Sekiro: Shadows Die Twice

Liittynyt
27.03.2017
Viestejä
2 743
Ei ole kokemusta nuista PS4 gamepadeista PC:llä, mutta forumien mukaan Steamin pitäisi olla big picture modessa että se toimii tietyissä peleissä? Pelkkä Steam ei kai riitä.
 

Rane

Coordinator @ Diablo 4 clan "iotech"
Tukijäsen
Liittynyt
01.11.2016
Viestejä
2 893
Ei ole kokemusta nuista PS4 gamepadeista PC:llä, mutta forumien mukaan Steamin pitäisi olla big picture modessa että se toimii tietyissä peleissä? Pelkkä Steam ei kai riitä.
Ei tartte olla. Steamissa on suora tuki nykyään.
 
Liittynyt
28.06.2017
Viestejä
1 070
Ei tartte olla. Steamissa on suora tuki nykyään.
Eipä toimi. Mitä lueskelin niin paljon tuon Dualshockin kanssa ongelmia muillakin Sekirossa. Pitääpä maanantaina vielä kokeilla noita eri fixejä

Sinänsä jännä, sillä jokaikinen versio Sekirosta menee Steamiin. Mitäs jos ostaisit sen pelin ensin ja sitten tulisit itkemään jos ohjain ei toimi?
Ei sillä pitäisi olla väliä, kyllä ongelma on pelissä
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
3 251
Eipä toimi. Mitä lueskelin niin paljon tuon Dualshockin kanssa ongelmia muillakin Sekirossa. Pitääpä maanantaina vielä kokeilla noita eri fixejä



Ei sillä pitäisi olla väliä, kyllä ongelma on pelissä
Kait sillä on jotain väliä jos pelaat ware versiolla joka ei ole oikeasti sielä steamin kirjastossa
 
Liittynyt
05.01.2020
Viestejä
286
Joo mitä jos oikeasti ostaisit tämän..

Itse peliin: ohan tämä viime vuoden paras peli helposti. Toki erilainen kuin Souls pelit, mutta se on vaan hyvä. Ja kyllä se sama haaste on mukana :D Kaikissa bosseissa meni jonkun aikaa ja sai kyllä onnistumisen tunteita :D Loistava peli, suosittelen!
 
Liittynyt
28.06.2017
Viestejä
1 070
Kait sillä on jotain väliä jos pelaat ware versiolla joka ei ole oikeasti sielä steamin kirjastossa
Ekstensiivisestii tutkin asiaa ja samoja ongelmia on ollut DS4 kanssa "ei-demo"-versioiden kanssa (ostan aina hyvät). Teknisesti sillä eiii pitäisi olla väliä mitä kautta peli on hommattu
 

Rane

Coordinator @ Diablo 4 clan "iotech"
Tukijäsen
Liittynyt
01.11.2016
Viestejä
2 893
Ekstensiivisestii tutkin asiaa ja samoja ongelmia on ollut DS4 kanssa "ei-demo"-versioiden kanssa (ostan aina hyvät). Teknisesti sillä eiii pitäisi olla väliä mitä kautta peli on hommattu
No kun on. Steamista ostettuna DS4 toimii satavarmasti.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 660
Huomautus - jätä tällaiset asiattomat köyhä-viittaukset pois viesteistä
Ekstensiivisestii tutkin asiaa ja samoja ongelmia on ollut DS4 kanssa "ei-demo"-versioiden kanssa (ostan aina hyvät). Teknisesti sillä eiii pitäisi olla väliä mitä kautta peli on hommattu
"ostan aina hyvät"

No osta tääkin, satavarmasti hyvä. Jos oot vaan vitun köyhä niin siihen tuskin kukaan voi auttaa. Teknisesti sillä on just se väli, että kaikilla tän ketjun käyttäjillä on kyllä suoraan toiminu DS4 ilman kikkailuja, kannattaa joskus kokeilla ostaakkin niitä pelejä :)
 
Liittynyt
28.06.2017
Viestejä
1 070
"ostan aina hyvät"

No osta tääkin, satavarmasti hyvä. Jos oot vaan vitun köyhä niin siihen tuskin kukaan voi auttaa. Teknisesti sillä on just se väli, että kaikilla tän ketjun käyttäjillä on kyllä suoraan toiminu DS4 ilman kikkailuja, kannattaa joskus kokeilla ostaakkin niitä pelejä :)
Enpä ole. On myös ketjuja tuolla isossa maailmassa jossa on ongelmia ollut ostetulla pelillä. Mutta se off-topicista. Kiitos niille jotka koittivat auttaa
 

BOT

Liittynyt
14.11.2016
Viestejä
2 404
OT: @JouBqa From Softwaren pelit tukevat huonosti ohjaimia näin yleensä PC:llä, käännökset muutenkin olleet ontuvia. Xbox-ohjain varmaan ainoa mikä toimii ikoneineen päivineen suorilta käsin. Toivottavasti jatkossa he kuin muutkin varmistavat Pleikkari-ohjaimille tuen alusta asti.
Piratismista, oli siitä kyse tai ei, ei voi puhua nörttien kanssa. Itsekin aikanaan warettelin suunnilleen kaiken ja jokunen vuosi sitten siirryin täysin lailliselle linjalle. Kehotan toki laillisesti kaiken lataamaan, katsomaan, kuuntelemaan, jne. Huvittaa vain täällä ja muilla palstoilla että suurempi rikos on tuo waretus ja esim. toisten syyllistäminen siitä ja muutoinkin kunnioittamaton käytös muita kohtaan on vissiin pienempi juttu. Ennemmin kuin kauhistellaan mitä hirvittävintä waretusta niin aivan ensinnä käytös kuntoon sanon minä.
 
Liittynyt
28.06.2017
Viestejä
1 070
OT: @JouBqa From Softwaren pelit tukevat huonosti ohjaimia näin yleensä PC:llä, käännökset muutenkin olleet ontuvia. Xbox-ohjain varmaan ainoa mikä toimii ikoneineen päivineen suorilta käsin. Toivottavasti jatkossa he kuin muutkin varmistavat Pleikkari-ohjaimille tuen alusta asti.
Piratismista, oli siitä kyse tai ei, ei voi puhua nörttien kanssa. Itsekin aikanaan warettelin suunnilleen kaiken ja jokunen vuosi sitten siirryin täysin lailliselle linjalle. Kehotan toki laillisesti kaiken lataamaan, katsomaan, kuuntelemaan, jne. Huvittaa vain täällä ja muilla palstoilla että suurempi rikos on tuo waretus ja esim. toisten syyllistäminen siitä ja muutoinkin kunnioittamaton käytös muita kohtaan on vissiin pienempi juttu. Ennemmin kuin kauhistellaan mitä hirvittävintä waretusta niin aivan ensinnä käytös kuntoon sanon minä.
Nooh, onneksi osasin kyllä huumorilla ottaa näiden tyyppien kauhistelun :D Ostan kyllä kymmeniä pelejä vuosittain, ei ole omantunnon tuskia
 
Liittynyt
05.12.2018
Viestejä
2 382
Sekiro Shadow Die Twice peli, jonka ostajista 70% raivo quittaa pelin ensimmäisten karttojen aikana. Tässä pätkä streemaajia, jotka raivo quittaa Sekiron osa hajottaa vielä päälle laitteitaan. Yksikään toinen peli ei tuhoa pelaajan mielenterveyttä yhtä tehokkaasta kuin Sekiro Shadow Die Twice. Ehkä Dark Souls sarja menee lähelle. :lol:

 

P c L A Y E R

Team Ryzen
Liittynyt
13.12.2016
Viestejä
4 577
Se että kuolet bossiin ei itteä niinkään vituttanu, vaan se, että saat tappaa / koittaa ohitella ne samat perusmöröt joka kerta, ennen kun pääsee bossille uudellen. Siihen meni itellö käämi. Jos pääsisi heti aloittamaan uudelleen siitä boss fightin alusta, niin olis jaksanu huomattavasti pidempään opetella ja hakata päätä bossien rintapanssariin.

Pelissä kun ei oikeasti pysty kunnolla harjoittelemaan mitenkään niitä bosseja vastaan taistelua. Se harjotusvastus on ihan täysin eri asia, kun taistella niitä bosseja vastaan. Siitä harjotusvastuksesta ei kyl itelle ollu oikeastaan mitään hyötyä niihin bossimatseihin.
 

BOT

Liittynyt
14.11.2016
Viestejä
2 404
Se että kuolet bossiin ei itteä niinkään vituttanu, vaan se, että saat tappaa / koittaa ohitella ne samat perusmöröt joka kerta, ennen kun pääsee bossille uudellen. Siihen meni itellö käämi. Jos pääsisi heti aloittamaan uudelleen siitä boss fightin alusta, niin olis jaksanu huomattavasti pidempään opetella ja hakata päätä bossien rintapanssariin.

Pelissä kun ei oikeasti pysty kunnolla harjoittelemaan mitenkään niitä bosseja vastaan taistelua. Se harjotusvastus on ihan täysin eri asia, kun taistella niitä bosseja vastaan. Siitä harjotusvastuksesta ei kyl itelle ollu oikeastaan mitään hyötyä niihin bossimatseihin.
Jokaiselle pomolle on olemassa ns. kätevä reitti kunhan vain pohti tarpeeksi. Tässä pelissä toisin kuin Dark Soulseissa ei tarvitse vain odotella hississä tai jossain että pääsee taas yrittämään, vaan pomolle päästäksesi välissä on ärsyttäviä vastuksia juu, mutta ne ovat haaste erikseen selvittää kuinka ne ohittaa tai päihittää mahdollisimman tehokkaasti. Minusta oikein hyvää suunnittelua kaikkiaan! Selvä parannus tämä peli Soulseista, mitä pidän hitusen yksiulotteisina peleinä ja etenkin taistelun osalta en läheskään yhtä tyydyttävinä, kun ei ole vaihtoehtoja juuri. Soulseissa tunnelma kyllä todella hieno ja kiehtova maailma, mutta sitten taas Sekirossakin kummatkin kohdallaan.

Tosiaan kokeile vain ohittaa vihut ensin ja jos ei onnistu mieti kiertotiet tai tehokkaimmat konstit nistiä ne välittömästi. Niitä työkalujahan tekokädessä on, mitä kannattaa soveltaa pomoissakin.
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
2 809
Se että kuolet bossiin ei itteä niinkään vituttanu, vaan se, että saat tappaa / koittaa ohitella ne samat perusmöröt joka kerta, ennen kun pääsee bossille uudellen. Siihen meni itellö käämi. Jos pääsisi heti aloittamaan uudelleen siitä boss fightin alusta, niin olis jaksanu huomattavasti pidempään opetella ja hakata päätä bossien rintapanssariin.

Pelissä kun ei oikeasti pysty kunnolla harjoittelemaan mitenkään niitä bosseja vastaan taistelua. Se harjotusvastus on ihan täysin eri asia, kun taistella niitä bosseja vastaan. Siitä harjotusvastuksesta ei kyl itelle ollu oikeastaan mitään hyötyä niihin bossimatseihin.
Tarkoitatko jotain tiettyä bossia ja reittiä? Sekirossa kyllä aika helpolla pääsee yrittämään uudestaan, kun joko levähdyspaikka on ihan vieressä tai hyvin lähellä. Läskin juopon kanssa joutuu aavistuksen säätämään.

Dark Souls 2:ssa on kyllä muutama ihan helvetin ärsyttävä reitti loparille, jos kuolet. Sekirossa ei mitään verrattuna niihin.
 
Liittynyt
28.02.2017
Viestejä
119
Selvä parannus tämä peli Soulseista, mitä pidän hitusen yksiulotteisina peleinä ja etenkin taistelun osalta en läheskään yhtä tyydyttävinä, kun ei ole vaihtoehtoja juuri.
Itsellä taas jäi tästä sekirosta hyvin yksiulotteinen kuva taistelun osalta, peli tuntuu pakottavan parryamaan koska tällä sait vihut staggeroitua ihan parhaiten. Soulsseissa kuitenkin omasta buildista kiinni millaisella pelityylillä peliä pelaa.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
185
Sekiro Shadow Die Twice peli, jonka ostajista 70% raivo quittaa pelin ensimmäisten karttojen aikana. Tässä pätkä streemaajia, jotka raivo quittaa Sekiron osa hajottaa vielä päälle laitteitaan. Yksikään toinen peli ei tuhoa pelaajan mielenterveyttä yhtä tehokkaasta kuin Sekiro Shadow Die Twice. Ehkä Dark Souls sarja menee lähelle. :lol:

Itse pääsin pelin loppuvihollisen luo, mutta siihen jäi ihan suosiolla. Jumankauta se on brutaali, eikä siihen ollut mitään cheeseäkään ainakaan silloin vielä. Myös altered Hirata Estetaten bossi jäi, mutta kaikki muut taisin saada.
 

BOT

Liittynyt
14.11.2016
Viestejä
2 404
Itsellä taas jäi tästä sekirosta hyvin yksiulotteinen kuva taistelun osalta, peli tuntuu pakottavan parryamaan koska tällä sait vihut staggeroitua ihan parhaiten. Soulsseissa kuitenkin omasta buildista kiinni millaisella pelityylillä peliä pelaa.
Sekirossa se hyvä puoli kun ei ole rope, että voit milloin tahansa vaihtaa tekokäden varustusta ja kokeilla erilaisia yhdistelmiä. Tätä tukee myös se että varustevalikon avatessa peli pysähtyy, toisin kuin Soulseissa missä aikaa ei saa pysäytettyä. Ymmärrän mitä haet takaa, ropet tarjoavat eri tuntuisia hahmoja, mutta niitä harvoin valitettavasti voi hyödyntää yhden läpipeluun aikana useampaa, minkä Sekiro "korjaa". Pidän tässä mielessä Sekiron suunnittelua huomattavan onnistuneena. Ropemeininki on aina siisti, mutta se ei tee pelistä automaattisesti monipuolista, vaikka paperilla antaa avaimet tähän. Dark Souls ensimmäisen tosin pelasin hahmolla mikä taikoi ja käytti keihästä + kilpeä, mutta tämä oli lopulta varmaankin heikkous, kun olisi vahvemman hahmon saanut keskittämällä pisteet yksipuolisemmin. Esimerkki monipuolisemmasta ja joustavasta ropesta on mielestäni Diablo 3, kun taas Dark Soulsit ovat aika jäykkiä niin taistelultaan kuin ropeilun tuoman lisäarvon puolesta. Jos miettii parhaita ropepelejä niin ei ainakaan minulla tule mieleen Soulsit, koska niiden vahvuudet ovat enempi tunnelmassa, maailmassa ja vihollisten kuolettavuudessa.

Väittäisin että Sekiro vaatii hieman avoimempaa lähestymistapaa, että pohtii rauhassa ennen taistelua mitä varustusta tulee käyttämään ja muistaa myös testata kaikkea mitä löytää tai ostaa. Hiippailua kannattaa myös soveltaa aina kun mahdollista, sillä peli on etenkin alussa turkasen vaikea jos ei hoida vihuja yllättämällä. Vaikea sanoa ovatko kaikki Souls-fanit päässeet sisään tuohon erilaiseen lähestymistapaan ollenkaan, se ei näet ole yhtä suoraviivainen. Itse ainakin pääsen kummankin tyyliin hyvin sisään. On syytä myös olla uudestaan avoin mieli seuraavan From Softwaren pelin kohdalla, ettei vain odota uutta Soulsia ropehöysteineen, sillä luulen että haluavat kuten muutkin studiot aina kokeilla jotain uutta.

MUOK. tarkennus
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
08.05.2017
Viestejä
1 876
Tuli hankittua tämä peli ja kylläpä tulee turpaan :rofl: Mutta Ninja Gaidenin ystävänä nautin silti.
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
2 809
Ps5:lla lähtee minullakin peluuseen kunhan Demon's Souls päästää hetkeksi irti. Tähän tulikin mukavia haasteita päivityksen myötä. Ei ne ruosteessa lähde, mutta kyllä se siitä taas vielä. :p
 
Liittynyt
31.08.2019
Viestejä
2 022
Ensimmäistä kertaa pistin pelin kanssa testiin ja kyllähän noita kuolemia riittää. Yhteenkään Dark Soulssiin tai tämän genren peliin en ole aiemmin koskenut ja on kyllä vuosia siitä kun viimeksi on tullut pelatessa samanlainen "ei helvetti mä olen surkea tässä" -fiilis:lol: Mutta kyllä tätä ainakin vielä jaksaa yrittää, toivottavasti pääsen läpikin joskus..
 
Liittynyt
08.05.2017
Viestejä
1 876
Tämä peli on kyllä jonkun sadistin kehittämä, ei jeesus sentään. Sniikkailet tallennuspisteeltä kohti seuraavaa ja houkuttelet vihollisia erilleen ryhmistä, jotta ne on helpompi listiä ja kun vihdoin pääset pitkän taivalluksen jälkeen lähes perille, niin joku hiton kalkkuna perseraiskaa sinut kaverinsa kanssa, menetät puolet expasta ja rahoista ja eikun uudestaan :rofl:

P.S. Olen nynny ja sorruin modeihin, ei tätä muuten pääse läpi :sori:
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
2 809
Tämä peli on kyllä jonkun sadistin kehittämä, ei jeesus sentään. Sniikkailet tallennuspisteeltä kohti seuraavaa ja houkuttelet vihollisia erilleen ryhmistä, jotta ne on helpompi listiä ja kun vihdoin pääset pitkän taivalluksen jälkeen lähes perille, niin joku hiton kalkkuna perseraiskaa sinut kaverinsa kanssa, menetät puolet expasta ja rahoista ja eikun uudestaan :rofl:

P.S. Olen nynny ja sorruin modeihin, ei tätä muuten pääse läpi :sori:
En tiedä pelihistoriaasi, mutta näissä peleissä melkein kuin huomaamatta jossain vaiheessa homma vaan klikkaa. Jossain vaiheessa vaan huomaat, että hei miksi aivot ette ole kertoneet tämän jo sujuvan. Toinen juttu on, että ei ole pakko niitä tavan vihuja aina alkaa tappamaan. Peliähän on helppo speedrunnata ihan random jorkillekin, jos ei aina jaksa uudestaan alueiden vihuja.
 
Liittynyt
05.12.2018
Viestejä
2 382
Tämä peli on kyllä jonkun sadistin kehittämä, ei jeesus sentään. Sniikkailet tallennuspisteeltä kohti seuraavaa ja houkuttelet vihollisia erilleen ryhmistä, jotta ne on helpompi listiä ja kun vihdoin pääset pitkän taivalluksen jälkeen lähes perille, niin joku hiton kalkkuna perseraiskaa sinut kaverinsa kanssa, menetät puolet expasta ja rahoista ja eikun uudestaan :rofl:

P.S. Olen nynny ja sorruin modeihin, ei tätä muuten pääse läpi :sori:
Itse jaksoin muistaakseni tuota sekiroa puoleenväliin saakka ilman mitään modeja tai cheattejä sen jälkeen alkoi tuntua, että tarvitsee hakea psyyke pillereitä jos vielä jatkaa kuolemista ja checkpointille palaamista ilta toisensa jälkeen. o_O Dark Souls 3 en ole edes uskaltanut koskea enää Sekiron jälkeen kun moni on sanonut, että se on samaa tavaraa vaikeudeltaan. :lol:
 
Liittynyt
20.10.2017
Viestejä
79
Itse jaksoin muistaakseni tuota sekiroa puoleenväliin saakka ilman mitään modeja tai cheattejä sen jälkeen alkoi tuntua, että tarvitsee hakea psyyke pillereitä jos vielä jatkaa kuolemista ja checkpointille palaamista ilta toisensa jälkeen. o_O Dark Souls 3 en ole edes uskaltanut koskea enää Sekiron jälkeen kun moni on sanonut, että se on samaa tavaraa vaikeudeltaan. :lol:
Sekiro on minusta ainakin huomattavasti vaikeampi kuin dark soulsit. Ja sitä vartenhan ne siihen sen henkiin heräämis mahdollisuuden laittoivat. Soulseissa muutenkin pystyy valitsemaan useista classeista ja peli tyyleistä sekiron yhden ainoan sijasta. Esim pystyy vaikka etäältä taijoilla sorcerina tappamaan menemättä vihollisen lähellä. Suosittelisin melkein ensin sen dark soulsin pelaamaan eikä päätä hakata seinään tuossa :tup:
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
5 098
Minun mielestäni Sekiro kyllä oli helpompi kuin Dark Soulssit helpon parry mekaniikan vuoksi. Tuntui että joka asian pystyi parryämään ja rankaisemaan iskulla takaisin. Myöskin Headlessien juustoilu pysyen niiden selän takana koko ajan.
 
Liittynyt
20.10.2017
Viestejä
79
Minun mielestäni Sekiro kyllä oli helpompi kuin Dark Soulssit helpon parry mekaniikan vuoksi. Tuntui että joka asian pystyi parryämään ja rankaisemaan iskulla takaisin. Myöskin Headlessien juustoilu pysyen niiden selän takana koko ajan.
Joo itse taas en dark soulseissa ikinä tykännyt parryämisestä ja aina iskujen väistelyyn perustui taktiikka niissä, niin minulle sekiro oli siitä syystä hankala kun joutui parryämistä opettelemaan samalla :beye:
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
220
Viikonloppuna tuli hankittua tämä normi PS4:lle ja onhan tämä maittanut. Vaikea ku perkele vaan itselle. Ainoa helppo "bossi" tähän asti on ollut Blazing Bull joka meni tokalla.

Tänään sit "farmasin" prayer beadeja jotta sain paranneltua vähän äijää ja sit Lady Butterflyn kimppuun. Viikonloppuna varmaan 45 yritystä ja nyt loput 5 vittu että tuntui hyvälle ku sai viimein alas.

Yritin myös jotain Seven Spears samuraita hakata mut ei siitä mitää tullu. En oo oikein varma et mihin täs pitäs seuraavaksi mennä.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
220
Noh löytyi etenemisreitti vuorille. Löysin Demon Bellin sieltä mutta luulin että siellä jossain olisi se apinabossi mistä olen lukenut, ei kyllä ole löytynyt. En löytänyt myöskään sitä tyttöä, vaikka olevinaan melko tarkasti nuohosin nurkat.

Saako niitä käärmeöttiäisiä jotenkin tapettua ns pysyvästi vai herääkö ne loputtomasti henkiin?
 
Liittynyt
20.08.2018
Viestejä
171
Noh löytyi etenemisreitti vuorille. Löysin Demon Bellin sieltä mutta luulin että siellä jossain olisi se apinabossi mistä olen lukenut, ei kyllä ole löytynyt. En löytänyt myöskään sitä tyttöä, vaikka olevinaan melko tarkasti nuohosin nurkat.

Saako niitä käärmeöttiäisiä jotenkin tapettua ns pysyvästi vai herääkö ne loputtomasti henkiin?
Tuo paikka missä Demon Bell sijaitsee on niin sanottu hidden path, joten sieltä ei pitäisi pelin etenemisen kannalta löytyä uusia reittejä. Kannattaa tutkia sitä vuoristoa vielä lisää.

Ashina castle toimii yhtenä pelin pääalueista, joten sieltä pitäis useampi reitti vielä löytyä.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
220
Tuo paikka missä Demon Bell sijaitsee on niin sanottu hidden path, joten sieltä ei pitäisi pelin etenemisen kannalta löytyä uusia reittejä. Kannattaa tutkia sitä vuoristoa vielä lisää.

Ashina castle toimii yhtenä pelin pääalueista, joten sieltä pitäis useampi reitti vielä löytyä.
Joo, vedin nämä näköjään "väärässä järjestyksessä" eli tuolla ei sitten ollutkaan vielä mitään tehtävissä, kun ei sieltä Temppelistä päässyt etenemään kun en ollut Sunken Valleyssa edes käynytkään vielä. Vähän tuntuu hölmöltä että voit tehdä näin. Samaten kävin pyörimässä Hidden Forestissa ennen Guardian Apen tappamista, joten jos en olisi sattumalta ottanut "pitkää" kävelymatkaa sinne Hidden Forestiin uudelleen, en olisi huomannut siellä luolassa lymyävää kaksikkoa ollenkaan.

Nyt voi jo sanoa että tuntuu siltä että peli on loksahtanut paikoilleen omissa aivoissa ja onnistuu deflectauskin useimmiten. Hieno tunnelma tässä pelissä on, ja mielikseen sitä pelaa mutta saa nähdä kuinka pitkä tässä vielä on. Jotain Headlessejä löysin, toisen metsästä ja toisen jostain onkalon pohjalta mutta ne tekee edelleen niin julmat määrät Terror-damagea ettei mitää jakoa. Näihin voi vissiin käyttää sitä Divine Confettia ja Pacifying Agentia... ja jollain myyjällä tais olla ihan gourd myynnissä tuotakin varten, ei vaan ollut rahaa silloin.

Josta tulikin yksi miinus mieleen, vähän on häiritsevää, että jos et ole helvetin hyvä (aka kuolet satunnaisesti menettäen rahaa) niin tässä on melkein pakko grindata että saat tuollaiset perusjutut ostettua. Ja grindaus nyt vaan on tylsää kun siinä ei mitään haastettakaan varsinaisesti ole.
 
Liittynyt
24.09.2020
Viestejä
1 244
Josta tulikin yksi miinus mieleen, vähän on häiritsevää, että jos et ole helvetin hyvä (aka kuolet satunnaisesti menettäen rahaa) niin tässä on melkein pakko grindata että saat tuollaiset perusjutut ostettua. Ja grindaus nyt vaan on tylsää kun siinä ei mitään haastettakaan varsinaisesti ole.
Sen verran "spoilaan" että ei ole tarve grindata mitään oikeastaan vasta kun endgamessa jos haluaa platinumin unlokkaamalla kaiken. Ihan normi explorauksella saa avattua hyvin paljon (enemmän kuin riittävästi).

Itse tykkäsin että peli on suht "auki" melko alusta asti ja voi tutkia paikkoja jos tuntuu että eteneminen tyssää jossain kohtaa jollekkin bossille.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
220
Joo-o, eilen tiputtelin Demon of Hatredin kahden tunnin maratonsession päätteeksi, kerran aiemmin oli jo lähellä mutta panikoin turhaan ja kuolin.

Nyt on enää Isshin jäljellä, ja voi juma että hän peppuraiskaa mut joka kerta. Eka phase menee 95% läpi ilman damagea, tokaan (eli ekaan Isshin) phaseen meneekin sit loput healit 80% kerroista. Yhdesti olen melkein sen kolmannen phasen saanut läpi.

En tiedä miten tuota lähtis purkamaan, voipi olla että jää siihen tämän pelin osalta, DoH oli jo ihan riittävä kasetinkoettelemus mulle. Ei sinänsä kiinnostaisi hinkata tätä sitä neljää tuntia, varsinkaan kun jostain helvetin syystä ne välivideot pitää skipata erikseen joka helvetin kerta.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
5 098
Muistelisin että itsellä meni yksi "työpäivä" opetellessa sitä Isshiniä, mutta sitten se yks kaks menikin läpi. Aika suuren osan niistä sen iskuista luonnollisesti voi parryttää tai deflektaa. Nuita kun opettelee niin eihän siinä ole sitten muuta kuin pollan pitäminen viileänä taistelun ajan.
 
Liittynyt
24.09.2020
Viestejä
1 244
Joo-o, eilen tiputtelin Demon of Hatredin kahden tunnin maratonsession päätteeksi, kerran aiemmin oli jo lähellä mutta panikoin turhaan ja kuolin.

Nyt on enää Isshin jäljellä, ja voi juma että hän peppuraiskaa mut joka kerta. Eka phase menee 95% läpi ilman damagea, tokaan (eli ekaan Isshin) phaseen meneekin sit loput healit 80% kerroista. Yhdesti olen melkein sen kolmannen phasen saanut läpi.

En tiedä miten tuota lähtis purkamaan, voipi olla että jää siihen tämän pelin osalta, DoH oli jo ihan riittävä kasetinkoettelemus mulle. Ei sinänsä kiinnostaisi hinkata tätä sitä neljää tuntia, varsinkaan kun jostain helvetin syystä ne välivideot pitää skipata erikseen joka helvetin kerta.
Tuo demon oli mielestäni vaikeampi kuin isshin jonka liikkeet tulee lihasmuistiin kun vain grindaa sitä. Demoni tuntui aika epätoivoiselta mutta meni sekin kun vain hakkasi riittävästi päätä seinään.

Isshiniin ei oikein muuta tippiä voi antaa kuin pysyä riittävän aggressiivisena ja naamalla ja kun tulee spearin kanssa niin ottaa etäisyyttä ja ne spear lunget saa helposti aina parryttya (siis se kepin päälle astumisliike). Viimeisessä phasessa vain pää kylmänä ja heittelee salamat takaisin, siinä itsellä tahtoi hermot pettää ja siksi aina kuoli. Se menee kyllä alas jos muutkin on menneet, ei enää lopussa voi luovuttaa!
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 562
Joo-o, eilen tiputtelin Demon of Hatredin kahden tunnin maratonsession päätteeksi, kerran aiemmin oli jo lähellä mutta panikoin turhaan ja kuolin.

Nyt on enää Isshin jäljellä, ja voi juma että hän peppuraiskaa mut joka kerta. Eka phase menee 95% läpi ilman damagea, tokaan (eli ekaan Isshin) phaseen meneekin sit loput healit 80% kerroista. Yhdesti olen melkein sen kolmannen phasen saanut läpi.

En tiedä miten tuota lähtis purkamaan, voipi olla että jää siihen tämän pelin osalta, DoH oli jo ihan riittävä kasetinkoettelemus mulle. Ei sinänsä kiinnostaisi hinkata tätä sitä neljää tuntia, varsinkaan kun jostain helvetin syystä ne välivideot pitää skipata erikseen joka helvetin kerta.
Minulta loppui kärsivällisyys Isshinin kanssa ja opettelin väistämään ~kaiken ja ajan kanssa löytyi jokin rako, johon pääsee aina iskemään melko turvallisesti. Jokaiseen vaiheeseen löytyi tuolla tavalla ainakin yksi heikkous, jota pääsi hyödyntämään, mutta kyllähän siinä ikä ja terveys meni, kun hyökkäämään pääsi vain hyvin rajallisesti... Tosin ikä ja terveys meni kyllä jo tuon tavan löytämiseen. Huijaamiselta tuo tuntui enemmän kuin miltään järkevältä pelaamiselta, mutta voitinpahan kuitenkin lopulta.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
220
Joo, menihän Isshinkin lopulta alas tänään, Immortal Severance ending tuli. Hauskasti vikalla yrityksellä onnistuin ensimmäistä ja toista kertaa siinä lightning reversalissa vaikka kymmeniä kertoja yritin sitä aiemmissakin yrityksissä mutta ei vaan ottanut onnistuakseen.

Vähän meni ehkä juustotuksen puolelle toinen vaihe, odotin vain että tekee sen yhden kahden iskun sarjan jonka jälkeen pääs iskemään takas kerran ja sit pakoon. Kolmos- ja nelosvaihe oli oikeastaan hyppyhyökkäyksen baittaamista jonka väisti helposti ja sai yhden iskun sisään, tai sitten iskusarjan torjuminen jonka viimeinen tiesi että on se thrust johon puri Mikiri counter.

Pari yritystä meni kankkulan kaivoon ihan puhtaasti koska hypyn yhteydessä peli kadotti lock-onin mikä aiheutti lieviä ärräpäitä, koska toisen hyppyhyökkäyksen jälkeen se pystyi iskemään niin nopeasti uudelleen heti perään ettei mitään jakoa väistää tai blokata sitä iskua kun olit selin siihen.

Sichimenejä jäi ainakin kaks tappamatta, toinen siellä järvessä ja toinen samassa paikassa siin kallion vieressä, ei vaan napostellut tapella niitten kanssa. Samoten molemmat Headlessit mitkä löysin jäi tappamatta, ei jaksanut hakata päätä seinään (hah hah) niitten kanssa.

Ihan jees peli, ei tule kyllä toista kierrosta vedettyä, sen verran meinas mennä ihon alle nämä kaks viimeistä. Peliaika tais olla karvan verran päälle 50h joten ihan riittävästi saatu rahoille vastinetta. Ei tämä Dark Souls 3:lle mielestäni pärjää juurikin sen takia ettei tässä oikein voi buildiin vaikuttaa muuten kun sen prostetiikan osalta enkä sitä juurikaan oman läpipeluun aikana edes käyttänyt, mm Isshinia ja Demon of Hatredia vastaan en käyttänyt ollenkaan. Oma häpeä tietty varmaan ettei opetellut käyttämään mut joo.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 660
Sekiro on joo siitä täysin erilainen Dark Soulseihin verrattuna et ei voi vaan mennä hommaamaan pari leveliä lisää ja yrittää sit uudestaan, vaan se on pakko vaan ottaa koteloon jatkuvalla syötöllä kunnes alkaa tulemaan selkärangasta se et mitä missäkin kohdin pitää tehdä. Ne kyl alkaa iskostumaan aika nopeasti ne animaatiot sen verran et tajuaa mitä sieltä on tulossa, mutta eihän se tosiaan kaikille maistu hakata päätä seinään puol tuntia eka ennenkun on mitään jakoa pärjätä. Tää siis niissä useemman phasen bosseissa, Genichiro ja Isshin nyt lähinnä, Shura endingissäkin on ne kaks putkeen tulevaa pomoa aika kova seinä, varsinkin kun jotta pääsee opiskelemaan sitä toista, niin pitää se eka hoidella alta pois jokaikinen kerta.

Mut taas kääntöpuolena oikeastaan missään muussa pelissä ei oo tullu samanlaisia onnistumisen tunteita kun oot jynssänny sitä pomoa ihan tajuttoman kauan ja sit se alkaa pikkuhiljaa luonnistumaan.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
239 466
Viestejä
4 192 138
Jäsenet
70 745
Uusin jäsen
Rroy

Hinta.fi

Ylös Bottom