En avaa tuota paskakaivoa, vaikka sielä olisi ilmaisia kahvijärviäKohta Samsungia Muroon!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
En avaa tuota paskakaivoa, vaikka sielä olisi ilmaisia kahvijärviäKohta Samsungia Muroon!
8600K+uusi emo vs vain 7700K 249:ko se olÖö, 8600k 289€
Niimpä... olisin ostanut heti moisen jos olisin tiennyt...PS4 Slim taitaa olla verkkiksessä 160e...
Nevermind, onkin jo loppuunmyyty...
Noh se selittääkin paljon. Kyllähän tuohon tarjoukseen on ollut aikaa varautua, näkyi tarjoussivu olevan ylhäällä jo eilen illalla, tilaamaan vain ei pystynyt.Sieltä nyt on turha kuikuilla, kun katosivat sillä sekunnilla kun tulivat myyntiin. (Siksihän nuo sitä kinuavatkin.)
Kohta Samsungia Muroon!
Koitin heti 9.00 olla ostamassa, olivatkin kaikki vissiin varattuja jo 8.59 vaikka myynti alkoi 9.00Niimpä... olisin ostanut heti moisen jos olisin tiennyt...
Vuosi 2005 soitti, haluaa kovonsa takas.
Ovat kestävyydessä parhaimmistoakestääkö nuo toshibat?
kestääkö nuo toshibat?
ostanut joskus ja maksanut 27,90. toimiva kapistus kaikinpuolin
ostanut joskus ja maksanut 27,90. toimiva kapistus kaikinpuolin
Nyt sitä 1440p 144hz g-sync näyttöä tarjoukseen. Aceria tai delliä!!
Verkkokaupassa jotain tarjolla tuohon tarpeeseen
Itsekin olin täysin hukassa, nyt olen vain hieman hukassa, kun ei täyttä varmuutta ole päädyinkö oikeaan.Myönnän että olin kaksi tuntia ihan kujalla aarrejahdin kanssa, mutta nyt sain valaistuksen.
johan se täälläki on tuol jimms ketju alussa"iotechiin kohta 3tb mekaanista!"
johan se täälläki on tuol jimms ketju alussa
niin g sync
Laitoit että "kohta" johan se on ollu tuol ikiajat.mun muistaakseni tää on iotech