Sinä hyödyt siitä, mitä Jimm's tietää! / Jimm's PC:n oma ketju

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jimm's
  • Aloitettu Aloitettu
Tila
Keskustelu on suljettu.
Mikä siellä jimmsillä kestää tavaroiden lähetyksessä? Pitäskö palakata lisää henkilökuntaa. 3 tavaraa tilasin ja kaikki odottaa käsittelyä.

Nykypäivänä tämä on jo surkeaa palvelua ja seuraavalla kerralla tilaan jostain aivan muualta.
 
Kiitos tilauksen mukana tulleista karkeista.
Uskon, että @Jimm's porukka tekee parhaansa saadakseen asiat rullaamaan. Noin 10vuotta ollut asiakkaana ja tuhansia euroja mennyt rahaa. Tälläkin hetkellä "pitkästä" aikaan vaihtelen koteloa ja muutama tilaus vetämässä erikoisemmista tuotteista joita vain jimms tuo maahan. Toki mahdollista olisi tilata saksasta säästää 5-10e jotka on pieni summa jos tulee takuu asioden hoidossa ongelmia saksan maalta tilatussa. Ja etenkin ennen muron nykyään iotechin kautta on saanut ns paikallis hengessä hyvää palvelua.
 
Tulin vaan kommentoimaan tuota, että osa tuntuu saavan chatissa ruinaamalla tavaransa liikkumaan jonon ohitse kun taas osa ei. Vaikka tietty näissä asioissa pitäisi jaksaa odotella, niin kyllä se vähän syö miestä jos joutuu yli viikon odottelemaan tavaroita, jotka on valmiiksi varastossa odottamassa lähetystä. Yhtenäiset toimintatavat voisi olla ihan kova juttu tuon chatin osalta.

Pitänee laittaa tilaus peruutukseen ja sortua kilpailijan hyllylle kun pitäisi tilaus saada ennen viikonloppua ja nyt kovasti näyttää siltä, että se ei tätä kautta tule tapahtumaan.
 
  • Tykkää
Reactions: Oui
Tulin vaan kommentoimaan tuota, että osa tuntuu saavan chatissa ruinaamalla tavaransa liikkumaan jonon ohitse kun taas osa ei. Vaikka tietty näissä asioissa pitäisi jaksaa odotella, niin kyllä se vähän syö miestä jos joutuu yli viikon odottelemaan tavaroita, jotka on valmiiksi varastossa odottamassa lähetystä. Yhtenäiset toimintatavat voisi olla ihan kova juttu tuon chatin osalta.

Pitänee laittaa tilaus peruutukseen ja sortua kilpailijan hyllylle kun pitäisi tilaus saada ennen viikonloppua ja nyt kovasti näyttää siltä, että se ei tätä kautta tule tapahtumaan.

Moi! Avattiin tilannetta tuossa ylempänä! Kuten sesonkiaikanakin niin ATK-kriisin yllättäessä voi ottaa yhteyttä yksärillä (tai chatissa, mutta ruuhkavarauksella!). Kyseinen toimintatapa ei ole keneltäkään muulta pois, koska aspalaiset keräävät siis kykyjensä mukaisesti nämä hyvän asiakaspalvelun hengessä itse (logistiikkaa kuormittamatta). Pyytäisin siis laittamaan yksäriä jos on hätä!
 
Mikä siellä jimmsillä kestää tavaroiden lähetyksessä? Pitäskö palakata lisää henkilökuntaa. 3 tavaraa tilasin ja kaikki odottaa käsittelyä.

Nykypäivänä tämä on jo surkeaa palvelua ja seuraavalla kerralla tilaan jostain aivan muualta.

Kiitos palautteesta! Avasimme asiaa täällä!
 
Kaveri tilasi valmiskonepaketin 18.1. eikä ollut vielä toissapäivänä 12.2. kasattu konetta. Kaikki osat oli kyllä varattuna tilaukselle. Kaveria ei niin vaivannut vaan minua jo vähän :D Arvio on kuitenkin 1-3 vk tilauksesta.
 
Kaveri tilasi valmiskonepaketin 18.1. eikä ollut vielä toissapäivänä 12.2. kasattu konetta. Kaikki osat oli kyllä varattuna tilaukselle. Kaveria ei niin vaivannut vaan minua jo vähän :D Arvio on kuitenkin 1-3 vk tilauksesta.

Tilauksesta kasattavat koneet valmistuvat tällä hetkellä keskimäärin noin 3 viikossa tilauksesta, sillä Talviassykoneiden jälkitarkistukset työllistävät. Jos tilauksesta on kulunut yli kolme viikkoa, voin tarkistaa tilanteen kunhan laitat tiedot yksärillä :)
 
Tilauksesta kasattavat koneet valmistuvat tällä hetkellä keskimäärin noin 3 viikossa tilauksesta, sillä Talviassykoneiden jälkitarkistukset työllistävät. Jos tilauksesta on kulunut yli kolme viikkoa, voin tarkistaa tilanteen kunhan laitat tiedot yksärillä :)
Kiitos tiedosta, minä varmaan kysyisinkin mutta kaveri on vähän rauhallisempi tapaus :) Kone tulee sitten kun se tulee!
 
Lauantaina tilattu varastossa ollut tuote, eilen aamupäivälläkin viestiä laitettu mutta kovasti vielä käsittelyä odottaa tilaus :(
 
Lauantaina tilattu varastossa ollut tuote, eilen aamupäivälläkin viestiä laitettu mutta kovasti vielä käsittelyä odottaa tilaus :(

Ei osu yksäri silmään nyt? :eek:

Edit: löyty haulla, ja tilaus on tosiaan tänään toimitettu!
 
Viimeksi muokattu:
Eilen tilattu kotelo ja äsken perillä 23h meni tulla ei paha siis! Vaikka olikin hieman häasäkkää teilläpäin ettei tiennyt tuleeko koppaa milloin.
 
Eilen tilattu kotelo ja äsken perillä 23h meni tulla ei paha siis! Vaikka olikin hieman häasäkkää teilläpäin ettei tiennyt tuleeko koppaa milloin.

Niin, sähän ehdit tässä välissä tilata ja perua, eli tää käsiteltiin poikkeuksellisesti meidän aspan toimesta sen aikaisemman päivämäärän mukaan :)
 
Niin, sähän ehdit tässä välissä tilata ja perua, eli tää käsiteltiin poikkeuksellisesti meidän aspan toimesta sen aikaisemman päivämäärän mukaan :)

jep eli hyvin meni :) ja kun on yhteydessä teihin suoraan niin homma rokkaa :) plus soitolla saa nopeesti kiinni :) mut virheitä sattuu sille ei voi mitään ja kuitenkin ongelmat tehty ratkottaviksi kunhan saatte tukkurit ja ruuhkan kuntoon :) Otetaan kuitenkin huomioon et vk:lla kestää yleensä myös se 3-4 pvä ennen kuin tavara liikkuu nopeitenhan saa kun hakee turuust ;)
 
Yllättävän nopeasti oma tilaus tuli kun ottaa huomioon että ei ollut edes varastossa, hatun nosto siitä :happy:
 
Suomalaisen ravintolan pitkässä jonossa ihmiset odottelee kiltisti, koska he tietävät että jossain vaiheessa sisään pääsee kuitenkin (onhan tuo ravintola kuitenkin todettu jonottamisen arvoiseksi paikaksi). Mutta yhtäkkiä jonon hänniltä alkaa kuulua narinaa, että pitäisi päästä nopeammin sisään. Kaikkien jonossa olevien hämmennykseksi ravintoloitsija alkaa kuin alkaakin ottamaan näitä huutelijoita sisään pitkän jonon ohi. Näin saadaan muutamalle ihmiselle hyvä mieli, mutta kaikille muille jonossa oleville jääkin suuhun ulosteen makua. Tälläinen makuelämys aiheuttaa kunniallisen jonottajan mieleen ajatuksen, menisinkö kuitenkin ensi kerralla syömään siihen toiseen ravintolaan. Siellä kuulemma palvellaan asiakkaita tasapuolisesti ja Wiener Schnitzel on usein tarjouksessa.
 
Siis itsekkin tilasin sunnuntaina kotelon ja tahnat... tiistaina ei oltu vielä pakettia saatu matkaan ja keskiviikkona lähti edellinen kone ostajan matkaan... laitoin tiistaina jimmssille viestiä, että mikä on kun ei paketti ole lähtenyt... ja laitoin myös, että koneen muut osat on pöydällä ja kotelo vaan puuttuu ... tänään tuli koppa ja ihan ok. fiilis kun tietää, että siellä on noita lähetyspuolen ongelmia ollut.
 
Piti itsekin tulla tätä ketjua selaamaan, että onko Jimmsillä vähän ongelmia/ruuhkaa tilauksissa, kun ei 9.2 varastossa olevat tuotteet ole kuin "Toimitettavissa, odottaa käsittelyä" -tilassa ja löytyihän siihen selkeä vastaus. Tietenkin sitä voi tavallinen tallaaja ajatella, että sehän on vaik yks liitin/kirjekuori, että miten voi kestää, mutta ihmisiä tässä kaikki ollaan edelleen.
 
Pahasti on Jimms tukossa. Tilasin maanantaina hyllyssä olevan tavaran eikä vieläkään ole lähtenyt. Ei ehtinyt viikossa toimitus, mitä pidin itse ihan varmana. Olisin tilannut muualta, jos olisin tiennyt näistä ongelmista. Ikävä asia että toimitusnopeudet on mennyt näin pitkiksi. Ei saisi sivuilla mainostaa mitään 1-4pv toimituksia.
 
Pahasti on Jimms tukossa. Tilasin maanantaina hyllyssä olevan tavaran eikä vieläkään ole lähtenyt. Ei ehtinyt viikossa toimitus, mitä pidin itse ihan varmana. Olisin tilannut muualta, jos olisin tiennyt näistä ongelmista. Ikävä asia että toimitusnopeudet on mennyt näin pitkiksi. Ei saisi sivuilla mainostaa mitään 1-4pv toimituksia.
Täsmälleen sama tilanne ja samat tunnelmat :(

Ei sillä, että omalla tilauksella olisi maailmanlopun kiire tällä kertaa mutta olisihan tuo tavara kelvannut nopeastikin näppiin kuten taannoisissa tilauksissa olen tottunut ja oppinut odottamaan vastaavaa tasoa nopeudessa.
 
Ongelmahan on selvästi heillä tiedossa kun Buranan kautta on työnhaku menossa.
Mutta uusissa työntekijöisää on semmoinen hauska puoli että kun niitä hankitaan niin uloslähtevien pakettien nopeus hidastuu ajaksi x ennen kuin se alkaa nopeutumaan.

Lisäksi
Tilattu: Feb 10, 2019, 2:30 PM (5 days ago)
Toimitusaika-arvio: 9-12 työpäivää
Olemme lähettäneet tilaamanne tuotteet teille postitse. (15.2. 7:55)

Menee se toimitus joskus näköjään hyvinkin. :)
 
Viimeksi muokattu:
Jännityksellä odottelen, että milloin noi Sapphiren Radeon7:t saapuu ja liikahtaa eteenpäin, että kauanko tarvitsee olla ilman korttia :D
 
Itse olen myös maltillisempi jonottelija, mutta olen silti sitä mieltä että olisi reilumpaa asiakkaita kohtaan ja mielensäpahoittajia tulisi varmasti vähemmän, jos lisäisitte toimitusaika-arvioon päiviä kunnes ruuhka ja ongelmat on selätetty? Esim: 1-4 arkipäivää muuttaa muotoon 1-7 arkipäivää, jos siinä aikarajassa pystytte tällä hetkellä toimittamaan?
Toinen vaihtoehto olisi lisätä ruuhkatiedote, että on ruuhkaa ja tilaukset voi viivästyä arvioidusta. Joko sivuille bannerina tai infona tilausta tehdessä.

Joulun alla sain toimituksen viivästymisestä myös hyvän mielen:
Tilasin eräästä toisen alan suomalaisesta verkkokaupasta 800€ tuotepaketin, mikä piti olla sivujen mukaan heti varastossa ja minkä toimitusaika oli 4-7 arkipäivää.
Laittoivat seuraavana päivänä sähköpostia ja pahoittelivat kun yksi paketin osista oli päässyt loppumaan varastosta ja antoivat kysymättä 50€ hyvityksen, kun saivat toimitettua viimeisen osan vasta 12 arkipäivää tilauksesta.
 
"Toimitusaika-arvojen puitteissa ollaan hyllytuotteiden osalta (1-4 työpäivää tilauksesta), eli suunta on kyllä onneksi jo ylöspäin." Köhköh... Maanantaina tilasin hyllyssä olevan tuolin jne. ja aattelin että tulis viikonlopuks. Mut aika hiljasta vissii, ku odottaa käsittelyä vieläkin. Pitäskö sielä priorisoida kalliimmat tilaukset halpojen nippelinappeleiden edelle, kun mun jälkeen pienemmän nippeli tilauksen tehny kaveriki on saanu jo kamansa. Vai onko sielä töissä valikoivia keräilijöitä ettei isoja jakseta/viititä kerätä. (itekki varastolla töis ja näitä jamppoja tulee ja menee)
edit: Ja ennenku joku tulee motkottaa saldoista niin oli sillon saldolla kamaa ja on edelleen.
 
Viimeksi muokattu:
Ongelmahan on selvästi heillä tiedossa kun Buranan kautta on työnhaku menossa.

Onko ongelma tiedossa kun Jimms ilmoittaa ylioptimistisia toimitusaikoja? Tässä on kyse tuosta mitä @Joonass kirjoittaa eli verkkokaupan pitäisi ilmoittaa toimitusaika-arviot mahdollisimman oikein. Sitä varten verkkokaupoissa on saldotiedot ja toimistusajat näkösällä, että kuluttaja voi tehdä ostopäätöksiä tarpeensa mukaan.
 
Kannatti taas säästää se pari euroa ja ostaa Jimmsiltä. Tuote lievästi viallinen -> RMA. Palautus meni perille päivässä, mutta yllättäen käsittelyssä ruuhkaa. Kysyin voiko vain saada rahat takaisin. Ei voi koska olen ilmoittanut että tuote viallinen. Olisi suoraan sanottuna pitänyt siis tehdä vain tavallinen palautus...

Tekisi mieli hakea uusi tuote muualta, mutta saan tehdä palautuksen vasta kun olen saanut uuden tuotteen tilalle ja tuo 30pv palautusoikeus juoksee koko ajan, kun tuote odottaa jossain Jimmsin varastossa käsittelyä. Eli nythän Jimmsin kannattaa sitten tarkoituksella hidastella tuon käsittelyn kanssa.

Melko tylyjä vastauksia chatin puolella vaikka yritän olla asialinjalla ja olenkin tästä harmissani. Sori mutta ei tää nyt oikein toimi näin.
 
Kannatti taas säästää se pari euroa ja ostaa Jimmsiltä. Tuote lievästi viallinen -> RMA. Palautus meni perille päivässä, mutta yllättäen käsittelyssä ruuhkaa. Kysyin voiko vain saada rahat takaisin. Ei voi koska olen ilmoittanut että tuote viallinen. Olisi suoraan sanottuna pitänyt siis tehdä vain tavallinen palautus...

Tekisi mieli hakea uusi tuote muualta, mutta saan tehdä palautuksen vasta kun olen saanut uuden tuotteen tilalle ja tuo 30pv palautusoikeus juoksee koko ajan, kun tuote odottaa jossain Jimmsin varastossa käsittelyä. Eli nythän Jimmsin kannattaa sitten tarkoituksella hidastella tuon käsittelyn kanssa.

Melko tylyjä vastauksia chatin puolella vaikka yritän olla asialinjalla ja olenkin tästä harmissani. Sori mutta ei tää nyt oikein toimi näin.
Pistätkö vielä yksärillä tilausnumeroa, niin selvitellään mitä tässä on tapahtunut.
 
Moi @Jimm's

Ihan näin mielenkiinnosta kyselen, että mitä yhteistä teillä ja Kaisanetillä on, vai onko vain yhteensattuma?
Mm. kaupan ulkonäössä on paljon samoja yhtenäisyyksiä, ja jopa tilatun tuotteen mukana tuleva on kuitti melkein yhden suhde yhteen teidän kanssa, vain logot ja osoitteet on muutettu.

Sitten myös Kaisanetin sivuilla tuli vastaan tämä de-lid työkalu, jossa on mainittu, että Jimm's PC-store ei ota mitään vastuuta tuotteen käytöstä aiheutuneista vahingoista tai vioista? :confused2:
 
Moi @Jimm's

Ihan näin mielenkiinnosta kyselen, että mitä yhteistä teillä ja Kaisanetillä on, vai onko vain yhteensattuma?
Mm. kaupan ulkonäössä on paljon samoja yhtenäisyyksiä, ja jopa tilatun tuotteen mukana tuleva on kuitti melkein yhden suhde yhteen teidän kanssa, vain logot ja osoitteet on muutettu.

Sitten myös Kaisanetin sivuilla tuli vastaan tämä de-lid työkalu, jossa on mainittu, että Jimm's PC-store ei ota mitään vastuuta tuotteen käytöstä aiheutuneista vahingoista tai vioista? :confused2:

Myös Jimmsin sivuilla tehty ostoskori siirtyi automaagisesti Kaisanetille kun kävin vilkasemassa kyseisen deliddaus työkalun Kaisanetin sivuilla :confused:

Itseasiassa vanha ostoskori... Tai jotain? Nyt täytyy sanoa, että mielestäni tein tämän ostoskorin Jimmsin sivuilla, en Kaisanetin mutta en ole varma... Voi olla siis oma virheenikin!
 
Nyt kyllä täytyy ihmetellä Jimssin toimintaa.

Hain perjantaina 1070Ti jäähdytysblokin, jonka piti sopia näytönohjaimeeni. No sieltähän sitten tuli kuitenkin täysin väärä, kun 140km päässä kotonani avasin paketin. Voi voi sitä vitutuksen määrää. Noh, eihän siinä kun palautukseen koko paska, onhan tuossa 30pvä palautusoikeus. Nyt kun sunnuntaina olisi aikaa käydä viemässä se postiin, aloin katselemaan palautusohjeita Jimms nettisivuilta. No perhana, täytetäänpä joku lomake. Täytin lomakkeen ja mitä helvettiä, odota palautusohjeita sähköpostiin kun olemme hyväksyneet hakemuksesi?!? Mikä helvetin hakemus? Miksi asiaa pitää erikseen hakea johon on oikeus? Ja miksi nettisivuilla ei ole palautusohjeita erikseen, vaan ne pitää tosiaan polvillaan anella? Ensin annetaan väärää tavaraa ja sitten sitä ei pysty edes palauttamaan kunnolla.

Nyt on kyllä niin köyhää toimintaa, että enpä tue enää ikinä tätä ylihintaista paskalafkaa.
 
Sellanen vinkki että käytä aspaa, vitusti nopeampi kuin maili.

Nimimerkillä kännissä jopa uudenvuodenyön aamuna soittanut aspaan ja homma toiminut.

Tottakai soitin aspaa, mutta eipä voinut tehdä kuulemma mitään asialle, ennenkuin takuujeesukset tulee töihin maanantaina. Erittäin erikoista.
 
Tila
Keskustelu on suljettu.

Statistiikka

Viestiketjuista
255 169
Viestejä
4 434 487
Jäsenet
73 507
Uusin jäsen
Nallemon

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom