Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Luultavasti niillä, jotka pahuuttaan tilasivat useita kappaleita.Osa tilauksista on nyt vaihtunut lähetyksen valmistelu tilasta takaisin toimitus pyydetty... eipähän ole aikaisemmin moista tapahtunut
JaahasLuultavasti niillä, jotka pahuuttaan tilasivat useita kappaleita.
Ei täällä varmaan oikeasti kenelläkään ole pahaa sanottavaa siitä, jos omaan käyttöönsä noita tilailee vaikka useamman. Taitaa vaan harmittaa monia meitä, jotka jäi nuolemaan näppejään -jälleenJaahaskai se on sit pahaa tilata lapsille tabletit
on tää erikoinen palsta
mut joo saas nähdä
Ajattelin että lasten käyttöön toi on just passeli, itselleni ostin 10FE+ viime viikollaEi täällä varmaan oikeasti kenelläkään ole pahaa sanottavaa siitä, jos omaan käyttöönsä noita tilailee vaikka useamman. Taitaa vaan harmittaa monia meitä, jotka jäi nuolemaan näppejään -jälleen
Mutta jos se nyt jotakin lohduttaa, niin teknisesti tuo S10 lite ei ole kovin edistynyt laite. Kuten joku tuossa S8 tabletista vaihtoa mietti, niin ei edes A9+:aa suoranaisesti kannattaisi tuollaiseen vaihtaa. Jokatapauksessa ihan perus surffikäyttöön varsin riittävä tuo silti on
Ahneutta lähinnä, ei ehkä pahuutta, mut kyllähän ne vähän käsi kädessä kulkevat..Jaahaskai se on sit pahaa tilata lapsille tabletit
on tää erikoinen palsta
mut joo saas nähdä
Sitä saa tosiaan erikseen verkkokaupasta edelleen 90€ hintaan tuolla FF7ECO -koodilla, saatavuutta heti. Tuo 90€ on mielestäni tuolle ehkä sellainen ok normaalihinta, kun ei ole kulman säätöä, ei taustavalaistusta.Prkl kun meni ohi tämä, oisin tuon bookcover slimmin saanu s9 tabiin ja tabletti mennyt lapsille toisen suojuksen kanssa.. Jos joku ei tuota bookcover slimmiä tarvi niin semmosen voisin 50e ostaa pois.
Koodilla "FF7ECO" saat -50% Samsungilta.Prkl kun meni ohi tämä, oisin tuon bookcover slimmin saanu s9 tabiin ja tabletti mennyt lapsille toisen suojuksen kanssa.. Jos joku ei tuota bookcover slimmiä tarvi niin semmosen voisin 50e ostaa pois.
Minä olen kiinnostunut. Pääsin kaksi kertaa ostoskoriin ja molemmilla myytiin nenän edestä loppuun.Jos jotakuta laitteen saamatta jääminen harmittaa, niin totesin jo tuossa aiemmin, että minulta tuon laitteen saa ihan omakustannehintaan jos Tampereelta noutaa. Joskin ilman mahdollista näppäimistöä, jos sen nyt jälkikäteen saan tilattua. Sille on omaakin käyttöä![]()
pinellä vaivalla pääsit kun itse kokeilin ehkä 30 kertaa ja loppuliseksi sain yhden läpiMinä olen kiinnostunut. Pääsin kaksi kertaa ostoskoriin ja molemmilla myytiin nenän edestä loppuun.
Sitä saa tosiaan erikseen verkkokaupasta edelleen 90€ hintaan tuolla FF7ECO -koodilla, saatavuutta heti. Tuo 90€ on mielestäni tuolle ehkä sellainen ok normaalihinta, kun ei ole kulman säätöä, ei taustavalaistusta.
![]()
Galaxy Tab S9+ | S9+ FE | S10 + Book Cover Keyboard Slim — AI Key Black | Samsung Suomi
Galaxy Tab S10 + Book Cover Keyboard Slim — AI Keywww.samsung.com
Hyvä huomio. Linkki väärään tuotteeseen. Sitä normaaliakin mallia pystyy ostamaan (kun on saatavuutta). Ja sille on tuo aiemmin mainitsemani 159,90€ / 79,95€ hinta.Tää on isommalle +-mallille, ei siis sovi näihin. Tarkkana saa olla kun näiden kanssa tolskaa![]()
Toki siis lukemattomia kertoja tappelin noiden kanssa, mutta kaksi kertaa pääsin (eilen ja tänään) niin pitkälle että valitsin jo noutopistettä, kun yhtäkkiä ilmoitti loppuunmyydyksi. Vähän ottaa pattiin kyllä, olisi oikeaakin käyttöäpinellä vaivalla pääsit kun itse kokeilin ehkä 30 kertaa ja loppuliseksi sain yhden läpi
Mihin aikaan sulla tuli vahvistusmaili tilauksesta?Jaa, tuli jo lähetystunnus vaikka syyskuun 8 piti alkaa toimitus
Ihan mielenkiinnosta milloin tuli sähköpostiin viesti, että tilausta käsitellään?Jaa, tuli jo lähetystunnus vaikka syyskuun 8 piti alkaa toimitus
20:11Mihin aikaan sulla tuli vahvistusmaili tilauksesta?
Itellä klo 20.07 ja tila on yhä "Toimitus pyydetty"
Itsellä 19:44 yhdelle laitteelle eikä mitään. Aika jännä.
Itse käytin samaa sähköpostia, mutta nyt kun kirjauduin sisään, niin eipä näy mitään rewardseja eikä tekemääni tilausta "tilaukset" osion alla.Chatistä vastattiin, että riitti kun käytti samaa sähköpostia vaikka en ollut kirjautunut sisään.
Ei tosiaan mikään flagship laite ole, mutta kun hinta on 79€ ja saa vielä 50€ edestä rewards pisteitä, niin aika halvalla lähteeOlisin tuon näppäimistön takia voinut tilata, Tab S9:n pariksi olisi sen voinut laittaa. Muutenhan tuo on varsin keskinkertainen laite.
Nimenomaan. No myöhästyin tästä.Ei tosiaan mikään flagship laite ole, mutta kun hinta on 79€ ja saa vielä 50€ edestä rewards pisteitä, niin aika halvalla lähtee![]()
Ota huomioon, että vaihdossa annettavan laitteesi on oltava meillä 14
päivän kuluessa uuden tuotteesi vastaanottamisesta.
03
Lähetä vaihdossa annettava laite 14 päivän kuluessa uuden laitteesi vastaanottamisesta, niin saat alennuksen
(...)
Sen on oltava meillä 14 päivän kuluessa uuden laitteesi vastaanottamisesta, muuten emme voi tarjota sinulle vaihtoalennusta.
Syötitkö väärän IMEI:n vaihtolaitteelle?Mulla jumittaa ekassa vaiheessa "tilaus luotu"... vaikka olin varmaan palstalaisista heti aloittajan jälkeen seuraava ostaja. Johan nyt on prkl.![]()
Aiemmissa Samsungin tarjousketjuissa tainnut tulla ilmi, että jos sinne sinne vaihtolaitteen imei:ksi laittaa jotain "12345" tai jonkun joka on jo sinne aiemmin käytetty, niin todennäköisesti tilaus jää jumiin vaikka ensin tilaus läpi meneekin.Mulla jumittaa ekassa vaiheessa "tilaus luotu"... vaikka olin varmaan palstalaisista heti aloittajan jälkeen seuraava ostaja. Johan nyt on prkl.![]()
Kun vaihtaa väriä, vaihtomahdollisuus tulee taas näkyviin.Nyt ei näytä enää uuteen tilaukseen vaihdon tarjoaminen onnistuvan. Näyttää vain Flex ja Care+ -turvan.
Ei minulle chromella tai edgella S10 liten osalta. S10 ultraan kyllä vielä toimisi ja galaxy watch8 jne.Kun vaihtaa väriä, vaihtomahdollisuus tulee taas näkyviin.
Jahas, tässä siis syy. Ois pitäny olla siis luovempi ton numeron kanssa.Aiemmissa Samsungin tarjousketjuissa tainnut tulla ilmi, että jos sinne sinne vaihtolaitteen imei:ksi laittaa jotain "12345" tai jonkun joka on jo sinne aiemmin käytetty, niin todennäköisesti tilaus jää jumiin vaikka ensin tilaus läpi meneekin.
Aspaan yhteyttä että haluat perua vaihdon kokonaan. Saat pitää sen lisävaihtohyvityksen itsellä mutta trade-in peruuntuu muilta osin.Jahas, tässä siis syy. Ois pitäny olla siis luovempi ton numeron kanssa.![]()
Niin ja sen IMEIn vaihto ei muuten ihan helpolla onnistukaan. Parissa kuukaudessa lukuisien chat ja sähköpostien jälkeen voi onnistua, ehkä peruvat jo jossain vaiheessa ja sitten joko luovutat tai jatkat.Jahas, tässä siis syy. Ois pitäny olla siis luovempi ton numeron kanssa.![]()
Googletan itse aina "merkki malli imei" ja copy pastean jonkun mikä ekana näkyy. Yleensä näissä käytettyjen kauppojen teksteissä on imeit ilmotettu. Toiminut vaihdot aina näinkin.Jahas, tässä siis syy. Ois pitäny olla siis luovempi ton numeron kanssa.![]()
Voi olla haasteellista niille jollei ne antais hyvitystä kun vasta jälkikäteen ja kukas luottais siihenAlkaisipa samsung vaatimaan ilmoitettua vaihtolaitetta tai lisähyvitys tulisi maksettavaksi
Hmm. Siis pääsitkö edes maksuvaiheeseen asti ja menikö veloitus tililtä?Mulla jumittaa ekassa vaiheessa "tilaus luotu"... vaikka olin varmaan palstalaisista heti aloittajan jälkeen seuraava ostaja. Johan nyt on prkl.![]()
Itse laitoin ihan oikean IMEI:n ja pääsin maksamaan. Katevaraus mennyt ja tuli sähköposti "Tilauksesi on vastaanotettu ja sitä käsitellään". MItään muita ilmoituksia ei ole tullut. Onko tämä nyt siis eri tilanne, kun kuvaamasi? Samsung-tilillä ei näy mitään, kun en tajunnut kirjautua sinne tilausta tehdessä.Aiemmissa Samsungin tarjousketjuissa tainnut tulla ilmi, että jos sinne sinne vaihtolaitteen imei:ksi laittaa jotain "12345" tai jonkun joka on jo sinne aiemmin käytetty, niin todennäköisesti tilaus jää jumiin vaikka ensin tilaus läpi meneekin.
Tossa mailissa on linkki josta pääset katsomaan tilauksen statusta. Jos tila on 3. "toimitus pyydetty" niin kaikki varmaankin ok. Jannerontilla ilmeisesti tilassa 1. "tilaus luotu" kun syötti keksityn IMEIn ja se ehkä sitten ongelmallisempi tilanne.Katevaraus mennyt ja tuli sähköposti "Tilauksesi on vastaanotettu ja sitä käsitellään"
Mailissa on linkki "Siirry omalle sivullesi". Jos sitä painaa, niin Samsung-tilini aukeaa, jossa näkyy vain "Tilauksissasi ei ole yhtään tuotetta". Tämä johtuu varmaan siitä, että en kirjautunut samppa-tililleni ostosta tehdessäni, vaan käytin pelkkää sähköpostiosoitetta. Samasta syystä aspa sanoi no-can-do, kun en saanut niitä rewards-pisteitä.Tossa mailissa on linkki josta pääset katsomaan tilauksen statusta. Jos tila on 3. "toimitus pyydetty" niin kaikki varmaankin ok. Jannerontilla ilmeisesti tilassa 1. "tilaus luotu" kun syötti keksityn IMEIn ja se ehkä sitten ongelmallisempi tilanne.
Ei ole tilausnumeroa? Mulla on tilausnumero ja se on linkki, josta pääsee ihmettelemään statusta.Mailissa on linkki "Siirry omalle sivullesi".
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.