finWeazel
Chief Karpfen - ruoKalan C&R
- Liittynyt
- 15.12.2019
- Viestejä
- 9 816
Todella hyvä tekninen esitys siitä miten ue5:en geometrian talletus levylle, striimaus+purku muistiin ja renderöinti toimivat. Selittää miksi levyllä on tiukempi pakkaus kuin muistissa. Esityksestä selviää myös miten ue5:en geometria rasteroidaan sekä softalla että raudalla riippuen kolmion koosta. Esityksestä paljastuu itsestäänselvä asia, että pc puoli tulee nojaamaan directstorageen ja lz-pohjaisella levylel pakatun datan rautapurkuun. Mukana on myös mukavasti dataa siitä miten eri pakkaustasot esimerkiksi säästävät levytilaa.
Allaoleva esitys valaistuksen luomiseksi on myös kiinnostava
Allaoleva esitys valaistuksen luomiseksi on myös kiinnostava
Viimeksi muokattu: