- Liittynyt
- 27.11.2016
- Viestejä
- 929
Keskaria meille näytetään. Minun huumorintaju riittääTuosta Jimmsin kuvasta olisi luultavasti pienellä photarivelvoilulla mahdollista lukea kuitin tiedot.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Keskaria meille näytetään. Minun huumorintaju riittääTuosta Jimmsin kuvasta olisi luultavasti pienellä photarivelvoilulla mahdollista lukea kuitin tiedot.
Hehe Ihan en tosissani käynyt laskemassa noita sivuja, kunhan heitin suurehkon lukeman kun näitä viestejä tullut jo pitkään. Ja kyllä, olet oikeassa. Herättiin liian myöhään. Mut haluaisin tietää että mitä nää viestit enää auttaa? Miten meinasitte että nää nopeuttaa asiaa? Ongelma on myönnetty ja sitä alettu työstämään. Se että aikuset ihmiset itkee foorumeilla tuskin nopeuttaa uusien työntekijöiden työtahtia?17 sivua sitten on yhtäkuin 3 kuukautta sitten ts Jimms on herännyt liianmyöhään lisäämään henkilökuntaa.
En oo nyt muutamaan hetkeen tilannut, mutta 2017 Black Fridayn jälkeen ei oo oikeen noi paketit kulkenu sillä ns. totutulla tavalla. Aina välillä tullu pientä parannusta mut se alkaa sit lipsumaan siitä aika nopeeseen taas. Ongelma on tiedostettu joo ja jotain toimenpiteitäkin varmasti tässä kahen vuoden aikana tehty, mut silti on vähän sellanen fiilis et oikeeta muutosta ei oo hirveesti nähtävissä.En vaan tahdo ymmärtää päämäärää, vai ollaanko täällä enään vaan purkamassa omaa pahaa oloa jonkun tod. näk. viattoman aspaihmisen niskaan?
Itellä ei kokemusta tilailuista kun käyn liikkeestä hakemassa, mutta omaan silmään ei oo kyllä jatkuvat ongelmat ainakaan osuneet? Siis aina just jos jotain isompaa tapahtuu just joulut yms niin luonnollisesti on ruuhkaa, ja sit on tämmösiä omasta mielestä satunnaisia jakeluvaikeuksia. Ei kuitenkaan mitään jo toista vuotta jatkuvasti jatkuvaa. Voin toki olla väärässäkin, ehkä jengillä tulee sit aina tietyin väliajoin mitta täyteen ja tulee ryhmällä tänne kirjottelemaan.En oo nyt muutamaan hetkeen tilannut, mutta 2017 Black Fridayn jälkeen ei oo oikeen noi paketit kulkenu sillä ns. totutulla tavalla. Aina välillä tullu pientä parannusta mut se alkaa sit lipsumaan siitä aika nopeeseen taas. Ongelma on tiedostettu joo ja jotain toimenpiteitäkin varmasti tässä kahen vuoden aikana tehty, mut silti on vähän sellanen fiilis et oikeeta muutosta ei oo hirveesti nähtävissä.
Et joo, kyllä mä ainakin koen et porukka ihan aiheestakin täällä nillittää jos paketteja kohta näin kahen vuoden jälkeen ei saada liikkeelle kohtuullisessa ajassa. Parempi se on et asiasta keskustellaan kun se et hyväksyttäis se hiljaa, toimitusajat on kuitenkin edelleen niinkin optimistisesti kerrottu kun 1-4pv.
Tuosta Jimmsin kuvasta olisi luultavasti pienellä photarivelvoilulla mahdollista lukea kuitin tiedot.
Kaikki eivät lue tätä ketjua päivittäin tai ole tietoisia mitä jossain sivulla 280/310 on kirjoitettu, tosin kuulostaa vähän siltä, että jos ongelmia toimitusten kanssa on ollut noin pitkään, niin silloin ehdottomasti kannattaa pitää ääntä.Montahan kertaa tää sama keskustelu pitää vielä käydä tässä läpi? Ymmärrän että harmittaa odottelu, mut luulis että tää asia oltais jo puitu noin 17 sivussa mitä tästä ollaan keskusteltu samoilla viesteillä tyyppi toisensa jälkeen.
Hei,
Kiitos viestistäsi. Bundle paketeissa pitäisi tosiaan valmiiksi yhteensopiva BIOS-versio.
Ystävällisesti / Best regards,
Matias Mattila
Asiakaspalvelu / Customer service
Toistaiseksi Roccatin uusien tuotteiden saatavuudessa on hieman viivettä ja tarkkoja arvioita saatavuuksille ei ole. Pyrimme parantamaan Roccatin saatavuutta yleisesti ja luommekin näille tuotteille luotettavaa ja nopeaa jakelukanavaa. Omassa varastossamme on tällä hetkellä kuitenkin kohtalaisen hyvä saatavuus monille Rocccatin tuotteille. Tulevaisuudessa uutuustuotteiden saatavuus siis parenee ja lisäämme valikoimaa web-sivuillemme mahdollisimman pian. Alustavan arvion mukaan aikataulu voi nykyisellään olla noin 1 kuukauden luokkaa.Tuleeko teille Roccat Vulcan 122 näppiksiä myyntiin? On siis identtinen tuon teillä myynnissä olevan Vulcan 120 näppiksen kanssa, mutta valkoinen.
ROCCAT® Vulcan 122 AIMO Arctic White | Mechanical RGB Gaming Keyboard
...niin ei me siis kiusallamme paketteja pantata, oikeesti
Moikka. Meinaat että teemme siis ns tuottamatonta työtä ja oikeat asiat jää tekemättä? Ehkä ei kuitenkaan. Ymmärrän harmisi ja skeptisyyden, mutta on tässä useampi vuosi touhuttu niin ei ihan uutta asiaa ole tuo logistiikkaTuntuu vain että olisi järkevämpää kerätä vain tilaukset joihin on kaikki olemassa.
Huono johto ja tuotannon suunnittelu jos homma on tuolla tasolla.
Luultavasti pakkausta ei ole edes suunnitelu mitenkää, vain laitettu miehet töihin.
Laatikoita ei ole mitenkää järkevää kasata etukäteen tilaa viemään.
Voin välittää tuotepäällikölle selvitettäväksi.be quiet! Pure Base 500 kiinnostaisi, jossei ole tiedossa koska tulee saataville niin uskaltaako jo alustavasti luvata että olette kuitenkin ottamassa?
Voin välittää tuotepäällikölle selvitettäväksi.
Tämän osalta vieläkin tuo syyskuun loppupuoli on arvio. Aivan tarkkaa päivää näiden saapumisen suhteen ei ole tiedossa.Olisiko Glorious:in Model O- hiiren saapumiesta päivitettyä arviota? Tuotesivulla vielä alustava arvio syyskuun loppupuoliskolla...
"Laita hyvämies yksäriä niin tarkistetaan tilanne!"En oo nyt muutamaan hetkeen tilannut, mutta 2017 Black Fridayn jälkeen ei oo oikeen noi paketit kulkenu sillä ns. totutulla tavalla. Aina välillä tullu pientä parannusta mut se alkaa sit lipsumaan siitä aika nopeeseen taas. Ongelma on tiedostettu joo ja jotain toimenpiteitäkin varmasti tässä kahen vuoden aikana tehty, mut silti on vähän sellanen fiilis et oikeeta muutosta ei oo hirveesti nähtävissä.
Et joo, kyllä mä ainakin koen et porukka ihan aiheestakin täällä nillittää jos paketteja kohta näin kahen vuoden jälkeen ei saada liikkeelle kohtuullisessa ajassa. Parempi se on et asiasta keskustellaan kun se et hyväksyttäis se hiljaa, toimitusajat on kuitenkin edelleen niinkin optimistisesti kerrottu kun 1-4pv.
Se aspa on siellä sivullakin ja ainoa ero foorumin yksärissä ja nettiaspassa/puhelimessa on se että täällä jos @Jimm's pyytää laittaan yksäriä ja laitat pikapuoliin/samantien on pohjatiedot aspa-henkilöllä jo valmiiksi tiedossa kun taas sivulla jos käyt ihmetteleen niin joudut selittään vähän pitempään."Laita hyvämies yksäriä niin tarkistetaan tilanne!"
Mites ne jotka ei lue tätä foorumia? Joutuu automaattisesti odottamaan viikon tai kaksi ennenkuin paketti lähtee liikkeelle?
Valitettavasti tuo punainen malli on loppunut tavarantoimittajiltamme tällä hetkellä. Toimitusajasta ei siis ole tietoa. Muilla värityksillä on kyllä paremmin saatavilla. Kokonaan mustaa mallia olisi jopa suoraan meillä omassa varastossa:Oi @Jimm's Jumalat ja Jumalattaret, Teitä nöyrästi kysymyksellä lähestyn jos suotte?
NZXT H700, ikkunallinen ATX-miditornikotelo, mattamusta/punainen - 159,00€ Onko mitään mahdollisuuksioa kyseistä esinettä saada? Olisi täydellinen käyttötarkoitukseeni kyseisen värisenä?
NZXT H710, ikkunallinen ATX-miditornikotelo, mattamusta/punainen - 164,90€
Olisi mahdollista joo saada mutta tuossa H700:ssa on parempi etupaneelin liitinarsenaali + hintaa vähemmän
(se valkoinen kyllä myös käy jos tuota punaista ei oikeasti mahdollista saada)
be quiet! Pure Base 500 kiinnostaisi, jossei ole tiedossa koska tulee saataville niin uskaltaako jo alustavasti luvata että olette kuitenkin ottamassa?
Kyllä se sivuille ilmestyy tilattavaksi tässä lähiaikoina
Onkohan teille tulossa cougarin tuotteita ollenkaan? Kiinnostaisi tuo cougar panzer max kotelo ainakin..
COUGAR PANZER MAX - The Ultimate Full Tower Gaming Case - COUGAR
Kirjoittaa osaat mutta osaatko myös lukea tätä ketjua?Onko Jimms kesälomilla vai mikä on kun raha kelpaa, mutta tuotteita ei ala kuulumaan? Ei ole siis edes lähtenyt liikkeelle vielä
Ei ollut varsinaisesti kysymys vaan turhautunut avautuminen. Uskon että ne on sieltä tulossa, mutta ärsyttää kun tavaraa mikä on hyllyssä joutuu odottelemaan viikkotolkulla. Tilasin juuri prossun Kiinasta niin sekin tuli nopeammin
Mitäs se tähän liittyy? Jos tuotteita on varastossa yli 25kpl sivujen mukaan ja toimitusaika-arvio on 1-4pv ja meni tilauksesta viikko ennenkuin tuli viesti että tavarat on edes lähetetty. Seurantanumerolla näkee, ettei tuotteet ole vielä edes postin hallussa, joten huonolla säkällä menee vielä ensi viikon puolelle ennenkuin saapuvat. 10-14pv toimitusaika on kuitenkin aika paljon enemmän kuin luvatut 1-4pv.
Olen ollut Jimmsin asiakas jo pitkälti yli kymmenen vuotta ja toivon olevani jatkossakin. Toivottavasti tämän foorumin kautta saavat enemmän painetta hoitaa asiat paremmin, kuin yksittäisen asiakaspalautteen kautta.
Mikähän mahtaa olla noiden Fractalin koteloiden tilanne? Erityisesti kiinostaa Meshify C. Ollut melkoisen pitkään varastot tyhjinä noiden tiimoilta.
10-14pv toimitusaika on kuitenkin aika paljon enemmän kuin luvatut 1-4pv.
Oman tilauksen yhteydessä ei ainakaan ole ruuhkasta ollut mitään mainintaa. 2-5 työpäivän toimitusaika-arvio ja nyt kahdeksas päivä menossa, eikä tilaus ole vielä käsittelyssä.
Tiedä sitten kuinka monta päivää Jimmyn ´pari päivää´ on...
Näin ohimennen ei ollut itselllänikään mitään viestiä ruuhkista vaikka 12 pvä kaikki oli jo valmiita lähtemään mutta liikahtivat vasta 16pvä.. ei sillä, en oo hätähousu eikä toi mitään haittaa mutta ihan vaan kun tuli puhetta että jotain ruuhkaviestejä pitäis olla..Moi! Kyllä tosiaan se ruuhkaviesti pitäisi olla kaikissa hylly- ja lähitukkuritilauksissa, mutta ilmeisesti siellä vieläkin joku mättää järjestelmässä. Laitatko tilausnumerosi vielä yksärillä, niin saan reklamoitua?
Näin ohimennen ei ollut itselllänikään mitään viestiä ruuhkista vaikka 12 pvä kaikki oli jo valmiita lähtemään mutta liikahtivat vasta 16pvä.. ei sillä, en oo hätähousu eikä toi mitään haittaa mutta ihan vaan kun tuli puhetta että jotain ruuhkaviestejä pitäis olla..