Sinä hyödyt siitä, mitä Jimm's tietää! / Jimm's PC:n oma ketju

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jimm's
  • Aloitettu Aloitettu
Tila
Keskustelu on suljettu.
Tilauksenne on merkitty maksetuksi, mutta sen tallennus tilausjärjestelmäämme ei vielä ole onnistunut.
  • Tilaus yritetään tallentaa uudelleen hetken kuluttua.
  • Mikäli maksuvahvistuksen lisäksi meidän tilausvahvistusta ei kuulu sähköpostiin 2 tunnin kuluessa olkaa yhteydessä asiakaspalveluumme jotta tarkistamme tilauksenne manuaallisesti.

Kiva.

Sama homma täällä. Täytynee laittaa aamulla viestiä asiakaspalveluun.
 
Kun koettaa vahvistaa tilausta tulee koko ajan vain virheilmoitus:

"Virhe
  • Hallitsematon virhe uuden tilauksen luonnissa jimmbottiin
  • Tilauksen luonti epäonnistui, yritä uudelleen."
Mistähän lie johtuu?

Lisäsin tuotteen (MSI MAG X570 TOMAHAWK WIFI) ostoskoriini ensimmäisten sekuntien aikana ja sivun jökkimisen johdosta pääsin vasta kaikki tilaussivut kaluttua läpi ja vahvistamaan tilausta. Ja nyt tulee vain tuota virhettä? Maksutapa Klarna, maksa 14pv aikana.
 
Kun koettaa vahvistaa tilausta tulee koko ajan vain virheilmoitus:

"Virhe
  • Hallitsematon virhe uuden tilauksen luonnissa jimmbottiin
  • Tilauksen luonti epäonnistui, yritä uudelleen."
Mistähän lie johtuu?

Lisäsin tuotteen (MSI MAG X570 TOMAHAWK WIFI) ostoskoriini ensimmäisten sekuntien aikana ja sivun jökkimisen johdosta pääsin vasta kaikki tilaussivut kaluttua läpi ja vahvistamaan tilausta. Ja nyt tulee vain tuota virhettä? Maksutapa Klarna, maksa 14pv aikana.
Taitaa samaa olla vähän kaikilla. No tulipa halpa black friday kun täältäkään ei näköjään voi tilata mitään
 
Tilauksenne on merkitty maksetuksi, mutta sen tallennus tilausjärjestelmäämme ei vielä ole onnistunut.
  • Tilaus yritetään tallentaa uudelleen hetken kuluttua.
  • Mikäli maksuvahvistuksen lisäksi meidän tilausvahvistusta ei kuulu sähköpostiin 2 tunnin kuluessa olkaa yhteydessä asiakaspalveluumme jotta tarkistamme tilauksenne manuaallisesti.

Kiva.
Sama täällä, rahat kyllä lähti tililtä. Kerkesi jo peruuttaa tuotteen tilauksen proshopilta kun meinasin että Jimmsiltä tulee nopeampaa.
 
1606430676348.png


Saa nähdä menikö tilaus läpi, tuli hommattua emo, rammit, G29, Fractalin kotelo sekä NVMe SSD.
 
Harvemmin nillitän mitään täällä, mutta omasta mielestäni tällaiset 10-15 prossan tarjoukset ovat kyllä kaukana koko Black Friday-ideasta.
Olihan siellä muutama parempikin, mutta eikö olisi tapahtuman ideaa edes kaukaisesti muistuttaen parempi keskittää nuokin "viikonloppualennus-prosentit" houkuttelevampiin tuotteisiin? Vaikka niitä alennustuotteita olisikin sitten erilaisia vähemmän.

Edit: Kun alempia viestejä katsoo, ideana on näköjään myydä kunnon tarjouksella todella rajattu määrä tuotteita ja sitä 10-prossan kamaa saa reilusti.
Itselleni tällainen kaupankäynti ei anna yhtään hyvää fiilistä. Varmasti kannattaa petrata kun niitä amazoneja ynm muita naapurimaihin kantautuu.

Itse ostan mielelläni edelleen Jimmssiltä tavaraa mutta kehittämistä voisi olla....

Ystävällisin terveisin kuitenkin :)
 
Viimeksi muokattu:
Tarkoitus oli ostaa tuote hinnasta huolimatta. Sain ostoskoriin mutten missään vaiheessa saanut maksettua. Tämänkö takia nyt sitten valvottiin..... Kiitos!

Olisin ostanut muualta, mutta kun sieltä oli loppu. Nyt ainakin ostan muualta.
 
Nojoo, eiköhän tästä jouda nukkumaan. Toisinkuin Jimssin sivut niin maailma ei kaadu jos aamulla ei enää saakaan 5% halvemmalla.
 
Huoh...

Sitten tuli tällaista:

Untitled.png

Ja sen jälkeen kun koetti CheckOut:ia ladata uudelleen, tällaista:

Untitled2.png

On kyllä todella pettymys. Nimenomaan tätä tuotetta kyttäsin jo hyvissä ajoin ennen puolta yötä. Sen ei-ale-versio oli jopa ollut ostoskorissani parisen viikkoa, kun odottelin vielä josko Black Fridayna opiskelija voisi säästää hieman. Ja nyt tämä. :facepalm:
 
Harvemmin nillitän mitään täällä, mutta omasta mielestäni tällaiset 10-15 prossan tarjoukset ovat kyllä kaukana koko Black Friday-ideasta.
Olihan siellä muutama parempikin, mutta eikö olisi tapahtuman ideaa edes kaukaisesti muistuttaen parempi keskittää nuokin "viikonloppualennus-prosentit" houkuttelevampiin tuotteisiin? Vaikka niitä alennustuotteita olisikin sitten erilaisia vähemmän.
Jos nettisivujen luotettavuus tätä tasoa niin ihan hyvä vaan ettei tungeta niitä megatarjouksia.
 
Paketointia ei päästä toteuttamaan kun ei tilauksia saada sisään... Miks treenata :facepalm:
 
Harvemmin nillitän mitään täällä, mutta omasta mielestäni tällaiset 10-15 prossan tarjoukset ovat kyllä kaukana koko Black Friday-ideasta.
Olihan siellä muutama parempikin, mutta eikö olisi tapahtuman ideaa edes kaukaisesti muistuttaen parempi keskittää nuokin "viikonloppualennus-prosentit" houkuttelevampiin tuotteisiin? Vaikka niitä alennustuotteita olisikin sitten erilaisia vähemmän.

Edit: Kun alempia viestejä katsoo, ideana on näköjään myydä kunnon tarjouksella todella rajattu määrä tuotteita ja sitä 10-prossan kamaa saa reilusti.
Itselleni tällainen kaupankäynti ei anna yhtään hyvää fiilistä. Varmasti kannattaa petrata kun niitä amazoneja ynm muita naapurimaihin kantautuu.

Itse ostan mielelläni edelleen Jimmssiltä tavaraa mutta kehittämistä voisi olla....

Ystävällisin terveisin kuitenkin :)
Varmaan riippuu myös että suostuuko toimittajat myymään tuotteita millään kampanjahinnoin. Vanhemmat krääsät voi sitten myydä isommalla alennuksella.
 
Noniin nyt alkaa jo sivut vähän rullaamaan, näkee jo jopa tilauksen Asiakastili / Kirjaudu - Jimms.fi
Saas nähdä koska tulee vahvistusta spostiin.

Itsellenikin tuli "Tilauksenne on merkitty maksetuksi, mutta sen tallennus tilausjärjestelmäämme ei vielä ole onnistunut." sekä "Tilauksen tallennus järjestelmäämme epäonnistui asiakkaan paluussa" virheviestin tilausvahvistuksessa, mutta ainakin rahat lähti tililtä. :thumbsup:
 
Konepaketin pistin ostoskoriin, tunnin jälkeen pääsin maksaan. Maksun jälkeen ostoskori löi nollaa ja isoa punasta erroria, rahat lähti mutta siihen se sit jäi
 
Itsellä kans tökkäs maksu 2 kertaan kun maksun jälkeen palattiin takas Jimmsille. Nyt meni läpi. Saa nähdä moneenko kertaan menee kortilta...
 
Harvemmin nillitän mitään täällä, mutta omasta mielestäni tällaiset 10-15 prossan tarjoukset ovat kyllä kaukana koko Black Friday-ideasta.
Olihan siellä muutama parempikin, mutta eikö olisi tapahtuman ideaa edes kaukaisesti muistuttaen parempi keskittää nuokin "viikonloppualennus-prosentit" houkuttelevampiin tuotteisiin? Vaikka niitä alennustuotteita olisikin sitten erilaisia vähemmän.

Edit: Kun alempia viestejä katsoo, ideana on näköjään myydä kunnon tarjouksella todella rajattu määrä tuotteita ja sitä 10-prossan kamaa saa reilusti.
Itselleni tällainen kaupankäynti ei anna yhtään hyvää fiilistä. Varmasti kannattaa petrata kun niitä amazoneja ynm muita naapurimaihin kantautuu.

Itse ostan mielelläni edelleen Jimmssiltä tavaraa mutta kehittämistä voisi olla....

Ystävällisin terveisin kuitenkin :)
Pitkälti samaa mieltä, en nyt itekkään tiedä oikeen minne vinkua asiasta, niin vikistään sit tänne.

Tais olla vuos 2017 kun Jimms ensimmäiset BF tarjoukset piti? Muistan vaan sen, että tuolla oli sillon tarjolla 8700k 80€ normihintaa halvemmalla, sekä HTC Vive VR-lasit majakkoineen päivineen hintaan 99€ (!). Siis oikeasti hyviä, sekä rajattuja tarjouksia. Sellasia mitä pitää harjotellulla F5 rämppäyksellä ja sekunilleen optimoidulla kassatapahtumalla yrittää, tai muuten ei ole asiaa ajatellakkaan saavansa tuotetta. Näistähän tuli toki sitten palautetta aika runsaasti, porukkaa itkemässä täälläkin ketjussa siitä, että botit ostaa kaiken ja normaalilla F5 naputtelulla ja nopeella kassatapahtumalla ei pärjää koskaan. Todistetusti se on kuitenkin paskapuhetta, mulla on tilaushistoriassa toi tarjous 8700k, 300€ maksanut 9900k ja 349€ maksanut 3900X. Bonarina vielä sain viikon päästä julkasusta uutta RTX:ää ja uuden 5900x kivenkin suoraan julkasuerästä. Mutta boteillehan ne tietysti menee, paitsi sitten jos on ite onnistunu saamaan. Jos ei onnistunut, niin sit ne oli ne saatanan botit taas asialla.

Pointtina kuitenkin se et mua ei ainakaan oikeestaan kiinnosta tälläset tarjouskekkerit jossa on vähän jokaselle jotakin ja hemmetin suuret erät. Nyttenkin vaan muutama tuote loppuunmyyty ja moni näyttää edelleen yli 25 varastossa. Selväähän se on et kun on paljon tuotteita alennuksessa ja eräkoot tosi suuria, niin eihän siinä kovin suurta alennusprosenttia voi antaa ilman et homma menee pakkasen puolelle, ja sen nyt pitäis kaikkien ymmärtää. Mut toisaalta mä tykkään eniten just niistä pienistä eristä ja jäätävän suurista prosenteista. Eihän niilläkään voittoa tehdä, mutta prossua pommialeen niin toivottavasti sellasen saaja sit ostaa tarpeen mukaan emolevyt ja muutkin kilkkeet sit erillisessä tilauksessa. Mut tää pienien prosenttien ongelma ei oo tosiaankaan pelkästään teillä näkyvä asia, vaan jokasen BF:n myötä ne prosentit on pienentyny ja erät kasvanu ihan jokasella liikkeellä. Parin vuoden päästä joillain kaupoilla on koko varasto pienessä -5% alennuksessa ja Black Friday on pidennetty Black Novemberiksi, nyt kuitenkin jo puhutaan Black Weekistä usean puljun kohdalla.

Teillä ollaan kuitenkin oikeilla jäljillä siinä et ne alennukset tulee tosiaan perjantaina, nyt kun vielä toisitte sen vanhan meiningin takas et pari pommiakin sinne joukkoon. Tästä rundista jäi vähän pettymys kyllä käteen, sillä osaa teilläkin tarjouksessa olevista tuotteista saa tai on saanut halvemmalla jo aikasemmin, oli se sit toisesta liikkeestä nyt parin päivän sisään tai ihan perustarjouksesta.

Mut tunnetusti jokaselle jotain on ei mitään kellekkään. Kai sitä palautetta tuli sit sen verran murskaavasti noista pommieristä, että päädyttiin tähän, sillä ne tuntuu vähän valvojaisistakin osittain hävinneen. En mä sit tiedä kuinka moni tähänkään on tyytyväinen, ketjun perusteella ei kovin monikaan. Piti käydä ihan muistia virkistämässä noista 2017 kekkereistä, sivulla 150. Olihan sitä palautetta, mut niin on nytkin. Ei sentään samat naamat oo vinkumassa.

Mut jos jotain plussaa niin pienet aleprosentit kyllä takaa sen et ostetaan tarpeeseen noita tavaroita. Ei paljoa heräteostoksia varmaan tapahdu näillä hinnoilla.
 
Tilauksien tekeminen ei onnistunut yöllä lainkaan, ja nyt tulee sit kaksi viestiä että pakettisi on lähetetty...
Saakohan vielä tota toista täysin identtistä tilausta peruttua kun se on jo "lähetetty"?
 
Ikävä homma oli kyllä toi sivuston bugailu kun kaverille yritettiin saada osia sivulta tilattua... Koteloa ja virtalähdettä otettiin jotka viel buildista uupui niin ei meinannu mennä millää tilaukset läpi vaan ilmoitti "tilauksen epäonnistuneen" useamman kerran ja lopulta menin itse yrittämään omilla tunnuksilla jolloin minullakin sivusto kaatui vahvistusvaiheessa. Lopulta kaveri sai maksettuun tilaan "muttei rekisteröityyn". Kävin tarkistamassa omalta tililtä ja oli tilaus mennyt sinne lopulta läpi jonka sitten poistin, tänä aamuna sitten oli kaveri herännyt kun nämä "epäonnistuneet" tilaukset olikin lähetetty kolmeen kertaan postiin... Ei oikei trahviikkia kestäny nuo sivut :D Noh nytpä sitten on setviminen heti aamusta että jospa nuo tilaukset kerkeis postikärrystä vedellä pois ettei tarvii kaikkia palautella... jokavuos tuntuu olevan sama homma, minkäs sille mahtaa kun on suosittu sivusto...
 
Oon nyt vähän aikaa ollu hiljaa tiettyjen syiden takia mutta nyt pakko kirjoittaa.

Oon sanonu moneen otteeseen kuten muutkin että miksi sivut menevät aina nurin oli valvojaiset, mustat perjantait jne. Aina suuri liuta ongelmia tilauksen loppuun viennin kanssa jos edes saat läpi.

Nyt ollaan eletty joo jokainen poikkeus aikaa tämän pandemian keskellä mutta sanoin jo pandemiaa ennen että miten voi aina olla näitä samoja kuulokkeita lähes samoihin hintoihin ja nytkin näytti siltä että laitettu kaikki "aleen" mikä hyllyssä ei ole mennyt.

Propsit joo että piditte black friday nimestä kiinni ja traditiosta ja bonarina että näki etukäteen mitä on tulossa toki tässä tapauksessa pettymys ois ollu vielä suurempi jos olis valvonut mutta kun näin tarjoukset siirryin muualle ostoksille koska ei kertakaikkiaan ollut mitään mikä olisi herättänyt intoa.

Pommeja ei voi aina pudotella mutta kyllä tuo perjantai olisi sellaisia tarvinnut ihan oikeasti ja boteista en jaksa edes puhua kun täysin turhaa vääntöä..

Mut pettymys oli että yksi näytönohjain, ei yhtään prossua ja lähinnä samat tavarat eri hintaan kun valvojaisissa jne vähän on voinut tulla uutta lediä johonkin.

Mutta tämä oli palaute ja rehellinen ja jokainen saa sellaisen antaa mutta palaillaan sitten taas jimmsin suuntaan kun sivut oikeasti ei kaadu ja saadaan jotain laajempaa ja parempaa tarjousta. Ja sen tietää kaikki et mitään uusia näyttiksiä ja prossuja turha tunkee tuonne ellei niitä olisi.
 
  • Tykkää
Reactions: h0s
Ikävä homma oli kyllä toi sivuston bugailu kun kaverille yritettiin saada osia sivulta tilattua... Koteloa ja virtalähdettä otettiin jotka viel buildista uupui niin ei meinannu mennä millää tilaukset läpi vaan ilmoitti "tilauksen epäonnistuneen" useamman kerran ja lopulta menin itse yrittämään omilla tunnuksilla jolloin minullakin sivusto kaatui vahvistusvaiheessa. Lopulta kaveri sai maksettuun tilaan "muttei rekisteröityyn". Kävin tarkistamassa omalta tililtä ja oli tilaus mennyt sinne lopulta läpi jonka sitten poistin, tänä aamuna sitten oli kaveri herännyt kun nämä "epäonnistuneet" tilaukset olikin lähetetty kolmeen kertaan postiin... Ei oikei trahviikkia kestäny nuo sivut :D Noh nytpä sitten on setviminen heti aamusta että jospa nuo tilaukset kerkeis postikärrystä vedellä pois ettei tarvii kaikkia palautella... jokavuos tuntuu olevan sama homma, minkäs sille mahtaa kun on suosittu sivusto...

Joo sama itsellä, mutta vain yhden extra kerran duplikoinut tilauksen...
Koitan peruutella tilausta mut juuri kun olin pääsemässä keskustelemaan asiakaspalvelijalle niin jonotus systeemi heittää sit jonon hännille... Taidan kohta jättää vaan paketin mätänemään postiin kun ei asiakaspalveloille meinaa päästä keskustelemaan...

Mut mikä vitun järki tossa on että jos tilauksen vahvistus epäonnistuu, niin se sit kuitenkin menee jollain tasolla jostain läpi?
Tietääkseni en ole tehnyt yhtään tilausta ja nyt on kaksi tilausta tulossa postiin.
Jos tilauksen teossa joku vaihe epäonnistuu niin tilauksen ei pitäisi missään vaiheessa mennä loppuun asti...
 
Itteä ei niinkään edes kiinnostanut Black friday tarjoukset, näytönohjain oli tänää tarkotus käydä hakemassa ja tässä aamulla kun kävin sivuja kattomassa vielä niin sieltähän on poistettu valikoimasta tuotteita, mukaanlukien näyttis joka piti hakea. Saldoa kyllä oli, ainakin aiemmin ja mitä aspasta kyselin niin vaikutti, että saldoa olis vieläki(ei tosin suoraan tätä sanonut), mutta ei voida myydä edes noutamalla. Ei kai siinä, jos raha ei kelpaa:rolleyes:
 
Niin ja unohtui kehitys idea mitä moni muukin sanonut! Laittakaa nyt ostoskori kerrankin niin että kun lisäät tuotteen niin se on esim 20min juuri sinun ostoskorissa niin ei tulisi harmituksia liikaa. Kuitenkin verkkokauppa otti tämän käyttöön ja nostan hattua ainakin siitä heille että sai napattua tarjous tuotteen ilman suurempaa nitrojen kanssa säätelyä. Sekä varmaan järkevin idea jos on joku tuote mitä ei ole varastossa pursuamassa niin rajoitus yksi per nuppi. Tietysti joku sankari edelleen vannoo F5 mukaan ja että koko saldo mulle ja heti.. Mutta eniten on valitettavaa et jotkut tilaa monta ja rahankiilto silmissä pistetään eteenpäin. Mailma on kova paikka juu mutta pienillä viilauksilöa saataisiin asioita paremmaksi.
 
Niin ja unohtui kehitys idea mitä moni muukin sanonut! Laittakaa nyt ostoskori kerrankin niin että kun lisäät tuotteen niin se on esim 20min juuri sinun ostoskorissa niin ei tulisi harmituksia liikaa. Kuitenkin verkkokauppa otti tämän käyttöön ja nostan hattua ainakin siitä heille että sai napattua tarjous tuotteen ilman suurempaa nitrojen kanssa säätelyä. Sekä varmaan järkevin idea jos on joku tuote mitä ei ole varastossa pursuamassa niin rajoitus yksi per nuppi. Tietysti joku sankari edelleen vannoo F5 mukaan ja että koko saldo mulle ja heti.. Mutta eniten on valitettavaa et jotkut tilaa monta ja rahankiilto silmissä pistetään eteenpäin. Mailma on kova paikka juu mutta pienillä viilauksilöa saataisiin asioita paremmaksi.
Pommitarjouksissa on aina 1kpl rajotus. Niin oli Ryzeneissäkin ja RTX 30-korteissa ja varmaan vielä AMD:nkin korteissa. Yhdestä ostoskorista ei voi ostaa kun yhden tuotteen, ja siinä ajassa kun se yks viedään loppuun niin ne tuotteet on jo loppu. Lisäks pienissä erissä se ihan satavarmasti huomattais et monta tuotetta menossa samalle jannulle ja sit niitä peruttais.

Eli toi kappalerajotus on jo olemassa, en tiedä mistä oot saanu päähäs sen et porukka ois pystyny tilaamaan monta noita spessutarjouksia tai erityisen haluttuja vehkeitä. Tai no näyttiksiä joo voi laittaa varaukseen useempia useemmalla tilauksella, enkä tiedä et valvotaanko niitä kummosemmin.

Varaavaa ostoskoria ei kuitenkaan myöskään nappia painamalla duunata, tätäkin käsitelty täällä jo useempaan otteeseen.
 
Pommitarjouksissa on aina 1kpl rajotus. Niin oli Ryzeneissäkin ja RTX 30-korteissa ja varmaan vielä AMD:nkin korteissa. Yhdestä ostoskorista ei voi ostaa kun yhden tuotteen, ja siinä ajassa kun se yks viedään loppuun niin ne tuotteet on jo loppu. Lisäks pienissä erissä se ihan satavarmasti huomattais et monta tuotetta menossa samalle jannulle ja sit niitä peruttais.

Eli toi kappalerajotus on jo olemassa, en tiedä mistä oot saanu päähäs sen et porukka ois pystyny tilaamaan monta noita spessutarjouksia tai erityisen haluttuja vehkeitä. Tai no näyttiksiä joo voi laittaa varaukseen useempia useemmalla tilauksella, enkä tiedä et valvotaanko niitä kummosemmin.

Varaavaa ostoskoria ei kuitenkaan myöskään nappia painamalla duunata, tätäkin käsitelty täällä jo useempaan otteeseen.

Pahoittelut etten kaikkea huomaa aina kun yleensä kun edes harkinassa joku niin joko sivusto kaatuu, jumittaa, sekä ei edes jaksa lähteä yrittämään tiedostaen tämän ongelman mitä yritetty ratkoa jo pitkään.

Ei saa joo nappia painamalla asiaa tehtyä mutta asiaa on jo toivottu ja anettu useamman vuoden ajan ideana ja ei vieläkään ja toinen kilpailija sen laittoi palautteen perusteella. Jos striimeissä yms painotellaan palautteen tärkeyttä, sivujen parannuksia ja lähetetään kyselyjä niin eikö silloin olisi järkevää pistää asiat työnalle? Et varmaan voi pois sulkea sitä että jimms ei ole mikään autotallissa toimiva pikkuyritys sekä aika suuri nimi ja toimija suomessa ja nimenomaan suljettiin helsinki keskitettiin varasto ja nouto turkuun jotta verkkokauppa olisi jouheva ja siihen panostettiin.

Pahoittelen etten kaikkea huomaa mutta jokaisella asiakaalla tai ketä jimssille on rahaa laittanut tai harkitsee laittavansa on kaiketi oikeus kertoa palautetta rakentavasti?

Ja eihän jimssin olis pakko pitää valvojaisia ja myydä pilkka hintaan mutta kai kehityksiä ja ehdoituksia saa antaa asioiden suhteen kun tälläinen ketju kuitenkin on. Se ei kuitenkaan ole kaiketi sinulta pois ellet työskentele yrityksen palveluksessa.
 
Pahoittelut etten kaikkea huomaa aina kun yleensä kun edes harkinassa joku niin joko sivusto kaatuu, jumittaa, sekä ei edes jaksa lähteä yrittämään tiedostaen tämän ongelman mitä yritetty ratkoa jo pitkään.

Ei saa joo nappia painamalla asiaa tehtyä mutta asiaa on jo toivottu ja anettu useamman vuoden ajan ideana ja ei vieläkään ja toinen kilpailija sen laittoi palautteen perusteella. Jos striimeissä yms painotellaan palautteen tärkeyttä, sivujen parannuksia ja lähetetään kyselyjä niin eikö silloin olisi järkevää pistää asiat työnalle? Et varmaan voi pois sulkea sitä että jimms ei ole mikään autotallissa toimiva pikkuyritys sekä aika suuri nimi ja toimija suomessa ja nimenomaan suljettiin helsinki keskitettiin varasto ja nouto turkuun jotta verkkokauppa olisi jouheva ja siihen panostettiin.

Pahoittelen etten kaikkea huomaa mutta jokaisella asiakaalla tai ketä jimssille on rahaa laittanut tai harkitsee laittavansa on kaiketi oikeus kertoa palautetta rakentavasti?

Ja eihän jimssin olis pakko pitää valvojaisia ja myydä pilkka hintaan mutta kai kehityksiä ja ehdoituksia saa antaa asioiden suhteen kun tälläinen ketju kuitenkin on. Se ei kuitenkaan ole kaiketi sinulta pois ellet työskentele yrityksen palveluksessa.
Pointtina oli vaan se, että yks noista sun palautteen aiheista on jo ollu käytössä pidempään. Ei sitä tartte henkilökohtasesti ottaa.

Enkä mä sitäkään sanonu etteikö toi varaava ostoskori olis fiksu veto. Oishan se, mutta siihen liittyy omat haasteensa verkkokaupan suhteen. Pahimmillaan menee aika paljon uusiks, eikä sitä oikeen tiedä kukaan vaikka niitä mahdollisuuksia jo tutkittaisiinkin? Tai varmasti on vähintään pöydälle nostettu et mitä se vaatis jos sellasen väsäis, se on sitten mysteeri et onko siihen urakkaan ruvettu.
 
Enkä mä sitäkään sanonu etteikö toi varaava ostoskori olis fiksu veto. Oishan se, mutta siihen liittyy omat haasteensa verkkokaupan suhteen. Pahimmillaan menee aika paljon uusiks, eikä sitä oikeen tiedä kukaan vaikka niitä mahdollisuuksia jo tutkittaisiinkin? Tai varmasti on vähintään pöydälle nostettu et mitä se vaatis jos sellasen väsäis, se on sitten mysteeri et onko siihen urakkaan ruvettu.

Varaavan ostoskorin koodaaminen on tunnin homma, nimimerkillä kokemusta on. Ei se siitä voi Jimmsillä jäädä kiinni vaan siellä on taustalla muut syyt miksi tuota ominaisuutta ei lisätä.
 
Onkos tämä huomenna 20€ vai mikä juttu?

1606457901719.png
Täähän on just sitä mitä täällä foorumillakin jossain viestissä toivoin.
Porukka naputti tota nappia vaan joka tilaukseensa vaikka oikeaa kiirettä ei ollutkaan.
Jos tuo nyt vähän rajoittaisi ja tuo oikeasti toisikin paremmin ja porukka kellä oikeasti kiire jollekkin osalle saisi sen nopeammin.
 
Varaavan ostoskorin koodaaminen on tunnin homma, nimimerkillä kokemusta on. Ei se siitä voi Jimmsillä jäädä kiinni vaan siellä on taustalla muut syyt miksi tuota ominaisuutta ei lisätä.
No jos katsoo nykyistä toteutusta niin sivut taitaa pitkälti pyöriä 90-luvun tekillä, jota on sitten ajan saatossa puukotettu. Jonkun redis kakun lisääminen joka pitää tilausten tilaa yllä voi olla kuukausien työ. Tietty pakkohan tuolla on jo nyt olla olemassa joku tilanhallinta.
 
Mulla sanoi, että tilausta ehkä ei pystytty tallentamaan, mutta hienosti oli kuitti spostissa.
 
Kiitokset kaikille palautteistanne!
Verkkokaupan toimintojen kehittäminen ei tosiaan ole aivan yksioikoista, sillä yhden toiminnallisuuden lisääminen tai merkittävä muokkaaminen saattaa vaikuttaa viiteen muuhunkin toimintoon. Yhden muutoksen kerrannaisvaikutus on siis myös huomioitava, kun muutoksia tehdään. Tämän takia sinänsä pieniltä näyttävien muutosten ja toiminnallisuuksien lisääminen ei aina tapahdu niin nopsaan.

Olemme kuluvan vuoden aikana päivittäneet sekä serverirautaamme että -ohjelmistojamme uusiin, mutta valitettavasti tämäkään ei aina riitä. Viime yönä, kun tarjoukset tulivat julki, sivuillemme tuli statistiikan mukaan "normaaliin" verrattuna monisatakertainen määrä sivulatauksia pienen aikaikkunan sisään. Tällainen yhtäkkinen latausmäärä on teoriassa verrattavissa jopa palvelunestohyökkykseen, jolloin sivusto kaatuu. Mikäli tämä sama sivulatausmäärä tulisi tasaisesti kasvavana kuormana, sivustomme kestäisi sen kyllä.

Tuplatilauksista - asiakaspalvelumme käy näitä manuaalisesti läpi koko ajan ja selkeät duplikaatit pyritään saamaan mahdollisimman nopsaan kiinni. Jo toimitettuja tuplatilauksia ei saada tuolta toimituksista välttämättä enää otettua kiinni (lähdössä olevien pakettien määrä on hurja!), mutta ne voi luonnollisesti laittaa asiakaspalautuksina tulemaan takaisin.

Asiakaspalveluumme on varattu tälle päivälle tuplamiehitys, samoin varastollamme on reilusti lisätyövoimaa ja myös viikonloppuna on miehitys kunnossa. Kiitokset teille kaikille, että olette aktiivisia, me tykätään teistä kaikista! <3
 
mutta ne voi luonnollisesti laittaa asiakaspalautuksina tulemaan takaisin.
Onnistuuko myös aspaan viesti tilausnumerolla ja kertoo ettei ole hakemassa sitä postista, vaan antaa sen palautua omalla ajallansa? Eli viikkoko siinä nykyään kestää. Kai sen voi tiskiltäkin käydä käännyttämässä samalla kun se toinenkin tulee, mutta jos syystä X tulevat eri aikaan, niin itellä ois ainakin motivaatio vähän hukassa mennä sinne paikan päälle vartavasten käännyttämään pakettia takaspäin.

Toki suositeltavaa käydä vähintään postissa huikkaamassa et lähettäkää takaspäin. Siel on niitä paketteja aika poskettomat määrät jokasessa toimipisteessä.
 
Pointtina oli vaan se, että yks noista sun palautteen aiheista on jo ollu käytössä pidempään. Ei sitä tartte henkilökohtasesti ottaa.

Enkä mä sitäkään sanonu etteikö toi varaava ostoskori olis fiksu veto. Oishan se, mutta siihen liittyy omat haasteensa verkkokaupan suhteen. Pahimmillaan menee aika paljon uusiks, eikä sitä oikeen tiedä kukaan vaikka niitä mahdollisuuksia jo tutkittaisiinkin? Tai varmasti on vähintään pöydälle nostettu et mitä se vaatis jos sellasen väsäis, se on sitten mysteeri et onko siihen urakkaan ruvettu.

En ota henkilökohtaisesti vaan tottunu et murossa sekä täällä joskus antaa palautetta niin sohaisee muurahaispesään. Siksi myös totesin että oma vika tuo yksikohta.

Varaavan ostoskorin tekeminen ja toteutus ei ole iso homma ja kun siitä viimeksi jo 4 vuotta sitten ja annettiin iso toive ja palaute ryöppy niin aikaa on kyllä ollut riittävästi varmasti sekä nykypäivinä kilpailu on kovaa oli korona tai jokin muu niin asiakkaita kuuntelemalla pääsee pitkälle unohtaen sitten nämä älyvapaat -60 -70% melkein ilmaiseksi huudot. Ymmärrän vaikka jos firmalla olis 20 tai 30v juhlavuosi ja merkkipaalu niin sillon repästäs huikeita pommeja vaikka sitten niille ketä tilannu vuosien mittaa tai liten vain.

Ja palaute noista tarjouksista oli omalta kohdalta kehitys idea koska oli assyt, perjantait, valvomiset jne niin aina samaa hiirtä näppistä ja sellaista mikä tuntuu vaan pölyttyvän nurkissa että tehtäisiin jotain erinlaista. Tietysti aina voi toivoa mutta kyllä jotain prossua ja mid range näyttistä olis enemmän toivonu kehiin kun kuitenkin taas oli sellanen hypwäe ja lopputulema ei yllättänyt sekä se että sivut kaatuili ja tilaukset tökki.

Toivotaan nyt viimeinkin että parannuksia tulisi sekä joku idea miten nää kaatumiset saataisiin pois vaikkei ihmeitä voi tehdä ruuhkaa varmasti on ja tulee olemaan.

Sekä tuo chatti kannattaisi korjata kun jonot menee oudosti ja välillä oot juuri sijalla 5 ja sitten ootkin sijalla 40.
 
Onnistuuko myös aspaan viesti tilausnumerolla ja kertoo ettei ole hakemassa sitä postista, vaan antaa sen palautua omalla ajallansa? Eli viikkoko siinä nykyään kestää. Kai sen voi tiskiltäkin käydä käännyttämässä samalla kun se toinenkin tulee, mutta jos syystä X tulevat eri aikaan, niin itellä ois ainakin motivaatio vähän hukassa mennä sinne paikan päälle vartavasten käännyttämään pakettia takaspäin.

Toki suositeltavaa käydä vähintään postissa huikkaamassa et lähettäkää takaspäin. Siel on niitä paketteja aika poskettomat määrät jokasessa toimipisteessä.

Posti ei enää käännytä paketteja jos menet tiskille sanomaan vaan siihen pitää saada lähettäjä olemaam yhteydessä ja kyseessä pitäs olla yritys eikä yksityishenkilö. Virallista ohjetta tähän en löytänyt mistään. Verkkokauppa.com lähetti mulle saman näytön 8 kappaleena ja yhden olin maksanut ennakkoon ja loput oli aivopierusti laitettu jollain ennakoilla.. Siinä sitten saat postitädin paskat niskaan ja huudot ja kun lokerot on täynnä niin lähin vastaava posti on sitten 40km päässä johon ne menee..

Postilla kun on sellanen aspa mihin en varmaan maksa soittelusta sekä ne sulki täältä lähes kaikki asiamiespostit ja keskitty yhteen paikkaan minkä resurssit ei riitä ja automaatit on täällä täynnä ja sitten ne bugailee ja mitään ei tehtävissä..

Nyt jos näitä moni vahinkotilauksia tulee tusinoittain niin kaikki kärsii siitä.
 
Olemme kuluvan vuoden aikana päivittäneet sekä serverirautaamme että -ohjelmistojamme uusiin, mutta valitettavasti tämäkään ei aina riitä. Viime yönä, kun tarjoukset tulivat julki, sivuillemme tuli statistiikan mukaan "normaaliin" verrattuna monisatakertainen määrä sivulatauksia pienen aikaikkunan sisään. Tällainen yhtäkkinen latausmäärä on teoriassa verrattavissa jopa palvelunestohyökkykseen, jolloin sivusto kaatuu. Mikäli tämä sama sivulatausmäärä tulisi tasaisesti kasvavana kuormana, sivustomme kestäisi sen kyllä.
Serverless on nykyään aika kova sana... :kahvi:
 
En ota henkilökohtaisesti vaan tottunu et murossa sekä täällä joskus antaa palautetta niin sohaisee muurahaispesään. Siksi myös totesin että oma vika tuo yksikohta.

Varaavan ostoskorin tekeminen ja toteutus ei ole iso homma ja kun siitä viimeksi jo 4 vuotta sitten ja annettiin iso toive ja palaute ryöppy niin aikaa on kyllä ollut riittävästi varmasti sekä nykypäivinä kilpailu on kovaa oli korona tai jokin muu niin asiakkaita kuuntelemalla pääsee pitkälle unohtaen sitten nämä älyvapaat -60 -70% melkein ilmaiseksi huudot. Ymmärrän vaikka jos firmalla olis 20 tai 30v juhlavuosi ja merkkipaalu niin sillon repästäs huikeita pommeja vaikka sitten niille ketä tilannu vuosien mittaa tai liten vain.

Ja palaute noista tarjouksista oli omalta kohdalta kehitys idea koska oli assyt, perjantait, valvomiset jne niin aina samaa hiirtä näppistä ja sellaista mikä tuntuu vaan pölyttyvän nurkissa että tehtäisiin jotain erinlaista. Tietysti aina voi toivoa mutta kyllä jotain prossua ja mid range näyttistä olis enemmän toivonu kehiin kun kuitenkin taas oli sellanen hypwäe ja lopputulema ei yllättänyt sekä se että sivut kaatuili ja tilaukset tökki.

Toivotaan nyt viimeinkin että parannuksia tulisi sekä joku idea miten nää kaatumiset saataisiin pois vaikkei ihmeitä voi tehdä ruuhkaa varmasti on ja tulee olemaan.

Sekä tuo chatti kannattaisi korjata kun jonot menee oudosti ja välillä oot juuri sijalla 5 ja sitten ootkin sijalla 40.
No sellanen vinkki et ennen kun sitä palautetta antaa, niin kannattaa käydä edes sen verran kattomassa sivuilta et mikä se asian todellinen laita on. Sä oot nyt kahdesta asiasta antanu "palautetta", ilman että oot ees vaivautunu tarkistamaan et mikä on homman nimi ja tilanne. Ekaks tuli se et 1kpl rajotus, mikä on ollu jo käytössä. Nyt tuli sit tää toive midrange näyttiksistä. Käypä ihan huvikses kattomassa Jimmsin sivuilta et mitä näyttiksiä siellä on hyllyssä.

Ai ei mitään? Joo, siinähän se syy. 1660 Superia on se 25kpl hyllyssä kokonaisuudessaan, tuskin kannattaa tässä vaiheessa alkaa niitä kauppaamaan polkuhintaan, varsinkin kun joulu tulossa ja mahollisuudet on sen puolella et joku saattais sellasta keskitason konetta kaivata sinne konttiin. Prossuja toki ois voinu olla muussakin kun bundleissa, sillä niitä on riittävästi varastossa näemmä. Tuskin noi vanhat Ryzenit tai Intelit tuolta liikkuu normihinnalla kuitenkaan. Samat hiiret näppikset ja oheislaitteet siellä kyllä pyörii aina, et se on ihan validi kritiikki.
Posti ei enää käännytä paketteja jos menet tiskille sanomaan vaan siihen pitää saada lähettäjä olemaam yhteydessä ja kyseessä pitäs olla yritys eikä yksityishenkilö. Virallista ohjetta tähän en löytänyt mistään. Verkkokauppa.com lähetti mulle saman näytön 8 kappaleena ja yhden olin maksanut ennakkoon ja loput oli aivopierusti laitettu jollain ennakoilla.. Siinä sitten saat postitädin paskat niskaan ja huudot ja kun lokerot on täynnä niin lähin vastaava posti on sitten 40km päässä johon ne menee..

Postilla kun on sellanen aspa mihin en varmaan maksa soittelusta sekä ne sulki täältä lähes kaikki asiamiespostit ja keskitty yhteen paikkaan minkä resurssit ei riitä ja automaatit on täällä täynnä ja sitten ne bugailee ja mitään ei tehtävissä..

Nyt jos näitä moni vahinkotilauksia tulee tusinoittain niin kaikki kärsii siitä.
No eipä toikaan hirveen fiksulta järjestelyltä kuulosta kyllä. En oo ikinä palauttanu mitään, niin en tiedä miten se postin kanssa toimii et pitääkö sitä pakettia availla välissä vaiko ei, mutta jokatapauksessa onhan toi asiakkaalle ylimäärästä hommaa, mistä tulee aika vittumaista siinä vaiheessa kun vika ei ees ole oma.
 
Täähän on just sitä mitä täällä foorumillakin jossain viestissä toivoin.
Porukka naputti tota nappia vaan joka tilaukseensa vaikka oikeaa kiirettä ei ollutkaan.
Jos tuo nyt vähän rajoittaisi ja tuo oikeasti toisikin paremmin ja porukka kellä oikeasti kiire jollekkin osalle saisi sen nopeammin.

Pointti oli että se oli ensin 2€, ja seuraavana päivänä 10€. Kannatan itsekin että palvelu on maksullinen jotta siitä on hyötyä.
 
No sellanen vinkki et ennen kun sitä palautetta antaa, niin kannattaa käydä edes sen verran kattomassa sivuilta et mikä se asian todellinen laita on. Sä oot nyt kahdesta asiasta antanu "palautetta", ilman että oot ees vaivautunu tarkistamaan et mikä on homman nimi ja tilanne. Ekaks tuli se et 1kpl rajotus, mikä on ollu jo käytössä. Nyt tuli sit tää toive midrange näyttiksistä. Käypä ihan huvikses kattomassa Jimmsin sivuilta et mitä näyttiksiä siellä on hyllyssä.

Ai ei mitään? Joo, siinähän se syy. 1660 Superia on se 25kpl hyllyssä kokonaisuudessaan, tuskin kannattaa tässä vaiheessa alkaa niitä kauppaamaan polkuhintaan, varsinkin kun joulu tulossa ja mahollisuudet on sen puolella et joku saattais sellasta keskitason konetta kaivata sinne konttiin. Prossuja toki ois voinu olla muussakin kun bundleissa, sillä niitä on riittävästi varastossa näemmä. Tuskin noi vanhat Ryzenit tai Intelit tuolta liikkuu normihinnalla kuitenkaan. Samat hiiret näppikset ja oheislaitteet siellä kyllä pyörii aina, et se on ihan validi kritiikki.

No eipä toikaan hirveen fiksulta järjestelyltä kuulosta kyllä. En oo ikinä palauttanu mitään, niin en tiedä miten se postin kanssa toimii et pitääkö sitä pakettia availla välissä vaiko ei, mutta jokatapauksessa onhan toi asiakkaalle ylimäärästä hommaa, mistä tulee aika vittumaista siinä vaiheessa kun vika ei ees ole oma.

Joo no näköjään sieltä oli hävinny saldoilta noita myös ja tiettyjä malleja.

Tuo postin touhu on postin touhua mutta periaatteessa joudut ostamaan sun tuotteesi ja sit voi antaa samantien tiskille palautuksena ja odotat rahasi sitten jimssiltä takaisin kun ovat sen palautuksen käsitelleet ja nyt kun joulusesonki on myös alkanut niin voit kuvitella nämä paikat missä asiamies postit on keskitetty yhteen paikkaan ja muutamaan r kioskiin missä on ehkä tilaa sellainen 4-5 neljöä takahuoneessa kuinka paljon tulvii paikat ja siihen päälle jos tulee näitä tripla lähetyksiä. Se vaan et sit on kaikki ihmeissään ja joutuu ajelemaan sinne tänne kun yksi paketti on hyllyssä 7 vrk säilössä. Oon postille kritisoinut tota useasti ja aina vedotaan et soita lähettävälle yritykselle jne. Mulla tuli yhdestä näytöstä 13€ kuluja kun soittelin ja selvittelin hommaa ja kiitoksena postissa mulle v**uiltiin sekä verkkis oli pistämässä mun niskaan. Ihan periaatteella jos yhden näytön ostan ja maksan sen ja tarve on yhdelle niin en todellakaan tilaa niitä useita turhaan koska tosta tulee firmalle kuluja ja sitten tuotteet seilaa edestakas ja kolhuja jos tulee matkalla joudut testaa ne ja sit ne on outlet kamaa ja tulee enemmän tappiota.
 
Käypä ihan huvikses kattomassa Jimmsin sivuilta et mitä näyttiksiä siellä on hyllyssä.

Ai ei mitään? Joo, siinähän se syy. 1660 Superia on se 25kpl hyllyssä kokonaisuudessaan, tuskin kannattaa tässä vaiheessa alkaa niitä kauppaamaan polkuhintaan, varsinkin kun joulu tulossa ja mahollisuudet on sen puolella et joku saattais sellasta keskitason konetta kaivata sinne konttiin.

Kyllähän siel saldoilla oli midrangea vielä joskus 00:00 jälkeen kaikennäköstä (ainakin AMD:tä). Aamulla oli jännästi kutakuinkin lähes kaikki saldotavara kadonnu valikoimasta. Vaikkei polkuhintaan myis, niin myis nyt edes siihen normihintaan.
 
Kyllähän siel saldoilla oli midrangea vielä joskus 00:00 jälkeen kaikennäköstä (ainakin AMD:tä). Aamulla oli jännästi kutakuinkin lähes kaikki saldotavara kadonnu valikoimasta. Vaikkei polkuhintaan myis, niin myis nyt edes siihen normihintaan.

No mä otan nyt puolet omaan nilkkaan ja ajattelin et tuskin tässä kaikki tarjoukset oli 5600xt nyt oli hyvä veto mut ajattelin et jtn sellasta perus 1080p pelaajille olisi ollut ja moni muukin sitä odotteli vaatiahan ei voi mutta odottaa ja jännittää kyllä. Itse kyllä kurkkasin niin eilen vielä oli hieman vanhoja kortteja sekä saldoja monelle mid rangelle et jonku verran katsoin asiaa ja mut en voi sanoa onko siellä 25kpl vai meinaako +25kpl et niitä on 27 vai 200 hyllyssä. Aina ei voi voittaa mut olis jotain vaikka vanhoja ryzeneitä tullu yms noile emoille esim.

Toivottavasti jatkossa olisi enemmän ja laajempaa skaalaa komponenttien puolesta.
 
Tila
Keskustelu on suljettu.

Statistiikka

Viestiketjuista
264 184
Viestejä
4 577 810
Jäsenet
75 370
Uusin jäsen
Henrysolox

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom