Sinä hyödyt siitä, mitä Jimm's tietää! / Jimm's PC:n oma ketju

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jimm's
  • Aloitettu Aloitettu
Tila
Keskustelu on suljettu.
Hei!

Chat -palvelumme on kiinni tämän viikon klo 00:00 - 07:00 välisen ajan. Keskitymme purkamaan kerääntyneitä sähköposteja. Puhelimitse asiakaspalvelumme tavoittaa kuitenkin 24/7, mikäli on kiireellistä asiaa.
 
Älä nyt missään nimessä mene ostamaan 2000-sarjan ryzen prosua. Ja niitä R5 3600 prosuja on tuolla myydään osastolla jatkuvasti. Ja kyllä niitä varmaan jimssillekin tulee vielä myyntiin vaikka nyt ei ole saatavilla

Eikun vaan bongailemaan, r5 3600 on varmaan paras vaihtoehto +- 200€ budjetilla?
 
Älä nyt missään nimessä mene ostamaan 2000-sarjan ryzen prosua. Ja niitä R5 3600 prosuja on tuolla myydään osastolla jatkuvasti. Ja kyllä niitä varmaan jimssillekin tulee vielä myyntiin vaikka nyt ei ole saatavilla

Torissa ainakin oli lähinnä ostetaan-ilmoituksia noista 3600 prossuista. Aika naurettava tilanne sinänsä :D
 
Eikun vaan bongailemaan, r5 3600 on varmaan paras vaihtoehto +- 200€ budjetilla?
Kyllä niitä käytettyjä tuonne tulee kun porukat saa päivitettyä 5000-sarjaan. Ja tosiaan kyllä niitä varmasti tulee jimmssillekin myytäväksi vielä, luulisin.
Ja on paras vaihtoehto alle 200€ budjetilla.
 
@Jimm's pitäisköhän alkaa huolestua hiljalleen kun viime perjantaina tilattu muistit, cooleri ja tuuletin makaa edelleen "toimitettavissa, odottaa käsittelyä" ? alkais oleen kaikki muut tavarat uutta konetta varten kasassa..
 
Hmm, Chatti ei ole käytössä atm, joten foorumilla sitten kysellään.

Meneekö tämä Raspin takuuseen? Käytännössä siis muistikorttia ei lue enää, oikein millään ilveellä.
Kyseessä RPi4, enkä löytänyt schematia SD-kortin lukijaan.

KoXHTrSeopPrPTHhXVwwkISu

oZxJarSGnHywONPkBzMkvZvh
 
Hmm, Chatti ei ole käytössä atm, joten foorumilla sitten kysellään.

Meneekö tämä Raspin takuuseen? Käytännössä siis muistikorttia ei lue enää, oikein millään ilveellä.
Kyseessä RPi4, enkä löytänyt schematia SD-kortin lukijaan.

Moikka! Täyttele RMA-lomake tästä, niin takuupuolemme ottaa asiaan kantaa: RMA Hakemuslomake - Jimms.fi
 
Hei,

Milloinkas tuo Mayhemsin lasti on saapumassa teille? Muistaakseni jossain kohtaa luki että olisi saapumassa 21.11, mutta on tainnut venähtää kun edelleen ilmoittaa viikon toimitusaikaa.
Olisi kiva nyt jossain kohtaa saada ainakin tuo Biocide+ ettei kokoonpano viikkotolkulla pyörisi pelkän veden kanssa.
 
Hei,

Milloinkas tuo Mayhemsin lasti on saapumassa teille? Muistaakseni jossain kohtaa luki että olisi saapumassa 21.11, mutta on tainnut venähtää kun edelleen ilmoittaa viikon toimitusaikaa.
Olisi kiva nyt jossain kohtaa saada ainakin tuo Biocide+ ettei kokoonpano viikkotolkulla pyörisi pelkän veden kanssa.

Moikka! Tuo 9.12. mikä tuotekortillakin mainitaan taitaa olla viimeisin arvio saapumiselle. Kuorma on ilmeisesti myöhässä.
 
Täytyy kyllä antaa pojot siitä kuinka asiakaspalvelu jaksaa aina nätisti vastata näille kitisijöille.
Tässäkin olisi ollut paikka näpäyttää hiukan tuosta yrityksen koosta ja lähetysten määrästä.
Tuntuu että porukalla ei ole mitään käsitystä siitä missä kokoluokassa liikutaan.

Jo vuosia sitten satuin kuulemaan että lähetysten määrä oli 400 - 800 lähetystä per päivä.
Liikevaihto on noista päivistä tuplaantunut, joten varmaan näin sesonkina ollaan jo reilusti 1500 lähetystä/pv .
On siinä hiukan pakkaamista kahdelle pakkaajalle:rofl:

Sitä varten täällä ollaan että vastaillaan, ja pyritään kyllä aidosti aina keksimään jokin ratkaisu mahdollisiin ongelmiin :)
Aspassa ja logistiikassa on valitettavan paljon ruuhkaa tällä hetkellä mutta duunia painetaan tuplamiehityksellä jotta saataisiin homma haltuun mahdollisimman pian. Tuota chatin palveluaikaa jouduttiin tilapäisesti rajoittamaan jotta ehdittäisiin paremmin sähköpostien kimppuun. Aina voi kuitenkin soittaa jos on ns. hätä!

Tosi kivasti oli porukkaa seuraamassa striimiä ja chatissa käyty keskustelu oli vilkasta ja asiallista. Oli ilo moderoida :cool:
 
Pistäkää chattimiehet vaan pakkaamaan tilauksia.
Ei se pakkaustahti auta, kun Posti kanittaa paketteja.. Maanantaista lähtien seuranta sanonut "Lähetys on viivästynyt, se toimitetaan 1-2 työpäivän kuluessa", mutta edelleen vaan lojuu lajiteltuna Liedossa (tai sitten Lietolaisen posteljoonin koneessa) meikäläisen 3080.. :sori:

Edit. Kun olis tämänkin etukäteen tienny, niin oisin hurauttanu täältä Vantaalta noutamaan tuon kortin..
 
Pakkaajia on värvätty ihan erikseen :)
Tarvisi varmaan muutamia ""Chattimiehiä" lisää ?, kun ei eilen 5 tuntiin mitään vastausta kysymykseen saanut, saattohan se tosin olla liian vaikea kysymys :hmm: No, kello 24:00 katkesi kyttäily, että kiitos lappu luukulle pistosta, niin ei mennyt koko yötä kytätessä :tup:
 
Ei sulla siinä tunnin parin jälkeen tullut mieleen laittaa kysymystä eri selaimella tai jopa laitteella? Onhan noita ollut usein, ettei ole mennyt perille.
 
Tarvisi varmaan muutamia ""Chattimiehiä" lisää ?, kun ei eilen 5 tuntiin mitään vastausta kysymykseen saanut, saattohan se tosin olla liian vaikea kysymys :hmm: No, kello 24:00 katkesi kyttäily, että kiitos lappu luukulle pistosta, niin ei mennyt koko yötä kytätessä :tup:

Tuplamiehityksellä ollaan nyt menty jo jonkin aikaa, rekrykin oli käynnissä viime kuussa mutta tähän sumaan ei sekään ehtinyt tuomaan apuja. o_O
Sähköpostien viive johtaa joissain määrin yhteydenottojen "ylivuotoon" chatin puolelle, siksi nyt tilapäisratkaisuna että pimeimpään yöaikaan ei ole chattia käytössä jotta sitä sähköpostisumaa saataisiin paremmin haltuun. Soittaa voi tietenkin aina.
 
Voisiko omille sivuille lisätä kuitin lataus mahdollisuuden? Melkein kaikilla kilpailijoilla tuntuu jo olevan. Ei tarvitsisi aina ottaa aspaan yhteyttä, kun myy tuotteen, hakee cashbackia yms.

"Tilauksenne xxxxxx, on lähetetty postitse" -sähköpostin liitteenä tulee "Kuitti_xxxxxx.pdf".
 
"Tilauksenne xxxxxx, on lähetetty postitse" -sähköpostin liitteenä tulee "Kuitti_xxxxxx.pdf".
Noita ei kaikilla enää ole tallessa. Jouduin viime vuonna itsekin pyytämään useamman vuoden takaa kuitin aspasta kun Logitechin aspa sitä kyseli.
 
Noita ei kaikilla enää ole tallessa. Jouduin viime vuonna itsekin pyytämään useamman vuoden takaa kuitin aspasta kun Logitechin aspa sitä kyseli.

Ei kaikilla varmasti olekaan (itselläni on), mutta cash backien tapauksessa tuolta varmastikin saa kuitin kaivettua, kun ne hakemukset tehdään yleensä heti/pian tuotteen oston jälkeen.
 
Niin joo, kaikki on tietysti asiakkaan vastuulla, jos hieno systeemi ei toimi :tup:

Lähinnä minua, toista asiakasta, ihmetyttää ihmisten kädettömyys ja ainainen kitinä. Hyvin on toiminut aina viimeistään toisella laitteella tai soittamalla. Eihän tuo Jimm's nyt hirveesti tuntunut vastuuta siirtelevän.
 
"Tilauksenne xxxxxx, on lähetetty postitse" -sähköpostin liitteenä tulee "Kuitti_xxxxxx.pdf".
Olen monta tuotetta käynyt myymälästä ostamassa. Siellä on ostokset laitettu ”tilille”, että ne on kaikki yhdessä paikassa. Lisäksi tuolta on paljon nopeampi etsiä kymmenien tilauksien joukosta se, jonka kuittia tarvitsee verrattuna sähköpostiin.
 
Mikä siellä on oikein tilanne? Kauanko keskimäärin täytyy odottaa tilauksen käsittelyä verrattuna normiaikaan?
 
Lähinnä minua, toista asiakasta, ihmetyttää ihmisten kädettömyys ja ainainen kitinä..
Anteeksi avautumiseni, jatkuvastihan olen täällä varmaan kitissyt ?, mutta se on hyvä kun täydellisiä ihmisiä on olemassa ja kaikki hoituu aina, mikään ei aiheuta koskaan mitään "kitinää", ihan peukkua pitää nostaa sille täydellisyydelle :tup:. Ehkä kannattaa jättää lukematta kaikkien ketjujen "kitinät", niin ei tarvi mieltään pahoittaa ainakaan sen takia tulevaisuudessa ja/tai tulla itse "kitisemään" kaiken tähän asiaan tietävänä besserwisserinä. Minuakin ihmetyttää hyvin moni asia, mutta olen huomannut, että parempi antaa olla.
Hyvin on toiminut aina viimeistään toisella laitteella tai soittamalla.
Hyviä neuvoja tietäen toisten tilanteen. Ihan periaatteesta en soita maksullisiin numeroihin ja sitä toista laitetta ei nyt sattunut olemaan käsillä, mutta...

Tämä "kitinä" olkoon osaltani The End.
 
Anteeksi avautumiseni, jatkuvastihan olen täällä varmaan kitissyt ?, mutta se on hyvä kun täydellisiä ihmisiä on olemassa ja kaikki hoituu aina, mikään ei aiheuta koskaan mitään "kitinää", ihan peukkua pitää nostaa sille täydellisyydelle :tup:. Ehkä kannattaa jättää lukematta kaikkien ketjujen "kitinät", niin ei tarvi mieltään pahoittaa ainakaan sen takia tulevaisuudessa ja/tai tulla itse "kitisemään" kaiken tähän asiaan tietävänä besserwisserinä. Minuakin ihmetyttää hyvin moni asia, mutta olen huomannut, että parempi antaa olla.Hyviä neuvoja tietäen toisten tilanteen. Ihan periaatteesta en soita maksullisiin numeroihin ja sitä toista laitetta ei nyt sattunut olemaan käsillä, mutta...

Tämä "kitinä" olkoon osaltani The End.

Jos asia koskee tilauksen peruutusta niin sitä varten on ihan maksutonkin numero. :)
 
Anteeksi avautumiseni, jatkuvastihan olen täällä varmaan kitissyt ?, mutta se on hyvä kun täydellisiä ihmisiä on olemassa ja kaikki hoituu aina, mikään ei aiheuta koskaan mitään "kitinää", ihan peukkua pitää nostaa sille täydellisyydelle :tup:. Ehkä kannattaa jättää lukematta kaikkien ketjujen "kitinät", niin ei tarvi mieltään pahoittaa ainakaan sen takia tulevaisuudessa ja/tai tulla itse "kitisemään" kaiken tähän asiaan tietävänä besserwisserinä. Minuakin ihmetyttää hyvin moni asia, mutta olen huomannut, että parempi antaa olla.Hyviä neuvoja tietäen toisten tilanteen. Ihan periaatteesta en soita maksullisiin numeroihin ja sitä toista laitetta ei nyt sattunut olemaan käsillä, mutta...

Tämä "kitinä" olkoon osaltani The End.

Jep, elämä on kyllä kevyempää ja kivempaa kun ei valita liikoja, kannattaa kokeilla.

Jos silti haluaa antaa palautetta, niin kokeile esimerkiksi alla olevaan tyyliin sen sijaan että heti vittuilet kysymyksen olleen liian vaikea tai väkimäärän riittämätön.
Chatti lienee ihan solmussa? Ollut tässä nyt jo hyvän aikaa jonossa "0 asiakasta edelläsi" eikä tunnu menevän suuntaan tai toiseen.. :comp2: @Jimm's

Onkohan aspa taas täysin ruuhkautunut, vai eikö chatti toimi mobiilissa.
Vuorokauteen en ole yhteyttä saanut. :think:
 
Huhheijaa, menipä taas näyttikset nopeesti
Jos tuli tilausvahvistus, niin menikö tilaus suoraan läpi? Vai pitääkö tässä kysyä chatista onko jonossa
 
Chattikin on nurin. Eikös tuo tilausvahvistus ja varattu tilaukselle ole yleensä olleet sen merkkejä, että tilaus meni läpi ja tuote on sulle varattu.
 
Mulla eilinen tilaus odottelee käsittelyä. Ja toissapäiväinen tilaus eilen taikanappia käyttämällä on tainnut jäädä Liedon postiin makaamaan..
 
Mielenkiintoista. Ei sitten ilmeisesti ihan järjestyksessä nuo käsittelyt mene. Oma tilaus nyt kolmatta päivää odottamassa käsittelyä, mutta ehkä se sieltä pian lähtee.
Aspa oli sitä mieltä, että postittivat nuo yksittäin tilatut 3060:t batchina / sarjatuotantona. Kysyin samalla kun peruin tilauksen aiemmin tilaamastani kortista (1650 Super), joka puolestaan oli pari päivää odottamassa lähetystä.
 
Tila
Keskustelu on suljettu.

Statistiikka

Viestiketjuista
259 314
Viestejä
4 509 196
Jäsenet
74 352
Uusin jäsen
JuhaSaar

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom