Kyllä pätkii, sekä itellä että koneessa ;Ppätkiikö muisti?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kyllä pätkii, sekä itellä että koneessa ;Ppätkiikö muisti?
Kiitos!!!! Mun valvojaiset ohi. Tähän mennessä tullu mentyä 6600k, mutta nyt vaihtuu tuulet!!!!
Onnee, itell ei oo Intelii, nii ei kiinnosta ;PKiitos!!!! Mun valvojaiset ohi. Tähän mennessä tullu mentyä 6600k, mutta nyt vaihtuu tuulet!!!!
Jonnet ei muista.mikä helvetin?
ettei vaan tullu nuolastua ennen aikasesti
mikä helvetin ---- ?
niin että saatoit laukasta hiukan turhan aikasin ton tilauksen
Ei mua niinkään kiinnosta vaikka tuleekin halvemmalla kyseinen prossu tarjoukseen. Tuo oli riittävä alennus tuosta vajaasta 400e, muutenkin tullu jo vesi kielellä kateltua tuota kiveä nii pitihän se laittaa jo tilaukseen
Miksi kukaan haluaisi ostaa vanhentunutta rautaa, oli se sitten kuinka hyvällä alennuksella tahansa?Ei mua niinkään kiinnosta vaikka tuleekin halvemmalla kyseinen prossu tarjoukseen. Tuo oli riittävä alennus tuosta vajaasta 400e, muutenkin tullu jo vesi kielellä kateltua tuota kiveä nii pitihän se laittaa jo tilaukseen
Oliko video muuten neljäs vihje aarrejahtiin?
Saattaa liittyä, saattaa olla liittymättä.....
Miksi ketään kiinnostaa mitä kukin rahoillaan ostaa?Miksi kukaan haluaisi ostaa vanhentunutta rautaa, oli se sitten kuinka hyvällä alennuksella tahansa?
Miksi kukaan haluaisi ostaa vanhentunutta rautaa, oli se sitten kuinka hyvällä alennuksella tahansa?
Mitäs lisä hyötyä mä siitä saan jos päivittäin nykyisen kaby Lake setin coffee lakeen?Miksi kukaan haluaisi ostaa vanhentunutta rautaa, oli se sitten kuinka hyvällä alennuksella tahansa?
7700K vieläkin erittäin relevantti (peli)prossu ja 8700K:n saatavuus ihan järkyttävän huono ai miksikö?
Hyvä poweri860W P-860 (XP²) modulaarinen ATX-virtalähde, 80 Plus Platinum, semi-passiivinen (129 €)
Seasonic 860W P-860 (XP²) modulaarinen ATX-virtalähde, 80 Plus Platinum, semi-passiivinen - 129,00€
tämäkin tuli tilattua
meneeköhän tänään tili pakkaselle..
7700K vieläkin erittäin relevantti (peli)prossu ja 8700K:n saatavuus ihan järkyttävän huono ai miksikö?
@jimms tehkääs jotain törkeää ja laittakaa ps4 tarjoukseen.
Tässä on ideaa@jimms tehkääs jotain törkeää ja laittakaa ps4 tarjoukseen.
Verkkokaupalla ollut tänään siihen 150e hintaan PS4 slimmi tarjouksessa. Käy sieltä kuikuilemassa.@jimms tehkääs jotain törkeää ja laittakaa ps4 tarjoukseen.
Verkkokaupalla ollut tänään siihen 150e hintaan PS4 slimmi tarjouksessa. Käy sieltä kuikuilemassa.
Se on toki aina mahdollista Tuskin siellä kuitenkaan huijausvinkkejä et varmaan ihan oikeassa konepaketin listauksessa, mut yhen kuvan perusteella en kyllä keksi mitä muuta sille vois tehdä kuin etsiävai onko sun päätelmissä vikaa @Sparru
@jimms tehkääs jotain törkeää ja laittakaa ps4 tarjoukseen.
Tässä on ideaa
Ei Intelin olisi Coffee Lakejen julkaisua tarvinnut aikaistaa, ja jos olisivat ne ajallaan julkaisseet niin varastoakin olisi löytynyt.Koska ei ole enää aikaa kerryttää varastoa kunnon julkkariin Tässä on vuosikymmen nautittu kunnon prossu julkistuksista. Ryzen muutti kaiken ja toi kilpailun takaisin