Samsung Galaxy S24 / S24+ / S24 Ultra

Liittynyt
30.11.2017
Viestejä
1 825
Mulla on perus S24:ään kaksi silikonikuorta, tällainen ohut Puro 0.3 nude päivittäiskäytössä

Sekä tällainen vähän tanakampi screenorin bumper.

Molemmat siis pehmeitä silikonikuoria.

Telialta sais näköjään dbramanten D3O materiaalin kuoren nyt eurolla sun puhelimeen, tuo on iskusta kovettuvaa materiaalia (non-Newtonian material), ei käytännön kokemusta mutta mielenkiintoinen konsepti.
Mulla on myös tuo puron kirkas eikä se ole silikonia vaan muovia. Haen sellaista pehmeetä ja kumimaista silikonikuorta.
 
Liittynyt
17.03.2022
Viestejä
1 834
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
21.11.2016
Viestejä
6 349
Mulla on myös tuo puron kirkas eikä se ole silikonia vaan muovia. Haen sellaista pehmeetä ja kumimaista silikonikuorta.
Sori, muistin tuon Screenorin väärin, siinä on muovinen takakansi, mutta tuo Puro 0.3 on ihan kauttaaltaan pehmeää silikonia ja sen voi taittaa vaikka rullalle jos haluaa. Pinnaltaan tuo on kyllä ihan sileää eikä sellaiseksi "tahmaiseksi" tehtyä supertarttuvaa jos sellaista olet etsimässä.
 

Asmola

Molander
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 509
Miten tollaset custom teemat vaikuttaa puhelimeen?
Hidastaako ja tuhlaako akun nopeammin? Puhelimena S24.

Tekisi mieli personoida nykyistä puhelinta ja asentaa Win 11 lookalike.
Tuskinpa mitään merkittävää vaikutusta kunhan teemassa ei ole ns. eläviä taustakuvia tai isoa osaa näytöstä käyttävää AOD-kelloa jne.
 
Liittynyt
05.02.2017
Viestejä
5 410
Täytyy kyllä sanoa, että S24:n akunkesto on täysin eri luokkaa kuin mitä oli vanhassa S22:ssa. Oletan, että on saatu virrankulutusta alas, kun akun koko on kasvanut vain hiukan.
 
Liittynyt
23.11.2023
Viestejä
437
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
249 711
Viestejä
4 349 550
Jäsenet
72 492
Uusin jäsen
Nailla_Mennaan1

Hinta.fi

Ylös Bottom