Hyvää keskiviikkoa, arvon techiläiset!
Jälleen on yön aikana virinnyt keskustelua noista toimitusajoistamme, ja chattiin liittyvästä palautteesta päätellen aspallakin on ollut siinä määrin kädet täynnä, etteivät ole huomanneet ottaa osaa keskusteluun! Todella harmillista, että emme ole onnistuneet täyttämään foorumilaisten oikeutetusti korkeita odotuksia.
Tuo
@hro :n mainitsema jonotusaika kuulostaa vähintäänkin erikoiselta ja täysin kohtuuttomalta, eli jos pystyisit vaikka laittamaan tästä ihan vaikka asiakaspalveluun lisätietojen kanssa mailia (siis ihan virallinen reklamaatio), niin voidaan selvittää taustalla oleva syy ja korjata puute! Koskee myös muita, jos on ollut vastaavanlainen tilanne!
Toimitusaika-arvojen puitteissa ollaan hyllytuotteiden osalta (1-4 työpäivää tilauksesta), eli suunta on kyllä onneksi jo ylöspäin. Ei kyllä valitettavasti vieläkään pystytä siihen salamannopeaan tahtiin, mihin olette menneinä vuosina tottuneet. Korjausliikkeitä on tehty ja tehdään edelleen.
Itseämme lainataksemme:
Tässä vielä tuo jimms_antin postaus, mikäli meni joltain ohi.
Loppukaneetti: pyytäisimme sesonkiohjeiden mukaisesti nöyrimmin olemaan esim. yksärillä yhteydessä, mikäli oman tilauksen kohdalla on kriisi, varsinkin jos chatti tuntuu takkuilevan! Ongelmat on tehty ratkottaviksi ja ollaan täällä teitä varten! Kiitos rakentavista palautteista ja kärsivällisyydestänne!