MadAndy
Yhteistyökumppani
Kuinkahan myöhään tässä menee :O
Vielä näyttää olevan tavaraa jäljellä
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kuinkahan myöhään tässä menee :O
Mä haluun sinne vessaan ja tupakalleVielä näyttää olevan tavaraa jäljellä
Mä haluun sinne vessaan ja tupakalle
Pissatauko, kuulemma
Tulin paikalle n. klo 20, ei taida olla aarrejahtiin mahkuja
laittaisitte edes jäähyn mikä käy 1366 !!!
Ja vastaus pitää selvittää vanhemmista posteista usealta eri sivulta? Vai oonko ihan hukassaaarrejahti on arvonta tänä vuonna
Se on arvonta OIKEIN VASTANNEIDEN KESKEN eli esimerkiksi väärinvastanneet eivät ole kelpuutettuja.aarrejahti on arvonta tänä vuonna
Ja vastaus pitää selvittää vanhemmista posteista usealta eri sivulta? Vai oonko ihan hukassa
KiitosOK, TAUKO! (kiitos)
JEP?
ITX osia/bundlea odotettu VUOSIA!
Hienoa kierrättämistä...
Nyt taidat puijata. Tuossa ajassa olisi helposti ehtinyt säästää ja ostaa kikantista kalleinta.ITX osia/bundlea odotettu VUOSIA!
Taidan jättää väliin tän jahdin, en oo riittävän "välkky"Just näin Kannattaa kattoo postausten muotoilua erityisen tarkkaan.
Antakaa syy vaihtaa vihdoin ITX:ään Uutta spessu-koppaakin tulossa kuulema ens viikollaITX osia/bundlea odotettu VUOSIA!
Minäki oon jo vuosia halunnu uuden Audin, mutta en osta ellei sitä myydä mulle alle tonnilla.ITX osia/bundlea odotettu VUOSIA!
Paitsi edellisissä valvojaisissa. Taisi olla jopa enemmän.Koskaan ei ole ollut iotekki yhtä solmussa.
seuraavissaPaitsi edellisissä valvojaisissa.
Paitsi edellisissä valvojaisissa. Taisi olla jopa enemmän.