Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Älä nyt missään nimessä mene ostamaan 2000-sarjan ryzen prosua. Ja niitä R5 3600 prosuja on tuolla myydään osastolla jatkuvasti. Ja kyllä niitä varmaan jimssillekin tulee vielä myyntiin vaikka nyt ei ole saatavilla
Älä nyt missään nimessä mene ostamaan 2000-sarjan ryzen prosua. Ja niitä R5 3600 prosuja on tuolla myydään osastolla jatkuvasti. Ja kyllä niitä varmaan jimssillekin tulee vielä myyntiin vaikka nyt ei ole saatavilla
Kyllä niitä käytettyjä tuonne tulee kun porukat saa päivitettyä 5000-sarjaan. Ja tosiaan kyllä niitä varmasti tulee jimmssillekin myytäväksi vielä, luulisin.Eikun vaan bongailemaan, r5 3600 on varmaan paras vaihtoehto +- 200€ budjetilla?
pitäisköhän alkaa huolestua
Eikö Jimmsillä ole toivelistatoimintoa sivuillaan?
Hmm, Chatti ei ole käytössä atm, joten foorumilla sitten kysellään.
Meneekö tämä Raspin takuuseen? Käytännössä siis muistikorttia ei lue enää, oikein millään ilveellä.
Kyseessä RPi4, enkä löytänyt schematia SD-kortin lukijaan.
Tuleeko tässä kuussa foorumi tarjouksia, vai onko joulukalenteri ainut?
Hei,
Milloinkas tuo Mayhemsin lasti on saapumassa teille? Muistaakseni jossain kohtaa luki että olisi saapumassa 21.11, mutta on tainnut venähtää kun edelleen ilmoittaa viikon toimitusaikaa.
Olisi kiva nyt jossain kohtaa saada ainakin tuo Biocide+ ettei kokoonpano viikkotolkulla pyörisi pelkän veden kanssa.
Onkos teille valikoimaan tulossa Ducky One 2 RGB TKL Cherry MX Silver kytkimillä?
Täytyy kyllä antaa pojot siitä kuinka asiakaspalvelu jaksaa aina nätisti vastata näille kitisijöille.
Tässäkin olisi ollut paikka näpäyttää hiukan tuosta yrityksen koosta ja lähetysten määrästä.
Tuntuu että porukalla ei ole mitään käsitystä siitä missä kokoluokassa liikutaan.
Jo vuosia sitten satuin kuulemaan että lähetysten määrä oli 400 - 800 lähetystä per päivä.
Liikevaihto on noista päivistä tuplaantunut, joten varmaan näin sesonkina ollaan jo reilusti 1500 lähetystä/pv .
On siinä hiukan pakkaamista kahdelle pakkaajalle
Pistäkää chattimiehet vaan pakkaamaan tilauksia.
Dell 27" S2721DGF, 165Hz QHD-pelimonitori, harmaa/musta - 639,00€ Oliskos tälle hinnan tarkistusta? Amazonissa 385 dollaria tällä hetkellä, ja Dellin omillakin sivuilla listattu 569e.
Ei se pakkaustahti auta, kun Posti kanittaa paketteja.. Maanantaista lähtien seuranta sanonut "Lähetys on viivästynyt, se toimitetaan 1-2 työpäivän kuluessa", mutta edelleen vaan lojuu lajiteltuna Liedossa (tai sitten Lietolaisen posteljoonin koneessa) meikäläisen 3080..Pistäkää chattimiehet vaan pakkaamaan tilauksia.
Tarvisi varmaan muutamia ""Chattimiehiä" lisää ?, kun ei eilen 5 tuntiin mitään vastausta kysymykseen saanut, saattohan se tosin olla liian vaikea kysymys No, kello 24:00 katkesi kyttäily, että kiitos lappu luukulle pistosta, niin ei mennyt koko yötä kytätessäPakkaajia on värvätty ihan erikseen
Niin joo, kaikki on tietysti asiakkaan vastuulla, jos hieno systeemi ei toimiEi sulla siinä tunnin parin jälkeen tullut mieleen laittaa kysymystä eri selaimella tai jopa laitteella? Onhan noita ollut usein, ettei ole mennyt perille.
Tarvisi varmaan muutamia ""Chattimiehiä" lisää ?, kun ei eilen 5 tuntiin mitään vastausta kysymykseen saanut, saattohan se tosin olla liian vaikea kysymys No, kello 24:00 katkesi kyttäily, että kiitos lappu luukulle pistosta, niin ei mennyt koko yötä kytätessä
Voisiko omille sivuille lisätä kuitin lataus mahdollisuuden? Melkein kaikilla kilpailijoilla tuntuu jo olevan. Ei tarvitsisi aina ottaa aspaan yhteyttä, kun myy tuotteen, hakee cashbackia yms.
Noita ei kaikilla enää ole tallessa. Jouduin viime vuonna itsekin pyytämään useamman vuoden takaa kuitin aspasta kun Logitechin aspa sitä kyseli."Tilauksenne xxxxxx, on lähetetty postitse" -sähköpostin liitteenä tulee "Kuitti_xxxxxx.pdf".
Noita ei kaikilla enää ole tallessa. Jouduin viime vuonna itsekin pyytämään useamman vuoden takaa kuitin aspasta kun Logitechin aspa sitä kyseli.
Niin joo, kaikki on tietysti asiakkaan vastuulla, jos hieno systeemi ei toimi
Olen monta tuotetta käynyt myymälästä ostamassa. Siellä on ostokset laitettu ”tilille”, että ne on kaikki yhdessä paikassa. Lisäksi tuolta on paljon nopeampi etsiä kymmenien tilauksien joukosta se, jonka kuittia tarvitsee verrattuna sähköpostiin."Tilauksenne xxxxxx, on lähetetty postitse" -sähköpostin liitteenä tulee "Kuitti_xxxxxx.pdf".
Molempia värejä on matkalla, odotellaan saapuvaksi ilmeisesti jo ensi viikolla meille
Anteeksi avautumiseni, jatkuvastihan olen täällä varmaan kitissyt ?, mutta se on hyvä kun täydellisiä ihmisiä on olemassa ja kaikki hoituu aina, mikään ei aiheuta koskaan mitään "kitinää", ihan peukkua pitää nostaa sille täydellisyydelle . Ehkä kannattaa jättää lukematta kaikkien ketjujen "kitinät", niin ei tarvi mieltään pahoittaa ainakaan sen takia tulevaisuudessa ja/tai tulla itse "kitisemään" kaiken tähän asiaan tietävänä besserwisserinä. Minuakin ihmetyttää hyvin moni asia, mutta olen huomannut, että parempi antaa olla.Lähinnä minua, toista asiakasta, ihmetyttää ihmisten kädettömyys ja ainainen kitinä..
Hyviä neuvoja tietäen toisten tilanteen. Ihan periaatteesta en soita maksullisiin numeroihin ja sitä toista laitetta ei nyt sattunut olemaan käsillä, mutta...Hyvin on toiminut aina viimeistään toisella laitteella tai soittamalla.
Mikä siellä on oikein tilanne? Kauanko keskimäärin täytyy odottaa tilauksen käsittelyä verrattuna normiaikaan?
Anteeksi avautumiseni, jatkuvastihan olen täällä varmaan kitissyt ?, mutta se on hyvä kun täydellisiä ihmisiä on olemassa ja kaikki hoituu aina, mikään ei aiheuta koskaan mitään "kitinää", ihan peukkua pitää nostaa sille täydellisyydelle . Ehkä kannattaa jättää lukematta kaikkien ketjujen "kitinät", niin ei tarvi mieltään pahoittaa ainakaan sen takia tulevaisuudessa ja/tai tulla itse "kitisemään" kaiken tähän asiaan tietävänä besserwisserinä. Minuakin ihmetyttää hyvin moni asia, mutta olen huomannut, että parempi antaa olla.Hyviä neuvoja tietäen toisten tilanteen. Ihan periaatteesta en soita maksullisiin numeroihin ja sitä toista laitetta ei nyt sattunut olemaan käsillä, mutta...
Tämä "kitinä" olkoon osaltani The End.
Ei koskenut peruutusta, mutta sain asian hoidettua omin päin, suunnitelma "B" käyttöön .Jos asia koskee tilauksen peruutusta niin sitä varten on ihan maksutonkin numero.
Anteeksi avautumiseni, jatkuvastihan olen täällä varmaan kitissyt ?, mutta se on hyvä kun täydellisiä ihmisiä on olemassa ja kaikki hoituu aina, mikään ei aiheuta koskaan mitään "kitinää", ihan peukkua pitää nostaa sille täydellisyydelle . Ehkä kannattaa jättää lukematta kaikkien ketjujen "kitinät", niin ei tarvi mieltään pahoittaa ainakaan sen takia tulevaisuudessa ja/tai tulla itse "kitisemään" kaiken tähän asiaan tietävänä besserwisserinä. Minuakin ihmetyttää hyvin moni asia, mutta olen huomannut, että parempi antaa olla.Hyviä neuvoja tietäen toisten tilanteen. Ihan periaatteesta en soita maksullisiin numeroihin ja sitä toista laitetta ei nyt sattunut olemaan käsillä, mutta...
Tämä "kitinä" olkoon osaltani The End.
Chatti lienee ihan solmussa? Ollut tässä nyt jo hyvän aikaa jonossa "0 asiakasta edelläsi" eikä tunnu menevän suuntaan tai toiseen.. @Jimm's
Onkohan aspa taas täysin ruuhkautunut, vai eikö chatti toimi mobiilissa.
Vuorokauteen en ole yhteyttä saanut.
Ai niin, kiitos tästä vielä. Täytyy yrittää tuota sähköpostia penkoa, kun aspassa "hieman" ruuhkaa."Tilauksenne xxxxxx, on lähetetty postitse" -sähköpostin liitteenä tulee "Kuitti_xxxxxx.pdf".
Ilman taikanappia?Ei voi muuta kuin ihmetellä Jimmsin nopeutta. Sain napattua yhden 3060 Ti-kortin klo 16 arpajaisista ja klo 16.21 tuli jo ilmoitus, että postitettu
Ilman taikanappia?
Ainakin Gigabyten EAGLET oli heti miinuksella ku olin saanut tilattua (16:01)Onhan noita vielä vaikka kuinka paljon?
Mielenkiintoista. Ei sitten ilmeisesti ihan järjestyksessä nuo käsittelyt mene. Oma tilaus nyt kolmatta päivää odottamassa käsittelyä, mutta ehkä se sieltä pian lähtee.Ilman taikanappia?
Aspa oli sitä mieltä, että postittivat nuo yksittäin tilatut 3060:t batchina / sarjatuotantona. Kysyin samalla kun peruin tilauksen aiemmin tilaamastani kortista (1650 Super), joka puolestaan oli pari päivää odottamassa lähetystä.Mielenkiintoista. Ei sitten ilmeisesti ihan järjestyksessä nuo käsittelyt mene. Oma tilaus nyt kolmatta päivää odottamassa käsittelyä, mutta ehkä se sieltä pian lähtee.