Hei
Pahoittelemme, että ette ole täysin tyytyväinen ostamaanne tuotteeseen. Voitte palauttaa sen 30 päivän sisällä sen vastaanottamisesta. Palautetun tuotteen tulee täyttää palautusehtomme.
Mikäli tuote on käyttöönotettu, hyvitämme käyttöönotetun tuotteen palauttamisesta 80% alkuperäisestä myyntihinnasta.
Lue nämä ohjeet huolellisesti ennen palautusta:
Palauta tuote meille Postin tai Matkahuollon asiakaspalautuksena. Voit myös tuoda tuotteen itse Turun myymäläämme mikäli se on helpompaa itsellesi.
Merkitse saamasi RMA-numero selvästi paketin kahdelle eri sivulle. Älä kirjoita RMA-numeroa itse tuotepakkaukseen! Pyydämme liittämään mukaan saatteen, josta ilmenee palautuksen syy sekä toiveenne mahdollisesta kaupan purusta tai tuotevaihdosta.
Saatteessa tulee olla myös ostokuitin numero tai kopio sekä omat yhteys- ja tilitiedot (mahdollista rahallista hyvitystä varten).
Asiakkaan velvollisuus on todistaa tuotteiden vastaanottopäivä, esimerkiksi Postin tai Matkahuollon kuitin avulla.
Palautusoikeus koskee vain käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita. Tuotetta ei saa ottaa käyttöön, mutta ostajalla on kuitenkin oikeus avata pakkaus ja tutustua tuotteeseen. Tuotepakkaus on avattava siististi, alkuperäiset pakkaus- ja suojamateriaalit säilyttäen. Mikäli tuotteen mukana on toimitettu kaupanpäällisiä tuotteita (esim. pelikupongit yms.), tulee ne myös palauttaa. Jos kaupanpäällisiä tuotteita ei palauteta, pidätämme oikeuden vähentää niiden arvon hyvitettävän tuotteen hinnasta.
Tietokoneen komponentit kuten näytönohjain, muistikammat, emolevy yms. katsotaan käyttöönotetuksi kun ne on asennettu kokoonpanoon. Mikäli näin on tehty, asiakas on vastuussa mahdollisesta tuotteen arvon alentumisesta. Televisioita ja monitoreja voi kokeilla muutaman tunnin ajan.
Palautusoikeus ei koske koskaan mm. avattua tietokoneohjelmaa, peliä tai muuta tuotetta, joka on sinetöity. Palautusoikeus ei myöskään koske ns. hygieniatuotteita esim. nappikuulokkeita.