Jimm's
Jimm's PC-Store
- Liittynyt
- 17.10.2016
- Viestejä
- 6 983
Kuten edellisessä viestissä kerrottiin, niin tämän pitäisi olla tällä hetkellä työn alla eli meiltä ollaan oltu yhteydessä jo huhtikuun lopulla Joustoon joka on tässä tapauksessa luotontarjoaja. Vastaavia tapauksia on muutama kymmenen. Kanta on edelleen sama kuin silloin eli tilauksia ei ensisijaisesti peruta vaan ratkaisu on selvityksessä.
Edit: tähän sainkin nyt vastauksen miten pitää toimia, eli soittele @Jaytan asiakaspalveluun niin onnistuu se Jousto-luoton purkaminen ja uuden tilauksen luominen alkuperäisen tiedoilla! Jonopaikka ja hinta säilyy ennallaan, vaikka tilausnumero vaihtuu perumisen johdosta.
Jos olet saanut ristiriitaista tietoa aiemmin niin laita vaikka tilausnumero myös foorumiyksärillä niin saadaan selvitettyä tarkemmin juuri sinun tapauksesi kulkua ja ohjeistettua osallisia jatkoa ajatellen!
Viimeksi muokattu: