Sinä hyödyt siitä, mitä Jimm's tietää! / Jimm's PC:n oma ketju

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jimm's
  • Aloitettu Aloitettu
Tila
Keskustelu on suljettu.
:D Ja herätys tulikin "Tilauksenne xxxxxxxx on lähetetty postitse......"

;) Paras mahdollinen herätyskello mokoma
 
Viimeksi muokattu:
Moi,

Teillä myynnissä Assyillä käytettyjä PG258Q näyttöjä. Pystyisikö niistä hieromaan tiukempaa foorumitarjousta? Saadaan ne nurkista pois pölyttymästä

Uutenakin on ollut tarjousta 499 €, joten ainakin itse vielä kokee 489 € hinnan korkeaksi vs uusi.
 
Kauan teillä menee näitten rma juttujen käsittelyssä? kohta mennyt jo 2 viikkoa sen käsittelyssä..
 
Moi,

Teillä myynnissä Assyillä käytettyjä PG258Q näyttöjä. Pystyisikö niistä hieromaan tiukempaa foorumitarjousta? Saadaan ne nurkista pois pölyttymästä

Uutenakin on ollut tarjousta 499 €, joten ainakin itse vielä kokee 489 € hinnan korkeaksi vs uusi.

Moikka! Toistaiseksi ei ainakaan pysty.
 
Kauan teillä menee näitten rma juttujen käsittelyssä? kohta mennyt jo 2 viikkoa sen käsittelyssä..

Moikka! Itse käsittelyssä ei todellakaan pitäisi mennä noin kauaa, ellei sitten ole joku saatavuusongelma korvaavassa tuotteessa. Käsittelyyn tapaukset saadaan tällä hetkellä noin kymmenessä arkipäivässä - on ruuhkaa :/

Laitatko vielä tapausnumerosi yksärillä, niin tsekkaillaan?
 
Moikka! Itse käsittelyssä ei todellakaan pitäisi mennä noin kauaa, ellei sitten ole joku saatavuusongelma korvaavassa tuotteessa. Käsittelyyn tapaukset saadaan tällä hetkellä noin kymmenessä arkipäivässä - on ruuhkaa :/

Laitatko vielä tapausnumerosi yksärillä, niin tsekkaillaan?

Juuri tuli sähköpostiin että ollaan käsitelty, sitten vaan odottamaan että rahat pamahtaa takaisin tilille :kahvi:
 
Kiitos Jimm'sille pikaisesta toimituksesta. Pitkään sitä joutui odottamaan mutta se johtui tukkurista. Kohta asentuu jotain superia....;)
 
Olisikos tuossa Xiaomi Mi Band 4:n hinnassa mahdollista viilausvaraa, koska esimerkiksi Verkkokauppa.comista tuo irtoaa alle 50 eurolla kun taas teillä tuo maksaa 59 euroa? Mielelläni ko. laitteen teiltä ostaisin.
 
Olisikos tuossa Xiaomi Mi Band 4:n hinnassa mahdollista viilausvaraa, koska esimerkiksi Verkkokauppa.comista tuo irtoaa alle 50 eurolla kun taas teillä tuo maksaa 59 euroa? Mielelläni ko. laitteen teiltä ostaisin.
Muistitko huomioidan sen että jimin hinta sisältää postikulut.
 
Muistitko huomioidan sen että jimin hinta sisältää postikulut.

Kiitos huomautuksestasi. Verkkokauppa.comista osa voi käydä ihan paikan päältäkin tuotteet hakemassa ja vaikka joutuisi postikulutkin maksamaan, niin Jimmsin hinta ei ole kilpailukykyinen kuitenkaan.
 
Olispa vielä se aika kun Jimmsillä hommat toimi paremmin kuin muilla verkkokaupoilla. Homma menee vaan alaspäin, menee 3-4 päivää ennenkuin paketit lähtee postiin, ja RMA-käsittelyäkin odotellut jo pitkästi toista viikkoa.

Yhdenkään rivityöntekijän vikahan tuo ei tietenkään ole, mutta yritysjohdon pitäisi herätä. Todennäköisestihän herätään vasta sitten kun alkaa näkymään tuloksessa. Toivottavasti alkaa näkymään pian, itse ainakin katselen tavarani jatkossa muista kaupoista. Kiitos tähänastisesta.
 
Olispa vielä se aika kun Jimmsillä hommat toimi paremmin kuin muilla verkkokaupoilla. Homma menee vaan alaspäin, menee 3-4 päivää ennenkuin paketit lähtee postiin, ja RMA-käsittelyäkin odotellut jo pitkästi toista viikkoa.

Yhdenkään rivityöntekijän vikahan tuo ei tietenkään ole, mutta yritysjohdon pitäisi herätä. Todennäköisestihän herätään vasta sitten kun alkaa näkymään tuloksessa. Toivottavasti alkaa näkymään pian, itse ainakin katselen tavarani jatkossa muista kaupoista. Kiitos tähänastisesta.

Tämä kyllä mietityttää itelläki ja varmaan monella muullakin. Miten voi mennä noin kauan saada paketit lähtemään jos tavarat löytyy hyllystä. Onkohan Jimmyssä sama vika kuin niin monessa muussakin yrityksessä nykyään. Liian paljon johtoporrasta sikapalkoilla ja liian vähän niitä oikeita työntekijöitä...

P.S Ei tarvi suuttua Jimmy-sedän ja laittaa jotain pashaa mun seuraavan tilauksen sisälle. :grumpy:
 
Näyttöni BenQ XL2411T tukee 1920x1080@144Hz ainoastaan DVI-liitännän kautta, jota ei Nvidian RTX-näytönohjaimissa ole. Millä näistä DisplayPort-DVI-kaapeleista saavutan 144Hz 1920x1080-resoluutiolla?

Vaikka olen harkinnut uuden näytön ostoa, ostan kuitenkin mieluummin korkeintaan reilun 50 euron sovittimen (jonka saan oletettevasti myytyä myöhemmin).
 
Hei,

tilasin koneen kasauksella noin. 3vk sitten. Tänään tilaksi muuttui "Odottaa kokoonpanoa". Toimitusaika-arvio oli 1-4vk, alkoiko tuo aika tilauksesta vai tästä päivästä?
 
"Toimitettavissa, odottaa käsittelyä". Tilaus toivottavasti saapuu joskus. On samalla viimeinen kerta, kun tilaan kyseisestä yrityksestä. Maksakoot vaikka tuplat muualla.
 
Näköjään toimitusaika-arvio varastotuotteille on palannut taas 1-4 päivään. Onko jotain konkreettisia toimenpiteitä siis tehty tilanteen korjaamiseksi? Ilmeisesti ainakin tämän foorumin perusteella toimitukset takkuilee silti edelleen.. Onkohan ihan rehellinen arvio tuo 1-4 päivää vai mennäänkö vieläkin todellisuudessa lähemmäs kuutta?
 
Näköjään toimitusaika-arvio varastotuotteille on palannut taas 1-4 päivään. Onko jotain konkreettisia toimenpiteitä siis tehty tilanteen korjaamiseksi? Ilmeisesti ainakin tämän foorumin perusteella toimitukset takkuilee silti edelleen.. Onkohan ihan rehellinen arvio tuo 1-4 päivää vai mennäänkö vieläkin todellisuudessa lähemmäs kuutta?
Viime viikon keskiviikkona päivällä jätetty tilaus on edelleen "Toimitettavissa, odottaa käsittelyä"-statuksella
 
Hei,

tilasin koneen kasauksella noin. 3vk sitten. Tänään tilaksi muuttui "Odottaa kokoonpanoa". Toimitusaika-arvio oli 1-4vk, alkoiko tuo aika tilauksesta vai tästä päivästä?
Sama juttu mutta toimitusaika oli 1-3 viikkoa. Nyt on menny se 3 viikkoa, mutta osasin varautua kun oon lueskellu täältä juttuja. Oishan se silti kiva saada aika pian.
 
Neljä arkipäivää menee siihen, että saavat edes tuotteen haettua varastosta.. Pitääpä katella jatkossa muualle, jos sais pikkasen nopeempaa palvelua.

Taitaa tuo varasto sijaita Saksanmaalla ku menee niin kauan hakia sieltä tavaraa... :tdown:
 
Taitaa tuo varasto sijaita Saksanmaalla ku menee niin kauan hakia sieltä tavaraa... :tdown:

Ei sijaitse, kyllä Jimm'sin operaation sydän on edelleen Suomen Turussa, jossa pyritäänkin pitämään hyvä reservi kaikenlaista tykötarvetta.Tällä hetkellä ruuhkaa teettävät osin myös muutamat kauan odotetut varastontäydedennykset, jotka nostavat vanhempia tilauksia kerättäväksi jonon kärkeen.

Logistiikan ruuhkatilanne on tiedostettu ja tuossa kesämmällä rekryttiinkin uusia tyyppejä - valitettavasti opettelevat vielä tavoille eli käsittelynopeudet eivät palaudu ihan hetkessä totutulle tasolle. Myös huoltoon/takuuseen on rekryt käynnissä. Aspa auttaa omien kykyjensä ja resurssiensa puitteissa purkamaan foorumilaisten ATK-kriisejä logistiikan ohessa.

Muistakaa hei tyypit laitella niitä "sydämen päällä" olevia kyssäreitä siihen foorumivalvojaisten lomakkeeseen - ei tarvitse välttämättä liittyä esportsiin!
 
Viimeksi muokattu:
Vieläköhän Jimmyltä liikenisi rakkautta ja saataisin Fractalin Define R5 foorumitarjoukseen? Vai onko koko malli jo ihan last season? (Siinä tapauksessa poistotarjouskin kelpaa ;))


On nimittäin alkanut tuo raudanhimo rusinapakettia kohtaan käymään kovaksi :drool: mutta ostohousuja sovitellaan jalkaan vasta kun saa tilpehööreille arvoisensa kotelon sopivaan hintaan :shifty:
 
Viimeksi muokattu:
Pienen pieni palaute tähän väliin.Ensiluokkaista informaatiota ryzen 3900x-sivulla.Suosittelenkin ottamaan tavaksi jos vastaavanlaisia julkaisuja tulee tulevaisuudessa. :tup: Vielä voisi lisätä mihin päivämäärään asti on tilaukset toimitettu tällä hetkellä.
 
Just katsoin, viimeisestä tilauksesta 2v ja vajaa kk enkä ole katunut päivääkään sen jälkeen.
Toivottavasti palaamme asiaan joskus.
 
Pahapa siitä on mennä sanomaan ilman palkkatietoa ja työehtoja.
vuokratyö eli kumpikaan ei voi häävi olla.vuokratöissä aina työntekijän silmässä urea kirvelee,toisessa paikassa enemmän toisessa vähemmän.:beye:

Siinä olisi kyllä hyvä paikka, ei vaan reilu 100 kilometrin työmatka nappaile!
tätä ketjua lukeneena ja viime aikaiset omat kokemukset huomioiden,mahtasko siellä sen mukavempaa olla asiakaspalvelussa kuin jankon betonilla :D
 
vuokratyö eli kumpikaan ei voi häävi olla.vuokratöissä aina työntekijän silmässä urea kirvelee,toisessa paikassa enemmän toisessa vähemmän.:beye:


tätä ketjua lukeneena ja viime aikaiset omat kokemukset huomioiden,mahtasko siellä sen mukavempaa olla asiakaspalvelussa kuin jankon betonilla

Apua :D
Barona hoitaa meillä tosiaan rekryt, mutta hyvät tyypit tuppaa kummasti vakinaistumaan :)

PS, joulu tulee väistämättä, niin nyt aukes pakkaajienkin rekry: Kokemusta omaava varastotyötekijä Jimm's PC-Storeen!
 
@Jimm's

Samaa miettinyt oman tilaukseni kanssa, että ehtii emon uefi-bios päivittyä ja eilen tuli ilmoitusta että:
"
Valitettavasti saimme kuittauksen tuotevastaavaltamme, että tulo on jälleen viivästynyt. Arvioitu toimitus keskusvarastolle on 1.10.2019, josta toimitus 2-5 arkipäivää. Haluatteko pitää tilauksen voimassa?
"

Joten odotellaan nyt. Järkisyin en saa itselleni kuitenkaan perusteltua 3950X hankkimista (vaikka toki olisi se hieno) mutta tuo 3900X on hyvä päivitys 1700X mallista.

Tuo tuli ilman erillistä kysymystä mutta olin aiemmin antanut hieman palautetta siitä että jos he ilmoittavat tietyn arvion on kohteliasta ilmoittaa mikäli se ei pidä paikkaansa ettei minun ja noutopisteen palvelijan työ/vapaa-aika kulu erillisessä paketin etsimisessä. Eli pyrkivät varmaankin siksi tiedottamaan minua tarkemmin tuosta.

Eikö olisi reilua ilmoittaa kaikille tilanneille vai luokitellaanko teillä nykyään asiakkaat hyviin ja huonoihin?

Tämä siis tuolta ketjusta.

AMD 3. sukupolven Ryzen kellotukset ja kokemukset (Matisse/Zen2)
 
@Jimm's





Eikö olisi reilua ilmoittaa kaikille tilanneille vai luokitellaanko teillä nykyään asiakkaat hyviin ja huonoihin?

Tämä siis tuolta ketjusta.

AMD 3. sukupolven Ryzen kellotukset ja kokemukset (Matisse/Zen2)

Hei! En oikein ymmärrä kysymystä mutta yritän vastata tuotteista tiedottamisesta noin yleisellä tasolla. Tilaushetkellä tilausvahvistukseen merkitään automaattisesti tilaushetken tilanne toimitusaika-arvioineen.

Kunkin tuotteen tuotekortin arviot päivittyvät lisäksi kyllä koko kansalle sitä mukaa jos ja kun sitä ajankohtaista tietoa saadaan ja tukkurisaldot päivittyy :)
Luonnollisesti jos joku asiakaspalvelija asiakkaalle antaa jotain arvioita tai tietoa tietyn tilauksen edistymisestä niin hänen pitäisi huolehtia sitten myös siitä, että asiakkaalle kulkee tieto myös jos kyseinen arvio muuttuu!

Tuotteen poistumisesta valikoimasta (EOL) ilmoitetaan aina kaikille tuotteen tilanneille erillisellä sähköpostilla, kun tieto saadaan.
 
Viimeksi muokattu:
Hei! En oikein ymmärrä kysymystä mutta yritän vastata tuotteista tiedottamisesta noin yleisellä tasolla. Tilaushetkellä tilausvahvistukseen merkitään automaattisesti tilaushetken tilanne toimitusaika-arvioineen.

Kunkin tuotteen tuotekortin arviot päivittyvät lisäksi kyllä koko kansalle sitä mukaa jos ja kun sitä ajankohtaista tietoa saadaan ja tukkurisaldot päivittyy :)
Luonnollisesti jos joku asiakaspalvelija asiakkaalle antaa jotain arvioita tai tietoa tietyn tilauksen edistymisestä niin hänen pitäisi huolehtia sitten myös siitä, että asiakkaalle kulkee tieto myös jos kyseinen arvio muuttuu!

Tuotteen poistumisesta valikoimasta (EOL) ilmoitetaan aina kaikille tuotteen tilanneille erillisellä sähköpostilla, kun tieto saadaan.

Niin siis kysehän oli yksinkertaisesti siitä että joillekin ilmoitetaan kysymättä ja joillekin ei edes silloinkaan kun kysyvät...
 
Niin siis kysehän oli yksinkertaisesti siitä että joillekin ilmoitetaan kysymättä ja joillekin ei edes silloinkaan kun kysyvät...

Moi! Jos joku asiakaspalvelija ei ole vastannut kysyttäessä asianmukaisesti niin siitä kannattaa reklamoida asiakaspalvelun esimiehelle. Kyllä arvio pitäisi antaa aina, jos sellainen on annettavaksi - valitettavasti tietoa tai edes arvausta ei kuitenkaan aina ole saatavilla. Tällaisessa tilanteessa tuotekortin arvioksi merkitään "ei vahvistettu".

Tuossa viittaamassasi keskustelussa siis ilmeisesti kyseessä aikaisemman kyselyn "follow-up" joka on ihan hyvän asiakaspalveluperiaatteen mukaista :)
 
Olisi pitänyt lukea tämä ketju ennen kuin tilasin tutusti Jimmsiltä tavaraa. Kaikki tavarat hyllyssä (sivujen perusteella) ja edelleen odotellaan kolmatta arkipäivää, että tuotteet edes lähtisi teiltä eteenpäin. Samaan aikaan Saksasta tilatut tuotteet tulevat DHL:ltä tänään. Mielestäni asiaan kannattaisi herätä ajoissa tai asiakkaat reagoivat.. Se, että ulkomailta tulee tavarat nopeammin kuin teiltä (edes lähtevät eteenpäin) on aika noloa.
 
Olisi pitänyt lukea tämä ketju ennen kuin tilasin tutusti Jimmsiltä tavaraa. Kaikki tavarat hyllyssä (sivujen perusteella) ja edelleen odotellaan kolmatta arkipäivää, että tuotteet edes lähtisi teiltä eteenpäin. Samaan aikaan Saksasta tilatut tuotteet tulevat DHL:ltä tänään. Mielestäni asiaan kannattaisi herätä ajoissa tai asiakkaat reagoivat.. Se, että ulkomailta tulee tavarat nopeammin kuin teiltä (edes lähtevät eteenpäin) on aika noloa.

Laita hyvä mies yksärillä tilausnumero, niin tsekkaillaan mikä tilanne! :) Tosiaan automaattisessa tilausvahvistuksessa pitäisi olla ollut jo tieto siitä, että meillä on tällä hetkellä ruuhkaa. :/
 
Laita hyvä mies yksärillä tilausnumero, niin tsekkaillaan mikä tilanne! :) Tosiaan automaattisessa tilausvahvistuksessa pitäisi olla ollut jo tieto siitä, että meillä on tällä hetkellä ruuhkaa. :/
Minäpä laitan.
Ei ollut mitään infoa. Täältä luin.
 
Okei. Ainakin viime perjantaina lähetetyssä vahvistuksessa oli maininta kun sellaista tutkailin:

Toimitusaika-arvio: 1-4 työpäivää

Toimitustapa: Pakettiautomaatti ,Posti Smartpost , Prisma....


Näin lukee vain.

Lähetetty minun SM-G973F laitteesta Tapatalkilla
 
Toimitusaika-arvio: 1-4 työpäivää

Toimitustapa: Pakettiautomaatti ,Posti Smartpost , Prisma....


Näin lukee vain.

Lähetetty minun SM-G973F laitteesta Tapatalkilla

Okei, mielenkiintoista. Kiitos yhteydenotosta yksärillä, kävin keräämässä tilaamasi tuotteet!
 
Onko tämä nyt niin, että pitää tänne tulla itkemään että saa tavarat hyllystä matkaan? Vai pitääkö baronan kautta tulla töihin että voi pakkaa omat tuotteet ja lähettää ne itelle?
 
Onko tämä nyt niin, että pitää tänne tulla itkemään että saa tavarat hyllystä matkaan? Vai pitääkö baronan kautta tulla töihin että voi pakkaa omat tuotteet ja lähettää ne itelle?

Logistiikassa puretaan ruuhkaa koko ajan ja pakettia lähtee tasaiseen tahtiin, mutta tilauksia on yksinkertaisesti niin paljon tällä hetkellä että parin päivän viivettä esiintyy. Täydennyserät ovat nostaneet tilauskannasta vanhojakin tilauksia jonon kärkeen ja "rusinamyrskyn" jäljiltä varsinkin BIOS-päivityksiä tilataan nyt paljon emolevyille.

Foorumilaisten spessujuttuna asiakaspalvelijat pyrkivät hyvän asiakaspalvelun nimissä hoitamaan "ATK-kriisit" henkilökohtaisesti matkaan, niinkuin muinakin ruuhka-aikoina.
 
Valvojaisten aikaan varmaankin saattaa tulla jokunen tarjous ja muuta pöhinää.
Keretäänköhän ruuhkat purkaa ennen sitä? :)
 
Tila
Keskustelu on suljettu.

Statistiikka

Viestiketjuista
258 248
Viestejä
4 490 997
Jäsenet
74 171
Uusin jäsen
äänihaitta

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom