Sinä hyödyt siitä, mitä Jimm's tietää! / Jimm's PC:n oma ketju

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jimm's
  • Aloitettu Aloitettu
Tila
Keskustelu on suljettu.
Konepaketissa alkaa huomenna odotusviikko 6. "Odottaa kokoonpanoa" -tilassa.

"
Saatavuus
Konepaketit tehdään tilauksesta, toimitusaika-arvio 1-3vk tilauksesta

"

Melkoista paskapuhetta tuo saatavuuskohdan arvio. Valitettavasti vahingossa maksoin luottokorttilaskunkin jo. Olisi pitänyt laittaa maksukieltoa pankkiin.
Mikset vain peruuta tilausta jos kestää liikaa? Niinhän voit tehdä ihan koska tahansa jos et paikanpäällä tilannut eli on kyseessä etämyynti.
 
Koska olen Jimmsiltä tilannut ennenkin ja homma on aina toiminut. Nyt vasta ensimmäisen kerran ongelmia toimituksessa. Pakko varmasti seuraavat koneet tilata jostain muualta.
Oletko edes kysynyt heltä YV:llä tai chattin kautta tilauksen tilasta että miksi kestää ennenkuin tulit tänne huutelemaan?
 
Kaikki osat paikalla. Ruuhkaa. Vajausta henkilökunnasta. Pahoittelut jne. Chattiin jonottaminenkin kesti n. 50 minuuttia vaikka oli vain 1 edessä jonossa.

Vaihtaisivat edes tuonne kuvaukseen oikean arvion kokoonpanon kestosta (1-2 kk), niin ei asiakkaita kusetettaisi.

Moi! Tällä hetkellä konepaketit valmistuvat hiukan hitaammin kuin yleensä, ja jonoa purettiin viimeksi lauantaina talkoovoimin. Kuuden viikon odotus ei kuitenkaan kuulosta normaalilta millään tasolla. :(
En löytänyt sinulta yksityisviestiä asiaan liittyen, laittaisitko vielä tiedot tulemaan? Chattilogeihin en pääse käsiksi.
 
Hei, takuupalautukset meillä tosiaan matkahuollon tai postin pisteistä asiakaspalautuksena. Eli jollain keinolla tuo pitäisi toimittaa esimerkiksi Postin pisteeseen, josta palautus on maksuton. Omakustanteisisti voi toki halutessaan postin noutopalvelulla laittaa myös.

Hei,

Kiitos vastauksesta, varsin ikävää näin autottomalle ja heikentää aika paljon teidän kokoamispalvelun hyötyä ongelmatilanteissa (paitsi jos ei muuten halua koota tietokonetta itse). Olisin melkein olettanut, että ainakin kotiinkuljetuksella tilatuissa isoissa paketeissa mahdollinen korjaus olisi hoitunut siten, että Posti/mikälie olisi hakenut kotoa paketin.

Varmaan tulee sitten seuraavakin kone tilattua useammasta kaupasta hintojen ja saatavuuden mukaan.
 
Suuret kiitokset Jimmssin väelle todella akuutin ATK-kriisin ratkaisussa. Yöllä tilattu korvaava osa lähti heti tulemaan ja postin arvion mukaan osa löytää uuden kotinsa huomenna. Saan siis toimitettua asiakkaalle materiaalit deadlineen mennessä.
 
Kommunikointi Jimmsin kanssa on ollut sujuvaa omasta komponenttien säätämisestäni huolimatta, kiitoksia. Konepaketin kokoamisen pieni odottaminen ei haittaa itseäni tällä hetkellä, voihan olla että sisältö päivittyy vielä tehokkaammaksi perjantain valvojaisissa... :p
 
19.2 tilasin hyllystä tavaraa, lähtivät 22. päivä matkaan. Nyt sama 19.3 tilatut tavarat lähtivät myös 22.3 matkaan joten tyytyväinen olen ollut toimitusaikoihin :):tup:
 
Tuli tuossa Jimmsiltä asiakastyytyväisyyskysellyä tekstiviestillä. Oletan siis että tämä viesti on oikeasti Jimmsiltä. En todellakaan vastaa tämmöiseen kyselleen jossa ohjataan random linkkiin. Saataisi ymmärtää jos kyselly tulisi sähköpostiin ja lähempänä tilaushetkeä. Viime tilauksesta kuitenkin reilu kuukausi.:tdown:
 
Tuli tuossa Jimmsiltä asiakastyytyväisyyskysellyä tekstiviestillä. Oletan siis että tämä viesti on oikeasti Jimmsiltä. En todellakaan vastaa tämmöiseen kyselleen jossa ohjataan random linkkiin. Saataisi ymmärtää jos kyselly tulisi sähköpostiin ja lähempänä tilaushetkeä. Viime tilauksesta kuitenkin reilu kuukausi.:tdown:
Siinä kyllä oli vastaa numerolla tähän tekstiviestiin tai mene linkkiin.
 
Täällä kun on ollut paljon juttua käsittely- ja toimitusajoista niin jaetaan tälläinen positiivinen juttu: tilasin useamman eri tilauksen sunnuntaina ja tänään tuli jo viestinä seurantakoodit.

Eli tilanne ei ole enää niin paha kuin aiemmista viesteistä voisi saada käsityksen. :)

PS. En ole Jimm´sillä töissä tai muutenkaan kytköksissä firmaan kuin maksavana asiakkaana. :)
 
Tuli tuossa Jimmsiltä asiakastyytyväisyyskysellyä tekstiviestillä. Oletan siis että tämä viesti on oikeasti Jimmsiltä.

Oliko tekstiviestissä linkki jimms.fi-osoitteeseen vai johonkin kolmannen osapuolen kyselypalveluun?

Viime vuonna Jimm's taisi lähestyä ainakin sähköpostin voimin. Jos tekstiviesti ohjaa kolmannen osapuolen palvelimelle niin vastaanottaja ei oikein tekstiviestin perusteella voi päätellä onko se aito vai huijaus.

Linkki viime vuoden keskusteluun: Sinä hyödyt siitä, mitä Jimm's tietää! / Jimm's PC:n oma ketju
 
Oliko tekstiviestissä linkki jimms.fi-osoitteeseen vai johonkin kolmannen osapuolen kyselypalveluun?

Viime vuonna Jimm's taisi lähestyä ainakin sähköpostin voimin. Jos tekstiviesti ohjaa kolmannen osapuolen palvelimelle niin vastaanottaja ei oikein tekstiviestin perusteella voi päätellä onko se aito vai huijaus.

Linkki viime vuoden keskusteluun: Sinä hyödyt siitä, mitä Jimm's tietää! / Jimm's PC:n oma ketju


Tekstiviesti:
"
Hyvä Jimm'sin verkkokaupan asiakas. Kehitämme palveluitamme ja pyydämme sinua vastaamaan lyhyeen kyselyyn. Kuinka todennäköisesti suosittelit Jimm'siä tuttavalle tai kollegalle? Ole hyvä ja vastaa pelkällä numerolla 0-10 (0=ei lainkaan todennäköistä, 10=erittäin todennäköistä)

Voit vastata kyselyyn myös täällä: http://isms.fi/jimms/xxxxxxxx"

Numerokin oli hassu tyyliin 050 xxxxx
 
Kuinka pitkät toimitusajat Jimmsillä nykyään? Näyttö tilattu 25.3.. Ehtiiköhän edes viikonlopuksi. :nb:
 
Tuli tuossa Jimmsiltä asiakastyytyväisyyskysellyä tekstiviestillä. Oletan siis että tämä viesti on oikeasti Jimmsiltä. En todellakaan vastaa tämmöiseen kyselleen jossa ohjataan random linkkiin. Saataisi ymmärtää jos kyselly tulisi sähköpostiin ja lähempänä tilaushetkeä. Viime tilauksesta kuitenkin reilu kuukausi.:tdown:

Hei! Satunnaisotannalla osalle asiakkaistamme lähtee tosiaan n. kuukauden sisällä kolmannen osapuolen tekstiviestikysely jolla mitataan asiakastyytyväisyyttä. Tekstiviestikysely on kuvankaappauksen mukainen (pois lukien tuo Jimmylogo). Siihen voi siis turvallisin melin vastata :)

23279413_377146099388691_3543199941612535808_n.jpg

Pahoittelut säikyttelystä!
 
Kuinka pitkät toimitusajat Jimmsillä nykyään? Näyttö tilattu 25.3.. Ehtiiköhän edes viikonlopuksi. :nb:

Arvioiden puitteissa ollaan! Jos haluut pelata varman päälle niin kannattaa aikaisemman ohjeistuksen mukaisesti laittaa yksäriä. Perjantaiksi odotettavissa kuitenkin pientä ryysistä ;)
 
Mites nää valvojaiset toimii? Nettisivuille ilmestyy tarjouksia ?
T. Ekat valvojaiset :)
Tänne, ainakin aiempina vuosina myös muron jimms ketjuun, facebookkiin ja nyt vissiin striimiin. joka paikkaan ei taida tulla kaikkia tai jos tulee niin pienimpiä eriä ei kestä oottaa vaan pitää seurata kaikkia näyttöjä yhtäaikaa. Jimmsin nettisivulle niitä juuri ei tule vaan näihin some-palveluihin.
 
Tänne, ainakin aiempina vuosina myös muron jimms ketjuun, facebookkiin ja nyt vissiin striimiin. joka paikkaan ei taida tulla kaikkia tai jos tulee niin pienimpiä eriä ei kestä oottaa vaan pitää seurata kaikkia näyttöjä yhtäaikaa. Jimmsin nettisivulle niitä juuri ei tule vaan näihin some-palveluihin.
tämä tällä selvä, kiitoksia tiedosta.
 
Onko teillä koulutettu noita aspan apinoita ollenkaan, vai mikä siellä on niin vaikeaa hoitaa keskustelua loppuun? Jos kysyy asiaa, niin aspan henkilö päättää itse lähteä vaan palvelemaan kesken kaiken seuraavaa asiakasta. Tätä on tapahtunut pari kertaa tämän vuoden puolella jo.

Ja teillä ei varmaan kukaan enää vastaile s-posteihinkaan näköjään. Ei voi olla noin kiire kokoajan.

Ja tiedän että puhelin keksitty. Yleensä on chat tai s-posti toiminut. Seuraavat ostokset ei kyllä ole tästä kaupasta enää. Ellei saa todella hyvällä hinnalla.
 
Nyt ei menny ku Strömssössä, osat tuli tilauksen maksusta vasta 10 päivän kuluttua ja 9600k malli tilattiin boxedina ja tietty tuli trayna eli nyt ootellaan se viikko sitä cooleria....ja koneen tuleva omistaja tykkää :dead: . Ja näköjään nykyään boxed ei sisällä cooleria eli taas oppi uutta,My Bad :nb:
 
Viimeksi muokattu:
Onko teillä koulutettu noita aspan apinoita ollenkaan, vai mikä siellä on niin vaikeaa hoitaa keskustelua loppuun? Jos kysyy asiaa, niin aspan henkilö päättää itse lähteä vaan palvelemaan kesken kaiken seuraavaa asiakasta. Tätä on tapahtunut pari kertaa tämän vuoden puolella jo.

Ja teillä ei varmaan kukaan enää vastaile s-posteihinkaan näköjään. Ei voi olla noin kiire kokoajan.

Ja tiedän että puhelin keksitty. Yleensä on chat tai s-posti toiminut. Seuraavat ostokset ei kyllä ole tästä kaupasta enää. Ellei saa todella hyvällä hinnalla.

Hei! Laitoin palautteen eteenpäin. Tämänhetkisen tiedon mukaan sähköpostit saatiin jo viikonloppuna kirittyä taas normaalitasolle. Ruuhkaa on ollut pidemmän aikaa, suuren tilauskyselymäärän vuoksi.
 
Asiaa on varmaan kysytty aikasemminkin, mutta onko HardwareLabsin jäähdyttimiä mahdollista saada (takaisin?) valikoimaan? Heidän sivuillaan Jimms mainitaan Suomen jälleenmyyjäksi (linkki) mutta sivuja ei selvästikkään ole päivitettty vuosiin eikä noita tosiaan teidän sivuilta näytä löytyvän. Tuntuu todella heikosti olevan saatavilla Euroopasta ilman älyttömiä postikuluja niin ois kova juttu jos saisi suoraan teiltä ostettua, ovat kumminkin testeissä osoittautuneet erittäin hyviksi tuotteiksi joten luulisi että kysyntää olisi. :psmoke:
 
Asiaa on varmaan kysytty aikasemminkin, mutta onko HardwareLabsin jäähdyttimiä mahdollista saada (takaisin?) valikoimaan? Heidän sivuillaan Jimms mainitaan Suomen jälleenmyyjäksi (linkki) mutta sivuja ei selvästikkään ole päivitettty vuosiin eikä noita tosiaan teidän sivuilta näytä löytyvän. Tuntuu todella heikosti olevan saatavilla Euroopasta ilman älyttömiä postikuluja niin ois kova juttu jos saisi suoraan teiltä ostettua, ovat kumminkin testeissä osoittautuneet erittäin hyviksi tuotteiksi joten luulisi että kysyntää olisi. :psmoke:

Tämä lienee tosiaan jotain way back -osastoa, joka jäänyt heillä päivittämättä.... Ei toistaiseksi siis saada valikoimiin :/
 
Laukes NASsista toissa viikonloppuna levy, joten eikun tilaan uutta tilalle. "Toimitusaika 7-12 päivää" , darn, eli kolme viikkoa mennee, noh levy on saatava joten tilausta sisään. Nyt NASsi ruksuttelee tuossa iloisena RAID5 pakkaa kasaan taas, joten ISO peukku Jimmyn pojille :)
 
Onko teillä koulutettu noita aspan apinoita ollenkaan, vai mikä siellä on niin vaikeaa hoitaa keskustelua loppuun? Jos kysyy asiaa, niin aspan henkilö päättää itse lähteä vaan palvelemaan kesken kaiken seuraavaa asiakasta. Tätä on tapahtunut pari kertaa tämän vuoden puolella jo.

Ja teillä ei varmaan kukaan enää vastaile s-posteihinkaan näköjään. Ei voi olla noin kiire kokoajan.

Ja tiedän että puhelin keksitty. Yleensä on chat tai s-posti toiminut. Seuraavat ostokset ei kyllä ole tästä kaupasta enää. Ellei saa todella hyvällä hinnalla.

Voi olla mahdollista että chatin "apinat" vaan napsii banaania välillä ja ignoraavat tuommoiset gorillat.
 
Tuota chattipalautetta on tosiaan paha lähteä enempää purkamaan ilman lisätietoa, mutta chattiyhteys saattaa katketa myös täysin "apinasta" riippumatta jos selaimelle tai chattiohjelmalle tulee hikka. Tällöin chatin saa takaisin tulille (ja se menee automaattisesti samalle tai ekalle vapaalle tyyypille) kirjoittamalla ketjun jatkoksi uuden viestin.
 
Toivottavasti tällä kertaa valvojaiset on valvomisen arvoiset, oliskohan nyt ollut viimeset 2 kertaa aika laimeat.
 
Toivottavasti tällä kertaa valvojaiset on valvomisen arvoiset, oliskohan nyt ollut viimeset 2 kertaa aika laimeat.
Emo/prossu/RAM akseli kiinnostaisi, mutta vähän pelkään, että laimeaksi jää ainakin niiltä osin. Noh, ei heitetä vielä kirvestä kaivoon.
 
Ainiin voi perse tänään on valvojaiset.
Onko pakko aina järkätä nämä samalle päivälle kun tulee palkka? Lompakko huutaa hoosiannaa ja parisuhde repeilee. :fearscream:

"Jätä se sika!!11" ? :btooth:
Striimistudiota ja pelipistettä rakennetaan jo, illalla sitten kokoonnutaan lätkimään tarjouksia online. Linkki striimiin löytyy muuten allekirjoituksesta!
 
Tila
Keskustelu on suljettu.

Statistiikka

Viestiketjuista
258 365
Viestejä
4 493 078
Jäsenet
74 195
Uusin jäsen
J2323

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom