Yllätyksekseni minulle saapuikin nyt viesti tilauksen lähetyksestä. Joko se siis lopulta menikin yöllä läpi tai asiaan vaikutti asiakaspalveluun kirjoittamani viesti tilausongelmastani Klarnan käyttämisen kanssa. Joka tapauksessa mukava tilanteen kääntyminen.
Mulla kävi täsmälleen sama juttu saman tuotteen kanssa. Yritin lukuisia kertoja maksaa, mutta aina samat ilmoitukset ja sitten poistunut enkä voinut enää tilata. Hienoa, että sait lopulta! Palautteen sijasta päätin itse tilata muualta, kun koin vääryyttää siitä, että tuote oli mulla ostoskorissa, mutta maksutapahtuma ei mennyt läpi.
Eipä tarvii enää jimmssiltä tilata, sen verran surkeesti hoidettu ja se, että varta vasten valvoin saadakseni emon. Edes hinta ei ollut ongelma vaan se, että jimmsillä näytti olevan varastossa ja bf tarjouksena niin päätin odottaa, vaikka olin jo alkuviikosta tilaamassa normaalihintaan.
Yleisesti ottaen en jaksa tarjousten perässä juosta ja kyttäillä. Onneksi on muitakin liikkeitä ja voi sitten tukea niitä jatkossa. Tiedän, että jimmsin liikevaihtoon ei vaikuta yhden asiakkaan häviäminen, mutta ehkä toi asiakaspalvelu painaa minulla enemmän vaakakupissa varsinkin kun hintaerot suuntaan tai toiseen ovat sen verran pieniä.