Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Moi,
Teillä myynnissä Assyillä käytettyjä PG258Q näyttöjä. Pystyisikö niistä hieromaan tiukempaa foorumitarjousta? Saadaan ne nurkista pois pölyttymästä
Uutenakin on ollut tarjousta 499 €, joten ainakin itse vielä kokee 489 € hinnan korkeaksi vs uusi.
Kauan teillä menee näitten rma juttujen käsittelyssä? kohta mennyt jo 2 viikkoa sen käsittelyssä..
Moikka! Itse käsittelyssä ei todellakaan pitäisi mennä noin kauaa, ellei sitten ole joku saatavuusongelma korvaavassa tuotteessa. Käsittelyyn tapaukset saadaan tällä hetkellä noin kymmenessä arkipäivässä - on ruuhkaa :/
Laitatko vielä tapausnumerosi yksärillä, niin tsekkaillaan?
Muistitko huomioidan sen että jimin hinta sisältää postikulut.Olisikos tuossa Xiaomi Mi Band 4:n hinnassa mahdollista viilausvaraa, koska esimerkiksi Verkkokauppa.comista tuo irtoaa alle 50 eurolla kun taas teillä tuo maksaa 59 euroa? Mielelläni ko. laitteen teiltä ostaisin.
Muistitko huomioidan sen että jimin hinta sisältää postikulut.
Olispa vielä se aika kun Jimmsillä hommat toimi paremmin kuin muilla verkkokaupoilla. Homma menee vaan alaspäin, menee 3-4 päivää ennenkuin paketit lähtee postiin, ja RMA-käsittelyäkin odotellut jo pitkästi toista viikkoa.
Yhdenkään rivityöntekijän vikahan tuo ei tietenkään ole, mutta yritysjohdon pitäisi herätä. Todennäköisestihän herätään vasta sitten kun alkaa näkymään tuloksessa. Toivottavasti alkaa näkymään pian, itse ainakin katselen tavarani jatkossa muista kaupoista. Kiitos tähänastisesta.
tuolla on aiheesta juteltu:Näyttöni BenQ XL2411T tukee 1920x1080@144Hz ainoastaan DVI-liitännän kautta, jota ei Nvidian RTX-näytönohjaimissa ole. Millä näistä DisplayPort-DVI-kaapeleista saavutan 144Hz 1920x1080-resoluutiolla?
Vaikka olen harkinnut uuden näytön ostoa, ostan kuitenkin mieluummin korkeintaan reilun 50 euron sovittimen (jonka saan oletettevasti myytyä myöhemmin).
Tilauksesta tietysti.Hei,
tilasin koneen kasauksella noin. 3vk sitten. Tänään tilaksi muuttui "Odottaa kokoonpanoa". Toimitusaika-arvio oli 1-4vk, alkoiko tuo aika tilauksesta vai tästä päivästä?
Viime viikon keskiviikkona päivällä jätetty tilaus on edelleen "Toimitettavissa, odottaa käsittelyä"-statuksellaNäköjään toimitusaika-arvio varastotuotteille on palannut taas 1-4 päivään. Onko jotain konkreettisia toimenpiteitä siis tehty tilanteen korjaamiseksi? Ilmeisesti ainakin tämän foorumin perusteella toimitukset takkuilee silti edelleen.. Onkohan ihan rehellinen arvio tuo 1-4 päivää vai mennäänkö vieläkin todellisuudessa lähemmäs kuutta?
Sama juttu mutta toimitusaika oli 1-3 viikkoa. Nyt on menny se 3 viikkoa, mutta osasin varautua kun oon lueskellu täältä juttuja. Oishan se silti kiva saada aika pian.Hei,
tilasin koneen kasauksella noin. 3vk sitten. Tänään tilaksi muuttui "Odottaa kokoonpanoa". Toimitusaika-arvio oli 1-4vk, alkoiko tuo aika tilauksesta vai tästä päivästä?
Neljä arkipäivää menee siihen, että saavat edes tuotteen haettua varastosta.. Pitääpä katella jatkossa muualle, jos sais pikkasen nopeempaa palvelua.
Taitaa tuo varasto sijaita Saksanmaalla ku menee niin kauan hakia sieltä tavaraa...
Nyt aukesi rekry myös asiakaspalvelun puolelle! Asiakaspalvelija Jimm's PC Storeen!
Siinä olisi kyllä hyvä paikka, ei vaan reilu 100 kilometrin työmatka nappaile!
Pahapa siitä on mennä sanomaan ilman palkkatietoa ja työehtoja.Siinä olisi kyllä hyvä paikka, ei vaan reilu 100 kilometrin työmatka nappaile!
vuokratyö eli kumpikaan ei voi häävi olla.vuokratöissä aina työntekijän silmässä urea kirvelee,toisessa paikassa enemmän toisessa vähemmän.Pahapa siitä on mennä sanomaan ilman palkkatietoa ja työehtoja.
tätä ketjua lukeneena ja viime aikaiset omat kokemukset huomioiden,mahtasko siellä sen mukavempaa olla asiakaspalvelussa kuin jankon betonillaSiinä olisi kyllä hyvä paikka, ei vaan reilu 100 kilometrin työmatka nappaile!
vuokratyö eli kumpikaan ei voi häävi olla.vuokratöissä aina työntekijän silmässä urea kirvelee,toisessa paikassa enemmän toisessa vähemmän.
tätä ketjua lukeneena ja viime aikaiset omat kokemukset huomioiden,mahtasko siellä sen mukavempaa olla asiakaspalvelussa kuin jankon betonilla
Samaa miettinyt oman tilaukseni kanssa, että ehtii emon uefi-bios päivittyä ja eilen tuli ilmoitusta että:
"
Valitettavasti saimme kuittauksen tuotevastaavaltamme, että tulo on jälleen viivästynyt. Arvioitu toimitus keskusvarastolle on 1.10.2019, josta toimitus 2-5 arkipäivää. Haluatteko pitää tilauksen voimassa?
"
Joten odotellaan nyt. Järkisyin en saa itselleni kuitenkaan perusteltua 3950X hankkimista (vaikka toki olisi se hieno) mutta tuo 3900X on hyvä päivitys 1700X mallista.
Tuo tuli ilman erillistä kysymystä mutta olin aiemmin antanut hieman palautetta siitä että jos he ilmoittavat tietyn arvion on kohteliasta ilmoittaa mikäli se ei pidä paikkaansa ettei minun ja noutopisteen palvelijan työ/vapaa-aika kulu erillisessä paketin etsimisessä. Eli pyrkivät varmaankin siksi tiedottamaan minua tarkemmin tuosta.
@Jimm's
Eikö olisi reilua ilmoittaa kaikille tilanneille vai luokitellaanko teillä nykyään asiakkaat hyviin ja huonoihin?
Tämä siis tuolta ketjusta.
AMD 3. sukupolven Ryzen kellotukset ja kokemukset (Matisse/Zen2)
Hei! En oikein ymmärrä kysymystä mutta yritän vastata tuotteista tiedottamisesta noin yleisellä tasolla. Tilaushetkellä tilausvahvistukseen merkitään automaattisesti tilaushetken tilanne toimitusaika-arvioineen.
Kunkin tuotteen tuotekortin arviot päivittyvät lisäksi kyllä koko kansalle sitä mukaa jos ja kun sitä ajankohtaista tietoa saadaan ja tukkurisaldot päivittyy
Luonnollisesti jos joku asiakaspalvelija asiakkaalle antaa jotain arvioita tai tietoa tietyn tilauksen edistymisestä niin hänen pitäisi huolehtia sitten myös siitä, että asiakkaalle kulkee tieto myös jos kyseinen arvio muuttuu!
Tuotteen poistumisesta valikoimasta (EOL) ilmoitetaan aina kaikille tuotteen tilanneille erillisellä sähköpostilla, kun tieto saadaan.
Niin siis kysehän oli yksinkertaisesti siitä että joillekin ilmoitetaan kysymättä ja joillekin ei edes silloinkaan kun kysyvät...
Olisi pitänyt lukea tämä ketju ennen kuin tilasin tutusti Jimmsiltä tavaraa. Kaikki tavarat hyllyssä (sivujen perusteella) ja edelleen odotellaan kolmatta arkipäivää, että tuotteet edes lähtisi teiltä eteenpäin. Samaan aikaan Saksasta tilatut tuotteet tulevat DHL:ltä tänään. Mielestäni asiaan kannattaisi herätä ajoissa tai asiakkaat reagoivat.. Se, että ulkomailta tulee tavarat nopeammin kuin teiltä (edes lähtevät eteenpäin) on aika noloa.
Minäpä laitan.Laita hyvä mies yksärillä tilausnumero, niin tsekkaillaan mikä tilanne! Tosiaan automaattisessa tilausvahvistuksessa pitäisi olla ollut jo tieto siitä, että meillä on tällä hetkellä ruuhkaa. :/
Minäpä laitan.
Ei ollut mitään infoa. Täältä luin.
Toimitusaika-arvio: 1-4 työpäivääOkei. Ainakin viime perjantaina lähetetyssä vahvistuksessa oli maininta kun sellaista tutkailin:
Toimitusaika-arvio: 1-4 työpäivää
Toimitustapa: Pakettiautomaatti ,Posti Smartpost , Prisma....
Näin lukee vain.
Lähetetty minun SM-G973F laitteesta Tapatalkilla
Onko tämä nyt niin, että pitää tänne tulla itkemään että saa tavarat hyllystä matkaan? Vai pitääkö baronan kautta tulla töihin että voi pakkaa omat tuotteet ja lähettää ne itelle?
Valvojaisten aikaan varmaankin saattaa tulla jokunen tarjous ja muuta pöhinää.
Keretäänköhän ruuhkat purkaa ennen sitä?