Sinä hyödyt siitä, mitä Jimm's tietää! / Jimm's PC:n oma ketju

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jimm's
  • Aloitettu Aloitettu
Tila
Keskustelu on suljettu.
Pistäkää chattimiehet vaan pakkaamaan tilauksia.
Ei se pakkaustahti auta, kun Posti kanittaa paketteja.. Maanantaista lähtien seuranta sanonut "Lähetys on viivästynyt, se toimitetaan 1-2 työpäivän kuluessa", mutta edelleen vaan lojuu lajiteltuna Liedossa (tai sitten Lietolaisen posteljoonin koneessa) meikäläisen 3080.. :sori:

Edit. Kun olis tämänkin etukäteen tienny, niin oisin hurauttanu täältä Vantaalta noutamaan tuon kortin..
 
Pakkaajia on värvätty ihan erikseen :)
Tarvisi varmaan muutamia ""Chattimiehiä" lisää ?, kun ei eilen 5 tuntiin mitään vastausta kysymykseen saanut, saattohan se tosin olla liian vaikea kysymys :hmm: No, kello 24:00 katkesi kyttäily, että kiitos lappu luukulle pistosta, niin ei mennyt koko yötä kytätessä :tup:
 
Ei sulla siinä tunnin parin jälkeen tullut mieleen laittaa kysymystä eri selaimella tai jopa laitteella? Onhan noita ollut usein, ettei ole mennyt perille.
 
Tarvisi varmaan muutamia ""Chattimiehiä" lisää ?, kun ei eilen 5 tuntiin mitään vastausta kysymykseen saanut, saattohan se tosin olla liian vaikea kysymys :hmm: No, kello 24:00 katkesi kyttäily, että kiitos lappu luukulle pistosta, niin ei mennyt koko yötä kytätessä :tup:

Tuplamiehityksellä ollaan nyt menty jo jonkin aikaa, rekrykin oli käynnissä viime kuussa mutta tähän sumaan ei sekään ehtinyt tuomaan apuja. o_O
Sähköpostien viive johtaa joissain määrin yhteydenottojen "ylivuotoon" chatin puolelle, siksi nyt tilapäisratkaisuna että pimeimpään yöaikaan ei ole chattia käytössä jotta sitä sähköpostisumaa saataisiin paremmin haltuun. Soittaa voi tietenkin aina.
 
Voisiko omille sivuille lisätä kuitin lataus mahdollisuuden? Melkein kaikilla kilpailijoilla tuntuu jo olevan. Ei tarvitsisi aina ottaa aspaan yhteyttä, kun myy tuotteen, hakee cashbackia yms.

"Tilauksenne xxxxxx, on lähetetty postitse" -sähköpostin liitteenä tulee "Kuitti_xxxxxx.pdf".
 
"Tilauksenne xxxxxx, on lähetetty postitse" -sähköpostin liitteenä tulee "Kuitti_xxxxxx.pdf".
Noita ei kaikilla enää ole tallessa. Jouduin viime vuonna itsekin pyytämään useamman vuoden takaa kuitin aspasta kun Logitechin aspa sitä kyseli.
 
Noita ei kaikilla enää ole tallessa. Jouduin viime vuonna itsekin pyytämään useamman vuoden takaa kuitin aspasta kun Logitechin aspa sitä kyseli.

Ei kaikilla varmasti olekaan (itselläni on), mutta cash backien tapauksessa tuolta varmastikin saa kuitin kaivettua, kun ne hakemukset tehdään yleensä heti/pian tuotteen oston jälkeen.
 
Niin joo, kaikki on tietysti asiakkaan vastuulla, jos hieno systeemi ei toimi :tup:

Lähinnä minua, toista asiakasta, ihmetyttää ihmisten kädettömyys ja ainainen kitinä. Hyvin on toiminut aina viimeistään toisella laitteella tai soittamalla. Eihän tuo Jimm's nyt hirveesti tuntunut vastuuta siirtelevän.
 
"Tilauksenne xxxxxx, on lähetetty postitse" -sähköpostin liitteenä tulee "Kuitti_xxxxxx.pdf".
Olen monta tuotetta käynyt myymälästä ostamassa. Siellä on ostokset laitettu ”tilille”, että ne on kaikki yhdessä paikassa. Lisäksi tuolta on paljon nopeampi etsiä kymmenien tilauksien joukosta se, jonka kuittia tarvitsee verrattuna sähköpostiin.
 
Mikä siellä on oikein tilanne? Kauanko keskimäärin täytyy odottaa tilauksen käsittelyä verrattuna normiaikaan?
 
Lähinnä minua, toista asiakasta, ihmetyttää ihmisten kädettömyys ja ainainen kitinä..
Anteeksi avautumiseni, jatkuvastihan olen täällä varmaan kitissyt ?, mutta se on hyvä kun täydellisiä ihmisiä on olemassa ja kaikki hoituu aina, mikään ei aiheuta koskaan mitään "kitinää", ihan peukkua pitää nostaa sille täydellisyydelle :tup:. Ehkä kannattaa jättää lukematta kaikkien ketjujen "kitinät", niin ei tarvi mieltään pahoittaa ainakaan sen takia tulevaisuudessa ja/tai tulla itse "kitisemään" kaiken tähän asiaan tietävänä besserwisserinä. Minuakin ihmetyttää hyvin moni asia, mutta olen huomannut, että parempi antaa olla.
Hyvin on toiminut aina viimeistään toisella laitteella tai soittamalla.
Hyviä neuvoja tietäen toisten tilanteen. Ihan periaatteesta en soita maksullisiin numeroihin ja sitä toista laitetta ei nyt sattunut olemaan käsillä, mutta...

Tämä "kitinä" olkoon osaltani The End.
 
Anteeksi avautumiseni, jatkuvastihan olen täällä varmaan kitissyt ?, mutta se on hyvä kun täydellisiä ihmisiä on olemassa ja kaikki hoituu aina, mikään ei aiheuta koskaan mitään "kitinää", ihan peukkua pitää nostaa sille täydellisyydelle :tup:. Ehkä kannattaa jättää lukematta kaikkien ketjujen "kitinät", niin ei tarvi mieltään pahoittaa ainakaan sen takia tulevaisuudessa ja/tai tulla itse "kitisemään" kaiken tähän asiaan tietävänä besserwisserinä. Minuakin ihmetyttää hyvin moni asia, mutta olen huomannut, että parempi antaa olla.Hyviä neuvoja tietäen toisten tilanteen. Ihan periaatteesta en soita maksullisiin numeroihin ja sitä toista laitetta ei nyt sattunut olemaan käsillä, mutta...

Tämä "kitinä" olkoon osaltani The End.

Jos asia koskee tilauksen peruutusta niin sitä varten on ihan maksutonkin numero. :)
 
Anteeksi avautumiseni, jatkuvastihan olen täällä varmaan kitissyt ?, mutta se on hyvä kun täydellisiä ihmisiä on olemassa ja kaikki hoituu aina, mikään ei aiheuta koskaan mitään "kitinää", ihan peukkua pitää nostaa sille täydellisyydelle :tup:. Ehkä kannattaa jättää lukematta kaikkien ketjujen "kitinät", niin ei tarvi mieltään pahoittaa ainakaan sen takia tulevaisuudessa ja/tai tulla itse "kitisemään" kaiken tähän asiaan tietävänä besserwisserinä. Minuakin ihmetyttää hyvin moni asia, mutta olen huomannut, että parempi antaa olla.Hyviä neuvoja tietäen toisten tilanteen. Ihan periaatteesta en soita maksullisiin numeroihin ja sitä toista laitetta ei nyt sattunut olemaan käsillä, mutta...

Tämä "kitinä" olkoon osaltani The End.

Jep, elämä on kyllä kevyempää ja kivempaa kun ei valita liikoja, kannattaa kokeilla.

Jos silti haluaa antaa palautetta, niin kokeile esimerkiksi alla olevaan tyyliin sen sijaan että heti vittuilet kysymyksen olleen liian vaikea tai väkimäärän riittämätön.
Chatti lienee ihan solmussa? Ollut tässä nyt jo hyvän aikaa jonossa "0 asiakasta edelläsi" eikä tunnu menevän suuntaan tai toiseen.. :comp2: @Jimm's

Onkohan aspa taas täysin ruuhkautunut, vai eikö chatti toimi mobiilissa.
Vuorokauteen en ole yhteyttä saanut. :think:
 
Huhheijaa, menipä taas näyttikset nopeesti
Jos tuli tilausvahvistus, niin menikö tilaus suoraan läpi? Vai pitääkö tässä kysyä chatista onko jonossa
 
Chattikin on nurin. Eikös tuo tilausvahvistus ja varattu tilaukselle ole yleensä olleet sen merkkejä, että tilaus meni läpi ja tuote on sulle varattu.
 
Mulla eilinen tilaus odottelee käsittelyä. Ja toissapäiväinen tilaus eilen taikanappia käyttämällä on tainnut jäädä Liedon postiin makaamaan..
 
Mielenkiintoista. Ei sitten ilmeisesti ihan järjestyksessä nuo käsittelyt mene. Oma tilaus nyt kolmatta päivää odottamassa käsittelyä, mutta ehkä se sieltä pian lähtee.
Aspa oli sitä mieltä, että postittivat nuo yksittäin tilatut 3060:t batchina / sarjatuotantona. Kysyin samalla kun peruin tilauksen aiemmin tilaamastani kortista (1650 Super), joka puolestaan oli pari päivää odottamassa lähetystä.
 
Aspa oli sitä mieltä, että postittivat nuo yksittäin tilatut 3060:t batchina / sarjatuotantona. Kysyin samalla kun peruin tilauksen aiemmin tilaamastani kortista (1650 Super), joka puolestaan oli pari päivää odottamassa lähetystä.

Hei! Eräkeräilyä tehdään varsinkin Black Fridayn yhteydessä, kuitenkin niin että toimitusaika-arviot toteutuvat. Lisätietoa Black Fridaysta löydät blogimme UKK:sta tai Black Fridayn striimitallenteesta! (ensimmäisessä postauksessa linkit!)
 
Hmm.. oli kiva tilata tuote ja maksettua, noh ajattelin et teen sen pikatilauksen mihin aina tottunut...
Sehän maksaa nykyään 10e lisää, eikä mitään ilmoitusta että on muuttunut :( , voihan se olla että ei ole jonoa = menee nopeasti läpi...
 
Hmm.. oli kiva tilata tuote ja maksettua, noh ajattelin et teen sen pikatilauksen mihin aina tottunut...
Sehän maksaa nykyään 10e lisää, eikä mitään ilmoitusta että on muuttunut :( , voihan se olla että ei ole jonoa = menee nopeasti läpi...

Tuossahan se yksi vika onkin, että tehdään pikatilaus aina vaan tottumuksesta automaattisesti. Täällähän tuo kuitenkin jo käsiteltiin viime viikolla.

Kiitos palautteesta! Aikaisemmin kyseinen ominaisuus on ollut ilmainen ja tosiaan kaavalla "se pitää vaan tietää" , ajatuksena tosiaan että sillä voisi nopeuttaa keräilyä jos jollain on ollut oikeasti ns. hätä. Olemme tosiaan toivoneet, ettei sitä käytettäisi pelkästään MINULLEHETINYT -asenteella vaan nimenomaan oikean tarpeen yllättäessä.
Sesonkiaikana kyseinen ominaisuus on aikaisempina vuosina ollut inaktiivinen.

Aikaisempien keskusteluiden yhteydessä nimenomaan asiakkaiden suunnasta on monesti esitetty toive/palaute, että ominaisuuden pitäisi olla maksullinen. Tänä vuonna kokeilemme siis ratkaisua, että ominaisuus on käytössä myös sesonkiaikana, mutta maksullisena.
 
Hei!

Chat -palvelumme on kiinni tämän viikon klo 00:00 - 07:00 välisen ajan. Keskitymme purkamaan kerääntyneitä sähköposteja. Puhelimitse asiakaspalvelumme tavoittaa kuitenkin 24/7, mikäli on kiireellistä asiaa.
Minkä päivän maileissa ollaan menossa? :)
 
Hei! Eräkeräilyä tehdään varsinkin Black Fridayn yhteydessä, kuitenkin niin että toimitusaika-arviot toteutuvat. Lisätietoa Black Fridaysta löydät blogimme UKK:sta tai Black Fridayn striimitallenteesta! (ensimmäisessä postauksessa linkit!)

Mielenkiintoista et kun viime perjantain tilaukselle (kaikkea tilattua löytyi hyllystä ja oli varattuna toimitukseen tilassa odottaan) ei ollut tänäänkään vielä kymmenen aikaan mitään tapahtunut ni soitin teille aspaan ja kysyin et mitä tehdä et viikonloppuun mennessä tarvisin kamat et toteutuuko se 1-6pv toimitusaika ja sanottiin ettei välttis toteudu et voin vaan maksaa ton 10e jos haluan nopeuttaa eikä silloinkaan voida sanoa varmaks et toteutuis.
Sit kun maksoin ton 10e lisää ni tais mennä 30min et sain tekstarin lähetyksestä...
 
Mielenkiintoista et kun viime perjantain tilaukselle (kaikkea tilattua löytyi hyllystä ja oli varattuna toimitukseen tilassa odottaan) ei ollut tänäänkään vielä kymmenen aikaan mitään tapahtunut ni soitin teille aspaan ja kysyin et mitä tehdä et viikonloppuun mennessä tarvisin kamat et toteutuuko se 1-6pv toimitusaika ja sanottiin ettei välttis toteudu et voin vaan maksaa ton 10e jos haluan nopeuttaa eikä silloinkaan voida sanoa varmaks et toteutuis.
Sit kun maksoin ton 10e lisää ni tais mennä 30min et sain tekstarin lähetyksestä...

Jimmssi ei voi varmaan luvata saako Posti sen perille varmasti tuossa 1-6 päivässä vaikka maksaisi mitä pikatoimituksesta. Pikatoimitus auttaa vain nopeuttamaan paketin siirtymistä Postin käsiteltäväksi.
 
Itse juuri maksoin vielä tuon 10e eilen illalla tehtyyn tilaukseen, jos nyt auttaisi saamaan mahdollisesti paketin vielä tälle viikkoa tänne pk-seudulle.
Joten jos nyt oikein tulkitsen, niin Jimmssin varastolla pitäisi aika nopsaa olla kerätty tuo minun tilaukseni?
 
Jimmssi ei voi varmaan luvata saako Posti sen perille varmasti tuossa 1-6 päivässä vaikka maksaisi mitä pikatoimituksesta. Pikatoimitus auttaa vain nopeuttamaan paketin siirtymistä Postin käsiteltäväksi.

Niin no, en ottanu tässä kantaa postin nopeuteen mut otin kantaa siihen ettei tilausta oltu edes käsitelty. Ja lueppa uudestaan mitä olin lainannut.
 
Mielenkiintoista et kun viime perjantain tilaukselle (kaikkea tilattua löytyi hyllystä ja oli varattuna toimitukseen tilassa odottaan) ei ollut tänäänkään vielä kymmenen aikaan mitään tapahtunut ni soitin teille aspaan ja kysyin et mitä tehdä et viikonloppuun mennessä tarvisin kamat et toteutuuko se 1-6pv toimitusaika ja sanottiin ettei välttis toteudu et voin vaan maksaa ton 10e jos haluan nopeuttaa eikä silloinkaan voida sanoa varmaks et toteutuis.
Sit kun maksoin ton 10e lisää ni tais mennä 30min et sain tekstarin lähetyksestä...

Tein myös perjantaina tilauksen tavaralle mitä löytyi ja löytyy yhä hyllystä. Edelleen odottaa käsittelyä.
+4pv käsittelyaika alkaa olemaan jo melko pitkä.
En ole törmännyt näin pitkiin käsittelyaikoihin missään verkkokaupassa jos tavaraa on löytynyt hyllystä.

En missään tapauksessa maksa 10e ekstraa siitä, että tuote lähetetään inhimillisessä ajassa (1-2pv tilauksesta). Sen pitäisi olla normi eikä maksullinen lisäpalvelu.
 
Ei kyllä valittaisi jos se 3060 Ti jonka onnistuin tilaamaan olisi huomenna noudettavissa.
 
Mulla eilinen tilaus odottelee käsittelyä. Ja toissapäiväinen tilaus eilen taikanappia käyttämällä on tainnut jäädä Liedon postiin makaamaan..
Joo ei näytä Liedosta liikkuvan mihinkään.. Vieläkin ma lähetetty paketti jumittaa siellä.. Näinköhän tulee tällä viikolla. :mad:

Vois Jimm's vähän potkia Postia persiille, kun ei siellä vastaanottajalle ole kuin maksullinen, täysin tukossa oleva puhelin"palvelu" jossa ei taas tiedetä mistään mitään.. ;)
 
Tein myös perjantaina tilauksen tavaralle mitä löytyi ja löytyy yhä hyllystä. Edelleen odottaa käsittelyä.
+4pv käsittelyaika alkaa olemaan jo melko pitkä.
En ole törmännyt näin pitkiin käsittelyaikoihin missään verkkokaupassa jos tavaraa on löytynyt hyllystä.

En missään tapauksessa maksa 10e ekstraa siitä, että tuote lähetetään inhimillisessä ajassa (1-2pv tilauksesta). Sen pitäisi olla normi eikä maksullinen lisäpalvelu.
Pitäisi Postillakin olla normi se, että kirje tai kortti on perillä seuraavana päivänä, mutta silti siitä joutuu nykyään maksamaan extraa. Lisäpalvelu tuo on ihan kuin Postin "Saa potkaista vain kerran" (särkyvää) tarra.
 
Hmm.. oli kiva tilata tuote ja maksettua, noh ajattelin et teen sen pikatilauksen mihin aina tottunut...
Sehän maksaa nykyään 10e lisää, eikä mitään ilmoitusta että on muuttunut :( , voihan se olla että ei ole jonoa = menee nopeasti läpi...

Tässä viestissä on kyllä harvinaisen hyvin tiivistetty ilmaisen pikatoimituksen ongelma. Hyvä että on nykyään maksullinen lisäpalvelu :thumbsup:
 
Pitäisi Postillakin olla normi se, että kirje tai kortti on perillä seuraavana päivänä, mutta silti siitä joutuu nykyään maksamaan extraa. Lisäpalvelu tuo on ihan kuin Postin "Saa potkaista vain kerran" (särkyvää) tarra.

öö eli sä tässä vertaat yrityksiä joista toinen tarjoaa palvelua ja jonka business malliin kuuluu eri "SLA" tasot ja sit tukkumyyjää todeten et nää on sama asia?

Pitäiskö nää kaikki tavaratkin alkaa myymään jimmsiltä ulos siten et jos haluat sen 3080/6800 näyttiksen ni maksa X euroa ekstraa ja pääset muiden ohi jonossa?
 
öö eli sä tässä vertaat yrityksiä joista toinen tarjoaa palvelua ja jonka business malliin kuuluu eri "SLA" tasot ja sit tukkumyyjää todeten et nää on sama asia?

Pitäiskö nää kaikki tavaratkin alkaa myymään jimmsiltä ulos siten et jos haluat sen 3080/6800 näyttiksen ni maksa X euroa ekstraa ja pääset muiden ohi jonossa?
Naurettava vertaus. Jimmshän käytännössä tarjoaa hyllystä löytyvälle tavaralle pikapaketoinnin tuolla kympillä. Sillä ei pääse jonon ohi jos tavaraa ei ole hyllyssä sille muuten jo olemassa. Tuo on täysin optio ja vapaaehtoinen.

Ja se tarjoaako Posti oikeasti palvelua on vähän kyseenalaista sen nykyisellä toimivuudella.
 
Tässä viestissä on kyllä harvinaisen hyvin tiivistetty ilmaisen pikatoimituksen ongelma. Hyvä että on nykyään maksullinen lisäpalvelu :thumbsup:
Kuitenkin puhutaan suomen sisäisestä postista, niin on järkyttävää 6 päivää postitus aika, kun kiinasta meri kontti tulee noin 2vk tilauksesta koti ovelle ilman p-maksuja :D
Tosin ei ole jimmsin jos tavara eksyy yms... mutta mielestäni tasa-arvon vuoksi lisä rahastus "jononohi periaate" on vähän niin ja näin... 5e tuote (pii-tahna) + 10e pikatoimitus :D
 
Viimeksi muokattu:
Joo ei näytä Liedosta liikkuvan mihinkään..
Siellä on se Suomen Postin, Etelä-Suomen kuuluisa "Musta Aukko". Jos ei posti katoa kokonaan, niin ainakin siitä säteilevät kronohiukkaset muuttavat aika-avaruuskontinuumin aikakäsityksen ja aika hidastuu huomattavasti.

Ilmeisesti nykyään, jos ei ole ostettu postin pikatoimitusta, niitä pääsääntöisesti aina seisotetaan siellä se yksi vuorokausi, että vähintään 2 vuorokautta saadaan toimittamiseen menemään...
 
Kuitenkin puhutaan suomen sisäisestä postista, niin on järkyttävää 6 päivää postitus aika, kun kiinasta meri kontti tulee noin 2vk tilauksesta koti ovelle ilman p-maksuja :D
Sori OT, mutta...
Uskallan lyödä jonkun lekan vetoa, että merikontti ei tuossa ajassa tule kotiovelle Kiinasta ;)
Jos sen kontin laittaa junaan, niin sitten voi onnistua.
 
Onko teillä mitään affiliaatti-/referral-ohjelmaa kuluttajille?

Saattaisi tosin olla avoin hyväksikäytölle, en osaa sanoa.
 
Tila
Keskustelu on suljettu.

Statistiikka

Viestiketjuista
263 968
Viestejä
4 571 612
Jäsenet
75 337
Uusin jäsen
Brioni1

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom