Samsung Galaxy S7

grelbar

Designated Survivor
Tukijäsen
Liittynyt
06.12.2016
Viestejä
135
Olen myös yllättävän tyytyväinen 6.0.1 akunkestoon, ja olen törmännyt samoihin keskusteluihin. Tosin näitä nyt on melkein joka puhelinmallista kun hieman tonkii kompostia.
 

Asmola

Molander
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 212
Oletteko Nougatin käyttäjät mitä mieltä akkukestosta?

Tällainen tuli vastaan
Samsung Galaxy S7 edge battery life on Android 7.0 Nougat
ja vähän mietin että pistäiskö päivitykset pois päältä, kun olen aika tyytyväinen tähän puhelimeen marshmellowilla.
Paha sanoa kun nougatin tulon kanssa samaan aikaan tuli laitettua tuo Gear S3 Frontier, joten bluetooth tulee pidettyä nyt lisäksi päällä, mutta matkapuhelin-foorumin pro-käyttäjillä SOT on kasvanut nougatin myötä.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
141
Mulla akkukesto ainakin omaan käyttöön ollut todella hyvä, luurilla tulee pelailtua ja pläräiltyä tosi paljon eikä siltikään akku ole oikeastaan koskaan loppunut kesken päivän. Nougattia en ole vielä saanut eli sen osalta ei kokemuksia, mielenkiinnolla odottelen miten tulee vaikuttamaan. SOT mulla päivän aikana helposti 4-5h, clash of clansin parissa vierähtää helposti tunti jos toinenkin.
 

Asmola

Molander
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 212
Hmm. Mietityttää sit et jos saan jonkun tsekkiläisen kodittoman rautatieläisen käytössä olleen puhelimen vaihdossa kun ei voi mitenkään tietää.
Tuo joka itselle tuli oli kyllä aivan käyttämättömän näköinen ja suojat paikallaan. :) Alkoi myös heti päivittämään 7.0 Nougattia kun oli ensiasennus tehty.
 

TML

yolo
Tukijäsen
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
4 317
Onko muilla ollut ongelmaa puhelimen jäätymisen kanssa joko always on displayhin tai täysin mustaan ruutuun? Oma luuri alkoi jäätyilemään kuukauden käytön jälkeen noin kolmen päivän välein. Jossain vaiheessa jäätyilyä tapahtui joka päivä.
Itsellä ollut tismalleen samaa ongelmaa niin kauan kuin tämä nykyinen luuri on minulla ollut (marraskuun lopusta). Olen koittanut tehdä kaiken mahdollisen mitä takuunpiirissä saa tehdä, mutta ilman tulosta. Päätin sitten odotella tuon Android 7.0 Nougat päivityksen, josko se toisi korjauksen, mutta ei.
Välillä tulee tila missä puhelimen näyttö on kiinni ja sitä ei saa päälle millään napilla. Ainoa mikä on auttanut on "akun irti ottaminen" napeilla vol down + power (10 sek). Sitten buuttaa. Tai välillä on toennut itsekseen.
Just ajattelin tulla katsomaan että a) onko io-techil SGS7 ketjua, ja b) onko muilla jäätyillyt näyttö.
On ja on.

Mulla SGS7E on alkanut tekemään tätä nyt ehkä kuukauden sisään, ja puhelimen sain viime syksynä.
Eli puhelimen ruudulla on joko kello, tai sitten se on vain blankko. Kun yrittään puhelimen avata niin siinä se sitten kökötää useita minuutteja kunnes tokenee. Aina se lopulta herää, mutta voi mennä minuutteja mikä tuntuu ikuisuudelta.
Sen lisäksi joskus sen sijaan että luuri herää, se boottaa itsekseen tjsp. Ruudulla on lukon kuva jonka ympärillä pyörii viivat ympyrää? Jotain se tekee ja sitten ollaan taas työpöydällä.

....jaha, ja tätä kirjoittaessa näemmä taas luuri jumissa. Nyt se sitten heräs about 30 sekunnin viiveellä.

Asiasta kukkaruukkuun, kylläpä nyt kestää se 7.0 päivityksen saaminen.
 

grelbar

Designated Survivor
Tukijäsen
Liittynyt
06.12.2016
Viestejä
135
Mietin pitkään jos kirjoitan tämän koska karma, mutta tuo näyttö ei ole edellisen viestin kirjoittamisen jälkeen tehnyt temppua jossa se menee kiinni. Ei kertaakaan. Ja en ole puhelinta mitenkään säännöllisesti reboottaillut tms. Toivon että ei ilmesty mutta jos näkyy niin kirjoittelen kyllä tänne.

Ainoa muutos minkä tein oli että otin NFC:n pois päivittäisestä käytöstä. Toki tällaista ei pitäisi joutua edes miettimään lippulaivamallin kanssa, tai mitään tämän tyyppistä issueta mutta tässäpä sitä kuitenkin ollaan.

Pääsääntöisesti olen ollut tyytyväinen nyt kun näyttö/puhelin ei ole tehnyt sitä sammumistemppuaan muutamaan viikkoon. Ei tämä yhtä kiva ole kuin G5 tosin.
 
Liittynyt
25.12.2016
Viestejä
2 023
Just ajattelin tulla katsomaan että a) onko io-techil SGS7 ketjua, ja b) onko muilla jäätyillyt näyttö.
On ja on.

Mulla SGS7E on alkanut tekemään tätä nyt ehkä kuukauden sisään, ja puhelimen sain viime syksynä.
Eli puhelimen ruudulla on joko kello, tai sitten se on vain blankko. Kun yrittään puhelimen avata niin siinä se sitten kökötää useita minuutteja kunnes tokenee. Aina se lopulta herää, mutta voi mennä minuutteja mikä tuntuu ikuisuudelta.
Sen lisäksi joskus sen sijaan että luuri herää, se boottaa itsekseen tjsp. Ruudulla on lukon kuva jonka ympärillä pyörii viivat ympyrää? Jotain se tekee ja sitten ollaan taas työpöydällä.

....jaha, ja tätä kirjoittaessa näemmä taas luuri jumissa. Nyt se sitten heräs about 30 sekunnin viiveellä.

Asiasta kukkaruukkuun, kylläpä nyt kestää se 7.0 päivityksen saaminen.
Vai tekee SGS7E näyttö jumeja ? Boottaako laite itseään satunnaisesti ? Onko laitteessa muistikortti paikallaan ? Jos on niin kuulostaa erittäin tutulta ongelmalta, johon löysin ratkaisun.
 

TML

yolo
Tukijäsen
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
4 317
Vai tekee SGS7E näyttö jumeja ? Boottaako laite itseään satunnaisesti ? Onko laitteessa muistikortti paikallaan ? Jos on niin kuulostaa erittäin tutulta ongelmalta, johon löysin ratkaisun.
Joo, tai no en tietenkään tiedä mikä siellä oikeasti jumittaa.
Eli joko näytöllä on se kello mutta ei aukea (en muistanut kyttää vaihtuuko aika), tai se on vain musta ja ei aukea.
Joskus se herää [x] ajan jälkeen, ja joskus se boottaa (tjsp) milloin ruudulla on lukon kuva mitä kiertää viivat ympyrää. En tiedä millainen tuo bootti on, koska ainakaan SIM kortin pin koodia se ei kysele. Device boot pinnin se kyllä kysyy (muistaakseni), joka kai johtuu siitä että on valittuna avaus sormenjäljellä. En kyllä täysin varma tekikö se tuotakaan.

Laitteessa on muistikortti.
Korttihan oli tuollainen Samsung 32GB Evo ( MB-MP32DEU ).
 
Liittynyt
25.12.2016
Viestejä
2 023
Onko muistikortti otettu käyttöön niin, että sitä ei ole erikseen formatoitu tässä laitteessa ? Jos Always on Display-toiminto on päällä, tuntuuko ettei jumeja esiinny ? Tuntuuko puhelimen yleisoperointinopeus hieman tahmealta ?
 

TML

yolo
Tukijäsen
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
4 317
Onko muistikortti otettu käyttöön niin, että sitä ei ole erikseen formatoitu tässä laitteessa ? Jos Always on Display-toiminto on päällä, tuntuuko ettei jumeja esiinny ? Tuntuuko puhelimen yleisoperointinopeus hieman tahmealta ?
Epäilinkin vähän formatointiin liittyvää asiaa heti kun sen perään kyselit edellisessä viestissä.
Voi olla että en erikseen formatoinut sitä, mutta kun ei muista millään. Viime kesänä vaihdoin LG G4:stä kun sen sisukalut levis itsekseen.
Argh, miten tuollaista ei nyt muka muista.

Mulla on aina tuo always on display, ja se menee aika nopeasti päälle. Käsin kuitenkin aina napsaan näytön pois, ja siinä menee muutama sekunti että always on display menee päälle. Tilanteet missä tulee jumeja on just sellaisia, että puhelin on ollut hyvän aikaa taskussa tai pöydällä.
Useimmiten ongelman olen nähnyt kun oon salilla missä ei ole kuuluvuutta, ja siellä on wifissä kiinni. Kuuntelen Spotify Bluetoothin kautta. Kun lähden sieltä lopetan Spotify toiston ja irroitan BT kuulokkeet.
Jostain syystä juuri tuossa samassa tilanteessa tuntuu todella usein menevän lukkoon laite, eli kun kävelen tuolta pois. Mietin tuossa lähinnä spotify, bluetooth, ja wifin vaihto takaisin 4G sekä tolpat palaa myös nollasta.

Tänään tosin sippas töissä nyt kerran, en muista oliko wifi vielä päällä. Tahdon sulkea wifiä käsin kun lähden paikoista, koska en jaksa sitä että se yrittää pitää wifistä kiinni ja nettiä ei ole. Eli yleensä tuossa paikan vaihdossa aina avaan Spotifyn joka tsekkaa nettiyhteyden heti.

Yleisoperointi ei tunnu hitaalta.
Eli ei siis mun mielestä ole yleisesti hitautta missään käytännössä, että muistikortti jökkisi jatkuvasti.

Ei se varmaan sitä poista, että ongelma voisi olla muistikortti.
 
Liittynyt
25.12.2016
Viestejä
2 023
Jos on aikaa kokeile päivä pari ilman muistikorttia, esiintyykö ongelmaa. Epäilen, ettei esiinny. Jos haluat mennä suoraan ratkaisuun niin muistikortilta datat turvaan, formatoit kortin tuossa laitteessa ja siirrät datat takaisin. Em. ongelmat pitäisi olla ratkaistut. Käytin viime kesänä tämän vian kanssa tappeluun useamman viikon. Huoltoihmisen vaisto ja todennäköisyydet sanovat, että kysymys olisi tästä samasta ilmiöstä eikä jostain muusta.
 

TML

yolo
Tukijäsen
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
4 317
Jos on aikaa kokeile päivä pari ilman muistikorttia, esiintyykö ongelmaa. Epäilen, ettei esiinny. Jos haluat mennä suoraan ratkaisuun niin muistikortilta datat turvaan, formatoit kortin tuossa laitteessa ja siirrät datat takaisin. Em. ongelmat pitäisi olla ratkaistut. Käytin viime kesänä tämän vian kanssa tappeluun useamman viikon. Huoltoihmisen vaisto ja todennäköisyydet sanovat, että kysymys olisi tästä samasta ilmiöstä eikä jostain muusta.
Joo, kiitti tästä infosta.
Kyllä toi varmaan on pakko tehdä ihan kohta, ei tota jumitusta jaksa katsella.

Riittääkö tuo tehdä ihan vain Settings > Storage > SD card > Format kautta? Eli ei mikään diipimpi esmes koneeseen kiinni ja softalla.

....jotenkin mulla kutina että tein tuon kun luurin sain ja kortin heitin sisään, mutta ei kai se mahdotonta ole että joku on pistänyt kortin solmuun sen jälkeen.
Voi toki olla etten tehnyt.
 
Liittynyt
25.12.2016
Viestejä
2 023
Juu nimen omaan formatoidaan sillä puhelimella missä korttia käytetään.
 

Alensia

Custom-titteli
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
3 834
NFC ei ole ollut koskaan käytössä, AOD aina päällä, eikä kertaakaan jumittanut threadissa kuvaillulla tavalla. Ei myöskään muistikorttia laitteessa. Käytössä julkaisusta asti.
 

a85

Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
1 010
Mulla tekee tuota näyttöjumitusta (ei vastaa mihkään painalluksiin moniin sekuntteihin) ja AOD tai lukitusruutu esillä. Mulla se johtuu puhtaasti Night Owl softan käytöstä. Tuo softa on sellainen ruudun tummentaja ja sinivalon poistaja. Lähes aina kun tuo aktivoituu iltaisin tekee tuon jumituksen. Muulloin ei tee tuota jumittamista.
 

grelbar

Designated Survivor
Tukijäsen
Liittynyt
06.12.2016
Viestejä
135
NFC ei ole ollut koskaan käytössä, AOD aina päällä, eikä kertaakaan jumittanut threadissa kuvaillulla tavalla. Ei myöskään muistikorttia laitteessa. Käytössä julkaisusta asti.
Tässä nyt tosiaan huomio että toi NFC asia oli täydellinen random arvaus, koska tuo oireilu alkoi kun hankin samsungin flip casen jossa on jotain NFC toiminnallisuutta. Alkoi samana päivänä. Ja loppui kun otin NFC:n pois. Muita muutoksia en ole mielstäni tehnyt. Voi siis olla täysin sattumaa, ja todennäköisesti onkin.

Edit: Niin ja AOD on ollut aina päällä (ja suurin osa muistakin asetuksista on oletusasennoissaan).

Edit2: Ja sisällä on ollut sama muistikortti mitä käytin LG G5:ssa ennen tätä. Kortti on 64GB mikäköhän toi on. Joku sandisk varmaan.
 
Liittynyt
25.12.2016
Viestejä
2 023
Lisää tuntomerkkejä tuohon vakavaan näytön/laitteen jumitukseen. Näyttö ei herää mistään näppäimestä,painellaan nappeja minuuttien ajan ja mitään ei tapahdu. Jos tässä tilanteessa laittaa latauspiuhan kiinni voi olla, että latauksen merkkivalo ei syty. Laite voi sitten yllättäen resetoida itsensä tai pitää tulla soft reset näppäinkombolla ulos tilanteesta. Jumin ollessa päällä laitteeseen ei voi soittaa. Äkillisen resetoitumisen jälkeen laite saattoi kysyä samaa oikeata pin-koodia useampaan kertaan.
 
Viimeksi muokattu:

TML

yolo
Tukijäsen
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
4 317
Mulla ei ole luuriin säädettynä mitään erikoista.

Onko sulla @a85 muistikortti laitteessa, ja onko formatoitu laitteen kautta.

En vielä ole jaksanut formatoida korttia uusiksi, jos se sillä korjaantuisi.
Tuossa on toki meillä eroa @Alensia, kun sulla ei ole muistikorttia. Tosin tuskinpa suurimmalla osalla muistikortin olemassaolo ongelmia aiheuttaa.

Frendillä on myös SGS7, ja sillä alkoi luuri tahmaa. Ei tosin mennyt lukkoon kuten mulla, eikä ollut muistikorttia. Tehdasasetusten palautus fiksasi sillä, mutta oli ehkä eri probleemat.
 

a85

Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
1 010
Mulla ei ole luuriin säädettynä mitään erikoista.

Onko sulla @a85 muistikortti laitteessa, ja onko formatoitu laitteen kautta.

En vielä ole jaksanut formatoida korttia uusiksi, jos se sillä korjaantuisi.
Tuossa on toki meillä eroa @Alensia, kun sulla ei ole muistikorttia. Tosin tuskinpa suurimmalla osalla muistikortin olemassaolo ongelmia aiheuttaa.

Frendillä on myös SGS7, ja sillä alkoi luuri tahmaa. Ei tosin mennyt lukkoon kuten mulla, eikä ollut muistikorttia. Tehdasasetusten palautus fiksasi sillä, mutta oli ehkä eri probleemat.
En muista varmaksi, mutta todennäköisesti suoraan paketista puhelimeen ilman formatointeja. Ja tosiaan tuota jumittamista ei koskaan ennen ole ollut. Vasta tuon softan asentamisen jälkeen ja vain silloin kun sen screen overlay on aktiivisena.
 

grelbar

Designated Survivor
Tukijäsen
Liittynyt
06.12.2016
Viestejä
135
Olisi vain pitäny olla hiljaa. Melkein neljä viikkoa edellisestä kerrasta, ja nyt sitten tuli taas tuo näytön pimeneminen! Näyttö oli päällä kun tapahtui, olisinko jotain kuvaa katsellut juuri. Huoh.
 

TML

yolo
Tukijäsen
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
4 317
Nyt taas meni jumiin, ja katsoin niin kello näytti 17:31 AOD:s, kun kello oli jo 17:34.

Huomasin jumin kun puhelin oli pöydällä ja istun koneella, niin puhelin värähti. Pitäisi kuulua ääni jos olisi notifikaatio.... ei kuulunut. Sitten kun yritin avata se olikin jumissa ja muistin katsoa kerrankin kelloa. Koneen näytöllä kuitenkin kello, ja kumpikin laite hakee kellonajat muualta niin pitäisi lähes täsmää.

Sitten kun se heräs niin boottas (taas se lukon ikoni pyöri siinä), ja sitten kun oli bootannut kysy vain puhelimen pin (instead of fingerprint) mutta ei simmin.

Mikä lie tuon aiheuttaa.
Se muistikortin formatointi vielä testaamatta.
 

TML

yolo
Tukijäsen
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
4 317
Vähän epäselvää, mutta netti väittää tuon unlocked padlock -ikonin meinaavaan joko:

- jokin data muuttui joka aiheuttaa rebootin (estääkseen väärinkäyttöä.... ? )
- avattua bootloaderia tmv

Itse en ole mitään bootloadereita vaihtanut, tai edes rootannut.
Eli joku tuossa sekoaa ja aiheuttaa tommosen security bootin.

Tuota ei aina tapahdu jos jumittaa, eli joskus se vaan sitten herää.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 395
Oma S7 edge teki tuota jäätymistä/boottailua joskus tuossa marraskuussa. Ihmettelin mikä ihme tuon aiheuttaa, niin mahdollisesti kyse oli LinkedIn Job Search appsista, jonka olin asentanut jonkin aikaa ennen oireilua. Appsin poistamisen jälkeen ei ole uusiutunut *koputtaa puuta*, vaikkei mitään varmuutta ole, että se olisi tuon edes aiheuttanut.
 

Ano

Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
530
15.3 näköjän tulee nugaata omaan vehkeeseen. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan. :vihellys:
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
173
Viimein tuli Rugged Armor suoja ja siitä kyllä tykännyt.

Mutta kamera lopettaa tarkentamisen viimeistään 10asteen pakkasessa, hieno laite :tdown:
 

vagMeister

öijä
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
358
Rugged Armor on kyllä hyvä suoja, pitänee varmaan S8 hankkia sama kun vain puhelimen ensin käsiinsä saa :rofl:

Ja omassa edgessä kamera kyllä on pelittänyt nätisti vaikka pakkanen olisi 10-20 asteen paremmalle puolelle kiivennyt, ainakin omasta mielestäni.

Pistin tuohon puhelimeen Brittien Nougatin sisään kun tuli huollosta mykistyneen kuulokeliitännän takia ja nyt asetuksissa akku-valikossa lukee time zone + monta muuta outoutta ja parista kohdasta asetukset-sovellus kaatuu. Mikä lie meni vikaan. :kahvi:
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
173
En tiedä kuinka olet omaasi testaillut pakkasessa, mutta eilen päivä pilkillä ja puhelin kylmässä rintataskussa. Aamulla toimi vielä ok jonkun kuvan, päivällä tarkennus vain hieman suttuinen ja iltapäivällä ei saanut enää kuin tälläisiä kuvia



Ja pakkasta oli sen 10-8 astetta.
 

SweeneyTodd

Smooth Operator
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 766
puhelin kylmässä rintataskussa. Aamulla toimi vielä ok jonkun kuvan, päivällä tarkennus vain hieman suttuinen ja iltapäivällä ei saanut enää kuin tälläisiä kuvia
En ole kyllä yhtään yllättynyt, ettei ihan normaalisti toimi tuntien pakkasessa pidon jälkeen. Enemmän ihmettelen, että ylipäänsä vielä jotain tekee tuossa kohtaa. Eli yllättävän hyvä pakkaskestävyys ilmeisesti tällä luurilla.

Suosittelen pitämään sen luurin siellä haalarin sisäpuolella lämpimässä ja kaivamaan esiin, kun tarvitset. Silloin toimii varmasti ihan hyvin reilusti kovemmassakin pakkasessa.
 

mRkukov

Hrrrr...
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
7 723
En tiedä kuinka olet omaasi testaillut pakkasessa, mutta eilen päivä pilkillä ja puhelin kylmässä rintataskussa. Aamulla toimi vielä ok jonkun kuvan, päivällä tarkennus vain hieman suttuinen ja iltapäivällä ei saanut enää kuin tälläisiä kuvia



Ja pakkasta oli sen 10-8 astetta.
Itse olen ottanut kuvia tähdistä (kaukoputkella ja ilman) ja pakkasta oli yli 20 astetta. Kyllä tarkennus toimi.

Saisi kyllä tulla se nugaa. Voisi samalla resetoida koko luurin. 2h käytöllä akku loppuu alle 15 tunnissa.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
173
Itse olen ottanut kuvia tähdistä (kaukoputkella ja ilman) ja pakkasta oli yli 20 astetta. Kyllä tarkennus toimi.

Saisi kyllä tulla se nugaa. Voisi samalla resetoida koko luurin. 2h käytöllä akku loppuu alle 15 tunnissa.
Jöö sä oot
 

GPO

Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
301
Mihin hintaan S7:n on halvimmillaan saanut? Suomessa on nyt Soneralla tarjouksena 549 e ja eilen olisi Saksan Amazonista saanut S7:n kotiin 467 eurolla.
 
Liittynyt
14.11.2016
Viestejä
138
Ostin S7e jossa britti-nougatti. Miten saisin palautettua viimeinen suomessa julkaistu päivitys?
 

Alensia

Custom-titteli
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
3 834
Ostin S7e jossa britti-nougatti. Miten saisin palautettua viimeinen suomessa julkaistu päivitys?
Lataamalla esim. Samfirmware.com:sta uusimman Nordic countries (NEE) -firmiksen ja lyömällä sen Odinilla sisään. On kuitenkin mahdollista, että Knox-countteri hypähtää tuosta aiempaan versioon "päivittämisestä", tästä onko tietoa/kokemusta muilla?
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
187
Lataamalla esim. Samfirmware.com:sta uusimman Nordic countries (NEE) -firmiksen ja lyömällä sen Odinilla sisään. On kuitenkin mahdollista, että Knox-countteri hypähtää tuosta aiempaan versioon "päivittämisestä", tästä onko tietoa/kokemusta muilla?
Ei laukea knox tuosta. Testattu on.
 
Liittynyt
14.11.2016
Viestejä
138
Mä en puhu hakkeria, mutta tuo ilmeisesti on toimiva temppu :bored:

Edit: Oli toimiva temppu. Asensin vaan kaikki neljä kansiota, eikä pelkästään se AP (kuten sivustolla sanottiin). Nyt skulaa.
 
Viimeksi muokattu:

TML

yolo
Tukijäsen
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
4 317
Nougat päivitys alkanut valua myös NEE S7/S7edge luureille OTAna
Oooh, viestin myötä kävin katsomassa käsin päivitykset. Sieltähän se valuu. Kokoa 1.2GB.

Viime syksynä Elisalta saatu SGS7E.
 
Liittynyt
16.12.2016
Viestejä
539
Mikäs teillä on tietoturvakorjauksen päivämäärä? Päivittelin tammikuussa odinilla brittinougatin sisään, eikä sen jälkeen ole tullut tietoturvapäivityksiä (eikä muitakaan). Joten tammikuun tasolla tietoturva.
Itse en ainakaan formatoinut muistikorttia, en ole ikinä sellaista tehnyt. Pitäiskö semmoinen tehdä?
 

grelbar

Designated Survivor
Tukijäsen
Liittynyt
06.12.2016
Viestejä
135
Joo tänne pöllähti myös OTA päivitys kun tarkisti käsin. Asennus meni läpi, nyt vaan odotellaan et mikä hajos ":D"
 

Juha Uotila

Ylläpidon jäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
4 935
Mikäs teillä on tietoturvakorjauksen päivämäärä? Päivittelin tammikuussa odinilla brittinougatin sisään, eikä sen jälkeen ole tullut tietoturvapäivityksiä (eikä muitakaan). Joten tammikuun tasolla tietoturva.
Itse en ainakaan formatoinut muistikorttia, en ole ikinä sellaista tehnyt. Pitäiskö semmoinen tehdä?
NEE versiossa on helmikuun päivitykset
 
Liittynyt
11.12.2016
Viestejä
121
Tulihan se Nougat vihdoin ja viimein, toistaseksi ainakin toiminut moitteetta kun käyttänyt tunnin verran.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
28.01.2017
Viestejä
470
Jahuu, tääläkin manuaalisesti päivitykset tarkastettu ja ~1,2 gigan patchi lähti lataukseen :kippis:
 

SweeneyTodd

Smooth Operator
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 766
Nougat päivitys tuli tännekin. Muuten hyvä, mutta Apple Music lakkasi toimimasta. Ääntä ei tule pihalle. :(
 

Alensia

Custom-titteli
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
3 834
Päivitin ja vetäisin suosiolla factory resetin ensi töikseni, niin välttää ainakin sillä ratkeavat ongelmat. Muutenkin kohta vuoden luuri ollut käytössä, niin kivahan se on pitkästä aikaa "puhtaalta pöydältä" aloittaa. Uusi ilmoitusvalikko vaatii ainakin totuttelua.. Myöskin pikatogglet menivät huonompaan suuntaan kun tekstit kuvakkeiden alapuolelta poistui, mutta kaipa tuohonkin tottuu...
 

Ano

Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
530
15.3 näköjän tulee nugaata omaan vehkeeseen. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan. :vihellys:
Tämä tulikin näköjään jo 1.3 vastoin saksalaisen mobiilisivuston aikatauluja. Jätin tietty tarkistamatta ja odottelin vain 15. päivää. Nyt piti tarkistaa, kun kerta pohjoismaihinkin tuli. :kahvi:
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
37
Nougatti asennettu. Tuohon sovellusvalikkoon tuli nyt tollanen "hae sovelluksista" palkki. Imo täysin turha. Miten sen saa pois jos edes saa? kaikki asetukset käyty läpi ja en löydä namiskaa tuolle...
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
240 415
Viestejä
4 198 398
Jäsenet
70 905
Uusin jäsen
Jiicotton

Hinta.fi

Ylös Bottom