Samsung Galaxy S22 / S22+ / S22 Ultra

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mario
  • Aloitettu Aloitettu
Tuli itselle hommattua S22 ultra
Kamerat ovat täysin riittävät itselle,
No paljoa parempia kameroita et puhelimeen voi tällä hetkellä saada. :asif:


Isoin ongelma tällä hetkellä kuvan mukainen tilanne näytöllä. En ole vielä päässyt kärryille mikä tuon aiheuttaa, mutta yleensä asiaan auttaa ainoastaan uudelleen käynnistys. Nyt kaksi viimeisintä kertaa on kyllä korjaantuneet näytön uudelleen herätyksellä. Nämä viimeisimmät ovat tapahtuneet uusimman päivityksen jälkeen. Tilanne on tullut vastaan aina niin että kun olen otannut puhelimen taskusta niin näyttö on tuollainen, kesken käytön noin ei ole tapahtunut. Onko kukaan törmännyt vastaavaan tilanteeseen?

IMG-20220331-WA0000.jpg
Tuo vaikuttaa aika pahalta. En tiedä onko tuollainen enää pelkkää softabugia vai onko sattunut viallinen yksilö.
 
Laittaisin kyllä tuollaisen näytön huoltoon, jossain vaiheessa tuo varmaan pimenee lopullisesti.
 
Ensinmäisen kerran meni puhelin ns. totaaliseen tilttiin. . ( ollut nyt parisen viikkoa ) Näyttö ei reagoinnut enään mitenkään. Näppäimillä sai "buuttimenun" näkyviin, mutta näytöstä niiden ohjaus ei onnistunut. Onneksi näppämillä vielä sentään sai buuttattua.
 
On kyllä hankalaa saada pelit pyörimään natiiviresoluutiolla... Piti Game Plugins asentaa ja sieltä sitten Game Booster Plus. Sitten vielä pitää pakottaa kaikille asetus, että käyttää 100% resoluutiota. Lievästi sanottuna arveluttavaa toimintaa Samsungilta.
 
Onko muilla ollu s22 puhelimen kanssa yhteys ongelmia 4g verkossa?
Itselläni puhelimen netti jumittuu välillä niin että ei suostu lataamaan mitään vaikka verkkoa on, huomannut että tähän auttaa että odottaa sen 5-10min jolloin netti lähtee taas toimimaan tai käyttää lentokone tilassa.
 
Onko muilla ollu s22 puhelimen kanssa yhteys ongelmia 4g verkossa?
Itselläni puhelimen netti jumittuu välillä niin että ei suostu lataamaan mitään vaikka verkkoa on, huomannut että tähän auttaa että odottaa sen 5-10min jolloin netti lähtee taas toimimaan tai käyttää lentokone tilassa.
Täällä samaa. Myös samassa osoitteessa oleva vanha p20 pro anto 4g 3 palkkia tänne niin tää s22 ei mee ees 4geelle
 
Joo täällä on välillä ollu ultra-mallissa samaa, näyttää että on 4g+ hyvillä palkeilla mutta yhtäkkiä luurin netti vain jäätyy ilman syytä, itse korjaan käyttämällä mobiilidataa sen 10-15sekunttia pois päältä ja sit takad nii on lähteny tähän asti toimimaan.
 
Otin nyt yhteyttä tuohon samsungin tukeen ja suositteli kokeilemaan puhelimen asetusten nollausta ja ainakin toistaiseksi ei tuota netti ongelmaa ole nyt tullut enään.
Elikkä Asetuset - yleinen hallinta- nollaa - nollaa kaikki asetukset

Toivottavasti vika korjaantu tällä ettei tarvis takuuseen lähettää luuria sillä rasittava vika tuo on.

Edit:
Ei auttanut, alkoi samaa vikaa tekemään iltapäivästä. Kai se on pakko viedä luuri takuuseen.
 
Viimeksi muokattu:
Ensiluokkaista toimintaa Veddestalta...

Lunastin laturit ja Buds Prot noin kolme viikkoa sitten. Laturia koskien tuli viesti että kampanjatuotteen lunastus on käsitelty. Budseista ei kuulunut mitään.

Tänään tuli Samsungilta/Veddestalta viesti että paketti on matkalla, oletin että se on laturi. Lisäsin viestissä olevan seurantakoodin OmaPostiin. Ihmettelin kun siitä ei tullut itsestään seurantatapahtumaa sovellukseen.

Iltapäivästä yllätyin kun huomasin että paketti kolahti jo pakettiautomaattiin. Käppäilin marketeille, mutta paikan päällä huomasin että sovelluksesta puuttuu lokerokoodi. Kaupan tädin kanssa ihmettelyn jälkeen huomasin että Samsungin/Veddestan seurantaviestissä lukee että "puhelinnumero ilmoitettu väärin".

Postin aspaan soitto ja sieltä sain sähköpostiin tavanomaisen ilmoituksen lokerokoodeineen. Yllätykseksi paketissa olikin Buds Prot!
 
Viimeksi muokattu:
Eikö gallerian videontoistoon oo tosiaan mitään mahdollisuutta saada ääntä toistumaan heti eikä vasta mute-kuvaketta painamalla? Suoraan sanoen aivan perseestä toi systeemi jos näin.
 
Eipä näy laturista tai budseista membersissä tietoa, luuri ollut n. 7 päivää käytössä. Tuon täällä jaetun linkin takaa nyt sai sentään laturihakemuksen tulille.
 
Ensiluokkaista toimintaa Veddestalta...

Lunastin laturit ja Buds Prot noin kolme viikkoa sitten. Laturia koskien tuli viesti että kampanjatuotteen lunastus on käsitelty. Budseista ei kuulunut mitään.

Tänään tuli Samsungilta/Veddestalta viesti että paketti on matkalla, oletin että se on laturi. Lisäsin postin koodin OmaPostiin, ihmettelin kun tilauksesta siitä ei ollut tullut automaattista tapahtumaa sovellukseen.

Iltapäivästä yllätyin kun huomasin että paketti kolahti jo lokeroon. Käppäilin marketeille, mutta paikan päällä huomasin että sovelluksesta puuttuu lokerokoodi. Kaupan tädin kanssa ihmettelyn jälkeen huomasin että Samsungin/Veddestan seurantaviestissä lukee että "puhelinnumero ilmoitettu väärin".

Postin aspaan soitto ja sieltä sain sähköpostiin ilmoituksen paketista lokerokoodeineen. Yllätykseksi paketissa olikin Buds Prot!
Itsekin lunastin molemmat tarjoukset about 3 vkoa sitten, ja aamulla tuli viesti, että paketti lähetetty. Saa nähdä mitä itselle tulee. Ei kai noita tilatessa pitänyt antaa mitään puhelinnumeroa, mutta kyllä ne taisi itsellä kuiteissa lukea
 
Mistähän johtuu, kun kuvaan 4K 60 fps, niin todellisuudessa fps on jotain 30-40 väliltä..ominaisuus vai bugi? Muutenkin melko keskinkertainen kuvan/videon laatu..toivottavasti tulee pian päivitystä..
 
Noniin nyt tilattu kaks perus S22 256gb snapdragon varianttia pitopeleiksi talouteen. Exynokset oli hyviä mutta minmaxataan ja laitetaan snäpit tilalle. :D

Täältä vapautuu kohta 2kpl 128gb S22 exyä jollekulle joka haluaa uutta halvemmalla ja todnäk uutta nopeammin käteenkin. Parit käyttämättömät budsitkin lojuu pöydällä. ;)

Ei nuo exytkään lagaillut, tökkinyt tai sekoillut ja akkukestot jotain 7h sotteja toki riippuen käytöstä.
Mistä tilasit SD versiot?
 
Onko muilla ollu s22 puhelimen kanssa yhteys ongelmia 4g verkossa?
Itselläni puhelimen netti jumittuu välillä niin että ei suostu lataamaan mitään vaikka verkkoa on, huomannut että tähän auttaa että odottaa sen 5-10min jolloin netti lähtee taas toimimaan tai käyttää lentokone tilassa.

Sama ongelma täällä perus S22, tehnyt tuon kaksi kertaa 5 päivän käytön aikana, käytössä 2 sim korttia. Korjaisikohan seuraava päivitys tuon.
 
Sama ongelma täällä perus S22, tehnyt tuon kaksi kertaa 5 päivän käytön aikana, käytössä 2 sim korttia. Korjaisikohan seuraava päivitys tuon.
Saa nähdä, itse laitoin virheraportin menemään ja lupasivat palata asiaan pikaisesti mutta jos ei ongelmaan kohta ala löytyä ratkaisua niin lähtee puhelin takuuseen sillä jotain vikaa puhelimessa täytyy olla kun ei tästä viasta kovin moni valittele.

Suosittelisin kaikkia joilla tämä vika on niin tekemään samsungille virheraportin asiasta Samsung members sovelluksen kautta jotta he tietäisivät ongelmasta ja tutkisivat asiaa.
 
Saa nähdä, itse laitoin virheraportin menemään ja lupasivat palata asiaan pikaisesti mutta jos ei ongelmaan kohta ala löytyä ratkaisua niin lähtee puhelin takuuseen sillä jotain vikaa puhelimessa täytyy olla kun ei tästä viasta kovin moni valittele.

Suosittelisin kaikkia joilla tämä vika on niin tekemään samsungille virheraportin asiasta Samsung members sovelluksen kautta jotta he tietäisivät ongelmasta ja tutkisivat asiaa.
Kuulostaa lähinnä softavieltä johon ei takuuhuolto juuri auta.
 
Tuleeko kellään muulla budsien lunastussivuilla tietojen lähetyksen jälkeen jotain kryptisiä SQL-erroreita? Kokeillut sekä puhelimella ja tietokoneella eri selaimilla. Laturin sain kai kuitenkin tilattua...
 
Ei minun tietojen mukaan. Näytti olevan kaikki taajuudet listattuna 4g puolella mitä suomessa käytössä jne ja kielen saa valittua laitteella suomeksi kun sitä vielä erikseen kyselin. Mitä muuta tuossa pitäis osata vielä kysyä/tutkia? Ensimmäistä kertaa ns pappia kyydissä itsekin tämmösessä snap-vouhotuksessa. :D

Edit1: itseasiassa snapdragon versiossa on tuettuja taajuuksia ja komboja ihan helvetisti enemmän mitä exyssä, tarkistelin nuita vielä äsken
Pelaako siinä 5G ja VoLTE/WiFi-puhelut? Googlen Pixel puhelimissa nämä eivät toimi Suomessa, kun Googlen puhelimia ei ole operaattoreilla myynnissä ollenkaan. Samsungin Snapdragon mallien kanssa saattaa tietysti olla eri tilanne, kun Samsungin puhelimia kyllä myydään muttei niitä Snapdragon malleja.
 
Mistähän johtuu, kun kuvaan 4K 60 fps, niin todellisuudessa fps on jotain 30-40 väliltä..ominaisuus vai bugi? Muutenkin melko keskinkertainen kuvan/videon laatu..toivottavasti tulee pian päivitystä..
Auto fps asetuksista pois niin pysyy tasaisena.
 
täällä ultran kanssa usein katkeilee 4G, näyttää että yhteys toimis, palkit yleensä lähes täydet mutta yhtäkkiä vaan netti onkin poikki eikä lataa enää mitään, korjaantuu heti kun käyttää vaan mobiilidataa pois päältä pari sekunttia ylävalikosta ja kytkee takas päälle. tän huomaa helposti kun tylsyyttään käyttää tiktokkia pitkään putkeen ja randomisti lakkaakin videot pyörimästä. se minkä huomaan nii än netin katketeasa alkaa yläpalkissa vaihdella yhteyttä 4G:n ja 4G+:n välillä (liittymänä vain 4G ja puhelimen yhteysasetuksista rajattu 5G pois käytöstä) tätä katkeilua voi esiintyä useita kertoja tunnissa mutta kuten sanoin, korjaantuu mobiilidatan alaskäytössä
 
Voltea en oo tutkaillu. Selvittelen sen tänään. Ainakin 5g puolella oli myös taajuuksia ja komboja pirusti enemmän mitä exyssä, sisältäen exyn tukemat 1:1 & muita lisäksi

Edit1: Onko täällä jollain snapdragon versiota jolta voisin itekkin udella asioita? :D
Rauta ehkä tukee paljon taajuuksia, mutta onko tuohon edes saatavilla EU alueen ROMia erikseen? Eli jos siellä joku US only ROM löytyy, niin voipi olla rajotteita ohjelmallisesti, vaikka rauta tukisi... Kokeilemallahan tuo ainoastaan selviää, mutta kannattaa kyllä testata sitten kaikki mahdollinen.

Jotain pientä juttua on Samsungin keskustelufoorumissa ja kuulemma NFC ei tiete toimi täällä, eli lähimaksut voi unohtaa jos pitää paikkansa.

[Edit]
Tämä on itseasiassa mainittu tuolla kaupassakin, eli NFC maksaminen ei toimisi.
(
**Due to regional issues, NFC payment cannot be supported)

Ja miten lie sen Suomen kielen kanssa, olettaisi että Android tukee kaikkia kieliä, mutta jos ROM on joku US only, lienee rajoitteita, koska tuostakin on maininta tuolla kaupan sivulla:
Display languages in English, French, German, Italian, Spanish, Russian

Optional (Following languages only available with request):
Chinese Traditional/Simplified, Japanese, Korean, Portuguese

For other languages please contact us
 
Viimeksi muokattu:
Lunastin laturit ja Buds Prot noin kolme viikkoa sitten. Laturia koskien tuli viesti että kampanjatuotteen lunastus on käsitelty. Budseista ei kuulunut mitään.

Aivan sama tilanne. Tänään tuli puskista ilmoitus että joku paketti postissa. Ja budsit sieltä tuli.
Laturi tulee ilmoituksen ( luulen että sitä se viesti koski ) mukaan sitten kuun loppupuolella
150EUR hyvitystä odotteln myös tilille saapuvaksi.
 
Jotain pientä juttua on Samsungin keskustelufoorumissa ja kuulemma NFC ei tiete toimi täällä, eli lähimaksut voi unohtaa jos pitää paikkansa.
On kyllä ihan höpöhöpöä tämä. Google Pay toimii näissä ihan normaalisti. Note20Ultra tilattu t-dimensionilta Snapdragonilla silloin joskus ja siinä toimi mm voltet ihan normaalisti. Nuohan on olleet Hong Kong:sta eurooppaan muljutettuja joten niissä on Google Play:t yms toiminnassa ihan normaalisti.

Samsung Pay ei ole ikinä täällä Suomessa toiminut (toisin kuin Saksassa) niin siitä on turha välittää.

Päivitykset noille T-dimensionin malleilla tulee tietysti eri aikaan ja isompia Android päivityksiä saa yleensä odotella pidempään kuin "suomiversioille".
 
On kyllä ihan höpöhöpöä tämä. Google Pay toimii näissä ihan normaalisti. Note20Ultra tilattu t-dimensionilta Snapdragonilla silloin joskus ja siinä toimi mm voltet ihan normaalisti. Nuohan on olleet Hong Kong:sta eurooppaan muljutettuja joten niissä on Google Play:t yms toiminnassa ihan normaalisti.

Samsung Pay ei ole ikinä täällä Suomessa toiminut (toisin kuin Saksassa) niin siitä on turha välittää.

Päivitykset noille T-dimensionin malleilla tulee tietysti eri aikaan ja isompia Android päivityksiä saa yleensä odotella pidempään kuin "suomiversioille".
Aivan, tuossa tarkoitetaan Samsung Pay eikä Google Pay maksutapaa, sittenhän tuossa ei tosiaan pitäisi olla sen ihmeempiä ongelmia.
No, joutuu kyllä maksamaan ihan mukavan tukun lisää euroja tuosta piiristä...
 
Tuli vertailtua akun tyhjenemistä yöllä wifi pois (1. kuva) ja päällä (2. kuva). Melkoinen ero. Vielä tarvitsee kokeilla wifi-virransäästötilan kanssa (mitä se sitten tarkalleen tekeekään). Malli S22 256GB.

Screenshot_20220405-055618_Device care.jpg

Screenshot_20220406-055759_Device care.jpg
 
Sampassa S22U on akkuohjelma näyttää väärin akkukeston. Näkyy akkujen ohjelmassa tuo ongelma, toi ilmoitettu täyden latauksen akkukesto 2d 2h ja käytössä olevan laskurin antama laskennallinen käyttöaika eivät täsmää. Käyttö ollut pientä tarkoituksella. Luulisi että täyden latauksen arvioitu kesto (2d 2h) muuttuu käytön mukaan. Liekkö sitten joku tavoite tai jotain...
 

Liitteet

  • Screenshot_20220406-065233_Device care.jpg
    Screenshot_20220406-065233_Device care.jpg
    235,3 KB · Luettu: 23
Täällä parani akun kesto oikein reilusti kenties viimeisimmän päivityksen jälkeen. Aikaisemmin akku (lataan 85% asti) kesti vajaa pari vuorokautta toistaiseksi hyvin kevyellä käytöllä. Nyt on edellisestä latauksesta 2.5 vuorokautta ja akkua jäljellä vielä 46%. Eli akku kestää nyt tyhjäkäytöllä yli tuplat aikaisempaan nähden. Mitään muuta en tosiaan tehnyt kuin asensin tuon päivityksen viime viikolla. Aikaisemminkaan ei näyttänyt mikään ohjelma akkua kuluttavan juurikaan, mutta johonkin varaus hävisi aina vauhdilla.

Voihan tuossa olla kyse edelleen käyttöönoton optimoinneista, mutta puhelin on ollut käytössä jo yli kuukauden.
 
Sampassa S22U on akkuohjelma näyttää väärin akkukeston. Näkyy akkujen ohjelmassa tuo ongelma, toi ilmoitettu täyden latauksen akkukesto 2d 2h ja käytössä olevan laskurin antama laskennallinen käyttöaika eivät täsmää. Käyttö ollut pientä tarkoituksella. Luulisi että täyden latauksen arvioitu kesto (2d 2h) muuttuu käytön mukaan. Liekkö sitten joku tavoite tai jotain...
Se on pidemmän aikavälin keskiarvo eikä pelkästään viimeisimmän latauksen jälkeen toteutunut. Ei siis mitään ongelmaa vaan ominaisuus. Siksi sana "arvio".
 
Ei anna täälläkään lunastaa Budseja. Onko kukaan onnistunut huhtikuussa? Tulee vain sivullinen error-tekstiä kun yrittää.
 
Tuli vertailtua akun tyhjenemistä yöllä wifi pois (1. kuva) ja päällä (2. kuva). Melkoinen ero. Vielä tarvitsee kokeilla wifi-virransäästötilan kanssa (mitä se sitten tarkalleen tekeekään). Malli S22 256GB.

Screenshot_20220405-055618_Device care.jpg

Screenshot_20220406-055759_Device care.jpg

Olen aina olettanut että wifi vie vain vähän virtaa ja sitä kannattaisi käyttää ennemmin kuin 4G:tä, mutta tämän valossa tuota täytynee testata ja arvioida uudelleen.

Olihan 4G päällä kuitenkin molemmissa? Tuo wifi virransäästö on itselläkin kokeilematta.
 
Ei anna täälläkään lunastaa Budseja. Onko kukaan onnistunut huhtikuussa? Tulee vain sivullinen error-tekstiä kun yrittää.
Sain tänään onnistumaan kun palasin virheilmoituksen jälkeen vanhalle sivulle ja lisäsin kuitin uudelleen. Pitää tulla ruksi siihen kuittikenttään tai jotain...
 
Tuli vertailtua akun tyhjenemistä yöllä wifi pois (1. kuva) ja päällä (2. kuva). Melkoinen ero. Vielä tarvitsee kokeilla wifi-virransäästötilan kanssa (mitä se sitten tarkalleen tekeekään). Malli S22 256GB.

Screenshot_20220405-055618_Device care.jpg

Screenshot_20220406-055759_Device care.jpg
Itsellä tää kuluttaa ilman wifiä enemmän kuin p30 wifin kanssa. Hieman on nihkeää, mutta toivottavasti tällä pärjää nyt jonkin aikaa.

Tosin nyt kun tuossa P30:ssä ei ole WhatsAppia ja Signalia, niin tuo tuntuisi kestävän loputtomasti wifin kanssakin.
 
Olen aina olettanut että wifi vie vain vähän virtaa ja sitä kannattaisi käyttää ennemmin kuin 4G:tä, mutta tämän valossa tuota täytynee testata ja arvioida uudelleen.

Olihan 4G päällä kuitenkin molemmissa? Tuo wifi virransäästö on itselläkin kokeilematta.
Riippuu varmaan wifistä ja myös siitä 4g vahvuudesta. Wifi voi joskua viedä todella paljon.
 
Olen aina olettanut että wifi vie vain vähän virtaa ja sitä kannattaisi käyttää ennemmin kuin 4G:tä, mutta tämän valossa tuota täytynee testata ja arvioida uudelleen.

Olihan 4G päällä kuitenkin molemmissa? Tuo wifi virransäästö on itselläkin kokeilematta.

4G oli käytössä. Kokeilin viime yön yli wifin virransäästötilaa, mutta ei se auttanut mitään: varaustaso laski 82 -> 55 % (ei tullut otettua kuvankaappausta tällä kertaa).


Ja koteloista kun oli puhe, eipä tuo Shieldonin lompakkokotelo vakuuttanutkaan käytössä kahdesta syystä: pinta oli todella liukas ja kannen taittaminen taakse oli hankalaa, sillä materiaali oli taitoskohdasta yhtä paksua kuin muualtakin. Kotelo meni palautukseen ja etsintä jatkuu.
 
Mistä löytyisi kunnolliset suojakuoret S22 jossa näyttösuoja myös mukana? Edellisissä puhelimissa ollut lifeproofin kotelot ja on ollu ihan helvetin hyvä! Nyt en lyödä edes vastaavia mistään. Pitäs nimenomaan saada koko puhelin kattava suoja.
Tässä esimerkki: Lifeproof fre -suojakotelo, Samsung Galaxy S10+, musta 79,90

Tällainen tuli vastaan:

Poetic Spartan



Edit: Laitoin tilaukseen Spartan-kotelon, pitäisi saapua 14.4.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Sir
Samsungilta tuli ensin perinteinen sähköposti jossa luki, että rekisteröinti on hyväksytty ja tulet saamaan tuotteen silloin ja tällöin, ja saat vielä takuulappusenkin joskus sitten. Eli ei taas mitään tietoa kumpi on kyseessä, kuulokkeet vai laturi.

Tätä ketjua luettuani osasin odottaa, ettei sieltä mitään takuukuittia tule, mutta kuinkas kävikään: äsken tuli Veddesta Groupilta sähköposti jossa ilmoitettiin että Budsit lähetetään ja tässä on takuulappu.

Kaiken tämä kruunaa se, että tein nuo hakemukset Elisan virheellisellä kuitilla. Tilauspäivämäärä oli 11.3. vaikka tilaus oikeasti oli tehty 11.2. Hienoa, että homma alkaa pikkuhiljaa kuitenkin menemään pakettiin. Vielä kun saisin aikaiseksi lähettää tuon vanhan Huawei P9:n Samsungille. Hyväksyivät senkin eilen.
 
Samsungilta tuli ensin perinteinen sähköposti jossa luki, että rekisteröinti on hyväksytty ja tulet saamaan tuotteen silloin ja tällöin, ja saat vielä takuulappusenkin joskus sitten. Eli ei taas mitään tietoa kumpi on kyseessä, kuulokkeet vai laturi.

Tätä ketjua luettuani osasin odottaa, ettei sieltä mitään takuukuittia tule, mutta kuinkas kävikään: äsken tuli Veddesta Groupilta sähköposti jossa ilmoitettiin että Budsit lähetetään ja tässä on takuulappu.

Kaiken tämä kruunaa se, että tein nuo hakemukset Elisan virheellisellä kuitilla. Tilauspäivämäärä oli 11.3. vaikka tilaus oikeasti oli tehty 11.2. Hienoa, että homma alkaa pikkuhiljaa kuitenkin menemään pakettiin. Vielä kun saisin aikaiseksi lähettää tuon vanhan Huawei P9:n Samsungille. Hyväksyivät senkin eilen.
Milläs otsikolla tuo tuli?

Oma " Pakettisi on matkalla!" ei kyllä sisältänyt minkään sortin kuittia.
 
Milläs otsikolla tuo tuli?

Oma " Pakettisi on matkalla!" ei kyllä sisältänyt minkään sortin kuittia.

Otsikkona oli "Samsung campaing - Veddesta Distribution". Viesti oli "On behalf of Samsung we will soon ship you your gift, one unit of Galaxy Buds, SM-R190, Black (SM-R190NZKAEUB).", ja liitteenä oli .pdf muodossa kuitti.
 
Otsikkona oli "Samsung campaing - Veddesta Distribution". Viesti oli "On behalf of Samsung we will soon ship you your gift, one unit of Galaxy Buds, SM-R190, Black (SM-R190NZKAEUB).", ja liitteenä oli .pdf muodossa kuitti.
Täytynee laittaa kyselyä perään että missähän kuitti. Tuollaista ei siis koskaan tullut.

E: ja nyt menee taas pahasti OT
 
Täytynee laittaa kyselyä perään että missähän kuitti. Tuollaista ei siis koskaan tullut.
Ilmoittelehan mitä vastaavat. Monelta on jäänyt takuutodistus/kuitti samaamatta. Itseltäni myös.

Tuolta tukisivulta jätettyyn kyselyyn ei itselleni vastattu koskaan yhtään mitään, kun kyselin että mikä budsien tilanne on, onko hakemus hyväksytty, kun ei tullut sitä kuittausta jonka jotkut olivat saaneet. Tiketti vieläkin auki vaikka budit sitten tulivat ihan yllättäen.
 
Viimeksi muokattu:
Löytykö täältä kohtalontovereita jotka vielä odottelevat ennakkotilattuja luureja? Tilasin oman S22 Elisalta 14.2 eikä luurista ole kuulunut mitään muuta kuin joka viikko toistuva ilmoitus siitä ettei puhelin tulekkaan luvatusti tällä viikolla, mutta ensi viikolla ihan varmasti tulee! Asiakaspalvelukaan ei suostu antamaan jonotusnumeroon tai muuhun konkreettiseen tietoon perustuvaa arviota siitä milloin puhelimen ehkä voisi saada. Tekisi mieli perua koko tilaus, mutta ei taida samaan rahaan saada mitään parempaakaan luuria heti hyllystä.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
261 467
Viestejä
4 538 825
Jäsenet
74 801
Uusin jäsen
yliz

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom