Sinä hyödyt siitä, mitä Jimm's tietää! / Jimm's PC:n oma ketju

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jimm's
  • Aloitettu Aloitettu
Tila
Keskustelu on suljettu.
Hei, Onko asiakaspalvelussa ruuhkaa kun sähköposti ei ole vastannut moneen päivään?
Valitettavasti tällä hetkellä kyllä asiakaspalvelussa viivettä sähköpostien käsittelyssä. Jos on kiireellistä niin suosittelen olemaan yhteyksistä chatissä/puhelimitse
 
Milloin päivitätte palautusehtonne vastaamaan todellisia käytäntöjänne?

Lainaus palautusehdoista, jotka sain vastauksena palautusilmoitukseeni. Lihavoin sivuiltanne puuttuvat oleellisimmat eroavaisuudet niin voitte ne tuosta siirtää näkyville että ehdot ovat selkeät ja löydettävissä jo ennen kuin yrityksenne kanssa aikoo asioida.
Hei,
Kiitos palautteesta ja pahoittelut jos olette kokeneet että jollain tapaa palautusehdot ovat puutteelliset sivuillamme. Palautusehdoissamme mainitaan toki kohdassa neljä tuosta arvonalenemisesta ja tuotteeseen tutustumisesta. Välitän palautteen eteenpäin niin tarkastellaan olisiko aiheellista sitten ehtoja päivittää/tarkentaa.
 
Tää oliskin kiva, jos DR ja SR listattaisiin noissa muisteissa; itse ostin Corsair Vengeancet mallinumerolla CMW32GX4M2Z3600C18, jotka osoittautu SR:ksi ja toinen foorumilainen taas hommasi CMW32GX4M2C3200C16 ja ne taas ovat DR. Molemmat siis ulkoisesti identtiset 2x16GB kitit, joissa erona ainoastaan 3600Mhz CL18 vs. 3200Mhz CL16.. :beye:
Niin, miksi myöskään erikseen listata 5600x ja 5800x, koska erot marginaalisia ja 99% normikuluttajille kuitenkin molemmat on riittävän tehokkaita? Se "tarpeellisuus" on aina vähän tapauskohtaista, mutta kuten Charun sanoi, "olis kiva", ja oliskin muuten erittäin kiva jos olisi SR ja DR listattu erikseen.
Jos tieto on tarjolla, normikuluttaja voi itse päättää tekeekö sillä mitään.
Kun tietoa ei ole, kukaan ei voi päättää.
Kuten tuossa jo mainittiinkiin niin tässä haasteena hieman tosiaan se, että edes valmistajat itse eivät tätä tietoa juurikaan ilmoita. :( Laitetaan kuitenkin kehitysehdotusta eteenpäin mutta voi olla että tätä tietoa tuotteisiin emme saa.
 
Muistanko väärin vai eikö Teillä tosiaan ole missään vaiheessa ollut Corsairin Lapdogia listoilla?

 
Olisko näitä mahdollista saada listoille?

 
Chatissa kyselin yksi päivä, että tuleeko arvon alenemaa jos näytönohjainta käyttänyt koneessa ja ennen palautusta puhdistanut mahdollisista pölyistä ja muutenkin ihan kuin käyttämätön. Aspa vastasi, että tuotteeseen saa tutustua ja sen ominaisuuksiin. Tuon ymmärsin, että saisi käyttää koneessa nähdäkseen sen ominaisuudet. Mutta sitten tuo henkilön viesti sanoo toista..
 
Onnistuisiko Jimm's:n kautta Logitech G x Herman Miller tuolin tilaus? Herman Miller ei toimita omien sivujensa kautta Suomeen, mutta toimittavat esim. Saksaan eli mahtaisiko tässä tapauksessa Caseking kytkös auttaa tuotteistamisessa..

Tätä ei valitettavasti saada, toistaiseksi myynnissä pelkästään Herman Millerin itsensä kautta. :/
 
Muistanko väärin vai eikö Teillä tosiaan ole missään vaiheessa ollut Corsairin Lapdogia listoilla?


Poistunut valikoimistamme vuonna 2018. Kyselen saataisiinko takaisin :)

Edit: ainakaan toistaiseksi ei saada, ei ole saatavilla toimittajiltamme. Siksi varmaan poistunutkin :/
 
Chatissa kyselin yksi päivä, että tuleeko arvon alenemaa jos näytönohjainta käyttänyt koneessa ja ennen palautusta puhdistanut mahdollisista pölyistä ja muutenkin ihan kuin käyttämätön. Aspa vastasi, että tuotteeseen saa tutustua ja sen ominaisuuksiin. Tuon ymmärsin, että saisi käyttää koneessa nähdäkseen sen ominaisuudet. Mutta sitten tuo henkilön viesti sanoo toista..

Tutustumisoikeuden perimmäinen tarkoitus on taata ns. postimyyntiasiakkaalle tasavertaiset oikeudet myymäläasiakkaiden kanssa, niin että tuotteseen on saanut tutustua samoin kuten se olisi myymälässä mahdollista. Takuupuolelle meni jo tarkistuspyyntö tämän alkuperäisen kyselyn johdosta mutta saamasi vastaus on siis ajan tasalla. :)
 
Chatissa kyselin yksi päivä, että tuleeko arvon alenemaa jos näytönohjainta käyttänyt koneessa ja ennen palautusta puhdistanut mahdollisista pölyistä ja muutenkin ihan kuin käyttämätön. Aspa vastasi, että tuotteeseen saa tutustua ja sen ominaisuuksiin. Tuon ymmärsin, että saisi käyttää koneessa nähdäkseen sen ominaisuudet. Mutta sitten tuo henkilön viesti sanoo toista..

Mulla kävi näyttis koneessa ja ostomorkkiksen takia lähti takaisin, maksettu summa palautettiin kokonaisuudessaan.
 
Eihän tuossa mitään ongelmaa ole jos palautusehdot olisivat samat ennen tilausta ja sen jälkeen. Tällaista tuotekohtaista 80% arvonaleneman määrittelyä ei ollut tiedossa ennenkuin tuotteen ostin, enkä todennäköisesti olisi tehnyt tilausta ainakaan Jimmsiltä tässä tapauksessa jos olisin asiasta tiennyt. Koen tulleeni vähintäänkin lievästi harhaanjohdetuksi kun muut verkkokaupat ovat ilman erillisiä viestittelyjä palauttaneet täyden summan kun tavara on palautettu asiallisessa kunnossa.
 
Eihän tuossa mitään ongelmaa ole jos palautusehdot olisivat samat ennen tilausta ja sen jälkeen. Tällaista tuotekohtaista 80% arvonaleneman määrittelyä ei ollut tiedossa ennenkuin tuotteen ostin, enkä todennäköisesti olisi tehnyt tilausta ainakaan Jimmsiltä tässä tapauksessa jos olisin asiasta tiennyt. Koen tulleeni vähintäänkin lievästi harhaanjohdetuksi kun muut verkkokaupat ovat ilman erillisiä viestittelyjä palauttaneet täyden summan kun tavara on palautettu asiallisessa kunnossa.

Hei! Avasimmekin tuossa ylempänä tuon tutustumisoikeuden tarkoitusta - arvonaelenemaa puolestaan avataan palautusehtojen kohdissa 4 ja 8. Jos asiakaspalautuksena saapunut tuote pakkauksineen ja kaikkine lisätarvikkeineen ei ole kaikin puolin moitteeton ja uutta vastaava, niin tapauskohtaisesti laskettu arvonalenema veloitetaan asiakkakaalta.
 
Hox hox! Lisättiin ensimmäiseen postaukseen tieto tuosta huomisesta chattikatkosta - maileissa on valitettavasti tällä hetkellä sen verran reippaasti tuota viivettä että asiakaspalvelu keskittyy huomenna pitkälti niiden purkamiseen! Chatti on siis poissa käytöstä osan päivää, puhelimeen vastaillaan normaalisti ja sitä kannattaakin huomenna käyttää kiireellisissä asioissa.
 
Hei! Avasimmekin tuossa ylempänä tuon tutustumisoikeuden tarkoitusta - arvonaelenemaa puolestaan avataan palautusehtojen kohdissa 4 ja 8. Jos asiakaspalautuksena saapunut tuote pakkauksineen ja kaikkine lisätarvikkeineen ei ole kaikin puolin moitteeton ja uutta vastaava, niin tapauskohtaisesti laskettu arvonalenema veloitetaan asiakkakaalta.
Asiakkaan on pidettävä vastaanottamansa tuote olennaisesti muuttumattomana ja vähentymättömänä siihen saakka, kunnes asiakas on päättänyt pitää tavaran.
Tuotetta ei katsota otetuksi käyttöön, jos asiakas on käsitellyt tuotetta vain siten kuin on tarpeen sen luonteen, ominaisuuksien ja toimivuuden toteamiseksi.


Palautusoikeus koskee vain käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita. Tuotetta ei saa ottaa käyttöön, mutta ostajalla on kuitenkin oikeus avata pakkaus ja tutustua tuotteeseen.
Tietokoneen komponentit kuten näytönohjain, muistikammat, emolevy yms. katsotaan käyttöönotetuksi kun ne on asennettu kokoonpanoon. Mikäli näin on tehty, asiakas on vastuussa mahdollisesta tuotteen arvon alentumisesta.


Asiakas on vastuussa vain sellaisesta tuotteen arvon alentumisesta, joka on seurausta muusta kuin tavaroiden luonteen, ominaisuuksien ja toimivuuden toteamiseksi tarvittavasta käsittelystä.

Mikäli tuote on käyttöönotettu, hyvitämme käyttöönotetun tuotteen palauttamisesta 80% alkuperäisestä myyntihinnasta.

Vihreällä lainaukset siis tuolta teidän nettisivuilta, punaisena sähköpostissa saamani vastauksen kohdat, joita ei nettisivuiltanne löydy. Ymmärrän kyllä mitä tutustumisoikeudella tarkoitetaan, sitä voisitte kyllä avata tarkemmin miksi näitä ehtoja voidaan viilata eri muotoon kun palautusoikeutta haluaa oikeasti käyttää. Olen siis saanut tämän 80% hyvityksen määrityksen jo ennen kuin olen edes tavaraa postittanut takaisin eikä sen kuntoa ole kukaan voinut tarkistaa -> olettamani on siis että palautettava tavara on oltava palautusehtoja vastaavassa kunnossa ja tällöin asiakkaalle hyvitetään maksettu summa kokonaisuudessaan.
 
Viimeksi muokattu:
Hei! Avasimmekin tuossa ylempänä tuon tutustumisoikeuden tarkoitusta - arvonaelenemaa puolestaan avataan palautusehtojen kohdissa 4 ja 8. Jos asiakaspalautuksena saapunut tuote pakkauksineen ja kaikkine lisätarvikkeineen ei ole kaikin puolin moitteeton ja uutta vastaava, niin tapauskohtaisesti laskettu arvonalenema veloitetaan asiakkakaalta.

Olisiko tätä käytäntöä syytä muuttaa? Monet kilpailijanne tarjoavat palautusoikeuden ilman subjektiivista tapauskohtaista oikeutta tulkita, onko ”arvo alentunut”. Usein tuotetta on pakko kokeilla jotta tietää, soveltuuko se omaan käyttöön ja tämä on käsittääkseni myös kuluttajasuojalain tarkoitus taata.
 
Tuotetta ei katsota otetuksi käyttöön, jos asiakas on käsitellyt tuotetta vain siten kuin on tarpeen sen luonteen, ominaisuuksien ja toimivuuden toteamiseksi.
Jep, toimivuus on tosi hankala todeta ilman että näytönohjaimen laittaa kiinni koneeseen.
 
Usein tuotetta on pakko kokeilla jotta tietää, soveltuuko se omaan käyttöön ja tämä on käsittääkseni myös kuluttajasuojalain tarkoitus taata.

Laki sanoo, että etämyynnillä tilattua tuotetta saa kokeilla samalla tavalla kuin myymälässä. Ei taida semmoista myymälää ollakaan, mihin voit mennä oman koneen kanssa ja lyödä näytönohjaimen kiinni.
 
Asiakkaan on pidettävä vastaanottamansa tuote olennaisesti muuttumattomana ja vähentymättömänä siihen saakka, kunnes asiakas on päättänyt pitää tavaran.
Tuotetta ei katsota otetuksi käyttöön, jos asiakas on käsitellyt tuotetta vain siten kuin on tarpeen sen luonteen, ominaisuuksien ja toimivuuden toteamiseksi.


Palautusoikeus koskee vain käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita. Tuotetta ei saa ottaa käyttöön, mutta ostajalla on kuitenkin oikeus avata pakkaus ja tutustua tuotteeseen.
Tietokoneen komponentit kuten näytönohjain, muistikammat, emolevy yms. katsotaan käyttöönotetuksi kun ne on asennettu kokoonpanoon. Mikäli näin on tehty, asiakas on vastuussa mahdollisesta tuotteen arvon alentumisesta.


Asiakas on vastuussa vain sellaisesta tuotteen arvon alentumisesta, joka on seurausta muusta kuin tavaroiden luonteen, ominaisuuksien ja toimivuuden toteamiseksi tarvittavasta käsittelystä.

Mikäli tuote on käyttöönotettu, hyvitämme käyttöönotetun tuotteen palauttamisesta 80% alkuperäisestä myyntihinnasta.

Vihreällä lainaukset siis tuolta teidän nettisivuilta, punaisena sähköpostissa saamani vastauksen kohdat, joita ei nettisivuiltanne löydy. Ymmärrän kyllä mitä tutustumisoikeudella tarkoitetaan, sitä voisitte kyllä avata tarkemmin miksi näitä ehtoja voidaan viilata eri muotoon kun palautusoikeutta haluaa oikeasti käyttää. Olen siis saanut tämän 80% hyvityksen määrityksen jo ennen kuin olen edes tavaraa postittanut takaisin eikä sen kuntoa ole kukaan voinut tarkistaa -> olettamani on siis että palautettava tavara on oltava palautusehtoja vastaavassa kunnossa ja tällöin asiakkaalle hyvitetään maksettu summa kokonaisuudessaan.

Kiitos palautteesta! Kuten aikaisemmin totesimme, niin takuupuolelle on mennyt tästä viestiä ja tuon sähköpostivastauksen sanamuodot tarkistetaan. Mikäli tuote pakkauksineen ja tarvikkeineen tosiaan on kaikin puolin moitteeton ja uutta vastaava, niin arvonalenemasta ei liene huolta. :)
 
Usein tuotetta on pakko kokeilla jotta tietää, soveltuuko se omaan käyttöön ja tämä on käsittääkseni myös kuluttajasuojalain tarkoitus taata.

Lainaamme itseämme tuosta vähän ylempää:

Tutustumisoikeuden perimmäinen tarkoitus on taata ns. postimyyntiasiakkaalle tasavertaiset oikeudet myymäläasiakkaiden kanssa, niin että tuotteseen on saanut tutustua samoin kuten se olisi myymälässä mahdollista.
 
Laki sanoo, että etämyynnillä tilattua tuotetta saa kokeilla samalla tavalla kuin myymälässä. Ei taida semmoista myymälää ollakaan, mihin voit mennä oman koneen kanssa ja lyödä näytönohjaimen kiinni.
Näitä lakeja kun alkaa referoimaan olisi hyvä aina mainita mistä laista ja sen pykälästä on kyse. Omassa tapauksessani en ole vielä lakeihin vedonnut, vaan olen mielestäni yrittänyt toimia yrityksen verkkosivuilta löytyvien ehtojen mukaisesti ja verrannut niitä KKV:n ohjeisiin.

Tässä kyllä liikutaan tietyllä "niche" alueella jossa kuluttajansuojaa on helppo väärinkäyttää esimerkiksi hyvin kellottuvan yksilön jahtaamiseen. Mielestäni kuitenkin Jimmsin toiminta tässä tapauksessa on erikoista kun kilpailijoilla mm. Verkkokauppa ja Gigantti tuotteen palauttaminen on erittäin helppoa ja suoraviivaista.

Ja ettei nyt ihan lähdetä aiheesta taas tangentin suuntaan niin alkuperäinen kysymyksenihän oli että voisiko näitä palautusehtoja tarkentaa kun nyt sivuilla listatut palautusehdot eivät mielestäni täsmää sitä, miten yritys palautustapausten kanssa menettelee käytännössä. Ja tämä asia on nyt työn alla, toivon että se myös edistyy. Poistin tästä viestistäni toisen quoten koska täällä väittely ei edistä nyt asiaani mitenkään.

Täältä saamani vastauksen perusteella oletan nyt saavani kohtuullisen hyvityksen tuotteen palauttamisesta ja odotan vielä vastausta sähköpostilla asiakaspalvelulta että päästään varmasti yhteisymmärrykseen.
 
Viimeksi muokattu:
Jos näytönohjain ei toimi, se laitetaan takuuseen. Mitä järkeviä syitä on käyttää näytönohjainta kiinni koneessa, kun netti on täynnä benchmarkeja?
Joo toki, mutta siis laitettu kiinni ja käynnistetty, kunnes sitten tärähtääkin se sähköposti että 3090 lähetettiin juuri. Tällöin "asiakas on käsitellyt tuotetta vain siten kuin on tarpeen sen luonteen, ominaisuuksien ja toimivuuden toteamiseksi."

Vähän huono sanamuoto tuossa aiemmassa viestissäni. Siitä olen kyllä samaa mieltä että pelkästään toimivuuden tarkistuksen takia ei ole syytä laittaa kiinni jos ei ole tarkoituskaan ottaa käyttöön.
 
Onko joku syy miksei valikoimissa ole EKWB EK-AIO:t? 240 millinen kinostelis kovasti mutta eikö näitä mene ollenkaan jälleenmyyjille?
 
Laki sanoo, että etämyynnillä tilattua tuotetta saa kokeilla samalla tavalla kuin myymälässä. Ei taida semmoista myymälää ollakaan, mihin voit mennä oman koneen kanssa ja lyödä näytönohjaimen kiinni.

Tosiaan monet muut kaupat antaa ihan täyden palautusoikeuden tuotteisiin kokeiluoikeudella, sanoi laki mitä tahansa. En näe syytä miksi Jimmsin pitäisi tässä asiassa jäädä kilpailijoista jälkeen.
 
Tosiaan monet muut kaupat antaa ihan täyden palautusoikeuden tuotteisiin kokeiluoikeudella, sanoi laki mitä tahansa. En näe syytä miksi Jimmsin pitäisi tässä asiassa jäädä kilpailijoista jälkeen.

Mitkä kaupat Gigantin ja Powerin lisäksi, jotka eivät oikeastaan edes Jimmsin kanssa kilpaile?

Verkkokaupassa on sama käytäntö, käyttöön otetusta tuotteesta vähennetään arvon alennus. On kokemusta. Multitronicissa vielä astetta pahempi, siellä ei kelpuuteta käyttöön otettuja tuotteita takaisin ollenkaan. Tietokonekauppakaan ei ota vastaan käyttöön otettuja tuotteita. Dustin ei ota vastaan edes semmoisia, missä pakkaus on avattu. Proshopin palautusehdot ovat tulkinnanvaraiset eli niihin en ota kantaa.

Enempää en jaksa kaivella.
 
Mitkä kaupat Gigantin ja Powerin lisäksi, jotka eivät oikeastaan edes Jimmsin kanssa kilpaile?

Verkkokaupassa on sama käytäntö, käyttöön otetusta tuotteesta vähennetään arvon alennus.
Mikäli arvo on alentunut. Palautin taannoin verkkokauppaan kuulokkeet joita olin muutaman päivän käyttänyt (eli olivat ihan oikeasti jo otettu käyttöön). Painoivat kuitenkin korvia niin ikävästi ettei pystynyt käyttämään -> palautukseen -> kunto kuin uudella -> täysi palautus.

Nythän tuossa Jimms's ylempänä sanoikin, että "Mikäli tuote pakkauksineen ja tarvikkeineen tosiaan on kaikin puolin moitteeton ja uutta vastaava, niin arvonalenemasta ei liene huolta." <- Tämä minusta onkin se olennaisin.
 
Mitkä kaupat Gigantin ja Powerin lisäksi, jotka eivät oikeastaan edes Jimmsin kanssa kilpaile?

Verkkokaupassa on sama käytäntö, käyttöön otetusta tuotteesta vähennetään arvon alennus. On kokemusta. Multitronicissa vielä astetta pahempi, siellä ei kelpuuteta käyttöön otettuja tuotteita takaisin ollenkaan. Tietokonekauppakaan ei ota vastaan käyttöön otettuja tuotteita. Dustin ei ota vastaan edes semmoisia, missä pakkaus on avattu. Proshopin palautusehdot ovat tulkinnanvaraiset eli niihin en ota kantaa.

Enempää en jaksa kaivella.
Itse sain Verkkokaupalta 6kk käytössä olleesta tabletista rahat täytenä takaisin kun neljäskin vaihtokappale hajosi.
 
No tämä on vähän eri asia kuin täysin ehjän näytönohjaimen palauttaminen syyllä "3090 tuli odotettua nopeammin" :think:
Toki juu mutta täysi oikeus heillä olisi ollut siitä ottaa käyttöhyöty pois.

En nyt sitten osaa tuohon näytönohjain-gateen sanoa kunnolla omaa mielipidettä. Itse näkisin ehkä kuitenkin sen vielä ok:ksi että kortti on käynyt koneessa ja todettu toimivaksi. Eri asia sitten jos sitä on jo jonkin aikaa ehtinyt käyttämään. Tosin vaikea todentaa tuota kumpaankaan suuntaan.
 
Mitkä kaupat Gigantin ja Powerin lisäksi, jotka eivät oikeastaan edes Jimmsin kanssa kilpaile?

Verkkokaupassa on sama käytäntö, käyttöön otetusta tuotteesta vähennetään arvon alennus. On kokemusta. Multitronicissa vielä astetta pahempi, siellä ei kelpuuteta käyttöön otettuja tuotteita takaisin ollenkaan. Tietokonekauppakaan ei ota vastaan käyttöön otettuja tuotteita. Dustin ei ota vastaan edes semmoisia, missä pakkaus on avattu. Proshopin palautusehdot ovat tulkinnanvaraiset eli niihin en ota kantaa.

Enempää en jaksa kaivella.

Itse olen palauttanut Verkkokauppaan useita tuotteita 30 päivän palautusoikeuden sisällä ja saanut aina 100% rahoista takaisin, vaikka olen kokeillut tuotteita. Ikinä ei ole kysytty tai kyseenalaistetu mitään, rahat on maksettu heti. Lisäksi mm. Amazon tarjoaa palautusoikeuden.

Multitronicista, Proshopista, Dustinista jne en osaa sanoa, mutta olen pitänyt Jimmsiä näitä "parempana" liikkeenä joten siksi uskaltaisin vaatia heiltä myös parempaa palvelua.
 
Viimeksi muokattu:
Mitkä kaupat Gigantin ja Powerin lisäksi, jotka eivät oikeastaan edes Jimmsin kanssa kilpaile?

Verkkokaupassa on sama käytäntö, käyttöön otetusta tuotteesta vähennetään arvon alennus. On kokemusta. Multitronicissa vielä astetta pahempi, siellä ei kelpuuteta käyttöön otettuja tuotteita takaisin ollenkaan. Tietokonekauppakaan ei ota vastaan käyttöön otettuja tuotteita. Dustin ei ota vastaan edes semmoisia, missä pakkaus on avattu. Proshopin palautusehdot ovat tulkinnanvaraiset eli niihin en ota kantaa.

Enempää en jaksa kaivella.
Proshop on ainakin omalla kohdalla maksanut palautukset aina 100%.
 
apaus
Olisko näitä mahdollista saada listoille?


Näistä meni kysely tuotevastaavalle!
 
Muistikammat lähetetty teille takuuhuoltoon yli kuukausi sitten ja nyt kuukausi odotettu korvaavan tuotteen postitusta. Sähköposteihin vastaatte aika hitaasti ja nyt viikko odotettu luvattuja lisätietoja tuotepäälliköltä. Toivoisin nopeasti lisätietoja takuuhuollon tilanteesta.
 
Muistikammat lähetetty teille takuuhuoltoon yli kuukausi sitten ja nyt kuukausi odotettu korvaavan tuotteen postitusta. Sähköposteihin vastaatte aika hitaasti ja nyt viikko odotettu luvattuja lisätietoja tuotepäälliköltä. Toivoisin nopeasti lisätietoja takuuhuollon tilanteesta.
Kannattaa chatin kautta kysyä asiasta, niin saat heti vastauksen.
 
Noniin! Näillä näppäimillä olemme lähettäneet joukkopostia liittyen RTX 30 -sarjalaisten saatavuuksiin.
Liitämme kuitenkin läpinäkyvyyden nimissä tiedot myös tänne.

Alla olevaan listaan on koottu tämänhetkiset arviot odotusajoista tilauspäivämäärän perusteella.
Pyrimme tällä viestillä tiedottamaan tilanteesta yleisesti, ja samalla myös helpottamaan asiakaspalveluumme kohdistuvaa tiedustelumäärää.
Seuraava vastaava tiedote tullaan lähettämään joulukuun alussa.

Tämän lisäksi jatkamme entiseen tapaan tietojen lisäämistä tuotekorteille sitä mukaa, kun tiedot tuote-eristä vahvistuvat.
 

Liitteet

  • RTX status.JPG
    RTX status.JPG
    104,7 KB · Luettu: 872
Siis onko tuo 1-2kk tilauspäivästä vai tästä päivästä? Luultavasti tästä päivästä mutta kunhan varmistan.
 
Siis onko tuo 1-2kk tilauspäivästä vai tästä päivästä? Luultavasti tästä päivästä mutta kunhan varmistan.
Tästä päivästä. Siellähän on 17.9. tilatuissa osassa 2-3 vko ja tuohan on tilauspäivästä mennyt jo aikaa sitten.
 
2kk odoteltu heti julkkarissa tilattua korttia ja enää toiset 2kk jäljellä, kyllä näköjään kannattaa ostaa Asusta!
 
Käy vähän sääliksi ne jotka möivät 2080 Ti:nsä halvalla pois näiden julkkarin aikaan ja odottavat vieläkin korttejaan. :D
Ihan totta. Itellä tilanne sillain kyllä ikävä, että pöytäkonetta ei tällä hetkellä ollenkaan ja osat odottavat näyttistä. Vanha, veljeni kanssa yhteinen kone jäi veljelle kun muutin kotoa opiskeluiden takia..

Ei siinä, on onneksi verkko toisaallakin vesillä, että Jimm’s tässä häviää, jos toimitukset oikeasti venyvät noin pitkälle.

Porukka voikin alkaa sitten odottamaan jo seuraavaa mahdollista pelibundleakin, kun ei tuo CoD näytä vieläkään riittävän edes kaikille ensimmäisille julkarissa tilatuille korteille :D
 
Itse luin tuon listan niin, että esim. oma hevonen evga 17.9 siitä hetkestä noin 8vk. Eli nyt. Mutta jos tuo on niin, että vielä 8 viikkoa niin lähtee kyllä jimmsin tilaus peruutukseen.
 
Tila
Keskustelu on suljettu.

Statistiikka

Viestiketjuista
259 452
Viestejä
4 512 638
Jäsenet
74 371
Uusin jäsen
garlicbun

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom