Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mistä tämä löytyy, en huomannut vaikka kuinka selasin?Sen huomasi, että Camera assistenttiin oli ilmaantunut asetus, jolla voi priorisoida tarkennuksen nopeuden kustannuksella. Oletuksena tuo oli pois eli ilmeisesti kuva otetaan vaikka sitä ei olisi vielä ehditty tarkentaa.
Tuolta Kuvausnopeus painikkeen takaa löytyy.Mistä tämä löytyy, en huomannut vaikka kuinka selasin?
Sen huomasi, että Camera assistenttiin oli ilmaantunut asetus, jolla voi priorisoida tarkennuksen nopeuden kustannuksella. Oletuksena tuo oli pois eli ilmeisesti kuva otetaan vaikka sitä ei olisi vielä ehditty tarkentaa.
Ja mistä tämän löytää?Tuolta Kuvausnopeus painikkeen takaa löytyy.
Tuo on näköjään erikseen ladattava appi Galaxy Storesta. Löytyy hakusanalla "camera assistant".Ja mistä tämän löytää?
Miten S23 Ultralla soitetaan videopuhelu? En nyt tarkoita WhatsAppia tai muita vastaavia sovelluksia. Yhteyshenkilöiden kohdalla on Google Meet -ikoni, josta voi vain lähettää kutsun käyttää Google Meetiä Puhelun aikana näkyvissä ei ole video call -painiketta tmv.
Mun tietääkseni Android ja iPhone kumpikaan ei ole koskaan tukenut niitä 3G-videopuheluita mitä joskus aikoinaan Nokioilla jne soiteltiin. Liekköhän 4G-verkot edes tukee enää koko tekniikkaa?Miten S23 Ultralla soitetaan videopuhelu? En nyt tarkoita WhatsAppia tai muita vastaavia sovelluksia. Yhteyshenkilöiden kohdalla on Google Meet -ikoni, josta voi vain lähettää kutsun käyttää Google Meetiä Puhelun aikana näkyvissä ei ole video call -painiketta tmv.
Äidin S23:lla videopuhelun soittaminen onnistuu suoraan osoitekirjasta henkilön nimen klikkaamisen jälkeen näkyvästä Google Meet -painikkeesta. Itse voin tuosta vain lähettää kutsun käyttämään Google Meetiä.Mun tietääkseni Android ja iPhone kumpikaan ei ole koskaan tukenut niitä 3G-videopuheluita mitä joskus aikoinaan Nokioilla jne soiteltiin. Liekköhän 4G-verkot edes tukee enää koko tekniikkaa?
Ei tullut mitään ilmoitusta.Pitikö Foxwaylta tulla vielä joku vahvistus että puhelin on tarkastettu/hyväksytty?
Sampalta tulee viesti, kun laite on hyväksytty. Foxwayllä n 6vk jono tällä hetkellä vaihtolaitteiden vastaanoton kanssa.Pitikö Foxwaylta tulla vielä joku vahvistus että puhelin on tarkastettu/hyväksytty?
Toimi ainakin aikanaan ensimmäisellä Galaxy S:llä. Tuota mietin itsekin että vaatiiko se nimenomaan 3G-yhteyden vai riittääkö mikä tahansa tarpeeksi nopea mobiilidatayhteys. 3G-verkothan suljetaan tänä vuonna.Mun tietääkseni Android ja iPhone kumpikaan ei ole koskaan tukenut niitä 3G-videopuheluita mitä joskus aikoinaan Nokioilla jne soiteltiin. Liekköhän 4G-verkot edes tukee enää koko tekniikkaa?
Mulle ei ole edes vielä tullut sitä palautuspussukkaa, vaikka jo julkaisusta tilasin puhelimen. Kysyin aspasta ehkä kuukausi sitten ja sanoivat että kiirettä on kuulemma palautusten kanssa.
Hyvityshän laskettiin mukaan jo ostovaiheessa, jos Samsungin kaupasta tilasitOnko täällä vielä porukoille tullut vanhasta luurista hyvitystä? Itsellä nyt 2 kk ollut luuri perillä eikä vielä ole mitään kuulunut. Laitoin siis vaihtoon priimakuntoisen S22 perusmallin.
Laskettiin ja maksettiin eri asiaHyvityshän laskettiin mukaan jo ostovaiheessa, jos Samsungin kaupasta tilasit
Puhelimen arvo lasketaan ostovaiheessa, ja kyseinen summa vähennetään maksettavasta uuden puhelimen hinnasta. Eli hyvityksen saa etukäteen. Oliko tuossa jotain epäselvää?Laskettiin ja maksettiin eri asia
Puhelimen arvo lasketaan ostovaiheessa, ja kyseinen summa vähennetään maksettavasta uuden puhelimen hinnasta. Eli hyvityksen saa etukäteen. Oliko tuossa jotain epäselvää?
Aivan joo, ostoskorissa näyttää alennettua hintaa, niin luulin, että myös tämä summa veloitetaan. Outo juttu kyllä jos ei vielä 2kk jälkeenkään ole tuota summaa palautettuEi kyllä saanut vaihtopuhelimen hyvityshintaa vähemmän maksettavaa kun tilasin ennakkotilauksesta suoraan Samsungilta. Maksettavaa tuli se puhelimen normihinta -alennukset. Vaihtopuhelimen hyvityshinta kyllä oli laskettu, mutta se maksetaan myöhemmin kun on tutkittu vaihtoluuri yms....
Ja selvennetään vielä sen verran, että maksoin luurin suoraan kortilla. En tiedä vaikuttaako tuo sitten asiaan.
Ei kyllä saanut vaihtopuhelimen hyvityshintaa vähemmän maksettavaa kun tilasin ennakkotilauksesta suoraan Samsungilta. Maksettavaa tuli se puhelimen normihinta -alennukset. Vaihtopuhelimen hyvityshinta kyllä oli laskettu, mutta se maksetaan myöhemmin kun on tutkittu vaihtoluuri yms....
Ja selvennetään vielä sen verran, että maksoin luurin suoraan kortilla. En tiedä vaikuttaako tuo sitten asiaan.
Pakko olla joku asetus tai asennettu ohjelma, ei mulla ainakaan (koputtaa puuta) ole vielä ollut tollaisia. Olen kyllä kuvitellut että toi Samsungin oma sekuntikello taitaa aiheuttaa enemmän akunkulutusta kuin sen pitäisi. Tai onko sulla ollut always on display päällä tossa?
Ei ole mitään always on turhuuksia. Samsungin kello on toki käytössä herätyksiä varten. Usein on tullut kyllä ihmeteltyä kuinka makkarissa ollessa puhelin näyttää 0-1 palkkia kentän vahvuudeksi. Silti joinain öinä tuo akun käyttö on ihan normaalia 5% luokkaa.Pakko olla joku asetus tai asennettu ohjelma, ei mulla ainakaan (koputtaa puuta) ole vielä ollut tollaisia. Olen kyllä kuvitellut että toi Samsungin oma sekuntikello taitaa aiheuttaa enemmän akunkulutusta kuin sen pitäisi. Tai onko sulla ollut always on display päällä tossa?
Eihän vain ole tästä kyse:
Ei ole.Eihän vain ole tästä kyse:
Onko Samsung-puhelimesi akunkesto heikentynyt viime aikoina? Tarkista tämän sovelluksen päivittyminen
Monet Samsung-käyttäjät ovat viime aikoina valitelleet heikentyneestä akunkestosta. Syypää saattaa olla korealaisyhtiön virtuaalinäppäimistö, SamMmobiili.fi
Löysin netistä tällaisen:
"Samsung Korea support has acknowledged that banana-issue is a hardware-fault and they gonna change the camera-module of the affected users phone based on the german forum reply.
mod to clarify: only if the user asks it of course, no global recall or anything."
Samsung Galaxy S23 camera blur issue persists after April update
Some Samsung Galaxy S23 & S23 Plus users are still reporting the 'bananagate' or camera blur issue even after the April 2023 update.piunikaweb.com
Pitäisiköhän kysellä huoltoa tämän perusteella
Kävin viime viikolla Samsungin huollossa kyselemässä. Samsungilta kuulemma juuri tullut tieto, että korjaavaa softapäivitystä valmistellaan. Sanoi myös, ettei vika korjaannu kameramoduulia vaihtamalla. Tiedä sitten...
Tänään tuli supportilta viesti, että maniloit on palautettu.Pari päivää sitten kyselin Sampalta missä hyvitys viipyy. Luvattiin palata asiaan... Saa nähdä.
Sama ongelma tuntuu olevan täälläkinEi kestänyt taas kauaa että tuli toukokuun tietoturvapäivitys
Mikä siinä on että tämä ei ikinä itse tarkista päivityksiä? Edellinen tarkistus taisi olla joku pari viikkoa sitten kun olin myös manuaalisesti käynyt tarkistamassa.
Eiköhän se automaattisesti tapahtuva päivitysten tarkistus ja ajo ole vain porrastettua eikä niin että samalla sekunnilla tuuttaa jokaiseen S23:een jota valmistettu. Jos nyt sattuisikin pääsemään joku häiritsevä bugi mukaan niin ei ehdi asentumaan joka laitteeseen ennen kuin huomataan ja vedetään päivitys jaosta odottamaan korjausta.Ei kestänyt taas kauaa että tuli toukokuun tietoturvapäivitys
Mikä siinä on että tämä ei ikinä itse tarkista päivityksiä? Edellinen tarkistus taisi olla joku pari viikkoa sitten kun olin myös manuaalisesti käynyt tarkistamassa.
Ei kestänyt taas kauaa että tuli toukokuun tietoturvapäivitys