Sinä hyödyt siitä, mitä Jimm's tietää! / Jimm's PC:n oma ketju

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jimm's
  • Aloitettu Aloitettu
Tila
Keskustelu on suljettu.
Tilasin kokeilun vuoksi Fiugella, mutta ihmettelen vielä tätä systeemin toimivuutta. Sain ilmoituksen Jimmsiltä, että toimitus on lähetetty ja Fiugelta pitäisi tulla ilmoitus erikseen. Tästä on kulunut jo yli vuorokausi. Onko Fiuge varma tapa tilata PK-seudulle, Turun alueella se varmasti toimii? Valitsin Fiugen, koska luvattiin nopeaa toimitusta.

EDIT: Okei, päivitystä. Fiugen aspasta soitettiin ja ilmoitettiin, että kuski tulee tänään tuomaan paketin. Varmistettiin paikallaolo ja arvioitu toimitusaika. Viesti tulee systeemistä kun "Last Mile" -toimitus alkaa, eli kuriiri on ottanut paketin haltuun. Kaikenkaikkiaan hyvää palvelua, vaikkakin tästä löytyy heikosti infoa.
 
Viimeksi muokattu:
Tuli oikeaan, kahdesti olette jo sähköpostilla väittäneet ettei ole muuta vaihtoehtoa kuin perua tilaus tai maksaa perintätoimiston lasku. Omat lait teillä ilmeisesti...

Moikka! Noniin, nyt aukesi asiayhteys. Olitkin asiasta älähtänyt tuonne RTX -seurantaketjuun ja sinne vastattiin huhtikuun lopussa, että kyseessä on Jousto-lasku jossa luotontarjoajan laskutusraja on paukkunut meistä riippumattomista syistä. Kun tätä silloin käsiteltiin, niin minulle kerrottiin, että tilauksia ei peruta vaan selvitämme ratkaisua ongelmaan.

Laitoin nyt uudestaan kyselyn, että onko Jouston kanssa päästy jo yhteisymmärrykseen tämän tiimoilta.
 
Ihan joustoLASKULLA tilattu tuote ja laskua ei tarvitse maksaa ennen kuin tuote on käsissä, näin sanoo Suomen laki..
Hoidit siis asian laskun tullessa siten että ilmoitit joustolle että jimms ei ole toimittanut vielä tuotetta ja laskua ei kuulu laittaa ennen kuin tuote lähtee? Miten ne siihen reagoi.

Jousto se sun sopimuskumppani on jonka kans sulla sukset on ristissä ja jota sun pitäis pommittaa
 
Kuulostaa vähän joltain järjestelmävirheeltä, että lasku olisi aktivoitu heti tilauksen yhteydessä eikä lähetyksen yhteydessä. Itse tilaan usein Klarnan laskulla ja se ei koskaan ole tullut ennen tuotetta.

Tuolla Jouston sivuilla mainitaan näin:

Verkkokaupassa tehdyistä ostoista Jousto lähettää laskun 14 päivän kuluttua, kun verkkokauppias on kuitannut ostoksen lähetetyksi.
 
Tilasin kokeilun vuoksi Fiugella, mutta ihmettelen vielä tätä systeemin toimivuutta. Sain ilmoituksen Jimmsiltä, että toimitus on lähetetty ja Fiugelta pitäisi tulla ilmoitus erikseen. Tästä on kulunut jo yli vuorokausi. Onko Fiuge varma tapa tilata PK-seudulle, Turun alueella se varmasti toimii? Valitsin Fiugen, koska luvattiin nopeaa toimitusta.

EDIT: Okei, päivitystä. Fiugen aspasta soitettiin ja ilmoitettiin, että kuski tulee tänään tuomaan paketin. Varmistettiin paikallaolo ja arvioitu toimitusaika. Viesti tulee systeemistä kun "Last Mile" -toimitus alkaa, eli kuriiri on ottanut paketin haltuun. Kaikenkaikkiaan hyvää palvelua, vaikkakin tästä löytyy heikosti infoa.

Hyvä että homma selvisi!
 
Hoidit siis asian laskun tullessa siten että ilmoitit joustolle että jimms ei ole toimittanut vielä tuotetta ja laskua ei kuulu laittaa ennen kuin tuote lähtee? Miten ne siihen reagoi.

Jousto se sun sopimuskumppani on jonka kans sulla sukset on ristissä ja jota sun pitäis pommittaa
Joustoon olin tietenkin ensin yhteydessä ja he vastasivat:

"Kiitos viestistäsi. Kauppias on ilmoittanut meille viivästyksestä ja tämän takia eräpäivää on siirretty 1.2 asti. Ostos on alun perin tehty 31.10.2020.



Emme valitettavasti voi siirtää eräpäivää lisää ilman kauppiaan ilmoitusta. Mikäli et ole vielä saanut tuotetta, olethan yhteydessä kauppiaaseen ja tiedustelet heiltä toimitusaikataulua. Mikäli toimitusaika on vielä pitkä, kauppiaan tulisi olla meihin yhteydessä ja pyytää eräpäivän siirtoa laskulle uudelleen."
 
Huomautus - älä spämmää ketjuun useita peräkkäisiä viestejä, lisäyksen voi muokata aiempaan viestiin.
Moikka! Noniin, nyt aukesi asiayhteys. Olitkin asiasta älähtänyt tuonne RTX -seurantaketjuun ja sinne vastattiin huhtikuun lopussa, että kyseessä on Jousto-lasku jossa luotontarjoajan laskutusraja on paukkunut meistä riippumattomista syistä. Kun tätä silloin käsiteltiin, niin minulle kerrottiin, että tilauksia ei peruta vaan selvitämme ratkaisua ongelmaan.

Laitoin nyt uudestaan kyselyn, että onko Jouston kanssa päästy jo yhteisymmärrykseen tämän tiimoilta.
Teillä näyttää olevan monta eri kantaa tähän riippuen keltä kysyy.
 
Joustoon olin tietenkin ensin yhteydessä ja he vastasivat:

"Kiitos viestistäsi. Kauppias on ilmoittanut meille viivästyksestä ja tämän takia eräpäivää on siirretty 1.2 asti. Ostos on alun perin tehty 31.10.2020.



Emme valitettavasti voi siirtää eräpäivää lisää ilman kauppiaan ilmoitusta. Mikäli et ole vielä saanut tuotetta, olethan yhteydessä kauppiaaseen ja tiedustelet heiltä toimitusaikataulua. Mikäli toimitusaika on vielä pitkä, kauppiaan tulisi olla meihin yhteydessä ja pyytää eräpäivän siirtoa laskulle uudelleen."

Kuten edellisessä viestissä kerrottiin, niin tämän pitäisi olla tällä hetkellä työn alla eli meiltä ollaan oltu yhteydessä jo huhtikuun lopulla Joustoon joka on tässä tapauksessa luotontarjoaja. Vastaavia tapauksia on muutama kymmenen. Kanta on edelleen sama kuin silloin eli tilauksia ei ensisijaisesti peruta vaan ratkaisu on selvityksessä.
 
Selvisi ns. itsestään. Oli vain hieman epävarma olo, että toimiiko tämä palvelu kuten luvattua. Kenties jonkinlainen selvennys sivuille, miten palvelu toimii näin kaupunkien välillä, olisi paikallaan?

Kiitos palautteesta, välitän tämän eteenpäin. Myönnän että eri kuljetusyhtiöiden ehdot ja tavat eivät ole minun vahvinta alaa :)
 
Kuten edellisessä viestissä kerrottiin, niin tämän pitäisi olla tällä hetkellä työn alla eli meiltä ollaan oltu yhteydessä jo huhtikuun lopulla Joustoon joka on tässä tapauksessa luotontarjoaja. Vastaavia tapauksia on muutama kymmenen. Kanta on edelleen sama kuin silloin eli tilauksia ei ensisijaisesti peruta vaan ratkaisu on selvityksessä.

Edit: tähän sainkin nyt vastauksen miten pitää toimia, eli soittele @Jaytan asiakaspalveluun niin onnistuu se Jousto-luoton purkaminen ja uuden tilauksen luominen alkuperäisen tiedoilla! Jonopaikka ja hinta säilyy ennallaan, vaikka tilausnumero vaihtuu perumisen johdosta.

Jos olet saanut ristiriitaista tietoa aiemmin niin laita vaikka tilausnumero myös foorumiyksärillä niin saadaan selvitettyä tarkemmin juuri sinun tapauksesi kulkua ja ohjeistettua osallisia jatkoa ajatellen!
 
Viimeksi muokattu:
Moikka kaikille ja kiitos vilkkaasta keskustelusta! Mielestämme millekään uudelle kannanotolle ei ole tässä vaiheessa tarvetta, sillä näemmä kanssakeskustelijat olivatkin osanneet kattavasti vastata. Silloin marraskuussa kummastusta herätti siis meidän RMA-hyväksynnän mailivastauksen sanamuodot, ja niitä viilattiinkin sittemmin. Palaute välitettiin tälläkin kertaa eteenpäin.
Jos jätetään nyt tuo emolevyn käyttöönotto kysymys tähän foorumin osalta. Mutta kyllä, olette hieman muotoilleet sähköpostin sanamuotoja, mutta ymmärtääkseni ongelma omi että asiakas saa vasta palautustapauksen hyväksyttyä uutta tietoa sähköpostilla. Lainaus tästä sähköpostista "Mikäli tuote on käyttöönotettu, on asiakas vastuussa sen mahdollisesta arvon alentumisesta. Esimerkiksi tietokoneen komponentit kuten näytönohjain, muistikammat, emolevy yms. katsotaan käyttöönotetuksi kun ne on asennettu kokoonpanoon. Televisioita ja monitoreja voi kokeilla muutaman tunnin ajan."

Eikö nämä ehdot tulisi olla näkyvissä ja asiakkaalla tiedossa jo kun hän tekee tilauksen?
 
Ei juurikaan harmita, kun pikkusummista kyse, mutta kuitenkin täällä nyt jankannut kohta 2 päivää asiasta. Ei riitä ymmärrys mitä yrität nyt hakea tällä vääntämisellä? Tänne foorumillekin alkanut selkeästi peseytymään some-mentaliteetti, jossa asiakas virheen tehtyään yrittää alkaa julkisesti lokaamaan myyjää, kun ottaa niin helvetin koville olla väärässä. Ymmärtäisin rutinan, jos tässä oltaisiin purettu kauppaa myyjän toimesta yksipuolisesti tai takuukeissin lopputulos ei miellyttäisi. Tässä on kyseessä tasan ostajan oma virhe ja yritetään siirtää kustannuksia myyjälle.
 
Hyvä kuulla. Kyllähän tässä mennään jo vähän kulujuttajasuojankin rajamailla, jos emolevyä ei saisi kiinnittää koneeseen sitä testatakseen. Kuluttajariitalautakunta on linjannut esim. että prosessorin saa kiinnittää koneeseen - eihän sen ominaisuudet muuten selviä. Vastaava tilanne mielestäni emolevyssä, mutta selvitellään.

"Koska tuote oli käyttöönotettu (esim. jäljet kiinnitysrei'issä), hyvitämme 80% alkuperäisestä hinnasta."
Itse, mitä tahansa asennan niin pyrin ekana laittamaan todella varovasti kaiken paikalleen, itsekin kun jimmsin emolevyn alkuvuodesta ostin. Sama koskee myyntipakkausta eli avaan mahdollisimman siististi ynm jotta laatikko ja sisältö säilyisi ok mahdollisia palautuksia/myyntiä ajatellen. Toki ruuvaus on siinä ja siinä, pystyykö sen tekemään siten ettei jälkiä olisi ruuvinkannassa. Mielestäni kuitenkin jos komponentit laittaa siististi paikalleen, ei niihin pitäisi jäädä jälkiä. Eihän siinä sitten jää muuta mahdollisuutta kuin odottaa pitääkö kauppa tuotetta vielä uudenveroisena palautustilanteessa.
 
Jos jätetään nyt tuo emolevyn käyttöönotto kysymys tähän foorumin osalta. Mutta kyllä, olette hieman muotoilleet sähköpostin sanamuotoja, mutta ymmärtääkseni ongelma omi että asiakas saa vasta palautustapauksen hyväksyttyä uutta tietoa sähköpostilla. Lainaus tästä sähköpostista "Mikäli tuote on käyttöönotettu, on asiakas vastuussa sen mahdollisesta arvon alentumisesta. Esimerkiksi tietokoneen komponentit kuten näytönohjain, muistikammat, emolevy yms. katsotaan käyttöönotetuksi kun ne on asennettu kokoonpanoon. Televisioita ja monitoreja voi kokeilla muutaman tunnin ajan."

Eikö nämä ehdot tulisi olla näkyvissä ja asiakkaalla tiedossa jo kun hän tekee tilauksen?

Yleiset ehdot ovat nähtävillä nettisivuillamme. 24/7 päivystävä asiakaspalvelumme antaa tarvittaessa lisätietoa tilauksiin ja tuotteisiin liittyissä kysymyksissä, myös ennen tilauspäätöstä! Nopeiten vastauksen saa yleensä puhelimitse tai chatissa :)
 
Heippa!
Olisiko mahdollista saada valikoimaan Asuksen 100W Type C PD laturi? Kyseessä oleva laturi tulee välillä eri tietokonevarianttien kanssa bundlena, mutten ole nähnyt yksittäin myynnissä.
Asuksen sivuilta kuva laturista:

Tuotenumero saattaa olla tämä: 0A001-01090100
Tämä kiinnostaisi itseäkin kovasti! Adapterin mallinumero on A20-100P1A eikä tunnu saavan mistään irrallisena. Tuli siis tämän siguni koneen mukana moinen, mutta toiselle olisi tarvetta.

Tämä on nyt tuotteistettu: Asus Kannettavan tietokoneen virta-adapteri, 100W, Type-C, PD - 86,00€
 
Muistakaa hei edelleen arvostella ostamianne tuotteita! Myös toukokuussa arvotaan spessupalkinto, eli ASUS RTX 3060 DUAL -näytönohjain!
 
Loistavaa, kiitos :D Onko vielä toimitusajasta mitään valistunutta arvausta, puhutaanko päivistä, viikoista vaiko kuukausista?

Tää oli vasta tullut tukkurimme valikoimiin eli eivät toistaiseksi osanneet antaa tälle toimitusaikaa. :/
 
Pakko kehua todella nopiasta toimituksesta (ilman pikatilausnappulaa) n. 40 min tilauksesta ja lähetystunnus saapui! Ja useampi tuote kuitenkin tilauksessa :thumbsup:
Yleensä kyllä Jimms toimittaa salamana, mutta nyt tuli tilattua maanantaina tuotteita, joita kaikkia oli varastossa ja olisi ollut tarve viikonlopulle, mutta ei ole seurannan mukaan edes saapunut Matkahuollolle vaikka lähetystunnus tuli keskiviikkona.
Onneks on edes kaljaa... :)
 
Tää oli vasta tullut tukkurimme valikoimiin eli eivät toistaiseksi osanneet antaa tälle toimitusaikaa. :/
Jos laitan Jousto-laskulla tilauksen tulemaan niin lähteekö tuo 30pv koroton ja kuluton maksuaika juoksemaan tilauspäivästä vai siitä, kun tuote teiltä lähtee? Vai laitanko suosiolla postiennakkona :D
 
Muistakaa hei edelleen arvostella ostamianne tuotteita! Myös toukokuussa arvotaan spessupalkinto, eli ASUS RTX 3060 DUAL -näytönohjain!

Ei pysty! Kun tuppaa tilaamaan erikoishintaisia tarjoustuotteita (foorumitarjoukset, valvojaistarjoukset, black friday -tarjoukset jne.), ei tuotetta myöhemmin enää ole olemassa jotta sen voisi arvostella. :geek:
 
Muistakaa hei edelleen arvostella ostamianne tuotteita! Myös toukokuussa arvotaan spessupalkinto, eli ASUS RTX 3060 DUAL -näytönohjain!

Tähän nähtävästi osallistuu vaan toukokuussa arvostellut tuotteet?
Näkeekö tuolla tilaussivuilla missään, mihin olen jo kirjoittanut arvostelun? On ehkä mahdollista, että arvostelin viime kuussa maksimimäärän tuotteita voiton kiiltäessä silmissä ja osaa arvosteluista ei julkaista, kun niissä on niin vähän tekstiä.
 
Jos laitan Jousto-laskulla tilauksen tulemaan niin lähteekö tuo 30pv koroton ja kuluton maksuaika juoksemaan tilauspäivästä vai siitä, kun tuote teiltä lähtee? Vai laitanko suosiolla postiennakkona :D

Ilmeisesti Joustossa laskutus lähtee nykyisellään käyntiin heti, eli Klarna tai Postiennakko lienee tässä parempi vaihtoehto.
 
Tähän nähtävästi osallistuu vaan toukokuussa arvostellut tuotteet?
Näkeekö tuolla tilaussivuilla missään, mihin olen jo kirjoittanut arvostelun? On ehkä mahdollista, että arvostelin viime kuussa maksimimäärän tuotteita voiton kiiltäessä silmissä ja osaa arvosteluista ei julkaista, kun niissä on niin vähän tekstiä.

Kyllä, toukokuun arvontaan osallistuvat toukokuussa lähetetyt arvostelut.
Kootusti et varmaan näe tätä mistään, laitan palautetta eteenpäin. Tilaus/tuoteohtaisesti näet onko tuote arvosteltu, sillä arvostelunappi katoaa arvostelemisen jälkeen.
 
Kyllä, toukokuun arvontaan osallistuvat toukokuussa lähetetyt arvostelut.
Kootusti et varmaan näe tätä mistään, laitan palautetta eteenpäin. Tilaus/tuoteohtaisesti näet onko tuote arvosteltu, sillä arvostelunappi katoaa arvostelemisen jälkeen.

Ei tarvitse nähdä missään koostetusti, käyn vaan painelemassa arvostelunappia sitten niistä, joissa sitä voi painaa.. :)
 
Muistakaa hei edelleen arvostella ostamianne tuotteita! Myös toukokuussa arvotaan spessupalkinto, eli ASUS RTX 3060 DUAL -näytönohjain!

Miksei arvonnoista ole mitään tietoa nettisivuilla? Aika monet arvonnat jäänyt väliin, koska en ole ollut niistä tietoinen.
 
Miksei arvonnoista ole mitään tietoa nettisivuilla? Aika monet arvonnat jäänyt väliin, koska en ole ollut niistä tietoinen.

Arvonnoista tiedotetaan yleensä someissamme sekä täällä, kannattaa siis vilkuilla ketjua tasaisin väliajoin :)
Somekanavissa monet arvonnat ovat kanavakohtaisia joten sosiaalisen median kanavamme kannattaa myös ottaa seurantaan tästä syystä.

Validi pointti kyllä, että arvostelutoimintoa kannattaisi nostaa paremmin sivuillamme esille. Välitän tämän osalta tiedon eteenpäin.
 
Arvonnoista tiedotetaan yleensä someissamme sekä täällä, kannattaa siis vilkuilla ketjua tasaisin väliajoin :)
Somekanavissa monet arvonnat ovat kanavakohtaisia joten sosiaalisen median kanavamme kannattaa myös ottaa seurantaan tästä syystä.

Validi pointti kyllä, että arvostelutoimintoa kannattaisi nostaa paremmin sivuillamme esille. Välitän tämän osalta tiedon eteenpäin.

Joku pieni tekstilaatikko etusivulla: "arvostele tuote voita palkinto" voisi olla melko tehokas. Itse en juurikaan sosiaalista mediaa käytä, mutta sitäkin enemmän tulee selattua tuotesivuja ja kytättyä toimitusaika-arvioita. :D
 
Joku pieni tekstilaatikko etusivulla: "arvostele tuote voita palkinto" voisi olla melko tehokas. Itse en juurikaan sosiaalista mediaa käytä, mutta sitäkin enemmän tulee selattua tuotesivuja ja kytättyä toimitusaika-arvioita. :D

Lue enemmän foorumia! :)
Tai tilaa meidän uutiskirje, sielläkin näistä aina muistutellaan!
 
Viimeksi muokattu:
Ilmeisesti Joustossa laskutus lähtee nykyisellään käyntiin heti, eli Klarna tai Postiennakko lienee tässä parempi vaihtoehto.
Klarnalla laitettu tulemaan, kiitoksia vastauksesta :tup:

Edit: Klarnan sivuilla tosiaan lukee näin:
Klarna sanoi:
Klarnan lasku on turvallinen ja helppo maksutapa. Maksat ostohinnan ilman korkoa tai muita maksuja vasta, kun tuotteet on toimitettu sinulle. Yleensä lasku erääntyy viimeistään 14 päivän kuluttua tuotteiden lähettämisestä.

Eli pitäisi olla aika kätevä ja turvallinen tapa tilata tavaraa minkä saapumisajasta ei ole mitään tarkempaa tietoa ilman, että makuuttaa rahojaan muualla :D
 
Klarnalla laitettu tulemaan, kiitoksia vastauksesta :tup:

Eli pitäisi olla aika kätevä ja turvallinen tapa tilata tavaraa minkä saapumisajasta ei ole mitään tarkempaa tietoa ilman, että makuuttaa rahojaan muualla :D

Joo, siviilissä oon joskus tauottanut yhtä Klarnan laskua 5kk ilman ongelmia joten sitä pystyin melko turvallisin mielin suosittelemaan :)
 
Kyllä hyvin toimi Jimmsin kanssa asiointi. :)

Coolerin kiinnityksessä oli pientä problemaa kun en huomannut, että yritin vääriä kiinnikkeitä. :rofl:

IMG_20210514_182639.jpg
 
Ois muuten kiva jos omista tilauksista vois etsiä tiettyä tuotetta nimellä SEKÄ nähdä kokonais summan tilauksista per vuosi + kokonais summan yhteensä kun se summa kun on jokaisen tilauksen vieressä joka tapauksessa.
 
Ois muuten kiva jos omista tilauksista vois etsiä tiettyä tuotetta nimellä SEKÄ nähdä kokonais summan tilauksista per vuosi + kokonais summan yhteensä kun se summa kun on jokaisen tilauksen vieressä joka tapauksessa.

Välitetään kehitysehdotukset eteenpäin! Aspasta saat nämäkin tiedot kyllä tarvittaessa.
 
Muuten ssd ja kovalevyjä jos etsii(haulla tai valikosta), niin olisi kiva jos niitä voisi rajata tallennuskapasiteetin mukaan. Myös emolevyjä pitäisi voida rajata erilaisten liitäntöjen mukaan mm. Usb versiot ja lukumäärät takapanelissa, m.2 paikkojen määrä emolevyllä, muistin maksimi kellotaajuudet, yms. Nämä kaikki tiedot löytyy tuotesivulta, joten miksei näitä voisi hyödyntää emolevyjen rajaamisessa. Sama juttu virtalähteiden osalta pitäisi saada rajattua 80-plus luokilla(Bronze, gold, ...) ja wateilla 50 w tarkkuudella.

Tätä samaa voisi soveltaa myös muihin osastoihin, kuten näytöt( hertzeillä, tuumakoolla, paneelityypillä) ja näytönohjaimet (ulostulojen mukaan sekä ulkomittojen mukaan)
 
Muuten ssd ja kovalevyjä jos etsii(haulla tai valikosta), niin olisi kiva jos niitä voisi rajata tallennuskapasiteetin mukaan. Myös emolevyjä pitäisi voida rajata erilaisten liitäntöjen mukaan mm. Usb versiot ja lukumäärät takapanelissa, m.2 paikkojen määrä emolevyllä, muistin maksimi kellotaajuudet, yms. Nämä kaikki tiedot löytyy tuotesivulta, joten miksei näitä voisi hyödyntää emolevyjen rajaamisessa. Sama juttu virtalähteiden osalta pitäisi saada rajattua 80-plus luokilla(Bronze, gold, ...) ja wateilla 50 w tarkkuudella.

Tätä samaa voisi soveltaa myös muihin osastoihin, kuten näytöt( hertzeillä, tuumakoolla, paneelityypillä) ja näytönohjaimet (ulostulojen mukaan sekä ulkomittojen mukaan)

Varsinkin toi näytönohjainten ulostulojen mukaan filtteröinti ois kyllä tosi kätevä. Nimimerkillä, yritä siinä etsiä näyttistä kovin helposti missä on 3 x DP sekä HDMI. Kovin hankalaa usein on.
 
Onko Roccatin uusia Kone Pro ja Kone Pro Air hiiriä tulossa saataville Jimmyn kautta?

Saako Roccatin Vulcan Pro näppäimistöä täysikokoisena saldoille? Ei tuo TKL oikein napostele. On ilmeisen kiven alla kaikkialla. Jopa Roccatin omat sivut näyttivät pitkään eioota.
 
JimmsHaku.png

Niitähän voi hakea kapasiteetin mukaan..? Vai ymmärsinkö nyt jotain väärin? :hmm:
Kappas ne olikin tuolla, kun valitsee levyn tyypin. Mutta kun puhelimella oli tarkoitus etsiä halvimpia teran ssd levyjä(sata tai m.2 molemmat käy) niin suodattimien takaa ei löytynyt tuota.
Screenshot_20210517-223953_Chrome.jpg
 
Kappas ne olikin tuolla, kun valitsee levyn tyypin. Mutta kun puhelimella oli tarkoitus etsiä halvimpia teran ssd levyjä(sata tai m.2 molemmat käy) niin suodattimien takaa ei löytynyt tuota.
Screenshot_20210517-223953_Chrome.jpg
Löytyy ne sieltäkin. Klikkaa siitä yläpuolelta vaikkapa "SSD-levyt m.2" niin sen takaa löytyy kokovalinnat.
 
Löytyy ne sieltäkin. Klikkaa siitä yläpuolelta vaikkapa "SSD-levyt m.2" niin sen takaa löytyy kokovalinnat.
Ei ainakaan mobiilisivuilla. Pystyn valitsemaan tuossa eri tuoteryhmiä ja minimi sekä maksimi hintaa sekä valitsemaan valmistajia.
 
Ei ainakaan mobiilisivuilla. Pystyn valitsemaan tuossa eri tuoteryhmiä ja minimi sekä maksimi hintaa sekä valitsemaan valmistajia.
Screenshot_20210517-225118.jpg

Eli nimenomaan valitse ensi joku tuoteryhmä siitä, ja sen takaa näkyy sitten ko. ryhmän koko vaihtoehdot.
 
Ilmaisin itseäni ehkä huonosti, mutta samaan listaukseen ei saa esim kaikkia vähintään 2 tb ssd levyjä, vaan pitää valita m.2 ja sata ssd-levyjen väliltä.

Tuossa kun kuitenkin on jo rajattu ssd ja kiintolevyihin näytettävät tuotteet, niin eikö tuohon olisi helppo lisätä suodatin myös tallennuskapasiteetille. Myös nopeuderajaaminen olisi hyvä kyetä tekemään. Puhun siis MB/s nopeudesta, en pci-e 3.0 vs 4.0, joka ei myöskään olisi huono idea.

Eli mitä enemmän mahdollisuuksia rajata vapaasti tuotteita sen parempi.
 
Tila
Keskustelu on suljettu.

Statistiikka

Viestiketjuista
264 073
Viestejä
4 574 614
Jäsenet
75 355
Uusin jäsen
Matti Häkkinen

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom