Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Juu sama kuin yllä, eli itsellä myös tuo asetus päällä. Ainoa mitä se taitaa tehdä on se, että kun käyt käsin tarkistamassa päivitykset ja niitä löydetään, alkaa lataus heti.Onko siis näin vaikka "Lataa automaattisesti Wi-Fillä" -asetus olisi päällä? Itsellä tuo on pois päältä koska haluan itse päättää milloin lataan ja päivitän, ja myös täällä saa aina manuaalisesti tarkistaa päivitykset.
Tuo Play kaupan sovellusten päivittyminen on kyllä aina ollut mulla joka laitteella (Samsung tai Lenovo) tasoa "sitten joskus". Käytännössä käyn joka päivä itse katsomassa onko päivityksiä ja onhan niitä.
Ei ole latauksessa yöllä. Akku on täynnä nukkumaan mennessä ja yön aikana ehtii kulumaan noin 5%. Sitten puhelin makaa taas lähes koko päivän laturissa. Ei ollut restricted käytössä. Enpä ollut tuollaista asetusta koskaan aiemmin edes tajunnut etsiä.Onhan sulla Play Storen Battery-asetuksena "Unrestricted"?
Ja onhan puhelin yöllä kiinni WiFissä JA latauksessa? Ainakin täällä tuo tarkastaa yleensä ne joskus kello 3-4 välissä. Play Store ei toki itse missään kerro tuota, että luurin pitää olla myös latauksessa tarkistushetkellä, jotta sovelluksia päivitetään, mutta sellaista se on.
Onhan sulla Play Storen Battery-asetuksena "Unrestricted"?
Ja onhan puhelin yöllä kiinni WiFissä JA latauksessa? Ainakin täällä tuo tarkastaa yleensä ne joskus kello 3-4 välissä. Play Store ei toki itse missään kerro tuota, että luurin pitää olla myös latauksessa tarkistushetkellä, jotta sovelluksia päivitetään, mutta sellaista se on.
No eihän se selvästi sitten niitä päivittele itsestään ajallaan jos siellä nytkin on 16 sovellusta odottamassa päivityksen asennusta. Kuten alun perin itse sanoin niin tuo päivitysten asennus on tasoa "sitten joskus".Kummallisia eroja näiden toiminnoissa eri käyttäjillä. Itselläni nimittäin on Play Storen Battery-asetus oletusasennossa "Optimized", ja silti se lataa päivityksiä päivittäin vaikka puhelin ei olisi edes latauksessa. Esimerkiksi eilen oli päivittänyt 7 sovellusta nukkuessani joskus 5 jälkeen aamulla, enkä pidä puhelinta koskaan yöllä latauksessa. Toki sovelluksia saattaa kertyä päivän mittaan jonoksi asti odottamaan päivitystä, esim. nyt on 16 sovellusta jotka pitäisi päivittää, mutta ihan hyvin tuo näyttää vuorokausitasolla noita päivityksiä hoitavan ilman, että itse tarvitsee asiaan puuttua.
Kotona pidän puhelinta wifissä, mutta olen silti laittanut Play Storen Network preferences -asetuksista "Auto-update apps: Over any network", jolloin se voi päivittää myös mobiiliverkossa.
No eihän se selvästi sitten niitä päivittele itsestään ajallaan jos siellä nytkin on 16 sovellusta odottamassa päivityksen asennusta. Kuten alun perin itse sanoin niin tuo päivitysten asennus on tasoa "sitten joskus".
jos siellä nytkin on 16 sovellusta odottamassa päivityksen asennusta.
Liekköhän sellainen asetus jossain et päivitykset asentuu vain ollessa kytkettynä laturiin
Tietenkin pitäisi. Siellä voi olla jokin kriittinen tietoturva-aukko paikattuna.pitäisikö mielestäsi päivitysten asentua saman tien kun niitä ilmaantuu?
Dna:lta tuli laitettua.. jotenki alkaa tuntuun että yleisesti elektroniikan taso menny huonoksi kun vähän väliä saa laittaa uusia laitteita takuuseen/korjaukseenEi sattunut olemaan ostettu Samsungin verkkokaupasta ilmaisella 6kk vahinkoturvalla maustettuna?
Samsung Care+ | Samsung Suomi
Suojaa uusi Galaxy-puhelimesi Samsung Care+ -palvelulla. Nauti vakuutuksesta, joka kattaa laitekorjaukset, akun vaihdon, näytön vauriot sekä muita vaurioita jopa kahden vuoden ajan.www.samsung.com
Dna:lta tuli laitettua.. jotenki alkaa tuntuun että yleisesti elektroniikan taso menny huonoksi kun vähän väliä saa laittaa uusia laitteita takuuseen/korjaukseen
Oliko tässä nyt sitten jo jotain isompaa kamerapäivitystä? Muotokuvaan oli ainakin ilmestynyt uusi 2X-vaihtoehto. Rajaakohan tuo sen nyt jostain 50MP kuvasta sitten vai mitenhän mahtaa toimia
Ei tullut muutosta.Oleellisinta lienee, onko bananaGate nyt ohi s23:lla vai tuliko kamerakorjauksena vain tuo 2x zoomi ?
Tuo lihavoitu osuus taisi selvitä. Eli Samsung laittaa softia deep sleeppiin (mikä oli kyllä tiedossa) ja se teki sen myös Mapsile ja AMiGO:lle. Deep sleepissä näkyvät softat eivät näy AA:lle, minkä lisäksi ne eivät näy myöskään Play storelle, eli niitä ei päivitetä.Taas aamusta Android Auton (AA) kanssa omituisuutta. BT yhdisti ja USB:n kun laittoi kiinni niin AA myös osittain. Osittain siksi, että podcast pelasi ok auton kaiuttimista, mutta Google maps ei toiminut. BT, GPS, USB pois ja takaisin ja alkoi toimia. Iltapäivällä ei sitten auttanut muu kuin puhelimen bootti. Ja tosiaan nuo Jabran napit eivät ollet edes mukana, joten mikään muu ei tuossa oikein pääse sotkemaan.
Samsungin oma suojakalvo näytössä ja Ringke Fusion case.Minkälaista suojaa porukka käyttää S23 Ultrassa? Oon kuullut että panssarilasilla sormenjäljentunnistus ei toimi kunnolla?
Minkälaista suojaa porukka käyttää S23 Ultrassa? Oon kuullut että panssarilasilla sormenjäljentunnistus ei toimi kunnolla?
Minkälaista suojaa porukka käyttää S23 Ultrassa? Oon kuullut että panssarilasilla sormenjäljentunnistus ei toimi kunnolla?
Samsungin orkkiskalvo ja dbrandin nahkaskini takakuoressa.Minkälaista suojaa porukka käyttää S23 Ultrassa? Oon kuullut että panssarilasilla sormenjäljentunnistus ei toimi kunnolla?
Se uusi 2x tila on vain muotokuva tilassa käytettävissä.Olisi saanut se 2x tila tulla suoraan valittavaksi ilman että pitää ensin klikata jotain toista zoomin tasoa.
No mitäs ihmeen järkeä tuossa nyt on?Se uusi 2x tila on vain muotokuva tilassa käytettävissä.
Siis onko tuossa oletuksena pakasta vedettynä jokin kalvo? Eilen pränikkä Ultra otettu käyttöön eikä omiin silmiin osu minkäänlaista kalvoa tuossa puhelimessaSamsungin orkkiskalvo ja dbrandin nahkaskini takakuoressa.
Ei ole tehtaalta kalvoa. Tuossa tarkoitetaan vain Samsungin valmistamaa kalvoaSiis onko tuossa oletuksena pakasta vedettynä jokin kalvo? Eilen pränikkä Ultra otettu käyttöön eikä omiin silmiin osu minkäänlaista kalvoa tuossa puhelimessa
Siis onko tuossa oletuksena pakasta vedettynä jokin kalvo? Eilen pränikkä Ultra otettu käyttöön eikä omiin silmiin osu minkäänlaista kalvoa tuossa puhelimessa
Tuossa suora linkki samsungin sivuille, mistä kyseiset kalvot saa ostettua. Myös muilta jälleenmyyjiltä löytyy.
Helpointa on mennä kylppäriin, valuttaa kuumaa vettä viitisen minuuttia lattialle niin, että ilma on höyrystynyt. Sen jälkeen luuri vasta paketista pois ja muistaa vielä dust remover -tarroilla täppäillä näytön toisen laidan puhtaaks ennenku asentaa muvoikalvon toisen puolen. Kun eka puoli on kii ni täppäilee toisen puolen pölyttömäks ja laskee sit kalvon alas. Voila ja kalvo on pölyttömänä näytössä. Itellä ei oo kylpyhuonekikalla jääny yhenkään muovi tai lasikalvon alle pölyhiukkasia.Olisi kyllä saanut olla vakiona niin ei olisi tarvinnut jäädä katselemaan kalvon alle jäänyttä pölyhiukkasta. Mutta minkäs teet kun kapitalisti keksii taas yhden säästö-/rahastuskohteen...
Tuota on kokeiltu aiemmin eikä valitettavasti ainakaan meikäläisen kylppärissä toimi Kylppäri ehkä eniten pölynen huone kämpässä koska pyykkikonekin siellä.Helpointa on mennä kylppäriin, valuttaa kuumaa vettä viitisen minuuttia lattialle niin, että ilma on höyrystynyt. Sen jälkeen luuri vasta paketista pois ja muistaa vielä dust remover -tarroilla täppäillä näytön toisen laidan puhtaaks ennenku asentaa muvoikalvon toisen puolen. Kun eka puoli on kii ni täppäilee toisen puolen pölyttömäks ja laskee sit kalvon alas. Voila ja kalvo on pölyttömänä näytössä. Itellä ei oo kylpyhuonekikalla jääny yhenkään muovi tai lasikalvon alle pölyhiukkasia.
Omassa käytössä S10 ei kestänyt päivääkään, mutta S23+ menee helposti päivän ja varmaan kaksi, jos tulisi testattua. Pääasia on, että töihin tai minne vaan uskaltaa aamulla lähteä, vaikka akkua olisi 50 %.Mietin tässä kovasti onko S23 Ultra sen parin sadan euron väärti verrattuna S23+ -malliin kolmen leasing vuoden aikana. En tarvi kynää enkä "parempaa" näyttöä, painoa on enemmän mutta onko kamera paljon parempi kuin plussassa? Akku on hieman isompi (riittävä varmaankin kuitenkin myös plussassa). Mitä muita käytännön eroja noissa on?
Vanha S10 toimii vielä hyvin vaikka akku ei enää oikein kestä kahta päivää.
Omassa käytössä S10 ei kestänyt päivääkään, mutta S23+ menee helposti päivän ja varmaan kaksi, jos tulisi testattua. Pääasia on, että töihin tai minne vaan uskaltaa aamulla lähteä, vaikka akkua olisi 50 %.
Kamerasta en tiedä, mutta jo S23+ on suhteellisen painava, jos vertaa S10:een tai edes noihin uudempiin perusmalleihin. Paljon käyttävälle voi olla merkityksellistä. Ultra on tästä vielä jonkin verran painavampi.