Sinä hyödyt siitä, mitä Jimm's tietää! / Jimm's PC:n oma ketju

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jimm's
  • Aloitettu Aloitettu
Tila
Keskustelu on suljettu.
Nyt kun olette olleet kohta vuoden casekingin kainalossa niin onko ollut mitään suunnitelmia myydä jotain tällaista Jimmsin kautta?

der8auer Core i7-8700K @ 5,1 GHz - Ultra Edition
Onko nuisa ny nii paljoo järkee. Se 100Mhz sinne tänne varmennettu (5Ghz menee kaikki, mutta voltit voi olla sen 1.44V kuten oma 8700K romu) ja valmiiks korkattu ko heleppo prosessi, ni e ite ainakaa maksas 400-500€ lisää
 
Niin mut aattele hopeinen IHS ja laaserbrändi päälle ;) Tommonen kivihän jäis varmaan aktiivikäytön jälkeen vielä muistoesineeksi vaikka vitriiniin. Puoliksi prosessori, puoliksi koru?
 
Tilasin teiltä tavaraa vuonna 2017 ja maksoin verkkopankin kautta tilauksen. Ihmettelin suuresti kun Verifonelta, jota käytätte maksunvälittäjänä, tuli sähköposti joka listasi kaikki maksuun sisältyneet tuotteet yksitellen. Miksi ihmeessä tämä tieto kuuluu maksunvälittäjälle. Eikö sinne riitä vain laskun loppusumma ja maksajan yhteystiedot?

Vieläkö tänään GDPR:n aikana maksunvälittäjälle annatte näin yksityiskohtaista tietoa?
 
Vieläkö tänään GDPR:n aikana maksunvälittäjälle annatte näin yksityiskohtaista tietoa?

Eipä noita sähköposteja ole enää 2017 jälkeen tullut. Eli 2018/2019 tehdyistä, Verifonella maksetuista tilauksista, ei ole tullut sähköpostia ainakaan itselleni.
 
Onko nuo tulossa arviolta päivät niitä päiviä, jolloin myös tilauksia aikaisintaan voi saada, vai ainoastaan päiviä jolloin tuotteita olisi tulossa fyysiseen omaan varastoon?

Sillä kyselen kun jo yli viikon ollut tilauksessa Silverstonen rvz03, jonka toimitusarvio oli silloin 10-13 päivää ja arvio näyttää yhä sivuilla melkein samaa, mutta lisäerän saamispäivänä on alusta asti näkynyt 20. tätä kuuta? Tukkurilla näyttäisi tuotetta olevan.

Uutta prossucooleria saapui ja alkaa jo kuumotella että pääsisi kasailemaan, niin sillä vain kyselen, et tietää mihin osaan kuuta tuota koteloa osaa himaan odotella. :)
 
Tilasin teiltä tavaraa vuonna 2017 ja maksoin verkkopankin kautta tilauksen. Ihmettelin suuresti kun Verifonelta, jota käytätte maksunvälittäjänä, tuli sähköposti joka listasi kaikki maksuun sisältyneet tuotteet yksitellen. Miksi ihmeessä tämä tieto kuuluu maksunvälittäjälle. Eikö sinne riitä vain laskun loppusumma ja maksajan yhteystiedot?

Vieläkö tänään GDPR:n aikana maksunvälittäjälle annatte näin yksityiskohtaista tietoa?

Moikka! Maksuvälittäjälle (Verifone/Klarna/Paypal yms.) mahdollisesti välitettyjä tuotetietoja käytetään ainoastaan tilausten maksujen toteutukseen ja hallintaan, ei mihinkään muuhun. Tuotetiedot ovat avuksi mm. siinä poikkeustilanteessa, että maksu ei ohjaannukaan meille normaalisti. Tuotedata on meidän, eikä se liity GDPR:ään, jota sovelletaan siis henkilötietoihin.
 
Onko nuo tulossa arviolta päivät niitä päiviä, jolloin myös tilauksia aikaisintaan voi saada, vai ainoastaan päiviä jolloin tuotteita olisi tulossa fyysiseen omaan varastoon?

Sillä kyselen kun jo yli viikon ollut tilauksessa Silverstonen rvz03, jonka toimitusarvio oli silloin 10-13 päivää ja arvio näyttää yhä sivuilla melkein samaa, mutta lisäerän saamispäivänä on alusta asti näkynyt 20. tätä kuuta? Tukkurilla näyttäisi tuotetta olevan.

Uutta prossucooleria saapui ja alkaa jo kuumotella että pääsisi kasailemaan, niin sillä vain kyselen, et tietää mihin osaan kuuta tuota koteloa osaa himaan odotella. :)

Moikka! Toimitusaika-arvio päivittyy nettisivuillemme aina koskemaan _uusia_ tilauksia. Oman tilauksesi arvion näet tilausvahvistukselta.
 
Intel Anniversary -tietovisan palkinto löysi vihdoin omistajan! Alkuperäinen voittaja ei vastannut koskaan mailiin, joten tänään prossu arvottiin eteenpäin. Voittajaksi selvisi (täysin oikealla rivillä) Jukka M.!

Visan oikeat vastaukset:
1. Intel täytti vuonna 2018 50 vuotta
2. Intelin sijoitus Forbesin "arvokkaimmat brändit" -listalla vuonna 2018 oli 14.
3. Intel EI valmista kahvinkeittimiä (tämä kysymys jätettiin huomioimatta koska se oli tulkinnanvarainen)
4.Intelin perustivat Robert Noyce ja Gordon Moore
5. Ensimmäinen Core i-perheen prosessori julkaistiin loppuvuodesta 2008 (koodinimi Bloomfield).
 
Saako Jimmsin kautta näitä Thermalrightin HR-02 Macho jäähylle tarkoitettuja "Mylar film" kalvoja sekä prossun ja emolevyn lukitusmekanismin väliin tulevia "spacereita". Näillä nimillä esiintyvät Thermalrightin omilla sivuilla :D

Oman Machon mukana ei noita aikanaan tullu mutta nyt pitäisi asentaa kyseinen jäähy LGA1151 kantaan ja näissä tarvitaan nykyään noita. Ilmeisesti kuuluvat nykyään Thermalrightin jäähyjen mukaan uutena.
 
Saako Jimmsin kautta näitä Thermalrightin HR-02 Macho jäähylle tarkoitettuja "Mylar film" kalvoja sekä prossun ja emolevyn lukitusmekanismin väliin tulevia "spacereita". Näillä nimillä esiintyvät Thermalrightin omilla sivuilla :D

Oman Machon mukana ei noita aikanaan tullu mutta nyt pitäisi asentaa kyseinen jäähy LGA1151 kantaan ja näissä tarvitaan nykyään noita. Ilmeisesti kuuluvat nykyään Thermalrightin jäähyjen mukaan uutena.

Moikka! Meidän huollolla ei valitettavasti ollut näitä enää myydä, joten varaosia voi kysellä suoraan Thermalrightilta: Contact us – Thermalright
 
Saako Jimmsin kautta näitä Thermalrightin HR-02 Macho jäähylle tarkoitettuja "Mylar film" kalvoja sekä prossun ja emolevyn lukitusmekanismin väliin tulevia "spacereita". Näillä nimillä esiintyvät Thermalrightin omilla sivuilla :D

Oman Machon mukana ei noita aikanaan tullu mutta nyt pitäisi asentaa kyseinen jäähy LGA1151 kantaan ja näissä tarvitaan nykyään noita. Ilmeisesti kuuluvat nykyään Thermalrightin jäähyjen mukaan uutena.

Itselle tuli noin viikossa thermalrightilta kun kyselin am4 kiinnikkeitä ja spacereita ja kumipehmusteita jäähyn ja tuulettimen väliin. Ja kaikki tuli ihan ilmaiseksi. Hyvää palvelua sieltä päästä. Silloin piti vaan laittaa kuitti/todistus että on ostanut am4 emolevyn
 
Itselle tuli noin viikossa thermalrightilta kun kyselin am4 kiinnikkeitä ja spacereita ja kumipehmusteita jäähyn ja tuulettimen väliin. Ja kaikki tuli ihan ilmaiseksi. Hyvää palvelua sieltä päästä. Silloin piti vaan laittaa kuitti/todistus että on ostanut am4 emolevyn

Tuli asiaa kysyttyä ja sain viestin että veloittaisivat postikuluja peräti 30 dollaria. Melkein uuden jäähyn postitettuna saa jo tuolla. Tulikohan asia siellä oikein ymmärretyksi.

Varmistan vielä että eikö Jimmsiltä löytyisi edes vaikka pelkkää tuota mylar kalvoa? :)
 
Loppuiko tuo 9900k:n bundletarjous tosiaan jo? Jätin eilen tilaamatta kun katsoin, että oli reilusti saldoa vielä, tänään kuitenkin hävinnyt. Onko mitään vastaavanlaista intelin bundlea tiedossa lähiaikoina?
 
Tuli asiaa kysyttyä ja sain viestin että veloittaisivat postikuluja peräti 30 dollaria. Melkein uuden jäähyn postitettuna saa jo tuolla. Tulikohan asia siellä oikein ymmärretyksi.

Varmistan vielä että eikö Jimmsiltä löytyisi edes vaikka pelkkää tuota mylar kalvoa? :)

Ei valitettavasti ole varaosia meillä. :/
 
Pakko itsekin antaa hieman palautetta. Kun menin eilen chattijonoon, niin edelläni oli kymmenen henkeä. Noin 2h odottamisen jälkeen edelläni oli yksi henkilö. No ajattelin että kohtahan sitä varmaan pääsee sanomaan asiansa, mutta eihän sitä päässy. 3.5h olin jonossa, jonka jälkeen päätin, että en jaksa enää jonottaa chatissä, enkä kysellä, että milloin saan oikeasti tilatut tuotteet, kun tuotteiden käsittelyssä ja tuotteiden odottelussa tuntui kestävän kauan, eikä arvioidut toimitusajat tuntuneet pitävän. Peruin sitten tilauksen sähköpostitse ja laitoin sitten samat tuotteet amazonista tulemaan. Nyt toivon vaan, että peruutussähköposti huomataan (ajoissa), eikä tule mitään lisäsäätöä.
 
Tuli asiaa kysyttyä ja sain viestin että veloittaisivat postikuluja peräti 30 dollaria. Melkein uuden jäähyn postitettuna saa jo tuolla. Tulikohan asia siellä oikein ymmärretyksi.

Varmistan vielä että eikö Jimmsiltä löytyisi edes vaikka pelkkää tuota mylar kalvoa? :)

Itse muistaakseni olin yhteidessä heihin thermalright.de sivuston antaman support e-mailiin ja vastaus tuli muistaakseni thermalright.tw osoitteesta. On jo pari vuotta aikaa. Aika erilainen toi sun saama vastaus kun minulla oli tosi hyvä kokemus tuo. Kokeile laittaa vielä johonki toiseen support maili osoitteeseen.

Edit. Käyppä laittamassa sieltä thermalright.de sivustolta yhteydenotto. Sen sivuston saa englannin kieliseksi ylä vasemmalta
 
Jaa, kyllä mulla vaan lähti eilen tilatut romut heti, toimitustapana tosin oli kotiinkuljetus.
Tänään tilasin lisää tavaraa ja chatissa kyselin jos sais heti matkaan, onnistui.
 
Viikkotarjous, päivitetty 14.2.

Acer 27" Predator XB271HU IPS-pelimonitori, WQHD, 165Hz *Foorumitarjous, norm. 749€!* (629 €)
Asus 15,6" TUF Gaming FX504GM, kannettava pelitietokone, musta (949 €)
SilverStone ARM23BS, monitorivarsi kahdelle maks. 24" monitorille, musta (59,90 €)



Tarjouksissa rajatut erät!
Tarjous voimassa vain näkyville saldoille ja vain kyseisestä linkistä tilatessa.
1kpl/asiakas jollei tuoteotsikossa muuta mainita, ei jälleenmyyntiin!





Ennakkotarjous vai ?
 
Torstaina 7.2. yöllä 02:00 tilattu tuote jota oli heti saatavilla ja toimitusaika 1-4 pv. Ei vielä edes lähtenyt. Chätistäkin asiaa jo kysäisin ja kertoi että tavaraa hyllyssä on ja että keretään varmaan lähettämään neljäntenä päivänä. Mutta eipä ole vielä nytkähtänyt ja mikäli sitä kokoajan hyllyssä on ollut kuten tilaushetkellä, niin miten tuo lähettäminen on nykyään niin vaikeaa/hidasta. (oletan kuitenkin, että 4pv on tosiaan 4 työpäivää, joka tuli tänään täyteen)

Ennen tullut 1-2 pv sisään tavarat aina, jonka takia nyttenkin tilailin jimmyltä, vaikka olikin 10e kalliimpi kuin toisaalla. Olin valmis maksamaan hieman enemmän koska on ostohistoriaa muutenkin ja oletin toimituksen olevan yhtä nopeaa kuin ennenkin.

Näistä toimitusongelmista on nyt saanut pitkin talvea lukea, niin pitänee jatkossa miettiä kantaako roposensa toisaalle..
 
Kyllä oma tilaus lähti heti samana päivänä, kun chatissa mainitsin että olisi kiire.
 
On tullut tilattu vuoden sisään tavaraa EU:n alueella varmaan 30 eri kaupasta ja melkein kaikki ovat saaneet paketin matkaan seuraavaksi päiväksi paitsi Jimms. En tiedä mikä järki tilata, jos Saksasta tulee samalla nopeudella huomattavasti edullisemmalla.
 
Hyvää keskiviikkoa, arvon techiläiset!
Jälleen on yön aikana virinnyt keskustelua noista toimitusajoistamme, ja chattiin liittyvästä palautteesta päätellen aspallakin on ollut siinä määrin kädet täynnä, etteivät ole huomanneet ottaa osaa keskusteluun! Todella harmillista, että emme ole onnistuneet täyttämään foorumilaisten oikeutetusti korkeita odotuksia. :(

Tuo @hro :n mainitsema jonotusaika kuulostaa vähintäänkin erikoiselta ja täysin kohtuuttomalta, eli jos pystyisit vaikka laittamaan tästä ihan vaikka asiakaspalveluun lisätietojen kanssa mailia (siis ihan virallinen reklamaatio), niin voidaan selvittää taustalla oleva syy ja korjata puute! Koskee myös muita, jos on ollut vastaavanlainen tilanne!

Toimitusaika-arvojen puitteissa ollaan hyllytuotteiden osalta (1-4 työpäivää tilauksesta), eli suunta on kyllä onneksi jo ylöspäin. Ei kyllä valitettavasti vieläkään pystytä siihen salamannopeaan tahtiin, mihin olette menneinä vuosina tottuneet. Korjausliikkeitä on tehty ja tehdään edelleen.

Itseämme lainataksemme:

Ruuhkaa on kyllä edelleen, sitä ei käy kieltäminen, ja taustalla vaikuttavat edelleen samat, jimms_antin aikaisemmin avaamat syyt - tukkurikuormissa edelleen osittain haasteita. Suunta on onneksi kuitenkin jo ylöspäin. Varaston toimintaa pyritään edelleen tehostamaan ja aiemmin mainittu varaston kehitysprojekti toteutetaan tässä kevään aikana. :)

Tässä vielä tuo jimms_antin postaus, mikäli meni joltain ohi.

Mulla saattaa olla vähän eri käsitys. :)

Tällä hetkellä koko keskustelun viivästyksistä aiheuttaa yhden tavarantoimittajan todella pahasti viivästyneet toimitukset, jotka joulun jälkeen purkautuessaan aiheuttivat sen, että viivästyneet tilaukset menivät meillä keräilyjonon kärkeen kuten tietty kuuluukin. Se miksi meidän aspa kyselee tilausnumeroa yksärillä on juuri siitä syystä, että meillä on mahdollisuus ohjata selvästi kiireellisiä tilauksia niin, että tilaukset olisivat toivottuun aikaan perillä.

Luonnollisesti meidän mokahan tämä viivästys on ja olen siitä pahoillani! Ongelmaan on olemassa ratkaisu ja toimenpiteet ovat olleet käynnissä jo kahtena edellisenä viikonloppuna ja nyt myös tilapäisresursseilla, että vallitsevasta tilanteesta päästään pikaisesti "normaalitasolle"

Sitten se vastaus tähän kommenttiin: Uudella omistajalla on tarkoitus kehittää Jimm'siä entistä paremmin palvelevaksi lisähenkilökuntaa palkkaamalla, sekä parantamalla tuotteiden saatavuutta. Tästä osoituksena on jo nyt kasvaneet henkilöresurssit, sekä marraskuussa avattu varastomme laajennus ;)

Loppukaneetti: pyytäisimme sesonkiruuhkaohjeistuksen mukaisesti nöyrimmin olemaan esim. yksärillä yhteydessä, mikäli oman tilauksen kohdalla on kriisi, varsinkin jos chatti tuntuu takkuilevan! Ongelmat on tehty ratkottaviksi ja ollaan täällä teitä varten! Kiitos rakentavista palautteista ja kärsivällisyydestänne! :)
 
Viimeksi muokattu:
Ihan uteliaisuudesta tästä B-stock vs uusi hinnoittelusta. Onko toi teiän mielestä kohtuullista hinnoittelua asiakaspalautetulle tuotteelle, uuden mukana tulee vielä kolme peliäkin mukana? Muuten en ois tohon ees kiinnittänyt huomiota mutta facebookissa tuli vaan postaus vastaan #hyvädiili #melkoreilua :D

Tuotehaku - Jimms.fi
 
Hyvää keskiviikkoa, arvon techiläiset!
Jälleen on yön aikana virinnyt keskustelua noista toimitusajoistamme, ja chattiin liittyvästä palautteesta päätellen aspallakin on ollut siinä määrin kädet täynnä, etteivät ole huomanneet ottaa osaa keskusteluun! Todella harmillista, että emme ole onnistuneet täyttämään foorumilaisten oikeutetusti korkeita odotuksia. :(

Tuo @hro :n mainitsema jonotusaika kuulostaa vähintäänkin erikoiselta ja täysin kohtuuttomalta, eli jos pystyisit vaikka laittamaan tästä ihan vaikka asiakaspalveluun lisätietojen kanssa mailia (siis ihan virallinen reklamaatio), niin voidaan selvittää taustalla oleva syy ja korjata puute! Koskee myös muita, jos on ollut vastaavanlainen tilanne!

Toimitusaika-arvojen puitteissa ollaan hyllytuotteiden osalta (1-4 työpäivää tilauksesta), eli suunta on kyllä onneksi jo ylöspäin. Ei kyllä valitettavasti vieläkään pystytä siihen salamannopeaan tahtiin, mihin olette menneinä vuosina tottuneet. Korjausliikkeitä on tehty ja tehdään edelleen.

Itseämme lainataksemme:



Tässä vielä tuo jimms_antin postaus, mikäli meni joltain ohi.


Loppukaneetti: pyytäisimme sesonkiohjeiden mukaisesti nöyrimmin olemaan esim. yksärillä yhteydessä, mikäli oman tilauksen kohdalla on kriisi, varsinkin jos chatti tuntuu takkuilevan! Ongelmat on tehty ratkottaviksi ja ollaan täällä teitä varten! Kiitos rakentavista palautteista ja kärsivällisyydestänne! :)

En kyllä ymmärrä ihmisten nillitystä toimitus-ajasta/ajoista. Ymmärtäisin jos toimituksia jäis lähtemättä/toimittamatta mutta tässä tapauksessa puhutaan vain lisäpäivistä yleensä.
Kuten todettua niin helppohan se on aina tulla tänne huutelemaan että "Missä mun tilaus viipyilee??!".
Moni muukin on täällä todennut että pääsääntöisesti tuotteet ovat olleet hyvässä ajassa perillä ja olen itse ollut jo vuosia tyytyväinen hintoihin ja kohtuullisiin toimitus-aikoihin.
Tämän päivän pullamössökansa olettaa että tuotteet olis heti kotiovella kun heittää tilauksen sisään. :wtf:
 
Ihan uteliaisuudesta tästä B-stock vs uusi hinnoittelusta. Onko toi teiän mielestä kohtuullista hinnoittelua asiakaspalautetulle tuotteelle, uuden mukana tulee vielä kolme peliäkin mukana? Muuten en ois tohon ees kiinnittänyt huomiota mutta facebookissa tuli vaan postaus vastaan #hyvädiili #melkoreilua :D

Tuotehaku - Jimms.fi

Moikka! Tarkistellaan tuo tuotevastaavalta :) B-stocktuotteiden hinnoista saa ja pitääkin antaa palautetta, jos joku tuntuu täysin kummalliselta :)
 
Minullakaan ei ole pahaa sanottavaa Jimmssistä. Sunnuntaina laitoin tilaukseen Alphacoolin vesisäiliön, joka oli selvästi halvempi kuin Saksasta tilatessa. Lisäksi chatissa sain hyviä tuote-ehdotuksia, kun en itse löytänyt tarkoitukseen sopivaa komponenttia. Tälläisesti asiakaspalvelusta voi vain haaveilla muualta tilatessa :tup:
 
Tuleeko Jimmsiltä ilmoitus kun tavara on postitettu, vai tuleeko vain postin saapumisilmoitus kun paketti noudettavissa? Maanantaiaamuna tehty tilaus "heti saatavilla", odottelin että paketti olisi perjantaiksi tullut, mutta ei taida keretä..
 
Tuleeko Jimmsiltä ilmoitus kun tavara on postitettu, vai tuleeko vain postin saapumisilmoitus kun paketti noudettavissa? Maanantaiaamuna tehty tilaus "heti saatavilla", odottelin että paketti olisi perjantaiksi tullut, mutta ei taida keretä..

Seurantakoodi tulee, kun tilaus on lähetetty. Pois lukien kirjeet, joista ei generoidu seurantaa.

Edit: laita tilausnumero yksärillä, niin voidaan tarkistaa tilanne :)
 
En kyllä ymmärrä ihmisten nillitystä toimitus-ajasta/ajoista. Ymmärtäisin jos toimituksia jäis lähtemättä/toimittamatta mutta tässä tapauksessa puhutaan vain lisäpäivistä yleensä.
Kuten todettua niin helppohan se on aina tulla tänne huutelemaan että "Missä mun tilaus viipyilee??!".
Moni muukin on täällä todennut että pääsääntöisesti tuotteet ovat olleet hyvässä ajassa perillä ja olen itse ollut jo vuosia tyytyväinen hintoihin ja kohtuullisiin toimitus-aikoihin.
Tämän päivän pullamössökansa olettaa että tuotteet olis heti kotiovella kun heittää tilauksen sisään. :wtf:

Eli et ole itse tilannut viime aikoina mitään, tai sulla on sitten säkällä aina pelittänyt, niin kellään muullakaan ei voi olla ongelmia? Näinhän se menee...

Kyllähän se nyt niin on, että kun varastossa olevalle tuotteelle lukee 1-4 päivän toimitusaika, mutta tuote on jo sen 4 päivää tilassa "lähetettävissä, odottaa käsittelyä", eli myöhästyy tuosta toimitusajasta vähintään sen päivän tai kaksi, niin alkaa ihmetyttämään, että mitä siellä tehdään. Ennen tosiaan aina lähti samana päivänä tai seuraavana aamuna, nyt useampaan otteeseen menee varastotuotteella tuo luvattu toimitusaika jo käsittelyyn.
 
Eli et ole itse tilannut viime aikoina mitään, tai sulla on sitten säkällä aina pelittänyt, niin kellään muullakaan ei voi olla ongelmia? Näinhän se menee...

Kyllähän se nyt niin on, että kun varastossa olevalle tuotteelle lukee 1-4 päivän toimitusaika, mutta tuote on jo sen 4 päivää tilassa "lähetettävissä, odottaa käsittelyä", eli myöhästyy tuosta toimitusajasta vähintään sen päivän tai kaksi, niin alkaa ihmetyttämään, että mitä siellä tehdään. Ennen tosiaan aina lähti samana päivänä tai seuraavana aamuna, nyt useampaan otteeseen menee varastotuotteella tuo luvattu toimitusaika jo käsittelyyn.

Itse asiassa kyllä olen tilannut tässä ihan viime kuun alkupuolella ja pari viikkoa sitten.
Näinkö sanoin että muillakaan ei voi olla ongelmia?? Kirjoitin Moni muukin on täällä todennut että pääsääntöisesti tuotteet ovat olleet hyvässä ajassa perillä

 
En kyllä ymmärrä ihmisten nillitystä toimitus-ajasta/ajoista. Ymmärtäisin jos toimituksia jäis lähtemättä/toimittamatta mutta tässä tapauksessa puhutaan vain lisäpäivistä yleensä.

Jos tuotetta on hyllyssä ja ilmoitettu toimitusajaksi 1-4 pv, niin kuluttaja tietysti odottaa saavansa tuotteensa tuon ajan puitteissa. Mikäli ei ole aikomustakaan tuotetta saada oikeasti tuona aikana toimitettua, pitäisi sivulla ilmoittaa realistinen toimitusaika. Ja montako lisäpäivää mielestäsi kuuluu sitten sallia? Jos olisi minun tuotteen kohdalla lukenut suoraan toimitusaika 3-6pv, niin olisi jäänyt tilaamatta.

Itselläkin ratkaisi juuri tuo nopeasti oletettu toimitus, että jälleen valitsin Jimssin ostopaikakseni. Ja kuten aikaisemmin mainitsin, hintakin oli jimmyllä korkeampi kuin muualla, mutta toisaalla olisi joutunut tämän viikon lopulle odottamaan tuotetta, kuten nyt kävi tässäkin tapauksessa, joten sain 10€ opetuksen. (ei vaikuta omaan talouteen)

Tämän päivän pullamössökansa olettaa että tuotteet olis heti kotiovella kun heittää tilauksen sisään. :wtf:
Tämä pullamössökansalainen on jimmyltä useita kertoja tilannut ja aina ennen on toimitusajat ollut todella nopeat. Kun nyt kuitenkin selaat fb ryhmiä/discordia/forumia, niin todella monella samoja kokemuksia. Tottahan toki on myös osa porukasta saanut myös nopeasti tavaransa, mutta kasvavassa määrin on näitä hidasteluvalituksia tullut.

Se ettei ole mikään sesonki/teema/tapahtuma ei vaikuta ruuhkaisuuteen. Ymmärrän toki, että on hiihtolomaa/sairaslomaa päällä ja näin ollen saattaa aiheuttaa ruuhkaa, mutta eikö olisi reilua asiakkaalle tästä ilmoittaa tai oikeasti vaihtaa sivuille vaikka jokin "ruuhkamode" päälle, jolloin sen hetkiset epärealistiset 1-4pv toimitusajat muuttuisivat realistisimmaksi.
 
Annetaan nyt palautetta itsekkin lähetysnopeudesta. Kuuloketeline, jonka tilasin 7.2 ja jota oli varastossa, ei ole vieläkään lähetetty. Ainakaan minulle ole tullut lähetystunnuksia jne ja tilauksen tila on vieläkin "toimitettavissa, odottaa käsittelyä".

Tämmöset tilaukset pitäis tulla perille parissa päivässä, ei viikossa.

Chatissa kysyin asiasta, ei vastattu
 
Annetaan nyt palautetta itsekkin lähetysnopeudesta. Kuuloketeline, jonka tilasin 7.2 ja jota oli varastossa, ei ole vieläkään lähetetty. Ainakaan minulle ole tullut lähetystunnuksia jne ja tilauksen tila on vieläkin "toimitettavissa, odottaa käsittelyä".

Tämmöset tilaukset pitäis tulla perille parissa päivässä, ei viikossa.

Chatissa kysyin asiasta, ei vastattu

Moi! Laitatko lisätiedot yksärillä, niin tarkistetaan mikä meininki! Tuosta chattiin vastaamattomuudesta on tänään laitettu kipakkaa palautetta asiakaspalvelun puolelle. Ilmeisesti viestien volyymi on aivan käsittämätön, juuri toimitusaikakyselyiden vuoksi :/
 
Vähän venähti kyllä totuttua pidemmäksi toimitusaika kun 6.2 olin laittanut tilauksen sisään. Mutta siinä ne viimein ovat, sai illaksi ohjelmaa :D

IMG_20190213_162523.jpg
 
Tila
Keskustelu on suljettu.

Statistiikka

Viestiketjuista
258 460
Viestejä
4 496 848
Jäsenet
74 209
Uusin jäsen
merts

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom