Tarvisi varmaan muutamia ""Chattimiehiä" lisää ?, kun ei eilen 5 tuntiin mitään vastausta kysymykseen saanut, saattohan se tosin olla liian vaikea kysymysPakkaajia on värvätty ihan erikseen![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tarvisi varmaan muutamia ""Chattimiehiä" lisää ?, kun ei eilen 5 tuntiin mitään vastausta kysymykseen saanut, saattohan se tosin olla liian vaikea kysymysPakkaajia on värvätty ihan erikseen![]()
Niin joo, kaikki on tietysti asiakkaan vastuulla, jos hieno systeemi ei toimiEi sulla siinä tunnin parin jälkeen tullut mieleen laittaa kysymystä eri selaimella tai jopa laitteella? Onhan noita ollut usein, ettei ole mennyt perille.
Tarvisi varmaan muutamia ""Chattimiehiä" lisää ?, kun ei eilen 5 tuntiin mitään vastausta kysymykseen saanut, saattohan se tosin olla liian vaikea kysymysNo, kello 24:00 katkesi kyttäily, että kiitos lappu luukulle pistosta, niin ei mennyt koko yötä kytätessä
![]()
Voisiko omille sivuille lisätä kuitin lataus mahdollisuuden? Melkein kaikilla kilpailijoilla tuntuu jo olevan. Ei tarvitsisi aina ottaa aspaan yhteyttä, kun myy tuotteen, hakee cashbackia yms.
Noita ei kaikilla enää ole tallessa. Jouduin viime vuonna itsekin pyytämään useamman vuoden takaa kuitin aspasta kun Logitechin aspa sitä kyseli."Tilauksenne xxxxxx, on lähetetty postitse" -sähköpostin liitteenä tulee "Kuitti_xxxxxx.pdf".
Noita ei kaikilla enää ole tallessa. Jouduin viime vuonna itsekin pyytämään useamman vuoden takaa kuitin aspasta kun Logitechin aspa sitä kyseli.
Niin joo, kaikki on tietysti asiakkaan vastuulla, jos hieno systeemi ei toimi![]()
Olen monta tuotetta käynyt myymälästä ostamassa. Siellä on ostokset laitettu ”tilille”, että ne on kaikki yhdessä paikassa. Lisäksi tuolta on paljon nopeampi etsiä kymmenien tilauksien joukosta se, jonka kuittia tarvitsee verrattuna sähköpostiin."Tilauksenne xxxxxx, on lähetetty postitse" -sähköpostin liitteenä tulee "Kuitti_xxxxxx.pdf".
Molempia värejä on matkalla, odotellaan saapuvaksi ilmeisesti jo ensi viikolla meille![]()
Anteeksi avautumiseni, jatkuvastihan olen täällä varmaan kitissyt ?, mutta se on hyvä kun täydellisiä ihmisiä on olemassa ja kaikki hoituu aina, mikään ei aiheuta koskaan mitään "kitinää", ihan peukkua pitää nostaa sille täydellisyydelleLähinnä minua, toista asiakasta, ihmetyttää ihmisten kädettömyys ja ainainen kitinä..
Hyviä neuvoja tietäen toisten tilanteen. Ihan periaatteesta en soita maksullisiin numeroihin ja sitä toista laitetta ei nyt sattunut olemaan käsillä, mutta...Hyvin on toiminut aina viimeistään toisella laitteella tai soittamalla.
Mikä siellä on oikein tilanne? Kauanko keskimäärin täytyy odottaa tilauksen käsittelyä verrattuna normiaikaan?
Anteeksi avautumiseni, jatkuvastihan olen täällä varmaan kitissyt ?, mutta se on hyvä kun täydellisiä ihmisiä on olemassa ja kaikki hoituu aina, mikään ei aiheuta koskaan mitään "kitinää", ihan peukkua pitää nostaa sille täydellisyydelle. Ehkä kannattaa jättää lukematta kaikkien ketjujen "kitinät", niin ei tarvi mieltään pahoittaa ainakaan sen takia tulevaisuudessa ja/tai tulla itse "kitisemään" kaiken tähän asiaan tietävänä besserwisserinä. Minuakin ihmetyttää hyvin moni asia, mutta olen huomannut, että parempi antaa olla.Hyviä neuvoja tietäen toisten tilanteen. Ihan periaatteesta en soita maksullisiin numeroihin ja sitä toista laitetta ei nyt sattunut olemaan käsillä, mutta...
Tämä "kitinä" olkoon osaltani The End.
Ei koskenut peruutusta, mutta sain asian hoidettua omin päin, suunnitelma "B" käyttöönJos asia koskee tilauksen peruutusta niin sitä varten on ihan maksutonkin numero.![]()
Anteeksi avautumiseni, jatkuvastihan olen täällä varmaan kitissyt ?, mutta se on hyvä kun täydellisiä ihmisiä on olemassa ja kaikki hoituu aina, mikään ei aiheuta koskaan mitään "kitinää", ihan peukkua pitää nostaa sille täydellisyydelle. Ehkä kannattaa jättää lukematta kaikkien ketjujen "kitinät", niin ei tarvi mieltään pahoittaa ainakaan sen takia tulevaisuudessa ja/tai tulla itse "kitisemään" kaiken tähän asiaan tietävänä besserwisserinä. Minuakin ihmetyttää hyvin moni asia, mutta olen huomannut, että parempi antaa olla.Hyviä neuvoja tietäen toisten tilanteen. Ihan periaatteesta en soita maksullisiin numeroihin ja sitä toista laitetta ei nyt sattunut olemaan käsillä, mutta...
Tämä "kitinä" olkoon osaltani The End.
Chatti lienee ihan solmussa? Ollut tässä nyt jo hyvän aikaa jonossa "0 asiakasta edelläsi" eikä tunnu menevän suuntaan tai toiseen..@Jimm's
Onkohan aspa taas täysin ruuhkautunut, vai eikö chatti toimi mobiilissa.
Vuorokauteen en ole yhteyttä saanut.![]()
Ai niin, kiitos tästä vielä. Täytyy yrittää tuota sähköpostia penkoa, kun aspassa "hieman" ruuhkaa."Tilauksenne xxxxxx, on lähetetty postitse" -sähköpostin liitteenä tulee "Kuitti_xxxxxx.pdf".
Ilman taikanappia?Ei voi muuta kuin ihmetellä Jimmsin nopeutta. Sain napattua yhden 3060 Ti-kortin klo 16 arpajaisista ja klo 16.21 tuli jo ilmoitus, että postitettu![]()
Ilman taikanappia?
Ainakin Gigabyten EAGLET oli heti miinuksella ku olin saanut tilattua (16:01)Onhan noita vielä vaikka kuinka paljon?
Mielenkiintoista. Ei sitten ilmeisesti ihan järjestyksessä nuo käsittelyt mene. Oma tilaus nyt kolmatta päivää odottamassa käsittelyä, mutta ehkä se sieltä pian lähtee.Ilman taikanappia?
Aspa oli sitä mieltä, että postittivat nuo yksittäin tilatut 3060:t batchina / sarjatuotantona. Kysyin samalla kun peruin tilauksen aiemmin tilaamastani kortista (1650 Super), joka puolestaan oli pari päivää odottamassa lähetystä.Mielenkiintoista. Ei sitten ilmeisesti ihan järjestyksessä nuo käsittelyt mene. Oma tilaus nyt kolmatta päivää odottamassa käsittelyä, mutta ehkä se sieltä pian lähtee.
Chattikin on nurin. Eikös tuo tilausvahvistus ja varattu tilaukselle ole yleensä olleet sen merkkejä, että tilaus meni läpi ja tuote on sulle varattu.
Aspa oli sitä mieltä, että postittivat nuo yksittäin tilatut 3060:t batchina / sarjatuotantona. Kysyin samalla kun peruin tilauksen aiemmin tilaamastani kortista (1650 Super), joka puolestaan oli pari päivää odottamassa lähetystä.
Hmm.. oli kiva tilata tuote ja maksettua, noh ajattelin et teen sen pikatilauksen mihin aina tottunut...
Sehän maksaa nykyään 10e lisää, eikä mitään ilmoitusta että on muuttunut, voihan se olla että ei ole jonoa = menee nopeasti läpi...
Kiitos palautteesta! Aikaisemmin kyseinen ominaisuus on ollut ilmainen ja tosiaan kaavalla "se pitää vaan tietää" , ajatuksena tosiaan että sillä voisi nopeuttaa keräilyä jos jollain on ollut oikeasti ns. hätä. Olemme tosiaan toivoneet, ettei sitä käytettäisi pelkästään MINULLEHETINYT -asenteella vaan nimenomaan oikean tarpeen yllättäessä.
Sesonkiaikana kyseinen ominaisuus on aikaisempina vuosina ollut inaktiivinen.
Aikaisempien keskusteluiden yhteydessä nimenomaan asiakkaiden suunnasta on monesti esitetty toive/palaute, että ominaisuuden pitäisi olla maksullinen. Tänä vuonna kokeilemme siis ratkaisua, että ominaisuus on käytössä myös sesonkiaikana, mutta maksullisena.
Minkä päivän maileissa ollaan menossa?Hei!
Chat -palvelumme on kiinni tämän viikon klo 00:00 - 07:00 välisen ajan. Keskitymme purkamaan kerääntyneitä sähköposteja. Puhelimitse asiakaspalvelumme tavoittaa kuitenkin 24/7, mikäli on kiireellistä asiaa.
Hei! Eräkeräilyä tehdään varsinkin Black Fridayn yhteydessä, kuitenkin niin että toimitusaika-arviot toteutuvat. Lisätietoa Black Fridaysta löydät blogimme UKK:sta tai Black Fridayn striimitallenteesta! (ensimmäisessä postauksessa linkit!)
Mielenkiintoista et kun viime perjantain tilaukselle (kaikkea tilattua löytyi hyllystä ja oli varattuna toimitukseen tilassa odottaan) ei ollut tänäänkään vielä kymmenen aikaan mitään tapahtunut ni soitin teille aspaan ja kysyin et mitä tehdä et viikonloppuun mennessä tarvisin kamat et toteutuuko se 1-6pv toimitusaika ja sanottiin ettei välttis toteudu et voin vaan maksaa ton 10e jos haluan nopeuttaa eikä silloinkaan voida sanoa varmaks et toteutuis.
Sit kun maksoin ton 10e lisää ni tais mennä 30min et sain tekstarin lähetyksestä...
Jimmssi ei voi varmaan luvata saako Posti sen perille varmasti tuossa 1-6 päivässä vaikka maksaisi mitä pikatoimituksesta. Pikatoimitus auttaa vain nopeuttamaan paketin siirtymistä Postin käsiteltäväksi.
Mielenkiintoista et kun viime perjantain tilaukselle (kaikkea tilattua löytyi hyllystä ja oli varattuna toimitukseen tilassa odottaan) ei ollut tänäänkään vielä kymmenen aikaan mitään tapahtunut ni soitin teille aspaan ja kysyin et mitä tehdä et viikonloppuun mennessä tarvisin kamat et toteutuuko se 1-6pv toimitusaika ja sanottiin ettei välttis toteudu et voin vaan maksaa ton 10e jos haluan nopeuttaa eikä silloinkaan voida sanoa varmaks et toteutuis.
Sit kun maksoin ton 10e lisää ni tais mennä 30min et sain tekstarin lähetyksestä...
Joo ei näytä Liedosta liikkuvan mihinkään.. Vieläkin ma lähetetty paketti jumittaa siellä.. Näinköhän tulee tällä viikolla.Mulla eilinen tilaus odottelee käsittelyä. Ja toissapäiväinen tilaus eilen taikanappia käyttämällä on tainnut jäädä Liedon postiin makaamaan..
Pitäisi Postillakin olla normi se, että kirje tai kortti on perillä seuraavana päivänä, mutta silti siitä joutuu nykyään maksamaan extraa. Lisäpalvelu tuo on ihan kuin Postin "Saa potkaista vain kerran" (särkyvää) tarra.Tein myös perjantaina tilauksen tavaralle mitä löytyi ja löytyy yhä hyllystä. Edelleen odottaa käsittelyä.
+4pv käsittelyaika alkaa olemaan jo melko pitkä.
En ole törmännyt näin pitkiin käsittelyaikoihin missään verkkokaupassa jos tavaraa on löytynyt hyllystä.
En missään tapauksessa maksa 10e ekstraa siitä, että tuote lähetetään inhimillisessä ajassa (1-2pv tilauksesta). Sen pitäisi olla normi eikä maksullinen lisäpalvelu.
Hmm.. oli kiva tilata tuote ja maksettua, noh ajattelin et teen sen pikatilauksen mihin aina tottunut...
Sehän maksaa nykyään 10e lisää, eikä mitään ilmoitusta että on muuttunut, voihan se olla että ei ole jonoa = menee nopeasti läpi...
Pitäisi Postillakin olla normi se, että kirje tai kortti on perillä seuraavana päivänä, mutta silti siitä joutuu nykyään maksamaan extraa. Lisäpalvelu tuo on ihan kuin Postin "Saa potkaista vain kerran" (särkyvää) tarra.
Naurettava vertaus. Jimmshän käytännössä tarjoaa hyllystä löytyvälle tavaralle pikapaketoinnin tuolla kympillä. Sillä ei pääse jonon ohi jos tavaraa ei ole hyllyssä sille muuten jo olemassa. Tuo on täysin optio ja vapaaehtoinen.öö eli sä tässä vertaat yrityksiä joista toinen tarjoaa palvelua ja jonka business malliin kuuluu eri "SLA" tasot ja sit tukkumyyjää todeten et nää on sama asia?
Pitäiskö nää kaikki tavaratkin alkaa myymään jimmsiltä ulos siten et jos haluat sen 3080/6800 näyttiksen ni maksa X euroa ekstraa ja pääset muiden ohi jonossa?
Kuitenkin puhutaan suomen sisäisestä postista, niin on järkyttävää 6 päivää postitus aika, kun kiinasta meri kontti tulee noin 2vk tilauksesta koti ovelle ilman p-maksujaTässä viestissä on kyllä harvinaisen hyvin tiivistetty ilmaisen pikatoimituksen ongelma. Hyvä että on nykyään maksullinen lisäpalvelu![]()
Siellä on se Suomen Postin, Etelä-Suomen kuuluisa "Musta Aukko". Jos ei posti katoa kokonaan, niin ainakin siitä säteilevät kronohiukkaset muuttavat aika-avaruuskontinuumin aikakäsityksen ja aika hidastuu huomattavasti.Joo ei näytä Liedosta liikkuvan mihinkään..
Sori OT, mutta...Kuitenkin puhutaan suomen sisäisestä postista, niin on järkyttävää 6 päivää postitus aika, kun kiinasta meri kontti tulee noin 2vk tilauksesta koti ovelle ilman p-maksuja![]()
Mistäs tommosen postin pikatoimituksen saa?Siellä on se Suomen Postin, Etelä-Suomen kuuluisa "Musta Aukko". Jos ei posti katoa kokonaan, niin ainakin siitä säteilevät kronohiukkaset muuttavat aika-avaruuskontinuumin aikakäsityksen ja aika hidastuu huomattavasti.
Ilmeisesti nykyään, jos ei ole ostettu postin pikatoimitusta, niitä pääsääntöisesti aina seisotetaan siellä se yksi vuorokausi, että vähintään 2 vuorokautta saadaan toimittamiseen menemään...