Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kannattaa tsekata sieltä kulutushistoriasta mikä sovellus on siellä villiintynyt. Toinen paikka on ylläpitoraportit ja tsekata onko sinne tullut ilmoituksia jostain sovelluksesta.Eilan illalla reilu 20% akkua nukumaan mennessä. Aamulla puhelin sammunut. Mitä ihmettä se tekee yöllä ? Tai sitten tuo akku-indikaattori näytää ihan omiaan. Puhelimen mukaan mitään ihmeellistä ei ole tapahtunut yöllä
TechTablets oli havainnut saman, että akkua kuluu yön aika 18-20%. Heidän laite toimi muutenkin heikosti lagaamisen ja jäätyilyn vuoksi (kaupasta ostettu laite, ei siis testisample). Joissain Exynos malleissa tuntuu olevan jotain pielessä.Eilan illalla reilu 20% akkua nukumaan mennessä. Aamulla puhelin sammunut. Mitä ihmettä se tekee yöllä ? Tai sitten tuo akku-indikaattori näytää ihan omiaan. Puhelimen mukaan mitään ihmeellistä ei ole tapahtunut yöllä
Eilan illalla reilu 20% akkua nukumaan mennessä. Aamulla puhelin sammunut. Mitä ihmettä se tekee yöllä ? Tai sitten tuo akku-indikaattori näytää ihan omiaan. Puhelimen mukaan mitään ihmeellistä ei ole tapahtunut yöllä
Varmaan ei nyt sulla mitään vahinkoa tapahtunut kun oli viikonloppu, mutta itse en luottaisi mihinkään puhelimeen niin paljon, että 20% akulla uskaltaisin mennä nukkumaan jos aamulla olisi puhelimessa herätys. Jos on alle 40% niin laturiin yöksi.
Itse olen testannut kanssa huvikseen muutamana yönä tuota kulutusta (S22 Ultra). 100% ollut illalla ja aamulla aika tasaisesti ollut 97% jäljellä.
Ei mitään virransäästöjä tai lentokonetiloja? En kyllä minä pääse tuollaisiin lukuihin.
AOD pakotetusti?Ei ole, ainoa mikä päällä on "älä häiritse"-moodi klo 01-07, tosin mitään appeja en jätä yöksi taustalle päälle.
Ootko saanut jo kaupanpäälliset Buds Prot? Mulle tuli sähköposti, jossa arvioitiin toimitusta vasta huhti-/toukokuun vaihteeseen.Buds pro sanottava että paras tilausvaiheessa itselle täysin triviaali kylkiäinen mitä on tullut vastaan. Ghost Love Score Wacken 2013 (varsinkin youtube music versio joka omaan korvaan kuulostaa paremmalta kuin spotify vaikka tasaa äänenvoimakkuudet) kuulostaa paremmalta kuin uskalsin toivoa ja istuvat hyvin ilman erityistä asettelua.
S22 ultra akun käyttö 85% rajoitettuna itsellä yleensä riittää kevyesti päivän mutta tiettyjä työsovelluksia käyttäessä kuivuu kyllä tosi nopeasti.
Viime yönä tippui 100% > 81%.
AOD 2,8%, play palvelut 1,7 % olivat suurimat syöpöt, Loput alle 0,4%/palvelu
Oudon iso tiputus.. Luu
Pitänee ota ensi yönä vanha S10 viereen, josta S22 on kloonattu, ja katsoa että miten se pärjäa samassa tilanteessa.
AOD on napautuksella.AOD pakotetusti?
Itse pidän AOD aina päällä. Häviän vähän akunkestossa mutta on se paljon kätevämpi niin.AOD on napautuksella.
Juu, ei se hirveästi vie tosiaan, mitä aiemmissa malleissa olen päällä pitänyt. Minulla on tuo Sampan Clear View -kotelo nyt ja sitä kantta kun availee, niin aukeaa kätevästi sitten tuo näyttö päälle siinä samalla.Itse pidän AOD aina päällä. Häviän vähän akunkestossa mutta on se paljon kätevämpi niin.
Viime yönä tippui 100% > 81%.
AOD 2,8%, play palvelut 1,7 % olivat suurimat syöpöt, Loput alle 0,4%/palvelu
Oudon iso tiputus.. Luu
Pitänee ota ensi yönä vanha S10 viereen, josta S22 on kloonattu, ja katsoa että miten se pärjäa samassa tilanteessa.
Itse siirryin muutama vuosi sitten, ei kyllä kaduta kun näitä lukee...No niin. Olen kaksi vuotta tuskaillut S20 5G:n Exynos-ongelmien kanssa (satunnaiset kuumenemis- ja akunkäyttöongelmat sekä verkon pätkimiset mobiilidatalla). Nyt sitten tyhmänä olen ennakkotilannut S22:n jossa on jälleen Exynos. Kuvittelin että näin suuria ongelmia ei enää olisi mahdollista saada aikaiseksi, mutta luetun perusteella ilmeisesti on jälleen saatu lippulaivasarjaan käyttökelvoton piiri ja ongelmien korjausta softapäivityksillä voi vain toivoa? Kannattaisikohan perua ja ottaa vanhempi S21 vai sitten suosiolla luovuttaa 12 yhtäjaksoisen Android-vuoden jälkeen ja siirtyä iPhoneen?
Toisaalta ei ole AOD:tä, pitkää zoomia tai kynää. Lisäksi kaikki muut Apple vs Android vänkäykset, mutta ne ei tähän ketjuun kuulu.Itse siirryin muutama vuosi sitten, ei kyllä kaduta kun näitä lukee...
Hommaa se snapdragon versio, siinä ei ole noita ongelmia. Ei noita Exynoksia ole kannattanut ostaa enää vuosiin.No niin. Olen kaksi vuotta tuskaillut S20 5G:n Exynos-ongelmien kanssa (satunnaiset kuumenemis- ja akunkäyttöongelmat sekä verkon pätkimiset mobiilidatalla). Nyt sitten tyhmänä olen ennakkotilannut S22:n jossa on jälleen Exynos. Kuvittelin että näin suuria ongelmia ei enää olisi mahdollista saada aikaiseksi, mutta luetun perusteella ilmeisesti on jälleen saatu lippulaivasarjaan käyttökelvoton piiri ja ongelmien korjausta softapäivityksillä voi vain toivoa? Kannattaisikohan perua ja ottaa vanhempi S21 vai sitten suosiolla luovuttaa 12 yhtäjaksoisen Android-vuoden jälkeen ja siirtyä iPhoneen?
Ei ole tullut, eikä noille taida mitään tullakaan. En ainakaan muista että aikesemmille olisi tullut erikseen kuittiaOnko teille ketkä ovat saaneet näitä kylkiäisiä ( buds pro) tullut sähköpostiin takuutodistusta? Itselläni ei kellon kylkiäisenä tullut mitään muuta kuin yhtenä päivänä oli buds livet postissa.
Hommaa se snapdragon versio, siinä ei ole noita ongelmia. Ei noita Exynoksia ole kannattanut ostaa enää vuosiin.
Toisaalta ei ole AOD:tä, pitkää zoomia tai kynää. Lisäksi kaikki muut Apple vs Android vänkäykset, mutta ne ei tähän ketjuun kuulu.
Itselle tässä on ihan riittävä softatuki (4+1 vuotta) ja mahdollisuus muokata about kaikkea. Ei sitä enää juuri jaksa säätää ja siksi onkin ihan hyvä että näissä suurin osa asioista vain toimii. Joo softassa vielä bugeja ja exynos häviää peleissä. Ei mitään mikä estäisi käyttöä tai oikeastaan edes häiritsisi juuri nyt. Gps ongelma ei onneksi itselle osunut ja videoiden äänikin pystyy synkassa vaikka käytän lähes päivittäin kolmea eri bt audiolaitetta. Tuntuu että monien on vain pakko huudella miten huono tämä on, vaikka ei ole edes kokeillut. Joo eka firmis oli roskaa, mutta se olikin pre-release tavaraa. Koko ajan paranee ja kesään mennessä on varmasti jo vakaa. Kyllähän se syvältä on että käyttäjät laitetaan beta-testaajiksi, mutta aina voi ostaa sen laitteen pari kk. julkaisusta.
Hommaa se snapdragon versio, siinä ei ole noita ongelmia. Ei noita Exynoksia ole kannattanut ostaa enää vuosiin.
Ihmeen paljon ongelmia porukalla kun tätä ketjua lukee. Itsellä normi S22 128GB ja toiminut kuin junan vessa. Laite on todella sulava käyttää ja suorituskyky hyvää luokkaa. Akunkesto myös erinomainen kapasiteetti huomioiden. Pääsen helposti 6-7h sotteihin (tumma teema, 120hz, 4g), jolloin akkua vielä n. 20% tai enemmän jäljellä.
Eipä tuo uusi Snapdragon 8 Gen 1 nyt hirveän toimiva ole sekään kun laite saattaa kuumentua liikaa jo ihan perus asioissa ja suorituskykyä sitten rajoitetaan sen takia ettei kuumenisi.Aivan käsittämätöntä että Eurooppaan pitää dumpata tällaista paskaa ja Jenkkeihin sekä Aasiaan saadaan toimivalla järjestelmäpiirillä
Onhan näitä arvosteluissa ihan kehuttu ja toisaalta aiheestakin sillä ainakin S22 ultra itsessään on laadukkaan oloinen, sisältää huippuluokkaa olevan kameran, näyttö on monilta ominaisuuksiltaan loistava, akun koko on paperilla hyvä, löytyy S-pen jne.. mutta kun yksinkertaisia käytettävyyden kannalta tärkeitä asioita ei saada kuntoon niin minkä sille voi että valitusta syntyy. Se että jollain laite toimii kuten kuuluukin on hyvä homma ja silloin siihen voi olla tyytyväinen mutta jos laatuvaihtelu (järjestelmäpiirien laatu lähinnä) on tätä tasoa minkälainen kuva tästä uudesta exynoksesta on tullut niin kyllä se valmistajan ongelma on. Tuskin kukaan valittaa huvikseen täälläkään että olipa surkea ostos, mikään ei toimi jne... Kyllä sitä itsekkin on aika paljon näiden Androidien kanssa tullut harrasteltua mutta oma puhelin ilmeisesti on siitä maanantai aamun erästä että siihen on sattunut käytännössä sitä näyttöbugia lukuun ottamatta kaikki ongelmat, joista osa vieläkin hiukan haittaa käyttöä. Voi noiden kanssa elää mutta kun miettii puhelimen hintalappua (alennusten kannsa tai ilman) niin ei noita vain voi hyväksyä.Kyllä nämä s22-sarjalaiset saadaan monessa paikassa kuulostamaan paljon huonommalta kun todellisuudessa on. Mulla tuli ensisijaisesti työkaluksi (puhelin, sähköposti, tehtävälista jne.), toissijaisesti viihdekäyttöön (nettiselaaminen, musiikki, youtube, jne.). Hinta oli kohtuullinen alennusten jälkeen (+mahdollisesti tulonhankkimisvähennys), hyvät kaupanpääliset, suorituskyky on hyvä kaikessa normaalissa käytössä ja omalle kohdalle osuneet ongelmat on olleet kuitenkin aika pieniä. Ehkä sitä on tällaisena IT-työläisenä tietysti vähän tottunut jonkilaisena jatkuvana beta-testaajana olemaan joten ei osaa suhtautua pikku ongelmiin samalla tavalla kun ehkä jotkut muut.
Miten tämä on mahdollista? Itsellä sama laite, sanoilla asetuksilla vetää 100-->10% nokn 4-5sotella. Ei ole reilua..Ihmeen paljon ongelmia porukalla kun tätä ketjua lukee. Itsellä normi S22 128GB ja toiminut kuin junan vessa. Laite on todella sulava käyttää ja suorituskyky hyvää luokkaa. Akunkesto myös erinomainen kapasiteetti huomioiden. Pääsen helposti 6-7h sotteihin (tumma teema, 120hz, 4g), jolloin akkua vielä n. 20% tai enemmän jäljellä.
Niin, sama laite, mutta eri käyttö.Miten tämä on mahdollista? Itsellä sama laite, sanoilla asetuksilla vetää 100-->10% nokn 4-5sotella. Ei ole reilua..
Onhan näitä arvosteluissa ihan kehuttu ja toisaalta aiheestakin sillä ainakin S22 ultra itsessään on laadukkaan oloinen, sisältää huippuluokkaa olevan kameran, näyttö on monilta ominaisuuksiltaan loistava, akun koko on paperilla hyvä, löytyy S-pen jne.. mutta kun yksinkertaisia käytettävyyden kannalta tärkeitä asioita ei saada kuntoon niin minkä sille voi että valitusta syntyy. Se että jollain laite toimii kuten kuuluukin on hyvä homma ja silloin siihen voi olla tyytyväinen mutta jos laatuvaihtelu (järjestelmäpiirien laatu lähinnä) on tätä tasoa minkälainen kuva tästä uudesta exynoksesta on tullut niin kyllä se valmistajan ongelma on. Tuskin kukaan valittaa huvikseen täälläkään että olipa surkea ostos, mikään ei toimi jne... Kyllä sitä itsekkin on aika paljon näiden Androidien kanssa tullut harrasteltua mutta oma puhelin ilmeisesti on siitä maanantai aamun erästä että siihen on sattunut käytännössä sitä näyttöbugia lukuun ottamatta kaikki ongelmat, joista osa vieläkin hiukan haittaa käyttöä. Voi noiden kanssa elää mutta kun miettii puhelimen hintalappua (alennusten kannsa tai ilman) niin ei noita vain voi hyväksyä.
Miten tämä on mahdollista? Itsellä sama laite, sanoilla asetuksilla vetää 100-->10% nokn 4-5sotella. Ei ole reilua..
Tuo video/äänisynkkaus on todella häiritsevä, mutta sitäkään ei aina esiinny? Pitäisi saada kyllä kuntoon.
Rupesin S22 kylkiäisbudseja tilaamaan, mutta prkl kun heittää erroria. Ilmeisesti muut saanut sujuvasti tilattua? Joko on tullut?
Muistaakseni tuo riittää IMEIn kanssa kuulokkeiden tilaukseen, mutta laturin tilauksessa tarvitset sen pidemmän mallinumeron joka löytyy vaikka gigantin sivuilta oman puhelinmallin teknisistä tiedoista.Jokin sovellus antoi tällaisen omalle luurille:
SM-5901B
Voiko tuolla tilata ne budsit ja laturin?
Tee vain uusi tilaus. Itsellä tuli hylky viikon kuluessa, tein uuden tilauksen ja taas viikossa tuli hyväksytty vastaus. Liekö jäänyt johonkin bittiavaruuteen se hakemus.Mulla tulee pian 2 viikkoa kun olen tilannut budsit ja laturin, ja en ole saanut vieläkään yhtään sähköpostia Samsungilta. Chatissa vakuuttelivat että se on vain hyvä juttu.
Tuo pitäis olaa varmaan SM-S901B. Ultra on SM-S908B. Tuo on siis mallinumero, ei IMEIJokin sovellus antoi tällaisen omalle luurille:
SM-5901B
Voiko tuolla tilata ne budsit ja laturin?
Muistaakseni tuo riittää IMEIn kanssa kuulokkeiden tilaukseen, mutta laturin tilauksessa tarvitset sen pidemmän mallinumeron joka löytyy vaikka gigantin sivuilta oman puhelinmallin teknisistä tiedoista.