Samsung Galaxy S7

Liittynyt
11.12.2016
Viestejä
121
Nougatti asennettu. Tuohon sovellusvalikkoon tuli nyt tollanen "hae sovelluksista" palkki. Imo täysin turha. Miten sen saa pois jos edes saa? kaikki asetukset käyty läpi ja en löydä namiskaa tuolle...
Piti just kysyä samaa, tässä ny 30min käyny asetuksia läpi eikä vaan löydy.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
141
Itellä kans nougatti sisällä, vedin kanssa sileeks luurin päivityksen jälkeen, muistaakseen ihan suositeltu juttu aina noiden isojen päivitysten kohdalla. Ensivaikutelma hyvä, ainakin tuntuu jotenkin sutjakammalta (jo ennen factory resettiä). Mua ei niin häiritse toi pikavalintojen tekstin puutos, suurin osa aika selkeitä ainakin omiin silmiin.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
187
Nougatti asennettu. Tuohon sovellusvalikkoon tuli nyt tollanen "hae sovelluksista" palkki. Imo täysin turha. Miten sen saa pois jos edes saa? kaikki asetukset käyty läpi ja en löydä namiskaa tuolle...
Eipä sitä saa pois. Tai saa kun vaihtaa launcheria.
 

TML

yolo
Tukijäsen
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
4 320
Itse käyttänyt muutenkin action launcheria, niin ei huomaa tuollaista.
 

grelbar

Designated Survivor
Tukijäsen
Liittynyt
06.12.2016
Viestejä
135
Laittakaa kuvaa tuosta palkista ja pikavalinnoista.
Tästä palkista taitaa olla puhe:

new_launcher.png


Näkyy tosiaan kun avaa sovellusvalikon, eli ei suoraan home-screenissä näy. Aika pienen tilan vie tuo kuitenkin, en usko että lähden tuota pois vääntämään itse.
 
Liittynyt
11.12.2016
Viestejä
121
Joo ei kanssa itseäni niin paljoa haittaa että jaksais mitään asialle tehä, jos ois jostain asetuksista pois saanu ni mikä jottei.
 

jjjjussi

pelinjohtaja
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 106
Ainakaan itse en mitään Factory-resetiä edes meinannut tehdä. Kaikki tuntuu sujuvan ok. Ei asetuksiakaan juurikaan tarvinnut muuttaa.
 
Liittynyt
19.12.2016
Viestejä
1 052
Factory resetillä nougat sisään eilen nordicciin s7. Kaikki tuntuu toimivan, puhelin tuntuu paremmin reagoivalta (kuten factory resetillä voi olettaakin, vaikka työnsikin jo softat sisään).
Vakiokamera pikaisella testauksellä tuntuu tuottavan hieman parempaa jälkeä noin silmämääräisesti ja tiedostokoo pienen kasvun perusteella.
 

jjjjussi

pelinjohtaja
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 106
Google service tai vastaava lopetti toimintansa ainoa virheilmoitus toistaiseksi. Eikä sekään minusta mihinkään ole vaikuttanut. Siis ilman resetointia.
 
Liittynyt
09.03.2017
Viestejä
12
Eilen tuli nougat omaan s7 edgeen. Manuaalisesti piti tosin hakea päivitys.

Lähetetty minun SM-G935F laitteesta Tapatalkilla
 

Alensia

Custom-titteli
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
3 845
No nyt, ensimmäinen random rebootti Facebookin selailun jälkeen (alkunäyttöön palatessa).
Milloin uusin androloitti tulee tähän 7 edgeen ?
Uusimmasta (7.1) ei mitään tietoa, mutta tämän vanhentuneen 7.0:n jakelu alkoi sekä tavalliseen että edge-malliin eilen pohjoismaissa.
 

freekevin

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
549
Olinpa hätäinen. Manuaali tarkistuksella löysi.

Akun kesto ärsyttää tai sen kestämättömyys. Jospa tulisi jotain apua päivityksestä .
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
50
Näytön resoluutio päivityksessä menee vakiona FHD. Tuosta onkin ollut juttua aiemmin interwebsissä. Yllättävän paljon uudistui koko käyttökokemus ja mielestäni hyvään suuntaan, käteviä ominaisuuksia esim. sinivalosuodin ja kameran vaihto pyyhkäisyllä. Akkukestossa en tämän päivän kuluessa ole huomannut muutosta suuntaan tai toiseen – riittää mainiosti omalla käytöllä n. 1,5 pv.
 

jda

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
43
Päivitys tuli eilen tähän S7E:n ja muuten meni ongelmitta mutta puheluiden äänenlaatu putosi selkeästi. Hälytysääni ja varsinainen puhelun ääni "särkee" selkeästi. Pitää googletella jos joku muu olisi törmännyt vastaavaan...
 
Liittynyt
18.12.2016
Viestejä
271
Akun kesto ärsyttää tai sen kestämättömyys. Jospa tulisi jotain apua päivityksestä .
Täällä taas vaikuttaisi äkkiä siltä, että akkukesto parani huomattavasti. Normaalisti tähän aikaan suurinpiirtein samanlaisella käytöllä n. 20-30% akkua ollut jäljellä, nyt näyttää 59%.
 

freekevin

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
549
Täällä taas vaikuttaisi äkkiä siltä, että akkukesto parani huomattavasti. Normaalisti tähän aikaan suurinpiirtein samanlaisella käytöllä n. 20-30% akkua ollut jäljellä, nyt näyttää 59%.
Arvasin että käy näin kun ilmaisin itseni epämääräisesti. Siis ennen tätä uusinta androloittia akun kesto on paska. Toivon että tämä päivitys tuo siihen nuutoksen . En ole vielä asetuksia käynyt läpi mutta tuo resoluution lasku on parasta mitä näille puhelimelle on tapahtunut sitten Nokian innovaatioiden . Saan hyvin selvää ruudusta vaikka olisi mikä 640x420 resoluutio. Kunhan akku kestäisi.

Aika näyttää kestääkö nyt akku pidempään.
 

jjjjussi

pelinjohtaja
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 106
Tässä oli tuon reson lisäksi uutta valinta optimoidusta käyttöasteesta. Kai se pitää tapissa olla?
 

Leopardi

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 620
Arvasin että käy näin kun ilmaisin itseni epämääräisesti. Siis ennen tätä uusinta androloittia akun kesto on paska. Toivon että tämä päivitys tuo siihen nuutoksen . En ole vielä asetuksia käynyt läpi mutta tuo resoluution lasku on parasta mitä näille puhelimelle on tapahtunut sitten Nokian innovaatioiden . Saan hyvin selvää ruudusta vaikka olisi mikä 640x420 resoluutio. Kunhan akku kestäisi.

Aika näyttää kestääkö nyt akku pidempään.
Joo, ihan surutta pystyi heittämään 1280x720 ja ei näytä yhtään huonommalta. Paljonkohan lie auttaa akun kestoon?
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
619
Kuluttaako "näytönohjain" vähemmän sähköä ja prosessori eikai se näyttö itsessään mitään säästöä tuo vaikka tarkkuus vähenee?
 

jjjjussi

pelinjohtaja
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 106
Kyllä minä ainakin oletan, että esimerkiksi läppäri vie vähemmällä resolla akkuakin vähemmän. Luulisi puhelimessa olevan sama. Voin olla väärässäkin.
 

Alensia

Custom-titteli
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
3 845
Noniin, mielenkiintoiset ilmiöt alkoi. Neljä kertaa buutannut itsensä täysin satunnaisesti käytön yhteydessä, esim. Facebookia selatessa, viimeisimpien ohjelmien valikkoon mennessä ja ihan vaan "työpöydällä" ollessa. Ei siis siten, että esim. taskusta ottaessa, aamulla jne. kysyisi pin-koodia, vaan tosiaan ainoastaan käytettäessä. Saakos tähän roottaamatta mitään "loggeria", josta voisi alkaa ongelmaa etsimään?
 

TML

yolo
Tukijäsen
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
4 320
Mikähän helkkari tämä on? Alkanut randomisti pomppii ruudulle Nougat myötä?
En tunnu löytävän mistään että ei kiitos. Cancel kun painaa se jossain kohtaa tulee taas takaisin. Mitään logiikkaa sen pomppimiselle en keksi.

Äsken sain näkyviin itse kun menin Messages ohjelmaan, mitä en siis käytä tekstiviesteille muuten.
Ilmeisesti tuon kikkareen tarkoitus tuoda jotain ominaisuuksia mm contacts listaan yms.

upload_2017-3-12_17-42-46.png
 
Viimeksi muokattu:

FlyingAntero

ɑ n d r o i d
Tukijäsen
S Y N T H W A V E
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
9 149
Mikähän helkkari tämä on? Alkanut randomisti pomppii ruudulle Nougat myötä?
En tunnu löytävän mistään että ei kiitos. Cancel kun painaa se jossain kohtaa tulee taas takaisin. Mitään logiikkaa sen pomppimiselle en keksi.

Äsken sain näkyviin itse kun menin Messages ohjelmaan, mitä en siis käytä tekstiviesteille muuten.
Ilmeisesti tuon kikkareen tarkoitus tuoda jotain ominaisuuksia mm contacts listaan yms.

Lähtiskö näillä ohjeilla pois? Ei tosin ole Nougat tai S7 näissä kyseessä.
 

TML

yolo
Tukijäsen
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
4 320
Mulla on kyllä Spotify ollut aivan solmussa post-Nougat.
Biisit vaan pysähtyy (lista on ladattu puhelimeen), ja muutenkin se jäätyilee.

En tiedä pitäisikö kaikki sen data wipee, oon vaan cachen tyhjentänyt. Olisiko cache tyhjennetty softista anyway päivityksessä eli turha toimenpide.

Lähtiskö näillä ohjeilla pois? Ei tosin ole Nougat tai S7 näissä kyseessä.
Valitettavasti ei päde noi. :(
Osaa asetuksia ei ole, ja osa on jo pois päältä.
 

TML

yolo
Tukijäsen
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
4 320
Tällänen ohje löytyi ominaisuuden käyttöönottoon:
Jos noita asetuksia ei löydy, niin pitääköhän tuo ensin hyväksyä ja sitten laittaa asetuksista pois päältä?
Ei tosin kamalasti kiinnostaisi aktivoida, kun se heittää sitten ehkä heti sen luettelemat datat Samsungille.

Erikoista että pitäisi ensin hyväksyä, koska ohjeessa lukee:

Note: The first time you turn on Enhanced messaging, you may be prompted to agree to the Enhanced features Terms and Conditions and Privacy Policy. Review the terms and tap Agree to continue.​

Eli siis, tuo accept prompt pitäisi tulla myös sen kautta että aktivoi..... asetusta vaan ei ole ollenkaan tuolla. :(
 

freekevin

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
549
Android 7 päivityksen jälkeen ACR lakkasi toimimasta. Asensin acr uudelleen ja laitoin puhelimesta whitelistiin ohjelman ettei virransäästöt pasko. Ei toimi silti.
 

Leopardi

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 620
Mikähän tämä "Tunnista tallentamattomat numerot" on? Fonecta caller integroituna nougatiin?
 
Viimeksi muokattu:

Alensia

Custom-titteli
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
3 845
Noniin, mielenkiintoiset ilmiöt alkoi. Neljä kertaa buutannut itsensä täysin satunnaisesti käytön yhteydessä, esim. Facebookia selatessa, viimeisimpien ohjelmien valikkoon mennessä ja ihan vaan "työpöydällä" ollessa. Ei siis siten, että esim. taskusta ottaessa, aamulla jne. kysyisi pin-koodia, vaan tosiaan ainoastaan käytettäessä. Saakos tähän roottaamatta mitään "loggeria", josta voisi alkaa ongelmaa etsimään?
Tilannepäivitystä, nyt se perkele alkoi jo idlatessakin tuota tehdä. Viime yönä puhelin laturissa ollessaan buuttasi itse itsensä, havahduin vaan tuohon käynnistyksen värähdykseen. Eli toistaakseni, onko olemassa mitään softaa, mikä kirjottaisi lokia luurin tekosista, jonka kautta voisi päästä jyvälle siitä, mitä ennen tuota buuttia tapahtuu?
 
A

anonyymi

Vieras (tunnus poistettu)
Tilannepäivitystä, nyt se perkele alkoi jo idlatessakin tuota tehdä. Viime yönä puhelin laturissa ollessaan buuttasi itse itsensä, havahduin vaan tuohon käynnistyksen värähdykseen. Eli toistaakseni, onko olemassa mitään softaa, mikä kirjottaisi lokia luurin tekosista, jonka kautta voisi päästä jyvälle siitä, mitä ennen tuota buuttia tapahtuu?
Auttasko näistä joku

How to get console/crash logs for Android?
 

TML

yolo
Tukijäsen
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
4 320
Mulla oli niin että puhelin jumitti, ja sitten joskus myös boottasi itsensä satunnaisesti. Bootissa olin lukon kuva jota ympäri meni pari viivaa ympyrässä.
Jumituksen huomasi joskus juurikin siitä, että se värähti kun se tapahtui.

Nyt sitten post-Nougat ei ole vielä tapahtanut kertaakaan. Kop kop.
Sitä kuitenkin tapahtui päivittäin, eli luulisi käyneen jo.

Voiko olla että jollain se sitten alkoi Nougat myötä.................
Tosin onko kyseessä sama ongelma, who knows.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
4
Viime yönä puhelin laturissa ollessaan buuttasi itse itsensä...
Kappas, itselläni kävi ensimmäistä kertaa sama juttu. Eli aamulla herätessä pyyteli avauskoodia. Puhelin reippaan vuoden vanha. Puolet akkua jälkellä. Päivityksen jälkeen viellä tyhjennettykkin. Harmi jos tässä joutuu ottaa takapakkia tälläisen ongelman takia.
 

grelbar

Designated Survivor
Tukijäsen
Liittynyt
06.12.2016
Viestejä
135
Onneksi lippulaivamallissa on niin vähän ongelmia. Saa rahalleen vastinetta...

Tuntuu että omat jumit on liittyneet yleensä kuvien selaamiseen tai ottamiseen. Ja kuvat menee muistikortille joten tuo kortin formatointi voisi olla juttu mitä kokeilen jossain kohtaa. Tosin nyt ei taas ole viikkoon tehnyt niin en ole jaksanut. En usko hetkeäkään että Nougat olisi tämän korjannut, ja odotankin vain milloin tuo vika uusii.
 

Alensia

Custom-titteli
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
3 845
Ja tänä aamuna taas. Ei ole mahdollisuutta nytten räpeltää ton kanssa, kun tavoitettavuus on ehdoton, joten vanha kunnon Galaxy S II lähtee tänään tulille :smoke: Jääköön S7 pöytälaatikkoon odottelemaan tulevia päivityksiä. Jännä muuten, miten aikoinaan juuri S II:n 4.0.3-päivityksen kanssa oli ihan samanlaista temppuilua, suuren softapäivityksen myötä luuri muuttui käyttökelvottomaksi ja päädyin palaamaan S ykköseen silloin. :think:
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
2 877
S7 edge ja mullakin on nougatin myötä muutaman kerran boottaillut randomisti. Ennen päivitystä ei kertaakaan.
Ilmeisesti yleinen ongelma.
 

jjjjussi

pelinjohtaja
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 106
Kummallista, mulla on toiminut ihan moitteetta edelleen. Kaikkia ohjelmiakin olen kokeillut eikä mitään. Suoraan asennus vanhan päälle myös tälle Nougatille.
 

TML

yolo
Tukijäsen
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
4 320
On kyllä kummallinen skenaario, koska mulla bootit oli ennen Nougat ja sen jälkeen ei enää ongelmia. :D
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
2 877
Tein cache wipe:n, jos vaikka auttaisi. Voihan se olla joku tietty sovellus, joka aiheuttaa ongelmaa. Mistä näitä ikinä tietää.
 

mRkukov

Hrrrr...
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
7 728
Vakaammin ja nopemmin tämä nugaa on toiminut. Syö myös aavistuksen vähemmän akkua. En tyhjennellyt mitäön vaan suoraan päälle.

Jotenkin vain tuntuu että typojen määrä olisi noussut. Ihan kuin näyttö ottaisi kosketuksen hieman sivusta. :/
 

TML

yolo
Tukijäsen
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
4 320
Yleisesti toimii kyllä täälläkin Nougat tosi hyvin.

Spotify ainoa ihmetys edelleen, pitää varmaan myös data wipee siitä. Cachen tyhjennys ei tunnu tekevän mitään. Se siis pysähtyy todella usein pitkäksi aikaa biisin loputtua ennen kuin seuraava alkaa. Playlistit mitä kuuntelen on ladattuna, ja vaikka ei olisi se bufferaa melko reilusti. Spotify jos avaa kun se stoppaa, niin se on jäätyneenä ja herää itsestään jossain kohtaa.
 

jjjjussi

pelinjohtaja
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 106
Uudelleen käynnistäessä niin tulee aina kerran jossain vaiheessa, että Google Play kaatui. Mutta edelleenkään en ole huomannut sillä mitään vaikutusta mihinkään olleen. Typoja nyt tulee muutenkin ihan liikaa luurilla kirjoittaessa.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
241 662
Viestejä
4 220 945
Jäsenet
71 091
Uusin jäsen
TiieM

Hinta.fi

Ylös Bottom