• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

• Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä
    • Venäjän hyökkäyksestä Ukrainaan huolimatta jotkut yritykset jatkavat Venäjällä liiketoimintaa. Tälläisissä tapauksissa tarjousketjuissa voi kertaalleen linkittää tähän viestiketjuun ja jatkaa keskustelua aiheesta siellä.

Tekniikka Samsung Galaxy Tab S10 Lite Wi-Fi 128 Gt + Book Cover Keyboard Slim 79,30 € (vaihtohyvityksellä)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja marko
  • Aloitettu Aloitettu
Vittu tätä elämää kun nämä menee tunnissa kun ei kerkeä päivittämään tarpeeksi nopeasti, s6 lite saisi täälläkin lähteä uuden tieltä pois.

Osa tilauksista on nyt vaihtunut lähetyksen valmistelu tilasta takaisin toimitus pyydetty... eipähän ole aikaisemmin moista tapahtunut

Jaahas :) kai se on sit pahaa tilata lapsille tabletit 🤣🤣🤣 on tää erikoinen palsta :) mut joo saas nähdä
Ei täällä varmaan oikeasti kenelläkään ole pahaa sanottavaa siitä, jos omaan käyttöönsä noita tilailee vaikka useamman. Taitaa vaan harmittaa monia meitä, jotka jäi nuolemaan näppejään -jälleen

Mutta jos se nyt jotakin lohduttaa, niin teknisesti tuo S10 lite ei ole kovin edistynyt laite. Kuten joku tuossa S8 tabletista vaihtoa mietti, niin ei edes A9+:aa suoranaisesti kannattaisi tuollaiseen vaihtaa. Jokatapauksessa ihan perus surffikäyttöön varsin riittävä tuo silti on

Ei täällä varmaan oikeasti kenelläkään ole pahaa sanottavaa siitä, jos omaan käyttöönsä noita tilailee vaikka useamman. Taitaa vaan harmittaa monia meitä, jotka jäi nuolemaan näppejään -jälleen

Mutta jos se nyt jotakin lohduttaa, niin teknisesti tuo S10 lite ei ole kovin edistynyt laite. Kuten joku tuossa S8 tabletista vaihtoa mietti, niin ei edes A9+:aa suoranaisesti kannattaisi tuollaiseen vaihtaa. Jokatapauksessa ihan perus surffikäyttöön varsin riittävä tuo silti on
Ajattelin että lasten käyttöön toi on just passeli, itselleni ostin 10FE+ viime viikolla

Jos jotakuta laitteen saamatta jääminen harmittaa, niin totesin jo tuossa aiemmin, että minulta tuon laitteen saa ihan omakustannehintaan jos Tampereelta noutaa. Joskin ilman mahdollista näppäimistöä, jos sen nyt jälkikäteen saan tilattua. Sille on omaakin käyttöä :)

E: Tälle on nyt pari jonossa. Toimituksethan alkaa vasta joskus ensi kuun puolella, joten laittelen viestiä sitten erikseen.

Viimeksi muokattu:
Jaahas :) kai se on sit pahaa tilata lapsille tabletit 🤣🤣🤣 on tää erikoinen palsta :) mut joo saas nähdä
Ahneutta lähinnä, ei ehkä pahuutta, mut kyllähän ne vähän käsi kädessä kulkevat..

Monelle jotka ei tuota sampsaa tiedä niin asiakaspalvelu on aivan perseestä, itsellä kesti S6 liten kanssa säätäessä vaihtolaitteen kanssa noin 4kk ennenkuin hinta saatiin korjattua oikeaksi, väitettiin että olin toimittanut rikkinäisen laitteen vaikka ehjä oli, ja sitten oli epäselvää millä kyydillä lähti ja kaikkea kivaa :)

Prkl kun meni ohi tämä, oisin tuon bookcover slimmin saanu s9 tabiin ja tabletti mennyt lapsille toisen suojuksen kanssa.. Jos joku ei tuota bookcover slimmiä tarvi niin semmosen voisin 50e ostaa pois.

Prkl kun meni ohi tämä, oisin tuon bookcover slimmin saanu s9 tabiin ja tabletti mennyt lapsille toisen suojuksen kanssa.. Jos joku ei tuota bookcover slimmiä tarvi niin semmosen voisin 50e ostaa pois.
Sitä saa tosiaan erikseen verkkokaupasta edelleen 90€ hintaan tuolla FF7ECO -koodilla, saatavuutta heti. Tuo 90€ on mielestäni tuolle ehkä sellainen ok normaalihinta, kun ei ole kulman säätöä, ei taustavalaistusta.

Meni tämäkin sitten ohitse.. Jos joku tulee katumapäälle niin voisin mielellään ostaa tabletin pois tuolla 79,30€ (+postit, tai nouto pk-seudulla) hinnalla, book coverille ei käyttöä

Jos jotakuta laitteen saamatta jääminen harmittaa, niin totesin jo tuossa aiemmin, että minulta tuon laitteen saa ihan omakustannehintaan jos Tampereelta noutaa. Joskin ilman mahdollista näppäimistöä, jos sen nyt jälkikäteen saan tilattua. Sille on omaakin käyttöä :)
Minä olen kiinnostunut. Pääsin kaksi kertaa ostoskoriin ja molemmilla myytiin nenän edestä loppuun.

Sitä saa tosiaan erikseen verkkokaupasta edelleen 90€ hintaan tuolla FF7ECO -koodilla, saatavuutta heti. Tuo 90€ on mielestäni tuolle ehkä sellainen ok normaalihinta, kun ei ole kulman säätöä, ei taustavalaistusta.

Tää on isommalle +-mallille, ei siis sovi näihin. Tarkkana saa olla kun näiden kanssa tolskaa :D

pinellä vaivalla pääsit kun itse kokeilin ehkä 30 kertaa ja loppuliseksi sain yhden läpi
Toki siis lukemattomia kertoja tappelin noiden kanssa, mutta kaksi kertaa pääsin (eilen ja tänään) niin pitkälle että valitsin jo noutopistettä, kun yhtäkkiä ilmoitti loppuunmyydyksi. Vähän ottaa pattiin kyllä, olisi oikeaakin käyttöä :D

Jaa, tuli jo lähetystunnus vaikka syyskuun 8 piti alkaa toimitus

Mihin aikaan sulla tuli vahvistusmaili tilauksesta?

Itellä klo 20.07 ja tila on yhä "Toimitus pyydetty"
20:11

edit: ihan hetki sitten postin sovellus kilahti että odottaa pakettia samsungilta

edit2: minulla oli punanen ja kerkesi näppis mukaan

Viimeksi muokattu:
Itselläkin tuli nyt yhdestä laitteesta omapostiin "lähetystä odotetaan". Ensimmäinen tilaus eilen 19:55

19:41 ensimmäinen tilaus tehty ja seuranta koodi tuli juuri 👍 eli harmaat lähtee yöllä varmaan liedosta

Chatistä vastattiin, että riitti kun käytti samaa sähköpostia vaikka en ollut kirjautunut sisään.
Itse käytin samaa sähköpostia, mutta nyt kun kirjauduin sisään, niin eipä näy mitään rewardseja eikä tekemääni tilausta "tilaukset" osion alla.

edit: kyselin aspasta ja "no can do". Antoi kuitenkin säälistä 10% etusetelin :D Voiko muuten tällaisen etusetelin yhdistää muiden alennuskoodien kanssa?

Viimeksi muokattu:
Olisin tuon näppäimistön takia voinut tilata, Tab S9:n pariksi olisi sen voinut laittaa. Muutenhan tuo on varsin keskinkertainen laite.

Minkälaisia kokemuksia teillä on Trade-in -laitteen 14 päivän lähetysajan ehdottomuudesta?

Tilausvahvistus:
Ota huomioon, että vaihdossa annettavan laitteesi on oltava meillä 14
päivän kuluessa uuden tuotteesi vastaanottamisesta.

Trade-in -modaali-ikkuna:
03
Lähetä vaihdossa annettava laite 14 päivän kuluessa uuden laitteesi vastaanottamisesta, niin saat alennuksen
(...)
Sen on oltava meillä 14 päivän kuluessa uuden laitteesi vastaanottamisesta, muuten emme voi tarjota sinulle vaihtoalennusta.

Onko siis käytännössäkin niin, että kun vastaanottaa uuden laitteen, vanha on syytä lähettää heti?

Mulla jumittaa ekassa vaiheessa "tilaus luotu"... vaikka olin varmaan palstalaisista heti aloittajan jälkeen seuraava ostaja. Johan nyt on prkl. :mad:

Mulla jumittaa ekassa vaiheessa "tilaus luotu"... vaikka olin varmaan palstalaisista heti aloittajan jälkeen seuraava ostaja. Johan nyt on prkl. :mad:
Aiemmissa Samsungin tarjousketjuissa tainnut tulla ilmi, että jos sinne sinne vaihtolaitteen imei:ksi laittaa jotain "12345" tai jonkun joka on jo sinne aiemmin käytetty, niin todennäköisesti tilaus jää jumiin vaikka ensin tilaus läpi meneekin.

Nyt ei näytä enää uuteen tilaukseen vaihdon tarjoaminen onnistuvan. Näyttää vain Flex ja Care+ -turvan.

Aiemmissa Samsungin tarjousketjuissa tainnut tulla ilmi, että jos sinne sinne vaihtolaitteen imei:ksi laittaa jotain "12345" tai jonkun joka on jo sinne aiemmin käytetty, niin todennäköisesti tilaus jää jumiin vaikka ensin tilaus läpi meneekin.
Jahas, tässä siis syy. Ois pitäny olla siis luovempi ton numeron kanssa. 🤭

Niin ja sen IMEIn vaihto ei muuten ihan helpolla onnistukaan. Parissa kuukaudessa lukuisien chat ja sähköpostien jälkeen voi onnistua, ehkä peruvat jo jossain vaiheessa ja sitten joko luovutat tai jatkat.
Vaihdon peruminen kokonaan on luultavasti helpompaa.

Harmi kun eivät enää hyväksy vaihto laitetta vielä aamupäivällä olisi toiminut mutta ei ollut töissä imeitä hollilla

Googletan itse aina "merkki malli imei" ja copy pastean jonkun mikä ekana näkyy. Yleensä näissä käytettyjen kauppojen teksteissä on imeit ilmotettu. Toiminut vaihdot aina näinkin.
Toivoa tietysti ettei foxway kadota omaa laitetta ja sitten ei ole tietoa oikeasta imeistä

E. Saman merkkisen ja mallisen laitteen imein siis googlaan kuin mitä olen lähettämässä, ei mitään hämärähommia :lol:

Hmm. Siis pääsitkö edes maksuvaiheeseen asti ja menikö veloitus tililtä?
Itse laitoin ihan oikean IMEI:n ja pääsin maksamaan. Katevaraus mennyt ja tuli sähköposti "Tilauksesi on vastaanotettu ja sitä käsitellään". MItään muita ilmoituksia ei ole tullut. Onko tämä nyt siis eri tilanne, kun kuvaamasi? Samsung-tilillä ei näy mitään, kun en tajunnut kirjautua sinne tilausta tehdessä.

Katevaraus mennyt ja tuli sähköposti "Tilauksesi on vastaanotettu ja sitä käsitellään"
Tossa mailissa on linkki josta pääset katsomaan tilauksen statusta. Jos tila on 3. "toimitus pyydetty" niin kaikki varmaankin ok. Jannerontilla ilmeisesti tilassa 1. "tilaus luotu" kun syötti keksityn IMEIn ja se ehkä sitten ongelmallisempi tilanne.

Minä myös tilasin heti (tilausvahvistus tullut sähköpostiin klo. 19.40) ja ihan oikean vaihtolaitteen IMEIn sinne pistin, ja minullakin lukee tilauksen kohdalla, että "toimitus pyydetty".

Tossa mailissa on linkki josta pääset katsomaan tilauksen statusta. Jos tila on 3. "toimitus pyydetty" niin kaikki varmaankin ok. Jannerontilla ilmeisesti tilassa 1. "tilaus luotu" kun syötti keksityn IMEIn ja se ehkä sitten ongelmallisempi tilanne.
Mailissa on linkki "Siirry omalle sivullesi". Jos sitä painaa, niin Samsung-tilini aukeaa, jossa näkyy vain "Tilauksissasi ei ole yhtään tuotetta". Tämä johtuu varmaan siitä, että en kirjautunut samppa-tililleni ostosta tehdessäni, vaan käytin pelkkää sähköpostiosoitetta. Samasta syystä aspa sanoi no-can-do, kun en saanut niitä rewards-pisteitä.

Eli heti tilauksen jälkeen sain tuon sähköpostin "Tilauksesi on vastaanotettu ja sitä käsitellään" sekä toisen meilin "Palautusohjeet vaihtolaitteellesi". Tein tilauksen eilen joskus vähän ennen yhdeksää illalla. Toivottavasti tämä ei nyt ole jäänyt jotenkin jumiin, kun katevarauskin meni ja tilasin ihan vaan yhden laitteen ilman näppistä oikeaan tarpeeseen ja oikealla vaihtolaitteella. Hiemanko rasauttaa, jos tämä oma tilaus menee limboon ja joku trokari saa viisi lähes ilmaista tablettia näppiksineen ja reward-pisteineen :hmm:

Mailissa on linkki "Siirry omalle sivullesi".
Ei ole tilausnumeroa? Mulla on tilausnumero ja se on linkki, josta pääsee ihmettelemään statusta.

Omalle sivulle -nappi löytyy myös, mutta sinne meno ei mullakaan näytä mitään erikoista, kun tilasin kirjautumatta/vieraana.

Ite käytin kanssa samaa sähköpostia tilausta tehdessä, jolla oli jo olemassa vanha Sampan tili.

Viimeksi muokattu:

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
286 119
Jäsenet
79 131
Uusin jäsen
cptwiljo

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom