• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

    • Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä
    • Venäjän hyökkäyksestä Ukrainaan huolimatta jotkut yritykset jatkavat Venäjällä liiketoimintaa. Tälläisissä tapauksissa tarjousketjuissa voi kertaalleen linkittää tähän viestiketjuun ja jatkaa keskustelua aiheesta siellä.

Tekniikka Samsung Galaxy Watch7 40/44mm + 2kpl lisärannekkeita kaupan päälle (Lisävaihtohyvitys tarjous)

Itsekin laitoin toimitusjohtajalle viestiä kun kolmannen kerran sain samaan tilaukseen liittyen 80e alennuskoodin vaikka olen hyvin tuonut ilmi haluavani vain rannekkeet.
3 kelloa tilasin eli 6 lisärannekketta odotan. Yhdessä viestissä asiakaspalvelu on jopa väittänyt että rannekkeita oli varastossa tilauksien aikaan joten ne lähetetään mutta myöhemmissä viesteissä tämä vastaus on vaihtunut. Aika kovilla tässä ollaan kuitenkin KKVn kanssa kun on kaikki dokumentoituna.
 
Itsekin laitoin toimitusjohtajalle viestiä kun kolmannen kerran sain samaan tilaukseen liittyen 80e alennuskoodin vaikka olen hyvin tuonut ilmi haluavani vain rannekkeet.
3 kelloa tilasin eli 6 lisärannekketta odotan. Yhdessä viestissä asiakaspalvelu on jopa väittänyt että rannekkeita oli varastossa tilauksien aikaan joten ne lähetetään mutta myöhemmissä viesteissä tämä vastaus on vaihtunut. Aika kovilla tässä ollaan kuitenkin KKVn kanssa kun on kaikki dokumentoituna.
Laittaisitko kuvakaappauksen siitä alennuskoodiviestistä? Itse koodi kannattanee peittää, olisi ihan hyvä käyttää saatua koodia vipuna asian hoitamisessa.
 
Laittaisitko kuvakaappauksen siitä alennuskoodiviestistä? Itse koodi kannattanee peittää, olisi ihan hyvä käyttää saatua koodia vipuna asian hoitamisessa.
1000047764.jpg
 
Itsellä ollut 18.6 ja 19.6 tilatut kellot error tilassa syystä X. Olen kysellyt monesti niiden perään. Nyt aspa tuumaa, että toinen on loppu, toisesta en saanut vastausta, "tilauksesi on eskaloitu". Vaihtoehdoksi sain perua tilaukset tai perua vaihdot. Valitsin jälkimmäisen, sitten odotellaan tietoa mikä on hinta.
 
Itsellä ollut 18.6 ja 19.6 tilatut kellot error tilassa syystä X. Olen kysellyt monesti niiden perään. Nyt aspa tuumaa, että toinen on loppu, toisesta en saanut vastausta, "tilauksesi on eskaloitu". Vaihtoehdoksi sain perua tilaukset tai perua vaihdot. Valitsin jälkimmäisen, sitten odotellaan tietoa mikä on hinta.
Ei ole keksittyä imeitä vaihtolaitteessa?
 
Ei ole keksittyä imeitä vaihtolaitteessa?
Oikeat on, mutta toinen oli käytössä ekassa tilauksessa, johon sain kuitenkin vaihdettua vanhemman kellon chatissa, joka ei ollut valittavien mallien listalla. Se meni ok. Ymmärrettävästi tämä pistää sekaisin sen osalta, kun kestää ikuisuus että kuittaavat vaihtolaitteen vastaanotetuksi.
 
Tänään tuli itsellekin hyvitys vaihtolaitteesta. Oli vaihtohyvitys tippunut 10->6 euroon, niin en jaksanut alkaa tuollaisen summan kanssa tapella, mutta täysin virheetön koko elämänsä suojakuoressa majaillut tabletti oli saanut luokituksen rikki. Jos kyseessä olisi inasen isompi summa, niin saattaisin kyseenalaistaa kyseisen lafkan toiminnan.
 
Tänään tuli itsellekin hyvitys vaihtolaitteesta. Oli vaihtohyvitys tippunut 10->6 euroon, niin en jaksanut alkaa tuollaisen summan kanssa tapella, mutta täysin virheetön koko elämänsä suojakuoressa majaillut tabletti oli saanut luokituksen rikki. Jos kyseessä olisi inasen isompi summa, niin saattaisin kyseenalaistaa kyseisen lafkan toiminnan.
Saako siitä mailin vai miten tieto tulee?
 
En ole nyt joutanut enempää tappelemaan Samsungin kanssa, eikä oikein jaksakaan. Mutta vaikkei siinä ole taloudellisesti sinänsä järkeä, palautan kellon, koska ei tätä touhua voi tukea. Palautus vaan nettisivujen mukaan maksaa ja paljon. Näinkö todella? Pitääkö asiasta alkaa vääntämään asiakaspalvelun kanssa? :rofl: Tai eihän se mikään asiakaspalvelu ole, pelkkää vittuilua huonolla suomella (vaikka itse kirjoittaisi englanniksi).
Tänään tuli itsellekin hyvitys vaihtolaitteesta. Oli vaihtohyvitys tippunut 10->6 euroon, niin en jaksanut alkaa tuollaisen summan kanssa tapella, mutta täysin virheetön koko elämänsä suojakuoressa majaillut tabletti oli saanut luokituksen rikki. Jos kyseessä olisi inasen isompi summa, niin saattaisin kyseenalaistaa kyseisen lafkan toiminnan.
Niin, ne taitaa käyttää sanaa "rikki" jos on jotain vikaa alentamassa arvoa? Sellasta se on noitten kanssa. Viimeksi puhelimen palautus meni kyllä hyvin. Sitä edellinen puhelin oli myös kuulemma "rikki", ja muuta ei viestissä perusteltu. Rasauttihan se, kun täysin ehjä ja suoraan käytöstä.

Samsungin kanssa asioidessa saa aina pahan mielen, tavalla tai toisella. Tai no useimmiten. Huomattavasti useammin kuin muilla. Myös liian hyvät tai monimutkaiset tarjoukset voi aiheuttaa pahaa mieltä. Moni ei ymmärrä tätä, perfektionisteja. Ei pointtina ole saada jotain halvalla, vaan saada se täysin onnistuneesti. Vaikka se maksaisi tuplat, silloin on ostokseen tyytyväinen ja kaikki on hyvin. Vielä parempi jos ei tiedä halvemmasta. Mitä enemmän joutuu käyttämään aikaa niin sitä huonompi. Tässä tapauksessa kun tuotekaan ei alunperin täytä edes omia minimivaatimuksia, niin olihan se toisaalta tyhmää lähteä mukaan.

Jaa, ilmeisesti palauttaminen ei olekaan mahdollista. Löysin tuollaisen. Toisaalla muuten puhutaan 14 päivästä. Olisin vain halunnut mahdollisimman helpolla päästä eroon tästä ongelmasta. Pakkaus tosiaan avattu. Mielenkiintoista sinänsä, jos matkapuhelimet, kellot, tabletit yhdistetään samaan kategoriaan hygieniatuotteiden kanssa. Avattu tuote on toki eri asia, mutta eihän sitä muuten pysty testaamaan ja toteamaan esim. minun tapauksessa epäsopivaksi omaan käyttöön. Mutta kun palauttaminen kerran menee liian vaikeaksi, niin antaa olla sekin.

4344354.png
 
Viimeksi muokattu:
Se on vähä tällasta hullujen touhua.
Mut jos jaksaa olla hullu, saa tavaraa ”halvalla”.
Jos ei siis vitutuksessa poltetettuja aivosoluja lasketa.

Aion kyllä itsekin vielä valitella noista rannekkeista.
Viimeksi ku tunnin kohdalla tajusin vihdoinkin edun mun ultrawide näytössä, kun en rannevammasena pelata voi:
90 days toiselle puolelle ja sit vammanen chat henkilö toiselle puolelle 😄
 
Se on vähä tällasta hullujen touhua.
Mut jos jaksaa olla hullu, saa tavaraa ”halvalla”.
Jos ei siis vitutuksessa poltetettuja aivosoluja lasketa.

No tää on näitä asennekysymyksiä, mä olin tuota vähän seuraillut jo aikaisemmin, ja nyt kun lähti satasella 44mm (kumpikaan kokeilemani koodi ei toiminut), niin olin ihan tyytyväinen, vanhempi versio kellosta vaan pois. Sain halvalla, satasen halvemmalla mitä mainosteksti lupasi. Oikeastaan ainut harmitus oli, että se toimiva alennuskoodi postattiin vasta tilauksen jälkeen, mutta aika pientä, ja vaikea perustella, että voisin syyttää ketään asiasta :interested:

Kyllä mä niitä rannekkeita toivoin mukaan, mutta ei mulla tullut niistä mainosta vastaan niistä kun pariinkin kertaan emmin päivityksen tarpeellisuutta. Uskon kyllä että siellä sellainen oli. Jos joku noita rannekkeita saa, niin kyllä mä voisin halvalla rannekkeen ostaa. [*] Erityisesti athleisure ranneke joskus ostoslistalla.

Onnea vääntämiseen. Oikeasti. Aivosoluja en ehkä vitutukseen polttaisi.

(* tekisi mieli rajata max 20% (efektiiviseen) kellon hintaan, mutta en tiedä onko ajatus realistinen)
 
Ottamatta keneltäkään nyt mitään pois, mutta jos tiedätte että Samsungin aspan, kampanjoiden ja tilausten kanssa on ongelmia niin miksi tilaatte ja käytätte näitä hyödyksi? Klassinen, maksan 100€ ettei naapuri saa 50€ tilanne.
 
Ottamatta keneltäkään nyt mitään pois, mutta jos tiedätte että Samsungin aspan, kampanjoiden ja tilausten kanssa on ongelmia niin miksi tilaatte ja käytätte näitä hyödyksi? Klassinen, maksan 100€ ettei naapuri saa 50€ tilanne.
Koska vaikka ei tullu rannekkeita, niin maksoin 4e (+ suunto7) kellosta, joka vuos sitte ollu yli 300.
 
Ottamatta keneltäkään nyt mitään pois, mutta jos tiedätte että Samsungin aspan, kampanjoiden ja tilausten kanssa on ongelmia niin miksi tilaatte ja käytätte näitä hyödyksi? Klassinen, maksan 100€ ettei naapuri saa 50€ tilanne.
Koska tässä saa tavaraa puoli-ilmaiseksi ja jää vielä voitolle kun aspa tarjoilee 80e etukoodeja niin avokötisesti.
 
Klassinen, maksan 100€ ettei naapuri saa 50€ tilanne.

Juuri tämän huonompaa vertausta tähän tilanteeseen ei voisi olla. Onko Samsung tämä sanonnan naapuri vai joku toinen asiakas? Eihän tässä monellakaan ole mitään valitettavaa ja meillä, jotka jaksamme muutaman sähköpostin kirjoittaa niin kysellään/vaaditaan kaupanpäällisrannekkeita. Tämä on se tilauksen ainut "ongelma" eli hyvin mitätön, mutta mielenkiintoinen asia ja päättyi se lopulta miten tahansa niin naapuri tuskin menettää yhtään mitään. Naapurin rahojen menettämisen sijaan maksoin siis 38€ Rewards- pisteillä siitä, että sain uuden älykellon ja ehkä joskus jotain kompensaatiota puuttuvista rannekkeista.

miksi tilaatte ja käytätte näitä hyödyksi?

Onko tämä ihan aito kysymys? Moni on saanut kellon aivan pilkkahintaan, jopa pelkillä Samsung- kaupan pisteillä jos niitä on jokunen kymppi kertynyt. Rannekevääntö on vain yksi lisämauste tässä. Kelloa on tilattu sen takia, että se oli puoli-ilmainen. Samalla sai jostain 6-8v vanhasta varaluurin varaluurin varaluurista 15€.
 
Forkkasin kkv:lta saamani viestin Samsungin aspaan. Tuli natiivilta suomalaiselta vastaus että kampanjassa ollut paljon ongelmia, ja on saanut tiedon että lähettävät rannekkeet heti kun niitä varastoon saapuu jos tämä minulle sopii.

Katsotaan...on kyllä helvetti kumma asia että vaatii kkv:n virallisen viestin heille jotta uskovat ja myöntävät tilanteen. Ilman kkv viestiä ei auttanut nätisti selittäen, viittaamalla kkv säädöksiin, eikä myöskään vaatimalla vaatien. Puhelin tai sposti, sama lopputulos.

Toki ehdin kyllä jo hankkia itse rannekkeita kun poweissa oli 10/20e sellaisia joita kaipailin. Se silikoninen vakioranneke on arkikäyttöön/nukkumiseen aika ärsyttävä kun ei hengitä yhtään.
 
Ottamatta keneltäkään nyt mitään pois, mutta jos tiedätte että Samsungin aspan, kampanjoiden ja tilausten kanssa on ongelmia niin miksi tilaatte ja käytätte näitä hyödyksi? Klassinen, maksan 100€ ettei naapuri saa 50€ tilanne.

Vertauskuvasi ei toimi tässä tapauksessa. Enemmäninkin klassinen "se mikä luvataan, pidetään'.

Itsellä ei aiempaa kokemusta Samsungin aspasta, tässä tapauksessa tuli kaksi kokemusta. Ensimmäinen ja viimeinen. Jos hankin Samsungin tuotteita vielä, ostan ne jälleenmyyjältä. Tuo asiakaspalvelu on aivan jäätävää paskaa johtuen siitä että käyttävät jotain google translatoria kääntämään. Samalla firma itse mainostaa tekoälyä laitteissa yms, mutta eivät saa edes omalle aspalle toimivia työkaluja, saatika selkeitä homogenisiä toimintamalleja ja prosesseja. Abu antaa aivan eri vastauksen mitä Sulaiman ja Sulaiman taas eri vastauksen mitä Lidya. Seuraavaan viestiin Abu vastaa taas täysin eritavalla mitä aiempaan jne.
 
Juuri tämän huonompaa vertausta tähän tilanteeseen ei voisi olla. Onko Samsung tämä sanonnan naapuri vai joku toinen asiakas? Eihän tässä monellakaan ole mitään valitettavaa ja meillä, jotka jaksamme muutaman sähköpostin kirjoittaa niin kysellään/vaaditaan kaupanpäällisrannekkeita. Tämä on se tilauksen ainut "ongelma" eli hyvin mitätön, mutta mielenkiintoinen asia ja päättyi se lopulta miten tahansa niin naapuri tuskin menettää yhtään mitään. Naapurin rahojen menettämisen sijaan maksoin siis 38€ Rewards- pisteillä siitä, että sain uuden älykellon ja ehkä joskus jotain kompensaatiota puuttuvista rannekkeista.



Onko tämä ihan aito kysymys? Moni on saanut kellon aivan pilkkahintaan, jopa pelkillä Samsung- kaupan pisteillä jos niitä on jokunen kymppi kertynyt. Rannekevääntö on vain yksi lisämauste tässä. Kelloa on tilattu sen takia, että se oli puoli-ilmainen. Samalla sai jostain 6-8v vanhasta varaluurin varaluurin varaluurista 15€.
Kannattanee jatkossa ihan kokonaisena lainata, eikä olkiukkoilla. Mutta sehän on nykyajan trendi.

Tottakai kannattaa käyttää hyväksi. Mutta se että sieltä on jo saatu lähes ilmaiseksi tuote, ja silti jankataan viikkokausia yhdestä rannekkeesta TAI vielä 80€ lahjakortista menee yli oman ymmärryksen. Varsinkin kun kelloissa ilmeisesti on tullut kuitenkin 1kpl rannekkeita mukana? Jos ei ole tullut yhden yhtä, niin ymmärtäisin tämän valittamisen. Mutta jokainen tyylillään :)
 
Kannattanee jatkossa ihan kokonaisena lainata, eikä olkiukkoilla. Mutta sehän on nykyajan trendi.

Tottakai kannattaa käyttää hyväksi. Mutta se että sieltä on jo saatu lähes ilmaiseksi tuote, ja silti jankataan viikkokausia yhdestä rannekkeesta TAI vielä 80€ lahjakortista menee yli oman ymmärryksen. Varsinkin kun kelloissa ilmeisesti on tullut kuitenkin 1kpl rannekkeita mukana? Jos ei ole tullut yhden yhtä, niin ymmärtäisin tämän valittamisen. Mutta jokainen tyylillään :)

110€ jonka itse maksoin ei ole ilmainen, vaan hyvä tarjous. Samsungin rannekkeet maksavat aika paljon. Joten kyseessä ei ole mikään pieniarvoinen kaupanpäällinen. Ja se silikoniranneke vrs. kaupanpäälliset..niitä ei voi edes verrata. Käyttötarkoitukset aivan erilaiset.

Ja mitä väliä..he tämän kampanjan ovat lanseeraaneet, miksi miljaridluokan firmalle saisi antaa mennä nämä sormien välistä?
 
Kannattanee jatkossa ihan kokonaisena lainata, eikä olkiukkoilla. Mutta sehän on nykyajan trendi.

Olkiukkoilu liittyy taas yhtä paljon asiaan, kuin aiempi sanontasi. En kokenut tarpeelliseksi lainata kokonaan selittelyä, jossa et ota muka keneltäkään mitään pois, mutta viestin loppuosan käytät kuitenkin ostajien kritisointiin, johon sisältyi vielä höysteenä suomalaisten kateellisuuteen viittaava sanonta. Otin kantaa mielestäni aivan kummalliseen kysymykseen. Vastaus ja sen pointti on täysin sama, vastasi sitten kokonaiseen kysymykseen tai pelkkään loppuosaan.

Tottakai kannattaa käyttää hyväksi. Mutta se että sieltä on jo saatu lähes ilmaiseksi tuote, ja silti jankataan viikkokausia yhdestä rannekkeesta TAI vielä 80€ lahjakortista menee yli oman ymmärryksen. Varsinkin kun kelloissa ilmeisesti on tullut kuitenkin 1kpl rannekkeita mukana? Jos ei ole tullut yhden yhtä, niin ymmärtäisin tämän valittamisen. Mutta jokainen tyylillään :)

Loppujen lopuksi tuo on aika yksinkertainen juttu. Mainostivat kampanjaa, jossa lupasivat kaupan päälle 128€:n rannekkeet, mutta eivät lähettäneet niitä. Kyse on siitä, että sellaiset on luvattu, mutta ei ole toimitettu. Jos näistä ei irtoa suurimmalle osalle palautteen antajista muuta kuin joku 10%:n perinteinen alekoodi niin aika nihkeästi pystyy jatkossa luottamaan Samsungin kaupanpäälliskampanjoihin, etenkään tällaisiin harvinaisempiin, joita ei ilmesty edes ostoskoriin. Tilaamiseen se ei vaikuta jos tarjous on muuten yhtä hyvä, kuin tässä.

Oli tarkoitus laittaa vain yksi tiedusteluviesti ja olisin todennäköisesti antanut asian olla jos olisivat vaan asiallisesti viitanneet ensimmäisessä vastauksessaan tarjouksen yhdistämisen ehtoon, vaikka ehtoja ei tainnut missään kunnolla lukeakaan. Sen sijaan aspan toiminta sai jatkamaan vääntöä. Vastasivat huonolla suomella monta kertaa täysin vääriin kysymyksiin, olivat aivan pihalla mitä ovat edes kampanjoineet ja vetosivat rannekkeiden loppumiseen, vaikka toista niistä on ollut koko ajan varastossa. Vetosivat myös kampanja-ajan loppumiseen, vaikka sitä mainostettiin vielä monta päivää tilauksen jälkeen. Kampanjan loppumisen jälkeen laitettuun viestiin vastasivat, että ei niitä voi enää lähettää, kun kampanja loppui jo. :)
 
Loppujen lopuksi tuo on aika yksinkertainen juttu. Mainostivat kampanjaa, jossa lupasivat kaupan päälle 128€:n rannekkeet, mutta eivät lähettäneet niitä. Kyse on siitä, että sellaiset on luvattu, mutta ei ole toimitettu. Jos näistä ei irtoa suurimmalle osalle palautteen antajista muuta kuin joku 10%:n perinteinen alekoodi niin aika nihkeästi pystyy jatkossa luottamaan Samsungin kaupanpäälliskampanjoihin, etenkään tällaisiin harvinaisempiin, joita ei ilmesty edes ostoskoriin. Tilaamiseen se ei vaikuta jos tarjous on muuten yhtä hyvä, kuin tässä.

Toki se kello myös oli satasen halvempi kuin mitä lupasivat. Millä en yritä sanoa, että ei saisi vääntää.
 
Tämän sain minä aspalta sähköpostiin kysyttyäni heiltä samaa

Screenshot_20250704-225328 (1).png

Tämäkin hassua, koska muuttivat vissiin ehtoja kesken kampanjan. Ennen juhannusta tilatessa se oli heinäkuun loppupuolelle. Epäilen että bibubabun mänätseri Noidassa sanonut että tee tällänen nyt asap.
 
110€ jonka itse maksoin ei ole ilmainen, vaan hyvä tarjous. Samsungin rannekkeet maksavat aika paljon. Joten kyseessä ei ole mikään pieniarvoinen kaupanpäällinen.
Tämä toki selittää. Olin sen verran epähuomiossa lukenut, enkä ottanut sen enempää selvää. Ne muutamat mitkä nähnyt on ollut kaikkea 30 ja 70€ välissä. Jolloin nyt alkaa olemaan jo luokkaa "samapa tuo" jos omalle kohdalle sattuisi.

Jos maksaa 110€ niin ihan ok vaatia. Toki taas, kaikilla sama oikeus ja laki. Joten siinä vääntää, jos niin haluaa. Henkilökohtaisesti en tuollaisella ~50-60€ kohdalla jaksaisi, silloin hinta on jo niin edullinen.
 
Sain tämän kuvan isompana kahteen kertaan. Tuo teksti oli vain kellojen lisähyvitykselle. Ei rannekkeille.
Ahaa hyvä tietää :hmm: Kysyin nimenomaan aspalta missä lukee lisärannekkeiden kampanjaehdot, kun en itse niitä mistään löytänyt
 
Ahaa hyvä tietää :hmm: Kysyin nimenomaan aspalta missä lukee lisärannekkeiden kampanjaehdot, kun en itse niitä mistään löytänyt
Kiitos tiedustelustasi kampanjan tiedoista.

Haluamme selventää, että lähettämämme kampanjakuva ja kaikki kampanjamme ovat samojen ehtojen alaisia. Tämä tarkoittaa, että kaikki kampanjat toimivat samojen ohjeiden mukaisesti.
Vetoavat tällaiseen täysin absurdiin väittämään. :poop:
 
Olisiko minkälainen idea ja vaiva jos esim @timbba80 sekä @DinocideFIN pystyisi laittamaan tänne pohjan, jolla ovat ottaneet yhteyttä KKV:hen sekä Samsungiin puuttuvien rannekkeiden osalta ja saatu tulosta aikaan?

Olette nähneet varmasti tunteja vaivaa yhteydenottojen eteen ja foorumilaiset voisivat olla kiitollisia avustanne.

Tämä helpottaisi Samsungin sekä rannekkeita odottavien toimintaa, kun kaikilla olisi yhteneväinen ja kuluttajasuojalakiin pohjautuva kiistaton paketti mihin Samsungilla ei ole muuta vaihtoehtoa kuin suostua.

Foorumi myös siistiytyisi, koska tällä hetkellä jaetaan samoja screenshotteja ristiin hajanaisesti ja kuullaan samoja kokemuksia sekavasta chatista. Yhtään väheksymättä kenenkään postauksia.

Olisi yhdessä paketissa kaikki materiaali, tekstipohja, screenshotit, yms - tietenkin omat tiedot tilauksista ja viesteistä poistettuna.

Olisiko tuollainen ok?

(Modet saa poistaa postaukseni jos ei täytä sääntöjä)
 
Viimeksi muokattu:
No niin saatiinhan tästä vielä soppa aikaseksi. Aikaisempien kommenttien innoittamana kävin itsekin katsomassa miksi oma tilaus ei etene "Tilaus luotu" -vaihetta pidemmälle. Kävin tarkistamassa vanhan laitteen trade in -tilan ja kas kummaa: Vaihto on peruutettu, koska peruit sen tai et lähettänyt laitetta vaihtokumppanillemme. Jos haluat silti vaihtaa laitteesi, rekisteröi uusi vaihto Samsung-ostoksen yhteydessä ja saat päivitetyn arvion.

Ei muuta kuin asiakaspalveluun chatin kautta yhteyttä, jossa vastassa olikin erittäin epäavulias asiakaspalvelija. Asiakaspalvelija väitti kiven kovaa, että trade in on peruttu, koska 44mm LTE -kelloja ei ole varastossa tällä hetkellä ja koska tilauksen tila ei ole edennyt, niin trade in on automaattisesti peruttu. Suositteli perumaan tilauksen ja tekemään uuden trade in -tilauksen kun laitteita on jälleen varastossa. Sanoin, että ei ole mahdollista, koska uudelleentilaus käy paljon kalliimmaksi nyt kuin ostohetkellä. Kertoi, että koska tilaus oli tehty trade in laitteen kanssa ja se oli peruttu niin koko tilaus tullaan myös tulevaisuudessa perumaan. Kysyin voiko trade in -laitteen vaan ottaa pois tilauksesta ja maksaa sen arvo. Vastaus oli tiukka EI. Chatin lopuksi poistui 10 minuutiksi etsimään sopivaa korvausta ja tuli takasin 10% alekoodin kanssa. 😂

On se kumma kun toisille väitetään vaihtolaitteen IMEI-koodin olevan väärä, toiset saa poistettua trade in -laitteet pois tilauksesta jälkikäteen ja joillekin jää luu käteen. Ei se auta kuin laittaa huomenna taas kypärä päähän ja rynnätä takasin asiakaspalvelupoteroon vahvemmalla hyökkäyksellä!
Mikä tän lopputulos oli?

Sain nimittäin eilen Samsungilta emailin: tilaus on peruttu. Kello 44mm LTE tilattu 19.6., vaihdossa Suunto5 johon imei 66666.

Whatsappilla heti perään pitkä vääntö, jossa Samsungin (Nour) kanta oli;

1) Et ole saanut tilausvahvistusta, koska se vahvistus mikä tuli ei ole tilausvahvistusta.

Siinähän meilissä lukee "tämä on vahvistus siitä että olemme saaneet tilauksesi". Mutta tämä ei siis tilausvahvistus?

2) Tilausta ei siis ole ikinä vahvistettu.

3) Ja koska on tullut tekninen virhe, tilaus on lopullisesti peruttu.

4) Tilaa uudestaan, tuossa 10% koodi.

Pyysin eskaloimaan tiketiksi, ei suostunut kunnes jankattiin samaa tarinaa riittävän monta kertaa.

Liekö tekn.virheen syynä IMEI koodi, olisi pitänyt proaktiivisesti kysellä sieltä kun tilauksen tila ei muuttunut mihinkään...

Hyödyin tietty hinnoitteluvirheistä kun kellolle jäi hintaa 74e, mutta tätä keskustelua lukiessa ilmeisesti kaikki tälläkin hintaa kellon tilanneet ovat kuitenkin sen saaneet?
 
Mikä tän lopputulos oli?

Sain nimittäin eilen Samsungilta emailin: tilaus on peruttu. Kello 44mm LTE tilattu 19.6., vaihdossa Suunto5 johon imei 66666.

Whatsappilla heti perään pitkä vääntö, jossa Samsungin (Nour) kanta oli;

1) Et ole saanut tilausvahvistusta, koska se vahvistus mikä tuli ei ole tilausvahvistusta.

Siinähän meilissä lukee "tämä on vahvistus siitä että olemme saaneet tilauksesi". Mutta tämä ei siis tilausvahvistus?

2) Tilausta ei siis ole ikinä vahvistettu.

3) Ja koska on tullut tekninen virhe, tilaus on lopullisesti peruttu.

4) Tilaa uudestaan, tuossa 10% koodi.

Pyysin eskaloimaan tiketiksi, ei suostunut kunnes jankattiin samaa tarinaa riittävän monta kertaa.

Liekö tekn.virheen syynä IMEI koodi, olisi pitänyt proaktiivisesti kysellä sieltä kun tilauksen tila ei muuttunut mihinkään...

Hyödyin tietty hinnoitteluvirheistä kun kellolle jäi hintaa 74e, mutta tätä keskustelua lukiessa ilmeisesti kaikki tälläkin hintaa kellon tilanneet ovat kuitenkin sen saaneet?
Tällaisen viestin laitoin reilu viikko sitten kolmelle eri aspalle Whatsapin kautta, niin lähti jo tokan aspan avulla ilmeisti liikkeelle, viimeistään kolmannen aspan. Tuli muutamassa päivässä. Whatsapp on kätevä kun jonotus ei kestä kuten nettisivun chatissa ja voi pasteta tuon aina uudestaan uudelle henkilölle:

# Tähän Etunimi Sukunimi
# Tähän Sähköpostiosoite

# Tähän Tilattu tuote
# Tähän Tilausnumero/tapausnumero

Hi,

My order processing seems to be stuck and it's still waiting to be shipped.

This might be related to an incorrect IMEI code for the replacement device. I read that the issue was resolved in other cases by escalating it to a higher level of customer service, which was able to correct the IMEI code, after which the order was shipped.

Here is the correct IMEI code and order number for the replacement device:

Order number:
# Tähän Tilausnumero uudestaan

Replacement device:
# Tähän vaihtolaitteen merkki ja malli

IMEI:
# Tähän vaihtolaitteen oikea IMEI koodi
Serial number:
# Tähän vaihtolaitteen sarjanumero (varmuudeksi)

Thank you!

Kind regards,
# Tähän nimesi

Sitten kysyy vielä tapausnumeroa, joka varmistaa että asiaa oikeasti käsitellään. Tapauksessasi saattaa joutua soveltamaan, jos väittävät peruuttaneen tilauksen.
 
  • Tykkää
Reactions: tkt
Mikä tän lopputulos oli?

Sain nimittäin eilen Samsungilta emailin: tilaus on peruttu. Kello 44mm LTE tilattu 19.6., vaihdossa Suunto5 johon imei 66666.

Whatsappilla heti perään pitkä vääntö, jossa Samsungin (Nour) kanta oli;

1) Et ole saanut tilausvahvistusta, koska se vahvistus mikä tuli ei ole tilausvahvistusta.

Siinähän meilissä lukee "tämä on vahvistus siitä että olemme saaneet tilauksesi". Mutta tämä ei siis tilausvahvistus?

2) Tilausta ei siis ole ikinä vahvistettu.

3) Ja koska on tullut tekninen virhe, tilaus on lopullisesti peruttu.

4) Tilaa uudestaan, tuossa 10% koodi.

Pyysin eskaloimaan tiketiksi, ei suostunut kunnes jankattiin samaa tarinaa riittävän monta kertaa.

Liekö tekn.virheen syynä IMEI koodi, olisi pitänyt proaktiivisesti kysellä sieltä kun tilauksen tila ei muuttunut mihinkään...

Hyödyin tietty hinnoitteluvirheistä kun kellolle jäi hintaa 74e, mutta tätä keskustelua lukiessa ilmeisesti kaikki tälläkin hintaa kellon tilanneet ovat kuitenkin sen saaneet?
Juuh, yli viikko sitten oisko ollu ke-to tuli kello. Tällä hetkellä maksanut 18e (40mm/bt), mutta pitäs tulla 14e viellä suunto seiskasta, kun/jos joskus saavat käsiteltyä sen.
 
  • Tykkää
Reactions: tkt
Mikä tän lopputulos oli?

Sain nimittäin eilen Samsungilta emailin: tilaus on peruttu. Kello 44mm LTE tilattu 19.6., vaihdossa Suunto5 johon imei 66666.
Sama, 40mm BT osalta. Tosin IMEItä alettiin vaihtamaan jo yli viikko sitten, joten tämä on Samsungin puolelta laiton yksipuolinen peruutus.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: tkt
Mikä tän lopputulos oli?

Sain nimittäin eilen Samsungilta emailin: tilaus on peruttu. Kello 44mm LTE tilattu 19.6., vaihdossa Suunto5 johon imei 66666.

Whatsappilla heti perään pitkä vääntö, jossa Samsungin (Nour) kanta oli;

1) Et ole saanut tilausvahvistusta, koska se vahvistus mikä tuli ei ole tilausvahvistusta.

Siinähän meilissä lukee "tämä on vahvistus siitä että olemme saaneet tilauksesi". Mutta tämä ei siis tilausvahvistus?

2) Tilausta ei siis ole ikinä vahvistettu.

3) Ja koska on tullut tekninen virhe, tilaus on lopullisesti peruttu.

4) Tilaa uudestaan, tuossa 10% koodi.

Pyysin eskaloimaan tiketiksi, ei suostunut kunnes jankattiin samaa tarinaa riittävän monta kertaa.

Liekö tekn.virheen syynä IMEI koodi, olisi pitänyt proaktiivisesti kysellä sieltä kun tilauksen tila ei muuttunut mihinkään...

Hyödyin tietty hinnoitteluvirheistä kun kellolle jäi hintaa 74e, mutta tätä keskustelua lukiessa ilmeisesti kaikki tälläkin hintaa kellon tilanneet ovat kuitenkin sen saaneet?
Lopputulos oli tosiaan se, että otin asiakaspalveluun seuraavana päivänä yhteyttä kahdesti: kerran chatin kautta ja kerran lähettämällä sähköpostia. Chatin asiakaspalvelija päätti viedä asian eteenpäin ja palata asiaan sähköpostin kautta ja sainkin molempiin yhteydenottoihin lopulta vastauksen 27.6. Asiakaspalvelu ilmoitti, että trade-in voidaan perua tarvittaessa. Samana aamuna tilausseuranta oli kuitenkin yhtäkkiä alkanut etenemään (oletan, että ilman asiakaspalvelun apua), joten en vastannut yhtään mitään ettei tilausta vaan päästä sotkemaan sen enempää. Sähköpostiin oli tullut uusi Palautusohjeet vaihtolaitteellesi -sähköpostiviesti uudella Vaihto-ID:llä ja kello lähetettiin 30.6. Kello saapui muutama päivä sitten ja vanha kello lähti samalla Postin mukana matkaan.
 
@semmossii katson jos ehdin huomenna tänne laittamaan viestin jonka kkvlle lähetin. Otin täältä kuvakaappaukset ja referoin mitä Samsung tarjosi kompensaationa.

Aikaa meni noin 5min. Enemmän mennyt aikaa Samsungin "asiakastuen" kanssa keskusteluun, mutta olen ottanut sen puhtaasti itseni huumorisointiin.

Enemmän ihmetyttää se että Samsung reagoi välittömästi kkv viestiin, mutta pmat linkkaukset kkv sivuille, sekä suorat referoinnit tiettyihin kohtiin, ignorattiin täysin. Erona toki se, että viimeisin vastaus tuli suomalaiselta henkilöltä vrs. kaikki aiemmat tosiaan jostain aivan muualta.
 
Nyt tuli vaihtohyvitys luottokortille. Ei tullut luvattua 114€ vaan 58€. Eli näköjään hyvitys voi olla maksimissaan tuotteen hinta ja käytetyt pisteet vähennetään vielä siitä. Tuota ei kyllä missään sanottu. Saa nähdä voisiko edes pisteet saada takaisin.

Kyselin asiaa whatsapp ja ei vielä hyvityksen osalta edennyt. Nyt kyllä sanottiin, että kampanjarannekkeet tulisi, vaikka aiemmin on chatissa ja sähköpostilla sanottu jo 4-5 kertaa, ettei saisi.

Edit: "Varmistakaa, että teemme kaikkemme pysyäksemme aikataulussa" =D

Screenshot_20250707_125927_WhatsApp.jpg


Screenshot_20250707_130653_WhatsApp.jpg
 
Viimeksi muokattu:
Elokuun alkuun menisi lähetys rannekekylkiäisillä äsken tulleen spostin mukaan.
Jännä kyllä että puhutaan yhdestä hihnasta. Toistako löytyy ja lähettävät molemmat yhdessä, ken tietää.

Screenshot_20250707-155930 (1).png
 
Laitoin viime viikolla @Jopetsu26 mainitsemaan toimitusjohtajan sähköpostiin viestiä ja asia siirtyi sitä kautta Samsung Nordicille käsittelyyn.

Sieltä vastattiin juuri samaa, että viikolla 32 lähettäisivät ja puhuttiin vain puuttuvasta tuotteesta.
 
Laitoin itsekin tänään viestin menemään toimitusjohtajalle niin katsotaan miten tämäkin vääntö päättyy. Laitoin viestiin mukaan kuvakaappauksen tarjouksesta missä maininta kahdesta rannekkeesta.
 
Kyselin miksi oma tilaukseni peruuntui. Muka en ollut IMEItä kahteen viikkoon antanut. Todistetusti kuitenkin 25 ja 29 kesäkuuta kahteen kertaan sen annoin. Pahoitteli ja pyrki saamaan tilaamaaan uudestaan. Eihän se minulle käynyt kun samaan hintaan ei enää saisi, joten lopputuloksena eskaloitiin ylemmäs.
Tuskin se ratkeaa vieläkään kun niin tykkäävät tuhlata kaikkien aikaa.
 
Elokuun alkuun menisi lähetys rannekekylkiäisillä äsken tulleen spostin mukaan.
Jännä kyllä että puhutaan yhdestä hihnasta. Toistako löytyy ja lähettävät molemmat yhdessä, ken tietää.

Screenshot_20250707-155930 (1).png
Täysin saman vastauksen sain laitettuani sähköpostia toimitusjohtajalle, mainitsin kyllä vielä nimeltä viestissä rannekkeet joiden olisi pitänyt tulla mukana.
Aiemmin soitin Samsungin tukitiimille, jonka kanssa sovimme 20% hinnanalennuksen puuttuvien rannekkeiden takia jo tilaamastani kellosta, mutta lopputulos olikin vain n. 11%. Tuosta kun valitin niin annettiin vain linkki Samsungin voice of customer-sivulle, jossa on "automaattinen chat", joka taas ohjasi minut ottamaan yhteyttä Whatsapilla. Siellä taas sanottiin surkeahkolla käännöksellä että on tapahtunut väärinkäsitys, vaihtoehdot olivat 10% alennus jo tilaamastani kellosta tai 20% alennuskoodi kauppaan.
Mitään sähköpostia en ole Foxwaylta saanut lähettämästäni vaihtolaitteesta. Postin mukaan paketti on toimitettu heille 30.6.
 
Viimeksi muokattu:
Täysin saman vastauksen sain laitettuani sähköpostia toimitusjohtajalle, mainitsin kyllä vielä nimeltä viestissä rannekkeet joiden olisi pitänyt tulla mukana.
Aiemmin soitin Samsungin tukitiimille, jonka kanssa sovimme 20% hinnanalennuksen puuttuvien rannekkeiden takia jo tilaamastani kellosta, mutta lopputulos olikin vain n. 11%. Tuosta kun valitin niin annettiin vain linkki Samsungin voice of customer-sivulle, jossa on "automaattinen chat", joka taas ohjasi minut ottamaan yhteyttä Whatsapilla. Siellä taas sanottiin surkeahkolla käännöksellä että on tapahtunut väärinkäsitys, vaihtoehdot olivat 10% alennus jo tilaamastani kellosta tai 20% alennuskoodi kauppaan.
Mitään sähköpostia en ole Foxwaylta saanut lähettämästäni vaihtolaitteesta. Postin mukaan paketti on toimitettu heille 30.6.
Itse kyselin Foxwayn hyvityksen perään ja sampan aspa sanoi käsittelyn kestävän saapumisesta sinne 14vrk. Kyselen itse taas viikon päästä.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
282 184
Viestejä
4 845 818
Jäsenet
78 372
Uusin jäsen
Miklo

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom