Sekiro: Shadows Die Twice

Rane

Coordinator @ Diablo 4 clan "iotech"
Tukijäsen
Liittynyt
01.11.2016
Viestejä
2 894
Pistä peli suosiolla pauselle inventoryyn menemällä ja käytä sieltä esineitä. Minulla on yleensä pelkästään energiapullo quick sloteissa.
Fistful of ashia, snap seediä yms. stunnikamppeita on melko mahdoton käyttää valikon kautta, kun vihollinen pitää olla näkyvissä ja esinettä käytettävä taistelun temmellyksessä.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
494
Itse en ole aiemmissa Fromin peleissä kuten en tässäkään käyttänyt juuri ollenkaan itemeitä, en pidä ideasta että joutuisin pärjätäkseni käyttämään itemeitä joita on rajattu määrä ja lisää saa kenties farmaamalla. Ainoa mitä esim. tässä olen käyttänyt on medicine pelletit.
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
2 811
Fistful of ashia, snap seediä yms. stunnikamppeita on melko mahdoton käyttää valikon kautta, kun vihollinen pitää olla näkyvissä ja esinettä käytettävä taistelun temmellyksessä.
Joo, toki. Olisin voinut tarkentaa. Buffeja ja hiilauksia inventorysta. Itse koitan välttää mahdollisimman paljon tuollaisia apuja, kun minulla on tapana vain sählätä niiden kanssa ja menetän rytmin.
 

Sleipnir

Platinum-jäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
353
Hieman sama ongelma ollut aina noiden itemeiden kanssa. Lopussa on vain inventory täynnä tavaraa, mistä suurimmasta osasta ei edes tiedä mitä ne tekee. Pellettejä ja Divine Confetteja tulee käytettyä, mutta nuo balloonit ja sokerit ovat jääneet lähes koskemattomiksi.
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
2 811
Jumalauta, että Mr. G on hyvä taistelu tuolla modella, jossa blockauksesta otat damagea. Siirryin vielä telkkarista näytölle pelaamaan kunnon kajareilla niin mikirin soundi on jumalainen tömähdys ja miekkojen yhteen isku niin intensiivistä. Ei tuurilla sohimista vaan keskittymistä ja liikkeiden minimoimista ainoastaan tarvittavaan, ei juoksemista ympäriinsä vaan kunnon yhteenottoa. Nyt ollaan parhauden äärellä.

Tässä peli loistaa eikä minkään härän perseen tökkimisessä. :D
 
Liittynyt
20.08.2018
Viestejä
171
Jumalauta, että Mr. G on hyvä taistelu tuolla modella, jossa blockauksesta otat damagea. Siirryin vielä telkkarista näytölle pelaamaan kunnon kajareilla niin mikirin soundi on jumalainen tömähdys ja miekkojen yhteen isku niin intensiivistä. Ei tuurilla sohimista vaan keskittymistä ja liikkeiden minimoimista ainoastaan tarvittavaan, ei juoksemista ympäriinsä vaan kunnon yhteenottoa. Nyt ollaan parhauden äärellä.

Tässä peli loistaa eikä minkään härän perseen tökkimisessä. :D
Täytyypä ottaa testiin tuommonen mod melkeen itekkin, kun pääsee tämän vika bossin läpi. Itse huomannut nyt loppupään bosseja hinkatessa, että juurikin tuo deflectaus kehittynyt huomattavasti verraten alkupään räpeltämiseen. Ja just tuo oikea aikakainen torjuminen on kyllä pelissä parasta.

Pöllömies kaatui tänään yllättävänkin helposti, odotin hieman että olisi ollut vielä
kolmas phase tuossa taistelussa.
Hieman testailin loppupomoa vastaan ja vaikuttaa kyllä mukavan haastavalta.

Onkohan muita hauskoja modeja vielä tullut peliin?
 
Liittynyt
20.08.2018
Viestejä
171
Jumalauta, että Mr. G on hyvä taistelu tuolla modella, jossa blockauksesta otat damagea. Siirryin vielä telkkarista näytölle pelaamaan kunnon kajareilla niin mikirin soundi on jumalainen tömähdys ja miekkojen yhteen isku niin intensiivistä. Ei tuurilla sohimista vaan keskittymistä ja liikkeiden minimoimista ainoastaan tarvittavaan, ei juoksemista ympäriinsä vaan kunnon yhteenottoa. Nyt ollaan parhauden äärellä.

Tässä peli loistaa eikä minkään härän perseen tökkimisessä. :D
Toi tapa, jolla pelaan aukeaa ihan pelissä, kun kerran on läpäissyt. :)

Tulee myös expaa ja rahaa enemmän. En ole yhtään grindannut ja oiskohan 500 emblemiä jemmassa. Oikein mukava, kun saa helposti varastoon ihan vain pelaamalla.
Auts! En tajunnut että tarkoitit ilmeisestikkin tuolla modella tuota kuro's charmia, jonka saa ng+:ssa käyttöön. Luulin että tuo ois ollu joku fanin väsäämä mod peliin.:facepalm:
Ihan hauska että on kehittäjienki toimesta laitettu tuommonen lisä peliin. Niin kuin tuossa mainitsitkin, niin olisi kyllä mukava nähdä enemmänkin näissä fromin peleissä tuota ng+ materiaalia.
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
2 811
Sen saa käyttöön ihan tuoreellekin hahmolle, kun kerran on läpäissyt. :)

Lisäys:

Mukavaa vaihtelua saa myös laittamalla pukumodeja, kun alkuperäinen vähän tylsä. Löytyy Bloodbornesta Maria cosplaytakin. Itse laitoin:

Sun Wukong of the Dragons

Lisäys2:

Olen tainnut kuolla vähän liian monta kertaa:

SEKIRO  SHADOWS DIE TWICE Screenshot 2019.04.17 - 12.36.02.01.png
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
185
Uutta patchia pukannut.

Sekiro Shadows Die Twice 1.03 Update Introduces Gameplay Tweaks And More


Improvements to Strategic Approaches

  • Adjusted the efficiency and Spirit Emblem cost of the following to encourage usage and diversity of approach:
    • Prosthetic Tools: “Lazulite Sacred Flame,” “Loaded Axe” series, “Sparking Axe,” “Lazulite Axe”
    • Combat Arts: “Ashina Cross,” “Dragon Flash,” “One Mind,” “Floating Passage,” “Spiral Cloud Passage,” “Mortal Draw,” “Empowered Mortal Draw”
    • Items: “Spiritfall” series
  • Reduced the Posture damage dealt by the first hit of the Combat Arts “Senpou Leaping Kicks” and “High Monk” as it was causing more damage than intended in certain cases. Posture damage dealt in the latter-half of the combo has been increased.
  • Increased the Poison build-up dealt by the Prosthetic Tool “Sabimaru” against enemies that were intended to be weak against it.
  • Increased the drop rate of “Divine Confetti” for Fencers in Ashina Castle.
  • Adjusted loading screen tips and tutorial text, as well as adding new text.
Other Fixes

  • Slightly reduced Posture and Vitality of Blazing Bull in order to improve game pacing and balance time in combat.
  • Lowered the price of information sold by Anayama the Peddler.
  • The Chained Ogre inside Ashina Castle is now Red Eyed.
  • Fixed a bug where “Gokan’s Sugar” and “Gokan’s Spiritfall” were not mitigating player Posture damage taken while guarding or deflecting enemy attacks.
  • Fixed a bug where system crashes could cause save data to become corrupted on PC.
  • Fixed a bug where certain enemies would sometimes stop attacking the player.
  • Fixed a bug where certain actions could not be performed after reconfiguring the controls.
  • Fixed certain bugs that were allowing the player to access unexpected areas, which could result in becoming unable to obtain items or make further progress.
  • Fixed cases of certain text being displayed incorrectly.
  • Improved stability.
  • Improved performance.
  • Other various bug fixes.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 235
Hyviä korjauksia kaikinpuolin, saivatkohan korjattua HDR telkkarin ollessa kiinni peli lukittuu 22fpssään Monitorilla pelattaessa bugin.
 
Liittynyt
18.06.2018
Viestejä
488
Pitkästä aikaa vähän edistymistä pelissä.

Sunken valleyhin suunta. Ensimmäisenä vastaan joku shirafuji pomo joka oli reskin aiemmasta ja kuoli helposti, vaikka toki kerran otin turpaan kun tuli kutia naamaan vähän joka suunnasta ja grapple ei tarttunut kun lähdin resettaamaan tilannetta. Sitten tulikin toinen reskin joka meneekin damaa ottamatta deflect-spämmillä. Sitten tulikin iso apina, josta olin lukenut juttua. Tähän kuolin vain kerran vaikka oletin, että nyt on tiukka vihu vastassa. Phase1 oli aika intensiivinen, mutta aika paljon antoi vapareita jne ja 1-2 pottua taisi jäädä. Kelasin jo, että otetaan harjoittelusta tämä phase2 mutta sehän olikin varsin simppleli, yhden hitin otin sisään vaikka phase2 kesti varmaan 10min kun vain juoksin karkuun ja deflectailin. Nyt sitten castlen idolit lukittu ja sinne seuraavaksi.
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
Edelleen tässä pelissä tökkii selkeästi pahiten se, että maailma on lopulta todella ahdas ja olet jatkuvasti jumittamassa jossain minibossissa tai sitten isommassa. Apinoiden jälkeen tainnut montaakaan mosaa taas ehtiä listimään ennen kuin tähän pyssynaiseen tultiin.
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
2 811
Edelleen tässä pelissä tökkii selkeästi pahiten se, että maailma on lopulta todella ahdas ja olet jatkuvasti jumittamassa jossain minibossissa tai sitten isommassa. Apinoiden jälkeen tainnut montaakaan mosaa taas ehtiä listimään ennen kuin tähän pyssynaiseen tultiin.
Ymmärrän tuon kritiikin, vaikka henkilökohtaisesti en ole samaa mieltä. Minusta on nimenomaan hyvä, että Sekiro on todella intensiivinen, tiukka ja armoton kokemus. Liian paljon nykyään peleissä on haahuilua älyttömän isossa maailmassa. Sekiro on kuin nuoralla tanssia. Jokaisen nurkan takana odottaa kuolema ellei pidä itseään hallinnassa. Miekat, kun iskevät yhteen niin jokainen sekunti voi olla ratkaiseva.
 
Liittynyt
12.11.2016
Viestejä
24
Pystyykös tuota "Owl the Father" taistelua aktivoimaan enään kun olisi peli loparia vaille paketissa vai siirtyykö tuo nyt NG+ kertaan? Se Sculptor tyyppi on kadonnut sieltä aloituspaikasta.
 
Liittynyt
20.08.2018
Viestejä
171
Pystyykös tuota "Owl the Father" taistelua aktivoimaan enään kun olisi peli loparia vaille paketissa vai siirtyykö tuo nyt NG+ kertaan? Se Sculptor tyyppi on kadonnut sieltä aloituspaikasta.
Eipä taida enään pystyä, mikäli Sculptor häippässy.:expressionless:
Taisi pitää salakuunnella Emman ja Sculptorin välinen keskustelu, jolloin sai itemin millä tuon owl-muiston saa aukaistua.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 159
Aika palkitseva peli, vaikka välillä on oltu hermoromahduksen partaalla. Ekalla läpipeluulla käytin häpeällisesti tuota hidastavaa modia kahdessa bossissa (Great Shinobi Owl ja Sword Saint). Nyt toisella kerralla (ei ng+) great shinobi tipahti ihan muutamalla yrityksellä ilman apuja, enkä oikein tajua, mikä siinä oli niin vaikeaa.

Ja muutenkin on ollut ihan hauska toinen pelikerta, kun osaakin jotain.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
81
Itellä meni loppupomoon valehtelematta noin 200 yritystä ennen kuin pääsin läpi. Jotenki aloin aina panikoida, kun pomo otti keihäänsä esiin ja sössin koko homman.
Pelin läpäisyyn meni 89 tuntia ja nyt NG+ kerralla olen vetänyt Genichiron luo sinne katolle tunnissa ja jotenki tuntuu, että tämä on nyt nähty ja ei enään jaksa. Tuli niin hyvin koluttua kaikki paikat eka kierroksella, ettei enään ole mitään uutta löydettävää ja peli on vain hirveetä munaravia pomolta toiselle.
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
Onko tuosta dragonrotista nyt sitten lopulta mitään varsinaista haittaa? Divine aid on alle 10% mutta eipä sen varaan muutenkaan kannata laskea. NPC:t köhii mutta en oikein hahmota, että mitä niistä nyt sitten jää saamatta irti sen vuoksi? Kukaan juonta edistävä avainhenkilö ei tuntuisi sairastuvan ja kauppiaat hoitavat hommansa ihan riippumatta terveydestä.
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
2 811
Onko tuosta dragonrotista nyt sitten lopulta mitään varsinaista haittaa? Divine aid on alle 10% mutta eipä sen varaan muutenkaan kannata laskea. NPC:t köhii mutta en oikein hahmota, että mitä niistä nyt sitten jää saamatta irti sen vuoksi? Kukaan juonta edistävä avainhenkilö ei tuntuisi sairastuvan ja kauppiaat hoitavat hommansa ihan riippumatta terveydestä.
Vaikuttikohan se sivutehtävien tekemiseen niin että keskeiset hahmot köhivät eivätkä anna vihjeitä. En ole ihan varma edes. Se mekaniikka oli pettymys minulle. Odotin, että törmään ketarat ojossa oleviin kauppiaisiin, mutta ei. :(
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
185
Ihan hyvä vaan, ettei Dragonrotilla ollut mitään ikävempiä seurauksia. Perseestähän se olisi ollut kun peli on muutenki brutaali.
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
Ihan hyvä vaan, ettei Dragonrotilla ollut mitään ikävempiä seurauksia. Perseestähän se olisi ollut kun peli on muutenki brutaali.
No mä ajattelin, että se pitäis edes jossain vaiheessa parantaa, että saisi jotain merkittävää tehtyä mutta eipä ole tullut mitään vastaan.
 
Liittynyt
28.01.2019
Viestejä
287
Meikäläiselle tuotti todella paljon haastetta tuo demonibossi. Eilinen ilta ja tänäänkin vielä useaan otteesseen joutui yrittämään ennen kuin kaatui. Tässä tuli kyllä se perus fromin pelien armottomuus esiin, pariin otteeseen saa taistelun vika phaseen ja bossilla tyyliin yks pykälä helaa ja sit ahneena koittaa huitoa menemään että nyt se kaatuu, no arvaahan sen miten siinä käy.:dead:

Mitens muilla kyseinen bossi? Menikö kauan hinkata?
Pari tuntia tuota taoin kunnes päätin lähtee kokeileen onneani muualla :D. Tohon 2 tuntia ei nyt montaa yritystä sisältänyt kun hiivatin demonin perässä pitää juosta 15 minuuttia! Attack poweria olis nyt 2 pykälää lisää, eli uutta yritystä tässä kohta.

Mulla on kyllä ristiriitaiset fiilikset tästä bossista, tulee kuoltua melko bullshit-tyylisesti hyökkäyksiin jotka aivan samalla tapaa pelaamalla menee 90% ajasta huti (tripla-tulipallot x2). Toinen ongelmakohta on ainakin täysin omaa vikaa. Siinä leveässä tulihyökkäysessä jossa pitäisi juosta sivuun ja hypätä onnistun n. puolet ajasta jotenkin paniikki painamaan tatin alas, jolloin proteesimies lähtee liukuun hyppäämisen sijaan. :mad:


Ehdottomasti vaikein kohtaamani pomo tässä pelissä, ja saattaa hyvin päätyä eniten aikaa vieväksi pelaamistani fromin peleistä ylipäänsä. Tosin Hirata Owlia vastaan en päässyt taistelemaan ja sword saintia olen kokeillut vain pikaisesti.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
494
Siinä leveässä tulihyökkäysessä jossa pitäisi juosta sivuun ja hypätä onnistun n. puolet ajasta jotenkin paniikki painamaan tatin alas, jolloin proteesimies lähtee liukuun hyppäämisen sijaan. :mad:
Useassakin bossissa tuli itse bindattua crouch pois tatista, melko herkässä virhepainallukset tuon kanssa.

Itse olen pelissä loppuvastuksessa ja kiinnostus kyllä aikalailla 0. Demonia en ole edes käynyt koettamassa.
 
Liittynyt
20.08.2018
Viestejä
171
Pari tuntia tuota taoin kunnes päätin lähtee kokeileen onneani muualla :D. Tohon 2 tuntia ei nyt montaa yritystä sisältänyt kun hiivatin demonin perässä pitää juosta 15 minuuttia! Attack poweria olis nyt 2 pykälää lisää, eli uutta yritystä tässä kohta.

Mulla on kyllä ristiriitaiset fiilikset tästä bossista, tulee kuoltua melko bullshit-tyylisesti hyökkäyksiin jotka aivan samalla tapaa pelaamalla menee 90% ajasta huti (tripla-tulipallot x2). Toinen ongelmakohta on ainakin täysin omaa vikaa. Siinä leveässä tulihyökkäysessä jossa pitäisi juosta sivuun ja hypätä onnistun n. puolet ajasta jotenkin paniikki painamaan tatin alas, jolloin proteesimies lähtee liukuun hyppäämisen sijaan. :mad:


Ehdottomasti vaikein kohtaamani pomo tässä pelissä, ja saattaa hyvin päätyä eniten aikaa vieväksi pelaamistani fromin peleistä ylipäänsä. Tosin Hirata Owlia vastaan en päässyt taistelemaan ja sword saintia olen kokeillut vain pikaisesti.
Itselle tuo demoni oli varmaankin se vaikein bossi koko pelissä, lähestulkoon kaikki hyökkäykset joutui opettelemaan niin että torjunnat ja väistöt tulee lihasmuistista. Toki miekkajumala oli myös melkoisen haastava.

Näin jälkeenpäin ajateltuna tuo demoni oli kyllä itselle heti apinabossin jälkeen paras ja palkitsevin taistelu pelissä.
Useassakin bossissa tuli itse bindattua crouch pois tatista, melko herkässä virhepainallukset tuon kanssa.

Itse olen pelissä loppuvastuksessa ja kiinnostus kyllä aikalailla 0. Demonia en ole edes käynyt koettamassa.
Minulla kävi loparin kanssa vähän sama homma, että kiinnostus pääsi lopahtamaan. Saattoi olla, että tieto että peli loppuu kyseiseen bossiin, ei motivoinut itse taisteluun enään niin paljoa kuin muissa bosseissa.

Itse taistelu oli myös ehkä hieman liian nopeatempoinen omaan makuun. Usein tuli semmoinen fiilis että varmasti ajoitti tojunnat kohdalleen, mutta silti bossin iskut vain menee läpi.
Jossain vaiheessa tajusin että bossin vikaphasen salamaiskut pystyy counteraan, niin bossi kaatuikin tämän jälkeen melko nopsaa.
 
Liittynyt
24.11.2016
Viestejä
146
Itselle Lopari oli vaikein. Demoni ekat kuolemat oli aika wtf mut siitä se taittui. btw miten vikan bossin vikan phasen salamaniskut countteroidaan?
 

Sleipnir

Platinum-jäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
353
Itselle Lopari oli vaikein. Demoni ekat kuolemat oli aika wtf mut siitä se taittui. btw miten vikan bossin vikan phasen salamaniskut countteroidaan?
Hieman outo kysymys, kun matkalla on kuitenkin pomo joka opettaa tuon väkisin. Mutta vastataan silti, eli ota isku ilmassa vastaan ja paina rb/r1 ennen kuin osut maahan.
 
Liittynyt
18.06.2018
Viestejä
488
Mä tiesin ton ilmassa+Rb, mutta kyllä pelissä pääsee etenemään helposti ilman tuotakin tietoa ja en ole kertaakaan käyttänyt/osunut ja silti ihan kivasti mennyt ja about lopussa.
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
Hieman outo kysymys, kun matkalla on kuitenkin pomo joka opettaa tuon väkisin. Mutta vastataan silti, eli ota isku ilmassa vastaan ja paina rb/r1 ennen kuin osut maahan.
Jos Genichiroon viittaat niin itse dodgesin vaan sitkeästi sivulle. En jaksanut opetella uutta kun sitä salamaa lukuunottamatta vika vaihe oli sama kuin edellinen.

Ape oli aika tylsä bossi lopulta. Eka vaihe oli hauska opetella ja menikin aika rutiinilla mutta tokaan en oikein keksinyt mitään muuta kuin juosta pakoon ja odottaa että tekee sen sukelluksen jolloin pääsee hyppäämään niskaan lyömään pari suhteellisen turvallista osumaa. Aikaahan siinä juustottaessa meni mutta vituttaa nämä kaksivaiheiset, joissa pitää vetää huolellisesti keskittyen se sama tuttu eka osa kerrasta toiseen, että pääsee mahdollisimman hyvässä kunnossa ja gourdit käyttämättä tokaan vaiheeseen opettelemaan.
 

jipsu

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 452
Jos Genichiroon viittaat niin itse dodgesin vaan sitkeästi sivulle. En jaksanut opetella uutta kun sitä salamaa lukuunottamatta vika vaihe oli sama kuin edellinen.

Ape oli aika tylsä bossi lopulta. Eka vaihe oli hauska opetella ja menikin aika rutiinilla mutta tokaan en oikein keksinyt mitään muuta kuin juosta pakoon ja odottaa että tekee sen sukelluksen jolloin pääsee hyppäämään niskaan lyömään pari suhteellisen turvallista osumaa. Aikaahan siinä juustottaessa meni mutta vituttaa nämä kaksivaiheiset, joissa pitää vetää huolellisesti keskittyen se sama tuttu eka osa kerrasta toiseen, että pääsee mahdollisimman hyvässä kunnossa ja gourdit käyttämättä tokaan vaiheeseen opettelemaan.
Tuossa on vähän se että nuo phaset saa tehtyä todella nopeasti "kun osaa" ja yleensä nuo menevät sen verran selkärankaan kun tapon saa aikaan että seuraavalla kerralla menee nopeasti.

Sen enempää spoilaamatta niin Genchiro ei ole varmaan se kohta mihin @Sleipnir viittasi.

Itse en tuota mekaniikkaa koskaan oppinut niin luotettavasti vaan helpompi vain juosta suoraan päin kuin alkaa hyppelemään.
 

Sleipnir

Platinum-jäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
353
En tosiaan tarkoittanut Genichiroa tuolla, vaan loppupäässä olevaa pakollista pomovastusta. Genichiro oli ensimmäinen joka tuon opetti ja siinä taisi ihan tutoriaalikin olla kuinka homma hoidetaan.
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
2 811
Jos Genichiroon viittaat niin itse dodgesin vaan sitkeästi sivulle. En jaksanut opetella uutta kun sitä salamaa lukuunottamatta vika vaihe oli sama kuin edellinen.

Ape oli aika tylsä bossi lopulta. Eka vaihe oli hauska opetella ja menikin aika rutiinilla mutta tokaan en oikein keksinyt mitään muuta kuin juosta pakoon ja odottaa että tekee sen sukelluksen jolloin pääsee hyppäämään niskaan lyömään pari suhteellisen turvallista osumaa. Aikaahan siinä juustottaessa meni mutta vituttaa nämä kaksivaiheiset, joissa pitää vetää huolellisesti keskittyen se sama tuttu eka osa kerrasta toiseen, että pääsee mahdollisimman hyvässä kunnossa ja gourdit käyttämättä tokaan vaiheeseen opettelemaan.
Älä nyt hyvä mies ala hermoja menettämään kaksivaiheisen loparin kanssa. :D
 

jipsu

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 452
Nuita kaksivaiheisia alkoi ilmeisesti vasta DS3 DLC:issä etenkin tulla. Jos taistelujen pituudet pysyvät samana niin sinänsä ihan sama, 2 phasea on vielä ihan ok mutta kun niitä alkaa enemmän olla niin vähän hikistä. Asiaa korjaisi jos vaiheet ovat intensiivisiä mutta lyhyitä eli ottavat paljon damagea mutta myös tekevät paljon.
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
Jokainen perättäinen phase on vaan lisää sitä ekan tahkoamista kun se jo menee. Ei erityisen mielenkiintoista.
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
2 811
Minusta loparit ovat From Softwaren pelien kohokohtia eikä mitään valittamista monivaiheisten lopareiden kanssa.
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
Monivaiheinen bossi tyyliin Final Fantasy on mulle aina ihan ok koska se on yleensä sitä "jaahas, taistelu siis jatkuu" ja menoksi tyyliä. Näissä peleissä se monivaiheisuus tarkoittaa turhan usein käytännössä toista bossia perään kun lienee itsestään selvyys, että siihen toiseenkin vaiheeseen kuollaan taas ainakin viisi kertaa. Se, että Genichiro saa salamataidon puolessa välissä taistelua on ihan ok mutta se, että Genichiro palaa kokonaisen taistelun jälkeen vielä salaman kanssa vähän rajoilla. Apinan uudet skillsit menisi samalla tavalla mutta kun senkin pitää palata täysin eri tyypin vihollisena, johon tehoaa eri itemit ja prosthetic toolsit.
 
Liittynyt
18.03.2017
Viestejä
234
Itse tykkäsin bosseista eniten Genichirosta ja loparista. Niissä oli jotenkin selvä milloin voi painaa kunnolla päälle ja parryihin ei tarvinnut jumalaisia refleksejä.

Eniten söi miestä nuo shichimen soturit, todella rasittavia, yksi jäi jopa tappamatta kun ei vain jaksanut sitä hinkata ahtaassa tilassa.
 

Sleipnir

Platinum-jäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
353
Itse tykkäsin bosseista eniten Genichirosta ja loparista. Niissä oli jotenkin selvä milloin voi painaa kunnolla päälle ja parryihin ei tarvinnut jumalaisia refleksejä.

Eniten söi miestä nuo shichimen soturit, todella rasittavia, yksi jäi jopa tappamatta kun ei vain jaksanut sitä hinkata ahtaassa tilassa.
Lilac umbrella on erittäin kätevä noita vastaan. Et ota yhtään damagea sen iskuista ja voit vain kävellä viereen rankaisemaan. Aina kun vaihtaa paikkaa, niin kilpi takaisin pystyyn ja hiippailee vierelle. Tietysti Divine Confetteja kannattaa myös käyttää.
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
Mulla oli soulseissa ja BB:ssä vähän samaa mutta tässäkin jää aika pitkälti itemit täysin käyttämättä. Alkuun vähän pellettejä kun ei oikein sujunut ja gourdissa oli vain pari käyttöä mutta sittemmin ei oikeastaan mitään. Myy merchanteille kun on paljon ja rahoilla ostelee kolikkopussit pois jos tarttee joskus sculptorilla käteistä. Joskus jos joku bossi on BB:ssä tai tässä jumittanut niin kattonut jotain ohjetta, että mikä esine kannattaisi käyttää lisävahingon tekemiseksi miekalla mutta harvoin se on sillä yrityksellä mennyt vaan sitten myöhemmin ihan naturalina. Liian lyhytvaikutteisia ja kun ei taistelussa paljoa jaksa ylimääräisiä esineitä käytellä kun gourdillekin pitää etsiä hetkensä.
 

jipsu

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 452
Senpou skillipuussa taitaa olla buffeille pidennystä. Dmg, stealth ja posture sokereita tulee käytettyä satunnaisesti (jos jaksaa). Posture etenkin todella hyvä.
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
Harmillisen vähän noilla skill pointseilla on ollut merkitystä alun jälkeen. Se merkittävä hahmonkehitys tapahtui varmaan ensimmäisen 5-10h aikana ja nyt en edes muista, milloin viimeksi joku skilli olisi tullut otettua. Taisi olla joku 5 pointsia maksava healing itemin tehon parantaminen tai vastaava. Olishan noita tuolla vielä otettavaksi mutta grindaus on kova ja en tiedä mitä noilla superiskuilla sitten voittaa kun peli pyörii enemmän deflectin ja taktikoinnin varassa. Kalliiksi tulee nuokin, joilla saa yhden spirit emblemin lisää. Ei ole tainnut käytössä olevat loppua muuten kuin apinatappelussa, jossa heittelin firecrackeria ihan surutta.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
5 102
Yksi parhaimmista taisteluista on ollut kyllä guardian ape kanssa. Mahtavasti tehty skenaario. Aluksi tuntui täysin mahdottomalta tuo mutta se tunne kun murrat koodin ja käännät tilanteen päälaelleen. Siinä kun rynnin apinan päälle niin tuli jo tunne, että apina pelkää ja koittaa pitää suden etäällä eikä toisin päin! :)
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
2 811
Harmillisen vähän noilla skill pointseilla on ollut merkitystä alun jälkeen. Se merkittävä hahmonkehitys tapahtui varmaan ensimmäisen 5-10h aikana ja nyt en edes muista, milloin viimeksi joku skilli olisi tullut otettua. Taisi olla joku 5 pointsia maksava healing itemin tehon parantaminen tai vastaava. Olishan noita tuolla vielä otettavaksi mutta grindaus on kova ja en tiedä mitä noilla superiskuilla sitten voittaa kun peli pyörii enemmän deflectin ja taktikoinnin varassa. Kalliiksi tulee nuokin, joilla saa yhden spirit emblemin lisää. Ei ole tainnut käytössä olevat loppua muuten kuin apinatappelussa, jossa heittelin firecrackeria ihan surutta.
Monet skillit ja toolsit sekä niiden yhdistelevä käyttöä on kyllä hienoa, mutta ei tosiaan sinällään mitenkään välttämätöntä. Oletko kokeillut shurikenia yhdistettynä skilliin, jolla pääset vihollisen lähelle? Se on tosi hyvä monissa tilanteissa. Oli jotenkin siisti tunne, kun kolme ninjaa oli tulossa kohti, joista yksi vähän taempana. Heitin shurikenin takimmaiseen ja syöksyin kahden etummaisen vihollisen välistä tappamaan sen takana olevan. Samalla tavalla olen pelastunut itseni pari kertaa nurkasta.

Mutta tosiaan vähän nuo vaatii enemmän sellaista halua kikkailla. Toki yksittäisiä hetkiä tai tiettyjä kohtia on, joissa jostain erityisestä toolsista on suuri apu.
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
Monet skillit ja toolsit sekä niiden yhdistelevä käyttöä on kyllä hienoa, mutta ei tosiaan sinällään mitenkään välttämätöntä. Oletko kokeillut shurikenia yhdistettynä skilliin, jolla pääset vihollisen lähelle? Se on tosi hyvä monissa tilanteissa. Oli jotenkin siisti tunne, kun kolme ninjaa oli tulossa kohti, joista yksi vähän taempana. Heitin shurikenin takimmaiseen ja syöksyin kahden etummaisen vihollisen välistä tappamaan sen takana olevan. Samalla tavalla olen pelastunut itseni pari kertaa nurkasta.

Mutta tosiaan vähän nuo vaatii enemmän sellaista halua kikkailla. Toki yksittäisiä hetkiä tai tiettyjä kohtia on, joissa jostain erityisestä toolsista on suuri apu.
Joo toi on tuollainen vähän situational kikka varmasti. Itse todennut, ettei niitä paniikissa ruveta enää valkkaamaan ja yleensä firecracker tai sateenvarjo päällä koska niillä se paniikkiaktivointi usein jopa auttaa. Se mist raven voisi myös olla aika kova kun miettii mutta en ole edes testannut...
 

jipsu

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 452
Joo toi on tuollainen vähän situational kikka varmasti. Itse todennut, ettei niitä paniikissa ruveta enää valkkaamaan ja yleensä firecracker tai sateenvarjo päällä koska niillä se paniikkiaktivointi usein jopa auttaa. Se mist raven voisi myös olla aika kova kun miettii mutta en ole edes testannut...
Mist raven käytti niin tolkuttomasti emblemejä ettei järkeä. Toisaalta ilmeisesti tätä emblemien määriä vähennettiin niin se on kyllä tosi hyvä jos käyttää enää kolmen sijasta esim 1 tai vaikka kaksikin. (viimeiset versiot siis)
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
185
Jättiapina tuli teilattua eilen. Oli lopulta jopa ihan hauska taistelu. Loppu oli melkoista vääntöä, kun potionit loppu, pelletit loppu ja HP vähissä ja apinalla vielä kolmannes voimista tallella. Ihmeen kaupalla onnistuin välttelemään osumia loppumatsin ajan ja sain apinan kylmäksi.
 
Liittynyt
04.12.2016
Viestejä
1 587
saakeli kun oma kasetti hajoaa jo tuossa ashina outskirtin siinä hirviössä joku 50 kertaa yrittänyt ja kerran sen sain meilkein hoidettua:itku: alkaa jo kasetti hajota:rage::rage::rage::rage::rage:
 

jipsu

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 452
saakeli kun oma kasetti hajoaa jo tuossa ashina outskirtin siinä hirviössä joku 50 kertaa yrittänyt ja kerran sen sain meilkein hoidettua:itku: alkaa jo kasetti hajota:rage::rage::rage::rage::rage:
Ogre? Teitkö estaten vielä?
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
240 217
Viestejä
4 194 887
Jäsenet
70 874
Uusin jäsen
Lorenz997

Hinta.fi

Ylös Bottom