Rane
Coordinator @ Diablo 4 clan "iotech"
ei vaan general naomori kawarada![]()
Jos tuossa meinaa kasetti hajota, niin sinulle tulee vielä hankalat paikat ystävä hyvä.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
ei vaan general naomori kawarada![]()
Youtubesta löytyy hyviä vinkkejä ellet ole jo katsonut.ei vaan general naomori kawarada![]()
Tuli kyllä voittaja fiilis kun sen pääsin. hymy hyytyi kun ogre tuli vastaan![]()
Millainen on juusto? (spoiliin)Jumankekka että oli perseestä tuo taisteluvastaan. Ei tuosta meinannut tulla yhtään mitään. Vitality ja Attack on niin tapissa kun tässä vaiheessa saa ja tuo veti helposti meikäläisen hakkeeksi 2 sekunnissa jos pääsi kunnolla iskemään ja oma posture-mittari täyttyi hetkessä. Tähän vielä esineiden käytön blockkaavat pommit, papatit, savupommit ja myrkytOwlia
Kokeilin ns. safe-taktiikkaa, mutta ei toiminut. Lopulta käytin kunnon cheese-strategiaa, jonka sain toimimaan varmaan 50 kerralla ja sekään ei mennyt kuin stömsössä, mutta täpärä voitto tuli.
Niin paska äijä, että ansaitsi kyllä tulla nöyryytetyksi mahdollisimman alhaisella juustotuksella![]()
Millainen on juusto? (spoiliin)
Jaa, tänhän vois aloittaa alusta! Jääny vähän sivummalle ekan läpäisyn ja muiden pelijulkasujen jälkeen. Näköjään v 1.03 päivityksen myötä osa noista bossi-juustoista on mennyt uusiksi ja tästä pitkät sepostukset mm. Tyranniconin yt. kanavalla. Itse pelasin ton läpi noilla vanhoilla juustoilla, jos/kun meni hermo bossitappeluun.
Nyt kuitenkin nexusmodiin tullu uutta kivaa: Tykkäsin kovasti NieR: Automatasta (ja musiikista) niin nyt Sekiroon ois saatavilla taidokkaasti väsätty Yohra No. 2 Type B (2B) -skini. Äänipuolesta en osaa sanoa miten rikkoo immersiota noissa Shinobin puhe- ja murahdus kohdissa
Noita nexusmodin modeja en ole lataillut enkä asennellut, kun mitään havaintoa kuinka pelintekijät tai steamin softa suhtautuu näihin. Kyseessä tosin on yksinpeli ja suurin osa noista modeista on kosmeettisia, joten mutulla sanoisin että olisivat ihan ok asentaa
Laitetaan spoilereihin pätkää Sekirosta NieR:n skinillä:
Musa NieR:stä.
Edit: väärä video...
On varmaan jos siihen riittää taidot, refleksit ja kärsivällisyysMukavahan se on oikealla tavalla voittaa.![]()
Joku vastaava mekaniikka siinä on että kerralla jossain kohtaa sairastuu useita tai sitten että joka kuoleman jälkeen tulee lisää. Sinänsä samantekevää.Mitäköhän halvattua? Tuli töpeksittyä normi vihollisissa, henki pois ja 4 henkilöä sairastuu kerralla Dragon Rottiin. Johtuukohan siitä että olen pelin loppupuolella, vai täysin randomillako tuo noita arpoo?
Ei se ihan hukkaan mennyt. Nyt saat entistä enemmän voimia deathblowsta.Hyvä kun käytin 5 pointsia breath of life: lightiin et saa helaa takas deathblowsta. Seuraavasta bossista sainkin sit ilmaseks![]()
Ei kannata luovuttaa, sen kun saa voitettua lopulta niin sitä tunnetta harvasta pelistä saa. Ottaahan se "muutamia" tunteja mutta ei sitä montaa tuntia kerralla hieroa tarvitsekkaan. Joka kerta se lopulta menee paremmin ja sitten se vain menee kuin unissaan silmät kiinni.On tullut pelattua vähän hitaaseen tahtiin, mutta nyt on peli viihdoin loppusuoralla. Yksi Prayer Beadi on vielä hukassa + muutama prostethic update puuttuu. Loppuvihollista kokeilin ja saa kyllä jäädä päihittämättä.
Sekiro oli kyllä ehdotonta From Software laatua viihdyttävyydeltään. Toi myös sopivasti uutta verrattuna aikasempiin tuotoksiin. Mitä tulee pelimaailmassa seikkailuun, on Sekiro omasta mielestä vähän helpompi kuin Soulsborne -pelit. Mitä tulee taas loppuvastuksiin, niin näissä Sekiro on selvästi vaikein. En halua Sekiroon mitään easy -vaiheustastetta, mutta bosseihin olisi melkein kaivannut jo jonkinlaista easymodea.
Mulla jäi kans peli täysin. Siinä vaihessa kun apinan jälkeen tajusin, että edessä on sama apina uudestaan kaverin kanssa niin ei vaan jaksanut kiinnostaa pätkän vertaa. Nyt ei varmaan enää tappelu kulkisi ja harjoitusvastuksena toiminut kotizombiekin on kuollut lopullisesti.
Toinen kohtaaminen apinan kanssa on jo paljon helpompi kuin ensimmäinen, koska käyttää samoja, jo opittuja, liikkeitä. Ja taisteluun pääsee helposti takaisin mukaan kahlaamalla alkualueita uudestaan. Samalla saa lisää rahaa ja expaa.
Täysin sama mulla. Guardian Apea piti yrittää vaikka kuinka monta kertaa ja pelikin sen kai hankalaksi myönsi koska bonfire oli aivan vieressä. Ehkä kymmenennellä yrityksellä sitten pääsin sen kun olin oppinut liikkeet ja sen mikä isku on helppo deflectata. Headless ape sitten menikin ykösellä vaikka tuntui aluksi mahdottomalta kun toinen hyppii kokoajan päälle.Komppaan edellisiä: Guardian Ape oli minulle yksi vaikeimmista pomomatseista koko pelissä, mutta silti Headless Ape oli toinen pomomatseista, joka meni ensimmäisellä kerralla.
En ole itse Niohia pelannut, mutta mitä olen muiden mielipiteitä lukenut, niin moni on sanonut Sekiroa selvästi vaikeammaksi.Miten vertautuu Niohiin? Onko paljon vaikeampi...![]()
Nioh on mukavan haastava ja Sekiro on ärsyttävän vaikea.Miten vertautuu Niohiin? Onko paljon vaikeampi...![]()
Bossit ja minibossit on Sekirossa keskinmäärin haastavempia ja niitä on enemmän kuin Dark Soulsseissa. Muutoin peli on reilumpi ja hivenen helpompi kuin Dark Souls -pelit kun pääsee pelisysteemiin kiinni. Sekirossa auttaa paljon se, että voi pelata stealthina.Dark Soulsit olen kyllä rämpinyt läpi mutta jos tämä on vielä vaikeampi niin pelottaa ehkä liikaa alkaa pelaan
Kannattaa myös kokeilla tota Code Vein demoa Save 30% on CODE VEIN on SteamDark Soulsit olen kyllä rämpinyt läpi mutta jos tämä on vielä vaikeampi niin pelottaa ehkä liikaa alkaa pelaan
DS4Windows on pelittänyt kaikissa muissa peleissä mutta ei näyttäisi tässä sanovan mitään. Oli sitten USB tai bluetoothilla yhdistettynä. Vaatiiko jotain erikoiskikkailuja?
Ei ole steam peli. Toimiiko jos lisään Steamiin ulkoisena ohjelmana?Steamin kautta toimii DS4-ohjain suorilta.
Ei ole steam peli. Toimiiko jos lisään Steamiin ulkoisena ohjelmana?
Edit: Ei.
Edit 2: DS4 kautta Steam tunnistaa ohjaimen 360 ohjaimeksi mutta ei toimi silläkään Sekirossa. Pelin gamepad tuki on täysin rikki. Ja elämme 2020...
Sinänsä jännä, sillä jokaikinen versio Sekirosta menee Steamiin. Mitäs jos ostaisit sen pelin ensin ja sitten tulisit itkemään jos ohjain ei toimi?Ei ole steam peli. Toimiiko jos lisään Steamiin ulkoisena ohjelmana?
Edit: Ei.
Edit 2: DS4 kautta Steam tunnistaa ohjaimen 360 ohjaimeksi mutta ei toimi silläkään Sekirossa. Pelin gamepad tuki on täysin rikki. Ja elämme 2020...