Samsung Galaxy S22 / S22+ / S22 Ultra

Liittynyt
10.01.2019
Viestejä
16 295
Oliskohan tuo kuukausi takaperin tullut ladattavaksi, aiemmin ei löytynyt koko play kaupasta normaali haulla ja jos sen omat sovellukset listalta koitti asentaa niin herjasi heti että asennus ei onnistu.
Olitko alun perin sen sieltä ladannut, vai tuonnut puhelimeen siirron yhteydessä.

Koska muuten se tuli saatavilla Play kauppaan, mennyt kokonaan ohi että on sinne tullut. (uhka rahapelin takia oli pitkään pois)

Edit, ilmeisesti viimevuonna julkaistu Google Play kaupassa.

Edi2 enään ei tarkoilla omilla sivuilla lainkaan , Veikkauksesta ei taida olla omaa ketjua, näitä ko firmaa liippaavia juttuja aina välillä tulee, niin kannattan jos joku perustaa oman ketjun, toki kai yhdestä apista voi keskutella jossain yleisessä sovellusketjussa.
 
Liittynyt
19.01.2021
Viestejä
347
Olitko alun perin sen sieltä ladannut, vai tuonnut puhelimeen siirron yhteydessä.

Koska muuten se tuli saatavilla Play kauppaan, mennyt kokonaan ohi että on sinne tullut. (uhka rahapelin takia oli pitkään pois)

Edit, ilmeisesti viimevuonna julkaistu Google Play kaupassa.

Edi2 enään ei tarkoilla omilla sivuilla lainkaan , Veikkauksesta ei taida olla omaa ketjua, näitä ko firmaa liippaavia juttuja aina välillä tulee, niin kannattan jos joku perustaa oman ketjun, toki kai yhdestä apista voi keskutella jossain yleisessä sovellusketjussa.
Ei itse puhelinta suoranaisesti koske, aiheen vierestä kuitenkin niin alunperin asensin edelliseen puhelimeen sen veikkauksen .apk tiedostolla heidän sivuilta, ja kun se tosiaan tuli taas play kaupan kautta saatavilla tuossa jossain kohtaa viime vuotta ja samalla poistui koko tiedoston latausmahdollisuus heidän sivuilta niin tuo aiemmin asennettu apk alkoi päivittymään play kaupan kautta ja sitä myöten tuli tuonne omat sovellukset listalle. Tällä S22 Ultralla ei tosiaan tuota alunperin play kaupasta löytynyt ja kun ei se vanha apk tiedostokaan ollut tallessa niin ei koko sovellusta saanut sitten puhelimeen muuta kuin tosiaan tässä jonkun päivityksen (käyttis, itse veikkaus sovellus) jälkeen. Luulin jo hetken aikaa että vika on google tilin ikäasetuksissa mutta ei sieltäkään mitään käytössä olevaa K18 rajoitusta löytynyt.
 
Liittynyt
13.10.2017
Viestejä
90
Osaakohan joku neuvoa ton älä häiritse tilan käytössä? Jos laitan piilota koko näytön ilmoitukset kun näyttö on sammutettu ja lukossa saan yhä noita "tiedotteita" eli ilmoituksia esim Messenger ja whatsapp viesteistä eli valaisee siis nuo reunat ja näen sen viestin sisällön. En ole antanut messengerille lupaa ohittaa älä häiritse tilaa enkä ole luonut sille poikkeusta tuonne asetuksiin.

Pienen tutkiskelun jälkeen totesin, että jos valitsen tuolta älä näytä ponnahdusilmoituksia niin nuo ilmoitukset katoavat myös silloin kun näyttö on pimeänä. Haluaisin saada nämä ilmoitukset kun näyttö on päällä mutta en silloin kun se pimeänä/lukittuna. Always on display on pois päältä eikä sen asetuksilla ole vaikutusta asiaan, tosin ei sillä pitäisi olla merkitystä kun OLETAN että älä häiritse tila ohittaisi muut asetukset. Sampan mukaan tuon piilota koko näytön ilmoitukset pitäisi '' Tap Hide full screen notifications to prevent notifications from showing when the screen is off''

1665444301035.png
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
11.10.2022
Viestejä
5
Moi, keksikö joku tuohon 4g ja 5g verkkojen tippumiseen jotain? en löytänyt vaikka kuinka selasin. Ongelmana on siis se että nettiyhteys vaan päättää katketa kokonaan puhelimessa.
 

Josef

Це політично коректна назва.
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 796
Moi, keksikö joku tuohon 4g ja 5g verkkojen tippumiseen jotain? en löytänyt vaikka kuinka selasin. Ongelmana on siis se että nettiyhteys vaan päättää katketa kokonaan puhelimessa.
Itse vaihdoin samaan aikaan 200m 4g liittymän -> 450m 5G:hen, perinteisen simmin eSimmiks ja lopetin wifin käytön kokonaan, putoilu loppui mut en tiedä mikä noista, jos mikään on syynä siihen.
 
Liittynyt
11.10.2022
Viestejä
5
Moi, keksikö joku fiksin tuohon että S22+ tiputtaa nettiyhteyden 3G, 4G ja 5G verkoista? Ongelma on erittäin ärsyttävä kun tuntuu että yhteys katkeaa kokonaan.
 

Josef

Це політично коректна назва.
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 796
Huoohh, kun tää helvetin luukku joskus toimis niinkuin pitää..
 
Liittynyt
11.10.2022
Viestejä
5
Moi, keksikö joku fiksin tuohon että S22+ tiputtaa nettiyhteyden 3G, 4G ja 5G verkoista? Ongelma on erittäin ärsyttävä kun tuntuu että yhteys katkeaa kokonaan.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 108
Päivän akkukestoraportti, S22 perusmalli: 6 h laturista irrottamisen jälkeen, 10 min ruutuaikaa = akku 85 prosentista 65 prosenttiin.

En ole huomannut netin pätkimistä, mutta todella usein vilahtaa sovelluksissa (ainakin Facebook ja Outlook) teksti "olet offline-tilassa" joka häviää parin sekunnin päästä enkä ehdi mitään katkoa huomata.
 

Josef

Це політично коректна назва.
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 796
Tämä taitaa olla paras ratkaisu.
Joo, päissäni yhdistelin tuon putoilun ehkä liittyvän wifi -> mobiilidata vaihtoon.

Päivän akkukestoraportti, S22 perusmalli: 6 h laturista irrottamisen jälkeen, 10 min ruutuaikaa = akku 85 prosentista 65 prosenttiin.
Meh.. 5 h 50 min pois laturista, 39 min ruutua, akku 84%.

SmartSelect_20221011_135833_AccuBattery.jpg
 

Fox-x

Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
858
Ainakin mulla vie paljon akkua tuo verkosta toiseen hyppiminen 5G->h+
Huomasin saman. Vedin viime viikolla tehdasasetuksiin ja aloin sen jälkeen ihmettelemään lisääntynyttä akunkulutusta.
Eilen hoksasin että tuo 5G unohtunut päälle, vaihdoin 4G/3G/2G ja akku kestää taas niinkuin ennenkin.
 
Liittynyt
13.10.2017
Viestejä
90
Osaakohan joku neuvoa ton älä häiritse tilan käytössä? Jos laitan piilota koko näytön ilmoitukset kun näyttö on sammutettu ja lukossa saan yhä noita "tiedotteita" eli ilmoituksia esim Messenger ja whatsapp viesteistä eli valaisee siis nuo reunat ja näen sen viestin sisällön. En ole antanut messengerille lupaa ohittaa älä häiritse tilaa enkä ole luonut sille poikkeusta tuonne asetuksiin.
Kyselin tästä Samsungin tuesta ja noista asetuksista huolimatta ei ole ilmeisesti mahdollista valita niin, että ilmoituksia saa silloin kun puhelinta käyttää mutta kun näyttö on pimeänä niin ilmoituksia ei tule.
Tosin välillä syytti chatissa esim whatsappin korkean prioriteetin asetuksia (mitä ei edes ole esim fb messengerissä) mutta toisaalta myös sanoi ettei ole mahdollista valita milloin ilmoituksia saa ja milloin ei.
Pitänee siis opetella käyttämään älä häiritse tilaa niin, että kun ei halua enää mitään ilmoituksia omia poikkeuksia lukuunottamatta niin aktivoi tilan vasta silloin. Jos nyt joku muukin on pohtinut asiaa.
 

mRkukov

Hrrrr...
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
7 723
Kyselin tästä Samsungin tuesta ja noista asetuksista huolimatta ei ole ilmeisesti mahdollista valita niin, että ilmoituksia saa silloin kun puhelinta käyttää mutta kun näyttö on pimeänä niin ilmoituksia ei tule.
Tosin välillä syytti chatissa esim whatsappin korkean prioriteetin asetuksia (mitä ei edes ole esim fb messengerissä) mutta toisaalta myös sanoi ettei ole mahdollista valita milloin ilmoituksia saa ja milloin ei.
Pitänee siis opetella käyttämään älä häiritse tilaa niin, että kun ei halua enää mitään ilmoituksia omia poikkeuksia lukuunottamatta niin aktivoi tilan vasta silloin. Jos nyt joku muukin on pohtinut asiaa.
Tasker?

Voitko vielä avata yksinkertaisesti että mitä haluat ja milloinkin niin on helpompi myös miettiä millä säännöillä se onnistuu. Mitä "ilmoituksia" ja mikä "valaisee reunat".

Haluat siis ilmoituksia vain silloin kun näyttö päällä?

E: nämä?
Screenshot_20221011_221301.jpg
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
13.10.2017
Viestejä
90
Tasker?

Voitko vielä avata yksinkertaisesti että mitä haluat ja milloinkin niin on helpompi myös miettiä millä säännöillä se onnistuu. Mitä "ilmoituksia" ja mikä "valaisee reunat".

Haluat siis ilmoituksia vain silloin kun näyttö päällä?
Sori en puhunut asioista niiden omalla nimellä.
Haluan siis älä häiritse tilassa niin, että saan ilmoitukset kun näyttö on päällä/käytössä,
MUTTA kun näyttö on pois päältä niin en halua saada ilmoitusponnahdusikkunoita/tiedotteita jotka valaisevat tuon puhelimen reunan.
Mun mielestä jos valitsen älä häiritse tilan asetuksista ''piilota koko näytön ilmoitukset kun näyttö on sammutettu'' tämän pitäisi pimentää nämä ilmoitukset, mutta saan silti yhä noita tiedotteita esim messengerin ja whatsappin viesteistä, vaikka en ole antanut niille lupaa toimia älä häiritse tilassa. Mun oletus on että älä häiritse tilassa en saa ilmoituksia/tiedotteita/ponnahdusikkunoita kun näyttö on pois päältä jos olen niin asetuksista valinnut mutta Samsung ei toimi näin.

"Tarkistin tuota vielä laitespesialistin puolelta. Ilmoitusten kanssa valitettavasti ei voi valita onko ne käytössä vain osittain, eli asetus on joko käytössä tai ei käytössä" tämä oli Samsungin vastaus asiaan
 
Viimeksi muokattu:

mRkukov

Hrrrr...
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
7 723
Sori en puhunut asioista niiden omalla nimellä.
Haluan siis älä häiritse tilassa niin, että saan ilmoitukset kun näyttö on päällä/käytössä,
MUTTA kun näyttö on pois päältä niin en halua saada ilmoitusponnahdusikkunoita/tiedotteita jotka valaisevat tuon puhelimen reunan.
Mun mielestä jos valitsen älä häiritse tilan asetuksista ''piilota koko näytön ilmoitukset kun näyttö on sammutettu'' tämän pitäisi pimentää nämä ilmoitukset, mutta saan silti yhä noita tiedotteita esim messengerin ja whatsappin viesteistä, vaikka en ole antanut niille lupaa toimia älä häiritse tilassa. Mun oletus on että älä häiritse tilassa en saa ilmoituksia/tiedotteita/ponnahdusikkunoita kun näyttö on pois päältä jos olen niin asetuksista valinnut mutta Samsung ei toimi näin.
Oletko sallinut poikkeuksia siihen do not disturb tilaan? Näitä siis:

Screenshot_20221011_224259.jpg
 
Liittynyt
13.10.2017
Viestejä
90
Oletko sallinut poikkeuksia siihen do not disturb tilaan? Näitä siis:
Sehän tässä onkin kun vaikka siellä ei olis sallittu mitään poikkeuksia niin silti viestit vaan välkkyy näytöllä. Jos valitsen älä näytä ponnahdusilmoituksia kun näyttö on käytössä niin se asetus pimentää ilmoitukset myös silloin kun näyttö ei ole käytössä, mut en haluaisi aina venkslata noita asetuksia edestakas. Mun mielestä Do not disturb moden pitäisi estää nuo ilmoitukset.

Tein tähän lyhyen videon asetuksista sekä ilmoituksesta
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
140
Vinkki niille joilla sormenjälkilukija on toiminut vaihtelevalla menestyksellä.

Mene sovelluksiin ja valitse "Näytä järjestelmäsovellukset".

Aseta sovelluksen "com.samsung.android.biometrics.app.setting" akun käyttö tilaan "Rajoittamaton / Unrestricted".

Ainakin minulla sormenjälkilukijan nopeus ja luotettavuus paranivat huomattavasti. Nyt riittää usein, että hipaisee kevyesti lukijaan, ennen piti olla huolellisempi ja painaa kovempaa. Näytönsuoja on käytössä, mutta näytön kosketusherkkyyttä lisäävä asetus on pois päältä.
 
Liittynyt
09.01.2017
Viestejä
159
Vinkki niille joilla sormenjälkilukija on toiminut vaihtelevalla menestyksellä.

Mene sovelluksiin ja valitse "Näytä järjestelmäsovellukset".

Aseta sovelluksen "com.samsung.android.biometrics.app.setting" akun käyttö tilaan "Rajoittamaton / Unrestricted".

Ainakin minulla sormenjälkilukijan nopeus ja luotettavuus paranivat huomattavasti. Nyt riittää usein, että hipaisee kevyesti lukijaan, ennen piti olla huolellisempi ja painaa kovempaa. Näytönsuoja on käytössä, mutta näytön kosketusherkkyyttä lisäävä asetus on pois päältä.
Minkä takia mä en löydä tollasta "näytä järjestelmäsovellukset"-kohtaa mistään?

Edit. Heti löysin.
 

mRkukov

Hrrrr...
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
7 723
Vinkki niille joilla sormenjälkilukija on toiminut vaihtelevalla menestyksellä.

Mene sovelluksiin ja valitse "Näytä järjestelmäsovellukset".

Aseta sovelluksen "com.samsung.android.biometrics.app.setting" akun käyttö tilaan "Rajoittamaton / Unrestricted".

Ainakin minulla sormenjälkilukijan nopeus ja luotettavuus paranivat huomattavasti. Nyt riittää usein, että hipaisee kevyesti lukijaan, ennen piti olla huolellisempi ja painaa kovempaa. Näytönsuoja on käytössä, mutta näytön kosketusherkkyyttä lisäävä asetus on pois päältä.
Akunkäyttö ainakin kasvoi, mutta palaamalla optimized en huomannut nopeuseroa. Placeboa vai oikeaa etua tuosta asetuksesta?
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 108
Jos jossain asiassa S22 ansaitsee kehuja niin minulla se on kameran lisäksi sormenjälkilukija. Toimii varmaan 99,9-prosenttisesti ensimmäisen opetuksen jäljiltä edelleen.

Huonosta standby-akunkestosta olen huomannut, että korostuu mobiilidataa käyttäessä (5G-liittymää ei ole ja se on asetuksista pois, ainoastaan 4G käytössä). Kotona tai muualla kun pitää wifissä ja signaali on hyvä niin akku kestää huomattavasti paremmin.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
140
Akunkäyttö ainakin kasvoi, mutta palaamalla optimized en huomannut nopeuseroa. Placeboa vai oikeaa etua tuosta asetuksesta?
Ei ainakaan minulla ole placeboa, koska:
Nyt riittää usein, että hipaisee kevyesti lukijaan, ennen piti olla huolellisempi ja painaa kovempaa.
Nyt se lukija toimii niin kuin sen voisi olettaa toimivan, ennen sen kanssa oli sellainen fiilis, että voisihan tämä paremminkin toimia. Asetus estää prosessia pysähtymästä, joten sen pitäisi teknisesti toimia nopeammin. Ehkä tuo sormenjälkilukija on sinun laiteyksilössäsi toiminut tähänkin saakka riittävän nopeasti, joten et huomaa eroa.

Miten paljon akunkäyttö kasvoi?
 

mRkukov

Hrrrr...
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
7 723
Jos jossain asiassa S22 ansaitsee kehuja niin minulla se on kameran lisäksi sormenjälkilukija. Toimii varmaan 99,9-prosenttisesti ensimmäisen opetuksen jäljiltä edelleen.
Eka puhelin itselläkin jossa lukija on toiminut lähes aina ilman ongelmia.


Ehkä tuo sormenjälkilukija on sinun laiteyksilössäsi toiminut tähänkin saakka riittävän nopeasti, joten et huomaa eroa.
Kyllä.


Miten paljon akunkäyttö kasvoi?
Tuo sovellus oli syönyt ennen muutosta 15% ja asetuksen jälkeen 23%. Jos ei hyödytä niin pois vain. Testasin myös täysin "restricted" eikä sekään vaikuttanut lukijan toimintaan ainakaan nopealla testauksella.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 712
Tuo sovellus oli syönyt ennen muutosta 15% ja asetuksen jälkeen 23%. Jos ei hyödytä niin pois vain. Testasin myös täysin "restricted" eikä sekään vaikuttanut lukijan toimintaan ainakaan nopealla testauksella.
Kuulostaa hieman erikoiselle että sormenjälkilukijan kulutus olisi 15% saati sitten 23%. Omassa S22:ssa näyttää tasan nollaa tuolle, eikä mitään ongelmia ole ollut, kuten ei kyllä vuosikausiin muillakaan luureilla.
 

mRkukov

Hrrrr...
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
7 723
Kuulostaa hieman erikoiselle että sormenjälkilukijan kulutus olisi 15% saati sitten 23%. Omassa S22:ssa näyttää tasan nollaa tuolle, eikä mitään ongelmia ole ollut, kuten ei kyllä vuosikausiin muillakaan luureilla.
Joo en tiedä mikä tuota vaivasi. Nyt näyttää 2% :beye:
 
Liittynyt
07.10.2017
Viestejä
102
Onko teillä tuo lukija kokoajan "toimintavalmiudessa" kun näyttö on sammuksissa, itsellä se tulee jostain syystä näkyviin melkolailla ainoastaan silloin kun jättää jonkun sovelluksen auki ja sulkee näytön :hmm:

Kaikki asetukset olen koittanut katsoa läpi että se olisi jatkuvasti päällä, mutta ei siltikään ole jatkuvasti kuvake näkyvissä näyttö sammutettuna.
 

mRkukov

Hrrrr...
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
7 723
Onko teillä tuo lukija kokoajan "toimintavalmiudessa" kun näyttö on sammuksissa, itsellä se tulee jostain syystä näkyviin melkolailla ainoastaan silloin kun jättää jonkun sovelluksen auki ja sulkee näytön :hmm:

Kaikki asetukset olen koittanut katsoa läpi että se olisi jatkuvasti päällä, mutta ei siltikään ole jatkuvasti kuvake näkyvissä näyttö sammutettuna.
Itsellä ainakin AOD pakotettuna aina päällä -> sormenjälki näytössä.
 

Josef

Це політично коректна назва.
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 796
AOD -> Tap to show, eli jos näyttö on pimee niin se on kirjaimellisesti pimeä, ei näy mitään.
 

Gobi

Make ATK Great Again
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 691
Onko teillä tuo lukija kokoajan "toimintavalmiudessa" kun näyttö on sammuksissa, itsellä se tulee jostain syystä näkyviin melkolailla ainoastaan silloin kun jättää jonkun sovelluksen auki ja sulkee näytön :hmm:
Kaikki asetukset olen koittanut katsoa läpi että se olisi jatkuvasti päällä, mutta ei siltikään ole jatkuvasti kuvake näkyvissä näyttö sammutettuna.
Ihan musta näyttö ilman AODta ja toimii kun painaa sormen siihen lukijan kohdalle. Kuvaketta ei siis näy edes siinä.
 

Josef

Це політично коректна назва.
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 796
Kaikki ovat valittuna ja myöskin valinta että näytä kuvake aina aod:ssä.



Ei toimi näin, silloin toimii kun tuo sormenjälki- kuvake on näkyvissä.
Kummallista, kyllä toi oma tosta tulille lähtee mustaan ruutuun tökätessä vaikkei sitä sormenjäljen kuvaa nää.. Puoli vuotta oon tätä ultraa kuitenkin käytellyt näin.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
140
Ihan musta näyttö ilman AODta ja toimii kun painaa sormen siihen lukijan kohdalle. Kuvaketta ei siis näy edes siinä.
Ei toimi näin, silloin toimii kun tuo sormenjälki- kuvake on näkyvissä.
Ei tarvitse kuvaketta toimiakseen. Asetuksen "Show icon when screen is off" vaihtoehdot ovat "On Always On Display" (AOD:n ollessa pois päältä ei luonnollisesti näy kuvakettakaan), "Tap to show" ja "Never". Eipä sitä kuvaketta edes tarvitse kun lukijan sijainnin oppii muistamaan päivässä.
 
Liittynyt
07.10.2017
Viestejä
102
Ei tarvitse kuvaketta toimiakseen. Asetuksen "Show icon when screen is off" vaihtoehdot ovat "On Always On Display" (AOD:n ollessa pois päältä ei luonnollisesti näy kuvakettakaan), "Tap to show" ja "Never". Eipä sitä kuvaketta edes tarvitse kun lukijan sijainnin oppii muistamaan päivässä.
Kokeilin vielä huvikseni ottaa tuon kuvakkeen kokonaan pois käytöstä, ei vaikutusta toimintatapaan, eli ei toimi vieläkään lukijan avulla näytön avaus jos ei ole sovellusta taustalla auki. Kyseessä siis S22+

Tuli mieleen että voisiko tuo Nova launcher aiheuttaa tuon toimimattomuuden, onko teillä samsungin oma vai jokin muu launcheri käytössä?
 

Josef

Це політично коректна назва.
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 796
Kokeilin vielä huvikseni ottaa tuon kuvakkeen kokonaan pois käytöstä, ei vaikutusta toimintatapaan, eli ei toimi vieläkään lukijan avulla näytön avaus jos ei ole sovellusta taustalla auki. Kyseessä siis S22+

Tuli mieleen että voisiko tuo Nova launcher aiheuttaa tuon toimimattomuuden, onko teillä samsungin oma vai jokin muu launcheri käytössä?
Mulla on sampan oma.
 
Liittynyt
07.10.2017
Viestejä
102
Mulla on sampan oma.
Kokeilin nyt ottaa tuon sampan oman käyttöön ja näyttäisi vähän siltä että Nova launcheri onkin syypää tuohon toimimattomuuteen :facepalm:

Onko tosiaan niin että sampan omassa ei sovelluksia saa listattua allekkain yhteen pötköön, tuo sivuttain oleva järjestys ei oikein istu omaan silmään?
 

Josef

Це політично коректна назва.
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 796
Kokeilin nyt ottaa tuon sampan oman käyttöön ja näyttäisi vähän siltä että Nova launcheri onkin syypää tuohon toimimattomuuteen :facepalm:

Onko tosiaan niin että sampan omassa ei sovelluksia saa listattua allekkain yhteen pötköön, tuo sivuttain oleva järjestys ei oikein istu omaan silmään?
Ei niitä taida saada, en oo kyllä paatuneena samsung-henkilöoletettuna juuri etsinyt tai kaipaillutkaan moista..
 

mRkukov

Hrrrr...
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
7 723
Onko tosiaan niin että sampan omassa ei sovelluksia saa listattua allekkain yhteen pötköön, tuo sivuttain oleva järjestys ei oikein istu omaan silmään?
Ei taida saada. Haku on muutenkin helpoin jos tarvii sovelluslistasta jotain hakea. Kaikki oleelliset mahtuukin sitten muutamalle "työpöydälle" vai miksikä noita nyt kutsutaankaan. Jos ei muuten niin järkkäilee kansioihin. "Kaikki sovellukset" lista on 99.9% ajasta turha ainakin itselle.
 
Liittynyt
22.10.2020
Viestejä
34
Kokeilin nyt ottaa tuon sampan oman käyttöön ja näyttäisi vähän siltä että Nova launcheri onkin syypää tuohon toimimattomuuteen :facepalm:

Onko tosiaan niin että sampan omassa ei sovelluksia saa listattua allekkain yhteen pötköön, tuo sivuttain oleva järjestys ei oikein istu omaan silmään?
Good Lockin OneUp lisäosalla saa sovelluslistan muutettua allekkain Sampan omassa launcherissa. Mutta näitä ei ole Suomen Galaxy Storessa saatavilla, joten pitää esim. ladata Play-kaupasta Nice Lock ja apkmirrorista oneup.
 

mRkukov

Hrrrr...
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
7 723
Mitäs tässä nyt on pähkinänkuoressa uusia hienoja ominaisuuksia?
Tuossa changelog. Ei mitään erityistä tainnut olla.

Ultralla huomasin että kameran zoom levelit on paremmin saatavilla. Eli enää ei ole pallurassa 4x vai 5x mikä olikaan vaan suoraan 0.6x, 1x, 3x ja 10x mitkä vastaa 1:1 eri kennoja. Tuo on ollut todella typerä tähän asti, mutta nyt vihdoin korjattu.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 435
Viestejä
4 199 381
Jäsenet
70 906
Uusin jäsen
Zawaro

Hinta.fi

Ylös Bottom