Sinä hyödyt siitä, mitä Jimm's tietää! / Jimm's PC:n oma ketju

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jimm's
  • Aloitettu Aloitettu
Tila
Keskustelu on suljettu.
Voisiko helmikuun kuukausitarjoukseen harkita Xtrfy M42 RGB -hiirtä vai onko vielä liian uusi tuote?
 
Pari viikkoa nyt odoteltu vastausta rma tapaukseeni liittyen. Olin myös chätissä asian tiimoilta.

Siis olit chatissa kaksi viikkoa sitten, etkä saanut vastausta? :o Väliaikatietoja kannattaa kysellä puhelimitse, sähköposteissa on edelleen jonkin verran viivettä.
 
@Jimm's


Endgame Gear on ilmeisesti päivittänyt MPC-450 mattoa ja tehnyt mm. logon pienemmäksi.

Näistä tulikin alkuviikosta meille tieto, että ulkoasua päivitetään. Uudet mallit ilmestyvät tänään vanhojen rinnalle: Tuotehaku - Jimms.fi
 
Näistä tulikin alkuviikosta meille tieto, että ulkoasua päivitetään. Uudet mallit ilmestyvät tänään vanhojen rinnalle: Tuotehaku - Jimms.fi

Kiitos tiedosta, laitoin mustan tilaukseen :tup:

Mun sininen MPC-450 on edelleen "varattu tilaukselle" (Jossa näkyy päivitetty logo). Onko niin että teille viime viikolla saapunut erä on jo tätä uutta satsia?
 
Viimeksi muokattu:
Siis olit chatissa kaksi viikkoa sitten, etkä saanut vastausta? :o Väliaikatietoja kannattaa kysellä puhelimitse, sähköposteissa on edelleen jonkin verran viivettä.
Sain teiltä 8.1 viestin että tuotteeni on todettu vialliseksi, vastasin siihen 11.1
Mitään ei kuulunut pariin päivään niin kävin chätissä kysymässä ja vastaus luvattiin seuraavaksi päiväksi
No nyt sitten tänään aamulla oltiin sieltä yhteydessä
Ymmärrän kyllä, että on ruuhkaa mutta ei voi olla niin että yhteen sähköposti viestiin vastaamiseen menee reilu kaksi viikkoa
 
Sain teiltä 8.1 viestin että tuotteeni on todettu vialliseksi, vastasin siihen 11.1
Mitään ei kuulunut pariin päivään niin kävin chätissä kysymässä ja vastaus luvattiin seuraavaksi päiväksi
No nyt sitten tänään aamulla oltiin sieltä yhteydessä
Ymmärrän kyllä, että on ruuhkaa mutta ei voi olla niin että yhteen sähköposti viestiin vastaamiseen menee reilu kaksi viikkoa

Moi! Kahden viikon vasteaika ei kuulosta normaalilta, ja jos chatissa on luvattu olla seuraavana päivänä yhteydessä ni silloin siitä olisi tietenkin pitänyt pitää kiinni! Pyydämmekin olemaan uudestaan yhteydessä asiakaspalveluun reklamaation merkeissä, sillä ei tämän näin pidä mennä.
 
Viimeksi kun tilasin teiltä 4kpl SilentiumPC Stelloja. Tuli kahta erilaista. Varmaan päivitetty malli tai jotain. Voisitteko vähän katsoa kumpaa teille tulee seuraavaksi ja päivittää mielellään kuvat ja tiedot jos tarvetta.

Nämä teidän linkin kuvan mukaiset ei minulla pyöri alle 900rpm ja toiset taitaa mennä minimissään 600rpm. Mielelläni vaihtaisin tuon yhden vielä hitaammin pyöriväksi.


Ne kaksi hitaammin pyörivää näyttivät tältä:

Onkohan 140mm malli päivittymässä myös? Ja koska näitä kumpaakin kokoa olisi saatavilla?
 
Viimeksi muokattu:
@Jimm's
Jos asiaan sais täällä vauhtia niin mikähän mun RMAn tilanne mahtaa teillä olla? RMA numero: Xxxxx
Valmistajaankin olen ollut tosiaan jo yhteydessä. Huomenna tulee 2viikkoa täyteen vian ilmenemisestä ja RMA hakemuksen tekemisestä.
En avaudi tähän enempää, mutta pikaista yhteydenottoa odottaisin jimmsin puolesta.
 
Viimeksi muokattu:
Casekingillä näyttänyt olevan nyt 5600X:ää ihan hyllyssä, jokohan noista alkaisi edes jonkinlaista tietoa valumaan tännekin päin jos ei nyt itse prossuja vielä?
 
@Jimm's
Jos asiaan sais täällä vauhtia niin mikähän mun RMAn tilanne mahtaa teillä olla? RMA numero: XXXX
Valmistajaankin olen ollut tosiaan jo yhteydessä. Huomenna tulee 2viikkoa täyteen vian ilmenemisestä ja RMA hakemuksen tekemisestä.
En avaudi tähän enempää, mutta pikaista yhteydenottoa odottaisin jimmsin puolesta.

Hei! Sähköposteissa on tällä hetkellä viivettä, joten suosittelen soittelemaan asiakaspalveluun mikäli takuuasia on kesken. Itse en valitettavasti pääse tarkastelemaan tapauksen tilaa.

(tilaus- tai RMA-numeroita ei koskaan kannata kirjoittaa tänne ketjun sekaan tietoturvallisuussyistä)
 
Viimeksi kun tilasin teiltä 4kpl SilentiumPC Stelloja. Tuli kahta erilaista. Varmaan päivitetty malli tai jotain. Voisitteko vähän katsoa kumpaa teille tulee seuraavaksi ja päivittää mielellään kuvat ja tiedot jos tarvetta.

Nämä teidän linkin kuvan mukaiset ei minulla pyöri alle 900rpm ja toiset taitaa mennä minimissään 600rpm. Mielelläni vaihtaisin tuon yhden vielä hitaammin pyöriväksi.


Ne kaksi hitaammin pyörivää näyttivät tältä:

Onkohan 140mm malli päivittymässä myös? Ja koska näitä kumpaakin kokoa olisi saatavilla?

Unohtui eilen kuitata, että tästä meni kysely valmistajan suuntaan!
 
Onkohan teille tulossa Thrustmasterin TCA Quadrant Add-on:ia myyntiin tai ennakkotilattavaksi?
 
Onkohan teille tulossa Thrustmasterin TCA Quadrant Add-on:ia myyntiin tai ennakkotilattavaksi?

Saadaan varmaan listoille mutta saatavuus lienee aika huono jos Thrustmasterkin ilmoittaa että out of stock :/
 
Saatteko näitä ruipro kaapeleita myyntiin? Ilmeisesti heidän gen3b kaapeli on ainoa kun vakaasti toimii hdmi 2.1 edellyttämällä tasolla pitkilläkin matkoilla
 
Onko mitään tietoa milloin Gigabyte GeForce RTX 3080 AORUS XTREME WATERFORCE WB - tulee listoille tilattavaksi asti? Eli kyseessä vesiblokilla oleva kortti, jota näkyy ainakin muilla jälleenmyyjillä olevan listoilla. 3090 versio on ollut listoilla jo pidemmän aikaa, mutta 3080 ei ole näkynyt.

Powercolor myös kiusasi joku aika sitten somessa 6800XT ja 6900XT liquid devil korteilla, onko näistä mitään tietoa teillä?

Kiitos!
 
Suurikokoiset jimmsin pikatoimitukselle. Hommasin ssd:n, mutta unohdin tilata myös pcie-väylään adapterin sille. Asia tuli vasta to-illalla mieleen. Adapteri lähti Jimmsiltä eilen perjantaina ja tänään tuli perille, ehtii vielä viikonloppuna laittaa koneen kuntoon!
 
Tuote 4460133, Thrustmaster TX Racing Wheel Leather Edition, onko hinnassa tarkistus varaa, kilpailijanne turussa myy hintaan 440 €.
 
Näistä tulikin alkuviikosta meille tieto, että ulkoasua päivitetään. Uudet mallit ilmestyvät tänään vanhojen rinnalle: Tuotehaku - Jimms.fi

Saan uuden syyn kiusata teitä :whistling:

MPC450 Stealth (Endgame Gear MPC450 - Stealth Edition, Cordura Gaming Mousepad -pelihiirimatto, musta - 19,90€) "Tulossa 25kpl"

XM1r toimitus pitäisi teille 3.2 saapua, mitään mahkua että siinä yhteydessä tulee nuo MPC450 mustat?
Jos, niin onko mitään ETA:ta näille antaa?

Caseking saa 3.2 oman eränsä näistä.
 
Saan uuden syyn kiusata teitä :whistling:

MPC450 Stealth (Endgame Gear MPC450 - Stealth Edition, Cordura Gaming Mousepad -pelihiirimatto, musta - 19,90€) "Tulossa 25kpl"

XM1r toimitus pitäisi teille 3.2 saapua, mitään mahkua että siinä yhteydessä tulee nuo MPC450 mustat?
Jos, niin onko mitään ETA:ta näille antaa?

Caseking saa 3.2 oman eränsä näistä.

Tuotevastaavan mukaan näistä on tilaus sisällä ja tuotetta saadaan helmikuun aikana tämänhetkisen arvion mukaan.
 
Tila
Keskustelu on suljettu.

Statistiikka

Viestiketjut
254 531
Viestejä
4 424 300
Jäsenet
73 377
Uusin jäsen
Kopander

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom