Sinä hyödyt siitä, mitä Jimm's tietää! / Jimm's PC:n oma ketju

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jimm's
  • Aloitettu Aloitettu
Tila
Keskustelu on suljettu.
Kun koettaa vahvistaa tilausta tulee koko ajan vain virheilmoitus:

"Virhe
  • Hallitsematon virhe uuden tilauksen luonnissa jimmbottiin
  • Tilauksen luonti epäonnistui, yritä uudelleen."
Mistähän lie johtuu?

Lisäsin tuotteen (MSI MAG X570 TOMAHAWK WIFI) ostoskoriini ensimmäisten sekuntien aikana ja sivun jökkimisen johdosta pääsin vasta kaikki tilaussivut kaluttua läpi ja vahvistamaan tilausta. Ja nyt tulee vain tuota virhettä? Maksutapa Klarna, maksa 14pv aikana.
Huoh...

Sitten tuli tällaista:

Untitled.png

Ja sen jälkeen kun koetti CheckOut:ia ladata uudelleen, tällaista:

Untitled2.png

On kyllä todella pettymys. Nimenomaan tätä tuotetta kyttäsin jo hyvissä ajoin ennen puolta yötä. Sen ei-ale-versio oli jopa ollut ostoskorissani parisen viikkoa, kun odottelin vielä josko Black Fridayna opiskelija voisi säästää hieman. Ja nyt tämä. :facepalm:


Yllätyksekseni minulle saapuikin nyt viesti tilauksen lähetyksestä. Joko se siis lopulta menikin yöllä läpi tai asiaan vaikutti asiakaspalveluun kirjoittamani viesti tilausongelmastani Klarnan käyttämisen kanssa. Joka tapauksessa mukava tilanteen kääntyminen.
 
Yllätyksekseni minulle saapuikin nyt viesti tilauksen lähetyksestä. Joko se siis lopulta menikin yöllä läpi tai asiaan vaikutti asiakaspalveluun kirjoittamani viesti tilausongelmastani Klarnan käyttämisen kanssa. Joka tapauksessa mukava tilanteen kääntyminen.

Mulla kävi täsmälleen sama juttu saman tuotteen kanssa. Yritin lukuisia kertoja maksaa, mutta aina samat ilmoitukset ja sitten poistunut enkä voinut enää tilata. Hienoa, että sait lopulta! Palautteen sijasta päätin itse tilata muualta, kun koin vääryyttää siitä, että tuote oli mulla ostoskorissa, mutta maksutapahtuma ei mennyt läpi.
Eipä tarvii enää jimmssiltä tilata, sen verran surkeesti hoidettu ja se, että varta vasten valvoin saadakseni emon. Edes hinta ei ollut ongelma vaan se, että jimmsillä näytti olevan varastossa ja bf tarjouksena niin päätin odottaa, vaikka olin jo alkuviikosta tilaamassa normaalihintaan.
Yleisesti ottaen en jaksa tarjousten perässä juosta ja kyttäillä. Onneksi on muitakin liikkeitä ja voi sitten tukea niitä jatkossa. Tiedän, että jimmsin liikevaihtoon ei vaikuta yhden asiakkaan häviäminen, mutta ehkä toi asiakaspalvelu painaa minulla enemmän vaakakupissa varsinkin kun hintaerot suuntaan tai toiseen ovat sen verran pieniä.
 
Täähän on just sitä mitä täällä foorumillakin jossain viestissä toivoin.
Porukka naputti tota nappia vaan joka tilaukseensa vaikka oikeaa kiirettä ei ollutkaan.
Jos tuo nyt vähän rajoittaisi ja tuo oikeasti toisikin paremmin ja porukka kellä oikeasti kiire jollekkin osalle saisi sen nopeammin.
Mitenkä sinä ajattelet että tavaraa tilataan? Painetaan tilausnappia että päästään jonoon kun ei ole kiire? Joka ainoa tilausnapin napsautus tarkoittaa sitä jes haluan nuo kamat.

Sillä mikkomöttosellä ei ole tasan yhtään kiirempi sen oman tilausnapsautuksen kanssa.

Koko konsepti on täysin järjetön ja asiakkaiden halventamista.
 
Toivotaan nyt viimeinkin että parannuksia tulisi sekä joku idea miten nää kaatumiset saataisiin pois vaikkei ihmeitä voi tehdä ruuhkaa varmasti on ja tulee olemaan.
Sekä tuo chatti kannattaisi korjata kun jonot menee oudosti ja välillä oot juuri sijalla 5 ja sitten ootkin sijalla 40.

No eipä toikaan hirveen fiksulta järjestelyltä kuulosta kyllä. En oo ikinä palauttanu mitään, niin en tiedä miten se postin kanssa toimii et pitääkö sitä pakettia availla välissä vaiko ei, mutta jokatapauksessa onhan toi asiakkaalle ylimäärästä hommaa, mistä tulee aika vittumaista siinä vaiheessa kun vika ei ees ole oma.

Kiitos @JoonaxPeke palautteesta, se on välitetty eteenpäin!

@Raxama tosiaan posti ei enää asiakkaiden pyynnöstä näitä käännytä, vaan pitää odottaa se 7 pv säilytysaika jonka jälkeen palautuu meille automaattisesti. Tästä ei luonnollisesti koidu asiakkaille mitään kuluja.
 
Viimeksi muokattu:
Mitenkä sinä ajattelet että tavaraa tilataan? Painetaan tilausnappia että päästään jonoon kun ei ole kiire? Joka ainoa tilausnapin napsautus tarkoittaa sitä jes haluan nuo kamat.

Sillä mikkomöttosellä ei ole tasan yhtään kiirempi sen oman tilausnapsautuksen kanssa.

Koko konsepti on täysin järjetön ja asiakkaiden halventamista.

Kiitos palautteesta! Aikaisemmin kyseinen ominaisuus on ollut ilmainen ja tosiaan kaavalla "se pitää vaan tietää" , ajatuksena tosiaan että sillä voisi nopeuttaa keräilyä jos jollain on ollut oikeasti ns. hätä. Olemme tosiaan toivoneet, ettei sitä käytettäisi pelkästään MINULLEHETINYT -asenteella vaan nimenomaan oikean tarpeen yllättäessä.
Sesonkiaikana kyseinen ominaisuus on aikaisempina vuosina ollut inaktiivinen.

Aikaisempien keskusteluiden yhteydessä nimenomaan asiakkaiden suunnasta on monesti esitetty toive/palaute, että ominaisuuden pitäisi olla maksullinen. Tänä vuonna kokeilemme siis ratkaisua, että ominaisuus on käytössä myös sesonkiaikana, mutta maksullisena.
 
Kiitos palautteesta! Aikaisemmin kyseinen ominaisuus on ollut ilmainen ja tosiaan kaavalla "se pitää vaan tietää" , ajatuksena tosiaan että sillä voisi nopeuttaa keräilyä jos jollain on ollut oikeasti ns. hätä. Olemme tosiaan toivoneet, ettei sitä käytettäisi pelkästään MINULLEHETINYT -asenteella vaan nimenomaan oikean tarpeen yllättäessä.
Sesonkiaikana kyseinen ominaisuus on aikaisempina vuosina ollut inaktiivinen.

Aikaisempien keskusteluiden yhteydessä nimenomaan asiakkaiden suunnasta on monesti esitetty toive/palaute, että ominaisuuden pitäisi olla maksullinen. Tänä vuonna kokeilemme siis ratkaisua, että ominaisuus on käytössä myös sesonkiaikana, mutta maksullisena.
Ei tässä ollut mitään epäselvää sinänsä.

Koko ominaisuutta ei edes kuulu olla. Jokainen tilaus toimitetaan siinä järjestyksessä kun ne tilataan (ja tietenkin tavara saadaan). Jonossa ei kuulu päästä ohi nollalla eurolla eikä tuhannella eurolla.

Toki voitte tehdä ominaisuuden "minulla ei ole kiire, saa heitellä jonossa taaksepäin" ja katsoa sen suosio referenssiksi. Jos vapaaehtoisia löytyy hyvinkin niin ehkä olin väärässä.
 
Ei tässä ollut mitään epäselvää sinänsä.

Koko ominaisuutta ei edes kuulu olla. Jokainen tilaus toimitetaan siinä järjestyksessä kun ne tilataan (ja tietenkin tavara saadaan). Jonossa ei kuulu päästä ohi nollalla eurolla eikä tuhannella eurolla.

Toki voitte tehdä ominaisuuden "minulla ei ole kiire, saa heitellä jonossa taaksepäin" ja katsoa sen suosio referenssiksi. Jos vapaaehtoisia löytyy hyvinkin niin ehkä olin väärässä.
Mä oon tästä sen osalta eri mieltä, että tuotteet kuuluu totta kai varata tilauksille järjestyksessä, mutta se on vaan hyvä, että lisämaksusta se toimitetaan nopeammin. Joskus tulee se oikea hätä kun asioita menee rikki ja vaikkapa töitä pitäisi tehdä jne, kyllä silloin maksaa mieluusti vähän ekstraa että saa tavarat asappina.
 
Ei tässä ollut mitään epäselvää sinänsä.

Koko ominaisuutta ei edes kuulu olla. Jokainen tilaus toimitetaan siinä järjestyksessä kun ne tilataan (ja tietenkin tavara saadaan). Jonossa ei kuulu päästä ohi nollalla eurolla eikä tuhannella eurolla.

Toki voitte tehdä ominaisuuden "minulla ei ole kiire, saa heitellä jonossa taaksepäin" ja katsoa sen suosio referenssiksi. Jos vapaaehtoisia löytyy hyvinkin niin ehkä olin väärässä.

Asia kunnossa. Välitämme tämänkin näkökulman eteenpäin asioista päättäville.
 
Koko ominaisuutta ei edes kuulu olla. Jokainen tilaus toimitetaan siinä järjestyksessä kun ne tilataan (ja tietenkin tavara saadaan). Jonossa ei kuulu päästä ohi nollalla eurolla eikä tuhannella eurolla.

Tämä on sinun mielipiteesi. Minusta toiminto on hyvä, vaikken ole sitä vielä kertaakaan tarvinnut, koska tilauksillani ei ole tosiaan ollut kiire. Olisi ollut ihan turha kliksutella pikatoimituspainiketta muutama viikko sitten tilaamieni emolevyjen kanssa, koska kotelon, muistit ja SSD:n tilasin vasta BF-tarjouksista.

Tilanne olisi ihan erilainen, jos koneesta vaikkapa hajoaisi virtalähde. Siinä tapauksessa löisin tilauksen heti sisään ja kliksuttaisin pikatoimituspainiketta kuin heikkopäinen.
 
Tämä on sinun mielipiteesi. Minusta toiminto on hyvä, vaikken ole sitä vielä kertaakaan tarvinnut, koska tilauksillani ei ole tosiaan ollut kiire. Olisi ollut ihan turha kliksutella pikatoimituspainiketta muutama viikko sitten tilaamieni emolevyjen kanssa, koska kotelon, muistit ja SSD:n tilasin vasta BF-tarjouksista.

Tilanne olisi ihan erilainen, jos koneesta vaikkapa hajoaisi virtalähde. Siinä tapauksessa löisin tilauksen heti sisään ja kliksuttaisin pikatoimituspainiketta kuin heikkopäinen.
Tuota näkökulmaa varten tarvitaan se nappi "minulla ei ole kiire älkää toimittako nopeasti". Defaultti on se että kun tilausnappia painetaan niin halutaan se kama.

En voi kertakaikkiaan tajuta että miten se että tilausnappi isketään pohjaan tarkoittaa vakiona sitä että "en minä oikeastaan edes tarvi näitä kamoja, lähetelkää kun jaksatte". Tämä on aivan täydellisen käsittämätön konsepti minulle. Noin niin kuin keskimäärin kaupankäynti toimii sitten että kun tarve tulee, niin haetaan tavara kaupasta tai laitetaan tilaus vetämään. Ja vielä kun jossain maksutavoissa rahat kuitenkin kelpaa heti.
Mä oon tästä sen osalta eri mieltä, että tuotteet kuuluu totta kai varata tilauksille järjestyksessä, mutta se on vaan hyvä, että lisämaksusta se toimitetaan nopeammin. Joskus tulee se oikea hätä kun asioita menee rikki ja vaikkapa töitä pitäisi tehdä jne, kyllä silloin maksaa mieluusti vähän ekstraa että saa tavarat asappina.
Miksipä se sinun työtarve on yhtään sen tärkeämpi kuin mikkomöttösen työtarve? Tai ekiviitasen tarve X?
 
En voi kertakaikkiaan tajuta että miten se että tilausnappi isketään pohjaan tarkoittaa vakiona sitä että "en minä oikeastaan edes tarvi näitä kamoja, lähetelkää kun jaksatte". Tämä on aivan täydellisen käsittämätön konsepti minulle.

On kuitenkin ihan eri asia haluta se kama "seuraavan viikon-puolentoista sisällä" vs "heti huomenna". Ei tämän konseptin käsittäminen pitäisi olla vaikeaa. :hmm:

Oletko muuten ollut tietoinen, että tilauksia on voinut myös kiirehtiä esim. täällä foorumilla yksityisviestien kautta jo ennen pikatoimituspainikkeen keksimistä.
 
Mihin nämä Jimmssin black friday tarjoukset perustuvat, kun Amazonista saa saman tuotteen ilman mitään alennusta?
 
Voi hyvinkin olla! En tosissaan tiedä miten tämä koko homma pyörii, mutta ihmetyttää vain tällaiset tapaukset.

Kaikissa Suomessa myytävissä on ns "suomivero" mukana hinnassa, jonka takia esim Amazonista saa useinmiten halvemmalla saman tuotteen.
 
En voi kertakaikkiaan tajuta että miten se että tilausnappi isketään pohjaan tarkoittaa vakiona sitä että "en minä oikeastaan edes tarvi näitä kamoja, lähetelkää kun jaksatte". Tämä on aivan täydellisen käsittämätön konsepti minulle. Noin niin kuin keskimäärin kaupankäynti toimii sitten että kun tarve tulee, niin haetaan tavara kaupasta tai laitetaan tilaus vetämään. Ja vielä kun jossain maksutavoissa rahat kuitenkin kelpaa heti.
Hauskaa, että maalitolppia siirtelemällä keksit konseptin, jota et voi itsekään käsittää. ;)

Mutta ainakin teoriassa pikatilausnappi ei ole pois muiden tilaajien kiireiltä/kiireettömyyksilä, koska sitä pakkaamaan pitäisi mennä aspan kaverin.
Muut tilaukset pakkautuvat yhtä nopeasti/hitaasti kuin aina ennenkin. Todennäköisesti siinä eniten kärsivät ne näyttiksien jononumeroiden kyselijät, jotka tukkivat aspaa muutenkin...
 
@Jimm's Omalta kannalta alku yö meni ihan hyvin, sain sen mitä halusinkin vaikkakin refreshiä piti toisinaan painella maksuun asti (mikä ihan normi käytäntö, kun kaikki yrittävät ja rauta taipuu).
Mutta kysymys: Onko tätä tuotetta tulossa/saatavilla vielä lisää be quiet! Pure Base 500DX - Black, ikkunallinen tornikotelo, musta - 109,90€ ? Näyttäisi että nuo 10 mitä miinuksella niin ne vain tulossa ja lähdössä samantien.
 
On tämä kyllä hieno systeemi. Tuote loppuu silmien alla. Sitten tuleekin vielä 1 kappale tilattavaksi. Täytän maksutietoja ja sitten "Ostoskorissasi oleva tuote on poistunut myynnistä. Poista tuote ostoskoristasi." :) Onko Jimms Suomen ainoa isompi verkkokauppa jolla tuotteita ei varata ostoskoriin edes hetkeksi?
 
@Jimm's Omalta kannalta alku yö meni ihan hyvin, sain sen mitä halusinkin vaikkakin refreshiä piti toisinaan painella maksuun asti (mikä ihan normi käytäntö, kun kaikki yrittävät ja rauta taipuu).
Mutta kysymys: Onko tätä tuotetta tulossa/saatavilla vielä lisää be quiet! Pure Base 500DX - Black, ikkunallinen tornikotelo, musta - 109,90€ ? Näyttäisi että nuo 10 mitä miinuksella niin ne vain tulossa ja lähdössä samantien.
Näillä näkymin saadaan vain tuo 10 kpl meille. Lisää toki saadaan tilailtua jahka tukkurien varastoihin tulee täydennystä :)
 
Kysästäänpä nyt mielenkiinnosta, kun oletettavasti BF jumittaa varastoa jonkun verran, eli itellä on tilaus tehty 24.11. ja se odottaa tuotetta; kun se saapuu, niin olenko jonossa kaikkien BF-tilausten takana, vai kerätäänkö ja lähetetäänkö noi aiemmin tulleet "odottavat" tilaukset ensin?
 
On tämä kyllä hieno systeemi. Tuote loppuu silmien alla. Sitten tuleekin vielä 1 kappale tilattavaksi. Täytän maksutietoja ja sitten "Ostoskorissasi oleva tuote on poistunut myynnistä. Poista tuote ostoskoristasi." :) Onko Jimms Suomen ainoa isompi verkkokauppa jolla tuotteita ei varata ostoskoriin edes hetkeksi?

Tosiaan monella verkkokaupalla viimeistään maksuun menessä se varautuu ainakin hetkeksi, mutta ei Jimmsillä eli nopeiten menee läpi postiennakolle/noudolla tilatessa.
 
Kysästäänpä nyt mielenkiinnosta, kun oletettavasti BF jumittaa varastoa jonkun verran, eli itellä on tilaus tehty 24.11. ja se odottaa tuotetta; kun se saapuu, niin olenko jonossa kaikkien BF-tilausten takana, vai kerätäänkö ja lähetetäänkö noi aiemmin tulleet "odottavat" tilaukset ensin?


Tätä meiltä Antti avasikin Black Friday striimin puolella. Ovat kaikki toki samaa keräilypoolia, mutta sesonkina tehdään myös eräkeräilyä toimitusnopeuden vuoksi.
 
Mites noi MSI powerit? Tällä viikolla taisi olla toimitusarvio ainakin 650w mallissa 3-5 päivää ja nyt näyttäisi joulun tienoilla tulevan vasta teille.. Kerkeääköhän tässä tämän vuoden puolella lunastaa edes pelikoodeja ja msi cashbackeja? :rolleyes:
 
Mites noi MSI powerit? Tällä viikolla taisi olla toimitusarvio ainakin 650w mallissa 3-5 päivää ja nyt näyttäisi joulun tienoilla tulevan vasta teille.. Kerkeääköhän tässä tämän vuoden puolella lunastaa edes pelikoodeja ja msi cashbackeja? :rolleyes:

Jos tilasit silloin kun toimitusaika-arvio oli 3-5 päivää, saat virtalähteesi tuossa toimitusaika-arviossa. Tuo uusi arvio koskee vain heitä jotka tekevät tilauksen NYT. Näin on Jimms aiemmin tässä ketjussa sanonut.
 
Mitä tapahtui pikselitakuulle? Onko näyttöjen laatu nykyään niin heikkoa, että pikselivikaiset kerääntyy kasaksi b-stockiin eikä kyseistä palvelua kannata edes lisämaksua vastaan tarjota?
Näemmä. B-stockissa on maininta jos kyseessä asiakaspalautus, mut suurimmassa osassa näyttöjä tota ei oo.

Harmi sinänsä, ehkä oisin voinu sen satasen extraa maksaa G9 vrt. kilpailijan hinta, mikäli se pikselitakuu olis vielä ollu tarjolla. Ainakin ois tullu pohdittua asiaa.

Mut tottahan se on et jos tsekkaat asiakkaalle tollasta tonnin näyttöä ja huomaat et siin on yks kuollut pikseli, niin se menee sit B-stockiin, samalla kun kuvauksessa kerrotaan miks se siellä on. Todellisuudessa sitä pikseliä ei ehkä ois asiakas huomannu, ja ollu tyytyväinen näyttöön ilman vaihtorumbaa, mutta nyt ku se on b-stockissa halvalla menossa ja maininta kuvauksessa, niin tottakai sen pikselin sit huomaa.
 
Jimm's, onkohan noiden ASUS 3080 STRIX OC tilauksien kanssa odotettavissa liikuntaa tän vuoden puolella? Kuukauteen ei ole kortin kortia liikahtanut niin alkanut hieman :think:
 
Jimm's, onkohan noiden ASUS 3080 STRIX OC tilauksien kanssa odotettavissa liikuntaa tän vuoden puolella? Kuukauteen ei ole kortin kortia liikahtanut niin alkanut hieman :think:
Taisi mennä väärään suuntaan. Oikea suunta on siellä ASUS / nVidia akselilla
 
Rohkeasti oletan, että Jimm's saa kuulumisia tukkureiltaan tuotteiden saatavuudesta eivätkä älä säkki päässä hetkestä hetkeen.
Jos olisit asiaan edes hiukan tutustunut, niin edes tukkurit eivät pysty juuri varmistamaan noita nVidia / AMD saamisia kuin aivan hiukan etukäteen. Tavaran tulo kun on niin epävarmaa. Sieltä on siis ihan turha odottaa tuota vaatimaasi ennustetta. Ja jos tukkuri ei tiedä, ei tiedä Jimmskään.
 
@Jimm's Liittyen noihin olemassa oleviin RTX 3080 tilauksiin:
Omalle RTX 3080 non-oc TUF:ille on varattuna COD:BO-koodi. Tämän lunastus aika vanhenee 11.1.2021. Epäilemättä oma 1.10 tehty tilaus (Jolle on varattu tuo koodi) menee pidemälle toimitus mitä tuon lunastusaika.

Onko tästä jo tehty päätöstä että kuinka terhään mikäli tuo lunastus-aika menee umpeen ennen kortin toimitusta?

ps. En tiedä onko tätä jo kysytty.
 
@Jimm's Liittyen noihin olemassa oleviin RTX 3080 tilauksiin:
Omalle RTX 3080 non-oc TUF:ille on varattuna COD:BO-koodi. Tämän lunastus aika vanhenee 11.1.2021. Epäilemättä oma 1.10 tehty tilaus (Jolle on varattu tuo koodi) menee pidemälle toimitus mitä tuon lunastusaika.

Onko tästä jo tehty päätöstä että kuinka terhään mikäli tuo lunastus-aika menee umpeen ennen kortin toimitusta?

ps. En tiedä onko tätä jo kysytty.
Eiköhän ne mene niin että nvidia toimittaa lupaamansa kortit ja koodit luvatun ajan puitteissa (tai sitten ei).
Jimmssi tuskin niistä päättää mitään.
 
Eiköhän ne mene niin että nvidia toimittaa lupaamansa kortit ja koodit luvatun ajan puitteissa (tai sitten ei).
Jimmssi tuskin niistä päättää mitään.

Ei päätä ei, mutta kyllähän se aika pahasti näyttää siltä että Jimm'sn ilmoittama 2-3kk toimitusaika joillekkin korteille menee reilusti yli tuon koodin lunastusajan.

Kalle Kuluttaja ei sitä taas voi nVidialta tai AIB-partnereilta asiasta kysyä. Jimm's:llä taas taitaa olla kanavat joilla tuota asiaa voi tiedustella (ainakin tulevaisuudessa)
 
Ei päätä ei, mutta kyllähän se aika pahasti näyttää siltä että Jimm'sn ilmoittama 2-3kk toimitusaika joillekkin korteille menee reilusti yli tuon koodin lunastusajan.

Kalle Kuluttaja ei sitä taas voi nVidialta tai AIB-partnereilta asiasta kysyä. Jimm's:llä taas taitaa olla kanavat joilla tuota asiaa voi tiedustella (ainakin tulevaisuudessa)
Eiköhän se niin mene että joko sieltä tulee nvidialta uusi promo tai sitten se vaan menee ohi ja jää ilman.
Ei kannata kiintyä turhan paljoa niihin koodeihin. Ilmainen lisähän se loppujen lopuksi on.
 
Ei päätä ei, mutta kyllähän se aika pahasti näyttää siltä että Jimm'sn ilmoittama 2-3kk toimitusaika joillekkin korteille menee reilusti yli tuon koodin lunastusajan.

Kalle Kuluttaja ei sitä taas voi nVidialta tai AIB-partnereilta asiasta kysyä. Jimm's:llä taas taitaa olla kanavat joilla tuota asiaa voi tiedustella (ainakin tulevaisuudessa)
Eiköhän Jimm's johonkin yhteisymmäkseen pääse Nvidian kanssa, mikäli toimitukset ylittää koodin voimassa olon. Johan tuo on aiemminkin tapahtunut, kun edelliset koodit vanheni.
 
Antaako Jimms jonkun numeron että monesko olen jonossa kun tilasin 6800 näyttiksen? Muistan nähneeni jonkun täällä foorumilla maininneen tällaisesta numerosta. Mutta ei ainakaan tilausvahvistuksessa tai sivuilla näy.
 
@Jimm's Saanko tällä adapterilla playstation 4 kykettyä tv ja tietokoneen näyttöön yhtäaikaa? Toki käyttö olisi vain toinen näyttö kerrallaan. Jos näin on tunnistaako se automaattisesti näytön singnaalista kumpaa näyttöä käytetään? Jos tämä ei aja käyttötarkoitukseni mukaista asiaa, sellaista tuotetta sopii vinkata.
 
Saatiin selvitettyä hommat, aspassa oli ystävällistä porukkaa kovasta paineesta huolimatta ja olivat selvittäneet liikatilaukset alta pois jo valmiiksi, joten jonottelu oli turhaa loppupeleissä mutta eipä tässä pilalle mennyt päivä kuitenkaan. Toimitus oli myös jo saapunut kaverille, joten logistiikan puolella on ripeät kädet ollu kyllä.

Positiivista toimintaa.
 
Oma Asus 3080 TUF OC tilattu 17.9. (tilausvahvistus klo 23:58). Jimm'sin asiakaspalvelun mukaan (kysytty 26.11.) "70 joukossa ollaan", joten ehkä se tästä.. toivottavasti noita tippuu nyt tuolta ensi viikolla jo lisää..

@Jimm's Onko tästä tulkittavissa, että kaikki 17.9 ennen 23:58 tilannutta saa korttinsa seuraavan 70 joukossa?

Jono käsittääkseni menee jossain 18:30? kohdalla, koska ei ainakaan kirjottajalle ole korttia vielä tullut saatikka annettu noin positiivisia lupauksia. :hmm:
 
Kuinka useasti teillä on näyttöongelmia? En ole tainnut ikinä käyttää näyttöä jossa on pikseliongelmia tai rikkinäisiä pikseleitä. Vaikuttaa niin turhalta tuo kun normaalikin takuu takaa tuon 4+ pikselin rikkoutumisen.
 
Kuinka useasti teillä on näyttöongelmia? En ole tainnut ikinä käyttää näyttöä jossa on pikseliongelmia tai rikkinäisiä pikseleitä. Vaikuttaa niin turhalta tuo kun normaalikin takuu takaa tuon 4+ pikselin rikkoutumisen.

Kaikissa ostamissani näytöissä edellisen 10 vuoden ajalta on ollut vähintään yksi pikselivika. Jos on musta pikseli jossain sopivassa kohdassa niin en ole palauttanut, mutta yksikin kirkas pikseli keskellä näyttöä ja lähtee palautukseen samantien.

Edellisessä AOC:n näytössä oli kolme kirkasta pikseliä.
 
Itseäkin kiinnostaa onko pikselitakuu lopullisesti pois valikoimista.
 
Tila
Keskustelu on suljettu.

Statistiikka

Viestiketjuista
264 070
Viestejä
4 574 491
Jäsenet
75 354
Uusin jäsen
OlliRautio

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom