mRkukov
Hrrrr...
4.3v oli laturin irroituksen jälkeen. Tippui hetkessä 4.2v ja muutaman prosenttiyksikön käytöllä 4.15v.S22 sarjan akuissa 4.45V, joten taulukko loppuu vähän kesken (vanhaa tietoa). Voitko ladata 100% ja kertoa jännitteen sitten?
Oliko tuo 4.45v joku maksimi latausjännite vai akun nimellisjännite? Onko muuta lähdettä kuin tuo yksi kuva jonka tekstistä ei saa selvää (/ymmärrä kiinaa). Max latausjännitteelle tuo vaikuttaa enemmän kuin nimellisjännitteelle.
E:
Googlesta:
On the other hand, the EB-BS908ABY battery module is listed with a rated capacity of 4,855mAh, hinting that it could come with a typical battery capacity of 5,000mAh. It has a rated voltage of 3.88V and a maximum voltage of 4.45V. This battery is expected to be packed in the Samsung Galaxy S22 Ultra.

Olen nyt kiinnostunut tuosta tarjouksesta sen vuoksi, että siinä tulisi mukana tabletti ja älykello, jotka mulla menisi molemmat käyttöön. Aiemmin olin vahvasti sitä vastaan ettei tässä vaiheessa vuotta Samsungia kun keväällä tulee uudet mallit, mutta todennäköisesti päivitykset on S23:ssa pieniä (ainakin kamerassa ehkä), uusia mallisarjoja tulee kokoajan (aina on paska aika ostaa) ja tässä olisi nyt hyvä tarjous nykyisestä mallista. Hieman toki mietityttää tuo täälläkin paljon puhetta herättänyt akkukesto, mutta mulle riittää jos päivän kestää satunnaisella/aktiivisella käytöllä. Tottunut lataamaan puhelinta joka yö ja satunnaisesti autossa päivän aikana.