Sinä hyödyt siitä, mitä Jimm's tietää! / Jimm's PC:n oma ketju

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jimm's
  • Aloitettu Aloitettu
Tila
Keskustelu on suljettu.
@Jimm's voisitteko vähän avata mihin nämä näyttisten toimitusarviot perustuvat? Taas laitoitte +2kk lisää 0-1kk 3080 TUF arvioihin. Eli alkuperäiset arviot oli peräti 4kk pielessä. Millä luottamuksella voitte sanoa, että nämä uudet arviot ovat yhtään sen parempia? Mitä näillä arvioilla on tarkoitus oikein tehdä? Tarjoatteko minkään näköistä hyvitystä tai vastaavaa ihmisille jotka laittoivat rahat sisään yli 4kk sitten ja vielä on edessä vähintään 2-3kk odottelua, yhteensä siis 6-7kk toimitusajat.

1612350576860.png
 
@Jimm's voisitteko vähän avata mihin nämä näyttisten toimitusarviot perustuvat? Taas laitoitte +2kk lisää 0-1kk 3080 TUF arvioihin. Eli alkuperäiset arviot oli peräti 4kk pielessä. Millä luottamuksella voitte sanoa, että nämä uudet arviot ovat yhtään sen parempia? Mitä näillä arvioilla on tarkoitus oikein tehdä? Tarjoatteko minkään näköistä hyvitystä tai vastaavaa ihmisille jotka laittoivat rahat sisään yli 4kk sitten ja vielä on edessä vähintään 2-3kk odottelua, yhteensä siis 6-7kk toimitusajat.

1612350576860.png
Tämä asia on tässä ketjussa jo moneen kertaa käsitelty. Ei ole Jimm'sin vika että tavaraa ei valmisteta tarpeeksi kysyntään nähden. Arviot ovat nimenomaan arvioita eikä lupauksia.
 

Onko tuo tuleva 9 erä jollain tapaa varmaa infoa, vai ihan vain arvio perustuen edelliseen lastiin? Proshopilla kun noita eivät ole edes saaneet yhtään eivätkä heidän mukaan tule saamaankaan ainakaan hetkeen.
Samalla myös maininta, että tuo tuotelinkki ohjaa muuten väärän tuotteen sivulle.
 

Onko tuo tuleva 9 erä jollain tapaa varmaa infoa, vai ihan vain arvio perustuen edelliseen lastiin? Proshopilla kun noita eivät ole edes saaneet yhtään eivätkä heidän mukaan tule saamaankaan ainakaan hetkeen.
Samalla myös maininta, että tuo tuotelinkki ohjaa muuten väärän tuotteen sivulle.

Mikään ei luonnollisesti ole varmaa ennen kuin tavara on hyppysissä mutta 19 kappaleen erä meille on tukkurin mukaan tulossa, ei vaan vielä tiedossa että koska.

Edit: päivitetty tulossa olevan erän koko 9 -> 19.
 
Viimeksi muokattu:
Voisiko Jimms sitten lopettaa noiden aika-arvoiden lähettelyn, jos ne on tasoa ryhmältä eskarilaisia kyselty satunaislukuja jotka on lykätty exceliin? Vähän vituttaa odotella vielä 2-3kk lisää, johon varmasti vielä tapansa mukaan tulee seuraavat +2kk päälle ennen kuin kortteja on näkyvissä.

Jos Jimms olisi alun alkaen heittäny realistisia numeroita kehiin, olisin ostanut kortin jostain muualta. Nyt hinnat on tässä välissä ehtinyt pompsahtaa +500e niin toisaalta ostaminen tai muuhun malliin vaihtaminen ei ole kovin realistista. Kusetettu olo.
 
Voisiko Jimms sitten lopettaa noiden aika-arvoiden lähettelyn, jos ne on tasoa ryhmältä eskarilaisia kyselty satunaislukuja jotka on lykätty exceliin? Vähän vituttaa odotella vielä 2-3kk lisää, johon varmasti vielä tapansa mukaan tulee seuraavat +2kk päälle ennen kuin kortteja on näkyvissä.

Jos Jimms olisi alun alkaen heittäny realistisia numeroita kehiin, olisin ostanut kortin jostain muualta. Nyt hinnat on tässä välissä ehtinyt pompsahtaa +500e niin toisaalta ostaminen tai muuhun malliin vaihtaminen ei ole kovin realistista. Kusetettu olo.
Ennen kuin näitä väliaika arvioita alettiin asiakkaille toimittamaan, täällä itkettiin kun Jimm's "pimittää" tietoa asiakkailta. Nyt sitten tämäkään ei ole hyvä? Jimm's ei nyt edelleenkään mahda sille mitään, että saatavuus on huonoa.

Miten Jimm's voi heittää "realistisia numeroita" kun he ovat sen tiedon varassa mitä heille tavarantoimittajalta välitetään? Voisihan siinä olla vaikka vain "vuoden 2021 aikana", sehän olisi luultavasti realistisin arvio mitä kukaan voi antaa.

Jos nyt oikein muistan, niin etkö sinä ole tästä samasta asiasta kiukutellut täällä ketjussa jo moneen kertaan? Ja yhtä moneen kertaan sinulle on selitetty, että vaikka kuinka harmittaa, niin se ei nyt vain ole Jimm'sin syy. Maailmantilanne näiden suhteen nyt valitettavasti on mikä on, maailmalla on aika paljon muitakin jotka korttiaan odottaa.
 
Nimensä mukaisesti nuo ovat vain arvioita ja loppukädessä riippuvat monesta asiasta, mutta eipä tuo arvioiden antaminen ja niiden jatkuva siirtyminen kuluttajaa paljon lohduta kun käytännössä niiden arvo on täysi nolla. Toisaalta eipä se myyjäkään asialle mitään voi kun kortteja ei yksinkertaisesti saa säännöllisesti ja kansa vaatii noiden arvioiden antamista läpinäkyvyyden nimissä, pitää vain yrittää luottaa noiden tukkureiden/tavarantoimittajien arvioon. Hyvin hankalahan tämä tilanne on molemmin puolin ja tähän kun lisää vielä tuon mainitun hintojen nousun niin eipä siinä auta kuin odotella jos ei taskun pohjalla ole reilusti ylimääräisiä euroja. Toisaalta eipä se auta vaikka rahaa olisikin, jos nimenomaan tuon 3080 kortin haluaa kun kaikissa käytännössä joutuu jonoon, arpapeliä sitten se että mistä/minkä sattuu saamaan ensimmäisenä.
 
Voisiko Jimms sitten lopettaa noiden aika-arvoiden lähettelyn, jos ne on tasoa ryhmältä eskarilaisia kyselty satunaislukuja jotka on lykätty exceliin? Vähän vituttaa odotella vielä 2-3kk lisää, johon varmasti vielä tapansa mukaan tulee seuraavat +2kk päälle ennen kuin kortteja on näkyvissä.

Jos Jimms olisi alun alkaen heittäny realistisia numeroita kehiin, olisin ostanut kortin jostain muualta. Nyt hinnat on tässä välissä ehtinyt pompsahtaa +500e niin toisaalta ostaminen tai muuhun malliin vaihtaminen ei ole kovin realistista. Kusetettu olo.

Vahvasti suosittelen pientä taukoa foorumeilta, kun kaikki tämän vuoden viestisi yhtä lukuunottamatta pyörivät näytönohjaintilauksesi ympärillä ja et varsinaisesti tuo keskusteluun mitään uutta tälläkään kertaa. Nämä jutut on niin kuultu jo sinulta joulukuussa.

--

Aika-arviot ja jonotilanne olivat tervetulleita, ainakin silloin kun itse olin jonossa. Enpä saanut itsekään viime vuonna julkaisupäivänä ekan 15min sisään tilattua samaa korttia.
 
Jonotilanne on erinomainen päivitys, siitä olemme varmasti kaikki yhtä mieltä. Toimitusaika-arviot ovat tuottaneet minulle aktiivisesti haittaa, kun tyhmänä niihin uskoin. Jos Jimms ei tiedä, niin parempi sanoa ettei tiedä kuin taikoa hatusta satunaislukuja.

Nämä valitukset on myös teiltä kuultu aiemmin, joten ottakaa neuvosta vaari ja taukoa foorumeilta? ;)
 
No noinhan se ei nimenomaan kuuluisi olla, kyllä se toimitus tarkoittaa sitä että se on perillä siinä ajassa. En nyt äkkiseltään muista mitään muuta kauppaa, missä kestää yli kaksi vuorokautta käsittelyssä. Harmi kun muualla ei ole varastoa tilaamissani tuotteissa.
Mulla on ollut nyt 7 vuorokautta käsittelyssä ja kaikki tuotteet oli tilaushetkellä varastossa... Edit: Muistin väärin, tässä on lukenut 7 päivää odottaa kokoonpanoa, bios-päivitys/jäähyn asennuspalvelun aika-arvio on 2-5 työpäivää. Toivottavasti saisi viikonlopuksi, sormet jo syyhyää kun näyttis on jo valmiina odottamassa pääsemistä uuteen koneeseen.

Edit2: nyt lähti tavara kulkemaan, viikonloppu pelastettu
 
Viimeksi muokattu:
Mulla on ollut nyt 7 vuorokautta käsittelyssä ja kaikki tuotteet oli tilaushetkellä varastossa... Edit: Muistin väärin, tässä on lukenut 7 päivää odottaa kokoonpanoa, bios-päivitys/jäähyn asennuspalvelun aika-arvio on 2-5 työpäivää. Toivottavasti saisi viikonlopuksi, sormet jo syyhyää kun näyttis on jo valmiina odottamassa pääsemistä uuteen koneeseen.

Hei! Saatiin jonkin verran prosessoreita ja muita kauan odotettuja tuotteita varastoon joten sinne jonon kärkeen on vastaavasti noussut jonkin verran vanhempia tilauksia - tilaukset käsitellään siis aina järjestyksessä. Hiukan on siis ruuhkaa BIOS-päivityksissäkin.
 
Eikö NZXT jotain puhunut, että korjattu riseri olisi vasta ~kesällä tuloillaan, ellei tämä sitten koske vain kopan jo-omistavia? :hmm: Eli nämä ovat todnäk 'tulipalo-riserilla'. :nb:

Maaliskuun lopussa näyttäis olevan mut sit kun nää Suomen viiveet ottaa huomioon, varmaan siellä kesällä tosiaan. :D

Nämä myynissä vielä jostain käsittämättämästä syystä olevat on tulipalorisereitä. Vinkkasin asiasta erikseen Tukesille useampaa kanavaa pitkin, viranomaisena heidän on pakko puuttua näiden myyntiin.
 
Viimeksi muokattu:
Nämä myynissä vielä jostain käsittämättämästä syystä olevat on tulipalorisereitä. Vinkkasin asiasta erikseen Tukesille useampaa kanavaa pitkin, viranomaisena heidän on pakko puuttua näiden myyntiin.
Joku voisi tässä kohtaa ehkä jopa valittaa tämän olevan turhaa ulinaa ja hössöttämistä, mutta mieluummin pelaa kunnolla varman päälle ja vaikka sitten viranomaisten kautta estää tilapäisesti kotelon myynnin, ettei vahingossakaan kukaan joudu todistamaan millaista on leikkiä tulen kanssa kun oma kämppä on tuhoutumassa liekkimereen.
 
Joku voisi tässä kohtaa ehkä jopa valittaa tämän olevan turhaa ulinaa ja hössöttämistä, mutta mieluummin pelaa kunnolla varman päälle ja vaikka sitten viranomaisten kautta estää tilapäisesti kotelon myynnin, ettei vahingossakaan kukaan joudu todistamaan millaista on leikkiä tulen kanssa kun oma kämppä on tuhoutumassa liekkimereen.

Juu, joku tosiaan voisi, katsomatta noita videoita ja pointteja joita GN niissä teki. Ilmoitukset on kuitenkin tehty, ja toivottavasti hoitavat asian nopeasti ja kauppoja laillisesti velvoittavasti.
 
Viimeksi muokattu:
3 päivää sitten tilattu hiiri jota ei ole laitettu postiin vieläkään vaikka maksoin suoraan rahat tilille, varmaan nopeempaa oisivat postiennakolla laittaneet ku eivät olis saaneet rahaa heti käteen.
Luulis, että tälläinen pikkupaketti on heti matkalla, kun hyllystä kerta löytyy. Jokin siellä heidän päässään maksaa, kun kaverille tulee hiirimattoa jo postissa kun tilattiin samaan aikaan, mutta hän postiennakolla.

Paljon tilannut paketteja jimmsistä, mutta tämä on nyt jo kolmas kerta putkeen tän vuoden puolella, kun pienen paketin tilaan ja hyllystä löytyy +25kpl ja paketti ei liiku mihkään 2-4 päivään ja siihen päälle postin 2-4 liikkuvuus eikä oo edes black friday tai joulu menossa :D
Kehtaavat vielä pyytää 3 € jostakin nopeutetusta palvelusta jos haluaa hoputtaa. Seuraavan kerran hoputan muualta paketteja ilman lisämaksuja jos aletaan pelleilemään pakettiin laitto ajoilla tai laitan valumaan postimaksulla ellei löydy muualta niin paketti voikin tulla nopeempaa ku haluavat rahat ^^.

Tälläinen teksti tuolla: (Mikäli tilauksella on kiire, voit pyytää tällä kiirehtimään toimitusta Pikatoimitus on maksullinen palvelu, 3,00€ / tilaus.)

Jaksu-haleja näyttiksen odottajille, itse en olisi maksanut noin suuria summia ennakkoon missään nimessä.
 
Jonotilanne on erinomainen päivitys, siitä olemme varmasti kaikki yhtä mieltä. Toimitusaika-arviot ovat tuottaneet minulle aktiivisesti haittaa, kun tyhmänä niihin uskoin. Jos Jimms ei tiedä, niin parempi sanoa ettei tiedä kuin taikoa hatusta satunaislukuja.

Nämä valitukset on myös teiltä kuultu aiemmin, joten ottakaa neuvosta vaari ja taukoa foorumeilta? ;)
Arvio ei tarkoita tietoa ikinä. Arvio perustuu aina aikaisemmin hankittuun dataan. Jimmssillä varmasti on ihan ok kokemus siitä, miten paljon tavaraa heille tulee ja millä tahdilla. Arviot perustuvat mitä luultavimminkin juuri tähän.

Jos jimmssillä on joku hessu joka on kykenevä arvioimaan nämä näyttisten toimitusajat edes 2kk tarkkuudella, voisi kyseinen taikuri samalla alkaa myymään sijoitusvinkkejä.
 
Kuten sanottu niin tämä perustuikin aikaisempaan tietoon ja tämän uuden ulostulon myötä tiedustelu vetämässä, että miten asiassa toimitaan. Sitä en henkilökohtaisesti tiedä, että miten käytännössä nuo varastokappaleet on korjattu.
@Jimm's NZXT H1, ikkunallinen Mini-ITX -kotelo, mattamusta - 349,90€

Vieläkin myynnissä. :O Tuskin ovat vielä korjatulla riserillä?
Eikö NZXT jotain puhunut, että korjattu riseri olisi vasta ~kesällä tuloillaan, ellei tämä sitten koske vain kopan jo-omistavia? :hmm: Eli nämä ovat todnäk 'tulipalo-riserilla'. :nb:
Joku voisi tässä kohtaa ehkä jopa valittaa tämän olevan turhaa ulinaa ja hössöttämistä, mutta mieluummin pelaa kunnolla varman päälle ja vaikka sitten viranomaisten kautta estää tilapäisesti kotelon myynnin, ettei vahingossakaan kukaan joudu todistamaan millaista on leikkiä tulen kanssa kun oma kämppä on tuhoutumassa liekkimereen.

Kiitos huolenpidosta, näistä meni tosiaan jo heti tuoreeltaan tiedustelu meidän tuotevastaavalle, kun tuo uusi tiedote tuli julki (kts. ensimmäinen lainattu viesti). Nyt nämä on vedetty meilläkin pois myynnistä, kunnes saamme varastokappaleisiin kokonaan uudet riser-kortit.

Jo myytyihin koteloihin NZXT toimittaa pyynnöstä varaosan suoraan.
 
3 päivää sitten tilattu hiiri jota ei ole laitettu postiin vieläkään vaikka maksoin suoraan rahat tilille, varmaan nopeempaa oisivat postiennakolla laittaneet ku eivät olis saaneet rahaa heti käteen.
Luulis, että tälläinen pikkupaketti on heti matkalla, kun hyllystä kerta löytyy. Jokin siellä heidän päässään maksaa, kun kaverille tulee hiirimattoa jo postissa kun tilattiin samaan aikaan, mutta hän postiennakolla.

Paljon tilannut paketteja jimmsistä, mutta tämä on nyt jo kolmas kerta putkeen tän vuoden puolella, kun pienen paketin tilaan ja hyllystä löytyy +25kpl ja paketti ei liiku mihkään 2-4 päivään ja siihen päälle postin 2-4 liikkuvuus eikä oo edes black friday tai joulu menossa :D
Kehtaavat vielä pyytää 3 € jostakin nopeutetusta palvelusta jos haluaa hoputtaa. Seuraavan kerran hoputan muualta paketteja ilman lisämaksuja jos aletaan pelleilemään pakettiin laitto ajoilla tai laitan valumaan postimaksulla ellei löydy muualta niin paketti voikin tulla nopeempaa ku haluavat rahat ^^.

Tälläinen teksti tuolla: (Mikäli tilauksella on kiire, voit pyytää tällä kiirehtimään toimitusta Pikatoimitus on maksullinen palvelu, 3,00€ / tilaus.)

Jaksu-haleja näyttiksen odottajille, itse en olisi maksanut noin suuria summia ennakkoon missään nimessä.

Kiitos palautteesta ja mielenkiintoisesta teoriasta koskien logistiikan toimintaa! Totuus on kuitenkin huomattavasti yksinkertaisempi eli varastoon saapuneet pitkään odotetut varastotäydennykset ovat nostaneet taas vanhoja tilauksia kannan syövereistä kerättäväksi - tilaukset käsitellään siis järjestyksessä.

Pikapalvelu oli tosiaan ennen maksuton mutta suurilta osin asiakaspalautteiden johdosta päätimme syksyllä muutttaa sitä niin, että se on ruuhka- ja sesonkiaikana maksullinen. Mikäli olet yhteydessä asiakaspalveluun puhelimitse tai chatilla tilausnumeron kera, niin voimme toki tarkistaa mikä meininki!
 
@Jimm's voisitteko vähän avata mihin nämä näyttisten toimitusarviot perustuvat? Taas laitoitte +2kk lisää 0-1kk 3080 TUF arvioihin. Eli alkuperäiset arviot oli peräti 4kk pielessä. Millä luottamuksella voitte sanoa, että nämä uudet arviot ovat yhtään sen parempia? Mitä näillä arvioilla on tarkoitus oikein tehdä? Tarjoatteko minkään näköistä hyvitystä tai vastaavaa ihmisille jotka laittoivat rahat sisään yli 4kk sitten ja vielä on edessä vähintään 2-3kk odottelua, yhteensä siis 6-7kk toimitusajat.

1612350576860.png

Niin, arviot on arvioita vaan. Minulla on 17.9 tehty tilaus Gigabyten 3080 Eagle OC- kortista, 1-5 on jonosijoitukseni. Menin maksamaan kortin etukäteen kun ajattelin että jos ei ekasta erästä saa, niin varmaan muutaman viikon sisällä.

Mutta minkäs teet, toisaalta tilanne on kaikilla sama näiden suhteen. Hinnat on toisaalta niin paljon nousseet että odottelen kärsivällisesti kevättä kohden, toki toivon ettei Jimms peru tilaustani, johtuen vaikkapa Gigabyten päätöksestä ettei korttimallia tulisi enää. Tai tuossa ei tietysti jäisi oikein vaihtoehtoja jos mainittu kävisi. Muiden mallien jonojen perään ei tietenkään innostaisi hypätä tässä tilanteessa.

Jospa se Gigabytekin aktvivoituisi enemmän pohjolan suuntaan :hammer:
 
Nopeita kavereita ollut liikenteessä julkaisupäivänä 17.9 Asus GeForce RTX 3080 TUF Gaming -näytönohjain, 10GB GDDR6X

Rämpytin päivitä nappulaa elämäni kylläisyydestä ja sillä sekunnilla, kun oli mahdollista tilata.. sen myös tein.

144 kpl myöhemmin, olen jonossa tilaukselle 60-70. :og: Reippaat 5kk ilman näytönohjainta, jos i7 prossun sis. näyttistä ei lasketa.
Uuden koneen kasaaminen ajoitettu siis 6/5 ja vähän lisää suolaa haavoihin;
-Siinä vaiheessa, kun tuo RTX saapuu on siitä jo varmaan TI versio. Rock 'n roll !!
 
toki toivon ettei Jimms peru tilaustani, johtuen vaikkapa Gigabyten päätöksestä ettei korttimallia tulisi enää. Tai tuossa ei tietysti jäisi oikein vaihtoehtoja jos mainittu kävisi

Tuskin tämä tilausten peruminen nyt Jimmsille se ensimmäinen vaihtoehto kuitenkaan on, sen verran luottoa pitää olla suomalaiseen jälleenmyyjään. En usko että näiden hinnannousujen jälkeen enää mitään malleja lakkautetaan. Eriasia on sitten milloin ne toimitetaan. Sitävastoin Gigabyteen tai valmistajiin nyt ylipäänsä on turha luottaa pätkääkään. Onhan se viimeistään tämän shown johdosta nähty miten eriarvoiseen asemaan esimerkiksi non oc:n ja oc-mallien tilaajat pannaan kun mennään dollarihymy edellä.
 
Mitenköhän tuon komponenttihaun pitäisi oikeasti toimia. Haluaisin katsella vaikkapa ATX full-tornikoteloita. Miten 192 full-tornikotelon joukosta voi löytyä peräti 99 kpl "midi"-sanoja (ei tietenkään tarkoita suoraan sitä, että ihan jokainen näistä olisi midi-kotelo) ja tyhmempikin näkee että full-tornikotelojaossa on mukana huomattava määrä aivan totaalisen vääriä koteloita. Miksei nämä midi-kotelot ole vain oman otsikkonsa alla?

Hienointa olisi tietenkin, mikäli näidenkin rajaaminen onnistuisi ominaisuuksia mukaan, mutta kun jo peruskategorisointikin tuntuu mahdottomalta, niin en yhtään ihmettele, ettei tähän leikkiin ole lähdetty.

1612450209742.png


Tosin vieläkin enemmän ehkä kaipaisi, että toimitusaika olisi filtteröintiperuste, ei priorisointiperuste, koska ne eivät aja samaa asiaa (niin kauan kuin listausta ei voi priorisoida useamman ominaisuuden mukaan).
 
Mitenköhän tuon komponenttihaun pitäisi oikeasti toimia. Haluaisin katsella vaikkapa ATX full-tornikoteloita. Miten 192 full-tornikotelon joukosta voi löytyä peräti 99 kpl "midi"-sanoja (ei tietenkään tarkoita suoraan sitä, että ihan jokainen näistä olisi midi-kotelo) ja tyhmempikin näkee että full-tornikotelojaossa on mukana huomattava määrä aivan totaalisen vääriä koteloita. Miksei nämä midi-kotelot ole vain oman otsikkonsa alla?

Hienointa olisi tietenkin, mikäli näidenkin rajaaminen onnistuisi ominaisuuksia mukaan, mutta kun jo peruskategorisointikin tuntuu mahdottomalta, niin en yhtään ihmettele, ettei tähän leikkiin ole lähdetty.

1612450209742.png


Tosin vieläkin enemmän ehkä kaipaisi, että toimitusaika olisi filtteröintiperuste, ei priorisointiperuste, koska ne eivät aja samaa asiaa (niin kauan kuin listausta ei voi priorisoida useamman ominaisuuden mukaan).

Moi! Välitetään palaute tuonne webbikehityspuolelle :)
 
Tänään kävin hakemassa konepaketin postista ja kyllä jyllää. Hienosti kasattu ja en keksi mitään huonoa sanottavaa vaikka vähän joutuikin odottamaan, mikä tietenkin kuuluu nykypäivään. Kiitokset jälleen kerran jimmsille :vihellys:
 
Onkos lähiaikoina tulossa mitään valvojaisia tms. tarjouksia? Pitäisi hiiri hankkia.
 
Onko tälle Corsairin LS100:lle mitään arviota enää? Joulukuussa tilatessa oli 22.12 tms arvio, sit oli johonkin tammikuun alkuun, sit tammikuun puoliväliin. Nyt ei arviota enää ollenkaan.
 
Onko tälle Corsairin LS100:lle mitään arviota enää? Joulukuussa tilatessa oli 22.12 tms arvio, sit oli johonkin tammikuun alkuun, sit tammikuun puoliväliin. Nyt ei arviota enää ollenkaan.

Hei! Netissä näkyvä arvio koskee aina uusia tilauksia ja päivittyy aina muutaman minuutin viiveellä. Tällä hetkellä toimitusaika ei siis ole tiedossa, jos teet tilauksen.
 
Hei! Netissä näkyvä arvio koskee aina uusia tilauksia ja päivittyy aina muutaman minuutin viiveellä. Tällä hetkellä toimitusaika ei siis ole tiedossa, jos teet tilauksen.
Tilaus siis on tehty joulukuussa jo, eikä niitä ole saapunut missään välissä, tuo arvio on vain vaihtunut välissä aina kauemmas, joten siksi kysyinkin et koska niitä mahtaa tulla, olen jonossa jossain 5-6 paikkeilla.
 
Eli monta tilausta on jonossa. Jos laitan tilauksen sisään niin onko edellä 200 vai 800.

Moi! Jono elää sitä mukaa kun porukka tekee ja muuttaa tilauksiaan joten ajantasaisen tilanteen näet helpoiten tekemällä itse tilauksen, vaikka postiennakolla. Voit sitten perua tarvittaessa :)
 
Moi! Jono elää sitä mukaa kun porukka tekee ja muuttaa tilauksiaan joten ajantasaisen tilanteen näet helpoiten tekemällä itse tilauksen, vaikka postiennakolla. Voit sitten perua tarvittaessa :)

Nojuu, mutta ku se näyttää vaan sen max 200. En mä muuten olisi kysynyt, mutta kun ei tiedä onko siellä se 240 vai se 800 edellä. Tässä ei siis haeta exactia numeroa vaan vähän suuruusluokkaa.

Tietää että ottaako tuon 5600x vai jonkun muun mallin sit sen sijasta.
 
Tilaus siis on tehty joulukuussa jo, eikä niitä ole saapunut missään välissä, tuo arvio on vain vaihtunut välissä aina kauemmas, joten siksi kysyinkin et koska niitä mahtaa tulla, olen jonossa jossain 5-6 paikkeilla.

Laitoin tästä kyselyä tuotepuolelle. Tilaukset olleet siis vetämässä toimittajille jo kauan.
 
3 päivää sitten tilattu hiiri jota ei ole laitettu postiin vieläkään vaikka maksoin suoraan rahat tilille, varmaan nopeempaa oisivat postiennakolla laittaneet ku eivät olis saaneet rahaa heti käteen.
Luulis, että tälläinen pikkupaketti on heti matkalla, kun hyllystä kerta löytyy. Jokin siellä heidän päässään maksaa, kun kaverille tulee hiirimattoa jo postissa kun tilattiin samaan aikaan, mutta hän postiennakolla.

Paljon tilannut paketteja jimmsistä, mutta tämä on nyt jo kolmas kerta putkeen tän vuoden puolella, kun pienen paketin tilaan ja hyllystä löytyy +25kpl ja paketti ei liiku mihkään 2-4 päivään ja siihen päälle postin 2-4 liikkuvuus eikä oo edes black friday tai joulu menossa :D
Kehtaavat vielä pyytää 3 € jostakin nopeutetusta palvelusta jos haluaa hoputtaa. Seuraavan kerran hoputan muualta paketteja ilman lisämaksuja jos aletaan pelleilemään pakettiin laitto ajoilla tai laitan valumaan postimaksulla ellei löydy muualta niin paketti voikin tulla nopeempaa ku haluavat rahat ^^.

Tälläinen teksti tuolla: (Mikäli tilauksella on kiire, voit pyytää tällä kiirehtimään toimitusta Pikatoimitus on maksullinen palvelu, 3,00€ / tilaus.)

Jaksu-haleja näyttiksen odottajille, itse en olisi maksanut noin suuria summia ennakkoon missään nimessä.

Itse epäilin samaa että tiistai-keskiviikkona tilattu hiirimatto ei ehdi perjantaiksi Tampereelle. Maksoin keskiviikko-torstai yöllä 1:00 sen 3€ pikatoimituksen. (Koska halusin uudelle hiirelle asap. sen kaverin)

5:00 aamulla torstaina tuli ilmoitus että paketti on lähetetty ja tänään kävin hakemassa paketin.

Toki, onhan tuo 3€ nyt rahaa. Mutta kyllä näemmä Jimm's pitää sen lupauksen noista "Pikatoimituksista". Maksat sen 3€ niin lähtee sutjakkaa paketti eteenpäin.
 
Tila
Keskustelu on suljettu.

Statistiikka

Viestiketjuista
259 314
Viestejä
4 509 196
Jäsenet
74 352
Uusin jäsen
JuhaSaar

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom