Taisi mennä väärään suuntaan. Oikea suunta on siellä ASUS / nVidia akselilla
Rohkeasti oletan, että Jimm's saa kuulumisia tukkureiltaan tuotteiden saatavuudesta eivätkä älä säkki päässä hetkestä hetkeen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Taisi mennä väärään suuntaan. Oikea suunta on siellä ASUS / nVidia akselilla
Rohkeasti oletan, että Jimm's saa kuulumisia tukkureiltaan tuotteiden saatavuudesta eivätkä älä säkki päässä hetkestä hetkeen.
Jos olisit asiaan edes hiukan tutustunut, niin edes tukkurit eivät pysty juuri varmistamaan noita nVidia / AMD saamisia kuin aivan hiukan etukäteen. Tavaran tulo kun on niin epävarmaa. Sieltä on siis ihan turha odottaa tuota vaatimaasi ennustetta. Ja jos tukkuri ei tiedä, ei tiedä Jimmskään.Rohkeasti oletan, että Jimm's saa kuulumisia tukkureiltaan tuotteiden saatavuudesta eivätkä älä säkki päässä hetkestä hetkeen.
Eiköhän ne mene niin että nvidia toimittaa lupaamansa kortit ja koodit luvatun ajan puitteissa (tai sitten ei).@Jimm's Liittyen noihin olemassa oleviin RTX 3080 tilauksiin:
Omalle RTX 3080 non-oc TUF:ille on varattuna COD:BO-koodi. Tämän lunastus aika vanhenee 11.1.2021. Epäilemättä oma 1.10 tehty tilaus (Jolle on varattu tuo koodi) menee pidemälle toimitus mitä tuon lunastusaika.
Onko tästä jo tehty päätöstä että kuinka terhään mikäli tuo lunastus-aika menee umpeen ennen kortin toimitusta?
ps. En tiedä onko tätä jo kysytty.
Eiköhän ne mene niin että nvidia toimittaa lupaamansa kortit ja koodit luvatun ajan puitteissa (tai sitten ei).
Jimmssi tuskin niistä päättää mitään.
Eiköhän se niin mene että joko sieltä tulee nvidialta uusi promo tai sitten se vaan menee ohi ja jää ilman.Ei päätä ei, mutta kyllähän se aika pahasti näyttää siltä että Jimm'sn ilmoittama 2-3kk toimitusaika joillekkin korteille menee reilusti yli tuon koodin lunastusajan.
Kalle Kuluttaja ei sitä taas voi nVidialta tai AIB-partnereilta asiasta kysyä. Jimm's:llä taas taitaa olla kanavat joilla tuota asiaa voi tiedustella (ainakin tulevaisuudessa)
Eiköhän Jimm's johonkin yhteisymmäkseen pääse Nvidian kanssa, mikäli toimitukset ylittää koodin voimassa olon. Johan tuo on aiemminkin tapahtunut, kun edelliset koodit vanheni.Ei päätä ei, mutta kyllähän se aika pahasti näyttää siltä että Jimm'sn ilmoittama 2-3kk toimitusaika joillekkin korteille menee reilusti yli tuon koodin lunastusajan.
Kalle Kuluttaja ei sitä taas voi nVidialta tai AIB-partnereilta asiasta kysyä. Jimm's:llä taas taitaa olla kanavat joilla tuota asiaa voi tiedustella (ainakin tulevaisuudessa)
Antaako Jimms jonkun numeron että monesko olen jonossa kun tilasin 6800 näyttiksen? Muistan nähneeni jonkun täällä foorumilla maininneen tällaisesta numerosta. Mutta ei ainakaan tilausvahvistuksessa tai sivuilla näy.
Oma Asus 3080 TUF OC tilattu 17.9. (tilausvahvistus klo 23:58). Jimm'sin asiakaspalvelun mukaan (kysytty 26.11.) "70 joukossa ollaan", joten ehkä se tästä.. toivottavasti noita tippuu nyt tuolta ensi viikolla jo lisää..
@MrGoldsmith ja suurella todennäköisyydellä sanovat "Valitettavasti emme voi kertoa jononumeroa".Chatista voit käydä kysymässä.
Kuinka useasti teillä on näyttöongelmia? En ole tainnut ikinä käyttää näyttöä jossa on pikseliongelmia tai rikkinäisiä pikseleitä. Vaikuttaa niin turhalta tuo kun normaalikin takuu takaa tuon 4+ pikselin rikkoutumisen.
Näinhän se on nykyään, on halvempaa jättää QC kuluttajan vastuulle. Siinä sitten saa hyvin voittoa kun hyvin suuri osa ei mielellään lähde palautusrumbaan, ja vialliset yksilöt saadaan myytyä täydellä hinnalla.Kaikissa ostamissani näytöissä edellisen 10 vuoden ajalta on ollut vähintään yksi pikselivika. Jos on musta pikseli jossain sopivassa kohdassa niin en ole palauttanut, mutta yksikin kirkas pikseli keskellä näyttöä ja lähtee palautukseen samantien.
Edellisessä AOC:n näytössä oli kolme kirkasta pikseliä.
Näinhän se on nykyään, on halvempaa jättää QC kuluttajan vastuulle. Siinä sitten saa hyvin voittoa kun hyvin suuri osa ei mielellään lähde palautusrumbaan, ja vialliset yksilöt saadaan myytyä täydellä hinnalla.
Joo, kyllä normaali takuu ne takaa. Lähinnä kun tilaat seinän kokoisen näytön, niin ei se takuu siinä välttämättä naurata kun sun pitäis jotenkin saada se ruutu myös lähetettyä / vietyä takaisin. Jossain perus 24" näytöissä koko pikselitakuu onkin tarpeeton, mutta kyllä noissa TODELLA hankalasti liikuteltavissa näytöissä siitä maksaisi mieluusti ekstraa, että se tarkistettaisiin jo etukäteen.Kuinka useasti teillä on näyttöongelmia? En ole tainnut ikinä käyttää näyttöä jossa on pikseliongelmia tai rikkinäisiä pikseleitä. Vaikuttaa niin turhalta tuo kun normaalikin takuu takaa tuon 4+ pikselin rikkoutumisen.
Tämä nimenomaan. Itsekin kun olen siirtynyt käyttämään ultrawide näyttöjä, niin tuollaisen liikuttelu on oikeasti aika hankalaa, plus fiilis, kun menet kahden ihmisen kannettavaa jötkylää tarjoamaan kaupan kassan yhteydessä olevaan asiamiespostiin, joka puolestaan alkaa pakettia raahaamaan takahuoneeseen, että saat samanlaisen sieltä otettua uudelleen vastaan. Aikanaan etsin yksilöä, jossa ei ollut pikselivikaa, ja tämä osto/palautusrumba täytyi tehdä kolmeen kertaan. Nyt uuden näytön kohdalla näyttö piti vaihtaa kerran, että osui yksilö jossa ei ole kirkkaita/jumissa olevia pikseleitä. Mielelläni maksaisin siis pikselitakuusta, mutta jos ei, niin ei sitten. Täytyy mennä vanhan kaavan mukaan.Joo, kyllä normaali takuu ne takaa. Lähinnä kun tilaat seinän kokoisen näytön, niin ei se takuu siinä välttämättä naurata kun sun pitäis jotenkin saada se ruutu myös lähetettyä / vietyä takaisin. Jossain perus 24" näytöissä koko pikselitakuu onkin tarpeeton, mutta kyllä noissa TODELLA hankalasti liikuteltavissa näytöissä siitä maksaisi mieluusti ekstraa, että se tarkistettaisiin jo etukäteen.
Tuossa taas tulee ongelmaksi se, että "normaalin" näytön tilaamalla saa tarkistetun pikselivikasen, jos samaa näyttöä on tilattu reilu osuus saapuneista pikselitakuulla, eikä valmistaja suostu vaihtamaan niitä, jossa on viallisia pikseleitä alle "hyväksytyn" rajan..En minä ajatellut pikselitakuuta ehdottaessani, että Jimms laittaa pikselivikaiset B-stockiin. Eihän tuossa ole mitään järkeä. Ei kukaan osta pikselivikaista näyttöä mutta välttämättä ne pikseliviat eivät kaikkia haittaa, jos niistä ei etukäteen tiedä.
Ostaa täältä foorumilta luotettavilta myyjiltä,jotka näyttävät kuvat tuotteesta? Varmasti paras vaihtoehto.Tuossa taas tulee ongelmaksi se, että "normaalin" näytön tilaamalla saa tarkistetun pikselivikasen, jos samaa näyttöä on tilattu reilu osuus saapuneista pikselitakuulla, eikä valmistaja suostu vaihtamaan niitä, jossa on viallisia pikseleitä alle "hyväksytyn" rajan..
Vaikeita hommia, jos ei tuota pikselitakuuta saa valmistajalta.. Itellä kävi vissiin tuuri, kun sain virheettömän Asus ROG PG278Q:n, kun vuosia sitten hommasin, mutta nämä toistuvasti esiin nousevat pikselivikasuudet uusissa näytöissä ei hirveästi nosta omaa halua päivittää tätä mihinkään, vaikka IPS ja HDR sinänsä kiinnostaisivatkin..
Siinä vaan rupeaa valinnanvara jäämään aika kapeaksi ja toisaalta ainakin mitä itse testaillut, niin tarttee usealla eri värillä kokeilla, että näkee selkeesti onko joku pikseli jumissa ja kuvista on lähes mahdoton sanoa yksittäisistä pikseleistä yhtään mitään, saati sitten siitä, onko kuvassa oleva piste kuollut pikseli näytössä, kamerassa, vai roska linssissä.Ostaa täältä foorumilta luotettavilta myyjiltä,jotka näyttävät kuvat tuotteesta? Varmasti paras vaihtoehto.
Toi paljastaa vaan sotkut omalla näytöllä, en tykkääTekemistä unettomille öille; tossa on kuva 1440p näytöstä, jossa on 1 kuollut ja 1 punaseksi jumahtanut pikseli, etsikää ja ympyröikää ne.
@Jimm's Pystyttekö sanomaan mitä revisionia nuo teidän Gigabyte X570 Aorus Master emolevyt ovat? Gigabyte X570 AORUS MASTER, ATX-emolevy - Jimms.fi
Tässä pikkuhiljaa keräilemässä osia seuraavaan koneeseen ja näyttää siltä, että tuossa emossa on aika isoja eroja varsinkin 1.0 ja 1.1 välissä. Tuo 1.0 on kyllä jo aika vanha, mutta meikän tuurilla sieltä kuitenkin sellainen tupsahtaa
Olisko mahdollista vaikka ottaa kuvaa noista pikselivikaisista niin voisi asiakas nähdä sen vian ja tehdä päätöksen haittaako se omaa käyttöä? Kun näytöt vähän erilaisia niin ei välttämättä voi hahmottaa oikein miltä se pikselivika näyttää widescreenillä kun edessä on normaali ruutu.
Onkohan aspa taas täysin ruuhkautunut, vai eikö chatti toimi mobiilissa.
Vuorokauteen en ole yhteyttä saanut.
Itseäkin kiinnostaa onko pikselitakuu lopullisesti pois valikoimista.
Hyvältä kuulostaa, kiitokset Pistetään revikkatoive mukaanKurkataan hyllyyn, hetkonen!
Edit: tämänhetkiset hyllykappaleet rev 1.2
Laita revikkatoive tilauksen lisätietoihin, jos sellainen on!
Androidin brave selain, joka on siis chromium pohjainen.Mikä selain käytössä? Ruuhkaa on kyllä varmasti vieläkin.
Androidin brave selain, joka on siis chromium pohjainen.
On toiminut kyllä aikaisemmin.
No sittenpä odottelen. Etteköhän te jossain välissä jouda minullekkin vastaamaanTsekkailin tämän asiakaspalvelun esimieheltä ja ruuhkaa on ollut eilen erityisen paljon kun miehitystä ollut vähemmän kuin pe-la - chatti on kuitenkin ollut toiminnassa normaalisti.
Näemmä. B-stockissa on maininta jos kyseessä asiakaspalautus, mut suurimmassa osassa näyttöjä tota ei oo.
Harmi sinänsä, ehkä oisin voinu sen satasen extraa maksaa G9 vrt. kilpailijan hinta, mikäli se pikselitakuu olis vielä ollu tarjolla. Ainakin ois tullu pohdittua asiaa.
Mut tottahan se on et jos tsekkaat asiakkaalle tollasta tonnin näyttöä ja huomaat et siin on yks kuollut pikseli, niin se menee sit B-stockiin, samalla kun kuvauksessa kerrotaan miks se siellä on. Todellisuudessa sitä pikseliä ei ehkä ois asiakas huomannu, ja ollu tyytyväinen näyttöön ilman vaihtorumbaa, mutta nyt ku se on b-stockissa halvalla menossa ja maininta kuvauksessa, niin tottakai sen pikselin sit huomaa.
Logitech Z333, 2.1-kaiutinjärjestelmä, musta
Logitech Z333, 2.1-kaiutinjärjestelmä, musta - 59,90€
Vaikuttavat ääniominaisuudet voimakkaalla bassotoistolla videoille, peleille ja musiikille Tämä 80 watin huipputehon tai 40 watin RMS-tehon 2,1 kaiutinjärjestelmä tuottaa maksimiäänenvoimakkuuden ja twww.jimms.fi
Onko milloin tulossa?
Olikos Cooler Masterin MM720 hiirestä mitään saapumisarviota olemassa?
Älä osta. Itsellä tuollaiset ja on kyl niin tuhnu äänet+KuvaLogitech Z333, 2.1-kaiutinjärjestelmä, musta
Logitech Z333, 2.1-kaiutinjärjestelmä, musta - 59,90€
Vaikuttavat ääniominaisuudet voimakkaalla bassotoistolla videoille, peleille ja musiikille Tämä 80 watin huipputehon tai 40 watin RMS-tehon 2,1 kaiutinjärjestelmä tuottaa maksimiäänenvoimakkuuden ja twww.jimms.fi
Onko milloin tulossa?
Ihan oikein se on ilmoitettu. 6008 / 4 = 1502.