutuksena vain...
 

"Sopimusrikkomuksesta voi saada korvauksen
Myyjä ei siis perusteettomasti voi vetäytyä sopimuksesta yksipuolisella ilmoituksella. Jos verkkokauppa peruu tilauksen, kyseessä on sopimusrikkomus. Siitä seuraa korvausvastuu, jonka voi korvata esimerkiksi siten, että asiakas ostaa vastaavan tuotteen kalliimmalla hinnalla toiselta myyjältä ja alkuperäinen myyjä hyvittää tuotteiden hintaeron."

Muistutuksena vain...

Moikka! Tulikohan tää nyt oikeaan ketjuun? :) Me jaettiin somessa se HS:n artikkeli aiheesta silloin tuoreeltaan kun tuo linjaus oli tehty ja todettiin silloin, että emme ole peruneet pelaajien tilauksia kysymättä!
 
Moikka! Tulikohan tää nyt oikeaan ketjuun? :) Me jaettiin somessa se HS:n artikkeli aiheesta silloin tuoreeltaan kun tuo linjaus oli tehty ja todettiin silloin, että emme ole peruneet pelaajien tilauksia kysymättä!
Tuli oikeaan, kahdesti olette jo sähköpostilla väittäneet ettei ole muuta vaihtoehtoa kuin perua tilaus tai maksaa perintätoimiston lasku. Omat lait teillä ilmeisesti...
 
Onko tämä uutta tietoa?

Kuluttajansuojalaki 38/1978 5 luku

7 § Oikeus pidättyä maksusta

Ostajalla on myyjän viivästyksen perusteella oikeus pidättyä maksamasta kauppahintaa. Ostaja ei kuitenkaan saa pidättää rahamäärää, joka ilmeisesti ylittää ne vaatimukset, joihin hänellä on viivästyksen perusteella oikeus.
 
Tässä vielä toinen artikkeli:


"Kuluttaja-asiamies muistuttaa, että yritys on vastuussa siitä, että sen ilmoittamat tiedot esimerkiksi varaston riittävyydestä pitävät paikkansa. Myyjän tehtävänä on huolehtia siitä, että jos tuote on loppu, sitä ei ole enää mahdollista ostaa. Verkkokaupan on myös noudatettava ilmoittamaansa toimitusaikaa. "
 
Moikka! Uusiin tilauksiin toimitusaika-arvio on tällä hetkellä 2-3 viikkoa ja seuraavan erän arvioitu saapumispäivä on tosiaan tuo 26.5.
Kotelon Mesh RGB-versiota on pari kappaletta heti toimitettavaksi: Lian Li LANCOOL II Mesh RGB, ikkunallinen miditornikotelo, musta - 109,90€

Edit: tarpeistasi riippuen myös Fractalin Meshify C voisi olla varteenotettava vaihtoehto?
Kiitos nopeasta vastauksesta, hienoa asiakaspalvelua teiltä! Joo mietin tuota Fractalin Meshify C koteloa, sekin on kyllä hyvä vaihtoehto, mutta tuo Lian Li Lancool II Meshin kotelon tila nykyisille osille olisi sopivin, ja tuossa kotelossa ilman vaihto olisi erittäin hyvä. Ja rgb valoista en oikein pidä :)
 
Tuli oikeaan, kahdesti olette jo sähköpostilla väittäneet ettei ole muuta vaihtoehtoa kuin perua tilaus tai maksaa perintätoimiston lasku. Omat lait teillä ilmeisesti...
Oletko siis jättänyt edellisen tilauksen maksamatta vai miten saapumaton tuote on perinnässä?
 
Oletko siis jättänyt edellisen tilauksen maksamatta vai miten saapumaton tuote on perinnässä?

Nähtävästi kyseinen henkilö on tilannut joustoluotolla tms. RTX 3080 näytönohjaimen. Sitten luottoa pitää maksella pois ja nyt ei vaan halua maksella, kun ei ole saanut sitä näytönohjainta.

Ja nähtävästi Jimm's on sanonut, että "maksa tai peru tilaus".

Tästä sitten on alkanut noiden verkkouutisten etsintä ja kuluttaja-asiamiehellä uhkailu. Nähtävästi myös uhkailuksi jäänyt ja nyt paukutetaan noita linkkejä.

Näin tyypin viestihistorian perusteella.

--

Itsehän en uhkaile, vaan olen siihen kuluttajaneuvojaan heti yhteydessä ja hän sitten neuvottelee liikkeen kanssa. Suosittelen sitä tässäkin. Enkä ole missään suhteessa Jimm'siin, enkä ole voittanut heidän arvonnoistaan mitään.
Ihan veikkauksena, sanovat samaa kuin Jimm's ja jos noilla argumenteilla voi saada näytönohjaimen seuraavasta erästä, soittelen Verkkokauppa.comiin heti tänään tai huomenna, kun oma tilaus on siellä jumissa jo kohta puoli vuotta.
 
Nähtävästi kyseinen henkilö on tilannut joustoluotolla tms. RTX 3080 näytönohjaimen. Sitten luottoa pitää maksella pois ja nyt ei vaan halua maksella, kun ei ole saanut sitä näytönohjainta.

Ja nähtävästi Jimm's on sanonut, että "maksa tai peru tilaus".

Tästä sitten on alkanut noiden verkkouutisten etsintä ja kuluttaja-asiamiehellä uhkailu. Nähtävästi myös uhkailuksi jäänyt ja nyt paukutetaan noita linkkejä.

Näin tyypin viestihistorian perusteella.

--

Itsehän en uhkaile, vaan olen siihen kuluttajaneuvojaan heti yhteydessä ja hän sitten neuvottelee liikkeen kanssa. Suosittelen sitä tässäkin. Enkä ole missään suhteessa Jimm'siin, enkä ole voittanut heidän arvonnoistaan mitään.
Ihan veikkauksena, sanovat samaa kuin Jimm's ja jos noilla argumenteilla voi saada näytönohjaimen seuraavasta erästä, soittelen Verkkokauppa.comiin heti tänään tai huomenna, kun oma tilaus on siellä jumissa jo kohta puoli vuotta.
Ihan joustoLASKULLA tilattu tuote ja laskua ei tarvitse maksaa ennen kuin tuote on käsissä, näin sanoo Suomen laki..
 
Ihan joustoLASKULLA tilattu tuote ja laskua ei tarvitse maksaa ennen kuin tuote on käsissä, näin sanoo Suomen laki..

Luulisi, että vaihto postiennakkoon tms. onnistuu tällaisessa tilanteessa, mutta kuten sanottu, en ole Jimm'sin palkkalistoilla..
 
Tilasin kokeilun vuoksi Fiugella, mutta ihmettelen vielä tätä systeemin toimivuutta. Sain ilmoituksen Jimmsiltä, että toimitus on lähetetty ja Fiugelta pitäisi tulla ilmoitus erikseen. Tästä on kulunut jo yli vuorokausi. Onko Fiuge varma tapa tilata PK-seudulle, Turun alueella se varmasti toimii? Valitsin Fiugen, koska luvattiin nopeaa toimitusta.

EDIT: Okei, päivitystä. Fiugen aspasta soitettiin ja ilmoitettiin, että kuski tulee tänään tuomaan paketin. Varmistettiin paikallaolo ja arvioitu toimitusaika. Viesti tulee systeemistä kun "Last Mile" -toimitus alkaa, eli kuriiri on ottanut paketin haltuun. Kaikenkaikkiaan hyvää palvelua, vaikkakin tästä löytyy heikosti infoa.
 
Viimeksi muokattu:
Tuli oikeaan, kahdesti olette jo sähköpostilla väittäneet ettei ole muuta vaihtoehtoa kuin perua tilaus tai maksaa perintätoimiston lasku. Omat lait teillä ilmeisesti...

Moikka! Noniin, nyt aukesi asiayhteys. Olitkin asiasta älähtänyt tuonne RTX -seurantaketjuun ja sinne vastattiin huhtikuun lopussa, että kyseessä on Jousto-lasku jossa luotontarjoajan laskutusraja on paukkunut meistä riippumattomista syistä. Kun tätä silloin käsiteltiin, niin minulle kerrottiin, että tilauksia ei peruta vaan selvitämme ratkaisua ongelmaan.

Laitoin nyt uudestaan kyselyn, että onko Jouston kanssa päästy jo yhteisymmärrykseen tämän tiimoilta.
 
Ihan joustoLASKULLA tilattu tuote ja laskua ei tarvitse maksaa ennen kuin tuote on käsissä, näin sanoo Suomen laki..
Hoidit siis asian laskun tullessa siten että ilmoitit joustolle että jimms ei ole toimittanut vielä tuotetta ja laskua ei kuulu laittaa ennen kuin tuote lähtee? Miten ne siihen reagoi.

Jousto se sun sopimuskumppani on jonka kans sulla sukset on ristissä ja jota sun pitäis pommittaa
 
Kuulostaa vähän joltain järjestelmävirheeltä, että lasku olisi aktivoitu heti tilauksen yhteydessä eikä lähetyksen yhteydessä. Itse tilaan usein Klarnan laskulla ja se ei koskaan ole tullut ennen tuotetta.

Tuolla Jouston sivuilla mainitaan näin:

Verkkokaupassa tehdyistä ostoista Jousto lähettää laskun 14 päivän kuluttua, kun verkkokauppias on kuitannut ostoksen lähetetyksi.
 
Tilasin kokeilun vuoksi Fiugella, mutta ihmettelen vielä tätä systeemin toimivuutta. Sain ilmoituksen Jimmsiltä, että toimitus on lähetetty ja Fiugelta pitäisi tulla ilmoitus erikseen. Tästä on kulunut jo yli vuorokausi. Onko Fiuge varma tapa tilata PK-seudulle, Turun alueella se varmasti toimii? Valitsin Fiugen, koska luvattiin nopeaa toimitusta.

EDIT: Okei, päivitystä. Fiugen aspasta soitettiin ja ilmoitettiin, että kuski tulee tänään tuomaan paketin. Varmistettiin paikallaolo ja arvioitu toimitusaika. Viesti tulee systeemistä kun "Last Mile" -toimitus alkaa, eli kuriiri on ottanut paketin haltuun. Kaikenkaikkiaan hyvää palvelua, vaikkakin tästä löytyy heikosti infoa.

Hyvä että homma selvisi!
 
Hoidit siis asian laskun tullessa siten että ilmoitit joustolle että jimms ei ole toimittanut vielä tuotetta ja laskua ei kuulu laittaa ennen kuin tuote lähtee? Miten ne siihen reagoi.

Jousto se sun sopimuskumppani on jonka kans sulla sukset on ristissä ja jota sun pitäis pommittaa
Joustoon olin tietenkin ensin yhteydessä ja he vastasivat:

"Kiitos viestistäsi. Kauppias on ilmoittanut meille viivästyksestä ja tämän takia eräpäivää on siirretty 1.2 asti. Ostos on alun perin tehty 31.10.2020.



Emme valitettavasti voi siirtää eräpäivää lisää ilman kauppiaan ilmoitusta. Mikäli et ole vielä saanut tuotetta, olethan yhteydessä kauppiaaseen ja tiedustelet heiltä toimitusaikataulua. Mikäli toimitusaika on vielä pitkä, kauppiaan tulisi olla meihin yhteydessä ja pyytää eräpäivän siirtoa laskulle uudelleen."
 
Huomautus - älä spämmää ketjuun useita peräkkäisiä viestejä, lisäyksen voi muokata aiempaan viestiin.
Moikka! Noniin, nyt aukesi asiayhteys. Olitkin asiasta älähtänyt tuonne RTX -seurantaketjuun ja sinne vastattiin huhtikuun lopussa, että kyseessä on Jousto-lasku jossa luotontarjoajan laskutusraja on paukkunut meistä riippumattomista syistä. Kun tätä silloin käsiteltiin, niin minulle kerrottiin, että tilauksia ei peruta vaan selvitämme ratkaisua ongelmaan.

Laitoin nyt uudestaan kyselyn, että onko Jouston kanssa päästy jo yhteisymmärrykseen tämän tiimoilta.
Teillä näyttää olevan monta eri kantaa tähän riippuen keltä kysyy.
 
Joustoon olin tietenkin ensin yhteydessä ja he vastasivat:

"Kiitos viestistäsi. Kauppias on ilmoittanut meille viivästyksestä ja tämän takia eräpäivää on siirretty 1.2 asti. Ostos on alun perin tehty 31.10.2020.



Emme valitettavasti voi siirtää eräpäivää lisää ilman kauppiaan ilmoitusta. Mikäli et ole vielä saanut tuotetta, olethan yhteydessä kauppiaaseen ja tiedustelet heiltä toimitusaikataulua. Mikäli toimitusaika on vielä pitkä, kauppiaan tulisi olla meihin yhteydessä ja pyytää eräpäivän siirtoa laskulle uudelleen."

Kuten edellisessä viestissä kerrottiin, niin tämän pitäisi olla tällä hetkellä työn alla eli meiltä ollaan oltu yhteydessä jo huhtikuun lopulla Joustoon joka on tässä tapauksessa luotontarjoaja. Vastaavia tapauksia on muutama kymmenen. Kanta on edelleen sama kuin silloin eli tilauksia ei ensisijaisesti peruta vaan ratkaisu on selvityksessä.
 
Selvisi ns. itsestään. Oli vain hieman epävarma olo, että toimiiko tämä palvelu kuten luvattua. Kenties jonkinlainen selvennys sivuille, miten palvelu toimii näin kaupunkien välillä, olisi paikallaan?

Kiitos palautteesta, välitän tämän eteenpäin. Myönnän että eri kuljetusyhtiöiden ehdot ja tavat eivät ole minun vahvinta alaa :)
 
Kuten edellisessä viestissä kerrottiin, niin tämän pitäisi olla tällä hetkellä työn alla eli meiltä ollaan oltu yhteydessä jo huhtikuun lopulla Joustoon joka on tässä tapauksessa luotontarjoaja. Vastaavia tapauksia on muutama kymmenen. Kanta on edelleen sama kuin silloin eli tilauksia ei ensisijaisesti peruta vaan ratkaisu on selvityksessä.

Edit: tähän sainkin nyt vastauksen miten pitää toimia, eli soittele @Jaytan asiakaspalveluun niin onnistuu se Jousto-luoton purkaminen ja uuden tilauksen luominen alkuperäisen tiedoilla! Jonopaikka ja hinta säilyy ennallaan, vaikka tilausnumero vaihtuu perumisen johdosta.

Jos olet saanut ristiriitaista tietoa aiemmin niin laita vaikka tilausnumero myös foorumiyksärillä niin saadaan selvitettyä tarkemmin juuri sinun tapauksesi kulkua ja ohjeistettua osallisia jatkoa ajatellen!
 
Viimeksi muokattu:
Moikka kaikille ja kiitos vilkkaasta keskustelusta! Mielestämme millekään uudelle kannanotolle ei ole tässä vaiheessa tarvetta, sillä näemmä kanssakeskustelijat olivatkin osanneet kattavasti vastata. Silloin marraskuussa kummastusta herätti siis meidän RMA-hyväksynnän mailivastauksen sanamuodot, ja niitä viilattiinkin sittemmin. Palaute välitettiin tälläkin kertaa eteenpäin.
Jos jätetään nyt tuo emolevyn käyttöönotto kysymys tähän foorumin osalta. Mutta kyllä, olette hieman muotoilleet sähköpostin sanamuotoja, mutta ymmärtääkseni ongelma omi että asiakas saa vasta palautustapauksen hyväksyttyä uutta tietoa sähköpostilla. Lainaus tästä sähköpostista "Mikäli tuote on käyttöönotettu, on asiakas vastuussa sen mahdollisesta arvon alentumisesta. Esimerkiksi tietokoneen komponentit kuten näytönohjain, muistikammat, emolevy yms. katsotaan käyttöönotetuksi kun ne on asennettu kokoonpanoon. Televisioita ja monitoreja voi kokeilla muutaman tunnin ajan."

Eikö nämä ehdot tulisi olla näkyvissä ja asiakkaalla tiedossa jo kun hän tekee tilauksen?
 
Ei juurikaan harmita, kun pikkusummista kyse, mutta kuitenkin täällä nyt jankannut kohta 2 päivää asiasta. Ei riitä ymmärrys mitä yrität nyt hakea tällä vääntämisellä? Tänne foorumillekin alkanut selkeästi peseytymään some-mentaliteetti, jossa asiakas virheen tehtyään yrittää alkaa julkisesti lokaamaan myyjää, kun ottaa niin helvetin koville olla väärässä. Ymmärtäisin rutinan, jos tässä oltaisiin purettu kauppaa myyjän toimesta yksipuolisesti tai takuukeissin lopputulos ei miellyttäisi. Tässä on kyseessä tasan ostajan oma virhe ja yritetään siirtää kustannuksia myyjälle.
 
Hyvä kuulla. Kyllähän tässä mennään jo vähän kulujuttajasuojankin rajamailla, jos emolevyä ei saisi kiinnittää koneeseen sitä testatakseen. Kuluttajariitalautakunta on linjannut esim. että prosessorin saa kiinnittää koneeseen - eihän sen ominaisuudet muuten selviä. Vastaava tilanne mielestäni emolevyssä, mutta selvitellään.

"Koska tuote oli käyttöönotettu (esim. jäljet kiinnitysrei'issä), hyvitämme 80% alkuperäisestä hinnasta."
Itse, mitä tahansa asennan niin pyrin ekana laittamaan todella varovasti kaiken paikalleen, itsekin kun jimmsin emolevyn alkuvuodesta ostin. Sama koskee myyntipakkausta eli avaan mahdollisimman siististi ynm jotta laatikko ja sisältö säilyisi ok mahdollisia palautuksia/myyntiä ajatellen. Toki ruuvaus on siinä ja siinä, pystyykö sen tekemään siten ettei jälkiä olisi ruuvinkannassa. Mielestäni kuitenkin jos komponentit laittaa siististi paikalleen, ei niihin pitäisi jäädä jälkiä. Eihän siinä sitten jää muuta mahdollisuutta kuin odottaa pitääkö kauppa tuotetta vielä uudenveroisena palautustilanteessa.
 
Jos jätetään nyt tuo emolevyn käyttöönotto kysymys tähän foorumin osalta. Mutta kyllä, olette hieman muotoilleet sähköpostin sanamuotoja, mutta ymmärtääkseni ongelma omi että asiakas saa vasta palautustapauksen hyväksyttyä uutta tietoa sähköpostilla. Lainaus tästä sähköpostista "Mikäli tuote on käyttöönotettu, on asiakas vastuussa sen mahdollisesta arvon alentumisesta. Esimerkiksi tietokoneen komponentit kuten näytönohjain, muistikammat, emolevy yms. katsotaan käyttöönotetuksi kun ne on asennettu kokoonpanoon. Televisioita ja monitoreja voi kokeilla muutaman tunnin ajan."

Eikö nämä ehdot tulisi olla näkyvissä ja asiakkaalla tiedossa jo kun hän tekee tilauksen?

Yleiset ehdot ovat nähtävillä nettisivuillamme. 24/7 päivystävä asiakaspalvelumme antaa tarvittaessa lisätietoa tilauksiin ja tuotteisiin liittyissä kysymyksissä, myös ennen tilauspäätöstä! Nopeiten vastauksen saa yleensä puhelimitse tai chatissa :)
 
Heippa!
Olisiko mahdollista saada valikoimaan Asuksen 100W Type C PD laturi? Kyseessä oleva laturi tulee välillä eri tietokonevarianttien kanssa bundlena, mutten ole nähnyt yksittäin myynnissä.
Asuksen sivuilta kuva laturista:

Tuotenumero saattaa olla tämä: 0A001-01090100
Tämä kiinnostaisi itseäkin kovasti! Adapterin mallinumero on A20-100P1A eikä tunnu saavan mistään irrallisena. Tuli siis tämän siguni koneen mukana moinen, mutta toiselle olisi tarvetta.

Tämä on nyt tuotteistettu: Asus Kannettavan tietokoneen virta-adapteri, 100W, Type-C, PD - 86,00€
 
Muistakaa hei edelleen arvostella ostamianne tuotteita! Myös toukokuussa arvotaan spessupalkinto, eli ASUS RTX 3060 DUAL -näytönohjain!
 
Loistavaa, kiitos :D Onko vielä toimitusajasta mitään valistunutta arvausta, puhutaanko päivistä, viikoista vaiko kuukausista?

Tää oli vasta tullut tukkurimme valikoimiin eli eivät toistaiseksi osanneet antaa tälle toimitusaikaa. :/
 
Pakko kehua todella nopiasta toimituksesta (ilman pikatilausnappulaa) n. 40 min tilauksesta ja lähetystunnus saapui! Ja useampi tuote kuitenkin tilauksessa :thumbsup:
Yleensä kyllä Jimms toimittaa salamana, mutta nyt tuli tilattua maanantaina tuotteita, joita kaikkia oli varastossa ja olisi ollut tarve viikonlopulle, mutta ei ole seurannan mukaan edes saapunut Matkahuollolle vaikka lähetystunnus tuli keskiviikkona.
Onneks on edes kaljaa... :)
 
Tää oli vasta tullut tukkurimme valikoimiin eli eivät toistaiseksi osanneet antaa tälle toimitusaikaa. :/
Jos laitan Jousto-laskulla tilauksen tulemaan niin lähteekö tuo 30pv koroton ja kuluton maksuaika juoksemaan tilauspäivästä vai siitä, kun tuote teiltä lähtee? Vai laitanko suosiolla postiennakkona :D
 
Muistakaa hei edelleen arvostella ostamianne tuotteita! Myös toukokuussa arvotaan spessupalkinto, eli ASUS RTX 3060 DUAL -näytönohjain!

Ei pysty! Kun tuppaa tilaamaan erikoishintaisia tarjoustuotteita (foorumitarjoukset, valvojaistarjoukset, black friday -tarjoukset jne.), ei tuotetta myöhemmin enää ole olemassa jotta sen voisi arvostella. :geek:
 
Muistakaa hei edelleen arvostella ostamianne tuotteita! Myös toukokuussa arvotaan spessupalkinto, eli ASUS RTX 3060 DUAL -näytönohjain!

Tähän nähtävästi osallistuu vaan toukokuussa arvostellut tuotteet?
Näkeekö tuolla tilaussivuilla missään, mihin olen jo kirjoittanut arvostelun? On ehkä mahdollista, että arvostelin viime kuussa maksimimäärän tuotteita voiton kiiltäessä silmissä ja osaa arvosteluista ei julkaista, kun niissä on niin vähän tekstiä.
 
Jos laitan Jousto-laskulla tilauksen tulemaan niin lähteekö tuo 30pv koroton ja kuluton maksuaika juoksemaan tilauspäivästä vai siitä, kun tuote teiltä lähtee? Vai laitanko suosiolla postiennakkona :D

Ilmeisesti Joustossa laskutus lähtee nykyisellään käyntiin heti, eli Klarna tai Postiennakko lienee tässä parempi vaihtoehto.
 
Tähän nähtävästi osallistuu vaan toukokuussa arvostellut tuotteet?
Näkeekö tuolla tilaussivuilla missään, mihin olen jo kirjoittanut arvostelun? On ehkä mahdollista, että arvostelin viime kuussa maksimimäärän tuotteita voiton kiiltäessä silmissä ja osaa arvosteluista ei julkaista, kun niissä on niin vähän tekstiä.

Kyllä, toukokuun arvontaan osallistuvat toukokuussa lähetetyt arvostelut.
Kootusti et varmaan näe tätä mistään, laitan palautetta eteenpäin. Tilaus/tuoteohtaisesti näet onko tuote arvosteltu, sillä arvostelunappi katoaa arvostelemisen jälkeen.
 
Kyllä, toukokuun arvontaan osallistuvat toukokuussa lähetetyt arvostelut.
Kootusti et varmaan näe tätä mistään, laitan palautetta eteenpäin. Tilaus/tuoteohtaisesti näet onko tuote arvosteltu, sillä arvostelunappi katoaa arvostelemisen jälkeen.

Ei tarvitse nähdä missään koostetusti, käyn vaan painelemassa arvostelunappia sitten niistä, joissa sitä voi painaa.. :)
 
Tila
Keskustelu on suljettu.

Statistiikka

Viestiketjut
254 478
Viestejä
4 425 763
Jäsenet
73 369
Uusin jäsen
MarkkuKangas

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom